Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 11:30:20
Autor Wiadomość
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 3 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

No fajnie jest przyłączać jednostki do swojej armii :D ale armia ta zazwyczaj nie jest za silna :( . Chyba że przyłaczy się ich sporo co się tzdziej zdarza. :lol:

Poza tym dzięki dyplomacji przyłączamy tylko część armii z którą chcemy walczyć(walki się nie ominie :? ).

Nie jest to za darmo... :(

No i jeszcze moralejak Haav słusznie zauwarzył. Oczywiście można mieć Ducha opresji ale to oczywiście nie zawsze... :shock:

Ps.Jeżeli cosik pomyliłem to sorry :wink: (poproszę o skorygowanie). wynika to stego,że żadko wybieram tą umiejetność :oops:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 3 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o umiejętności "znajdywanie drogi". Napewno pożyteczna jest. Bo często jest trudny teren :lol: A mój koń się męczy :lol: Więc wybieram tą umiejętność. Kiedyś jak grałem na trawie :lol: to nie zwracałem uwagi na tą umiejętność. Nie wiedziałem co to jest :oops:

Pozdrowionka

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 3 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Znajdywanie drogi

Rzadko wybieram tą umiejętność :wink: (Zawyczaj wtedy gdy jakaś gorsza do wyboru się trafi :? ) Wolę Logistykę :D

Oczywiście jest przydatna. 8) Nawt bardzo, zwłaszcza na mapkach z dużą różnoronością terenów. No i przede wszystkim na bagnach.. :!:

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 3 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Nie tylko na bagnach, również na terenie skorupiastym :P Ah nie lubię po nim chodzić. A co do logistyki to ja tą umiejętność wtedy wybieram, kiedy nie mam przy sobie bucików przyśpieszenia :wink:

PS. Obydwie umięjętności mają wielką przydatność(zależną :wink: ).

Pozdrowionka

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 9 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Uważam że najlepszy nie jest ani stricte mag ani stricte wojownik tylko bohater w miare uniwersalny - wojownik któremu nieobca jest magia. Mój przepis na niego? Oto i on:
Bierzemy sobie bohatera ze specjalnością logistyka ( Gunnar z Lochów lub któryś z łowców z bastionu , zapomniałem teraz jego imię). Dajemy mu: logistykę , mądrość , magię ziemi , do wyboru magię powietrza lub wody , łucznictwo , skuteczność ataku , dwie pozostałe to może być szczęście i dowodzenie chyba że stwierdzimy że nam się nie przyda to może być dowolnie , np. płatnerstwo , jeszcze jedna magia , inteligencja , na sam początek nauka:) Ogólnie dwie pozostałe umiejętności są do rozdysponowania wg panującej sytuacji , wymagań mapy itp. Np. na mapie na której jest dużo wody możemy dać nawigację .

Stworzony tutaj bohater i jego umiejętności wykorzystujemy w pełni po otrzymaniu czaru z 4 poziomu : Portal Ziemi . Możemy wtedy niemal dowolnie przemieszczać się po mapie jesteśmy wtedy także mocni zarówno przeciwko wrogim magom jak i wojownikom. Takiego bohatera koło 24 poziomu jest naprawdę trudno pokonać.

___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 12 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):
Znajdywanie drogi

Rzadko wybieram tą umiejętność :wink: (Zawyczaj wtedy gdy jakaś gorsza do wyboru się trafi :? ) Wolę Logistykę :D

Oczywiście jest przydatna. 8) Nawt bardzo, zwłaszcza na mapkach z dużą różnoronością terenów. No i przede wszystkim na bagnach.. :!:


prawie na kazdej twozonej mapce jest elemnet trudnego terenu wiec znajdowanie drogi sie bardzo mocno przydaje. a na randomkach to ja zawyczaj gram bagnem (jest naprawde mocne) wiec na moim podworku zawsze duzo trudnego terenu.

a logistyke to biore zawsze (moze oprocz map ala hetman) bo to najlepsza zdolnosc w grze.

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 12 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Myślę, że na uwagę zasługuje artyleria. Bo nie zawsze armata wali tam gdzie chcemy. A czasem pudłuje. Gdy mamy tą zdolność możemy atakować wieżyczki, które powstrzmują atakującyhc :/ Najczęściej niszczą mi łuczników. To czasem jest denerwujące jak grasz na mapce xl i mnóstwo zamków. Które nic nie posiadają, tylko wieżyczki i męczysz się ze zdobywaniem zamków, gdyż wcinąją łuczników :(

Pozdrowionka

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Za niszczenie wieżyczek nie odpowiada artyleria tylko balistyka. Artyleria pozwala m. in. na sterowaniu wieżyczkami i podwyższa parametry bojowe naszych balist jeżeli je posiadamy.
Tak więc nie jest to aż tak przydatna umiejętność... troszkę szkoda ze nie wykorzystano w jakiś inny lepszy sposób.

