Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-3 21:35:16
Autor Wiadomość
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 9 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dla hero dobrych(Castle,Rampart,Tower, a szczególnie dla zwiadowców)
1-Łucznictwo
2-Mądrość
3-M.Powietrza
4-M.Ziemi
5-Atak
6-Płatnerstwo
7-Dowodzenie
8-Taktyka (jeśli gra sie na jednostki strzelające można je wtedy dobrze ustawić)

A dla złych proponuję drugi zestaw:
1-Atak
2-Płatnerstwo
3-Mądrość (chyba każdy powinnien się chociaż nauczyć rzucać czary, zawsze się przydają, szczgólnie berserk czy przyspieszenie)
4-M.Ognia
5-M.Ziemi
6-Odpornośc na magię
7.Taktyka (przydaje się szczególnie w wypadku Dungeon)
8.Łucznictwo
W przypadku hero z nekropolis zamiast łucznictwa oczywiście nekromancja!
I kto podskoczy do tak wyszkolonych hero?

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 9 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Rindiglas (cytat):
Uważam że najlepszy nie jest ani stricte mag ani stricte wojownik tylko bohater w miare uniwersalny - wojownik któremu nieobca jest magia. Mój przepis na niego? Oto i on:
Bierzemy sobie bohatera ze specjalnością logistyka ( Gunnar z Lochów lub któryś z łowców z bastionu , zapomniałem teraz jego imię). Dajemy mu: logistykę , mądrość , magię ziemi , do wyboru magię powietrza lub wody , łucznictwo , skuteczność ataku , dwie pozostałe to może być szczęście i dowodzenie chyba że stwierdzimy że nam się nie przyda to może być dowolnie , np. płatnerstwo , jeszcze jedna magia , inteligencja , na sam początek nauka:) Ogólnie dwie pozostałe umiejętności są do rozdysponowania wg panującej sytuacji , wymagań mapy itp. Np. na mapie na której jest dużo wody możemy dać nawigację .

Stworzony tutaj bohater i jego umiejętności wykorzystujemy w pełni po otrzymaniu czaru z 4 poziomu : Portal Ziemi . Możemy wtedy niemal dowolnie przemieszczać się po mapie jesteśmy wtedy także mocni zarówno przeciwko wrogim magom jak i wojownikom. Takiego bohatera koło 24 poziomu jest naprawdę trudno pokonać.


To prawda uniwersalny hero jest dobry. Ale ja jeśli chcem takiego stworzyć wybieram inne umiejętności:
1.Nauka
2.Dowodzenie
3.Mądrość
4.M.Ziemi
5.M.Powietrza
6.Atak
7.Znajdowanie Drogi
Ósma zdolność jest obojętna (ale najlepszy wybór to Płatnerstwo lub Logistyka)

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Hmmm na pewno zamieniłbym znajdywanie drogi z logistyką a jako ósmą niewątpliwie dodałbym tu łucznictwi jako że jest one zawsze przydatne. Gra bez jednostek strzelaj ących jest bardzo trudna i zawsze przydaje się przynajmniej taka jedna w armii , a bardzo miłe jest kiedy zadaje ona o 50% więcej obrażeń.
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 11 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Nie! Logistyka powieksza tylko ruch, a znajdowanie drogi polepsza go na trudnym terenie (np. bagna,śniegi itp.).Jeśli masz znajdowanie drogi expert to niewiele gorszy ruch masz na bagnach niż np. na trawie.
Co do łucznictwa masz racje, nie pomyślałem otym, a przezcięz to moja ulubiona umijętność. :x

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 12 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

W każdym bądź razie obie te umiejętności (logistic i pathfinding) to podstawa sukcesu na dużych (L, XL) i zróżnicowanych pod względem terenu mapkach. Moim zdaniem warto poświęcić te dwa sloty.

