Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:27:44
Autor Wiadomość
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 15 lipca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

a więc nowa propozycja...

Żmij - wygląda podobnie do smoka (właściwie to takie skrzyżowanie smoka z bazyliszkiem...), ale nie ma skrzydeł
Atak - zionięciem
Zdolności - potrafi "zionąć" 2 jednostki naraz
Poziom - gdzies około 7 (neutralna)
Info - nienawidzi smoków

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kolos



Dołączył: 13 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Nowy Targ

Wysłany: 15 lipca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Ja bym proponowł zmutowanom postać z kilku nieumarłuch jednostek mieanowicie-mutant czarneko smoka z jadowitym pomiotem co by dało doskonałom maszyne do zabijania
1.Latałby
2.Duża siłe i obrona
3.Atak na dystans z duzom siłom
4.Zatrócie
5.Odporność na magie
6.Atak podobny co posiadają rdzawe smoki

___________
memento mori
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lipca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Proponuje takie jednostki:

Hobbit-istota 2 poziomu, podobny do niziolka, atak malym mieczykiem, potrafi rzucac czar "niewidzialnosc" dzialajoncy 3 tury, calkowicie odporny na ataki istot 4 poziomu.

Nazgul-istota 3 poziomu, nieumarla w czarnej szacie z kapturem, atakuje wysysajonc energie z przeciwnika, ma 20% szansy na sparalizowanie go ze strachu, widzi hobbity nawet gdy sa niewidzialne.

Zolnierz-istota najwyzszego poziomu, atakuje na odleglosc karabinem maszynowym, potrafi rzucac granatem, ktory wybucha i zbija wszystkie jednostki w promieniu 3 pol, nie mozna nabyc w zadnym miescie, tylko w terenie w lokacji "wehikul czasu", dostaje +20% obrony przed atakiem z dystansu i dodaje morale dzieki swoim "technologiom" :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 lipca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Gnom strzelec

Wygląd - jak gnom, mały lekko garbaty, łysy z lekką bródką, mający na sobie płaszcz z kapturem i arkebuz(który byłby szczytem osiągnięć technologicznych w HV) w ręku

Sposób ataku - Strzał, który zadaje potężne obrażenia, ale tylko z bliskiej odległości(arkebuzy mają bardzo słaby zasięg) z najdalszej odległości zadawałyby tylko 1/8 obrażeń. Wręcz walczyliby bagnetami umocowanymi na arkebuzie.

Inne - mogliby rzucać na małą odległość flakoniki z olejem(Niech ktoś nie myśli o żadnych granatach, czy koktajlach mołotowa :wink: ) które wybuchałyby raniąc wszystkich w odległości 2 - 3 hexów.
Kolejną zdolnością jest to, że strzałem zmniejszali by morale wroga(pamiętacie co było gdy mongołowie z bronią palną w ręku najechali polaków?)

Poziom - 5
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 21 lipca 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Wąpierz - wygląda podobnie do wampira
Atak - wampiryczny :D
Zdolności - zaatakowana jednostka ulega czarowi osłąbienie
Poziom - gdzies około 4/5 (na 7) (neutralna)
Info - regeneruje się z ofiar

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Oto moja propozycja jednostek.

Jezdziec Apokalipsy

Opis jednostki:Zakapturzony jezdziec w czarnych szatach z ognistym mieczem.Przez postrzępione od walki szaty wydostają sie czerwone promienie światła
Typ:Jednostka naziemna
Sposób ataku:Atak mieczem plus dodatkowe obrażenia od ognia
Poziom:Najwyższy
Inne cechy:Jednostka całkowicie odporna na negatywne czary typu tucizna,pech,osłabienie itp.Ponadto mogąca rzucać czary-trucizna,zaraza,strachu

Czarny Pegaz

Opis:Patrz wyżej,bez jezdzca.
Typ:Jednostka fruwająca
Sposób ataku:Uderzenie kopytami
Poziom:Drugi
Inne cechy:Jednostka atakuje i porusza sie bez kontroli gracza.Po kontrataku zadaje dodatkowy atak.Może ogłuszać tez przeciwnika.

