Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-23 9:09:45
Autor Wiadomość
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 12 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nie mogę powstrzymać się od słowa komentarza (nie krytyki, tylko komentarz)
1. Lurker to mi przypomina StarCrafta...bardzo podobny
2. Całkiem sporo jednostek jest w 100% odpornych na strzały co raczej niewypali, bo o ile w H4 były np. częściowe odporności (czyli kościste/eteralne mialy dodatkowy def) to 100% odporność np. przeciw zamkowi gdzie 1/3 jednostek atakuje z dystansu dałaby za dużą przewagę. Niemniej te jednostki wydają się być czymś całkowicie nowym w sadze heroes więc chętnie bym zobaczył je w najnowszej odsłonie.

___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 13 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nie no Luruś w Starcrafcie tez byl ale mi nie chodzi tu o zadne Hydraliskopodobne:P Tym razem cos takiego jakby czerw powiedzmy. Z dwoma małymi łapkami:) A to mi do głowy wpadł pomysł ze kazde miasto powinno byc skuteczne na inne miasta. I tak nekropolia dotłucze ludzikom, a ludziki załatwią demonów. (i tak atak zasiegowy zawsze mnie denerwowal:P)

I teraz dam propozycje całego dzrzewka creetów do 1 zamku:
Ale pierw napisze jak by można było to zrobić z tymi jednostkami...
Czyli armia składać mogłaby sięz mieszkańców miasta i zwierząt hodowanych tam, tyle że ilość jednostek wyszkolonych z mieszkańców nie mogłaby przekraczać ilości mieszkańcow. Ilość mieszkańców zwiększałoby się rozbudowując ratusz i fort, a potem tworząc zabudowania mieszkalne (dziwnie to brzmi... ten pomysł może być niewypałem:D) no a hodowla będzie bardziej darmowa... ale czy efektywniejsza? I jeszcze jedno... 0 (słownie ZERO) smoków w miastach... biedaczyska zniewolone powinny miec wlasne, neutralne i niewybieralne na początku miasta... w ten sposób będzie się polować na utopie żeby mieć silną armię. A więc zaczynajmy: (bez upgradów:P)

Miasto Mrocznych Elfów (nice one:D)
Level 1
Drow Slingshoter (55gold)
HP: 10
Atak: 5
Obrona: 3
Obr: 2-4
Strzały: 12
Szybkość: 6
Basic Precyzja na 50 tur podczas walki w podziemiu.
Level 2
Drow Rogue (110gold)
HP: 15
Atak: 8
Obrona: 4
Obr: 3-6
Szybkość: 7
Gdy wygrasz walke z wrogim bohaterem to dostajesz 10gold kazdego Drow Rogue w twojej armii.
Level 3
Drow Lancer (300gold)
HP: 22
Atak: 7
Obrona: 8
Obr: 4-5
Szybkość: 6
Premia do obrony +2
Level 4
Drow Archer (460gold)
HP: 19
Atak: 10
Obrona: 5
Obr: 8-12
Strzały: 24
Szybkość: 6
Zatrute strzały
Level 5
Drow Assasin (700 gold)
HP: 25
Atak: 20
Obrona: 10
Obr: 40-50
Szybkość: 8
Zatrute ostrze, podwójne uderzenie, osłabienie przy uderzeniu
Level 6
Drow Sorcerer (1000gold 1mercury)
HP: 23
Atak: 15
Obrona: 13
Obr: 35-70
Strzały: nieskończalne
Szybkość: 6
Regeneracja, wskrzesza szkielety z ciał poległych, wskrzesza jednostki po bitwie
Level 7
Drow Wizard (1200gold 3 sulfur)
HP: 35
Atak: 25
Obrona: 15
Obr: 60-85
Strzały: nieskończalne
Szybkość: 7
Regeneracja, Ognista tarcza, teleportacja, kradnie manę, paraliżuje
Level 8 (yeah)
Shadowguard (3000gold 5 sulfur)
HP: 60
Atak: 30
Obrona: 35
Obr: 80-110
Szybkość: 9
Rzuca "Ukrycie" na armie w której sie znajduje, Regeneracja, Zadaje podwójne obrażenia przeciwko jednostką nieumarłym, rzuca "Wypędzenie Nieumarłych", Odporność na "Fale Śmierci" i "Hipnoze"

