Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:18:01
Autor Wiadomość
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Jako że stary temat został zablokowany z powodu chaosu wynikajacego z braku odpowiednich zasad otwieram kontynuację pomysłów na nowe jednostki do HOMM-V ale już z przestrzeganiem odpowiednich zasad co uchroni nas przed powtórką z historii.

A oto zasady:

1. Podaje się tylko i wyłącznie zupełnie nowe jednostki
2. Nie komentujemy nazewnictwa, nie odnosimy się do mitologicznych i legendarnych odwołań.
3. Nie opisujemy nowych zamków, ilości zamków, czy ilości poziomów jednostek.
4. Podajemy jednostki bez upgrejdów
5. Zanim wpiszesz nową jednostkę, zastanó się 3 razy czy jest Twoim zdaniem dobra
6. Nie komentujemy pomysłów na jednostki. Można natomiast rozwijać pomysły innych
7. Przy jednostce można podać takie elementy jak:
- krótki opis wyglądu
- typ jednostki
- sposób ataku
- określenie poziomu (niski, średni, wysoki)
- inne cechy charakterystyczne (modyfikatory)

Wzór - na podstawie istniejącej jednostki:

Czarny Smok:

Wygląd: czarne łuski, rogaty łeb...etc.
Typ jednostki: Jednostka latająca
Sposób ataku: Zionięcie ogniem, razi w obszarze dwóch pól
Poziom: Jednostka poziomu najwyższego
Inne cechy: Całkowita odporność na magię


Wszelkie uwagi nie związane z tematem bedą od teraz bezlitośnie usuwane i z taką prośbą odnoszę się do szanownego grona moderatorów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Dragonslayer (pogromca potworów):

Wygląd: (na wzór wiedźmina) człowiek w czarnym stroju z mieczem (wygląd podobny do sejmitara), długie białe włosy;
Typ jednostki: naziemna
Typ ataku: uderzenie mieczem
Poziom jednostki: jednostka na czwartym poziomie
Inne cechy: + 10% do ataku przeciw rasom, uznawanym za "potwory" (nieludzie, pomijając takie rasy jak elfy, krasnoludy, wilki itp.)

Informacje dodatkowe: jednostka z planszy, do nabycia w specjalnym budynku zwanym: School of Dragonslayers.

___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Niech mi będzie wolno dodać:
Na prośbę zmnieniam nieco posta
Lewiatan(Leviathan)- Olbrzmi gad morski, o wężowatym ciele i błoniastych skrzydłach.
zdolności: Latanie, atak oddech-kwasu, odporność na wodę.
Jednostka najwyższego poziomu, piątego poziomu

Kraken(Kraken) Olbrzymi kalmar/osimornica
zdl: Atak wszystkich jednostek w około(jak hydra), ochrona przed wodą
Jednostka 5 poziomu

Husar(Hussar)- rodzaj kawalerii polskiej z XVI i XVII wieku.
zdl: Obniża morale atakowanej jendostki o 1, na początku każdej rudy rzuca na siebie czar (Dispel) ropraszając ewentualne negatywne czary(max 4 razy podczas bitwy)
Jednostka 4 poziomu

Żywioł światła(Light elemental) - świetlna postać
zdl: Odporność na światło, atakuje promieniami słońca, latanie, jednostka nieżyjąca, eteryczność
Jednostka 4 poziomu

Żywioł mroku(Dark elemental) - mroczna postać
zdl: Odporność na mrok, atakuje mroczną mgłą, latanie i reszta to samo co żywioł światła, oba żywioły zadają sobie po 150% obrażeń.
Jednostka 4 poziomu

Hoplita- zwykła jednostka przypominająca Squire z H4 czy pikmiera, uzbrojona w włócznie i okrągłą tarczę.
zdl: pierwsze uderzenie
Jednostka 1 poziomu

Driada(Dryad) - nimfa drzewna, kobieta o zielonej cerze.
zdl: Odporność na trucizny, ochrona prze ziemią, strzela zatrutymi strzałkami .
Jednostka 1 poziomu

