Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:54:01
Autor Wiadomość
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 5 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

I troszkę smoków:
Kolorowy Smok (Colour Dragon)
HP: 230
Wygląd: Olbrzymi smok mieniący się różnymi kolorami.
Poruszanie: Lot
Atak: Oślepiające Kolory

Srebrny Smok (Silver Dragon)
HP: 550
Wygląd: Olbrzymi smok o srebrnych łuskach.
Poruszanie: Lot
Atak: Zionięcie lodem

Psioniczny Smok (Psonic Dragon)
HP: wzrasta wraz z siłą magiczną postaci, podstawowe 15
Wygląd: Miniaturka smoka, migocze jeśli lepiej się jej przypatrzeć.
Poruszanie: Teleportacja
Atak: Porażenie Mózgu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 5 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Golem Ziemi
Stworzony specialnym czarem, niedostępnym w gildiach magów, przez ożywienie części pola bitwy, bardzo silny, ale czar bardzo drogi i potwór tylko jeden na bitwe.
Wygląd: zależy z czego zostaje stworzony
Typ jednostki: piechota
Sposób ataku: prawy sierpowy :P
Inne cechy: odporny na czary ziemi

Kapłan Śmierci
Wygląd: ma ciemną peleryne która okrywa całe ciało
Typ jednostki: piechota
Sposób ataku: rzuca bardzo słabe czary
Inne cechy: składa siebie w ofierze swemu bogu i dopala inną jednostkę (im więcej Kapłanów Śmierci się poświęca tym lepszy bonus)

___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiwern



Dołączył: 13 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 6 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Oto moja propozycja:
-Czerw śmierci
Jednostka ta jest częściowo nie widoczna,ponieważ jest pod ziemią.
Jest dosyć szybka i po ataku może nastąpić efekt połknięcia taki jak u potwora morskiego w Heroes IV

___________
Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dranatis



Dołączył: 1 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z Nienacka

Wysłany: 8 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Szalony Smok

Wygląd: Czarny smok z Kolcami na łbie.
Typ jednostki: Latająca
Poziom: Najwyższy
Atak: Zianie ogniem 2 pola i uderzenie szponami.
Specjalne: 10% na wpadniecie w szał i zatakowanie sprzymierzonej jednostki, po ataku na własną jednostke jego współczyniki rosną o połowe do nastepnego ataku.

___________
Ide tam gdzie ide nie ide tam gdzie nie//muzyka
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Iscandel



Dołączył: 16 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Turek a posty z serca ;)

Wysłany: 8 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Mimir
wygląd: latająca czaszka
Siła jednostka 6 poziomu(H3)
Atak Ugryzienie
Specjelne:
-latanie
-10% szans na zatrucie postaci
-czar "litania przekleństw" jednostka na którą czar zostaje rzucony wpada w berserker(szarżuje na mimira nie atakuje innych jednostek), który trwa aż do zadania ciosu mimirowi.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 9 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Miałem wizję nowych potworów. Oto one:

- Doppleganger : potwór potrafiący zmieniać kształty
Jednostka: naziemna
Sposób ataku: Jak zamieniona jednostka
Poziom: 5 (Heroes 3)
Inne cechy: 30% odporności na magię, może się zmienić w każdą jednostkę (prócz najpotężniejszych stworów)
- Żelazny drapieżca : stworzony z żelaza metalowy kot
Jednostka: naziemna
Sposób ataku: Ugryzienie + pazury
Poziom: 7 (Heroes 3)
Inne cechy: Głuchy (100% odp. na magię), nieżywy (golem), wzbudza strach, dodatkowy atak przy magach i smokach, niewrażliwość na żywioły.
- Golem mózgu - obrzydliwy twór stworzony z samych mózgów
Jednostka: naziemna
Sposób ataku: umysł
Poziom: 3 (Heroes 3)
Inne cechy: Obrzydliwy ( żywe stworzenia mają -3 do morale oraz -3 do ataku), atak psioniczny, brak kontrataku.

