Autor |
Wiadomość |
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 17 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
[ort]Zamahowiec[/ort]:
Wygląd - Chudy, niepozorny człowiek, ubrany w zwykłe, szare ubranie
Atak: Ukrytym w rękawie sztyletem
Poziom: 2 (H3)
Zdolności: Powstrzymuje kontraatak, ignoruje obrone przeciwnika
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 18 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nagnę trochę regulamin i rzucę ogólny opis jednostek jednego z wyższych poziomów:
Jednostki: nowe i stare (niektóre nieco zmodyfikowane)
Nazwy:
1. Władca polany (upg. Druid) [Natura/Rampart]
2. Mnich (upg. Zealot) [Zycie/Castle]
3. Sukkhub upg. ......) [Inferno]
4. Geniusz (upg. Dżinn) [Academy/Tower]
5. Ogrzy mag (upg. Szaman) [Stronghold]
6. Lisz (upg. Arcylisz) [śmierć/Necropolis]
7. Inne, tyle ile miast.
Cechy Jednostek:
A. Wszystkie dysponuja standardowo magicznym atakiem, np. lodowy pocisk, wiazka energii, piorun, trujaca chmura etc.
B. Na poziomie podstawowym dysponuja dwoma innymi zakleciami (zaleznie od przynaleznosci)
C. Na poziome upgrejdowanym, dostaja dwa kolejne czary zaleznie od miast z ktorych pochodza lub szkoly pokrewne, np. dzinn (iluzje/zimno), sukkhub (chaos/ogien), lisz (smierc)
D. Na poziomie upgrejdowanym dostaja unikatowe zaklecie, niedostepne w gildiach (tak jak w HoMM-IV Zmory)
Kazdy zamek posiada jedna taka jednostke, ten sam poziom, a czary dobrane w ten sposob ze kazda z nich ma cos ciekawego i przydatnego. wszystkie te jednostki rzucaja czary w sposob kontrolowany przez gracza.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 18 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nazwa: Ogrzy strażnik
Typ: Wolna naziemna, strzelająca
Wygląd: Jak Ogr Tylko W prawie pełne kolczudze, Półzbroi łuskowej i hełmie przyozdobionym baranimi rogami
Atak: Z bardzo nowoczesnej procy, która działa i wygląda jak kusza, ale jest przystosowana do strzelania dużymi żelaznymi kulkami wielkości piłek tenisowych, wręcz wali z główki raniąc wrog baranimi rogami na hełmie
HP: 85
Obrona: 35
Atak: 15
Obrażenia: 6 - 11
Strzały: 10
Poziom: 5 (H3)
Właściwości:
20% odp. na magie
zawsze strzela z pełną skutecznością (jak strzelcy)
szok (przy strzale) - wroga jednostka traci następną turę
zaskoczenie (przy walce wręcz) - powstrzymuje kontraatak
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 20 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Demon - oprawca
Wielki, umięśniony demon z trzema rogami (jeden na nosie), w rękach trzyma tarczę i kosę. Posiada zbroję na nogach.
Jednoostka naziemna, walka wręcz.
Pozim bardzo wysoki w skali 1 - 7 jakiś 6.
Statystyki (a' la Heroes III)
pż. 115, obr. 25 - 35, atak 26, obrona 13
Um. specjalne: Wywołuje przerażenie ( - 2 morale przeciwnika ), ignoruje wrogą obronę, długie cięcie (atakuje trzy jednostki jak cerber), ignoruje kontratak
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Elfi skrytobójca
Elf w szaacie z kapturem, dzierżący bardzo długi łuk. Posiada także skrytobójcze, zatrute ostrze.
Jednostka naziemna, dystansowa.
Pozim w mojej skali to 5.
Statystyki (a'la Herosy III)
pż. 45, obr. 18 - 25, atak 18, obrona 7
Um. specjalne: Strzela, atakuje trucizną (chyba wiadomo), 10% na całkowite zabicie bohatera lub jednostki (na każdego elfa - jedna jednostka), ukrywanie się (kto grał w heerosy IV, ten wie, o coo biega)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Ej, coś ci się nie pomyliło? tego 2 - go elfiego skrytobójce wypadałoby usunąć.