Hipppogryf(Hippogriffin) - Skrzyżowanie konia z Gryfem, tył koński przód gryfa
zdl: Latanie, nie można uwięzić go na ziemi-efekt enta z H3
Jednostka 4 poziomu

Gnom - bliski krewniak krasnoluda, jest nieco mniejszy i chudszy od niego
zdl:odporność na czary kontrolujące umysł
Jednostka pierwszego poziomu

Mroczny elf(Dark elf) - mroczny odpowiednik elfa z H3, strzela z kuszy
zdl: strzelanie, 10% szans na osłabienie przeciwnika
Jednostka drugiego poziomu

Wysoki elf(High elf) - kolejny elf, strzela z łuku, przeciwieństwo mrocznego elfa
zdl: strzelanie, +5% uszkodzeń od sfery wody(lodowe strzały)
Jednostka 2 poziomu.

Walkiria(Valkyrie) - Wojowniczka
zdolności: Potrafi rzucić czar modlitwa(prayer), 15%odporność magicznej, latanie
po jej śmierci, pojawia się 1duch(walkirii) który, pozostaje niewidoczny aż do ataku na przeciwnika.
Jednostka 5 poziomu

Wilkołak(Werewolf) - pół wilk pół człowiek
zdl: oczywiście regeneracja jak troll:),ochrona przed śmiercią
Jednostka 3 poziomu

Widmo(Specter) - rodzaj mrocznego ducha, w postaci ryczerza.
zdl: eteryczność, pierwsze uderzenie, atakowana jednostka zostaje pozbawiona na jedną rudę modyfikatorów do morale i szczęścia, 10% szans na rzucenie strachu na przeciwniku, ochrona przed śmiercią, ochrona przed mrokiem
Jednostka 5 poziomu

Demogorgona(Demogorgon) - Rodzaj demona, posiada dwie głowy(jedna smocza) oraz błoniaste skrzydła. Dół ciała to odnóża ośmiornicy.
zdolności: Latanie, dwa ataki, odpornośc na ogień.
Jednostka 5 poziomu.

Smok piorunów(Lightning dragon) - rodzaj białego smoka.
zdl: latanie, odporność na błyskawice, atak Oddech- piorun(efekt jak przy czarze łańcuch piorunów 3 wrogie jednostki max, muszą być blisko siebie)
Jednostka 5 poziomu.

Żelazny smok - taki żelazny golem wśród smoków(ale nie taki jak w H4)
zdl: 75% mniej obrażeń od magii, odporność na ogień,(wrażliwy na wodę), jednostka nieżyjca(golem)
Jednostka 5 poziomu.

Ognisty smok(Flame Dragon) - rodzaj czerownego smoka, jego ciało płonie ogniem.
zdl: odporność na ogień, atak oddech- ogień, latanie,(wrażliwy na wodę)
Jednostka 5 poziomu.

Lodowy smok(Frost Dragon) rodzaj srebrnego smoka,
zdl: Odporność na wodę, atak oddech- mróz, 40% szans na zamrożenie ofiary na 1 rundę,(wrażliwy na ogień)
Jednostka 5 poziomu.

Rusałka(Naiad) - rodzaj nimfy, posiada motyle skrzydla
zdl: Latanie, 20% szans na oczarowanie ofiary(tylko lednostki ludzkie, i pół ludzkie)
jednostka 1 poziomu

Błędny ognik(Will of the wisp) - "żywy" obłok świetlistego gazu.
zdl: latanie, eteryczność, absorbowanie części mocy czaru rzuconego przez przeciwnika(ok.5%)
Jednostka 1 poziomu

Golem lawy Lava Golem - Golem zrobiony z lawy
zd: jednostka nieżyjąca, odporność na ogień, +5% do obrażeń od oparzeń,(wrażliwość na wodę)
Jednostka 2 poziomu.

Długołucznik(Longbowman)- to taki łucznik jak Sharpshooter z długim łukiem
zdl: daleki zasięg(im dalej tym więcej obrażeń), strzelanie
Jednostka 2 poziomu

Sukkub(Succubus) - kobiecy demon, ze skrzydłami
zdl: Latanie, odproność na czary kontrolujące umysł, 10% szans na uwiedzenie ofiary, strzelanie.
Jednostka 3 poziomu

Inkub(Incubus) - Męski odpowiednik Sukkuby
Podobne możliwości. 10% na opentanie ofiary, oraz rzuca ognistymi kulami.
Jednostka 3 poziomu.