To na tyle! :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Niech mi będzie wolno dodać:

[...tu dłuuuga lista]

That's all folks 8) Chyba :wink:


No wiesz! Błekitny smok to mój pomysł!!!:D A więc tak:

Syreny

Wygląd: Piękne kobiety
Typ jednostki: jednostka chodząca
Sposób ataku: Bicie rękoma
Poziom: 2
Inne cechy: Potrafi rzucić czar hipnoza, nogdy nie przejdzie na twą stronę


Pretorianin
Wygląd: zbroja i okrągła tarcza
Typ jednostki: Jednostka chodząca
Sposób ataku: Atakuje włócznią
Poziom: 5
Inne cechy: Zwiększa obronę bohatera podczas bitwy o 1 punkt.


Konny łucznik
Wygląd: ubrany w skure wilka, rycerz z łukiem
Typ jednostki: Jednostka jeżdżąca na koniu
Sposób ataku: Strzał z łuku, atak mieczem
Poziom: 2
Inne cechy: Zawsze może wykonać 2 ruch podczas tury


Ork
Wygląd: okropny stwór, wiadomo jak wygląda(podobnie jak na filmie WP.)
Typ jednostki: Chodzi
Sposób ataku: Atak korbaczem
Poziom: 1
Inne cechy: Morale wroga: -1 punkt.

[cytowanie długaśnych postów jest bez sensu! cytuj to do czego się odwołujesz! - jOjO]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 27 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Zawisza Czarny (cytat):

No wiesz! Błekitny smok to mój pomysł!!!:D A więc tak:

Syreny

Wygląd: Piękne kobiety
Typ jednostki: jednostka chodząca
Sposób ataku: Bicie rękoma
Poziom: 2
Inne cechy: Potrafi rzucić czar hipnoza, nogdy nie przejdzie na twą stronę
.

Ehh.....Po pierwsze nie cytuj calego postu nie potrzebnie, po drugie mamy podawać przykłady nie kometować, po trzecie Błękitny smok i Syrena już są w Herosach a to temat Nowych jednostek, po trzecie ja takiego smoka nie proponowalem jako nowej jednostki...Nie wspominając już o Orku :lol:
Ale to też mój komentarz więc wiadamo co zrobić z postem :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 maja 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Sorka... Pomylilo mi sie, chcialem napisac lodowy smok, tylko mnie glowa bolala....
A tak wogóle... Syreny były? Nie wiedzialem, mam tylko III czesc... Dobra... Kolejne pomysły:

Kapłan Aresa
Wygląd: ubrany w czarną szatę poplamioną krwia
Typ jednostki: Jednostka chodząca
Sposób ataku: Atak mieczem
Poziom: Jednostka poziomu 3
Inne cechy: Rzuca czar: przywolanie Aresa(niedostepny w Gilii), ktory dodaje 5 do ataku, ale kapłan zabiera Ci 10 pkt. many. Dodatkowo Ares zjawi sie na jedna ture w armii.
(Głupie , nie?)

Oszczepnik(nie pikinier, ani wlocznik!!!)
Wygląd: Ubrany w kolczugę, człowiek trzymający w dłoni oszcep
Typ jednostki: Jednostka chodząca
Sposób ataku: Rzut oszczepem, dźgnięcie nim
Poziom: Jednostka poziomiu 1
Inne cechy: brak

Sambera
Wygląd: Okropna postać stworzona z cieczy(ponobnej do mydła w płynie)
Typ jednostki: Jednostka chodząca(a właściwie pełzająca)
Sposób ataku: Splunięcie sambernem
Poziom: Jednostka poziomu 6
Inne cechy: Zmniejsza morale armii wroga o 1 punkt.