Orczy łupieżca (dane w skali H3)
Wygląd: Ork w prawie pełneej zbroi, z zamkniętym hełmem przyozdobionym dwoma byczymi (albo podobnymi) rogami, z młotem bojowym
Typ: Szybka naziemna
Atak: Szerokie cięcie młotem
Info: W wolnych chwilach - próbny zamach młotem, opieranie się na nim
Lvl: 5
Statsy: Ruch - 9, Atak - 20, Obrona - 25, Wytrzymałość - 85, Obrażenia 8 - 26
Właściwości: Atakuje trzy pola (jak ceber), powstrzymuje kontraatak, 20% szansy na ogłuszenie przeciwnika
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Dragonis (cytat): |
Demon - oprawca
Wielki, umięśniony demon z trzema rogami (jeden na nosie), w rękach trzyma tarczę i kosę. |
Rozumiem, że ma więcej niż jedną pare rąk :D . Prawde mówiąc ten demon, to trochę zmieniony "Diabełek"
Zyrion (cytat): |
...Atak: Szerokie cięcie młotem... |
:?: ..chyba uderzenie, młot to broń obuchowa :?: Ale taki młot pasuje mi raczej do Krasnoluda-dragonslayer'a; może coś takiego?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
W zasadach Wyrażnie napisane było: NIE KOMENTOWAĆ PROPOZYCJI. A ty tą zasadę łamiesz.
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Zyrion (cytat): |
W zasadach Wyrażnie napisane było: NIE KOMENTOWAĆ PROPOZYCJI. A ty tą zasadę łamiesz. |
Przepraszam, rzeczywiście :oops: ale napisano też...
Cytat: |
Podaje się tylko i wyłącznie zupełnie nowe jednostki |
Obiecuję jednak solenie, że już więcej nie będę!
A co do tematu orczego łupieżcy, to może raczej :arrow: krasnoluda; jakoś on/oni kojarza mi się z młotem (taka mała propozycja, jak w 6 pkt. zasad) :D
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Bo po prostu mi diabeł bardziej mi się z subtelnym, opancerzonym wojownikiem, a nie z rzeźnikiem... A ten mój oprawca to wybitnie miłośnik rzezi.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nie zmienie zdania! ORK!
Ale jak chcesz krasnoluda, będziesz miał krasnoluda!
Krasnoludzki dzikus\berseker
Wygląd: Traochę obdarty krasnolud, we własnoręcznie zrobionej, nierównej, obdartej, i podniszczonej skórzanej zbroi, we fragnentach zbroi metalowej, w prawej ręce trzyma drewniany młot, w lewej wyszczerbiony topór.
Atak: poziome cięcie toporem i uderzenie z góry młotem
Typ: Szybka naziemna
Poziom: 2 - gi
Info: Odgarnianie włosów z twarzy
Statsy: Atak - 7, Obrona - 3, Obrażenia 2 - 7, Życie - 11, Ruch - 6
Zdolności - 10% szansy że wpadnie w szał: Atakuje Najbliższą jednostkę (sojuszniczą również), -2 obrona, +3 atak
PS Niedługo dam porządnego krasnoluda
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Władca duchów
Świecący się na zielono duch z mieczem i koroną. Nie nosi zbroi, bo po co ?:D
Jednostka latająca, walka wręcz
Poziom ostatni
Stat. (a'la Heroes III)
pż. 165, obr. 35 - 50 atak 22 obrona 18
Um. specjalne: Nieumarły, władca trupów (zwiększa wszystkie parametry nieumarłych o 10%), niematerialny (obrona przeciw atakom dystasowym + 50%), czaruje posiadając 35 pkt. many (orzywienie ducha i szkieleta, klątwa, trucizna, strach, smutek)
[/ort]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Hmmm... Ja też zapodam martwiaka:
Topielec:
Wygląd: Podobny do zombiaka, ale nie poharatany (dużo zadrapań i małych ran, ale nie urwana noga!), siny, trochę glonów się do niego poprzyczepiało
Atak: Długim wodoroztem, do którego na końcu przyczepiony jest koralowiec z parzydełkami
Info: Pluje brudną wodą
Typ: Wolna naziemna
Poziom: Neutralna lub w zamku nieumarłych (jako osobna jednostka bądź uleprzenie zombiaka), 2 - 3 w skali H3
Statsy: Atak - 12, Obrona - 10, Życie 26, Obrażenia 1 - 15, Szybkość: 4
Właściwości: Odporność na magie wody 50%
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
A może coś takiego:
DROW QUEEN- po polsku proponuję ... pajęcza królowa ciemnych elfów :lol: ...przydałoby się coś krótszego!