Hakkub(Haccubus) hybryda kobiety, węża i ptaka, ciało kobiety, zamiast nóg wężowe ciało, oraz ptasie skrzydla.
zdl: Latanie, 15% szans na oślepienie ofiary, ochrona przed mrokiem
Jednostka 3 poziomu

Szczurołak(Wererat) -duży humaiodalny szczur
zdl: odporność na choroby, trucizny
jednostka 1 poziomu

Ghul - rabuś grobów, pożera trupy
zdl: Ochrona przez śmiercią, 10% na paraliż żywego przeciwnika, 5% więcej obrażeń przeciwko jednostkom nieumarłym(undeads)
Jednostka 2 poziomu

Sfinks Sphinx - ciało lwa, głowa kobiety i ptasie skrzydła
zdl: latanie, 20% na rzucenie klątwy na przeciwnika, pierwsze uderzenie
Jednostka 4 poziomu

Miotacz(Skimisher) - rodzaj żołnierza z włóczniami do miotania
zdl: strzelanie, nie może zostać zablokowany(zawsze strzela, raczej miota), Krótki zasięg, brak ujemnego modyfikatora w walce wręcz.
Jednostka 2 poziomu

Robak ziemny(Earth Wurm)- ogromny opancerzony robal, porusza się pod ziemią, jak elementy ziemi w h4
zdl: Odporność na truciznę, ochrona przed ziemią, 30% szans na osłabienie ofiary
Jednostka 5 poziomu

Topornik(Axeman) - żołnierz z toporkiem, piechota
zdl: 5% szans na obniżenie obrony przeciwnika
Jednostka 1 poziomu

Kobold(Kobold) - rodzaj dość dużego człekokształtnego stwora, włochaty, o dużych oczach.
zdl:ochrona przed ziemią, atakuje dwa razy
Jednostka 2 poziomu

Templariusz(Templar)- kapłan mroku, potrafi rzucać czary
zdl: strzelanie, ochrona przed światłem, czary: spowolnienie, mroczna aura, mroczna mgła(ogranicza widzenie)
Jednostka 3 poziomu.

Akolita(Acolyte)- kapłan światła, przeciweństwo Templaruisza
zdl: strzelanie, ochrona przed mrokiem, czary: gejzer(pod przeciwnikiem wybycha gorący strumień wody), rozświetlenie(neguje mroczną mgłę), aura światla.
Jednostka 3 poziomu.

Skakun - wodny gad, bez nóg, potrafi latać, z ogromną paszczą i długim ogonem
zdolności: latanie, ochrona przed wodą, ochrona przed kwasem.
jednostka 4 poziomu

Salamandra - jednostka z M&M 8, rodzaj człekojaszczurki, lubi ogień.
Zdolności: ochrona przed ogniem, pierwsze uderzenie.
Jednostka 1 poziomu

Światowid - potężnych kamienny kolos o czterech twarzach, zdolności: każda z twarzy oznaczała rodzaj ataku, 1 twarz walka zwykła(atak), 2 kamienna klątwa, 3 twarz to czar "wyrok", 4 twarz to rzucenie czaru obronnego ziemna tarcza, ochrona przed światłem i żywiołami.
Jednostka 5 poziomu

Ryfid - skrzydlaty wąż, uosobienie azteckiego boga. Uozdobiony różnokolorowymi piórami.
zdolności: Latanie, odporność na mrok, 25% szans na oślepienie ofiary.
Jednostka 5 poziomu.

Lamia - podobna do centaura, tylko ciało lwa, bardzo zla istota.
zdolności: 25% szans że wpadnie w szał bojowy, 50% odpornośc na ogień.
Jednostka 2 poziomu.

Bies - rodzaj skrzydlatego demona, z kopytami zamiast stóp.
zdolności: Brak kontrataku, ochrona przed ogniem, ochrona przed mrokiem.
Jednostka 2 poziomu.