Amazonka

Opis:Kobieta:) z dzidą
Typ:Jednostka naziemna
Sposób ataku:Rzut dzidą im dalsza odległosc tym mniejsze obrażenia
Poziom:1
Inne cechy:Jednostka nie ma ujemnych modyfikatorów w bezpośredniej walce.
swiderczuk.k1@wp.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 16 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Bone wyrm:
Wygląd - szkielet gigantycznego węża ze skrzydłami.
Typ: Latająca
Sposób ataku: "ugryzienie"
Poziom: "prawie najwyższy"
Inne cechy: Zatruwa (60% szansy). Obrona z dystansu zwiększona o 25%. Nieumarły.

Half-Dragon:
Wygląd: człekopodobna (bo większa niż człowiek) postać, pokryta czerwonymi łuskami, ze skrzydłami i mordą smoka
Typ: Latająca
Sposób ataku: zionięcie ogniem
Poziom: Średni
Inne cechy: NIE atakuje 2 pól, odporny na czary pierwszego i drugiego poziomu.

Lodowy Demon:
Wygląd: demon ze skórą z lodu; masowe występowanie sopli.
Typ: Strzelający
Sposób ataku: rzucenie lodowym grotem
Poziom: średni
Inne cechy: Odporny na czary wody, zamraża, dodatkowe obrażenia od ognia (na 10 pkt obrażeń 2 pkt dodatkowe)

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 19 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

przypominam, że lodowy demon wystąpił juz w h4.

moja propozycja... dawno nie pisałem :) .

Galareta Musztardowa/Trujący Szlam/zwijcie jak chcecie - taki hmmm... plazmowy potwór (jakby rozlana masa, nie ma oczu, ust itd)
Atak - jednostka strzelająca, "wyrzuca" szlam i rani przeciwnika
Zdolności - ma 35% szans na zatrucie przeciwnika, 20% na unieruchomienie go na 2 tury
Poziom - około 4 (w 7 stopniowej skali)
Info - -

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Shelak



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Grobowiec na pustyni...

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Wygląd:podobny do lisza z hirosów3 lecz na koniu zajmowałby 2 pola, miałby różczkę i jakiś mały mieczyk.
atak: mógłby wskrzeszać i atakować z bliska.
typ: nie za szybki naziemny.
poziom:tak jakoś przed najwyższy.
inne cechy:odpornośc na rzeczy typu plaga czy zatrucie

___________
Z prochu powstałeś. W proch sie obrócisz.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Shelak



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Grobowiec na pustyni...

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

lodowy żmijec

Wygląd: jak smok tylko taki lodowy z postrzępionymi skrzydłami
Atak: zimny oddech, który zamraza
typ: latający
poziom: 5na7
inne cechy: Odpornośc na magie wody bądź mrozu.

___________
Z prochu powstałeś. W proch sie obrócisz.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

A ja, żeby nie być gołosłownym, przedstawiam gotowe projekty jednostek, to znaczy grafiki:
- Banshee - Bies
- Chimera - Garuda - Hakkub
- Husar - Inkub
- Lewiatan - Moloch
- Nosferatu - Ryfid - Salamandra
- Sukkub - Walkiria - Widmo
- Widłogon - Driada - Wilkołak
- Światowid.

Od razu zaznaczam, że nie wszystkie jednostki wyglądają tak jakbym chciał, ale na tyle pozwoliły mi programy graficzne :wink: i materiały z H3.
Wszystkie te jednostki będzie można obejrzeć(kiedyś) w galerii marzeń w serwisie WoG.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Oto moja jednostka :

Czarci smok - Smok pokryty czarno-czerwoną łuską . Ma też długie rogi .
Jednostka najwyższego poziomu .
Cechy - odporność na czary ognia i śmierci , zadaje dodatkowe obrażenia aniołowi i tytanowi , zamiast zwykłego ataku rzyca w walce wręcz czar Inferno .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Shelak



Dołączył: 11 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Grobowiec na pustyni...

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

a oto propozycja mojego młodszego brata(lepiej nie czytajcie):

Wygląd: człekokształtny, z wężami jak u meduzy ale do nóg.
Atak: z Łuku, przeciwnika w pobliżu może hipnotyzować.
typ: naziemny, strzelający
poziom: 4na7
inne cechy:patrz atak.