Wygląd: Pół-kobieta (drow-tułów), pół-pająk(odwłok z odnóżami), czarna skóra i chiton, powiedzmy 3 pary nóg pajęczych i 2 pary ramion (a może tylko pająka), zakończone szponami (albo sztyletowate palce), długie, białe lub siwe włosy.
atak: Walka wręcz+trucizna (czas działania do 2-3 tur, obrażenia? 5-10/turę), atak na odległość do 3 heksów pajęczą siecią, przy udanym rzucie-paraliż (czas działania do 2-3 tur)
info: ? ...nie wiem, może coś zaproponujecie!
typ: Naziemna, średnio szybka.
poziom: Neutralna albo nieumarli (może , a nawet lepiej jakiś nowy zamek?), poziom 4-5.
staty: powiedzmy-> pż. >75, obr. 20 - 30, atak 15, obrona 12
właściwości spec.: Ignoruje mury obronne miast (może wspinać się po murach), przy ataku w zwarciu: dwa sąsiednie heksy
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Glut
Taki zielony stwór, bezkształtny (ale nie tak jak pomiot z Heros IV!), do góry wystaje mu ... hmmm... głowa z oczkami i paszczką, wiecznie uśmiechnięty.
Jednostka naziemna, walka wrę... W ZWARCIU....
Poziom w skali z H. III 5.
Stat. (H. III)
pż. 55, obr. 12 - 15 atak 13 obrona 25
Um. specjalne: glutowatość (obniża zadawane obrażenia o 20%), wybuch śmierci (po śmierci zadaje obrażenia 5 od każdego gluta na obszar 3x3), śluz (pozostawia za sobą śluz, zatrzymujący jednostki które w niego wpadną), śluzowy atak (jak wyżej, tyle że oblepia śluzem atakowanego)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Mroczny kapłan
Postać ubrana w habit (szary z lamówką w fioletowym kolorze) w dłoni trzyma laskę. Jednostka średniego poziomu dysponująca czarami (samookaleczenie, spowolnienie). Wysoka obrona przeciw atakowom z dystansu - niska w starciu. Podczas inkarnacji zaklęcia kapłan wbija kosyr w ziemę i klęka. Czarów samookaleczenia i spowolnienia można użyć tylko raz na jednostce i jedynie dwa razy podczas bitwi. Zaatakowana jednostka zadaje rany sama sobie z modyfikatorem max 0,5 (w zależności od ilości kapłanów). Czary nie działają na golemy, żywioły oraz na jednoski o poziomie wyższym niż mroczny kapłan. Czary działają razem - tzn zaatakowana jednostka podlega zarówno samookaleczeniu jak i spowolnieniu (samookaleczenie jedna tura, spowolnienie trzy tury)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Myślę, że można dodać do jednostek w HoMM, jeszcze jednego elfa:
- Sword-dancers
wygląd: Elf, bez pancerz, uzbrojony w dwa miecze typu pata, albo ww miecz i puginał katar - to żeby wyglądało, że elf i jego miecze to jedno
atak: walka wręcz
info: ?
typ: Naziemna, szybka.
poziom: no tam gdzie elfy, może jako upgrade, poziom 2-3
staty: ?
właściwości spec.: może atakować wszystkie sąsiednie jednostki, ale gdy skupi się tylko na jednej (decyzja gracza) to redukuje jego obronę.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Zirion :lol:
Podobny do paladyna wojownik, z mieczem i wspaniałym łukiem. Srebrna zbroja.
