Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 17:56:32
Autor Wiadomość
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 28 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Każdy bohater może nauczyć się ośmiu spośród dwudziestu ośmiu umiejętności drugorzędnych.
Proszę o podanie 8 umiejętności drugorzędnych dlaa swojego ulubionego bohatera

U mnie:
Cyra:Dyplomacja, Logistyka, Talent magiczny, Łucznictwo, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Mądrość , Magia Ognia

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 28 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Superbohater: dyplomacja, magia ziemi, mądrość, inteligencja, talent magiczny, logistyka, płatnerz,magia wody.To byłby supermag...
___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

E tam zaraz supermag. Tylko dwie szkoły magii zna. A jak trzeba będzie trochę magii ofensywnej zastosować, polatać po mapie albo przystopować berserkiem czy powtarzanym blindem wielkrotnie silniejszego przeciwnika, to sobie nie poradzi. Jesli już supermag, to powinien mieć skille:
4xmagic, wisdom, inteligence, tactic, logistic (albo pathfinding, w zalezności od mapy)

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 28 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Elias (cytat):
E tam zaraz supermag. Tylko dwie szkoły magii zna. A jak trzeba będzie trochę magii ofensywnej zastosować, polatać po mapie albo przystopować berserkiem czy powtarzanym blindem wielkrotnie silniejszego przeciwnika, to sobie nie poradzi. Jesli już supermag, to powinien mieć skille:
4xmagic, wisdom, inteligence, tactic, logistic (albo pathfinding, w zalezności od mapy)

No dobra niezły mag...Ale za to wszechstronny.

___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 28 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Mag: Mądrość, Inteligencja, Magia(Ziemi, Powietrza) oraz Magia wody lub Ognia(Ogień dla Inferna i Dungeonu, Woda Dla Castle, Rampart i Tower)
Odpornośc magiczna, Taktyka, Przywództwo(Nekromancja u Nekromantów)
Wojownik: Przywództwo, Taktyka, Odporność magiczna, Magia Ziemi, Magia(Powietrza, Ognia lub wody zależnie od zamku), Płatnerz, Mądrość, Balistyka lub Łucznictwo.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 29 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

woj:
1 logistyka
2 taktyka
3 znajdowanie drogi (o ile potrzebne na danej mapce)
4 magia powietrza
5 wizdom
reszta bez znaczenie ale z puli (offens, armor, artilery)
zadnego lucznictwa, resistow i innych pierdolek szkoda na to lev upow, trza wziasc pod uwage ze przecietny poziom hirka z rownozednym przeciwnikiem na mapce m to kolo 15

mag:
1 logistyka
2 taktyka
3 wizdom
4 magia ziemi
5 inteligencja
potem moza jakas druga magia albo nawet trzecia

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 29 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Chociaż najczęściej biorę dla maga:

Mądrość, Inteligencję, Magię Ziemi, Magię Wody, Magię Ognia, Magię Powietrza, Odporność i Sokoli Wzrok (dla Nekro Nekromancję zamiast Wzroku)

A dla woja:

Atak, Taktykę, Dowodzenie, Odporność, Płatnerstwo, Logistykę, Naukę i Dyplomację.

To jednak wszystkie zdolności wybieram zależnie od sytuacji na mapce.

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):

reszta bez znaczenie ale z puli (offens, armor, artilery)
zadnego lucznictwa, resistow i innych pierdolek szkoda na to lev upow, trza wziasc pod uwage ze przecietny poziom hirka z rownozednym przeciwnikiem na mapce m to kolo 15

Odporność magiczna bez znaczenia?? :lol: Zagraj sobie Rampartem, wybierż tą zdolność i znajdź jeszcze płaszcz i buty odporności i Krasnoludy oraz jednorożce mają 65% odporności na magię a reszta 45%.
Więc nie mów że takch bzdur, bo jeśli co drugie zglęcie negują, wyłączasz połowę czarow przeciwnika.
Łucznictwo wręc idealne dla Tower, gdzie przy złotym łuku Tytany, magowie i gremliny będą wprost wymiatać przeciwnika z dystansu, zadając o ponad połowę lepsze uszkodzenia niż łucznicy przeciwnika.

Niemal każdy bohater czy to mag czy wojownik powinien posiadać: Przywództwo, Mądrość, oraz 2 szkoły magii. To jest podstawa do sukcesu.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 29 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Mądrość, 4 szkoły Magii, logistyka, znajomość drogi(jak jest sporo złego terenu) dyplomacja.
Chociaż może być różnie, w nekromancji zamiast czegoś nekromancje, dobra jest inteligencja, atak, obrona i wogóle sporo jeszcze, chociaż niektóre są zrąbane całkiem i ich staram się nigdy nie mieć.

___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 29 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Co ja moge?

