Autor |
Wiadomość |
Rokan
Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 24 lipca 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Ja myśle że powinny być 4 a to z tego względu że to by było coś nowego w porównaniu do poprzednich części, wszyscy bohaterzy by charakteryzowali się tym że jedna z podstawowych statystyk jest jego specjalną, i co poziom dostaje dodatkowo +1 właśnie tej cechy. Rodzaje bohaterów by mogły być takie:
Kapłan / Przywoływacz/ inny rodzaj,
Wojownik,
Mag,
Łucznik,
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 25 lipca 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Cóż... kapłani to w końcu potężna profesja. Ciekawe czy w fabule M&M czy HoMM miała ona znaczenie. Uważam, że ta klasa powinna znaleźć się w każdej grze fantasy obojętnie czy strategii czy RPG.
A swoją drogą... ciekawe jak nazywałby się kapłan albo złodziej nekromantów?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 25 lipca 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Haarald
Kapłan to Okultysta
a Złodziej to Zabójca :wink: zajrzyj tutaj jeżeli chcesz więcej. :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 25 lipca 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
kiedyś bełkotałem o trzech...
ale gdybym teraz mógłbym napisać - może wybrałym 1. MOŻE...
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Jestem zdecydowanie za 4 klasami na miasto. Stereotypy tych klas to wojownik, mag, kapłan, złodziej. Czyli cztery podstawowe z M&M(także z D&D ale nie na tym się wzoruję).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
To może napisze to co w innym temacie, już raz zrobiłem. Ale chyba to jest właściwy temat, na tą propozycję.
Kolejność :arrow: Wojownik, Kapłan, Mag, Złodziej:
- Haven; :arrow: Rycerz(Knight), Kleryk(Cleric), Czarodziej(Wizard), Szpieg(Spy)
- Preserve; :arrow: Strażnik lasu(Ranger), Hierofanta(Hierophant), Druid(Druid), Skaut(Scout)
- Necropolis; :arrow: Rycerz śmierci(Death Knight), Nekromanta(Necromancer), Okultysta(Ocultist), Zabójca(Assassin)
- Asylum; :arrow: Barbarzyńca(Barbarian), Szaman(Shaman), Czarnoksiężnik(Warlock), Zbir(Rogue)
- Vulcano; :arrow: Jeździec Płomieni(Flames Rider), Piromanta(Pyromancer), Łotrzyk(Thug)
- Oracle; :arrow: Jeździec Burzy(Tempest Rider), Celestialista(Celestialist), Obserwator(Seeker)
- Aquarium; :arrow: Jeździec Sztormu(Storm Rider), Konżurysta(Conjurer), Korsarz(Corsair)
- Barrow; :arrow: Jeździec Podziemi(Earth Rider), Geomanta(Geomancer), Złodziej(Thief)
- Temple; :arrow: Paladyn(Paladin), Jasnowidz(Seer), Iluminalista(Illuminalist), Tropiciel(Stalker)
- Catacumbs; :arrow: Zdobywca(Conqueror), Mroczny Kapłan(Dark Priest), Czarownik(Sorcerer), Łowca(Hunter)
- Abyss; :arrow: Pogromca(Slayer), Heretyk(Heretic), Demonolog(Demonologist), Najeźdzca(Raider).
--------------------
Z tego co widać, w zamkach żywiołów brak jest Kapłanów, jako osobnych klas. A to celowy zabieg, chodzi o to, że wiara w tych zamkach była ściśle związana z danym żywiołem, więc Mag w tych zamkach był również kapłanem.[/list]
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 sierpnia 2004 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Eee, no ja se tak myśle, że cztery klasy to troche za dużo, bo to tylko za dużo trzeba wymyślać i to troche bez sensu wygląda. Chociaz z drugiej strony to prawda, że brakuje pewnych klas bohaterów. Hmm...... Mam pomysł! :D Niech będzie tak, że w każdym zamku są 2 klasy bohaterów, a dodatkowo do wynajęcia w każdym zamku byliby bohaterowie neutralni.(np.: złodzieje, szpedzy itd.) I co wy na to?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 lutego 2005 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
[quote="Thompson"]
Heimdall Ragnarok (cytat): |
A ja mam zupełnie inne podejście do bohaterów. Ciekawy (według mnie) byłby pomysł, gdzie gracz jak w RPG wybierałby profesję dla bohatera, a nawet jego imię, umiejętności itp. Wiem, że to brzmi jak Disciples II, ale taki pomysł już miałem jak poraz pierwszy odpalałem WoGa i zmieniałem imiona Dowódców. Oczywiście byłyby ograniczenia. Nie wyobrażam sobie człowieka z Castle jako Nekromanty. Takie rozwiązanie zmuszałoby graczy do kombinowania, jaka profesja będzie odpowiednia w danej grze. Nie chcę jednak, aby było tak jak w H4, tam przechodzenie od profesji do profesji (tu Generał, tu Demonolog itp) nie odpowiadało mi.
