Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 5:55:58
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 5 września 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Bo warcraft był........, a herosi to co innego, a morlok - to teeż już coś takiego istnieje, ale raczej nie nadaje się do herosów :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Parsifal



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Sysigia

Wysłany: 5 września 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, czy było, ale:

"Frachtalia".
Grupa zabójców smoków (4 osoby: dowódca, miecznik, ukryty wojownik, kusznik).
Specjalne:
Atak 3x
Zatruta broń
Reduksja obrony przeciwnika o 25%
50% do ataku przeciw smokom

Poziom: 4


"Kolcogron"
Najpotężniejszy ze smoków, cały pokryty kolcami, brązowoczerwony, gigantyczny.
Specjalne:
Pierwsze uderzenie
Negowanie pierwszego uderzenia
Zatrucie
Hipnoza
Odporność na magię
Atak ogniem

Poziom: najwyższy


"Mirswith"
Czarodziej, który zamienił swój dar na niewidzialność. Ma zielone łuski jak jaszczurka w płaszczu z kapturem.
Specjalne:
Niewidzialny dla jednostek poziomu 1-3
Atak 2x
Odporność na czary poziomu 1-4

Poziom: 5

___________
Kto chce pokoju, szykuje się na wojnę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Oto moja propozycja:
Nazwa jednostki - Neela
Wygląd - zbliżony do geniusza z h3 ale:
a) wir (ten od latania) jest czarny
b) nosi czarną zbroję zamiast czerwonego stanika
c) trzyma w obu rękach miecze
Ataki i zdolności specjalne - Neela może rzucać zaklęcia z następującej listy: Animacja Nieumarłego, Strach, Lodowy Krąg, Klątwa oraz Mroczne Błogosławieństwo (działają jak rzucone na poziomie arcymistrza). Raz na trzy tury może wykorzystać wirujący atak, zadający podwójne obrażenia wszystkim istotom dookoła niej. W armi może znaleźć się tylko jedna Neela! Jest odporna na zaklęcia Fala Śmierci, Odegnanie Nieumarłego oraz wszystkie czary powietrza. Zaklęcie Święte Słowo zadaje obrażenia o 25% większe.
HP: 220
Poziom: 6
Przynależność (h4): Ład
Sfera: Powietrze, Zło
Szybkość (h3): 20 (bardzo szybki)
Miejsce rekrutacji: Ołtarz Czarnego Słońca

Sharwyn
Wygląd - gdy gramy bohaterką z Zamku (h3), podczas bitwy siedzi na koniu. Tak właśnie wygląda Sharwyn.
Ataki i zdolności specjalne - Muzyka Barda - Sharwyn inspiruje swoich sojuszników muzyką, zyskują oni premię +2 do wszystkich liczbowych współczynników oraz 20 dodatkowego HP. Dokładnie przeciwny efekt wywołuje zaśpiewanie wrogom. W walce Sharwyn ma dostępne dwa ataki, ponieważ walczy mieczem dwuostrzowym. Jest odporna na wszystkie czary poziomu 1 oraz może nauczyć się wszystkich zaklęć z gildii magów w mieście. W armii może znaleźć się tylko jedna Sharwyn!
HP: 140
Poziom: 6
Przynależność (h4): Życie
Sfera: Życie, Dobro
Szybkość (h3): 15 (szybki)
Miejsce rekrutacji: Targowisko Awanturników
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 9 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

moderatorów i stałych czytelników proszę o wykazanie się poczuciem humoru...

a GOŚCIA :P
Cytat:
Osoba pisząca z tego IP
Sharwyn [ 32 Posty ]
Neela [ 19 Posty ]
Gość [ 1 Post ]


o zmianę stylu żartowania...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

jOjO, ja wcale nie żartowałam. Czemu takie jednostki nie mogłyby się pojawić?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 15 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

kobieta archanioł (ta jednostka jest naprawde)


typ : latający
sposub ataku :mieczem
poziom : ?? (wysoki)
wygląd : zakapturzona postać bez nóg w białej szacie z ogromnym mieczem w łapie.

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 15 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

jOjO -> Wystarczy zamienić "Neela" na Czarny Dżinn i "Sharwyn" na Bard i wszystko będzie OK
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ja osobiście nie wyobrażam sibie heroes-ów bez Entów i drzewców ...
Jednak chciałbym aby były szybkie .. Jak ? Otóż aby znikały pod ziemią i wyrastały znów ... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 20 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Raq (cytat):
Ja osobiście nie wyobrażam sibie heroes-ów bez Entów i drzewców ...
Jednak chciałbym aby były szybkie .. Jak ? Otóż aby znikały pod ziemią i wyrastały znów ... :)


Drzewa zapadaja sie pod ziemie, tego jeszcze chyba nie bylo :D

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hobbitek



Dołączył: 23 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Szczecin

Wysłany: 21 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Myślę, że ta jednostka może być bardzo fajna:

Lenny
Wygląd: Niepozorny, mały, niebieski skrzat :wink:
Typ jednostki: Chodząca
Sposób ataku: Pożeranie w całości jednostek :roll:
Poziom: Najmniejszy, jednostka neutralna
Inne cechy: brak

I co powiecie na małą istotkę która moze powalić za jednym razem Czarnego Smoka?

