Autor |
Wiadomość |
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 12 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nie mogę powstrzymać się od słowa komentarza (nie krytyki, tylko komentarz)
1. Lurker to mi przypomina StarCrafta...bardzo podobny
2. Całkiem sporo jednostek jest w 100% odpornych na strzały co raczej niewypali, bo o ile w H4 były np. częściowe odporności (czyli kościste/eteralne mialy dodatkowy def) to 100% odporność np. przeciw zamkowi gdzie 1/3 jednostek atakuje z dystansu dałaby za dużą przewagę. Niemniej te jednostki wydają się być czymś całkowicie nowym w sadze heroes więc chętnie bym zobaczył je w najnowszej odsłonie.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nie no Luruś w Starcrafcie tez byl ale mi nie chodzi tu o zadne Hydraliskopodobne:P Tym razem cos takiego jakby czerw powiedzmy. Z dwoma małymi łapkami:) A to mi do głowy wpadł pomysł ze kazde miasto powinno byc skuteczne na inne miasta. I tak nekropolia dotłucze ludzikom, a ludziki załatwią demonów. (i tak atak zasiegowy zawsze mnie denerwowal:P)
I teraz dam propozycje całego dzrzewka creetów do 1 zamku:
Ale pierw napisze jak by można było to zrobić z tymi jednostkami...
Czyli armia składać mogłaby sięz mieszkańców miasta i zwierząt hodowanych tam, tyle że ilość jednostek wyszkolonych z mieszkańców nie mogłaby przekraczać ilości mieszkańcow. Ilość mieszkańców zwiększałoby się rozbudowując ratusz i fort, a potem tworząc zabudowania mieszkalne (dziwnie to brzmi... ten pomysł może być niewypałem:D) no a hodowla będzie bardziej darmowa... ale czy efektywniejsza? I jeszcze jedno... 0 (słownie ZERO) smoków w miastach... biedaczyska zniewolone powinny miec wlasne, neutralne i niewybieralne na początku miasta... w ten sposób będzie się polować na utopie żeby mieć silną armię. A więc zaczynajmy: (bez upgradów:P)
Miasto Mrocznych Elfów (nice one:D)
Level 1
Drow Slingshoter (55gold)
HP: 10
Atak: 5
Obrona: 3
Obr: 2-4
Strzały: 12
Szybkość: 6
Basic Precyzja na 50 tur podczas walki w podziemiu.
Level 2
Drow Rogue (110gold)
HP: 15
Atak: 8
Obrona: 4
Obr: 3-6
Szybkość: 7
Gdy wygrasz walke z wrogim bohaterem to dostajesz 10gold kazdego Drow Rogue w twojej armii.
Level 3
Drow Lancer (300gold)
HP: 22
Atak: 7
Obrona: 8
Obr: 4-5
Szybkość: 6
Premia do obrony +2
Level 4
Drow Archer (460gold)
HP: 19
Atak: 10
Obrona: 5
Obr: 8-12
Strzały: 24
Szybkość: 6
Zatrute strzały
Level 5
Drow Assasin (700 gold)
HP: 25
Atak: 20
Obrona: 10
Obr: 40-50
Szybkość: 8
Zatrute ostrze, podwójne uderzenie, osłabienie przy uderzeniu
Level 6
Drow Sorcerer (1000gold 1mercury)
HP: 23
Atak: 15
Obrona: 13
Obr: 35-70
Strzały: nieskończalne
Szybkość: 6
Regeneracja, wskrzesza szkielety z ciał poległych, wskrzesza jednostki po bitwie
Level 7
Drow Wizard (1200gold 3 sulfur)
HP: 35
Atak: 25
Obrona: 15
Obr: 60-85
Strzały: nieskończalne