Resisty full, skut.Ataku taktyka skut.obrony, dowodzenie i szczęście to jest hero wojownik wzorowy

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiktor



Dołączył: 3 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Trójmiasto

Wysłany: 29 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Trudno jest mi odpowiedzieć na twoje pytanie.
Po pierwsze, czy chodzi ci aby podać ci umiejetnosci u ulubionego bohatera, czyli takiego jaki jest najskuteczniejszy w grze (oczywiście takiego nie ma ;) ) czy u ulubionego ze wzgląedu na np. historię i obrazek ?
Pozwól, więc, iż nie odpowiem u jakiego bohatera te umiejętności.
U mnie sprawa wygląda tak: nie ma idealnego bohatera w zalezności od umiejetnosci jakie posiada: np. na mapie gdzie nie można zdobyć czarów magii ziemii, magia ta się nie przyda. Jeśli np. nie można mieć gildii magów a przeciwnik używa czarów to i sokoli wzrok jest przydatny.
Staram się jak gram nie korzystac (przy zwykłych mapach) z "nauki", "sokolego wzroku" czy "magii ognia".
Podam umiejętości jakie lubię u postaci i jakimi mi sie dobrze gra, na przykładzie nekromanty na mapie losowej (dobra, "lubię" grać Thantem):
nekromancja, mądrość, magia ziemii, logistyka, szczeście, dyplomacja, magia powietrza (niestety Thant ma mistycyzm który przydaje się bardzo na początku ale potem zawala slota)
:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aerdil



Dołączył: 3 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 30 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem ,że wiele osób omija Magię Ognia, a przecież jest to bardzo potężna Magia, Czar Berserk, na ekspercie przesądza o wyniku bitwy, nawet jak przeciwnik jest kilkakrotnie mocniejszy(nie tak ,że wykosi cię na strzała, ale że obie armie są mocne, ale jego o wiele lepsza). Zresztą nie tylko bereserk jest mocny. Najlepiej mieć po prostu wszystkie magie. :)
___________
nie inaczej
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 30 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam! Kula ognia potrafi czasem niezłą siekę zrobić, nie mówiąc o deszczu meteorytów (wróg się źle ustawi i leży...).

Marna jest za to, moim zdaniem, magia ziemi. Aura artefaktów jest żałosna, usunięcie przeszkody mi się w ogóle nie przydawało...

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 30 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Mój superHerospowinien posiadac następujące umiejetności:

Mag

1/ Mądrość
2/ Logistyka
3/ Talent magiczny
4/ Łucznictwo
5/ Magia Ziemi
6/ Magia Ognia
7/ Magia Powietrza
8/ Magia Wody

Co do wojownika

1/ Dowodzenie
2/ Taktyka
3/ Logistyka
4/ Mądrość (trochę magii zawsze się przyda)
5/ Łucznictwo
6/ Struktóra Ataku
7/ Odporność na magię
8/ Magia Ziemi(lub Wody)

Ps. Gollum!! Zwinołeś mi temat z przed nosa :D

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 30 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Ghost (cytat):

Marna jest za to, moim zdaniem, magia ziemi. Aura artefaktów jest żałosna, usunięcie przeszkody mi się w ogóle nie przydawało...


A ja tego nie potwierdzam, bo zawsze biorę magię ziemi, z myślą, że w moim zamku będzie czar portal miasto. Stary, ten czar jest tak idealny, że szkoda słów, no nie zapominaj o takich czarach jak: Spowolnienie(super czar, jeżeli walczysz Tyi i Twój przeciwnik jakimiś dobrymi jednostkami strzelającymi :wink: Np. Tytan...Mi tam świetnie ten czar służy), Ożywinienie( Zawsze biorę do Necropolis chyba Thanta z zaklęciem ożywienie, jejku dzięki temu czarowi prawie nic nie traciłem, a studzienek z maną było sporo), Implozja(Doskonały czar, moim zdaniem najlepszy z poziomu 5, on to sieje zniszczenia :wink: ), Deszcz Meteorytów( To także potężne zaklęcie :)), Antymagia(Jeżeli twój przeciwnik jest dobrym magiem, a ty nieudanym to polecam !), Trzęsienie(Idealny do niszczenia murów :wink: ).
Jednak magia ziemi nie jest taka zła :wink:

Aha, Aura Artefaktów jest bodajże z magi powietrza, nie ziemi !
A usunięcie przeszkody jest z magi wody

PS. Och, pomyliłeś zaklęcia :wink:

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 30 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Ghost (cytat):
Potwierdzam! Kula ognia potrafi czasem niezłą siekę zrobić, nie mówiąc o deszczu meteorytów (wróg się źle ustawi i leży...).

Marna jest za to, moim zdaniem, magia ziemi. Aura artefaktów jest żałosna, usunięcie przeszkody mi się w ogóle nie przydawało...

Tylko że akurat deszcz meteorytów jest ze szkoły magii ziemi :P
Poza tym Pole silowe, wszkrzeszanie, implozja, wspomiany portal. Każda magia ma swoje plusy i minusy :wink: Często pomijam magię ognia z prostego względu, nadaje się ona dobrze do zamku Inferno ewentualnie Dungeon. Nie opłaca się jej brać dla Castle czy Rampart, a to tymi zamkami gram najczęściej :wink: .