Moloch - rodzaj demona, bardzo potężnie zbudowanego, powolny, bez skrzydeł. Przednie łapy dłuższe, przypominał behemotha
zdolności: Brak morale, 25% odporności na magię, ochrona przed ogniem, neguje pierwsze uderzenie.
Jednostka 4 poziomu

Banshee - potężny duch śmierci, atakował krzykiem, postać kobieca.
zdolności: atak oddech-śmierć, pod koniec każdej rundy umiera 1 jednostka 1 poziomu. Odporność na śmierć, eteryczność, latanie.
Jednostka 5 poziomu

Marid - geniusz wody(Dżin)
zdolności: czary: lodowy pocisk, gejzer, trucizna, ochrona przed wodą, oczyszczenie. Lewitacja(latanie)
Jednostka 3 poziomu.

Aun lub Dao - geniusz ziemi(dżin)
zdolności: czary: spowolnienie, kamienna skóra, kamienny pocisk, ziemna tarcza, ochrona przed powietrzem, błoto. 10% odporności na magię.

Tryton - stwór z M&M 8 - humaoidalny stwór żyjący w wodzie.
zdolności: ochrona przed wodą, pierwsze uderzenie
Jednostka 1 poziomu

Sylfida - nimfa żywiołu powietrza.
zdolności: lewitacja, czar: przyspieszenie(1 raz podczas walki)
Jednostka 1 poziomu.

Garuda - potężny człekoptak.
Zdolności: latanie, ochrona przed powietrzem, atak wiatru- powiew strzydłami.
jednostka 5 poziomu.

Chimera - ciało kozy, głowa lwa i wężowy ogon.
Zdolności: niewidzialność, 15% szans na przestraszenie przeciwnika.
Jednostka 4 poziomu.

That's all folks 8) Chyba :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emeszar



Dołączył: 15 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Zabrze

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kanonier (na wzór gry Myth)

wygląd: krępa budowa w płaszczu z kapturem i plecakiem
typ jednostki: naziemna
typ ataku: strzelająca ( broń moździerz)
poziom jednostki: trzeciego poziomu
inne cechy: zdolność podkładania paczek wybuchowych, które ranią ogniem każdą obcą jednostkę w zasiegu dwóch pól ; 50% odporności na ogień

___________
Ukochani przez Bogów umierają młodo!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Yeti: (nie wiem czy juz była?)

Wygląd: Włochata, człekopodobna istota o białym futrze, choć bardziej spokrewniona z Behemotem. Od swych potężnych kuzynów różni się wielkością.

Typ jednostki: powolna jednostka naziemna
Typ ataku: Uderzenie
Poziom: środkowe poziomy
Inne cechy:
- zwiększona odporność na czary oparte na zimnie i zamrożenie
- bonus do poruszania się po śniegu (pole bitwy, mapa przygody)
- lepsze modyfikatory bojowe (atak i obrona) podczas walk na sniegu i lodzie
- mniejsza odporność na ogień
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Skrytobójca:

Wygląd:zakapturzona postać, najprawdopodobniej człowiek;
Typ jednostki: naziemna
Typ ataku: uderzenie sztyletem
Poziom jednostki: jednostka na drugim poziomie
Inne cechy: 25% szans na atak z tyłu (z zaskoczenia) - przy udanym ataku obrażenia wzrastają o 50%

Informacje dodatkowe: jednostka z planszy, do nabycia w specjalnym budynku zwanym: Gildia zkrytobójców.[/quote]

___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Widzę kilka znajomych stworzeń :shock:

To może coś na styl Dementora.
Czarna bądź szara szata. Oczy Wampira. Z racji, że nie wiem ile poziomów jednostek będzie w V więc te stworzonko mogło by być na 4-5 poz. w skali trzeciej części. Jednostka naziemna jednak mogąca przelecieć, przez przeszkody typu, głaz, pień, woda. NIE MURY !!! Atakuje "całując" przeciwnika. Posiada czary wysysania życia, bądź many. Może jakiś procencik do obrażeń na jednostki życia. Strach do jednostek natury (zwierząt). Tyle, że nie wiem gdzieją umieścić, czy to jednostka należąca do jakiegoś zamku, czy nie :/
Reszte mozna śmiało dodać, to tylko do naprowadzenia. Myślę, że jednostka dość ciekawa.