A teraz jednostki z hodowli:
Level 1
Shadeforms (100gold)
HP: 20
Atak: 4
Obrona: 3
Obr: 5-10
Szybkość: 7
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 2
Boggarts (250gold)
HP: 40
Atak: 6
Obrona: 5
Obr: 8-12
Szybkość: 6
Co tydzień losowo zmienia ilość zasobów
Level 3
Shadowbeasts (450gold)
HP: 75
Atak: 9
Obrona: 6
Obr: 15-17
Szybkość: 7
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 4
Bloodbeasts (650gold)
HP: 100
Atak: 10
Obrona: 8
Obr: 16-20
Szybkość: 7
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 5
Darklings (700gold)
HP: 80
Atak: 15
Obrona: 15
Obr: 20-25
Szybkość: 14
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 6
Killerdark (1000gold 1sulfur)
HP: 140
Atak: 17
Obrona: 15
Obr: 25-30
szybkość: 8
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 7
Barguest (2500gold 4 sulfur)
HP: 200
Atak: 20
Obrona: 15
Obr: 40-50
szybkość: 8
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D), Spojrzenie śmierci (zmora z H4)



mozliwe ze to jest ciekawa koncepcja, ale nie mi to sądzić:P No ale jesli bedzie cos takiego to bedziemy mieli duzo zamkow, z dużą iloscią zabudowań i jeszcze większą ilścią wyboru (co tu wybrać: miasto lesnych elfów, mrocznych elfów, wysokich elfów, ludzi, czarnoksiezników, magów, alchemików... 100 stron dalej... oślizgów, bazyliszków, żywiołaków ognia, różowych słoni, gremlinołajów czy może roków:P)

Pozdrowienia ze wgórz które sądaleko stąd...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 13 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

sorx zapomnialem sie lognąc:P

jeszcze kilka kripsów tym razem jakich neutralniucho:P (a co do Drow Queen to nie wyobrażam sobie zeby bylo kilka królowych kolonii w jednoej armii:P)

Level 5
Will-O-the-Wisp
Wygląd: widzieliście w noc św. Jana świetliki nad bagnem?? no właśnie tak wygląda.
HP: 150
Atak: 5
Obrona: 15
Obr: 5-10
Szybkość: 5
Regeneracja, Latanie, Jednostka eteryczna (czytając moje poprzednie posty wiecie na czym polega u mnie eterycznosc... no chyba som niematerialni:P)

Level 6
Abbysal Masacrator
Wygląd: Martwe ciało połowicznie obdarte ze skóry, poprzepasane metalpowymi łańcuchami, z dwoma kosami po jednej na ręce (dla martwego nic trudnego:P) i na czasce ma rozciągniętą cudzą twarz (yum:D)
HP: 120
Atak: 14
Obrona: 8
Obr: 14-25
Szybkość: 8
Nieumarły, Latanie, Kościsty (50% odporny na strzały), gdy trafi jednostke ta przez 3 tury stara się uciec jak najdalej od Masacratora.