Ptaki grozy
Wygląd: ptaki z żelaznymi pazurami i skrzydłami z tornad
Typ jednostki: Jednostka latająca
Sposób ataku: Atak pazurami
Poziom: Jednostka poziomu najwyższego
Inne cechy: atakowany nie będzie kontraatakował, jednostki poziomu 4 dodatkowo ''zarobia'' atak dziobem.

To na razie tyle...:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 9 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Inkwizytor
Wygląd:w czarnym płaszczu i krzyż na plecach
Typ jednostki:naziemna
Sposób ataku:atak mieczem
Poziom:5(w H3)
Inne cechy:25%więcej ataku przeciwko złym jednostkom i 40%do ataku przy atakowaniu złych czarujących jednostek.

___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 17 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Mniejszy Mózgojad
Wygląd: Pies z mózgiem zamiast głowy
Specjalne: Słabsze Pożarcie Mózgu - powoduje zawroty głowy i nudności - jednostka nie może wykonać żadnej czynności przez 8 tur
Środowisko Życia: Jaskinie, Lochy

Mózgojad
Wygląd: Humanoidalna istota z mózgiem zamiast głowy
Specjalne: Pożarcie Mózgu - efekt jak u mniejszego mózgojada tylko, że efekt utrzymuje się do końca walki
Środowisko Życia: Posiadają własne miasta usytułowane w górach.

Większy Mózgojad
Wygląd: Smok z mózgiem zamiast głowy
Specjalne: Niewrażliwość Na Magię, Większe Pożarcie Mózgu Zabija na miejscu, 50%szansy, lub efekt Pożarcia Mózgu na dziesięć walk
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Sharra



Dołączył: 11 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Z twoich najgorszych sennych koszmarów. A w dodatku nie znikam, jak się budzisz...

Wysłany: 17 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Sharwyn (cytat):
Mniejszy Mózgojad
Wygląd: Pies z mózgiem zamiast głowy
Specjalne: Słabsze Pożarcie Mózgu - powoduje zawroty głowy i nudności - jednostka nie może wykonać żadnej czynności przez 8 tur
Środowisko Życia: Jaskinie, Lochy
HP: 45

Mózgojad
Wygląd: Humanoidalna istota z mózgiem zamiast głowy
Specjalne: Pożarcie Mózgu - efekt jak u mniejszego mózgojada tylko, że efekt utrzymuje się do końca walki
Środowisko Życia: Posiadają własne miasta usytułowane w górach.
HP: 110

Większy Mózgojad
Wygląd: Smok z mózgiem zamiast głowy
Specjalne: Niewrażliwość Na Magię, Większe Pożarcie Mózgu Zabija na miejscu, 50%szansy, lub efekt Pożarcia Mózgu na dziesięć walk

HP: 400
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hardack



Dołączył: 13 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 17 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kardynał
Przynależność-Życie
Poziom-6(HoMM III) ; 3(HoMM IV)
Parametry: Słaba obrona i atak, brak ataku dystansowego, średnio szybki, potrafi rzucać zaklęcia.
Specjalne zdolność: Rzucanie zaklęć, odporność na śmierć, ciągle jest pod wpływem zaklęcia modlitwa*
Rzucane czary:
Czary stopniowalne: Święte słowo(5ptk), Uzdrowienie(2ptk)
Czary pozostałe: Egzorcyzmy, Bogosławieństwo
Inne:*Czar możę zostać rozproszony, tylko zaklęciami chaosu i śmierci.
Jeżeli bohater posiada zdolność wskrzeszanie to kardynałowie zwiększaja tą umiejętność.


Ewentualne ulepszenie:
Arcykardynał
Dostaje małą premie do obrony i szybkości, dodatkowo możę rzucać czar duchowa zbroja.

Podpalacz
Przynależność: Chaos
Poziom: 2(zarówno w HIII jak i w HIV)
Parametry: Ogulnie słaba jednostka, jedyna mocna strona to umiejętność strzelania i długi zasięg.
Specjalne zdolności: Podpalenie, długi zasięg, atak z dystansu
Inne: Podpalacze dostają premie jeżeli atakują jednostki zbudowane z drewna. Podpalacz może podpalić wroga który dostaje wtedy małe obrażenia od ognia.