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 8 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Teraz ja coś zaproponuję.Oto ma propozycja-Wiwerni jeździec.
Jednostką ta jak sama nazwa wskazuje będzie wiwerną ale z małym wyjątkiem.Otóż na jej grzbiecie będzie jeździec, a mowa tu o jaszczuroczłeku który będzie uzbrojony w zatrutą włócznie.
Jednostka ta jest w miarę szybka, a jej zdolnąścią będzie tak jak w HoMM 3 utrucie swej ofiary ale podwójne(wiwerna truje swym ogonem,a jeździec dzidą). 8)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Na początek - dzięki Haarald
Przenoszę moje propozycje tutaj
Legionary/Legionista
- wygląd -typowy rzymski legionista
-jednostka dobra w obronie (gdyby to miało mieć znaczeniu H5 to tylko przy ataku od frontu), średnio szybka.
-Specjalne zdolności: wyposażenie w Pilum, pozwoliłoby jej na wykonanie podczas bitwy na dwa rzuty, na odległość do 3 heksów, bezpośrednio po zakończeniu przez Legionistów przemieszczania się. Dodatkowo atak mógłby redukować obronę zaatakowanej jednostki.
- poziom 2 lub 3

Tillandsia/Oplątwa
- wyglad - jak kłębek sznurów.
- Zdolności specjalne- gdy zatakowana przez Oplątwę jednostka miałaby obronę niższą od ataku Oplątwy, ta przejęłaby nad nią kontrolę
- poziom 3 lub 4

Screamer/Wyjec/ Krzykacz
- wygląd - podobny do goryla (raczej w sposobie pruszania się)
-atak głosem na niewielką odległość powodowałby rany u zatakowanej jednostki. Dodatkowo taki atak mógłyby powodować ogłuszenie, co wiązałoby się z niemożnością korzystania z zaklęć przez jedną turę, przez graczy obu stron albo tylko zaatakowanego. Nie mogłyby również korzystać z zaklęć jednostki wyposażone w własne księgi magii (gdyby takie zostały w H5 np. dżiny
- poziom -3 lub 4
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hobbitek



Dołączył: 23 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Szczecin

Wysłany: 9 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Zrezygnowałem z jednostek, które napisałem w poprzednim temacie (ze względu na kłótnie z Haav Gyrem). Może napiszę po prostu o super smoku:

Sharderon

Wygląd: Olbrzymi smok, mający kolor łuski czerwono-zielony oraz siedem głów
Teren: Latający
HP: 5000
Poziom: Ostatni
Pochodzenie: Neutralny
Atak: 110
Obrona: 85
Obrażenia: 250-1000
Dodatkowe umiejętności: zmniejsza morale, uniemożliwia kontratak, atakuje dookoła siebie, atakuje na trzy pola, nieustraszony, odporny na zaklęcia
Koszt: 200 000 sztuk złota, 500 siarki, 500 klejnotów

___________
Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 10 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

--------------------------------------------------------------------------------------
- nazwa: Wilkołak (Werewolf)
- wygląd: ciało pokryte sierścią, palce zakończone szponami, ostre uzębienie, szaty ciemne, brudne, podarte
- typ: chodzący
- sposób ataku: atak szponami/atak zębami
- poziom: najwyższy
- cechy: niewrażliwość na ataki fizyczne, wrażliwy na atak magiczny lub ogień, można ich stworzyć poprzez zaatakowanie wilkami na polu bitwy jednostki humanoidalnej, po zakończeniu bitwy zostają w armii ale tylko przez noc, ewentualnie jeżeli armia służy śmierci/złu
--------------------------------------------------------------------------------------
- nazwa: Szlachetne Smoki (Najwyższe Smoki,Białe Smoki)
- wygląd: Smoki pokryte białą łuską
- typ: latający
- sposób ataku: zionie ogniem
- poziom: najwyższy
- cechy: atak ogniem na 3 pola, podwójny atak, zawsze kontratakuje, 90% odporności na magię, innym jednostką w armi będącym smokami zwiętksza morale
--------------------------------------------------------------------------------------
- nazwa: Dzikus (Savage)
- wygląd: dziki człowiek, przyodziany w opaskę w trawy, uzbrojony w dżidę i tarczę
- typ: chodzący
- sposób ataku: atak dżidą
- poziom: 1 poziom
- cechy: na terenach pustynnych zwiększony zasięg ruchu
--------------------------------------------------------------------------------------