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiktor



Dołączył: 3 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Trójmiasto

Wysłany: 30 czerwca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Uważam, że nie jest zbyt sensowne wdawanie sie w dyskusje o magiach na tym forum, bowiem pierwszy post wyraźnie sługerował inną tematykę.
Proponuje osobne forum na tą tematykę gdzie byśmy dyskutowali tylko o magiach.
Chciałbym zwrócic uwagę na coś, co w moim odczuciu jest ważne i powinnismy sobie z tego zdawac sprawę: żadna umiejętoność nie jest bezuzyteczna, a nie ma "lepszych" i "gorszych" umiejętności, wszystko zależy od sytuacji w grze. Owszem można mówić o lepszej czy gorszej umiejętności, ale trzeba (tak mi sie wydaje) mowić o jiej w jakimś aspekcie, np. ze magia ognia jest lepsza od magi ziemi ze wzgledu, na np. czary obszarowe, i.t.p.
:D
Ziel: utwórz odpowiedni temat i przerzuć posty :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 1 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Ja osobiscie uwarzam że dyplomacja jest przydatna tylko na początku gry
Potem gdy mamy jush silnego Bochatera ze wszystkimi slotami zapełnionymi jest bezurzyteczna. :?

Dyplomacji staram sie nigdy nie uczyć(w miarę możliwości oczywiście). Zajmuje tylko miejsce na bardziej przydatne umiejetnosci drugorzędne. :twisted: A jeśli już kogoś nauczę to zazwyczaj jest to słaby heros... :cry:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 1 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Wiktor: A ja nie ! Temat brzmi "Umiejętności drugorzędne"- no, więc gadamy o tych umiejętnościach.
Dagon. Uważam, że dyplomacja cały czas jest przydatna( To zależy od stworów na mapie i jak są ustawione np. są ustawione, że nigdy nie dołączą do bohatera). Cały czas dlatego, że możesz przyłączać setki smoków :) I jest przydatna. Największy problem z dyplomacją jest wtedy jak przyłączymy lub zabijemy wszystkie jednostki na mapie. A to mi się zdarza dość często.


Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dyplomacja ma dwie poważne wady, pierwsza to już wymieniłeś, zależy od jednostek na mapie, druga wada to taka że wszystkie jednostki chcą pięniędzy za przyłączenie :P , bez dyplomacji może jednostki rzadziej się przyłączają ale częściej za darmo....Dlatego też nie biorę Dyplomacji, albo bardzo rzadko jeśli inna zdolność jest gorsza.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 1 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
druga wada to taka że wszystkie jednostki chcą pięniędzy za przyłączenie :P ,


Hehe, oj nie zawsze :lol: Staram się nie przyłączać jednostek za kasę, bo kasa to potrzebna do rozbudowy zamku :D

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

A po co są potrzebne zamki? Przecież głównie do tego, żeby z nich brac jednostki, więc jeśli możemy mieć jednostki (oczywiście takie, jakie nam pasują, nie każdą byle jaką jednostkę musimy od razu zbierać z mapy), to nie warto trzymać kasę na rozbudowę zamków, skoro można mieć tez sam rezultat (czyli większa armię) szybciej i łatwiej dzięki dyplomacji. Do tego mamy tę armię nie w zamku o parę dni czy więcej od bohatera tylko od razu trafia do naszej armii, czyli nie musimy się wracać po armie (albo robic łancuszków bohaterów) tylko można dalej atakować.
___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

No z tym nie dokońca się zgodzę, bo trzeba dopasować jednostki do swojego zamku, a z tym jest prroblem(strata morale).
Gollum, możesz się dziwić ale tak niestety jest, bez dyplomacji jednostki przączają się losowo i bez pieniędzy. Z dyplomacją już właściwe wszystkie chcą kasy.
Jest przydatna, ale nie niezbędna.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr: Jakoś 50 % jednostek na mapie dzięki dyplomacji przyłącza się za darmo, a 50 % za kase. Nie wiem, może mam szczęście, ale więcej mi się przyłącza za darmo(więc biorę:P).Za kasę biorę wtedy gdy to jest jakiś smoczek, lub inna jednostka 7 poziomu lub biorę gdy są z mojego zamku :)

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Z ta kasą to nie do konca tak. Jezeli jednostka nie jest ustawiona w parametrach jako taka, ktora sie zawsze przylacza albo zawsze walczy, to majac armie duzo wieksza od niej mamy 10% szans, na to ze bedzie sie chciala przylaczyc za darmo.
Jesli mamy w armii juz taka jednostke, to dodatkowo +10%.
Jesli wiekszosc naszej armii to ta jednostka, to dodatkowo +10%.
Za kazdy poziom znajomosci dyplomacji dodatkowo +10%.
A jesli sie nie chce przylaczyc za darmo, to za kazdy poziom dyplomacji mamy 10% szans na przylaczenie za pieniadze.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.