Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-26 23:25:29
Autor Wiadomość
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nie. Jednostki mogą być dodane, bo stanowią same niejako oddzielną całość i nie zależą od niczego. Muszą mieć tylko swój własny numer identyfikacyjny i to jest jedyna trudność w dodawaniu ich do kodu gry.

Zaklęcia natomiast zależą od księgi magii. Teoretycznie więc jest możliwe dodanie do gry nowego efektu i nowej animacji (czego przykładem jest nowa umiejętność blokowania fizycznego ataku, która równie dobrze mogłaby być czarem). Praktycznie, nie można dodać nowego czaru do całego systemu magii, do księgi czarów, do wiadomości kompa.... etc.

Ale nowe efekty i pseudo-czary są możliwe, czego przykładem są skrypty Sagamossy.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
Slava odkrył jak zarządzać istniejącymi czarami, nie jak tworzyć nowe...tzn. dlatego tarcza ognia moze zadawać 50% uszkodzeń zamiast 30%, dlatego część czarów ma zmienione charakterystyki m.in uszkodzeń, many, poziomu, rodzaju magii itp.

A wiesz może jak to zrobić ??? tzn jaka jest komenda ERM do zmiany właściwości czarów??? Szukałem w dokumentacji i nie mogę znależć :(

Chodzi mi dokładnie o to że chciałbym ograniczyć ilość skoków za pomocą Dimension door do 1 na turę nawet na expert air magic ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 21 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja wiem jak zmienić nazwę czaru, poziom, przynależność do żywiołu, koszt w MP, opis, szansę na pojawienie się w danym zamku i "efekt" (nie wiem co to znaczy). Musisz wypakować WinRARem plik SPtraits.txt z main4.wog albo WoG358fpl_beta.wog. Plik wklej do Heroes III\Data. Przynależność zmieniasz wpisując "x" w odpowiedniej kolumnie. Resztę zmieniasz wpisując liczbę albo tekst. Możesz swobodnie eksperymentować. Jeżeli coś w grze będzie nie tak, to po prostu skasuj plik.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 23 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czy można tak zmodyfikować artefakty Sokolego wzroku, Łucznictwa, Nekromancji i chyba Odporności, żeby dawały premię nawet jeśli się nie ma tychże umiejętności? Oczywiście przy artefaktach Nekromancji przydałaby się możliwość ich wyłączenia.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 23 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o sokoli wzrok to nie wiem, łucznictwo w sumie też, za to wiem że odporność działa tak czy inaczej, a nekromancja to tylko w płaszczu (króla ożywieńców) działa bez umiejętności nekromancja. Jak to się robi nie wiem...radzę posprawdzać odpowiednie wpisy dla np. butów odporności i butów trupa, strzał anioła i stoickiego obserwatora.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 23 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Ja wiem jak zmienić nazwę czaru, poziom, przynależność do żywiołu, koszt w MP, opis, szansę na pojawienie się w danym zamku i "efekt" (nie wiem co to znaczy). .


Dzieki :) właśnie już od jakiegoś czasu DD u mnie daje tylko 1 skok nawet na expercie :) ... Thanx za pomoc.....

Co do propozycji do 3.59 to przydałyby się komendy w ERM do zmiany specjalizacji Comanders .
Przydałoby się również w opcjach baning (spells & artifacts) dodać opcje wyłączenia tylko niektórych składanych artefaktów ... np chcemy grać wszystkimi artefaktami ale nie chcemy by możliwe było złożenie np angelic alliance a inne artefakty chcemy składać ..

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To chyba te artefakty banuje się tak samo jak wszystkie "nieskładane", ale nie jestem 100% pewny. Ja jestem ZA zmianami w commanderach...zeby czarowali jak np. sorceress, albo fairy dragons...mogą nawet losowe czary puszczać, byle to były czary ofensywne...przykładowe efekty: succub zawsze fire shield, soul eater przy uderzeniu oddaje za pomocą fali śmierci, paladyn zadaje 150-200% uszkodzeń undeadom i demonom (bo te 150% exp to niezupełnie dobrze działa na lvl powyżej 40-albo tak jakoś mi się wydaje...w każdym razie spróbujcie dać pandorę max exp <czyli 9999999 bodajże> i zobaczycie że na 50 lvl paladyn się zatrzymie...a jak później dacie jeszcze drzewko wiedzy to zrobi ze 4 lvl i znowu się zablokuje. Poza tym paladyn mógłby posługiwać się czarem "magiczna strzała", "zniszczenie martwiaków" i "wskrzeszenie"...i odpowiednio każdy typ dowódcy dostałby specjalne zestawy czarów...bo np. haste szamana jest przydatny tylko na początku, inne czary też...ale m.in. tarcza ognia oraz męstwo (succub, żywiołak kosmosu) są już dość silnymi czarami...wszystkie czary dowódców powinny w miarę zwiększania zdolności moc nabierać cech expert/mass...da się to jakoś zrobić?
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
wszystkie czary dowódców powinny w miarę zwiększania zdolności moc nabierać cech expert/mass...da się to jakoś zrobić?