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 11 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

- nazwa: Samuraj
- typ: chodzący
- sposób ataku: Samurajski długi miecz.
- poziom: Wysoki ( w skali H3: 5-6 w skali H4: 3)
- cechy: pierwszy atak, odpornośc na strach, groze, tchórzostwo itp.
- opis: Znakomity szermierz, nieustraszony i sprawny. Kodeks samurajski, zwany Bushido, ujmuje jego życie w sztywne karby i narzuca mu poczucie honoru, które może nieco krepować w przypadku spodkania z bandą złych i pozbawionych skrupułów potworów.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Damiaen



Dołączył: 29 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)

Wysłany: 11 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Orłi jeźdźcy:
-wygląd: Orzeł i siedzący na nim elf z łukiem
-typ: latający
-sposób ataku: Strzelający (elf), bądź Szponami (Orzeł)
-poziom: w skali H3 - piąty...
-cechy: Dwie różne skuteczności ataku - jedna dla strzelca, druga dla orła, umiejętność latania.

___________
This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.

Talib Kweli - "Get by"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Chaos elemental

Wyglad: kolorowy wir
Poziom: wysoki
Cechy: co ture zmienne (lata lub nie, strzela lub nie)
Dodatkowo: 25% szans na to, ze rzucony czar trafi inna jednostke (swoja lub wroga)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 17 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Lodowy smok:

Wygląd:Cały zrobiony z lodu
Typ jednostki:jednostka latająca
Sposób ataku:Wypusza z paszczy wir wody który podczas styknięciu się z przeciwnikiem zmniejsza temperature wody i zamraża przeciwnika
Poziom:Jednostka najwyższego poziomu
Inne cechy:50% na zamrożenie przeciwnika, potrafi latać, odporny na wszystkie czary oprócz wykorzystujących ogień(o połowe większe obrażenia od ognia).

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 18 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Żelazny Golem
Wygląd:Całe ciało jest silnie umięśnione i żelazne
Typ jednostki:Jednostka naziemna
Sposób ataku:Uderzenie w ziemie co powoduje zranienie wszystkich wokół siebie jednostek w promieniu 1 pola.
Poziom:Jednostka poziomu 6
Inne cechy:Odporność na magię...Zmniejsza o 50% siłe ataku wrogiej jednostki

Zmutowany kameleon
Wygląd:Elastyczne, zielone i zwinne ciało
Typ jednostki:Jednostka naziemna
Sposób ataku:Atak ogonem
Poziom:Jednostka poziomu 5
Inne cechy:
Zwinne ciało-10% szans, że przeciwnik nie wtrafi w jednostkę
Zielone ciało-10% szans przy ataku, że jednostak wroga stanie się zielona i dostanie dzikiego szału, berserka co spowoduje napaść na sojusznicze jednostki

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kilka jednostek które po muszą (!!!) być w grze!
Ładna Pani
Wygląd: Śliczna dziewczyna, córka karczmarza.
Typ jednostki: Jednostka naziemna
Sposób ataku: Na odległość (psychologiczny atak)
Poziom: Jednostka poziomu 2
Inne cechy: Uwodzi wroga co sprawia że wspomniany wróg jej nie atakuje (bo ją kocha). Także dodaje morale naszym jednostkom sprzymierzonym (bo jest bardzo ładna, kto by nie chciał walczyć u boku takiej!). W karczmach (jeśli takowe się w grze pojawią) spore zniszki!!!