Są jeszcze dwie zupełnie nieprzydatne umiejętności. Pierwsza to "sokoli wzrok" dajaca szanse na to, że nasz bohater nauczy się jakiegoś zaklęcia w czasie bitwy. I znowu... sam pomysł umiejętności jest ciekawy tylko wykonanie fatalne.

Inna umiejętnosć to "Pierwsza pomoc" - zupełnie nie przydatna i jeszcze ten namiot medyka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

co do artyleri to sie nie zgodze
to jest dosyc przydatna umiejetnosc, polecam pograc troche gurnisonem ten koles obala mit o nieprzydatnosci artylerii

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

A ja polecam przeczytanie tematu, mamy tutaj podać ulubione umiejętności drugorzędne, a nie mówić że każda się przydaje(bo jest dopasowana do jakiegoś bohatera). W ten sposób można podać wszystkie umiejętności, że są najlepsze, bo zawsze ktoś znajdzie i dopasuje daną umiejętność do herosa.
Poaz tym jakbyś zauważył Haarald nie mówił, że artyleria jest nie przydatna, ja jednak wolę inne umiejętności, bo może ich heros zdobyć tylko 8.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr: No tak, to ja radzę przeczytanie tytułu topicu ;) A, więc gadamy o umiejętnościach drugorzędnych i chyba nie masz nic przeciwko, że nie offtopicujemy :lol: Tak, więc podanie ulubionych umiejętności to był dodatek :lol:
___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

I znów się zaczyna, sam napisałeś 8 umiejętności, NIE wszystkie po koleji jak leci. :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dbra, dobra nie cytuje sie całego postu ale w końcu musze mieć jakąś rozrywkę :D A więc Gollum (cytat):
Haav Gyr: No tak, to ja radzę przeczytanie tytułu topicu ;) A, więc gadamy o umiejętnościach drugorzędnych i chyba nie masz nic przeciwko, że nie offtopicujemy :lol: Tak, więc podanie ulubionych umiejętności to był dodatek :lol:


Pytanie sie kogoś czy mu nie przeszkadza brak offtopicowania to szczyt (bez skojarzeń :D), nawiasem mówiąc morderstwo na miejscu

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Enialis



Dołączył: 27 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z miejsca, gdzie słońce nie zachodzi...

Wysłany: 13 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Moja recepta na sukces to Solmyr (Łańcuch Piorunów, mrrr... :P ) z:
-Mądrość
-Talent Magiczny
-Magia Powietrza
-Magia Ziemi (koniecznie Miejski Portal)
-Taktyka
-Łucznictwo
I co tam wypadnie, najlepiej magie, logistyka lub balistyka.

___________
«Where the hell is Koza?»
http://www.knightonlineworld.com/ - Dołącz!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
tse tse



Dołączył: 12 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą

Wysłany: 14 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Taki temat też już był więc apeluję, aby kurna mać nie zamykać tematów jak ktoś w nich nie pisze bo to jest bez sensu zamykasz temat a za tydzień znowu taki sam Ło matko niech sobie będzie nawet i na końcu co on przeszkadza nawet nieużywany a może jakiś nowy mieszkaniec będzie się chciał przy nim wypowiedzieć a temat już zamknięty albo go nie ma i zakłada nowy taki sam po co nam to.

A co do tematu to wybieram zawsze Logistykę
Dessa :D to debeściak bo oprócz logistyki ma też mądrość (logistyka jest jego specjalnością Fajnie jest jak pokonujesz dwa lub trzy razy tyle opdległości co przeciwnik.

Poza logistyką i mądrością
Magie ziemi i powietrza (woda i ogień mniej przydatne chopciaż nie mówię że do kitu) pozatym taktyka, inteligencja ( ma się tych punktów many :D )

Nigdy głównym bohaterem nie biorę: sokoli wzrok, artyleria, balistyka, pierwsza pomoc, odporność na magię, finanse, nauka, nauka czarów - coby nie mówić to kiepskie specjalności.

___________
Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 14 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

tse tse (cytat):
Taki temat też już był więc apeluję, aby kurna mać nie zamykać tematów(...)


Ok, wystarczy spokojnie powiedzieć :D (pyzatym masz to jak w banku)

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 18 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Artyleria

Muszę powiedzieć, że żadko wybieram tą umiejętność. Ale kiedy jush ją mam to bochater ją posiadający zawyczaj siedzi w zamku. :( Chodzi mi o to abym mógł podczas szturmu na mój zamek ontrolować wierzyczki. No ale dwa dodatkowe strzały z balisty tesh się przydają... :D

Apropo balisty. Nigdy nie posiadam balisty bochaterem o specjlanościach magicznych. :lol: Nie ma chyba nic bardziej irytującego nish strzał tejże balisty na oślepionego przeciwnika. :evil:

Dlatego balisę kupuję tylko wtedy gdy posiadam Artlerię. :shock:


Finanse
Mam pytanie: Jak często wybieracie tą umiejętność. :?: :?: [/b]

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rindiglas



Dołączył: 6 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 18 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Hehe - finanse? :D No cóż jak już wynajmuję sobie jakiegoś n-tego z kolei bohatera i przypadkiem zachaczy on o jakiś kamień wiedzy i mam finanse do wyboru to mu daję - będzie dawał królestwu te powiedzmy kilkaset sztuk złota dziennie :wink:
___________
"Jestem elfem i nic co elfie nie jest mi obce."

