Autor |
Wiadomość |
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
a więc nowa propozycja...
Żmij - wygląda podobnie do smoka (właściwie to takie skrzyżowanie smoka z bazyliszkiem...), ale nie ma skrzydeł
Atak - zionięciem
Zdolności - potrafi "zionąć" 2 jednostki naraz
Poziom - gdzies około 7 (neutralna)
Info - nienawidzi smoków
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kolos
Dołączył: 13 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 lipca 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Ja bym proponowł zmutowanom postać z kilku nieumarłuch jednostek mieanowicie-mutant czarneko smoka z jadowitym pomiotem co by dało doskonałom maszyne do zabijania
1.Latałby
2.Duża siłe i obrona
3.Atak na dystans z duzom siłom
4.Zatrócie
5.Odporność na magie
6.Atak podobny co posiadają rdzawe smoki
___________ memento mori |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Proponuje takie jednostki:
Hobbit-istota 2 poziomu, podobny do niziolka, atak malym mieczykiem, potrafi rzucac czar "niewidzialnosc" dzialajoncy 3 tury, calkowicie odporny na ataki istot 4 poziomu.
Nazgul-istota 3 poziomu, nieumarla w czarnej szacie z kapturem, atakuje wysysajonc energie z przeciwnika, ma 20% szansy na sparalizowanie go ze strachu, widzi hobbity nawet gdy sa niewidzialne.
Zolnierz-istota najwyzszego poziomu, atakuje na odleglosc karabinem maszynowym, potrafi rzucac granatem, ktory wybucha i zbija wszystkie jednostki w promieniu 3 pol, nie mozna nabyc w zadnym miescie, tylko w terenie w lokacji "wehikul czasu", dostaje +20% obrony przed atakiem z dystansu i dodaje morale dzieki swoim "technologiom" :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 lipca 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Gnom strzelec
Wygląd - jak gnom, mały lekko garbaty, łysy z lekką bródką, mający na sobie płaszcz z kapturem i arkebuz(który byłby szczytem osiągnięć technologicznych w HV) w ręku
Sposób ataku - Strzał, który zadaje potężne obrażenia, ale tylko z bliskiej odległości(arkebuzy mają bardzo słaby zasięg) z najdalszej odległości zadawałyby tylko 1/8 obrażeń. Wręcz walczyliby bagnetami umocowanymi na arkebuzie.
Inne - mogliby rzucać na małą odległość flakoniki z olejem(Niech ktoś nie myśli o żadnych granatach, czy koktajlach mołotowa :wink: ) które wybuchałyby raniąc wszystkich w odległości 2 - 3 hexów.
Kolejną zdolnością jest to, że strzałem zmniejszali by morale wroga(pamiętacie co było gdy mongołowie z bronią palną w ręku najechali polaków?)
Poziom - 5
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 21 lipca 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Wąpierz - wygląda podobnie do wampira
Atak - wampiryczny :D
Zdolności - zaatakowana jednostka ulega czarowi osłąbienie
Poziom - gdzies około 4/5 (na 7) (neutralna)
Info - regeneruje się z ofiar
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Oto moja propozycja jednostek.
Jezdziec Apokalipsy
Opis jednostki:Zakapturzony jezdziec w czarnych szatach z ognistym mieczem.Przez postrzępione od walki szaty wydostają sie czerwone promienie światła
Typ:Jednostka naziemna
Sposób ataku:Atak mieczem plus dodatkowe obrażenia od ognia
Poziom:Najwyższy
Inne cechy:Jednostka całkowicie odporna na negatywne czary typu tucizna,pech,osłabienie itp.Ponadto mogąca rzucać czary-trucizna,zaraza,strachu
Czarny Pegaz
Opis:Patrz wyżej,bez jezdzca.
Typ:Jednostka fruwająca
Sposób ataku:Uderzenie kopytami
Poziom:Drugi
Inne cechy:Jednostka atakuje i porusza sie bez kontroli gracza.Po kontrataku zadaje dodatkowy atak.Może ogłuszać tez przeciwnika.