Natomiast mam pytanie do tych co są w temacie:

Istnieją artefakty, które podnoszą umiejętności bohaterów tak jak niektóre um. drugorzędne. Słyszałem gdzieś od kogoś jakoby ich współczyniki nie miały się kumulować z poznanymi przez herosa umiejętnościami drugorzędnymi, m. in. mowa tu o artefaktach podnoszących parametry łucznictwa w armiach.
Jesli ktoś dysponuje dokładnymi informacjami na ten temat to mógłby to tutaj nam ładnie przedstawić.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Procenty z artefaktów się nie dodają do procentów zyskiwanych z umiejetności bohaterów, ale zwiększają te właśnie umiejętności.
Mając na przykład artefakt zwiekszający łucznictwo o 10%, faktycznie zwiększa nam on łucznictwo o 10%*'procent z umiętnosci łucznictwa bohatera', czyli bohater, który ma łucznictwo na basic, dostanie dodatkowy 1% (razem będzie miał 11%), expercie (50%) dostanie dodatkowe 5%, a bohater który łucznictwa nie ma nie zyska na tym artefakcie nic.
Oczywiście jak zwykle są wyjatki: artefakty zwiększające odporność magiczną i dyplomację działają niezależnie od posiadania przez bohatera umiejetności.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Łucznictwo
Co do łucznicwa to tą umiejętność staram się brać zawsze wojakiem. Czasem wybieram nawet Herosa z tą specjalnością. Ale to wtedy kiedy gram 4 fun.

A z tymi procentami od artefaktów to Dzięki Elias.... Ja to inaczej widziałem... :D

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 27 września 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Najlepsza kombinacja: Logistyka[LOGISTICS], Mądrość[WISDOM], Artyleria[ARTILLERY](jak sie bronisz w zamku to można kontrolowac wieże strzelnicze!!!), Balistyka[BALLISTICS], Inteligencja[INTELLIGENCE], Magia ziemi[EARTH MAGIC ], Nauka[LEARNING], znajdowanie Drogi[PATHFINDING]
___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 1 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Nauka

Hmm.
Mi tam nie zależy na tej umiejętnosci specjalnie. Czym jest dodatkowe 2000 pkt.EXP przy 180 tysiącach. Dlatego Tę umiejętność biorę tyko jeżeli mam coś mniej przydatnego do wyboru...

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dragonthan (cytat):
Najlepsza kombinacja: Logistyka[LOGISTICS], Mądrość[WISDOM], Artyleria[ARTILLERY](jak sie bronisz w zamku to można kontrolowac wieże strzelnicze!!!), Balistyka[BALLISTICS], Inteligencja[INTELLIGENCE], Magia ziemi[EARTH MAGIC ], Nauka[LEARNING], znajdowanie Drogi[PATHFINDING]

Zamiast Artylerii dałbym Płatnerz lub Skuteczność ataku(Magia wody dla magów), Nauka odpada, lepsze Przywództwo, a Znajdowanie drogii zastąpiłbym magią Powietrza lub wody i To jest dobra kombinacja(szczególnie dla wojownników).

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Do Haav Gyr:

Ja artylerii bym niczym nie zastępował, a to 8 jednostka strzelająca i można nią kontrolować wieże strzelnicze jak sie broni zamku.
Nauka jest dobra, ponieważ więcej doświadczenia przybywa a co z tym idzie szybciej sie uczy nowych umiejetności.
Ale co do znajdowania drogi to sie mylisz, bo deptanie sobie po pare kroków po śniegu, bagnach czy pustyni to strata czasu. Moim zdaniem jest to nieodzwony element wojownika.

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Tylko zwróć uwagę na dwie rzeczy:
1) Artyleria jest dobra ale brak Przywództwa może być odczuwalny, gdy miałbyś jesze jakiś artefakt to zyskujesz przewagę właśnie dzięki morale i dodatkowym ruchom.
2) Znajdowanie drogi przydaje się, ale tylko na specyficznych mapach, gdzie jest dużo śniegu lub bagien, bo jeśli ich ilość procentowa jest mniejsza niż 20% to mimo wszystko zmarnowany slot.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Brak przywództwa zniweluje posiadaniem artefaktu Pendant of Courage (Znak Odwagi) (jeśli będzie na planszy), albo innymi artefaktami co dają morale, albo odwiedzaniem rożnych obietków. Tak poza tym to chętnie bym sobie wzioł tą umiejętność jeśli nie miałbym wyboru, ale na pewno zastąpił bym ją balistyką. Balistykę brał bym na 100%.
Znajdowanie drogi jest przydatne (na przeważającej liczbie plansz są tereny trudne - śniegi, bagna itd), no chyba że jak powiedziałeś nie ma takich trudnych terenów ale skąd mam o tym wiedzieć skoro nie odkryta mam plansze i nie wiem jaki teren będzie dalej. Czyż nie jest tak?

