Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-2 6:41:24
Autor Wiadomość
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Lodowy dżin
przepraszam za brak głowy ale mi ją wcięło


to by moglo byc w h5 :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem




Duch Maga
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 28 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

=====
Razorwing Raven
Poziom: 2
Wygląd: Trochę przyduży czarny kruk o skrzydłach zakończonych sztyletami.
HP: 15
Atak: 7
Obrona: 2
Uszkodzenia: 7-11
Szybkość: 15
Koszt: 150 gold
Umiejętności:
- Lot
- Odporność na Ogień, Odporność na Powietrze
=====
Burned Soul
Poziom: 3
Wygląd: Coś w stylu zjawy z H3 tyle, że w czerwonym odcieniu barw.
HP: 30
Atak: 11
Obrona: 8
Uszkodzenia: 8-10
Szybkość: 10
Koszt: 230 gold
Umiejętności:
- Lot
- Martwiak
- Odporność na Ogień
=====

___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 stycznia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Banxee (cytat):
=====
Razorwing Raven
Poziom: 2
Wygląd: Trochę przyduży czarny kruk o skrzydłach zakończonych sztyletami.
HP: 15
Atak: 7
Obrona: 2
Uszkodzenia: 7-11
Szybkość: 15
Koszt: 150 gold
Umiejętności:
- Lot
- Odporność na Ogień, Odporność na Powietrze
=====
Burned Soul
Poziom: 3
Wygląd: Coś w stylu zjawy z H3 tyle, że w czerwonym odcieniu barw.
HP: 30
Atak: 11
Obrona: 8
Uszkodzenia: 8-10
Szybkość: 10
Koszt: 230 gold
Umiejętności:
- Lot
- Martwiak
- Odporność na Ogień
=====
Cytat:
Kod:
[b][i][ort][/ort][/i][/b]
    [list=][img][/img]
[/list]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

A ja mam takie pomysły:
Wiedżmin :wink: jednostka poziomu 6 na 7, potrafi rzucać czar Magiczna strzała i Ochrona przed magią (na siebie oczywiście) zadaje 70 pkt. obrażeń, punkty życia 250. Wygląd: człowiek w kolczudze i czarnej pelerynie twarz cała pocharatana. Zdolności specjalne: Odporność na zaklęcie Trucizna i inne ataki jadem, nienawidzi jednostek ponad piąto-poziomowych.



Goblin szaman: poziom 3, potrafi rzucać czary: Żądza krwi, Ruchome piaski, Przywołanie Berserkera, Kula ognia. w walce wręcz zadaje do 25 pkt. obr. pkt. życia:60. Wygląd: Goblin z Heroes 3 tyjko w czerwonej todze z kapturem poobwieszanej czaszkami i kawałkami człowieka (typu 5 palców doczepionych do rękawów) laska z czaszką. Zdolności specjalne: Wrogie jednostki walczące z nim dziąłają pod wpływem zaklęcia strach, potrafi się teleportować.






Ognista zjawa: poziom 4, potrafi rzucać czary: Iskry, Ognista aura i kula ognia. zadaje 55 pkt. obr w walce wręcz i 30 w walce na odległość. życie: 90 pkt. Wygląd: Ifryt z zielonym turbanem z doczepionym niebieskim diamentem cały czas dymi się z niego. Zdolności specjalne: strzela ogniem z oczu, lata, Odporność na ogień.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ork Berserker
poziom -przedostatni
przyrost-3
Atak-29
obrona-18
hp-65
damage 15-22
koszt - 1500złota
umiejętności:
Adrenalina-powoduje że jednostka jest pod wpływem adrenaliny i otrzymuje o 20% mniej obrażeń
szał-istoty ograrnięte szałem muszą atakować przeciwnika lub przemieszczać się w jego strone,nie mogą czekać
wygląd:
Zielony ork ubrany w lekką czerwoną kolczuge w rękach trzyma okrwioną halabarde
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 5 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kordiss (cytat):
A ja mam takie pomysły:
Wiedżmin :wink: .

Hmmm....A może tak najpierw zapytać sią Andrzeja Sapkowskiego o to?? Bo chyba już niektórzy, zaczeli traktować Wiedźmina jako dobro wspólne.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 9 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Wojownik magii
Człowiekopodobny stwór ztworzony z magii, w lekkiej zbroi.
Porusza się piechotą.
Nie podaję pozimu, bo nie wiadomo, ile będzie. W skali 7 byłby na 4.
Umiejętności: Magnes czarów( przyciąga wszystkie czary na obszarze 5x5),
Całkowita odporność na magię, niematerialniść (obrona przeciw strzałom + 100%)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

proponuje nekromante(necromanger):

jednosta nie atakuje ma duzo defa i jak ktos zginie to zamienia jego trupa w cos tak jak szkieletornia ale z jednym dodatkiem: jednostki lvl 7 w vamipirki wskrzesza oprocz smokow. smoki zamienia w szkieletowe smoki. parametry:

atk:-
def:1000(zeby dlugo zylo)
rodzaj: smierc
hp: 150
mozna zebrac w puszce pandory przy duzym szczesciu
specjale jak powyzej

jesli czego zapomnialem to mozecie dopisac potem w nastempnym posciku
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 10 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ja proponuję jednostkę w stylu Gorgon tyle że ze skrzydłami.Krótko mówiąc latającą krowe.Parametry podobne.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 10 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Elfi gwardzista
Elf okuty w lekką żelazną zbroję, ze złotym łukiem
Jerdnostka walcząca na dystsans
Pozim - wysoki, w skali 1 - 7 5, może 6.
Umiejętności specjalne - strzela 2x, pierwsze uderzenie na dystans, płonące strzały (dodatkowe obrażenia od ognia) mistrz strzelców (do +5 obrażeń dla siebie w [walce na dystans ] i wszystkich innych strzelców w armi sprzymierzonej)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 10 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Orc Warlord
poziom -ostatni
przyrost -2

atak 32
obrona 28
damage 35-50
koszt 3500 zł i 2 rtęci
umiejętności:
Zbroja:jednostka posiada zbroje i otrzymuje o 20 % mniej obrażeń wręcz i na dystans
pierwsze uderzenie:jednostka uderza pierwsza
Dowódca:wszystkie jednostki w armi w której znajduje się orc warlord mają +2 morale i +1 ruchu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 11 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Tytani smok. [smok w kolorze zimnego blekitu miejscami przechodzacego w biel, 2 rogi i miedzy nimi skacza blyskawice]
poziom-najwyzszy
przyrost- 1/miesiac

HP-10000
atak-50
obrazenia-50-70
obrona-50
predkosc-na cale pole bitwy
odpornosc-50% wszystko[jak minotaur z h4]
cechy specjalne-pierwsze uderzzenie, lata, 200 many, umie rzucic potezna blyskawice[100 obrazen] za 100 many, jesli w armii jest wiecej niz 1 tytani smok, to jest -10 morale, -10 szczescie i wszyskie statsy spadaja im o 10% za kazdego nastepnego tytaniego smoka w armii.
i najwazniejsze-cena-70000g, 100rteci, 100 krysztalow

jednostka prawie niezniszczalna. aha i jeszcze jedno. nie mozna jej kupic w zadnym miescie, tylko na mapie.

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anthon



Dołączył: 19 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Minoc

Wysłany: 11 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

nie widze jakos tych blyskawic miedzy rogami ;] to by zabawnie wygladalo ;]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonis



Dołączył: 8 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe

Wysłany: 11 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Piekielny pomiot
Poruszający się na 2 łapach stwór, cały czerwony. Stworzony z magmy oraz magii ognia, stał się ważnym sprzymierzeńcem demonów. W jednej ręce trzyma miecz, w drugiej szablę. Na głowie nosi rogaty chełm. Poza nom brak zbroi.
Pozimo: wysoki
Ciężki piechur - stwór ognisty
Cena: 1200 złota, 2 żelaza
150 pż, 20 obrony, 45 ataku
Um. specjalne: Atak dwa razy, odporność na ogień, wybuch śmierci (po śmierci zadaje obrażenia 10 od każdego pomota na obszar 3x3), przywołanie magsmara (Za każdego pomiota - jeden magsmar)

Magsmar
Glutowate stworzenia podobne do troglodytów, wyposażone w włócznię. Jego ciało składa się z pumeksu (tj, sastygnięta lawa). Wielkości chochlika.
Pozim: 2
Lekka piechot - stwór ognisty
Cena: 75 zł
18 pż, 12 obrony, 18 ataku
Um. specjalne: odporność na ogień, wybuch śmierci (jak wyżej, tyle że 4 pkt. obrażeń od magsmara), glutowatość (obniża zadawane obrażenia o 20%)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Emirat Baste (cytat):
Ork Berserker
poziom -przedostatni
przyrost-3
Atak-29
obrona-18
hp-65
damage 15-22
koszt - 1500złota
umiejętności:
Adrenalina-powoduje że jednostka jest pod wpływem adrenaliny i otrzymuje o 20% mniej obrażeń
szał-istoty ograrnięte szałem muszą atakować przeciwnika lub przemieszczać się w jego strone,nie mogą czekać
wygląd:
Zielony ork ubrany w lekką czerwoną kolczuge w rękach trzyma okrwioną halabarde



teraz takie male ulepszonko orca bersekera

Elite orc berserker
poziom: przedostatni
przyrost:3
atak 31
obrona 19
hp 75
damage16-24
koszt 1800 zł

umiejętności : jak u zwyklego bersekera
nowa
Szał bitewny: jeśli jednostka nie może dojśc do przeciwnika w 1 turze używa haste
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Kordiss (cytat):
A ja mam takie pomysły:
Wiedżmin :wink: .