Szybkość: 7
Regeneracja, Ognista tarcza, teleportacja, kradnie manę, paraliżuje
Level 8 (yeah)
Shadowguard (3000gold 5 sulfur)
HP: 60
Atak: 30
Obrona: 35
Obr: 80-110
Szybkość: 9
Rzuca "Ukrycie" na armie w której sie znajduje, Regeneracja, Zadaje podwójne obrażenia przeciwko jednostką nieumarłym, rzuca "Wypędzenie Nieumarłych", Odporność na "Fale Śmierci" i "Hipnoze"
A teraz jednostki z hodowli:
Level 1
Shadeforms (100gold)
HP: 20
Atak: 4
Obrona: 3
Obr: 5-10
Szybkość: 7
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 2
Boggarts (250gold)
HP: 40
Atak: 6
Obrona: 5
Obr: 8-12
Szybkość: 6
Co tydzień losowo zmienia ilość zasobów
Level 3
Shadowbeasts (450gold)
HP: 75
Atak: 9
Obrona: 6
Obr: 15-17
Szybkość: 7
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 4
Bloodbeasts (650gold)
HP: 100
Atak: 10
Obrona: 8
Obr: 16-20
Szybkość: 7
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 5
Darklings (700gold)
HP: 80
Atak: 15
Obrona: 15
Obr: 20-25
Szybkość: 14
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 6
Killerdark (1000gold 1sulfur)
HP: 140
Atak: 17
Obrona: 15
Obr: 25-30
szybkość: 8
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D)
Level 7
Barguest (2500gold 4 sulfur)
HP: 200
Atak: 20
Obrona: 15
Obr: 40-50
szybkość: 8
jednostka eteryczna (przenikanie przez przeszkody i 25% odporność na rany niemagiczne:D), Spojrzenie śmierci (zmora z H4)
mozliwe ze to jest ciekawa koncepcja, ale nie mi to sądzić:P No ale jesli bedzie cos takiego to bedziemy mieli duzo zamkow, z dużą iloscią zabudowań i jeszcze większą ilścią wyboru (co tu wybrać: miasto lesnych elfów, mrocznych elfów, wysokich elfów, ludzi, czarnoksiezników, magów, alchemików... 100 stron dalej... oślizgów, bazyliszków, żywiołaków ognia, różowych słoni, gremlinołajów czy może roków:P)
Pozdrowienia ze wgórz które sądaleko stąd...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 13 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
sorx zapomnialem sie lognąc:P
jeszcze kilka kripsów tym razem jakich neutralniucho:P (a co do Drow Queen to nie wyobrażam sobie zeby bylo kilka królowych kolonii w jednoej armii:P)
Level 5
Will-O-the-Wisp
Wygląd: widzieliście w noc św. Jana świetliki nad bagnem?? no właśnie tak wygląda.
HP: 150
Atak: 5
Obrona: 15
Obr: 5-10
Szybkość: 5
Regeneracja, Latanie, Jednostka eteryczna (czytając moje poprzednie posty wiecie na czym polega u mnie eterycznosc... no chyba som niematerialni:P)
Level 6
Abbysal Masacrator
Wygląd: Martwe ciało połowicznie obdarte ze skóry, poprzepasane metalpowymi łańcuchami, z dwoma kosami po jednej na ręce (dla martwego nic trudnego:P) i na czasce ma rozciągniętą cudzą twarz (yum:D)
HP: 120
Atak: 14
Obrona: 8
Obr: 14-25
Szybkość: 8
Nieumarły, Latanie, Kościsty (50% odporny na strzały), gdy trafi jednostke ta przez 3 tury stara się uciec jak najdalej od Masacratora.
