Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-3 23:37:13
Autor Wiadomość
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Panowie, bierzecie tu pod uwage rachunek prawdopodobieństwa, a jak sami wiecie losowość jest tu różna. Ty Haav Gyr przeprowadziłeś tylko jedną symulację, ale to nie wystarczy. Żeby sobie policzyć prawdzowy procent trzeba takich samych symulacji przeprowadzić 100 a nastepnie policzyć średnią jaka wyjdzie z tego i to co wyjdzie jest wynikiem prawdziwym. Jeśli przeprowadziłeś jedną symulację to mogłeś trafić na to że obrażenia są najwyższe jakie moża osiągnąć i to nie jest dowód. Bo ja sobie włącze symulację i mi wyjdzie że obrazenia są najniższe. Niestety taki jest rachunek prawdopodobieństa, żeby go policzyć trzeba takich symulacji zrobić kilkanaście i policzyć średnią, bo nie za każdym razem trafią się najwyższe obrażenia.
___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

a nie lepiej od poczatku policzyc srednia i zrobic tylko jeden test? albo tak jak zaproponowal emti uzyc jednostek ze stala liczba obrazen?
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Porównaj:
1) Smok
2) Pegas
3) Ptak
4) Behemot, Jednorożec
5) Centaur, Wilczy jeździec, Cyklop
6) Elf, Goblin
7) Ogr, Ork, Krasnolud
8) Ent
Teraz zobacz kto ma przewagę.


wlasnie o tym pisze zasymulujmy walke
najpierw smok najprawdopodobniej wait
potem pegaz tez pewnie wait
potem ptak i rzucam mass haste, jednostki stronga dostaja +5 speeda oprocz orka wszystkei beda mialy 10+ speeda, czyli rusze je wszystkei po sobie a ty bedziesz tylko patrzyl tak ci masakruje twoje wojo.

druga symulacja
najpierw smok rampart rzuca mass haste
rusza sie smokiem, pegazem, jednorozcem i centurem, po czym jest ptak od barbazyncy i leci slow, czyli rampart zdolal ruszyc tylko 4 jednostki a strong 6. na tym polega szybkosc zamku ze zdazysz ruszyc na maxa duzo woja bez mozliwosci odpowiedzi przeciwnika, zamki ktore maja duza rozpietosc miedzy najszybsza jednostka a jednostkami wolniejszymi nie sa wcale szybkie bo w polowie bitwy nastepuje przelamanie. akurat rampart ma dobze bo mam smoka co ma 16 speeda i w nastepnej turze barbazyncy uda sie ruszyc tylko ptaka jako pierwszy ale to i tak duzo bo istnieje szansa na ubicie smoka w 1 ture, szczegolnie ze miskow jest zazwyczaj wiecej niz smokow

i jeszcze mala uwaga troche nieprawidlowo sporzadziles ta tabelke bo ork i ent maja rowne speedy

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
eMTi



Dołączył: 14 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

*Haav Gyr

Moja wypowiedz dotyczyła armorer, a dokladnie jak dziala ta umiejetność, wiec nie wiem po co schodzisz na inne tematy.
Fakt jest taki, ze armorer na exp to 15%, a nie 50%.
I tak to dziala, nie mówie tu o innych czynnika, które moga miec wpływ na zmiany tych wartosci, bo wtedy rozwazac by trzeba bylo mala bitwe, a chodziło mi tu o poprawę definicji dzialnia armorer, która ty błednie podałeś.

Nie napisałem, że sie nie znasz, tylko ze twoja wiedza jest teoretyczna w tym przypadku, co było raczej oczywistym wnioskiem.

Co do symulacji, to jezeli dobrze ja przeprowadzisz (wyeliminujesz elementy ktore moga miec wpływ na zadawane obrazenia itp.), to zapewniam Cie, ze otrzymasz w wyniku poprawne wartosci dzialania armorer ( o ile to bylo celem tej symulacji :) )

I jezeli odpowiadasz na moj post to nie pisz mi o wszystkich dyskusjach w jakich brales udzial bo to sie mija z celem i schodzisz z tematu.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):

druga symulacja
najpierw smok rampart rzuca mass haste
rusza sie smokiem, pegazem, jednorozcem i centurem, po czym jest ptak od barbazyncy i leci slow,


Błąd! Wczesniej jeszcze ruszą elfy (7+5=12, a ptak ma tylko 11). A jeśli w międzyczasie ptaszki zostały ubite (a niby dlaczego nie, skoro aż 5 jednostek atakowało, mogły je wytłuc doszczętnie), to jeszcze krasnale ruszą, a dopiero potem behemothy.

