Autor |
Wiadomość |
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Każdy bohater może nauczyć się ośmiu spośród dwudziestu ośmiu umiejętności drugorzędnych.
Proszę o podanie 8 umiejętności drugorzędnych dlaa swojego ulubionego bohatera
U mnie:
Cyra:Dyplomacja, Logistyka, Talent magiczny, Łucznictwo, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Mądrość , Magia Ognia
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Superbohater: dyplomacja, magia ziemi, mądrość, inteligencja, talent magiczny, logistyka, płatnerz,magia wody.To byłby supermag...
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
E tam zaraz supermag. Tylko dwie szkoły magii zna. A jak trzeba będzie trochę magii ofensywnej zastosować, polatać po mapie albo przystopować berserkiem czy powtarzanym blindem wielkrotnie silniejszego przeciwnika, to sobie nie poradzi. Jesli już supermag, to powinien mieć skille:
4xmagic, wisdom, inteligence, tactic, logistic (albo pathfinding, w zalezności od mapy)
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Roodeck
Dołączył: 19 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Elias (cytat): |
E tam zaraz supermag. Tylko dwie szkoły magii zna. A jak trzeba będzie trochę magii ofensywnej zastosować, polatać po mapie albo przystopować berserkiem czy powtarzanym blindem wielkrotnie silniejszego przeciwnika, to sobie nie poradzi. Jesli już supermag, to powinien mieć skille:
4xmagic, wisdom, inteligence, tactic, logistic (albo pathfinding, w zalezności od mapy) |
No dobra niezły mag...Ale za to wszechstronny.
___________ Visca el Barça! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Mag: Mądrość, Inteligencja, Magia(Ziemi, Powietrza) oraz Magia wody lub Ognia(Ogień dla Inferna i Dungeonu, Woda Dla Castle, Rampart i Tower)
Odpornośc magiczna, Taktyka, Przywództwo(Nekromancja u Nekromantów)
Wojownik: Przywództwo, Taktyka, Odporność magiczna, Magia Ziemi, Magia(Powietrza, Ognia lub wody zależnie od zamku), Płatnerz, Mądrość, Balistyka lub Łucznictwo.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
woj:
1 logistyka
2 taktyka
3 znajdowanie drogi (o ile potrzebne na danej mapce)
4 magia powietrza
5 wizdom
reszta bez znaczenie ale z puli (offens, armor, artilery)
zadnego lucznictwa, resistow i innych pierdolek szkoda na to lev upow, trza wziasc pod uwage ze przecietny poziom hirka z rownozednym przeciwnikiem na mapce m to kolo 15
mag:
1 logistyka
2 taktyka
3 wizdom
4 magia ziemi
5 inteligencja
potem moza jakas druga magia albo nawet trzecia
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Chociaż najczęściej biorę dla maga:
Mądrość, Inteligencję, Magię Ziemi, Magię Wody, Magię Ognia, Magię Powietrza, Odporność i Sokoli Wzrok (dla Nekro Nekromancję zamiast Wzroku)
A dla woja:
Atak, Taktykę, Dowodzenie, Odporność, Płatnerstwo, Logistykę, Naukę i Dyplomację.
To jednak wszystkie zdolności wybieram zależnie od sytuacji na mapce.
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Siny (cytat): |
reszta bez znaczenie ale z puli (offens, armor, artilery)
zadnego lucznictwa, resistow i innych pierdolek szkoda na to lev upow, trza wziasc pod uwage ze przecietny poziom hirka z rownozednym przeciwnikiem na mapce m to kolo 15 |
Odporność magiczna bez znaczenia?? :lol: Zagraj sobie Rampartem, wybierż tą zdolność i znajdź jeszcze płaszcz i buty odporności i Krasnoludy oraz jednorożce mają 65% odporności na magię a reszta 45%.
Więc nie mów że takch bzdur, bo jeśli co drugie zglęcie negują, wyłączasz połowę czarow przeciwnika.
Łucznictwo wręc idealne dla Tower, gdzie przy złotym łuku Tytany, magowie i gremliny będą wprost wymiatać przeciwnika z dystansu, zadając o ponad połowę lepsze uszkodzenia niż łucznicy przeciwnika.
Niemal każdy bohater czy to mag czy wojownik powinien posiadać: Przywództwo, Mądrość, oraz 2 szkoły magii. To jest podstawa do sukcesu.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aerdil
Dołączył: 3 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Mądrość, 4 szkoły Magii, logistyka, znajomość drogi(jak jest sporo złego terenu) dyplomacja.
Chociaż może być różnie, w nekromancji zamiast czegoś nekromancje, dobra jest inteligencja, atak, obrona i wogóle sporo jeszcze, chociaż niektóre są zrąbane całkiem i ich staram się nigdy nie mieć.
___________ nie inaczej |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Co ja moge?
Resisty full, skut.Ataku taktyka skut.obrony, dowodzenie i szczęście to jest hero wojownik wzorowy
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiktor
Dołączył: 3 listopada 2003 Posty: 164
Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 29 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Trudno jest mi odpowiedzieć na twoje pytanie.