"Tam na dole zostało wszystko to co cię męczy
Patrząc z góry wokoło świat wydaje się lepszy"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 18 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):

Finanse
Mam pytanie: Jak często wybieracie tą umiejętność. :?: :?: [/b]


Hmmm....raczej, nigdy nie wybieram tej umiejętności, chyba, że bohater miał by od początku tą zdolność :) Raczej nie przydatnam, zajmuje tylko miejsce :? Chyba na finanse - expert zarabiasz 750 lub 1000, do końca nie pamiętam. No, ale czy to są wielkie pieniądze. Jedynie jakby była okazja np. W kampani, zabierają Ci całą kase, no i przyda Ci się tysiaczek do rączki :wink: Ale to tylko wyjątki :P

Dagon: Za każdym razem gdy piszesz posta, zawsze widzę błąd ort. ! Prośba do modów, żeby przeglądali jego posty i poprawiali, jeśli można :D

Pozdrawiam

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 22 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Finanse
Co do finanśow to mam je tylko wtedy kiedy mój bochater nie ma jush możliwości wyboru lu kiedy wybiore bohatera losowego... :?

Ale w momęcie kiedy mamy 6 bochaterow z finansami na expert to jush jest 5000 sztuk złota więcej... A to na mapkach typu XL przydaje się :D [/b]

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 22 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Finanse to druga obok logistyki umiejętość, którą biorę. Przydatna szczególnie w kampaniach w których przechodzą wszyscy bohaterowie. W kampanii Kreegans atakujacych na Steadwick jest wręcz niezbędna. Teoretycznie możemy mieć dodatkowe 4000 złota ale jak osiągniemy te 2500 to też jest świetnie.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 22 lipca 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Ja też zawsze biorę finanse, ale najczęsciej dla 2 lub 3 herosa, ta umijętność jest też przydatna na małych mapach, gdzie brak kopalni złota a i z budową Stolicy trzeba zaczekać. A na takej mapce 2 herosów z Finansami sporo wzmacnia dochody.
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Finanse

A nie lepiej przeznaczyć wolne miejsce w umiejętnościach drugorzędnych na jakieś bardziej przydatne "Skile" np na Taktykę lubjakąś magię???

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Siny



Dołączył: 9 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Wawa

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

finanse
wszystko zalezy od mapy na mapkach 1v1 finanse odgrywaja margilnalna role
po 1 nigdy nie biore ich glownym bolkiem bo to strata slota, natomiast bohaterami pobocznymi nie wzgradze ale zyski sa naprawde znikome, biarac pod uwage ze zloto liczy sie mniejwiecej do 3 tygodnia i bohaterowie poboczni nie zdobeda tyle doswiadczenia zeby przynosic wiecej niz 250 zlota to wynik tej zabawy jest niestety marginalny, juz duzo wieksza uwage przykladam do bohaterow ze specjalnoscia +350 gold bo oni przynajmniej generuja jakies konkretne dochody od poczatku gry

artyleria nie jest zla koles na 10levelu i niezla iloscia ataku no i artylery na exp walic moze okolo 300damage to jest tyle samo co piorun u porownywalnego bohatera wiec ta umiejetnosc jes warta rozwazenia, przynajmniej na specyficznym etapie gry

___________
szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Davids



Dołączył: 8 sierpnia 2004
Posty: 164
Skąd: Erathiaa

Wysłany: 9 sierpnia 2004     Umiejętności drugorzędne Odpowiedz z cytatem

Dla hero dobrych(Castle,Rampart,Tower, a szczególnie dla zwiadowców)
1-Łucznictwo
2-Mądrość
3-M.Powietrza
4-M.Ziemi
5-Atak
6-Płatnerstwo
7-Dowodzenie
8-Taktyka (jeśli gra sie na jednostki strzelające można je wtedy dobrze ustawić)

A dla złych proponuję drugi zestaw:
1-Atak
2-Płatnerstwo
3-Mądrość (chyba każdy powinnien się chociaż nauczyć rzucać czary, zawsze się przydają, szczgólnie berserk czy przyspieszenie)
4-M.Ognia
5-M.Ziemi
6-Odpornośc na magię
7.Taktyka (przydaje się szczególnie w wypadku Dungeon)
8.Łucznictwo
W przypadku hero z nekropolis zamiast łucznictwa oczywiście nekromancja!
I kto podskoczy do tak wyszkolonych hero?

___________
GTA SA... Czy ktoś rozumie latanie samolotem?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.