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 13 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Co do miasta Drowów to kilka zastrzeżeń:
1. Za dużo łuczników-z tego co widziałem 3/4 jednostek to dystansowcy.
2. Piszesz o jakiejś jednostce 8 def a potem cecha specjalna +2 def-jaki to ma sens?
3. Albo coś źle napisałeś, albo tak ma być: jednostki 6, 7 i 8 lvl: więcej DMG niż HP?
------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak poza tym to mi się wszystko milutko podoba-chętnie ujrzał bym mroczne elfy które pewnie też istnieją, skoro białe elfy Vori istnieją :) Do tego trzeba by dorzucić zniewolenie: 10% oddziałów pokonanych zamienia się w niewolników do pracy w jaskiniach-dawałoby to przyspieszoną produkcję w mieście-ale niewolnicy ginęli by dość szybko :) w kilka dni :) No i można by ich wymieniać na słabych ale licznych:
GLADIATORÓW-lvl 1, hp 6, dmg 1-2, atak 6, def 2, speed 5, przyrost: każde 10 niewolników na 4 gladiatorów.
====Co do specjalnych zdolności drowów dodałbym ukrycie armii w podziemiach====
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 13 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Tak:D
I w tym caly sens... jednostki humanoidalne to raczej po 100 hp nie bedą mieć... (to tak jakby jakiś złodziej miał być wytrzymały jak goryl:P) Dużo HP mają bestie z hodolwli, ale mają słabe skille do walki, a humanoidy mają wysokie skille ale mało życia:P A tamten mały co dostaje dodatkową premię do obrony, to dostaje to wtedy gdy wybieramy mu opcje obrona:P Troche dziwne pomysly, ale moze cos z nich byc... chociaz z tym zyciem tez to jakos glupio wygląda... no ale gdzieś tu czytałem, że powinno być więcej jednostek będącymi mieszkańcami miasta, a nie 2 elfy w mieście elfów i 12 innych jednostek:P A elfowi trudno dać więcej życia niż smokowi, nie?
Pozdrawiam ze wzgórz położonych daleko stąd
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 14 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Właśnie dlatego wolę zamki po "staremu" i jak najmniej jednostek jednej rasy :P
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 14 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Hmmmm. Ja tam dużo nie chcę mówić, ale wątpię że ludzie bardzo ceniliby sobie inne rasy niehumanoidalne-dlatego też we wszystkich częściach herosów trzon armii ludzi stanowią ....ludzie. Pikinier, kusznik, paladyn, kawalerzysta, mnich....to są jednostki jednej rasy :) I w zasadzie nie widze w tym nic złego-ja bym dodał ten zamek z mrocznymi elfami-tylko żeby było ciekawiej mocniejszymi jednostkami byłyby np. jeźdzcy chimer, albo wielkie beholdery :) Tak żeby było straszniej i ciekawiej.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Banxee
Dołączył: 14 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Over the Hills and Far Away
|
Wysłany: 14 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
No ale mozna zrobic ze armia dzieli sie na dwie części:
- rasa zamieszkująca to miasto
- zwierzęta hodowane w tym mieście
To nawet nie jest najgorsze rozwiązanie (chociaż ja jestem za tym żeby H5 były jak najbardziej podobne do H3, a tym rozwiązaniem podobne nie będzie:/)
___________ In the Time of Hope somebody will defeat Me, but it's not this time and it's not your destiny! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 25 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Te jednostki co w H III i będzie dobrze. :D
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nie wiem czemu ale slyszałem już tu kilka stworzeń o których już gdzieś słyszałem ale nie wiem gdzie, ale dobra dodam kilka swoich:
-Grim nad poziomem sie nie zastanawiałem
porusza się po ziemi jest dosyć powolny i słaby w walce wręcz jego jedyną dobrą zdolnością jest magia, a dokładnie tyczy się to Grimoire(trzyma to w lewej ręce) jest to coś w rzodzaju księgi zawierającej Czarną magię a dokładniej wskazówki na przywoływanie demonów
krótka historia powstania:Grimoire zawłada ciałem człowieka i wten sposób staje się on Grimem
Czary:przywoływanie najprzeróżniejszych demonów
-Mesmer poziom nieznany
kolejny mag (ten jednak jest magiem umysłu) poruszjący się po ziemi i słabo walczący wręcz jednak potrafi on uzdrowić jednostki jednak musi do nich podejść
Czary:leczenie, hipnoza
Zdolności specjalne:odporny na hipnoze
-Saddhu jak zwykle nie myślałem nad poziomem
szybki walczący ognistym mieczem wojownik, porusza się po ziemi
Zdolności specjalne:ciąży nad nim czar samospalenie, działa on jak ognisty krąg tylko że automatycznie uruchamia się podzczas jego śmierci, rani wszystkich niezależnie od tego czy są to wrogowie czy nie