Hmmm....A może tak najpierw zapytać sią Andrzeja Sapkowskiego o to?? Bo chyba już niektórzy, zaczeli traktować Wiedźmina jako dobro wspólne.






ale ja napisałem przez Ż WIEDŻMIŃ
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

gratulacje za pomyslowosc ale ja i tak jest za moim nekromanta(po hamsku)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hobbitek



Dołączył: 23 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Szczecin

Wysłany: 14 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Czytaliście "O tym, co Alicja odkryła po drugiej stronie lustra"?
Cytat:
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały


Nie mówię tu o zbłąkiniach, peliczaplach czy jaszmijach, ale o
DŻABBERSMOKU!!!!

Najstraszniejsze, co może ciebie w życiu spotkać!

Ale chyba wpierw trzeba poprosić Lewisa Carrolla o prawa autorskie :wink:

___________
Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Wojownik Nienawiści(z okazji Walentynek :) )


poziom:ostatni
przyrost:1
atak:50
obrona:48
hp:750
obrażenia:120
koszt:2000zł,1rtęc,2siarki
umiejętności:Strach, lata, odporność na M. Śmierci, promień osł.
wygląd:Wampir (H4) z wielkimi skrzydłami i czarnym mieczem, długie czarne włosy spadające na większość niebieskiego ciała.





ifryt[/quote]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Hmmm tak dużo hp a tylko 2000 złota ??? i 120 damage stałe to też jakieś dziwne
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zyrion



Dołączył: 29 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Siedlce

Wysłany: 15 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Lodowa bestia:
Wygląd: Białe, owłosione, z dużą twarzą i kręconymi rogami.
Atak: Rzuca soplami lodu (3 pociski), wręcz: energicznie otrząsa się ze śniegu, wymachując przy tym rękoma i zadając obrażenia wszystkim przylegającym wrogom.
Poziom: Neutralny (brak), ale skuteczność jak 3 - 4 według skali H3
Rodzaj: Naziemny, mała szybkość
Budynek: Jaskinia zasypana śniegiem
Właściwości: Atakując wręcz oślepia wrogów, na dystans: zamraża (omijają jedną turę)

___________
"...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ognisty mag
Jednostka najwyższego poziomu
Atak:Atakuje taką dwuręczną bronią (nazwa uleciała mi z głowy), która wygląda mniej więcej TAK:
_
/ / Wygląd: Kozia bródka i wąsik, rudy, w czarno - pomarańczową szatę,
l l
l l Właściwości: Tarcza ognia, rzuca czary ognia, po śmierci z jego ciała
l l
l l "rodzą się" żywiołaki ognia
l l
l l Info: W wolnych chwilach opiera się swej 2 - ostrzowej broni (za
l l
l l rękojeść) i błyska na pomarańczowo oczami
l l
l l Czary: Kula ognia, tarcza ognia, żywiołak ognia, ściana ognia.
l_l
II
LI
l_l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
/_/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hobbitek



Dołączył: 23 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Szczecin

Wysłany: 17 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Skrzydłowiec (lub Skrzydlak)

Wygląd: Olbrzymia, latająca płaszczka plująca mieszaniną stucznego ognia oraz kwasu siarkowego.
Teren: Latający
HP: 1000
Poziom: Ostatni
Pochodzenie: Neutralny
Atak: 80
Obrona: 15
Obrażenia: 100-500
Dodatkowe umiejętności: zmniejsza morale, zawsze kontratakuje
Koszt: 10 000 szt. złota, 100 szt. siarki.

UWAGA: Występuje bardzo rzadko - najczęściej spotykany raz do roku na południu.

___________
Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elemental



Dołączył: 16 lutego 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 lutego 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Opętany

hp: 300
atk: 80
def: 60
lvl: jak najwyższy
jak atakuje: jest to jednostka prawie strzelająca. przy tym kogo chce zaatakowac pojawiają sie diabły(tyle djabłów ile opętanych)i atakują ofiarę. Jednostka nie może kontratakować, chyba, że jednostka zostanie zaatakowana z bliska(sąsiednie pole) wtedy bije się sztyletem, tak jak normalna jednosta.

wygląd: rudy, wściekły człowiek z pentagramem na czole, ubrany w czarne szmaty(prawie goły, tylko zeby jakas cenzura była, ma przepaskę)
____________________________________________

Stalker(nie znam polskiej nazwy :( )

hp: 100 - 150
atk:40
def: 50
lvl: 6

specjal: jednostka w pozycji obrony jest niewidzialna i ine moze zostac zaatakowana fizycznie, czyli w pozycji obrony mozna przypieprzyć tylko czarem.

jak atakuje: spuszcza piorun na przeciwnika, ale musi stac w sąsiadującym polu

___________
.... i pokazałem mu, że potrafie zamrozić nawet ogień....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.