UWAGA! JEST NA ŚWIECIE TYLKO JEDEN LENNY!!!

___________
Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Fungomancer - osobnik o wyglądzie starca, zakapturzony - posiada zdolność kontrolowania grzybni. Posiada kilka czarów takich jak spowolnienie jednostki, trucizna oraz przywołanie grzybni, która wydostaje sie z ziemi i przybiera postać spleśniałego giganta,ktory wypełnia wszystkie rozkazy swego stworcy (giganta można pzrywolac raz na bitwe). Na obszarach suchych (pustynie) fungomanta traci swe zdolności.

Poziom: 5/6
Szybkość: mała
Miejsce rekrutacji: Podmokły szałas (jedn. neutralna)
Atak: Zgrzybiały kostur
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 28 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Hm.. Jeżeli taka jednostka już była, wybaczcie, jest już późno i nie czytałem całego tematu...

Nazwa: Egzorcysta (Egsorcist)
Wygląd: Człowiek obwieszony najróżniejszymi łańcuszkami, trzyma w rękach dużą pochodnię
Typ Jednostki: Naziemna
Sposób Ataku: Podchodzi i atakuje pochodnią
Poziom: Szósty
Inne Zdolności: 25% na podpalenie (x damage co runda, przy czym x stale się zmniejsza, aż w końcu zanika)
i tak mi przyszło na myśl... :roll:
Dźwięk podczas poruszania się: brzęk łańcucha i cichy odgłos kroków

Sveikata

Fristron

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gryphon



Dołączył: 14 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Warta

Wysłany: 30 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Moja propozycja to Templariusz... Wyglądałby on podobnie do Championa, tylko że wojownik na koniu miałby skrzydła, koń biały ze złotymi kopytami i grzywą... Poziom 5-6
Przynależność:Zamek lub Neutralny
Atak:Atak mieczem lub kopią
Ruch:Będzie latał
Specjalne właściwości:Rzuca zaklęcie Błogosławieństwo, podnosi morale
:)

___________
<<<Gryphon>>>
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ognisty Rydwan... Żywo ściągnięty z wzorca Thora-boga piorunów na rydwanie ciągniętego przez białe barany ze złotymi rogami... Miałby srebrne koła i czerwony korpus... Wojownik na rydwanie z białą brodą, hełmem wikinga trzymałby piorun... Poziom 7
Przynależność:Neutralny lub Twierdza
Atak:Normalny atak piorunem (tak jak Gigant)
Ruch: Jednostka naziemna
Specjalne właściwości: co turę szansa na rzucenie zaklęcia Błyskawica lub Łańcuch Błyskawic na losowo wybraną jednostkę wroga. Odporny na Piorun i Łańcuch Piorunów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gryphon



Dołączył: 14 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Warta

Wysłany: 30 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ten pomysł z Rydwanem był mój, tylko mnie przez przypadek coś wylogowało :) Kolejna propozycja i już chyba ostatnia to Strzyga
Wygląd: coś w rodzaju zjawy... Zakapturzona, ciemne barwy, bez broni (atakuje pazurami)
Ruch: naziemna
Atak: Pazury
Poziom:3-4
Przynależność:Nekropolia
Specjalne właściwości: Petryfikacja, Martwiak, Rzuca klątwę przy ataku

___________
<<<Gryphon>>>
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fristron z Avlee



Dołączył: 27 października 2004
Posty: 164
Skąd: Fristotele - zgadnij po nicku :)

Wysłany: 30 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Jeździec Błyskawicy
Wygląd: Średnio wysoki ludzik z biczem w łapach, stojący na latającej błyskawicy
Ruch: powietrzna (może latać po całej planszy)
Atak: Wlatuje na przeciwnika błyskawicą, a potem bije biczem
Poziom: 4
Przynależność: Bajkowe Miasto (to z jelonkiem :P )
Specjalne Umiejętności: Atakuje i wraca na miejsce, powstrzymuje kontratak

Sveikata

Fristron

___________
Nie ma na tym świecie altruistów. Są ci, którzy ich udają i ci, którym udawanie weszło w nawyk.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 31 października 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Anioł :arrow: Archanioł :arrow: SERAFIN

Może wiecej mitologicznych stworków jak np.
• Chimera (w H3 mamy nie chimerę a mantikorę\skorpikorę - chimera do bestia z głową lwa oraz kozy + ogon węża)
• Pegaz
..etc.

