Autor |
Wiadomość |
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 stycznia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Lodowy dżin
przepraszam za brak głowy ale mi ją wcięło
to by moglo byc w h5 :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 stycznia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Duch Maga
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
=====
Razorwing Raven
Poziom: 2
Wygląd: Trochę przyduży czarny kruk o skrzydłach zakończonych sztyletami.
HP: 15
Atak: 7
Obrona: 2
Uszkodzenia: 7-11
Szybkość: 15
Koszt: 150 gold
Umiejętności:
- Lot
- Odporność na Ogień, Odporność na Powietrze
=====
Burned Soul
Poziom: 3
Wygląd: Coś w stylu zjawy z H3 tyle, że w czerwonym odcieniu barw.
HP: 30
Atak: 11
Obrona: 8
Uszkodzenia: 8-10
Szybkość: 10
Koszt: 230 gold
Umiejętności:
- Lot
- Martwiak
- Odporność na Ogień
=====
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 31 stycznia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Banxee (cytat): |
=====
Razorwing Raven
Poziom: 2
Wygląd: Trochę przyduży czarny kruk o skrzydłach zakończonych sztyletami.
HP: 15
Atak: 7
Obrona: 2
Uszkodzenia: 7-11
Szybkość: 15
Koszt: 150 gold
Umiejętności:
- Lot
- Odporność na Ogień, Odporność na Powietrze
=====
Burned Soul
Poziom: 3
Wygląd: Coś w stylu zjawy z H3 tyle, że w czerwonym odcieniu barw.
HP: 30
Atak: 11
Obrona: 8
Uszkodzenia: 8-10
Szybkość: 10
Koszt: 230 gold
Umiejętności:
- Lot
- Martwiak
- Odporność na Ogień
===== |
Cytat: |
Kod: |
[b][i][ort][/ort][/i][/b] |
[/list] |
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
A ja mam takie pomysły:
Wiedżmin :wink: jednostka poziomu 6 na 7, potrafi rzucać czar Magiczna strzała i Ochrona przed magią (na siebie oczywiście) zadaje 70 pkt. obrażeń, punkty życia 250. Wygląd: człowiek w kolczudze i czarnej pelerynie twarz cała pocharatana. Zdolności specjalne: Odporność na zaklęcie Trucizna i inne ataki jadem, nienawidzi jednostek ponad piąto-poziomowych.
Goblin szaman: poziom 3, potrafi rzucać czary: Żądza krwi, Ruchome piaski, Przywołanie Berserkera, Kula ognia. w walce wręcz zadaje do 25 pkt. obr. pkt. życia:60. Wygląd: Goblin z Heroes 3 tyjko w czerwonej todze z kapturem poobwieszanej czaszkami i kawałkami człowieka (typu 5 palców doczepionych do rękawów) laska z czaszką. Zdolności specjalne: Wrogie jednostki walczące z nim dziąłają pod wpływem zaklęcia strach, potrafi się teleportować.
Ognista zjawa: poziom 4, potrafi rzucać czary: Iskry, Ognista aura i kula ognia. zadaje 55 pkt. obr w walce wręcz i 30 w walce na odległość. życie: 90 pkt. Wygląd: Ifryt z zielonym turbanem z doczepionym niebieskim diamentem cały czas dymi się z niego. Zdolności specjalne: strzela ogniem z oczu, lata, Odporność na ogień.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Ork Berserker
poziom -przedostatni
przyrost-3
Atak-29
obrona-18
hp-65
damage 15-22
koszt - 1500złota
umiejętności:
Adrenalina-powoduje że jednostka jest pod wpływem adrenaliny i otrzymuje o 20% mniej obrażeń
szał-istoty ograrnięte szałem muszą atakować przeciwnika lub przemieszczać się w jego strone,nie mogą czekać
wygląd:
Zielony ork ubrany w lekką czerwoną kolczuge w rękach trzyma okrwioną halabarde
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 5 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Kordiss (cytat): |
A ja mam takie pomysły:
Wiedżmin :wink: . |
Hmmm....A może tak najpierw zapytać sią Andrzeja Sapkowskiego o to?? Bo chyba już niektórzy, zaczeli traktować Wiedźmina jako dobro wspólne.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 9 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Wojownik magii
Człowiekopodobny stwór ztworzony z magii, w lekkiej zbroi.
Porusza się piechotą.
Nie podaję pozimu, bo nie wiadomo, ile będzie. W skali 7 byłby na 4.