Siny (cytat):

jeszcze mala uwaga troche nieprawidlowo sporzadziles ta tabelke bo ork i ent maja rowne speedy


Błąd! Jesli piszesz o ulepszonych entach i nieulepszonych orkach, to byc moze, ale jesli sie spotkaja wojska ulepszone, to Orc Chieftain ma szybkosc 5, a Dendroid Soldier 4 (nieulepszone mają po 1 punkt mniej).

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

fakt zboczenie zawodowe, za czesto gram shiva i przywykled do zwiekszonego speeda ptakow
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Weźcie też pod uwagę to że ktoś może mieć morale, a jeżeli to by był taki behemot lub smok to sprawy by się potoczyły zupełnie inaczej
___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 14 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Jakie 100 symulacji? - przecież zastosowałem bless, czyli jednosta zadaje maksimum+1 obrażeń, no chyba że opis czaru też się nie zgadza z rzeczywistością.
Cytat:
Fakt jest taki, ze armorer na exp to 15%, a nie 50%.
I tak to dziala, nie mówie tu o innych czynnika, które moga miec wpływ na zmiany tych wartosci, bo wtedy rozwazac by trzeba bylo mala bitwe, a chodziło mi tu o poprawę definicji dzialnia armorer, która ty błednie podałeś.

Nie napisałem, że sie nie znasz, tylko ze twoja wiedza jest teoretyczna w tym przypadku, co było raczej oczywistym wnioskiem

Jestem ciekaw ile razy będziesz to jeszcze powtarzał??
Cytat:
Co do symulacji, to jezeli dobrze ja przeprowadzisz (wyeliminujesz elementy ktore moga miec wpływ na zadawane obrazenia itp.), to zapewniam Cie, ze otrzymasz w wyniku poprawne wartosci dzialania armorer ( o ile to bylo celem tej symulacji )

A umiecie waść czytać posty poprzedników? Symulacja dotyczyła Skuteczności ataku, nie Płatnerza.(symulacja z Bless)
Cytat:
I jezeli odpowiadasz na moj post to nie pisz mi o wszystkich dyskusjach w jakich brales udzial bo to sie mija z celem i schodzisz z tematu

Może dla ciebie mija się z celem dla mnie nie, bo najłatwiej wypominać komuś błąd tylko, że trzeba być pewnym, że ten błąd ktoś popełnił. Wiedz, że ty też kiedyś zarzuciłeś mi, że nie znam herosów, ale udowodniłem wtedy swoja tezę.
Aha jeszcze jedno, moderator tego forum może być czystym lamerem jeśli chodzi o grę w h3, jego zadaniem jest pilnowanie porządku i merytoryczności dyskusji, a nie roztrzygania kto ma rację a kto się myli.

Siny:
Cytat:
wlasnie o tym pisze zasymulujmy walke
najpierw smok najprawdopodobniej wait
potem pegaz tez pewnie wait
potem ptak i rzucam mass haste, jednostki stronga dostaja +5 speeda oprocz orka wszystkei beda mialy 10+ speeda, czyli rusze je wszystkei po sobie a ty bedziesz tylko patrzyl tak ci masakruje twoje wojo.

Sory ale nie pisałeś o tym, pisałeś o amplitudzie, mówiąc że Stronghold jest szybszym zamkiem. A wartości prędkości wyraźnie pokazują. Prawie równie szybki jest Dungeon.
Możesz mi wyjaśnić czemu wait? Przecież skoro ruszam się pierwszy to sam rzucam Prayer, Haste na swoje wojsko, lub klątwe czy spowolnienie na przeciwnika i to Rampart rozbija wojsko wroga.
Cytat:
druga symulacja
najpierw smok rampart rzuca mass haste
rusza sie smokiem, pegazem, jednorozcem i centurem, po czym jest ptak od barbazyncy i leci slow, czyli rampart zdolal ruszyc tylko 4 jednostki a strong 6. na tym polega szybkosc zamku ze zdazysz ruszyc na maxa duzo woja bez mozliwosci odpowiedzi przeciwnika, zamki ktore maja duza rozpietosc miedzy najszybsza jednostka a jednostkami wolniejszymi nie sa wcale szybkie bo w polowie bitwy nastepuje przelamanie. akurat rampart ma dobze bo mam smoka co ma 16 speeda i w nastepnej turze barbazyncy uda sie ruszyc tylko ptaka jako pierwszy ale to i tak duzo bo istnieje szansa na ubicie smoka w 1 ture, szczegolnie ze miskow jest zazwyczaj wiecej niz smokow