___________
Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lothaire



Dołączył: 22 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Nevendaar

Wysłany: 17 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Rycerz Pegazów

Wygląd - Gość w długich czarnych włosach w ciężkiej zbroi na pegazie który ma na sobie również ciężką zbroję
Typ - Bardzo szybka latająca
Atak - Długim, dużym, dwuręcznym mieczem
Poziom - 7
Zdolności - + 50% do ataku na wroga, 50% odporności na magię, nieustraszony, atakuje podwójnie, blokuje kontatak, + 2 do morale, + 2 do sczęścia, po prostu jedna z najlepszych jednostek w grze :)

Elfi Smoczy Jeździec

Wygląd - Elf w ciężkiej zbroi dosiadający złotego smoka
Typ - Bardzo szybka latająca
Atak - Zieje ogniem rażąc w obszarze trzech pól (walka wręcz), dwa strzały z łuku (dystans)
Poziom - 7
Zdolności - 75% odporności na magię, + 10% do ataku przeciw jednostkom 1 i 2 poziomu, brak punktów karnych za atak podczas walki wręcz

Orkijski Smoczy Jeździec

Wygląd - Ork w ciężkiej zbroi dosiadający czarnego smoka
Typ - Bardzo szybka latająca
Atak - Zieje ogniem w obszarze trzech pól i uderza jednostkę stojącą przed nim olbrzymim toporem
Poziom - 7
Zdolności - 100% odporności na magię, + 10% do ataku na jednostkę stojącą przed jeźdzcem

Dwugłowy Smok

Wygląd - Wielki dwugłowy smok pokryty czarną łuską, nie ma skrzydeł, kolce na grzbiecie, szyi i ogonie
Typ - Powolna naziemna
Atak - Gryzie atakując dwie jednostki stojące koło niego
Poziom - 6
Zdolności - 100% odporności na magię ziemi, wrażliwość na wodę, podczas ataku rzuca losowo zaklęcia : słabość lub oślepienie

Mistrz Topora

Wygląd - Krasnolud w bardzo ciężkiej zbroi z długą białą brodą.
Typ - Powolna naziemna
Atak - Dwa razy wali dwuręcznym toporem
Poziom - 6
Zdolności - Uniemożliwia kontratak, ogłuszenie, + 30% do ataku przeciwko smokom

Mistrz Elfów

Wygląd - Elfi mag który przeżył wiele wiosen. Ubrany we wspaniałą srebrną szatę
Typ - Naziemna
Atak - Losowe zaklęcia lub krótkie elfie miecze
Poziom - 7
Zdolności - Gdy jest w armii, zaklęcie wroga które rzuci na jakąś sojuszniczą jednostke albo jednostki, zaklęcie to odbije się na losową jednostkę lub jednostki wroga

Zwiadowca

Wygląd - Człowiek odziany w czarny płaszcz z kapturem
Typ - Szybka naziemna
Atak - Zatruty sztylet
Poziom - 1
Zdolności - Uniemożliwia kontratak, po ataku wraca na swoje poprzednie miejsce (jak harpie w Heroes III), 10% szansy zatrucia wroga podczas ataku

Książę Demonów

Wygląd - Potężny demon z wielkimi kłami, kolcami na łbie i ostrymi szponami, ma nietoperze skrzydła, czerwone oczy i nogi z kopytami.
Typ - Bardzo szybka latająca
Atak - Potężna kula ognia, miecz piekieł
Poziom - 7
Zdolności - Wzbudza strach i grozę, + 25% do ataku na jednostki dobra (elfy, ludzie itp.), brak punktów karnych podczas walki wręcz