Krasnoludzki Zabójca-Odkrywca
Wygląd: Niski gruby z zakrzywioną straszną brodą i wielkimi oczami.
Typ jednostki: Jednostka naziemna
Sposób ataku: Chlaśnięcie zatrutą brodą, co zadaje małe obrażenia ale jest tak zaskakujące że przeciwnik ma tylko połowę swojej obrony. Powoduje truciznę jak ta u wyvernów.
Poziom: Jednostka poziomu 4
Inne cechy: Może wytrzeszczyć oczy zamiast wykonać ruch, co pozwala graczowi obejrzeć dokładnie listę czarów przeciwnika lub poznać wszystkie szczegóły dowolnej jednostki.

Niziołek Kulinarny
Wygląd: Mały krępy karzełek z dużymi czerwonymi policzkami i patelnią w ręku. Gdy jednosta stoi za długo bez ruchu, niecierpliwie podrzuca naleśniki.
Typ jednostki: Jednostka naziemna
Sposób ataku: Walnięcie patelnią w caban, ewentualnie rzut poziomy naleśnikiem, co powoduje straszliwe rany, gdyż naleśnik jest koszmarnie ostry po bokach (tajemna sztuka tworzenia naleśników opanowana przez niziołki na przestrzeni Herosów 1-4). Efekt przypomina atak predatora.
Poziom: Jednostka poziomu 4
Inne cechy: Niziołkowi przysługują tylko 3 naleśniki na bitwę. Kiedy już je wystrzeli, marnieje z głodu w oczach i wszystkie współczynniki spadają mu o połowę.

Doktór Potwór (nie dokońca mój pomysł ale co tam, jest godny serii!)
Wygląd: Człowiek w płonącym szlafroku i osikanych spodniach. W ręku trzyma różne rzeczy (patrz sposoby ataku).
Typ jednostki: Jednostka naziemna
Sposób ataku: Rzuca batonem z benzyną. Jeśli wróg da sie nabrać i spróbuje batona to staje się łatwopalny a więc wszystkie czary ognia zadają mu ogromne rany). Po wyrzuceniu wszystkich batonów (których ma jeden), do walki pozostaje mu jedynie pompa do betonu. Razi obszarowo ale nie znacznie (ma tylko 3 ładunki, beton jest rarytasem w świecie Erathii).
Poziom: Jednostka poziomu 3
Inne cechy: Osikane spodnie działają całkiem odpychająco. Wszystkie jednostki gryzące po nogach mają -6 do trafienia i obrażeń w doktora potwora.

Jak widzicie te jednostki powinny już dawno znaleśc się w grze!!!. Wyślijcie te cudeńka do tej nowej firmy co robi grę (zapomniałem nazwę). Nikt z nas pewnie nie przeżyłby gdyby KOLEJNA część miała być pozbawiaona naszych ulubieńców!!!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ponieważ kobiecych jednostek jest mało, a w H4 zajmowały niefortunnie miejca typowo męskie (typu elf) postanowiłem przedstawić kilka propozycji:

Nazwa: Kobieta krasnoludzka (dwarf woman)
Wygląd: Niska,czerstwa kobietka przy kości. Ubrana w lekko przybrudzoną suknię, torba z ziołami.
Typ: Naziemna
Atak: Kijem z mithrilowym zaokrąglonym czubkiem, 30% oszołomienie
Zdolności: Leczenie ran (healing) poprzez ziołolecznictwo - im ich więcej tym większa ilość punktów (wg.schematu dżina z H4 - określona ilość many): odporność na magię 10%
Poziom: 3
Inne: Powolna, jednostka stosunkowo słaba

Nazwa: Nimfa (nymph)
Wygląd:Piękna, blond włosy, w ręce tamburyn, prawie naga(intymne części zakryte listowiem lub jeśli się da całkowicie naga)
Typ: Naziemna
Atak: Zwyczajny(pięścią lub nogą)
Zdolności: Uwodzenie (seduce) za pomocą tańca i śpiewu (wykonane nie banalne)
Poziom:2
Inne: Średnia szybkość, jednostka ciut słabsza od dwarf woman