Amazonka
Opis:Kobieta:) z dzidą
Typ:Jednostka naziemna
Sposób ataku:Rzut dzidą im dalsza odległosc tym mniejsze obrażenia
Poziom:1
Inne cechy:Jednostka nie ma ujemnych modyfikatorów w bezpośredniej walce.
swiderczuk.k1@wp.pl
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 16 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Bone wyrm:
Wygląd - szkielet gigantycznego węża ze skrzydłami.
Typ: Latająca
Sposób ataku: "ugryzienie"
Poziom: "prawie najwyższy"
Inne cechy: Zatruwa (60% szansy). Obrona z dystansu zwiększona o 25%. Nieumarły.
Half-Dragon:
Wygląd: człekopodobna (bo większa niż człowiek) postać, pokryta czerwonymi łuskami, ze skrzydłami i mordą smoka
Typ: Latająca
Sposób ataku: zionięcie ogniem
Poziom: Średni
Inne cechy: NIE atakuje 2 pól, odporny na czary pierwszego i drugiego poziomu.
Lodowy Demon:
Wygląd: demon ze skórą z lodu; masowe występowanie sopli.
Typ: Strzelający
Sposób ataku: rzucenie lodowym grotem
Poziom: średni
Inne cechy: Odporny na czary wody, zamraża, dodatkowe obrażenia od ognia (na 10 pkt obrażeń 2 pkt dodatkowe)
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 19 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
przypominam, że lodowy demon wystąpił juz w h4.
moja propozycja... dawno nie pisałem :) .
Galareta Musztardowa/Trujący Szlam/zwijcie jak chcecie - taki hmmm... plazmowy potwór (jakby rozlana masa, nie ma oczu, ust itd)
Atak - jednostka strzelająca, "wyrzuca" szlam i rani przeciwnika
Zdolności - ma 35% szans na zatrucie przeciwnika, 20% na unieruchomienie go na 2 tury
Poziom - około 4 (w 7 stopniowej skali)
Info - -
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Shelak
Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Grobowiec na pustyni...
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Wygląd:podobny do lisza z hirosów3 lecz na koniu zajmowałby 2 pola, miałby różczkę i jakiś mały mieczyk.
atak: mógłby wskrzeszać i atakować z bliska.
typ: nie za szybki naziemny.
poziom:tak jakoś przed najwyższy.
inne cechy:odpornośc na rzeczy typu plaga czy zatrucie
___________ Z prochu powstałeś. W proch sie obrócisz. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Shelak
Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Grobowiec na pustyni...
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
lodowy żmijec
Wygląd: jak smok tylko taki lodowy z postrzępionymi skrzydłami
Atak: zimny oddech, który zamraza
typ: latający
poziom: 5na7
inne cechy: Odpornośc na magie wody bądź mrozu.
___________ Z prochu powstałeś. W proch sie obrócisz. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
A ja, żeby nie być gołosłownym, przedstawiam gotowe projekty jednostek, to znaczy grafiki:
- Banshee - Bies
- Chimera - Garuda - Hakkub
- Husar - Inkub
- Lewiatan - Moloch
- Nosferatu - Ryfid - Salamandra
- Sukkub - Walkiria - Widmo
- Widłogon - Driada - Wilkołak
- Światowid.
Od razu zaznaczam, że nie wszystkie jednostki wyglądają tak jakbym chciał, ale na tyle pozwoliły mi programy graficzne :wink: i materiały z H3.
Wszystkie te jednostki będzie można obejrzeć(kiedyś) w galerii marzeń w serwisie WoG.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Oto moja jednostka :
Czarci smok - Smok pokryty czarno-czerwoną łuską . Ma też długie rogi .
Jednostka najwyższego poziomu .
Cechy - odporność na czary ognia i śmierci , zadaje dodatkowe obrażenia aniołowi i tytanowi , zamiast zwykłego ataku rzyca w walce wręcz czar Inferno .
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Shelak
Dołączył: 11 sierpnia 2004 Posty: 164
Skąd: Grobowiec na pustyni...
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
a oto propozycja mojego młodszego brata(lepiej nie czytajcie):
Wygląd: człekokształtny, z wężami jak u meduzy ale do nóg.
Atak: z Łuku, przeciwnika w pobliżu może hipnotyzować.
typ: naziemny, strzelający
poziom: 4na7
inne cechy:patrz atak.