___________
Z prochu powstałeś. W proch sie obrócisz.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

oto moje pare jednostek:

Krasnoludzki zabójca-krasnolud bez zbroi, trzymający dwadwuręczne topory. Jego celem jest zginąć w walce
broń: dwa dwuręczne topory
umki: podwójny atak, podwojny kontratatak, odpornosc na magie 25%, odp. na strach
info: b.amała obrona
Poziom:3

Krasnoludzki strzelec: krasnolud z jakomś prymitywna strzelbą, a z bliska urzywa pistoletów
broń: strzelba i pistolety
atak, strzela
umy: odp. na magie 25%, normalna walka(pistolety), podwojny strzał na bliskiedystanse
Poziom:2

Obronca Gór
krasnolud cały okuty w stal z wielka tracza oi wielkim mieczemm
Atak: Wielki miecz
umy: 50 % odporności na magie, szansa na blok, duuuuza obrona i duuuzy atak,ale wolny, niemozliwai kontratak
POziom:4

Krasnoludzki Czołg
Atak: strzelą płonącą i wubuchająca kulą
umy: atak obszarowy,atak ogniem,mechaniczny
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Oto kolejna moja propozycja jednostek. swiderczuk.k1@wp.pl

Herubin

Opis:W niektorych opisach są to dzieci,małe anioły ktore Bóg postawił na straży Edenu,lecz inne opisy okazują herubinów jako wojowniczych aniołów o przerążającym wyglądzie demona ze skrzydłami anioła.Taki wygląd chyba lepiej by pasował do klimatu gry.Stworzenia stojace w hierarchii niżej od zwykłego anioła
Poziom:Średni
Typ:Jednostka fruwająca
Atak:Szponami
Inne cechy:Jednostka całkowicie odporna na zaklęcia ze sfery śmierci,uniemożliwiająca kontratak zaatakowana jednostka poddawana jest efektowi zaklęcia "Strach"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

OK,to moje jednostki:

Pół-Smok
opis:Pół człowiek,pół smok w czerwonym kapturze.Nogi i ręce smocze.
Odporność na wszystkie zaklęcia,nieustraszony,przeklina wrogów,odnista tarcza.Poziom 7

Balrog
opis:Tors i nogi czrnego smoka,głowa demona z poskręcanymi rogami w dół,ręce też czarnego smoka,ale dłóższe od nóg,skrzydła sukkuba.
Przeklina wrogów,nieustraszony,wzbudza strach,paraliżuje.
Poziom 6.

Morlok
opis:Białe zwierze z rogami w górze,środku i na dole.Wyposarzone w miecz oraz tarcze.Kościste ciało.
Po zniszczeniu jednego powstają 2(można zniszczyć go jednostką od levelu 5-7),atakuje wszystkich na około(jak hydry),regeneruje się,wzbudza strach,nienawidzi driady,nieumarły.
Poziom 5.

Driada
opis:Centaur z torsem,kończynami i głową zielonkawej kobiety strzelającen astralnymi strzałami.Połowa końa jest błyszcząca.
Strzela po 3x,szczęśliwa,przyzywa żywiołaki powietrza(do 22),nienawidzi morloków.
Poziom 3.

Płonący Ent
opis:Ożywione płonące drzewo.
Ognista tarcza,otakuje na dwa pola,zawsze kantratakuje.
Poziom 4.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

no, mam prosbę do Haav'a - wyslesz mi projekty jednostek? są świetne!
mail znany i lubiany: opgames@op.pl

no i mała sugestia - proszę, nie dawajcie propozycji jednostek nie z okresu!!! znaczy hoplita (starożytność jeszcze) ze zbrojnym (średniowiecze)!?
może husaria (renesans bodajże) ze zwykłym łucznikiem/kusznikiem ???
przecież to różnice epok! pistolety kontra łuki?? dajcie ludzie spokój!

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Moje kolejne wspaniałe propozycje ;-) :

:arrow:Siewca Zagłady - opancerzony rycerz z ognistym mieczem, postać zamazana
Atak - mieczem
Zdolności - ma 25% szans na przestraszenie wroga, zadaje 10% obrażeń od ognia
Poziom - dość wysoki (6/7), ale jednostka neutralna
Info - jego ofiary mogą nie zadać mu żadnych obrażeń (10% szans) z powody jego rozmytej postaci

:arrow:Rycerz Światła - taki wojownik podobny do Palladyna, jest wysłannikiem bogów
Atak - mieczem
Zdolność - potrafi rzucać czary Bless i Cure
Poziom - około 5-6/7, neutralny
Info - podnosi morale druzyny o 1

:arrow:Ogr Berserker - ogr z mieczem
Atak - mieczem
Zdolność - może rzucić na siebie czar Berserker (zwiększa atak, odbiera kontrolę nad jednostką)
Poziom - 5/7
Info - j.w.