Nazwa: Telepatka (telepathic woman)
Wygląd: Kobieta ubrana w błekitną obcisłą suknię (lub lateksowe wdzianko)
Atak: Psychiczna męczarnia
Typ: Naziemna
Zdolności: Psychiczny opór (zainteresowanych odsyłam do PROPOZYCJE NOWYCH ZAKLĘĆ), osaczenie - atak na pobliską jednostkę
Poziom:4
Inne: w wolnych chwilach chwyta dłonią skroń i przy jej czole pojawia się półprzeżroczysta mgiełka (świecąca poświata)

Nazwa: Venom
Wygląd: Kobieta, której ciało pokryte jest ciemnozielonymi malowidłami, oczy całe białe, ubiór skromny, ale raczej naga
Atak: Trujący pocałunek (zatrucie ofiary, która zaraża inne jednostki wokół)
Typ: Naziemna
Zdolności: Bluszcz - całując ofiarę obrasta ją (zrasta się z nią) na 3 tury. Czerpie energię ofiary, jeśli tak zrośnięte ciała są atakowane damage rozdzielany jest po połowie. Odporność na truciznę. Wraźliwość na ogień.
Poziom:4
Inne: jednostka szybka, w wolnych chwilach malowidła na jej ciele zdają się poruszać, zła lub mroczna natura
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Do nimfy dodaję jeszcze zdolność - mass mirth - tylko cholender wylogowało mnie wtedy więc nie mogę wnięść poprawki

Nazwa: Pająk (nie wiem czy juą był)
Wygląd: czarny i lekko włochaty(typu Sheloby z Lotr)
Typ: Naziemna
Atak: Gryzie
Zdolności: Pajęczyna(web)- zasnucie ofiary pajęczą siecią oraz jeśli byłaby taka opcja zasnucie wyrwy w murze powstałej w czasie obrony zamku. Paraliż - ukłócie żądłem ofiary paraliżuje ją na 2 tury
Poziom:3
Inne: Średnia szybkość, w wolnych chwilach podnosi przednie odnóża do góry (oznaka odstraszenia lub groźby).

Nazwa: Piekielny sęp
Wygląd: tak jak zwykły czrny sęp, ale czerwone ogniste kontury piór wskazyją na pochodzenie, duży i ostry dziób. Duże ptaszysko.
Typ: Latająca
Atak: Jednocześnie szponami oraz rozszarpuje dziobem (jak padlinę)
Zdolności: Osłabienie ofiary + spowolnie, nienawidzi gryfów - zadaje im 100% obrażeń więcej
Poziom:4
Inne: W wolnych chwilach czyści pióra i szpony.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 24 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Do cholery! kolejny raz mnie wylogowało :roll:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nevon skorzystaj z opcji automatycznego logowania przy wejściu na forum, to problem zniknie :wink:

[Wiecie co z tym postem zrobić]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nevon



Dołączył: 21 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Żelazny Bastion, zachodnia rubież Śnieżnych Wzgórz

Wysłany: 26 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Dzięki Haav za sugestię, już się do niej zastosowałem.
Oczywiście proszę o usunięcie 3 ostatnich postów.
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiwern



Dołączył: 13 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 26 kwietnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Smoczy jeździec:
Wygląd:Jeździec z wielkim mieczem latający na czerwonym smoku.
Poziom:Najwyższy
Sposób ataku: mieczem jeźdźca oraz ognistym podmuchem smoka który razi na 2 pola
Typ:Jednostka latająca
Zdolności bonusowe:odporność całkowita na magię

___________
Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 5 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Podstawowy Żywiołak (Fundamental Elemental)
HP: 550
Specjalne: Może pochłaniać zaklęcia żywiołów i zamieniać je na manę dla bohatera, może raz na 5 tur rzucić dowolne zaklęcie, inne żywiołaki nie atakują go.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 5 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Marida (Maride)
(podtyp: dżinn)
HP: 150
Wygląd: Błękitne ciało, ubrana w szarą zbroję skórzaną, zamiast nóg posiada wodny wir.
Sposób ataku: Utopienie - atak wręcz, Magiczne Pociski - atak dystansowy
Środowisko życia: bagna, oceany, morza.
Specjalne: 100% odporności na ogień, podatność na zamrożenie, rzuca I. pozomowe zaklęcia, nienawiść wobec ifritów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.