Jednostka walcząca i wręcz, i na dystans
Poziom ostatni, ewentualnie przedostatni.
Stat. Herosotrójkowe:
pż. 155, obr. 30 - 55 atak 20 obrona 20
Um. specjalne: Brak ograniczeń w walce wręcz, odporny na klątwy, atakuje dwa razy, zawsze wysokie morale
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zyrion
Dołączył: 29 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Hehe...
Rekrut
Wygląd: Człowiek w nabijanej ćwiekami zbroi skórzanej, z włócznią i krótkim mieczem u pasa.
Atak: Mormalnie: włócznią, kontraatak mieczykiem.
Info: pochyla się i nastawia włócznie na sztorc
Poziom: 1 - 2
Statsy: Życie: 6, Obrażenia 2 - 6, Atak: 7, Obrona: 5
Właściwości: Przy kontraataku zadaje 2 razy mniej obrażeń, ale powsztrzymuje 2 atak (jeśli jednostka atakuje 2 - krotnie).
___________ "...I wyjął swój wspaniały łuk, najlepszą strzałę na cięciwę nałożył. Napiął go, spojrzał się na wroga pogardliwie i strzelił. Trafił... w drzewo." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 27 lutego 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
darsz (cytat): |
A może coś takiego:
DROW QUEEN- po polsku proponuję ... pajęcza królowa ciemnych elfów :lol: ...przydałoby się coś krótszego! |
Ee może Lloth czy jakoś tak to było?;)
Propozycje:
Peryton - olbrzymi drapierzny ptak, z jelenim porożem na głowie oraz z zębami.
Poziom 3. Atakuje pazurami i porożem, powstrzymuje kontratak, lata.
Anku - rodzaj umarlaka, chudy, wysoki, białe włosy, ubrany w czarny płaszcz i zardzewiałą zbroję, uzbrojony w długi dwuręczny miecz.
Poziom 3. Pierwszy atakuje, szkielet, strach.
Echinda - olbrzymi wąż z głową kobiety.
Poziom 5. Regeneracja, trucizna.
Widłogon - Rodzaj prymitywnego smoka, ale mniejszy od swoich kuzynów, ma rozwidlony ogon na dwie części(jak widły).
Poziom 4. Latanie, trucizna, dwa ataki, zaraza.
Wszystkie te jednostki są neutralne.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 2 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Wilkołak: wysysa życie, roznosi zaraze-upgrade: wielki wilkołak: atakuje dwukrotnie. Oba typy mają trwały berserk, coś pomiedzy 3 a 4 poziomem H4 lub poziom 6 H3...Statsy wg H3: HP: 120, A:16, D:14, DMG: 12-24 <wielki i wściekły-brak kontroli nad działaniami jak u berserkerów w H4, każde 5DMG leczy 1HP, podczas ataku roznosi zarazę zmniejszającą morale atakowanego o 2 punkty>
Demilisz-teleport, czaruje, umarlak, kościsty, poziom 4 w H4, poziom 7 w H3, HP:180, A:14, D:28, DMG:20-30 <klątwa podczas ataku, czary bezpośrednio ofensywne>
Jeździec hipogryfów-coś w stylu pegaza w H3 tylko znacznie silniejszy...pierwszy atak, negacja pierwszego ataku, lata, poziom 3 H4. HP: 80, A:16, D: 14, DMG: 16-24 <duża szybkość>
Kościany golem-mechaniczny, kościsty, odporny na magie (60%), poziom 3 H4. HP: 110, A: 18, D: 20, DMG :14-28 <jako kościsty ma zmniejszone uszkodzenia od broni kłujących i strzał, ale nie np. ostrzału kapłanów>
Pustelnik-czaruje, czary ochronne, regeneruje mane. poziom 3 H4. HP:60, A:16, D: 12, DMG: 14-24 <Strzela jak kapłani, czary są umiejętnościa dodatkową...>
Mefit-lata, czaruje, odporny na magie (40%) poziom 2 H4. HP: 30, A: 10, D: 8, DMG: 8-12.<czary bezpośrednio ofensywne>
Edited at 15:08 4.03.2005...