-Ekstatyk jak zwykle
mag jego zdolności zależne są od duszy wojownika którego przywoła
Zdolności specjalne:taniec ekstatyczny(zawsze na początku swojego ruchu używa tej zdolności i przywołuje dusze zmarłego wojownika który wchodzi w jego ciało, a Ekstatyk zdobywa jego umiejętności), a oprucz tego chroni go zaklęcie Doppelganger(zawsze podczas śmierci odradza się jako zjawa, która wygląda jak on i ma te same zdolności prócz zaklęcia Doppelganger
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 25 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Qrcze, aż się przestraszyłem tych stworów...ciężko pewnie takimi grać, no ale liczy się klimat...to chyba coś w stylu zamku demonów czyli Kreegans?
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 25 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nie no dla mnie to są super jednostki głównie Grim. Jak przywołał całą zgraję najprzeróżniejszy demonów to nie jednemu dałby się we znaki.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 26 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Dobra ja też dam coś od siebie:
-Duch wiatru-jednostka lewitująca dobrze walcząca wręcz potrafiąca przenikać przez przeszkody
Czary:podmuch
Zdolności specjalne:gdy jest ponad jeden mają szansę wywołać tornado
-Władca czasu-jednostka lewitująca powolna walcząca kosturem czasu
Czary:cofanie czasu, zatrzumanie czasu, przyspieszenie czasu
Zdolności specjalne:dzięki zdolności patrzenia w przyszłość ma szanse na uniknięcie ataku
No i co myślicie
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Chciałbym, żeby było trochę więcej logiczności: demon to demon, anioł to anioł, powinna być ukazana ogromna siła tych istot. Smoki powinny być o niebo większe na planszy walki niż Championi albo Nagi, Krasnoludy - od kiedy żyją w zgodzie z Elfami (jak w H3), albo ciągnie ich strasznie do magii (jak w H4), Wampiry - powinny być szybsze na polu bitwy i dużo silniejsze, Gorgony - czy w mitach były rzeczywiście bykami?? Może wyglądało by to tak, że zwykłe rasy nie mają szans z tymi mitycznymi i boskimi stworzeniami, ale zato te lepsze mogłyby kosztować deczko (hehe) więcej od podstawowych. Co o tym sądzicie??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
nie, niech to nie ma nic wspólnego z Ragnarokiem !!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 27 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Heh, to nie jest "gorgona" tylko "gorgon"-wystarczy spojrzeć na wersję angielską żeby o tym wiedzieć...w sumie "gorgon" jest jakimś typem demona chyba (bo "demogorgon" w bg2tob raczej krową nie był :D )...a forma w jakiej występuje w grze jest poprostu wymysłem projektantów.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Tak, co do wielkości kreatur na planszy się zgadzam. Tylko czy wtedy czasem nie zabraknie miejsca na ekranie?? Gra może utracić swój styl, gdy mapa walki będzie tak rozległa jak w AoW, że będziemy musięli jeździć kamerą tu i tam. Co do logiczności to wg mnie smoki powinny raczej cały czas być w powietrzu, i mogłyby być wtedy atakowane przez jednostki walczące w zwarciu tylko wtedy, kiedy same je atakują, jak to jest w Magic: TG.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 27 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Niby dlaczego smoki powinny atakować jedynie z powietrza? Przecież jaki smok jest każdy widzi, a umiejętność latania ma służyć przemieszczaniu się nad przeszkodami, a nie że smok cały czas lata (jak to ma miejsce w Rage of Mages)...bo wtedy takiego smoka to mógłby zabić albo ktoś wielki (gigant) albo jakiś mag, albo łucznik albo ktoś kto lata, a np. kawalerzysta albo krzyżowiec to przecież by nie dosięgnął.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 29 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Promilus (cytat): |
Niby dlaczego smoki powinny atakować jedynie z powietrza? Przecież jaki smok jest każdy widzi, a umiejętność latania ma służyć przemieszczaniu się nad przeszkodami, a nie że smok cały czas lata (jak to ma miejsce w Rage of Mages)...bo wtedy takiego smoka to mógłby zabić albo ktoś wielki (gigant) albo jakiś mag, albo łucznik albo ktoś kto lata, a np. kawalerzysta albo krzyżowiec to przecież by nie dosięgnął. |
W tym zdecydowanie się z tobą zgadzam Promilus
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 marca 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Pano..pardonsik; Panie, Panowie małe przypomnienie, bo robi się chaos!