Umiejętności: Magnes czarów( przyciąga wszystkie czary na obszarze 5x5),
Całkowita odporność na magię, niematerialniść (obrona przeciw strzałom + 100%)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 9 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
proponuje nekromante(necromanger):
jednosta nie atakuje ma duzo defa i jak ktos zginie to zamienia jego trupa w cos tak jak szkieletornia ale z jednym dodatkiem: jednostki lvl 7 w vamipirki wskrzesza oprocz smokow. smoki zamienia w szkieletowe smoki. parametry:
atk:-
def:1000(zeby dlugo zylo)
rodzaj: smierc
hp: 150
mozna zebrac w puszce pandory przy duzym szczesciu
specjale jak powyzej
jesli czego zapomnialem to mozecie dopisac potem w nastempnym posciku
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Ja proponuję jednostkę w stylu Gorgon tyle że ze skrzydłami.Krótko mówiąc latającą krowe.Parametry podobne.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Elfi gwardzista
Elf okuty w lekką żelazną zbroję, ze złotym łukiem
Jerdnostka walcząca na dystsans
Pozim - wysoki, w skali 1 - 7 5, może 6.
Umiejętności specjalne - strzela 2x, pierwsze uderzenie na dystans, płonące strzały (dodatkowe obrażenia od ognia) mistrz strzelców (do +5 obrażeń dla siebie w [walce na dystans ] i wszystkich innych strzelców w armi sprzymierzonej)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Orc Warlord
poziom -ostatni
przyrost -2
atak 32
obrona 28
damage 35-50
koszt 3500 zł i 2 rtęci
umiejętności:
Zbroja:jednostka posiada zbroje i otrzymuje o 20 % mniej obrażeń wręcz i na dystans
pierwsze uderzenie:jednostka uderza pierwsza
Dowódca:wszystkie jednostki w armi w której znajduje się orc warlord mają +2 morale i +1 ruchu
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Tytani smok. [smok w kolorze zimnego blekitu miejscami przechodzacego w biel, 2 rogi i miedzy nimi skacza blyskawice]
poziom-najwyzszy
przyrost- 1/miesiac
HP-10000
atak-50
obrazenia-50-70
obrona-50
predkosc-na cale pole bitwy
odpornosc-50% wszystko[jak minotaur z h4]
cechy specjalne-pierwsze uderzzenie, lata, 200 many, umie rzucic potezna blyskawice[100 obrazen] za 100 many, jesli w armii jest wiecej niz 1 tytani smok, to jest -10 morale, -10 szczescie i wszyskie statsy spadaja im o 10% za kazdego nastepnego tytaniego smoka w armii.
i najwazniejsze-cena-70000g, 100rteci, 100 krysztalow
jednostka prawie niezniszczalna. aha i jeszcze jedno. nie mozna jej kupic w zadnym miescie, tylko na mapie.
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anthon
Dołączył: 19 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Minoc
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
nie widze jakos tych blyskawic miedzy rogami ;] to by zabawnie wygladalo ;]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Piekielny pomiot
Poruszający się na 2 łapach stwór, cały czerwony. Stworzony z magmy oraz magii ognia, stał się ważnym sprzymierzeńcem demonów. W jednej ręce trzyma miecz, w drugiej szablę. Na głowie nosi rogaty chełm. Poza nom brak zbroi.
Pozimo: wysoki
Ciężki piechur - stwór ognisty
Cena: 1200 złota, 2 żelaza
150 pż, 20 obrony, 45 ataku
Um. specjalne: Atak dwa razy, odporność na ogień, wybuch śmierci (po śmierci zadaje obrażenia 10 od każdego pomota na obszar 3x3), przywołanie magsmara (Za każdego pomiota - jeden magsmar)
Magsmar
Glutowate stworzenia podobne do troglodytów, wyposażone w włócznię. Jego ciało składa się z pumeksu (tj, sastygnięta lawa). Wielkości chochlika.
Pozim: 2
Lekka piechot - stwór ognisty
Cena: 75 zł
18 pż, 12 obrony, 18 ataku
Um. specjalne: odporność na ogień, wybuch śmierci (jak wyżej, tyle że 4 pkt. obrażeń od magsmara), glutowatość (obniża zadawane obrażenia o 20%)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Emirat Baste (cytat): |
Ork Berserker
poziom -przedostatni
przyrost-3
Atak-29
obrona-18
hp-65
damage 15-22
koszt - 1500złota
umiejętności:
Adrenalina-powoduje że jednostka jest pod wpływem adrenaliny i otrzymuje o 20% mniej obrażeń
szał-istoty ograrnięte szałem muszą atakować przeciwnika lub przemieszczać się w jego strone,nie mogą czekać
wygląd:
Zielony ork ubrany w lekką czerwoną kolczuge w rękach trzyma okrwioną halabarde |
teraz takie male ulepszonko orca bersekera
Elite orc berserker
poziom: przedostatni
przyrost:3
atak 31
obrona 19
hp 75
damage16-24
koszt 1800 zł
umiejętności : jak u zwyklego bersekera
nowa
Szał bitewny: jeśli jednostka nie może dojśc do przeciwnika w 1 turze używa haste
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Kordiss (cytat): |
A ja mam takie pomysły:
Wiedżmin :wink: . |
Hmmm....A może tak najpierw zapytać sią Andrzeja Sapkowskiego o to?? Bo chyba już niektórzy, zaczeli traktować Wiedźmina jako dobro wspólne. |
ale ja napisałem przez Ż WIEDŻMIŃ
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
gratulacje za pomyslowosc ale ja i tak jest za moim nekromanta(po hamsku)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hobbitek
Dołączył: 23 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Czytaliście "O tym, co Alicja odkryła po drugiej stronie lustra"?