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 3 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Promilus (cytat): |
Wilkołak: wysysa życie, roznosi zaraze-upgrade: wielki wilkołak:
|
BEZ UPGREJDÓW, Promilus!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 10 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Mimo iż modyfikowałem swojego posta to nie usunąłem większego wilkołaka...no cóż-nie ja jeden w tym temacie nie zacząłem od przeczytania wstepu. Długo później czytałem wcześniejsze propozycje i zbierając kilka z nich do kupy dodam:
1. Templariusz <pisało żeby nie odnosić do rzeczywistych/historycznych istot itp. w komentarzach, wogule brak komentarzy :P ale jak zobaczyłem, że go ktoś do mrocznych mocy popchnął to musiałem zareagować> --->coś w stylu krzyżowca, tyle że dodaje kasę w zależności od ilości w oddziale...odporni na magię śmierci i chaosu (50%). Powiązanie: życie, ład.
2. Mroczni templariusze--->upadli rycerze zakonu templariuszy, którzy skuszeni potęgą zła poświęcili się służbie nekromantom. Przy ataku wysysają życie i przeklinają...zmniejszają morale wrogiej armii.
3. Arcydemon-podwójny atak, brak kontrataku(aura strachu-czyli odnosi się tylko do jednostek żywych, nie żywiołaków i mechanoidów :D ). <- to zamiast demona-oprawcy, który zabardzo przypominał mi jegomościa z D2:LOD.
4. Jaszczuroczłek--->łucznik strzelający zatrutymi strzałami <efekt jak posion spawn, inaczej trujący pomiot> tylko że o 1 poziom słabszy.
5. Srebrny smok--->smocze zionięcie, szansa paraliżu u atakowanej istoty<żywe i nieożywione podatne>, odporność na wszelkie czary, rzuca czar: iluzja.
6. Kryształowy golem---> 95% obrażeń z magii asorbuje, wchłania manę wrogich bohaterów regenerując się, ma +25% obrony przeciwko atakom kłującym i siecznym, ma +50% obrony przeciw obuchom <np. głaz cyklopa, młot krasnoluda itp.>...słabsze golemy miałyby też słabsze zdolności.
7. Mroczny gorgon--->gorgon stworzony przez magię chaosu, ma podobne zdolności jak koszmar z H4 i gorgon z H3, odporny na magię 25% blokowania zaklęć.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 10 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
To ja zapodam dwóch lowleverowych spryciarzy:D
Boggie
Level: 2
Wygląd: Coś w rodzaju człowieka, tylko całe w kurzu i jakby miało połamane kości (ewentualnie brak kości, ale to by było trudne:P)
Atak: 8
Obrona: 3
Obrazenia: 3-5
HP: 10
Szybkość: 5
Nieumarły, 100% odporność na magię wody, 100% odporność na strzały
Sleepwalker
Level: 3
Wygląd: Całkowicie czarny duch, którego oczy świecą się błękitem
Atak: 6 (+10 jeśli jednostka jest jednostką żywą, tzn. nie nieumarłą:))
Obrona: 5
Obrażenia: 8-12
HP: 25
Szybkość: 8
Nieumarły, Latanie, 100% odporność na strzały
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 12 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
A tu kolejna porcja jednostek. Tym razem wysokolevelowych.
Lurker
Level: 5
Wygląd: Taki czerwony robal, który conajmniej w połowie siedzi pod ziemią.
Atak: 12
Obrona: 7
Obrażenia: 10-25
HP: 65
Szybkość: 9
100% odporny na strzały, neguje przeszkody (to samo co latanie tyle, że w sposób podziemny:P)
Banshee (co do nazwy to wcale nie od mojego nicka, ale to jest nieumarły z mitologii celtyckiej:P)
Level: 7
Wygląd: Piękna kobieta w białej sukni ślubnej.
Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 75
HP: 170
Szybkość: 10
Nieumarły, 100% odporny na magię, 100% odporny na strzały, przy zadawaniu obrażeń rani wszystkie jednostki (nawet twoje) oprócz siebie samej
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|