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Zazwyczaj gram Loinisem, bo ma zaklęcie Prayer (jedno z najsilniejszych).
Mój ulubiony zestaw to:
1.Wisdom
2. Magia Ziemii
3. Magia Powietrza
4. Magia Wody
5. Leadership (Przywództwo)
6. Szczęscie
7. Balistyka
8. Resitance (Obrona przed magią)

Ten zestaw jest mocno zbalansowany (4 umiejętności dla maga, 4 dla wojownika), przydaje się głownie na mapach XL, gdyż tam często musimy zdobywac zamki (Balistyka), p\Przywództwo się przydaje mi pod koniec gry, gdy zbieram najlepsze jednostki (zazwyczaj 7lvl) ze wszystkich zdobytych zamków, wtedy oczywiście gdy mam 4 różne rasy (z 4 róznych zamków) jednostki i jeszcze się jakiśnieumarły trafi to Przywództwo jest wręcz niezbędne.
Resistance się przydaje gdy trafisz na silniejszego do siebie maga.
Magia Ziemii - na XL-ce potrzebne jest zaklęcie Town Portal, a magia ziemii pozwala na wybranie docelowego miasta.
Magia Powietrza - również potrzebna do adventure spells, czyli - Dimension Door oraz Fly.
Water Magic - Wkońcu Loinis ma specjalność Prayer, więc żeby jaknajlepiej to wykorzystać potrzebna nam ta zdolność.

Wszystko.

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

u mnie to by wyglądało tak:
1.mądrość
2.magia ziemi
3.magia wody
4.skuteczność ataku
5.balistyka
6.logistyka
7.nekromancja (dla nekromanty)
8.magia powietrza lub szczęście

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

porno bohater:
1 logistyka
2 m powietrza
3 taktyka
4 znajdowanie drogi
5 ofens
6 defens
7 wiedza
8 m ziemi

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dragonthan (cytat):
Brak przywództwa zniweluje posiadaniem artefaktu Pendant of Courage (Znak Odwagi) (jeśli będzie na planszy), albo innymi artefaktami co dają morale, albo odwiedzaniem rożnych obietków. Tak poza tym to chętnie bym sobie wzioł tą umiejętność jeśli nie miałbym wyboru, ale na pewno zastąpił bym ją balistyką. Balistykę brał bym na 100%.

No właśnie, tylko skąd wiesz, że ma być na planszy jeśli nie będzie to może po prostu zmarnować slot, dlatego ważne jest wybieranie umiejętności które zawsze się przydają. Poza tym Mając morale +7 lub więcej(Przywództwo, Owy artefakt plus jakaś fontanna) daje ci olbrzymie możliwości podczas bitwy.
Cytat:
Znajdowanie drogi jest przydatne (na przeważającej liczbie plansz są tereny trudne - śniegi, bagna itd), no chyba że jak powiedziałeś nie ma takich trudnych terenów ale skąd mam o tym wiedzieć skoro nie odkryta mam plansze i nie wiem jaki teren będzie dalej. Czyż nie jest tak?

No właśnie znów zakładasz że bagana i śniegi są na każdej mapie, a tak na 100% nie jest, a dodatkowo owych trudnych terenów może być znikoma ilość więc Znajdowanie drogi może być całkowicie zbędne. Znajdowanie powinno się wybierać wtedy gdy rodzimy zamek mamy na trudnym terenie, w innych przypadkach gdy nie znamy mapy jest to wielce ryzykowne.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 3 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

No właśnie, tylko skąd wiesz, że ma być na planszy jeśli nie będzie to może po prostu zmarnować slot, dlatego ważne jest wybieranie umiejętności które zawsze się przydają. Poza tym Mając morale +7 lub więcej(Przywództwo, Owy artefakt plus jakaś fontanna) daje ci olbrzymie możliwości podczas bitwy.

chcialbym zobaczyc te mozliwosci majac +7 morale, bo cos mi sie wydaje ze nie beda one wiekszy od tych +3