To chyba trochę przesada z tym mass spells .... Ale co kto lubi ... dlatego też powinny być jakieś komendy w ERM do zmiany specjalności bohaterów ... Można by i czar ustawić i właśnie jego umiejętności specjalne... Każdy by sobie mógł sam zmienić te bonusy palladyna czy też ogre leader , czy też tego szamana z fortress ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czemu uważasz to za przesadę? przecież zdobycie 5 poziomu wiedzy to wymaga naprawdę sporo poziomów zarówno dowódcy jak i bohatera...bohater rzuca mass/expert już na 3-4 poziomie, a wg mojego zamysłu ok 16 poziomowy dowódca mógłby dopiero mass/exp rzucać...Jednak najważniejsza jest dla mnie sprawa zaklęć ofensywnych. BTW da się zrobić klona dowódcy? Nie próbowałem ale chyba tak?
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Chciałbym żeby były nowe specjalności Bohaterów, ale głównie takie jak ma Gelu (szkolenie na Sharptrooperów).
np. Master Gremliny ---> Santa Gremliny
Zealoty ---> War Zealoty

Co wy na to??

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za, ale chciałbym, żeby ci herosi dawali też premie jednostkom. Istnieje skrypt "Dodatkowe ulepszenia", który pozwala na ulepszenia takie jak np. Arcymagowie do Czarodziejów. Jeżeli jest on włączony, Dracon i Gelu, którzy mogą tylko ulepszać jednostki, są bezużyteczni.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Niezupełnie-bo te jednostki w ten sposób można ulepszać jedynie w forcie na wzgórzu i jedynie w taki sposób: elfy i kusznicy do sharpshooterów, monks do war zealots...wizards do enchanters...juz do sorceress się chyba nie da...jedynie gdy włączymy skrypt dot. wspólnych zachowań to istnieje szansa autoupgrade...ale wg mnie taki skrypt jest do d*** bo wtedy mamy za free lepsze jednostki...więc wystarcza zamek rozbudować do podstawowych siedlisk.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Tylko Żywiołaki do Posłańców można ulepszać tylko w fortach. Resztę można w zamkach, jeżeli jest wybudowane ulepszone siedlisko.

Poziom czaru Dowódcy (nie 1-5, tylko podst., zaaw. i mistrz.) jest z góry ustalony. Chciałbym, żeby zależał od umiejętności mocy Dowódcy. Chciałbym tak:
-brak umiejętności - czar bez poziomu
-poz. podstawowy-poz. zaawansowany - poziom czaru podstawowy,
-poz. ekspercki-poz. mistrzowski - poziom czaru zaawansowany,
-poz. arcymistrzowski - poziom czaru mistrzowski.
Co wy na to?

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 24 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Właśnie o takie rozwiązanie mi chodzi-przynajmniej opłacałoby się brać MOC nie będąc soul eaterem...BTW commander nie ma many więc różnicy by nie było pomiędzy czarem bez poziomu a czarem na poz. podstawowym. Bo jedyny efekt poziomu podstawowego to 20% mniej zużywanego MP.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 25 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Dowódca nie ma many TERAZ. Podobno w 3.59 Dowódcy będą mieć własne księgi czarów, więc może i manę.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 25 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm-to miałoby sens-tylko wtedy byłby problem z naliczaniem ilości many-bo jak wiemy wg starych zasad było max 30 mocy z umiejętności (czyli 300 many? ) i czy w 1 rundzie taki bohater mógłby rzucić np. 2 razy czar? tzn z morale. A wg nowych zasad jest chyba 3 mocy na 1 lvl/ 1 moc dla soul eatera...chociaż sam nie wiem o co w tym biega...ten "enhanced commander" wydaje mi się strasznie dziwny, dlatego go nie włączam...ale kto wie czy w 3.59 takie coś nie będzie standardem? Ja powiem tak: zaklęcia expert dla dowódców:TAK!, księga zaklęć do 3 poziomu włącznie: TAK!, animacja u soul eatera <jako specjalna zdolność, nie czar>:TAK!, czary typu implozja u dowódcy: NIE!!, czary wspomagające: NIE, czary ofensywne: TAK.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 26 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