___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 13 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Co do miasta Drowów to kilka zastrzeżeń:
1. Za dużo łuczników-z tego co widziałem 3/4 jednostek to dystansowcy.
2. Piszesz o jakiejś jednostce 8 def a potem cecha specjalna +2 def-jaki to ma sens?
3. Albo coś źle napisałeś, albo tak ma być: jednostki 6, 7 i 8 lvl: więcej DMG niż HP?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak poza tym to mi się wszystko milutko podoba-chętnie ujrzał bym mroczne elfy które pewnie też istnieją, skoro białe elfy Vori istnieją :) Do tego trzeba by dorzucić zniewolenie: 10% oddziałów pokonanych zamienia się w niewolników do pracy w jaskiniach-dawałoby to przyspieszoną produkcję w mieście-ale niewolnicy ginęli by dość szybko :) w kilka dni :) No i można by ich wymieniać na słabych ale licznych:
GLADIATORÓW-lvl 1, hp 6, dmg 1-2, atak 6, def 2, speed 5, przyrost: każde 10 niewolników na 4 gladiatorów.
====Co do specjalnych zdolności drowów dodałbym ukrycie armii w podziemiach====

___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 13 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Tak:D

I w tym caly sens... jednostki humanoidalne to raczej po 100 hp nie bedą mieć... (to tak jakby jakiś złodziej miał być wytrzymały jak goryl:P) Dużo HP mają bestie z hodolwli, ale mają słabe skille do walki, a humanoidy mają wysokie skille ale mało życia:P A tamten mały co dostaje dodatkową premię do obrony, to dostaje to wtedy gdy wybieramy mu opcje obrona:P Troche dziwne pomysly, ale moze cos z nich byc... chociaz z tym zyciem tez to jakos glupio wygląda... no ale gdzieś tu czytałem, że powinno być więcej jednostek będącymi mieszkańcami miasta, a nie 2 elfy w mieście elfów i 12 innych jednostek:P A elfowi trudno dać więcej życia niż smokowi, nie?

Pozdrawiam ze wzgórz położonych daleko stąd

___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 14 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Właśnie dlatego wolę zamki po "staremu" i jak najmniej jednostek jednej rasy :P
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 14 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Hmmmm. Ja tam dużo nie chcę mówić, ale wątpię że ludzie bardzo ceniliby sobie inne rasy niehumanoidalne-dlatego też we wszystkich częściach herosów trzon armii ludzi stanowią ....ludzie. Pikinier, kusznik, paladyn, kawalerzysta, mnich....to są jednostki jednej rasy :) I w zasadzie nie widze w tym nic złego-ja bym dodał ten zamek z mrocznymi elfami-tylko żeby było ciekawiej mocniejszymi jednostkami byłyby np. jeźdzcy chimer, albo wielkie beholdery :) Tak żeby było straszniej i ciekawiej.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Banxee



Dołączył: 14 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away

Wysłany: 14 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

No ale mozna zrobic ze armia dzieli sie na dwie części:

- rasa zamieszkująca to miasto

- zwierzęta hodowane w tym mieście



To nawet nie jest najgorsze rozwiązanie (chociaż ja jestem za tym żeby H5 były jak najbardziej podobne do H3, a tym rozwiązaniem podobne nie będzie:/)