Tylko taka uwaga, jeśli ruszam pierwszy biorę prayer i atakuje koncentrując się na jednej jednostce, to wystrczające oslabienie by w następnej turze się nie liczyła, nawet jeśli spowolnisz armię. Zpomnialeś też o tym, że nawet spowolnione jednostki nie tracą kontraataku ani morale.
Więc to wszystko jest gdybaniem, fakt jest faktem, że Szybkość sparawia że pierwsze uderzenie(często) jest decydujące o wyniku, zwłaszcza przy dodadatnim morale i szczęściu +3. I rampart ma tą przewagę na strongholdem, że łatwiej wykorzystać takie pierwsze mocne uderzenie.
Nie mówiąc już o tym, że można zastowować inny czar jak klątwę, wtedy nawet szybkość nie pomoże.
Co do tabelki, to sprawa wyjaśniona(przynajmniej nie wypominam że ktoś się nie zna, bo każdy ma prawo popełnieć taki błąd)
Co do zboczeń zawodowych , to ja mam takie że jak coś napiszą w opisie gry raczej wierze w to(Armorer) :wink:
-----------------
A teraz jako moderator, trochę zbaczamy z kursu :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Cytat:
Jakie 100 symulacji?

Jak to jakie. Żeby w ten sposób jaki mówiłeś policzyć procent, musisz przeprowadzić więcej niż jedną symulację, bo inaczej:
1. Jak ci wyjdzie że będzie wynik najwyższy to powiesz że tak sie dzieje
2. Jak ci wyjdzie że będzie wynik najniższy to powiesz że tak sie dzieje
Nieprawda
Rachunek prawdopodobieństwa opiera sie na sumie wszystkich kombinacji jakie można uzyskać, podzielonych przez liczbe tych kombinacji. Nie możesz przeprowadzać jednej symulacji i wynik jaki wyjdzie ogłosić. Tu trzeba policzyć średnią. Tak jak przy rzucie monetą. Albo będzie orzeł, albo reszka. 50% na 50%. A wyników symulacji jakie przeprowadzasz jest więcej niż 2, więc trzeba ich przeprowadzić więcej.

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Ty mi nie tłumacz na czym polega rachunek prawdopodobieństwa i kombinatoryka, tylko wytłumacz czemu jedna symulacja jest zła.
[b]Przypominam używam czaru błogosławieństwo na poziomie expert.
Jeśli pamięć mnie nie myli to 1000 gryfów k. zadało ran i zgineło 346 gryfów przeciwnika. W drugiej walce tych gryfow zgineło 280(bez umiejętności Skuteczność ataku) ale również z Bless. Więc z prostej proporcji wynika że Skuteczność ataku wynosiła 23,3%(około bo nie pamiętam dokładnych danych).
Tak więc albo Bless nie działa jak należy, albo Skuteczność ataku inaczej działa. I rachunek prawdopodobieństwa nie ma tu nic do rzeczy, ponieważ zgodnie z opisem czaru i tej umiejętności owe gryfy powinny zadawać 30% więcej uszkodzeń. Podejrzewam że owa Skutecznośc ataku jest maksymanie 30% a nie zawsze 30%. Więc może być równie dobrze 23% lub 17%. Lecz nigdy nie przekroczy 30%. Niech mnie ktoś poprawi..... :P

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Hehehe, co rusz wejde na forum to widze wielką bitwę, :lol: i po co tyle tu tego :P, nie żeby mie to przeszkadzało ale nie lepiej żęby każfy policzył "na kartce" i w grze z blessem itd. a potem sie wypowiedział? Jak ktoś ma zastrzeżenia do tego posta to kontakt na gg prosze :P 8290619
Ja tego nie zrobię, bo znów będą mi wypominać wiedzę teoretyczną :wink: - H.G.

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Czyli jak posiadam skuteczność ataku na experta, to niezawsze bede miał te 30% ale czasem moge mieć tylko 10% lub 20%?? Bo tak to rozumiem.
___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

No właśnie to staram się dowiedzieć :wink: tylko podejrzewam że na expercie max obrażenia dodatkowe mogą wynieść 30%. Chyba że jest jakiś specyficzny przelicznik, tej umiejętności i może to 30% być liczone od wartości najmniejszych obrażeń zadawanych przez jednostkę? Tego nie wiem, wiem tyle tylko, że dodatkowe obrażenia zadane przy skuteczności ataku były w wysokości 123% czyli o 23% większe od podstawowych 100%.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
eMTi



Dołączył: 14 marca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

hmm. Z umiejetnością offense jest sprawa bardziej skomplikowana, bo jest ona traktowana jako jeden z bonusow i jest uzalezniona miedzy innymi od obrazen jakie zadaje pojedyncza jednostka.