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 listopada 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Bard
Opis: koleś z lutnią
Atak: trzepnięcie instrumentem (słabe, on nie służy do walki)
Poziom: ok. 4
Specjale: Zamiast ruchu może rzucić jakiś czar wzmacnuiający na wszystkie przyjazne jednostki w zasięgu swojego ruchu

Demoniczny sęp
Opis: Sęp, tylko z ciut bardziej demonicznym wyglądem
Atak: dziobanie :)
Poziom: ok. 2
Specjale: może się leczyć na trupach jednostek (przyjaznych i wrogich)

Słoń bojowy
Opis: No, słoń bojowy....
Atak: Atak głową
Poziom: ok. 3
Specjale: brak

Latający miecz
Opis: no coments
Atak: No, pomyślmy...
Poziom: ok. 2
Specjale: nieproporcjonalny do poziomu defens (oczywiście lepszy niż zwuykle)

Obrońca
Opis: Zwykły koleś z mieczykiem
Atak: mieczykiem
Poziom: ok. 1
Specjale: bunusy do charakterystyk przy obronie zamku

Elfi zwiadowca
Opis:Elf ze sztyletem
Atak: słaby :)
Poziom: ok. 1
Specjale: Zwiększa zasięg wzroku bohatera (na mapie)

Fanatyk
Opis: Facet z halabardą, w postrzępionych szatach
Atak: A i owszem, atakuje.....
Poziom: ok. 4
Specjale: Bonus do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom spoza jego zamku

Kozioł ofiarny
Ops: kozioł
Atak: bodzie rogami
Poziom: ok. 3
Specjale: ma dużo życia, jeżeli jednostka wroga może go zaatakować, to atakuje

Poziomy były podawane w skali hom&m3.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 21 listopada 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nazwa: Wapirzy Mag
Wygląd: Wampir ubrany w czarną szatę maga. Czarną laską maga.
Poziom: Ostatni
Typ: Teleportująco się , strzelająca.
Inne: Normalna walka, za 2 punkty życia zabrane wrogiej jednostce w walce wręcz otrzymuje 1 pnkt życia,za 3 punkty życia zabrane wrogiej jednostce w ostrzale otrzymuje 1 pkt życia
Nazwa: Wapirzy Arcymag
Typ: Teleportująco się , strzelająca.oziom: ulep. Ostatni
Inne: Normalna walka, za 1 punkty życia zabrane wrogiej jednostce w walce wręcz otrzymuje 1 pnkt życia,za 2 punkty życia zabrane wrogiej jednostce w ostrzale otrzymuje 1 pkt życia. Może twożyć nowe jednostki. Dwukrotny atak w walce wręcz. Podczas ostrzału otrzymuje 1pkt obrony za zabicie ! jednostki wroga. Z "nad programowych pkt. życia " tworzy nowe jednostki :twisted: :twisted: :twisted:

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 grudnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

ja mam taką propozycję na jednostkę strzelającą dla nieumarłych...

Demoniczny pająk
Atak: atak dystansowy lepką substancją, spowalnia wroga. Bezpośredni atak słabszy, nie mogący spowolnić, ale za to może zatruć trucizną....
Wygląd: Duży czarny pająk
Poziom: ok.3
Miasto: Necropolis, czyli miasto martwiaków....

Pozdrawiam!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 grudnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Stara Babcia :D - stara babcia z parasolką :D
Poziom - 2
Atak - Atak parasolką po głowie :D
HP: 20
Umiejętności specialne - 30% szans na wzbudzenie u przeciwnika strachu
+1 morale

Hydroliszek - skżyżowanie hydry z bazyliszkiem
Poziom - 5
Atak - Ugryzienie głowami i z sparaliżowanie wroga
Umiejętności specjalne - 50% szans na rzucenie czaru oślepienie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 30 grudnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
ja mam taką propozycję na jednostkę strzelającą dla nieumarłych...

Demoniczny pająk


A może lepiej nazwać 'to' - Black Widow i wrzucić nie do zamku umarlaków a czegoś na wzór Fortress (lub nowego - zamku nocnych elfów). Chyba bardziej odpowiada klimatem... ;)

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Smith



Dołączył: 25 października 2004
Posty: 164
Skąd: Wygiełdów

Wysłany: 5 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nazwa: Husarz
Wygląd: jak średniowieszny polski husarz
Poziom: najwyższy(jednostka neutralna
Atak: Premia za odległość podobnie jak u czempiona, pierwszy atak podczas walki wykonuje z 300% obrażeniami,może strzelać(8 strzałów na walkę)

___________
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Piaskowy Dżin
Hp - 120
atak 15
obrona 25
obrażenia 10-20
(rzyca czary typu spowolnienie,ruchome piaski,przywołanie mumi)
poziom przedostatni

Sfinks
Hp 300
atak 33
obrona 27
obrazenia 35-60
(Wysokie morale,powstrzymanie kontraataku,)
poziom ostatni
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Flying wolf

Wygląd: byłby to skrzydlaty, dosyć duży, czarny wilk z ciemnymi oczami i czarnymi piórami
Typ jednostki: latająca
Sposób ataku: kłami (ugryzienie), rzucałby także czary
Poziom: 6-7(H3); 4(H4)
Inne: posiadałby całkiem sporo dobrych czarów, 75% szans, że wzbudzi w przeciwniku strach.

:( Może niezbyt oryginalna ta jednostka, ale ja tam lubię wilki. I tak się w grze nie pojawi... :(
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.