___________
In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gelu



Dołączył: 18 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z AvLee

Wysłany: 25 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Te jednostki co w H III i będzie dobrze. :D
___________
Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czemu ale slyszałem już tu kilka stworzeń o których już gdzieś słyszałem ale nie wiem gdzie, ale dobra dodam kilka swoich:
-Grim nad poziomem sie nie zastanawiałem
porusza się po ziemi jest dosyć powolny i słaby w walce wręcz jego jedyną dobrą zdolnością jest magia, a dokładnie tyczy się to Grimoire(trzyma to w lewej ręce) jest to coś w rzodzaju księgi zawierającej Czarną magię a dokładniej wskazówki na przywoływanie demonów
krótka historia powstania:Grimoire zawłada ciałem człowieka i wten sposób staje się on Grimem
Czary:przywoływanie najprzeróżniejszych demonów
-Mesmer poziom nieznany
kolejny mag (ten jednak jest magiem umysłu) poruszjący się po ziemi i słabo walczący wręcz jednak potrafi on uzdrowić jednostki jednak musi do nich podejść
Czary:leczenie, hipnoza
Zdolności specjalne:odporny na hipnoze
-Saddhu jak zwykle nie myślałem nad poziomem
szybki walczący ognistym mieczem wojownik, porusza się po ziemi
Zdolności specjalne:ciąży nad nim czar samospalenie, działa on jak ognisty krąg tylko że automatycznie uruchamia się podzczas jego śmierci, rani wszystkich niezależnie od tego czy są to wrogowie czy nie
-Ekstatyk jak zwykle
mag jego zdolności zależne są od duszy wojownika którego przywoła
Zdolności specjalne:taniec ekstatyczny(zawsze na początku swojego ruchu używa tej zdolności i przywołuje dusze zmarłego wojownika który wchodzi w jego ciało, a Ekstatyk zdobywa jego umiejętności), a oprucz tego chroni go zaklęcie Doppelganger(zawsze podczas śmierci odradza się jako zjawa, która wygląda jak on i ma te same zdolności prócz zaklęcia Doppelganger
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 25 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Qrcze, aż się przestraszyłem tych stworów...ciężko pewnie takimi grać, no ale liczy się klimat...to chyba coś w stylu zamku demonów czyli Kreegans?
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 25 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nie no dla mnie to są super jednostki głównie Grim. Jak przywołał całą zgraję najprzeróżniejszy demonów to nie jednemu dałby się we znaki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 26 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Dobra ja też dam coś od siebie:
-Duch wiatru-jednostka lewitująca dobrze walcząca wręcz potrafiąca przenikać przez przeszkody
Czary:podmuch
Zdolności specjalne:gdy jest ponad jeden mają szansę wywołać tornado
-Władca czasu-jednostka lewitująca powolna walcząca kosturem czasu
Czary:cofanie czasu, zatrzumanie czasu, przyspieszenie czasu
Zdolności specjalne:dzięki zdolności patrzenia w przyszłość ma szanse na uniknięcie ataku
No i co myślicie
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Chciałbym, żeby było trochę więcej logiczności: demon to demon, anioł to anioł, powinna być ukazana ogromna siła tych istot. Smoki powinny być o niebo większe na planszy walki niż Championi albo Nagi, Krasnoludy - od kiedy żyją w zgodzie z Elfami (jak w H3), albo ciągnie ich strasznie do magii (jak w H4), Wampiry - powinny być szybsze na polu bitwy i dużo silniejsze, Gorgony - czy w mitach były rzeczywiście bykami?? Może wyglądało by to tak, że zwykłe rasy nie mają szans z tymi mitycznymi i boskimi stworzeniami, ale zato te lepsze mogłyby kosztować deczko (hehe) więcej od podstawowych. Co o tym sądzicie??
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Doppelganger

nie, niech to nie ma nic wspólnego z Ragnarokiem !!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 27 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Heh, to nie jest "gorgona" tylko "gorgon"-wystarczy spojrzeć na wersję angielską żeby o tym wiedzieć...w sumie "gorgon" jest jakimś typem demona chyba (bo "demogorgon" w bg2tob raczej krową nie był :D )...a forma w jakiej występuje w grze jest poprostu wymysłem projektantów.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Tak, co do wielkości kreatur na planszy się zgadzam. Tylko czy wtedy czasem nie zabraknie miejsca na ekranie?? Gra może utracić swój styl, gdy mapa walki będzie tak rozległa jak w AoW, że będziemy musięli jeździć kamerą tu i tam. Co do logiczności to wg mnie smoki powinny raczej cały czas być w powietrzu, i mogłyby być wtedy atakowane przez jednostki walczące w zwarciu tylko wtedy, kiedy same je atakują, jak to jest w Magic: TG.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Promilus