Cytat: |
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały |
Nie mówię tu o zbłąkiniach, peliczaplach czy jaszmijach, ale o
DŻABBERSMOKU!!!!
Najstraszniejsze, co może ciebie w życiu spotkać!
Ale chyba wpierw trzeba poprosić Lewisa Carrolla o prawa autorskie :wink:
___________ Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Wojownik Nienawiści(z okazji Walentynek :) )
poziom:ostatni
przyrost:1
atak:50
obrona:48
hp:750
obrażenia:120
koszt:2000zł,1rtęc,2siarki
umiejętności:Strach, lata, odporność na M. Śmierci, promień osł.
wygląd:Wampir (H4) z wielkimi skrzydłami i czarnym mieczem, długie czarne włosy spadające na większość niebieskiego ciała.
ifryt[/quote]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Hmmm tak dużo hp a tylko 2000 złota ??? i 120 damage stałe to też jakieś dziwne
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 15 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Lodowa bestia:
Wygląd: Białe, owłosione, z dużą twarzą i kręconymi rogami.
Atak: Rzuca soplami lodu (3 pociski), wręcz: energicznie otrząsa się ze śniegu, wymachując przy tym rękoma i zadając obrażenia wszystkim przylegającym wrogom.
Poziom: Neutralny (brak), ale skuteczność jak 3 - 4 według skali H3
Rodzaj: Naziemny, mała szybkość
Budynek: Jaskinia zasypana śniegiem
Właściwości: Atakując wręcz oślepia wrogów, na dystans: zamraża (omijają jedną turę)
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Ognisty mag
Jednostka najwyższego poziomu
Atak:Atakuje taką dwuręczną bronią (nazwa uleciała mi z głowy), która wygląda mniej więcej TAK:
_
/ / Wygląd: Kozia bródka i wąsik, rudy, w czarno - pomarańczową szatę,
l l
l l Właściwości: Tarcza ognia, rzuca czary ognia, po śmierci z jego ciała
l l
l l "rodzą się" żywiołaki ognia
l l
l l Info: W wolnych chwilach opiera się swej 2 - ostrzowej broni (za
l l
l l rękojeść) i błyska na pomarańczowo oczami
l l
l l Czary: Kula ognia, tarcza ognia, żywiołak ognia, ściana ognia.
l_l
II
LI
l_l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
l l
/_/
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hobbitek
Dołączył: 23 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Skrzydłowiec (lub Skrzydlak)
Wygląd: Olbrzymia, latająca płaszczka plująca mieszaniną stucznego ognia oraz kwasu siarkowego.
Teren: Latający
HP: 1000
Poziom: Ostatni
Pochodzenie: Neutralny
Atak: 80
Obrona: 15
Obrażenia: 100-500
Dodatkowe umiejętności: zmniejsza morale, zawsze kontratakuje
Koszt: 10 000 szt. złota, 100 szt. siarki.
UWAGA: Występuje bardzo rzadko - najczęściej spotykany raz do roku na południu.
___________ Nawet gdybym miał ciężką, metalową zbroję, odporną na złamania i rdzewienia, a ty miałbyś zwykłą, drewnianą pałkę, to w jakiś sposób byś mnie zabił. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elemental
Dołączył: 16 lutego 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Opętany
hp: 300
atk: 80
def: 60
lvl: jak najwyższy
jak atakuje: jest to jednostka prawie strzelająca. przy tym kogo chce zaatakowac pojawiają sie diabły(tyle djabłów ile opętanych)i atakują ofiarę. Jednostka nie może kontratakować, chyba, że jednostka zostanie zaatakowana z bliska(sąsiednie pole) wtedy bije się sztyletem, tak jak normalna jednosta.
wygląd: rudy, wściekły człowiek z pentagramem na czole, ubrany w czarne szmaty(prawie goły, tylko zeby jakas cenzura była, ma przepaskę)
____________________________________________
Stalker(nie znam polskiej nazwy :( )
hp: 100 - 150
atk:40
def: 50
lvl: 6
specjal: jednostka w pozycji obrony jest niewidzialna i ine moze zostac zaatakowana fizycznie, czyli w pozycji obrony mozna przypieprzyć tylko czarem.
jak atakuje: spuszcza piorun na przeciwnika, ale musi stac w sąsiadującym polu
___________ .... i pokazałem mu, że potrafie zamrozić nawet ogień.... |
|
Powrót do góry
|
|
|