Nieumarły Golem

Wygląd - Golem pozszywany z różnych części ciała różnych stworów i ludzi i ożywiony za pomocą magii śmierci
Typ - Powolny naziemny
Atak - Uderzenie ręką
Poziom - 3
Zdolności - 25% odporności na magię, wrażliwość jedynie na magię życia, 100% odporności na magię śmierci

Pogromca Zła

Wygląd - Nosi zbroję podobną do upgrade'u miecznika i wali dwuręcznym mieczem
Typ - Naziemny
Atak - Dwuręczny miecz
Poziom - 5
Zdolności - Blokuje kontratak, + 25% do ataku przeciwko demonom itp., nieustraszony

___________
Tchórz umiera wiele razy a bohater tylko raz
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 18 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jeszcze mozna, to ja chetnie (pod warunkie, że te jadnostki będa w HoMM V i będa miały t-shirt z napisem "VINIUS IS THE BEST!" :mrgreen:

Kat - ubrany w szare/brazowe ubranie z czerwonym kapturem na głowie
Atak - atakuje swoim wypasionym toporem
Zdolności - wyrównuje morale w armii do poziomu +1
Poziom - jednostka neutralna, nie ma poziomu
Info - jak stoi, to trzyma ręce na trzonku odwróconego topora

Kazarot - Wielki stwór podobny do behemota, tylko zamiast pazurów ma szpony, ma rogi i jest trochę mniej włochaty (i koniecznie brązowy!)
Atak - szponami no i nachyla głowę, jakby rogami atakował ;-)
Zdolności - po zabiciu kazarota w walce dostaje sie 2 artefakty: szpon kazarota (+3 atak) i róg kazarota (+3 obrona), obniza obronę przeciwnika, silny jak cholera
Poziom - jednostka neutralna, nie ma poziomu
Info - stoi jak behemot

Szewc - (może bedzie bohaterem??) typek z mieczem
Atak - no mieczykiem, a czym ;-)
Zdolności - atak +30 przeciwko hydrom, smokom, wiwernom i gorynczom, 20% szans na puszczenie "Chmury alkoholu" - obniżenie ataku, obrony i prędkości jednostki
Poziom - jednostka neutralna, nie ma poziomu
Info - można mieć tylko 1 szewca w armii, podnosi morale w armii o 1

Czrownica - (może bedzie bohaterem??) baba na miotle w kapeluszu
Atak - starcie, puszcza gwiazdki/inne takie na przeciwnika
Zdolności - odporność na magie 80%, puszcza losowe czary
Poziom - jednostka neutralna, nie ma poziomu
Info - czarownice obnizaja morale o 1 chyba, że to armia zła lub nieumarłych)

Jeździec - kawalerzysta uzbrojonu w miecz i tarczę
Atak - z mieczyka
Zdolności - im bardziej sie rozpefzi, tym wiekszy atak (max. o 35%)
Poziom - 5 (na 7)
Info - jeździec podnosi morale armii o 1

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 18 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Byle nie "baba" :P Chyba, że określasz stan społeczny podobnie jak jednostka chłop.......
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 18 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

I jeszcze parę pomysłów:

Saper - goblin z ładunkami wybuchowymi na sobie
Atak - kamikadze (wybycha, rani wszystkie sąsiadujące jednostki)
Zdolności - j.w.
Poziom - jednostka dostępna w Gremlińskim Laboratorium*
Info - im większa ilość saperów, tym wieksze obrażenia

Wyrwidrzew - goblin wyrywający drzewka ;-)
Atak - rekami (bardzo silny)
Zdolności - przynosi(ą) dziennie 1 sąg drewna
Poziom - jednostka dostępna w Gremlińskim Laboratorium*
Info - brak

Militia (Milicja) - jednostka znana z KB
Atak - miecz
Zdolności - brak
Poziom - jednostka neutralna, nie ma poziomu
Info - brak

* Gremlińskie Laboratorium - miejsce, gdzie można kupić:
-Gremlins
-Master Gremlins
-Santa Gremlins
-Saperzy
-Wyrwidzrzewie
-Miny (ustawia się pod zamkiem/przed fosą)