Pozdrawiam |
Ciekawe to to może jest, ale tylko w RPG. A Heroes5 to nie RPG tylko Strategia Turowa i tego się trzymajmy.
Patrząc na twarze (często z Baldur's Gate) niektórych osób wnioskuję, że wielu spośród zarejestrowanych lubi gry RPG, więc takie rozwiązanie nie byłoby głupie (sam też lubię czasami zagrać w RPG-a), a w Disciples się sprawdziło. Wolałbym jednak, żeby były po dwie klasy na zamek, jak w prawie idealnej trójeczce.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Ja jestwm z 2. No ewentualnie za trzema. W tej drugiej opcji każde maisto miało by jakiegoś złodzieja/ zwiadowcę. Za to jak już mowa o klasach to jestem za klasami zaawansowanymi. Mog ły by być w nieco innej wersji niż w Homm 4. Ale powinny zostać.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maal Verne
Dołączył: 17 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: zzz Bagna
|
Wysłany: 19 lutego 2005 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Po rozpatrzeniu wszystkiego za i przeciw jakie tutaj padło...
Postawiłam na 2 klasy porzypadające na miasto, jak było w H3- bo moim zdaniem zbyt wielka ilość klas zepsułaby całą zabawę.
A mianowicie (tutaj podam argumenty jakie wcześniej padły)
Po co w sumie 3 klasa? Można każdego bohatera wyszkolić by miał prócz umiejętności typowo magicznych lub dowódczych jakieś pośrednie które sprawdzają się w terenie np. Nawigacja, logistyka etc. więc myślę, że tworzenie, specjalnego 3 rodzaju bohatera jest zbędna :?
Poza tym tworzenie kilku klas bohaterów odbiłoby się na zróżnicowaniu i indywidualności każdego herosa. A tworzenie go od podstaw bardziej by przypominało RPG.
Powinno być też jakieś ograniczenie bohaterów do danych umiejętności.
Weźmy np. Takiego heretyka z H3- a heretycy jak wiadomo są z mista Inferno- miasta piekielnego i ognistego, nawet jego specjalna profesja to była "kula ognia"- więc po jakiego czorta on się nauczył magi Wody? Ej no przecież to jest chemia nie teges... A mimo to nauczył się.
Więc ja się zaczełam zastanawiać dlaczego mój wojownik z Dungeon który opanował już dwie magie (ognia iziemi) nie mógł też nauczyć się magii wody, ale powietrza już mógł (w Confux próbowałam wykupić tą umiejętność). Coś tu nie gra...
___________ Immanuel Kant - "Niebo gwieździste nademną, prawo moralne we mnie" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 czerwca 2005 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
Moim zdaniem w Heroesie 5 powinni zrobic wiecej zamkow. Np. Zamki: Krasnoludow,Elfow,Mrocznych Elfow,Orkow,Ludzi,Mieumarlych,Demonow,Zywiolow itp. nie podoba mi sie miasto ktore jest pomoeszane np. z krasnoludami i elfami (jak bylo w H3) albo dzinny i niziolki oO (H4).Zamki powinny tworzyc wlasna historie i klimat... przeciez wiadomo ze krasnoludy i elfy to nie to samo.
Wracajac do tematu. Kazde miasto powinno miec 4 bohaterow. Przykladowo:
Miasto Elfow: Czarodziej ( typowy mag ),Pieśniarz Klingi ( dwuklasowiec mag/wojownik - bohater ktory wlada magia i mieczem ), Elficki Lucznik ( typowy wojownik ), Thief (jakis zwiadowca, moglby tez sluzyc do zwiekszania zasobow skarbca w zloto [Lotrzyk])
Miasto Mrocznych Elfow: Czarnoksieznik ( typowy mag ) ,Tancerz Wojny ( dwuklasowiec mag/wojownik - bohater ktory wlada magia i mieczem ) , Przeklety Mściciel ( typowy wojownik ), Assassin ( jakis zwiadowca, moglby tez sluzyc do zwiekszania zasobow skarbca w zloto [Lotrzyk])
Ogolny wzor postaci:
Mag - potezna magia
Mag/Wojownik - tylko magia ochronna lub usprawniajaca w walce ( nie atakujaca ), srednie umiejetnosci w walce ( np. jest dobry w ataku ale slaby w obronie albo na odwrot , albo jest sredni w ataku i w obronie)
Wojownik - swietne umiejetnosci w walce ( zarowno w obronie jak i w ataku ), umiejetnosci przywodcze/taktyczne
Lotrzyk - sredni w walce, jest szybki, pomaga zdobywac pieniadze , swietny zwiadowca
Wtedy kazdy zamek by mial klasy pasujace do klimatu np. zamek zycia >>> kaplani , swieci rycerze itp.
Pozdro 8)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 czerwca 2005 Ile klas bohaterów na miasto?
|
|
|
bedzie po jedny typie bohatera na zamek , ale bedzie go mozna dowolnie rozwijac
|
|
Powrót do góry
|
|
|