Haarald (cytat): |
A oto zasady:
1. Podaje się tylko i wyłącznie zupełnie nowe jednostki
2. Nie komentujemy nazewnictwa, nie odnosimy się do mitologicznych i legendarnych odwołań.
3. Nie opisujemy nowych zamków, ilości zamków, czy ilości poziomów jednostek.
4. Podajemy jednostki bez upgrejdów
5. Zanim wpiszesz nową jednostkę, zastanó się 3 razy czy jest Twoim zdaniem dobra
6. Nie komentujemy pomysłów na jednostki. Można natomiast rozwijać pomysły innych
7. Przy jednostce można podać takie elementy jak:
- krótki opis wyglądu
- typ jednostki
- sposób ataku
- określenie poziomu (niski, średni, wysoki)
- inne cechy charakterystyczne (modyfikatory)
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Kruger
Dołączył: 30 marca 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 kwietnia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Bogus(Bogur)
Wygląd: Typ jaskiniowca z rozczochranymi włosami przekrwionymi oczami i ochydną twarzą
Typ Jednostki: Jednostka naziemna
Sposób Ataku: Ochydny oddech, na dwa pola
Poziom: Jednostwa na szóstym poziomie
Inne cechy: Przeraża, Rzuca czar Mięsista strzała
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nazwa: Smokobójca
Typ: szybki naziemny
Atak: Trójzębem, rzuca włucznią
Poziom: Wysoki
Wygląd: Czarna, gruba zbroja, na ramieniu ma trofeum z głowy smoka
Into: Zadaje o 50% wyższe rany najwyżejpoziomowym jednostkom
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Deresiusz
Dołączył: 3 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Kruger (cytat): |
Bogus(Bogur)
Wygląd: Typ jaskiniowca z rozczochranymi włosami przekrwionymi oczami i ochydną twarzą
Typ Jednostki: Jednostka naziemna
Sposób Ataku: Ochydny oddech, na dwa pola
Poziom: Jednostwa na szóstym poziomie
Inne cechy: Przeraża, Rzuca czar Mięsista strzała |
No dobra skoro atakuje ochydnym oddechem no to chyba morze też wywoływać trucizne lub coś w tym stylu, lecz mięsista strzała... to brzmi dziwnie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 kwietnia 2005 Propozycje nowych jednostek w HOMM V (new)
|
|
|
Nazwa: Mroczny Wampir
Atak: Mieczem " Złodziej Dusz" (H IV)
Typ: Latający
Wygląd: Zakapturzony, Blada Twarz, Czerwone oczy, Skrzydła nietoperza
Imme: Po atak wraca na miejsce, Przy sobie trzyma filkę smoczej krwi (H III), rzuca
czary: Strach, Pech, Klątwa; Wysysa życie, Regeneracja
|
|
Powrót do góry
|
|
|