:arrow:Taran - każdy wie jak wygląda ;-)
Atak - uderzenie (w fortyfkacje)
Zdolność - brak
Poziom - brak
Info - jednostka oblężnicza!

:arrow:Driada - kobieta (nimfa) z lekko zielonkawą (chociaż niekoniecznie) cerą ;-)
Atak - jak nimfy
Zdolność - potrafi rzucic czar Zauroczenie (Hipnoza)
Poziom - 2-3/7
Info - j.w.

:arrow:Cień - po prostu cień postaci
Atak - jakby draśnięcie ręką
Zdolność - odporność na mrok, wrażliwość na światło i jednostki światła
Poziom 3-4/7, neutralna
Info - j.w.

Niedługo będą nowe pomysły!

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kolejna jednostka:)

Skarabeusz

Opis:Wielki skarabeusz coś na wzór modliszki z 4.W Egipcie symbol zmartwychwstania.
Poziom:Najwyższy
Atak:Z dystansu-z otwierającego się odwłoku wyrzuca kule kwasu,w bezpośrednim starciu obrona i atak zmniejsza się o 20%
Typ:Jednostka naziemna
Inne cechy:Jednostka przez całą walke poddana jest efektowi nieśmiertelności(tylko raz)W przypadku większej ilości niż jeden odradza się 25% jednostek.Coś na wzór fenixa
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Sprostowanie do skaraba 25% sie odradza pocżąwszy oczywiście od 4 czyli jeden(cholera dobrze licze:)) nie spoko:).Albo zamiast 25% to 30% może być Ta jednostka ma byc wykorzystana,albo nie wiem co:):):)

Pozdrowienia!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nowe jednostki:)

:arrow:Chłop Wojownik - chłop uzbrojony w tarczę i miecz
Atak - mieczem, a czym;)
Zdolność - ma 10% szans na odparcie ataku, rzuca czar Bless, 10% szans na odparcie klątwy
Poziom - brak <neutralny>
Info - każdy chłop daje dziennie 2 sztuki złota, jedna z moich ulubionych jednostek ;)

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Coś mi sie zdaje,że ktos kogos tu robi w balona ludzie nie wysilajcie sie wasze pomysły są może dobre,ale wątpie żeby coś przedastawało sie do Ubisoftu.pewnie we wszystkich krajach tam gdzie są komputery:)są fora z taką ściemą albo jeżeli to prawda to te pomysły rozpływają sie w potoku setek,tysięcy innych.nie jestem przeciwny samemu tworzeniu jednostek.ale wciskaniu kitu przez "imperialistów",że pomysły tu zgromadzone mają szanse realizacji.Taka firma jak Ubisoft ma odgrona testerów ludzi z wyobrażnią:)Ku chwale prawdy.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Vinius



Dołączył: 12 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

każdy powinien wiedzieć, że UbiHard raczej nie bazuje na pomysłach fanów (a tak obiecywał...) ale pomarzyć zawsze mozna!, niestety, nasze pomysły sie kończą i powtarzają, więc popatrz w pierwsze tematy.

Ku chwale jakiejśtam!

___________
Ku chwale Imperium!

O von sikus II
vel Vinius
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 września 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Od razu przepraszam za komentarz(modów) ale propozycje pana Gothraka są(muszą) zostać poprawiona: Driada to nie centaur na litość ...... :!: (Jakie strzały astralne????? Wiesz co oznacza słowo astralny???)
A Morlok to już tragedia :lol:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 września 2004     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Od razu przepraszam za komentarz(modów) ale propozycje pana Gothraka są(muszą) zostać poprawiona: Driada to nie centaur na litość ...... :!: (Jakie strzały astralne????? Wiesz co oznacza słowo astralny???)
A Morlok to już tragedia :lol:

W warcrafcie tak było :P
A morlok to sam sse go wymyśliłem :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.