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kapiszonowiec :
jednostka 1 poziomu , krewny Niziołka
wygład :wzost do 1,40 m , obdarte spodnie ,trochę niedomyty , z zawadiackim usmiechem
forma ataku na dystans
specjalność "ogłuszenie" jednostek najwyzszego poziomu szczególnie archanioły i czarne smoki ,robi tyle hałasu iz przeciwnik ucieka z pola bitwy .
Uwaga . jest komplenie nieskuteczny wobec smoków cienia i szkieletów ze względu na brak narządu słuchu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 22 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nazwa:kameleon
Wygląd:zielony jaszczur
Typ:powolna jednostka naziemna,
Atak:bardzo słaby
Obrona:bardzo słaby
HP:5
Umiejętności:zmienia się w jednostkę która go zaatakuje.

___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 23 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Trochę za duzo sobie jaj co niektórzy tu robią....

Fallen Witch (Upadła wiedźma) - [nazwa moze niezbyt trafna zapewne Haav coś by wymyślił :wink: ]
Wygląd: W gruncie rzeczy jest to kobieca przedstawicielka rasy demonów (Kreegans):
Typ jednostki: Naziemna
Typ ataku: magia, dobra też w ataku fizycznym (atak w zwarciu)
Poziom Jednostki: coś koło ifritów w miejsce czarcich lordów (poziom 4?)
Inne cechy:
W księdze magii powinny znaleźć się zaklęcia ofensywne typu:
- kradzież many (zabiera jednorazowo 5 punktów many przeciwnikowi uzupełniając swoją. Zaklęcie nic nie kosztuje, ma jednak to do siebie, że jednostka musi poświęcić na to turę)
- kajdany magii
- implozja (jako najpotężniejsza i najkosztwniejsza forma ataku tej jednostki - zapas many powinien starczyć na 3 takie ataki)
- tarcza ognia
- demonologia - pozwalająca wskrzesić martwe jednostki w postaci demonów (coś jak czarci lord w H-III, z tą różnicą, że kosztuje to odpowiednią liczbę punktów many)
Ostatnim zaklęciem, a właściwie zdolnością jest możliwość teleportacji tylko jednostki (jak wiedźmy z HoMM-IV), z tą różnicą, że kosztowałoby to manę.
Myślę, że tak skonstruowana jednostka mogłaby nieco ożywić kreegans, wprowadzając dużo ciekawych rozwiązań do strategii pola bitwy. Myślę, że zdolnosci i zaklecia są dobrze wyważowne.
Atak fizyczny byłby najsłabszy spośród wszystkich jednostek tego poziomu co jest zrozumiałe, ale nie powinien być znów aż tak słaby.

Nie ukrywam, ze opisana wyżej jednostka jest zaczerpnięta z Evill Sorceres (H-4), jednak w odróznieniu od tamtej ma ograniczenia przez co nie będzie tak wypasiona. Uważam, ze u Kreegans jest potrzebna jednostka rzucająca zaklecia, czarci lord to byłoby za mało. Jak już wspomniałem powinna to być jednostka demoniczna - coś jak demony z HoMM-III i serii M&M tak więc nie byłoby to żadne nowe udziwnienie jak to cuś przedstawione na screenie koncepcyjnym Ubisoftu.
-------------------------------------------------------------------------------------

To tyle...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 24 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Haarald (cytat):
Fallen Witch ..............

