Autor |
Wiadomość |
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 6 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Grunthor (cytat): |
Do Drupi i Elias
A co wam daje Spirit of opression jak macie ujemne morale. Sprawdzcie. |
:lol:
A sam już to nie możesz sprawdzić?
Ech, bałagan się dzieje....
Duch opresji neguje wszystkie morale podczas bitwy(te ujemne i te nieujemne), twoje morale i przeciwnika, czy wszystko jasne Grunthor?
Pozdrawiam,
Gollum
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 6 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Do Golluma:
Spirit of Oppression neutralizuje tylko dodatnie morale. Jak masz ujemne to nadal masz ujemne i twoje jednostki mogą się nie ruszyć. Jeśli nie wierzysz to sprawdz.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 6 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Re:
Wklejem sem kurdem cytacik:
Spirit of Opperssion
Class: Treasure
This item negates all morale bonuses during combat for both you and your opponent.
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 7 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
This item negates all morale bonuses during combat for both you and your opponent.
A jak wiemy bonus jest to cos korzystnego(pozytywnego).
Powiec 10 min na sprawdzenie, a wszystko sie wyjasni.
Pozdrawiam.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 7 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Duch opresji ZAWSZE zeruje morale bez względu na to czy masz dodatnie czy ujemne
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 8 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Ludzie wezcie sobie kilka roznych jednostek oraz spirit of opression i zobaczycie ze majac ujemne morale i noszac ten artefakt bedziecie tracic ruchy jednostkami. Nie mam zamiaru wiecej sie z wami sprzeczac jezeli jestesci tacy obeznani ze zaden nie poswiecl ani minuty by sprawdzic jak jest naprawde tylko cytujecie opis artefaktu. Jak jestescie tacy obcykanie w tej tematyce to powiedzcie mi ktory z artefaktow ma blad.
Nara.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 8 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Mój przedmówca ma rację, jednostki otrzymują negatywne morale, być może tak nie powinno być ale jest :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 8 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Hmmm... tak to jest w tych naszych heroskach, że wyzerowane znaczy ujemne ;). Można sprawdzić. Więc błędu nie ma.
Opis natomiast:
'This item negates all morale bonuses during combat for both you and your opponent. '
Nie świadczy o zerowaniu, tylko o zniwelowaniu wszystkich bonusów.
Nie jestem pewny jak to się ma w przypadku gdy morale są wyćwiczone jako umiejętność. Zdajsie, że wtedy wedle umiejętności są morale przyznawane. Może ktoś sprawdzał?
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 8 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Re: Mr Rabbit
Sprawdzilem na expert morale i nie bylo bonusow.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 8 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
No dobra też sprawdziłem i rzeczywiście okazało się że minusowych morali nie zeruje :oops: .
W tym wypadku sorry za niepotrzebną sprzeczkę
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 8 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
No, tak :(
Głupi artefakt :[
Widać, żeście mnie przyłapali :)
Ja też przepraszam za niepotrzebną sprzeczkę :)
Pozdrawiam
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Zastanawia mnie jedna rzecz nad którą dumałem troche czasu:
Co opłaca sie najlepiej: płatnerz czy skutecznośc ataku?, przy założeniu, że jest to nasze ostatnie wolne miejsce na umiejętność i mamy do wyboru tylko te dwie umiejętności, a naszą specjalnością nie jest płatnerz ani skutecznośc ataku tylko jakaś inna specjalność nie związana z atakiem i obroną.
Zdażyło mi sie to pare razy! I za każdym razem brałem skuteczność ataku, chociaż miałem wątpliwości. A co wy sądzicie o tym?
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
to zalezy od tego jak widzisz final battel, jesli grasz magiem i myslisz ze twoja glowna bronia beda czary ofensywne to biez platnez, jesli grasz magiem i myslisz ze uda ci sie zrobic trik w stylu mass haste i pozamiatane to wybiez offensa, nie ma lepszej umiejetnosci obie wymienieone sa rownie dobre jesli musisz sie zdecydowac an jedna z nich to musisz pomyslec jak ona wplynie na przebieg bitwy i z czego bedziesz bardziej kozystal oraz co moze dac ci przewage w ostatecznej botwie z zywym przeciwnikiem. kolejna rzecz to ale bardzo oczywista to ze offens dla takich zamkow jak tower daje mniej niz armorer wiec musisz wziasc tez pod uwage strukture twojego ostatecznego woja
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
To też zależy od stylu jakim się lubi grać oraz pkt ataku i obrony.