Po pierwsze, czy chodzi ci aby podać ci umiejetnosci u ulubionego bohatera, czyli takiego jaki jest najskuteczniejszy w grze (oczywiście takiego nie ma ;) ) czy u ulubionego ze wzgląedu na np. historię i obrazek ?
Pozwól, więc, iż nie odpowiem u jakiego bohatera te umiejętności.
U mnie sprawa wygląda tak: nie ma idealnego bohatera w zalezności od umiejetnosci jakie posiada: np. na mapie gdzie nie można zdobyć czarów magii ziemii, magia ta się nie przyda. Jeśli np. nie można mieć gildii magów a przeciwnik używa czarów to i sokoli wzrok jest przydatny.
Staram się jak gram nie korzystac (przy zwykłych mapach) z "nauki", "sokolego wzroku" czy "magii ognia".
Podam umiejętości jakie lubię u postaci i jakimi mi sie dobrze gra, na przykładzie nekromanty na mapie losowej (dobra, "lubię" grać Thantem):
nekromancja, mądrość, magia ziemii, logistyka, szczeście, dyplomacja, magia powietrza (niestety Thant ma mistycyzm który przydaje się bardzo na początku ale potem zawala slota)
:)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aerdil
Dołączył: 3 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Zauważyłem ,że wiele osób omija Magię Ognia, a przecież jest to bardzo potężna Magia, Czar Berserk, na ekspercie przesądza o wyniku bitwy, nawet jak przeciwnik jest kilkakrotnie mocniejszy(nie tak ,że wykosi cię na strzała, ale że obie armie są mocne, ale jego o wiele lepsza). Zresztą nie tylko bereserk jest mocny. Najlepiej mieć po prostu wszystkie magie. :)
___________ nie inaczej |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ghost
Dołączył: 25 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?
|
Wysłany: 30 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Potwierdzam! Kula ognia potrafi czasem niezłą siekę zrobić, nie mówiąc o deszczu meteorytów (wróg się źle ustawi i leży...).
Marna jest za to, moim zdaniem, magia ziemi. Aura artefaktów jest żałosna, usunięcie przeszkody mi się w ogóle nie przydawało...
___________ Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze
fragment wiersza J. Tuwima |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 30 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Mój superHerospowinien posiadac następujące umiejetności:
Mag
1/ Mądrość
2/ Logistyka
3/ Talent magiczny
4/ Łucznictwo
5/ Magia Ziemi
6/ Magia Ognia
7/ Magia Powietrza
8/ Magia Wody
Co do wojownika
1/ Dowodzenie
2/ Taktyka
3/ Logistyka
4/ Mądrość (trochę magii zawsze się przyda)
5/ Łucznictwo
6/ Struktóra Ataku
7/ Odporność na magię
8/ Magia Ziemi(lub Wody)
Ps. Gollum!! Zwinołeś mi temat z przed nosa :D
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 30 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Ghost (cytat): |
Marna jest za to, moim zdaniem, magia ziemi. Aura artefaktów jest żałosna, usunięcie przeszkody mi się w ogóle nie przydawało... |
A ja tego nie potwierdzam, bo zawsze biorę magię ziemi, z myślą, że w moim zamku będzie czar portal miasto. Stary, ten czar jest tak idealny, że szkoda słów, no nie zapominaj o takich czarach jak: Spowolnienie(super czar, jeżeli walczysz Tyi i Twój przeciwnik jakimiś dobrymi jednostkami strzelającymi :wink: Np. Tytan...Mi tam świetnie ten czar służy), Ożywinienie( Zawsze biorę do Necropolis chyba Thanta z zaklęciem ożywienie, jejku dzięki temu czarowi prawie nic nie traciłem, a studzienek z maną było sporo), Implozja(Doskonały czar, moim zdaniem najlepszy z poziomu 5, on to sieje zniszczenia :wink: ), Deszcz Meteorytów( To także potężne zaklęcie :)), Antymagia(Jeżeli twój przeciwnik jest dobrym magiem, a ty nieudanym to polecam !), Trzęsienie(Idealny do niszczenia murów :wink: ).
Jednak magia ziemi nie jest taka zła :wink:
Aha, Aura Artefaktów jest bodajże z magi powietrza, nie ziemi !
A usunięcie przeszkody jest z magi wody
PS. Och, pomyliłeś zaklęcia :wink:
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 30 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Ghost (cytat): |
Potwierdzam! Kula ognia potrafi czasem niezłą siekę zrobić, nie mówiąc o deszczu meteorytów (wróg się źle ustawi i leży...).
Marna jest za to, moim zdaniem, magia ziemi. Aura artefaktów jest żałosna, usunięcie przeszkody mi się w ogóle nie przydawało... |
Tylko że akurat deszcz meteorytów jest ze szkoły magii ziemi :P
Poza tym Pole silowe, wszkrzeszanie, implozja, wspomiany portal. Każda magia ma swoje plusy i minusy :wink: Często pomijam magię ognia z prostego względu, nadaje się ona dobrze do zamku Inferno ewentualnie Dungeon. Nie opłaca się jej brać dla Castle czy Rampart, a to tymi zamkami gram najczęściej :wink: .