a ja chciałbym aby kreator map losowych w WoGu podmieniał NP utopie na siedliska emisariuszy bogów.
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

z siedliskami emisariuszy to niestety niemożliwe. Są zbyt duże i przez to wstawianie ich na mapie (a konkretnie poszukiwanie wolnego miejsca) trwałoby stanowczo za długo. Nie moża użyć prostego skryptu zamieniającego utopie na te siedliska, bo one są o wiele większe i bardzo często zdarzałoby się, że program chciałby umieścić owo siedlisko na kawałku gór czy lasów, co powodowałoby błąd.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 26 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Oprócz tego mogłoby się zdarzyć, że przez zamianę mniejszego obiektu na większy przejście zostanie zablokowane. Zdarzyło mi się tak raz w kampanii "Igranie z ogniem".
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 26 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jakiś sposób *NAPEWNO* musi byc...
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 26 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Możliwe że dałoby się zrobić skrypt zmieniający część neutralnych miast na siedliska emisariuszy-problem wielkości były wtedy już nieistotny. Mnie tam bardziej zależy na zbalansowaniu poszczególnych dowódców-bo w tej chwili pustelnik dodaje 1 namiot, ogr przywódca dodaje 1 balistę, zaś np. strażnik świątyni regeneruje manę...coś nie tak! Jeśli np. włączę opcję, gdzie można wygrać rodzaj dowódcy to zazwyczaj wybieram właśnie strażniczkę (dla magów) lub szamana (dla wojowników)...ale gdy gram bez tej opcji to bywa ciężko. Trzeba by to poprawić, bo np. idzie succub z bandą 20 ifrytów i 10 arcydiabłów na np. 40 czerwonyc smoków...przed walką dołącza do nich 8 smoków...to troche nienormalne! Succub przejdzie po mapce i pozbiera co się da najlepszego i jak tu wygrać z takim wrogiem?
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 31 marca 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
Jakiś sposób *NAPEWNO* musi byc...

Owszem jest taki sposób ... trzeba by zmniejszyć nieco rozmiar siedlisk emisariuszy .
Są na to komendy ERM które po wstawieniu obiektu mogły dajmy na to np 2 górne czerwone hexy siedliska emisariuszy przyciąć na passable terrain .. Okrojone siedlisko do dokładnych romiarów utopi nie zablokowało by przejścia (trzeba by chyba z 5 hexów zmienić do passable terrain by osiągnąc dokładny rozmiar utopii ... bardzo ładnie widać to w edytorze map :) ) ...

Ale oczywiście stworzenie takiej komendy zamieniającej banalnie proste nie jest :(
mogło by się np zdarzyć że uczynimy passable terrain w miejscu gdzie nie powinno go być .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ralton



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z upg. Baraków

Wysłany: 14 kwietnia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Coś dawno nikt nic nie pisał...:( Ludzie! Piszcie coś! A tak apropo, to mam pytanie: Czy w patchu 3.59 możnaby zrobić coś takiego, jak zasięg magii? Chodzi mi o to, że np. magia Slow na poziomie Basic miałaby zasięg Fireballa, na Advanced zasięg Inferno, a na Expert wszyscy wrogowie. Co wy na to?
___________
In WOG we trust ...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 14 kwietnia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Według mnie nie ma takiej potrzeby. W przypadku spowolnienia zwiększa się skuteczność, więc zasięg chyba za bardzo wzmocniłby czar. Ale samo ustalenie zasięgu raczej jest możliwe.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 kwietnia 2005     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

technicznie tak - w praktyce po co? Jeżeli już to mówi się o tym, aby zaklęcie na expercie nie działało na wszystkie jednostki, ale właśnie na pewien mały obszar lub tylko na 2-3 jednostki.... ale może coś podobnego uda się stworzyć.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.