Ee tam, Sukkub i tyle :D
Przypomnij sobie Disciples 2, :wink: dodaj te zdolności(niektóre) i masz.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Haarald :
Cytat:
Trochę za duzo sobie jaj co niektórzy tu robią....

przepraszam trochę mnie poniosło jak przeczytałem co poniektóre propozycje .Swoja droga ciężko będzie stworzyć CO
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Haarald :
Cytat:
Trochę za duzo sobie jaj co niektórzy tu robią....

przepraszam trochę mnie poniosło jak przeczytałem co poniektóre propozycje .Swoja droga ciężko będzie stworzyć COŚ nowego gatunkowo zblizonego do serii a jednocześnie nie będące powielenie jakiejś wcześniejszej jednostki.
Mi przyszła ma myśl jednostka Neutralna
Łowca
jednostka 3 lub 5 poziomu w załeżności od serii
HP 110
Forma ataku :strzlajaca trzy strzały na turę
nieograniczony zasięg i niewyczerpana ilość strzał
czyli standard
innowacyjne było by to iz jednostka ta mogłaby się poruszać po całej mapie i tropić i podążać za bohaterem i jego armiia i atakowac je
pomadto w obrazie walki byłaby ona "zamaskowana" przestawione byłoby to jako cokół i palisady odgradzające ją od bezposredniego ataku .
najpierw trzeba by było zniszczyć palisadę aby zaatakować wręcz Łowce
jednośtki strzelajace zaś zadawałby obrażenia pomniejszone o 50%zwykłej wartości obrażeń . Karze tej nie podlegałby jeśli Bohater miałby rozwinięta umiejętnosć Łucznictwo bądż Balistyka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lothaire



Dołączył: 22 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Nevendaar

Wysłany: 24 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Dianioł

Wygląd - Pół diabeł, pół anioł
Typ - Szybki latający
Atak - Dwa razy (raz z jednej strony raz z drugiej) podwójną kosą (z jednej strony diabelska z drugiej niebiańska)
Poziom - 3
Zdolności - Nieustraszony, -1 do morale wroga, atak razy dwa

Elfi Jeździec

Wygląd - Elf w lekkiej zbroi na jednorożcu albo innym zwierzęciu
Typ - Szybki naziemny
Atak - Długą włóczną
Poziom - 4
Zdolności - Atakuje tak jak pikinier(czy jakoś tak, w każdym razie był to gość z włócznią:) ) z HoMM IV, brak kontrataku

Obrońca Niebios

Wygląd - Anioł w ciężkiej zbroi z potężnym mieczem świecącym na niebiesko
Typ - Bardzo szybki latający
Atak - Mieczem
Poziom - 7
Zdolności - Obniża morale i szczęście złym stworom (diabły, demony, zombie itp.), + 20% do ataku na złe stwory, 100% odporności na zaklęcia ognia i śmierci

Obrońca Piekieł

Wygląd - Diabeł w ciężkiej zbroi z potężnym ognistym mieczem, jeszcze ze skrzydłami nietoperza oczywiście :)
Typ - Bardzo szybki latający
Atak - Ognistym mieczem
Poziom - 7
Zdolności - Obniża morale i szczęście dobrym stworom (anioły, krasnoludy, elfy, ludzie itp.), + 20% do ataku na dobre stwory, 100% odporności na zaklęcia życia itp.

A tak w ogóle to poziomy daje takie jak w Heroes 3 (W poprzednim poście też)

___________
Tchórz umiera wiele razy a bohater tylko raz
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 25 czerwca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kolejne pomysły...

Kamienny Smok - wygląda tak jak kryształowy smok z H3, tylko kolor szary i gładki
Atak - wręcz
Zdolności - przynosi dziennie 1 wóz rudy
Poziom - jednostka neutralna, nie ma poziomu
Info - sąbardzo potęznymi jednostkami, mozna je znaleźć w górach

Demon - jednostka znana z KB (nie taki demon z H3, prawdziwy!)
Atak - atak szponami
Zdolności - obniża morale przeciwnika o 1 pkt
Poziom - około 8
Info - w armii dobra obniża morale o 2, w armii zła podwyża o 2. W armiach zamków neutralnych obniża o 1.

Haar: Poniższe posty usunąłem ponieważ nic nie wnoszą i są naruszeniem zasad regulaminu, który został zawarty na początku tematu. Żadnego komentowania tylko propozycje stworzeń!!!

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.