Co prawda jest to rzeczywiscie kolejno 10, 20 ,30% wiecej obrazen ale nie od calosci. :)

A wiec tak:

Legenda :):
BD - obrazenia jakie zadaje atakujaca pojedyncza jednostka
A - atak atakujacej jednostki
D - obrona atakowanej jednostki
X - liczba atakujacych jednostek
XO - poziom umiejetnosci offens (10%, 20%, 30%)

Podstawowe obrazenia jakie zadaje jednostka to
X * BD

Jezeli A > D to dodatkowo dodajemy
X * BD * 5% * (A - D) (max 3 * BD)

Do tego jezeli mamy umiejetność offense, to dodajemy
X * BD * XO
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

[b]Przypominam używam czaru błogosławieństwo na poziomie expert.
Jeśli pamięć mnie nie myli to 1000 gryfów k. zadało ran i zgineło 346 gryfów przeciwnika. W drugiej walce tych gryfow zgineło 280(bez umiejętności Skuteczność ataku) ale również z Bless.

Niech mnie ktoś poprawi..... :P


Już poprawiam. :twisted:
Pamięć cię myli, atak zadaje dokładnie 9100 hp i ginie w nim 364 gryfów przeciwnika (sprawdziłem doświadczalnie w dokładnie takich warunkach jak podałeś, żeby nikt mi nie mógł wmówić że gram w inną grę). Czyli wszystko się zgadza: 9100/7000=1.3, przyrost obrażeń dokładnie o 30%

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 16 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

oczywiscie zgadzam sie z tym ze ofens daje 30%, poprostu te 30% jest bonusem liczonym od bazowych obrazen a nie do bonusem koncowym.
___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 18 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Cytat:
oczywiscie zgadzam sie z tym ze ofens daje 30%, poprostu te 30% jest bonusem liczonym od bazowych obrazen a nie do bonusem koncowym.

Gdyby dawało do końcowych to czasem by mogły wychodzić zbyt duże liczby :D

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ertix



Dołączył: 3 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z www.gothic.phx.pl

Wysłany: 4 lutego 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Mag:
magia ziemi
magia powietrza
magia wody
magia ognia
inteligencja
logistyka/nawigacja (w zależności od terenu ;) )
szczęście
dowodzenie

Wojownik:
atak
obrona
logistyka
szczęście
dowodzenie
balistyka
łuczninctwo
nawigacja

___________
Tylko u mnie możesz kupić łodyge świeżego, soczystego bagiennego ziela.... ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 4 lutego 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Mag
1)M.Ziemi
2)M.Powietrza
3)Dyplomacja
4)Inteligencja
5)Logistyka
6)Dowodzenie
7)Szczęście
8)Wisdom

Wojownik
1)Atak
2)Obrona
3)Logistyka
4)Odporność na magię
5)Łucznictwo
6)balistyka
7)Dowodzenie
8)Szczęście

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kolnid



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd: Przeczyce

Wysłany: 5 lutego 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Najlepszy bohater:
mądrość
magia ziemi
magia powietrza
łucznictwo
skut. ataku
dyplomacja
logistyka
Ostatni w zależności od okoliczności:
jeżeli jest dużo wody to nawigacja
jeżeli jest trudny teren to znajdowanie drogi
jeżeli nekromanta to musi mieć nekromacje
jeżeli nie ma się nekromanty, brak wody i dobry teren to najoptymalniej wziąć dowodzenie. Bardzo przydatne jeżeli ma się mieszaną armię, a z dyplomacją to bardzo możliwe.

___________
4H to sposób na życie, a mianowice:
Heroes, Hip-Hop, Honor
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Macready



Dołączył: 11 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 21 marca 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

1.Logistyka
2.Mądrość
3.Skut. Ataku
4.Płatnez
5.Odpornoś na magie/Łucznictwo
6.Magia Ziemi
7.Magia Powietrza
8.Dyplomacja/Nekromancja(Jak nekromanta)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 marca 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

A Talent Magiczny??!! Ja nie wyobrażam sobie maga bez tej umiejętności, nie ulega też wątpliwości, że najlepsi magowie to ci którzy mają jako umiejętność specjalną własnie tę zdolność... Malekith, Styg, Gird, Zydar, Sandro... przecież oni wymiatają, implozja po 5 tysięcy uszkodzeń robi swoje...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 22 marca 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Getyr:
Cytat:
A Talent Magiczny??!!

Całe 15% do mocy czarów... dla wysokorozwiniętego maga to tyle co nic...

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 22 marca 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Talent Magiczny to chłam. Przydatny tylko na mniejszych mapkach.
I jak mój przedmówca dobrze zauważył dla dobrze rozwiniętego maga praktycznie nic nie daje. Bo ileż to jest gdy implozja zadaje 300 pkt więcej obrażeń przy 6 tysiącach

Co innego na mniejszych mapkach gdzie rozgrywka jest szybka i przydatna jest każda pomoc

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Macready



Dołączył: 11 marca 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 22 marca 2005     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

A co myślicie o odporności magicznej?
Wg mnie ta umiejętność jest troche za słaba , ale zawsze coś.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.