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiktor
Dołączył: 3 listopada 2003 Posty: 164
Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 30 czerwca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Uważam, że nie jest zbyt sensowne wdawanie sie w dyskusje o magiach na tym forum, bowiem pierwszy post wyraźnie sługerował inną tematykę.
Proponuje osobne forum na tą tematykę gdzie byśmy dyskutowali tylko o magiach.
Chciałbym zwrócic uwagę na coś, co w moim odczuciu jest ważne i powinnismy sobie z tego zdawac sprawę: żadna umiejętoność nie jest bezuzyteczna, a nie ma "lepszych" i "gorszych" umiejętności, wszystko zależy od sytuacji w grze. Owszem można mówić o lepszej czy gorszej umiejętności, ale trzeba (tak mi sie wydaje) mowić o jiej w jakimś aspekcie, np. ze magia ognia jest lepsza od magi ziemi ze wzgledu, na np. czary obszarowe, i.t.p.
:D
Ziel: utwórz odpowiedni temat i przerzuć posty :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 1 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Ja osobiscie uwarzam że dyplomacja jest przydatna tylko na początku gry
Potem gdy mamy jush silnego Bochatera ze wszystkimi slotami zapełnionymi jest bezurzyteczna. :?
Dyplomacji staram sie nigdy nie uczyć(w miarę możliwości oczywiście). Zajmuje tylko miejsce na bardziej przydatne umiejetnosci drugorzędne. :twisted: A jeśli już kogoś nauczę to zazwyczaj jest to słaby heros... :cry:
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 1 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Wiktor: A ja nie ! Temat brzmi "Umiejętności drugorzędne"- no, więc gadamy o tych umiejętnościach.
Dagon. Uważam, że dyplomacja cały czas jest przydatna( To zależy od stworów na mapie i jak są ustawione np. są ustawione, że nigdy nie dołączą do bohatera). Cały czas dlatego, że możesz przyłączać setki smoków :) I jest przydatna. Największy problem z dyplomacją jest wtedy jak przyłączymy lub zabijemy wszystkie jednostki na mapie. A to mi się zdarza dość często.
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 1 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Dyplomacja ma dwie poważne wady, pierwsza to już wymieniłeś, zależy od jednostek na mapie, druga wada to taka że wszystkie jednostki chcą pięniędzy za przyłączenie :P , bez dyplomacji może jednostki rzadziej się przyłączają ale częściej za darmo....Dlatego też nie biorę Dyplomacji, albo bardzo rzadko jeśli inna zdolność jest gorsza.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 1 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
druga wada to taka że wszystkie jednostki chcą pięniędzy za przyłączenie :P , |
Hehe, oj nie zawsze :lol: Staram się nie przyłączać jednostek za kasę, bo kasa to potrzebna do rozbudowy zamku :D
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
A po co są potrzebne zamki? Przecież głównie do tego, żeby z nich brac jednostki, więc jeśli możemy mieć jednostki (oczywiście takie, jakie nam pasują, nie każdą byle jaką jednostkę musimy od razu zbierać z mapy), to nie warto trzymać kasę na rozbudowę zamków, skoro można mieć tez sam rezultat (czyli większa armię) szybciej i łatwiej dzięki dyplomacji. Do tego mamy tę armię nie w zamku o parę dni czy więcej od bohatera tylko od razu trafia do naszej armii, czyli nie musimy się wracać po armie (albo robic łancuszków bohaterów) tylko można dalej atakować.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 2 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
No z tym nie dokońca się zgodzę, bo trzeba dopasować jednostki do swojego zamku, a z tym jest prroblem(strata morale).
Gollum, możesz się dziwić ale tak niestety jest, bez dyplomacji jednostki przączają się losowo i bez pieniędzy. Z dyplomacją już właściwe wszystkie chcą kasy.
Jest przydatna, ale nie niezbędna.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 2 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Haav Gyr: Jakoś 50 % jednostek na mapie dzięki dyplomacji przyłącza się za darmo, a 50 % za kase. Nie wiem, może mam szczęście, ale więcej mi się przyłącza za darmo(więc biorę:P).Za kasę biorę wtedy gdy to jest jakiś smoczek, lub inna jednostka 7 poziomu lub biorę gdy są z mojego zamku :)
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lipca 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Z ta kasą to nie do konca tak. Jezeli jednostka nie jest ustawiona w parametrach jako taka, ktora sie zawsze przylacza albo zawsze walczy, to majac armie duzo wieksza od niej mamy 10% szans, na to ze bedzie sie chciala przylaczyc za darmo.
Jesli mamy w armii juz taka jednostke, to dodatkowo +10%.
Jesli wiekszosc naszej armii to ta jednostka, to dodatkowo +10%.
Za kazdy poziom znajomosci dyplomacji dodatkowo +10%.
A jesli sie nie chce przylaczyc za darmo, to za kazdy poziom dyplomacji mamy 10% szans na przylaczenie za pieniadze.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|