Jeśli Gramy Castle czy Rampart lepszą umiejętnością jest Skuteczność Ataku, ponieważ obie armie są dość szybkie(choć Enty i krasnoludy nie)
ale Gdy pierwszy się ruszasz i rucisz Haste to lepsza wtedy jest skuteczność ataku, bo pierwszy atak może zadecydować o przewadze.
Jeśli gramy armiami wolniejszymi (Tower, Stronghold, Fortress) lepszy jest płatnerz, ponieważ W tych armiach Taktyka obronna jest ważniejsza.
Oczywiście najlepiej popatrzeć na nasz atak i obronę i wybrać umiejętność którą mamy słabszą. Choć gdyby patrzeć na same wartości to Płatnerz jest silniejszy bo daje 50% mniej obrażeń a Skuteczność tylko 30% więcej obrażeń.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
jesli by platnerz dawal +50% to ja twierdze ze bylby lepszy zawsze ale na szczescie tak nie jest i daje tylko 15%
rapart jest jednym z wolniejszych zamkow (duza dysproporcja miedzy najszybsza jednostka i jednostkami wolniejszymi)
stronghold jest jednym z szybszych zamkow (roznica miedzy najszybsza jednosta a najwolniejsza jest mala oraz jednosta najwolniejsza jest malo kluczowa)
amplituda predkosci jest b wazna bo okresla przedzial ilosci atakow bez mozliwosci odpowiedzi przeciwnika po rzuceniu czarow mass haste albo mass slow i to chyba decyduje o tym czy zamek jest szybki czy wolny
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
No więc tak:
1)Armorer
Description Reduces the amount of damage received by the hero’s troops in combat.
Basic Damage inflicted on troops is reduced by 10%.
Advanced Damage inflicted on troops is reduced by 25%.
Expert Damage inflicted on troops is reduced by 50%.
2) Amplituda kolego to nawyższa/najniższa wartość.
3) Rampart ma dwie wolno jednostki reszta jest szybka(Smok, Pegas, Jednorożec) Elf i Centaur jest średni.
4) Stronghold również ma dwie wolne jednostki Ogra i Orka, ma jedną szybką jednostkę(ale tylko 11 heksów) nieco wolniejszy Behemot(9) oraz resza średnia. Więc Rampart ma przewagę, bo pierwszy może spowolnić/przyspieszyć.
Porównaj:
1) Smok
2) Pegas
3) Ptak
4) Behemot, Jednorożec
5) Centaur, Wilczy jeździec, Cyklop
6) Elf, Goblin
7) Ogr, Ork, Krasnolud
8) Ent
Teraz zobacz kto ma przewagę.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Mnie się wydaje że jednak skut. ataku jest lepsza bo 15% to nie jest zbyt wiele
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Drupi: chyba pomyliłeś sie w tym co napisałeś :wink:
Siny:
Cytat: |
rapart jest jednym z wolniejszych zamkow (duza dysproporcja miedzy najszybsza jednostka i jednostkami wolniejszymi)
|
No tak ale kto ci każe brać do walki wszystkie jednostki z danego zamku? Przecież te wolne moge zastąpić innymi, albo np. podzielić swoje szybkie jednostki na dwa miejsca.
Nie w tym rzecz, ale jak widać Rampart jest jednak szybszy - H.G.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
eMTi
Dołączył: 14 marca 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Haav Gyr (cytat): |
1)Armorer
Description Reduces the amount of damage received by the hero’s troops in combat.
Basic Damage inflicted on troops is reduced by 10%.
Advanced Damage inflicted on troops is reduced by 25%.