Dołączył: 9 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Deyja :P

Wysłany: 27 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Niby dlaczego smoki powinny atakować jedynie z powietrza? Przecież jaki smok jest każdy widzi, a umiejętność latania ma służyć przemieszczaniu się nad przeszkodami, a nie że smok cały czas lata (jak to ma miejsce w Rage of Mages)...bo wtedy takiego smoka to mógłby zabić albo ktoś wielki (gigant) albo jakiś mag, albo łucznik albo ktoś kto lata, a np. kawalerzysta albo krzyżowiec to przecież by nie dosięgnął.
___________
Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 29 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Promilus (cytat):
Niby dlaczego smoki powinny atakować jedynie z powietrza? Przecież jaki smok jest każdy widzi, a umiejętność latania ma służyć przemieszczaniu się nad przeszkodami, a nie że smok cały czas lata (jak to ma miejsce w Rage of Mages)...bo wtedy takiego smoka to mógłby zabić albo ktoś wielki (gigant) albo jakiś mag, albo łucznik albo ktoś kto lata, a np. kawalerzysta albo krzyżowiec to przecież by nie dosięgnął.

W tym zdecydowanie się z tobą zgadzam Promilus
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Pano..pardonsik; Panie, Panowie małe przypomnienie, bo robi się chaos!
Haarald (cytat):

A oto zasady:

1. Podaje się tylko i wyłącznie zupełnie nowe jednostki
2. Nie komentujemy nazewnictwa, nie odnosimy się do mitologicznych i legendarnych odwołań.
3. Nie opisujemy nowych zamków, ilości zamków, czy ilości poziomów jednostek.
4. Podajemy jednostki bez upgrejdów
5. Zanim wpiszesz nową jednostkę, zastanó się 3 razy czy jest Twoim zdaniem dobra
6. Nie komentujemy pomysłów na jednostki. Można natomiast rozwijać pomysły innych
7. Przy jednostce można podać takie elementy jak:
- krótki opis wyglądu
- typ jednostki
- sposób ataku
- określenie poziomu (niski, średni, wysoki)
- inne cechy charakterystyczne (modyfikatory)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 marca 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

No to z nowych to chyba succub będzie ...i to całkiem całkiem...
http://www.mightandmagicgame.com/teaser/uk/screenshots.php?id=8099
...to chyba ta druga z prawej, na drugim screenie!
Sorry za offtopic, ale wiecie :D :D :D
Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kruger



Dołączył: 30 marca 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 kwietnia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Bogus(Bogur)

Wygląd: Typ jaskiniowca z rozczochranymi włosami przekrwionymi oczami i ochydną twarzą
Typ Jednostki: Jednostka naziemna
Sposób Ataku: Ochydny oddech, na dwa pola
Poziom: Jednostwa na szóstym poziomie
Inne cechy: Przeraża, Rzuca czar Mięsista strzała
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 kwietnia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nazwa: Smokobójca
Typ: szybki naziemny
Atak: Trójzębem, rzuca włucznią
Poziom: Wysoki
Wygląd: Czarna, gruba zbroja, na ramieniu ma trofeum z głowy smoka
Into: Zadaje o 50% wyższe rany najwyżejpoziomowym jednostkom
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Deresiusz



Dołączył: 3 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: 4 kwietnia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Kruger (cytat):
Bogus(Bogur)

Wygląd: Typ jaskiniowca z rozczochranymi włosami przekrwionymi oczami i ochydną twarzą
Typ Jednostki: Jednostka naziemna
Sposób Ataku: Ochydny oddech, na dwa pola
Poziom: Jednostwa na szóstym poziomie
Inne cechy: Przeraża, Rzuca czar Mięsista strzała

No dobra skoro atakuje ochydnym oddechem no to chyba morze też wywoływać trucizne lub coś w tym stylu, lecz mięsista strzała... to brzmi dziwnie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 kwietnia 2005     Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new) Odpowiedz z cytatem

Nazwa: Mroczny Wampir
Atak: Mieczem " Złodziej Dusz" (H IV)
Typ: Latający
Wygląd: Zakapturzony, Blada Twarz, Czerwone oczy, Skrzydła nietoperza
Imme: Po atak wraca na miejsce, Przy sobie trzyma filkę smoczej krwi (H III), rzuca
czary: Strach, Pech, Klątwa; Wysysa życie, Regeneracja
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.