___________ Z prochu powstałeś. W proch sie obrócisz. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
oto moje pare jednostek:
Krasnoludzki zabójca-krasnolud bez zbroi, trzymający dwadwuręczne topory. Jego celem jest zginąć w walce
broń: dwa dwuręczne topory
umki: podwójny atak, podwojny kontratatak, odpornosc na magie 25%, odp. na strach
info: b.amała obrona
Poziom:3
Krasnoludzki strzelec: krasnolud z jakomś prymitywna strzelbą, a z bliska urzywa pistoletów
broń: strzelba i pistolety
atak, strzela
umy: odp. na magie 25%, normalna walka(pistolety), podwojny strzał na bliskiedystanse
Poziom:2
Obronca Gór
krasnolud cały okuty w stal z wielka tracza oi wielkim mieczemm
Atak: Wielki miecz
umy: 50 % odporności na magie, szansa na blok, duuuuza obrona i duuuzy atak,ale wolny, niemozliwai kontratak
POziom:4
Krasnoludzki Czołg
Atak: strzelą płonącą i wubuchająca kulą
umy: atak obszarowy,atak ogniem,mechaniczny
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Oto kolejna moja propozycja jednostek. swiderczuk.k1@wp.pl
Herubin
Opis:W niektorych opisach są to dzieci,małe anioły ktore Bóg postawił na straży Edenu,lecz inne opisy okazują herubinów jako wojowniczych aniołów o przerążającym wyglądzie demona ze skrzydłami anioła.Taki wygląd chyba lepiej by pasował do klimatu gry.Stworzenia stojace w hierarchii niżej od zwykłego anioła
Poziom:Średni
Typ:Jednostka fruwająca
Atak:Szponami
Inne cechy:Jednostka całkowicie odporna na zaklęcia ze sfery śmierci,uniemożliwiająca kontratak zaatakowana jednostka poddawana jest efektowi zaklęcia "Strach"
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
OK,to moje jednostki:
Pół-Smok
opis:Pół człowiek,pół smok w czerwonym kapturze.Nogi i ręce smocze.
Odporność na wszystkie zaklęcia,nieustraszony,przeklina wrogów,odnista tarcza.Poziom 7
Balrog
opis:Tors i nogi czrnego smoka,głowa demona z poskręcanymi rogami w dół,ręce też czarnego smoka,ale dłóższe od nóg,skrzydła sukkuba.
Przeklina wrogów,nieustraszony,wzbudza strach,paraliżuje.
Poziom 6.
Morlok
opis:Białe zwierze z rogami w górze,środku i na dole.Wyposarzone w miecz oraz tarcze.Kościste ciało.
Po zniszczeniu jednego powstają 2(można zniszczyć go jednostką od levelu 5-7),atakuje wszystkich na około(jak hydry),regeneruje się,wzbudza strach,nienawidzi driady,nieumarły.
Poziom 5.
Driada
opis:Centaur z torsem,kończynami i głową zielonkawej kobiety strzelającen astralnymi strzałami.Połowa końa jest błyszcząca.
Strzela po 3x,szczęśliwa,przyzywa żywiołaki powietrza(do 22),nienawidzi morloków.
Poziom 3.
Płonący Ent
opis:Ożywione płonące drzewo.
Ognista tarcza,otakuje na dwa pola,zawsze kantratakuje.
Poziom 4.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 24 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
no, mam prosbę do Haav'a - wyslesz mi projekty jednostek? są świetne!
mail znany i lubiany: opgames@op.pl
no i mała sugestia - proszę, nie dawajcie propozycji jednostek nie z okresu!!! znaczy hoplita (starożytność jeszcze) ze zbrojnym (średniowiecze)!?
może husaria (renesans bodajże) ze zwykłym łucznikiem/kusznikiem ???
przecież to różnice epok! pistolety kontra łuki?? dajcie ludzie spokój!
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 24 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Moje kolejne wspaniałe propozycje ;-) :
:arrow:Siewca Zagłady - opancerzony rycerz z ognistym mieczem, postać zamazana
Atak - mieczem
Zdolności - ma 25% szans na przestraszenie wroga, zadaje 10% obrażeń od ognia
Poziom - dość wysoki (6/7), ale jednostka neutralna
Info - jego ofiary mogą nie zadać mu żadnych obrażeń (10% szans) z powody jego rozmytej postaci
:arrow:Rycerz Światła - taki wojownik podobny do Palladyna, jest wysłannikiem bogów
Atak - mieczem
Zdolność - potrafi rzucać czary Bless i Cure
Poziom - około 5-6/7, neutralny
Info - podnosi morale druzyny o 1
:arrow:Ogr Berserker - ogr z mieczem
Atak - mieczem
Zdolność - może rzucić na siebie czar Berserker (zwiększa atak, odbiera kontrolę nad jednostką)
Poziom - 5/7
Info - j.w.