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

A wiesz że istnieją jednoski obniżające morale?? A wiesz że jest taki czar jak Sorrow?? Dlatego potrzebne ci jest wyższe morale niż +3. Poza tym skoro masz przywództwo to możesz włożyć na szyję inny artefakt(przydatniejszy w danej chwili) lub też tam gdzie są miejsca na dodatkowe artefakty, wtedy możesz użyć(jeśli będzie na mapie) zestawy z 2/3 księgami magii, coś do szczęścia i kajdany wojny, lub kule.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 3 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Masz rację Haav Gyr
Podam przykład: Załózmy że już zdobyliśmy parę zamków np. Rampart, Necropolis, Tower (Tytany), Stronghold (Barbarzyńca) i mamy w oddziale jednostki z każdego zamku jaki posaidamy, wieć nasze morale wynoszą (wejsciowe) -3, bo -2 za jednostki z 4 zamkow i -1 za nieumarłego w oddziale.
Wtedy przywództwo bardzo się przydaje, nie zastapią go artefakty (ciężko by było znaleźć 6 artefaktów podwyższających morale), wtedy gdy mamy przywództwo na Expert które daje nam +3 to wychodzimy na 0. A prawie zawsze znajdziemy na mapie jakiś artefakt który zwiększy morale naszych jednostek.

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dragonthan



Dołączył: 27 września 2004
Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice

Wysłany: 4 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr:
Cytat:
No właśnie, tylko skąd wiesz, że ma być na planszy jeśli nie będzie to może po prostu zmarnować slot, dlatego ważne jest wybieranie umiejętności które zawsze się przydają. Poza tym Mając morale +7 lub więcej(Przywództwo, Owy artefakt plus jakaś fontanna) daje ci olbrzymie możliwości podczas bitwy.

Dlatego trzeba podjąć ryzyko. Kto nie ryzykuje ten nie wygrywa - oto moje hasło. Grałem w wiele plansz i na 90% z nich istniało sporo trudnych terenów także z 10-u rozpoczętych plansz na 9-u było sporo trudnych terenów (przewertowałem plansze jakie są dostępne w menu gry i tak jak mówie - sporo tam takich z trudnym terenem)

___________
Wróg u Bram...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Duch (cytat):
Masz rację Haav Gyr
Podam przykład: Załózmy że już zdobyliśmy parę zamków np. Rampart, Necropolis, Tower (Tytany), Stronghold (Barbarzyńca) i mamy w oddziale jednostki z każdego zamku jaki posaidamy, wieć nasze morale wynoszą (wejsciowe) -3, bo -2 za jednostki z 4 zamkow i -1 za nieumarłego w oddziale.


Nawet majac zdobyte tyle zamkow mieszanie zbyt duzej ilosci armii mija sie z celem. Przy takim zestawie zamkow w zupelnosci wystarcza 3 z nich do stworzenia znakomitej armii: Tower (tytany, naga i moze dziny),
Stronghold (behemothy, cyklopy i moze ptaszki), Rampart (smoki i jednorozce). Nieumarli byliby tu raczej niezbyt przydatni.
A przy takim mieszaniu armii zamiast inwestowania w leadership i artefakty, bardziej oplacalne byloby uzycie jednego artefaktu - Spirit of Oppression i mamy miejsce na inne artefakty i skille.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 5 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A przy takim mieszaniu armii zamiast inwestowania w leadership i artefakty, bardziej oplacalne byloby uzycie jednego artefaktu - Spirit of Oppression i mamy miejsce na inne artefakty i skille.

Niby tak ale najpierw trzeba go znaleźć, a jak wiadomo na danej mapie może go w ogóle nie być :wink:.

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Bartolomeos



Dołączył: 21 września 2004
Posty: 164
Skąd: Jelenia Góra

Wysłany: 6 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Mój ulubiony bohater wyglądałby tak:
mądrość
magia ziemi
skuteczność ataku
płatnerz
logistyka
łucznictwo
dowodzenie
oraz jakaś inna, zależna od mapy (np. nawigacja, znajdowanioe drogi, inna szkoła magii czy coś w tym stylu)

Jak widać, mój ideał to raczej rycerz z najgroźniejszą (wg mnie) szkołą magii.

___________
Wiem że nic nie wiem
Sokrates
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 6 października 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Do Drupi i Elias
A co wam daje Spirit of opression jak macie ujemne morale. Sprawdzcie.

___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.