:arrow:Taran - każdy wie jak wygląda ;-)
Atak - uderzenie (w fortyfkacje)
Zdolność - brak
Poziom - brak
Info - jednostka oblężnicza!
:arrow:Driada - kobieta (nimfa) z lekko zielonkawą (chociaż niekoniecznie) cerą ;-)
Atak - jak nimfy
Zdolność - potrafi rzucic czar Zauroczenie (Hipnoza)
Poziom - 2-3/7
Info - j.w.
:arrow:Cień - po prostu cień postaci
Atak - jakby draśnięcie ręką
Zdolność - odporność na mrok, wrażliwość na światło i jednostki światła
Poziom 3-4/7, neutralna
Info - j.w.
Niedługo będą nowe pomysły!
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Kolejna jednostka:)
Skarabeusz
Opis:Wielki skarabeusz coś na wzór modliszki z 4.W Egipcie symbol zmartwychwstania.
Poziom:Najwyższy
Atak:Z dystansu-z otwierającego się odwłoku wyrzuca kule kwasu,w bezpośrednim starciu obrona i atak zmniejsza się o 20%
Typ:Jednostka naziemna
Inne cechy:Jednostka przez całą walke poddana jest efektowi nieśmiertelności(tylko raz)W przypadku większej ilości niż jeden odradza się 25% jednostek.Coś na wzór fenixa
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Sprostowanie do skaraba 25% sie odradza pocżąwszy oczywiście od 4 czyli jeden(cholera dobrze licze:)) nie spoko:).Albo zamiast 25% to 30% może być Ta jednostka ma byc wykorzystana,albo nie wiem co:):):)
Pozdrowienia!!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nowe jednostki:)
:arrow:Chłop Wojownik - chłop uzbrojony w tarczę i miecz
Atak - mieczem, a czym;)
Zdolność - ma 10% szans na odparcie ataku, rzuca czar Bless, 10% szans na odparcie klątwy
Poziom - brak <neutralny>
Info - każdy chłop daje dziennie 2 sztuki złota, jedna z moich ulubionych jednostek ;)
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Coś mi sie zdaje,że ktos kogos tu robi w balona ludzie nie wysilajcie sie wasze pomysły są może dobre,ale wątpie żeby coś przedastawało sie do Ubisoftu.pewnie we wszystkich krajach tam gdzie są komputery:)są fora z taką ściemą albo jeżeli to prawda to te pomysły rozpływają sie w potoku setek,tysięcy innych.nie jestem przeciwny samemu tworzeniu jednostek.ale wciskaniu kitu przez "imperialistów",że pomysły tu zgromadzone mają szanse realizacji.Taka firma jak Ubisoft ma odgrona testerów ludzi z wyobrażnią:)Ku chwale prawdy.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 27 sierpnia 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
każdy powinien wiedzieć, że UbiHard raczej nie bazuje na pomysłach fanów (a tak obiecywał...) ale pomarzyć zawsze mozna!, niestety, nasze pomysły sie kończą i powtarzają, więc popatrz w pierwsze tematy.
Ku chwale jakiejśtam!
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 września 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Od razu przepraszam za komentarz(modów) ale propozycje pana Gothraka są(muszą) zostać poprawiona: Driada to nie centaur na litość ...... :!: (Jakie strzały astralne????? Wiesz co oznacza słowo astralny???)
A Morlok to już tragedia :lol:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 września 2004 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
Od razu przepraszam za komentarz(modów) ale propozycje pana Gothraka są(muszą) zostać poprawiona: Driada to nie centaur na litość ...... :!: (Jakie strzały astralne????? Wiesz co oznacza słowo astralny???)
A Morlok to już tragedia :lol: |
W warcrafcie tak było :P
A morlok to sam sse go wymyśliłem :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|