Expert Damage inflicted on troops is reduced by 50%.
|
Nie wiem skąd czerpiesz swoja wiedzę, ale radze zmienic źródło
Poprawane wartości armorer to:
basic - 5%
advanced - 10%
expert - 15%
Źródło Pomoc H3, Podręcznik H3, w końcu Nasza Strona czyli Jaskinia.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
UWAGA WAŻNA INFORMACJA: PROSZE ODWIEDZIĆ STRONE:
Cytuje ze strony http://h3.heroes.net.pl/ - zakładka zdolności
Cytat: |
ARMORER - PŁATNERZ
PODSTAWOWY - Zmniejsza o 10% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki
ZAAWANSOWANY - Zmniejsza o 25% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki
EXPERT - Zmniejsza o 50% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki
OFFENSE - SKUTECZNOŚĆ ATAKU
PODSTAWOWY - Zwiększa o 10% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię.
ZAAWANSOWANY - Zwiększa o 20% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię.
EXPERT - Zwiększa o 30% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię.
|
Ludzie albo ja tu jestem pokręcony, albo ten kto napisał tę stronę!
PRZECIEŻ PŁATNERZ NA POZIOMIE EXPERTA ZMNIEJSZA RANY O 15% A NIE O 50% TAK JAK JEST TO NAPISANE W OPISACH.
Ktoś kto pisał te opisy sie pomyliłi i to bardzo
A skuteczność ataku na poziomie expert zwiększa atak o 30% a nie o 15%
Wiem bo sam sobie włączyłem gre i sprawdziłem te dwa parametry.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 13 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
No więc ogólnie jest dziwna sprawa, ponieważ właśnie włączyłem symulacją walkę chcą policzyć w rzeczywistości ile obrażeń się zdaje przy skuteczności Ataku. Niestey zmartwiłem się ponieważ heros bez tej umiejętności zadał wieksze obrażenia niż z Skutecznością ataku. Czyli czynnik losowy wziął górę na przeliczeniami :? Podobnie chciałem sprawdzić Płatnerza i jedyne co mi wyszło że Płatnerz dał 17,1% mniejsze uszkodzenia.
Co to dowodzi? a to że magia jest lepsza :P Tam nie ma losowości uszkodzeń i zakresów.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
eMTi
Dołączył: 14 marca 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
*Haav Gyr
Losowość wynika z faktu ze obrazenie jakie zadają jednostki nie jest stala ale z pewnego przedzialu, dlatego wyszly ci takie wyniki :). Proponuje zebys w obu "symulacjach", użył np. czaru bless wtedy obrazenia beda max i wtedy porownaj a wyjdzie ci tak jak jest w grze a nie podają "ksiązki" :), czyli exp armorer - 15 %. Podobnie będzie z offense.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 14 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
No dzięki że mi powiedziałeś, że ta losowość wynika z różnicy między max a minimum obrażeń :P . Stwierdziłem, że wlaśnie ta losowość może niwelować ewentualny bonus obrażeń bądź też bonuss obronny.
To tylko kolejny dowód na to że Mag i magia są dominujące. A pretensje do nieścisłości proszę kierować do Ludzi z 3DO, nie do mnie że używam złych źródeł.
----
Sprawdziłem z czarem Bless, Skuteczność ataku wyniosła 19,992% :D
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
eMTi
Dołączył: 14 marca 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 14 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
*Haav Gyr
Twoja wiedza jak mozna wywnioskowac jest tylko teoretyczna (conajmniej w tym przypadku).
Źródła, które wymieniłeś owszem podaja w dokumentacji wersje z exp armored 50%, ale jest to niestety informacja błedna.
W samej grze mozna juz odczytac poprwane wartosci tej umiejętności (15% na exp).
Najłatwiej to sprawdzic z archaniołami (zadaja stałe obrazenia).
Co do losowości obrażeń jednostek to zwróciłem ci na to uwage, bo stwierdziłem po Twoim poprzednim poście ze Twoja symulacja była źle przeprowadzona, nie uwzgledniajaca tego czynnika.
Następnym razem mogłbyś chociaż troche pograc i sprawdzic jak rzezywiście dziala armorer, zanim wprowadzisz kogoś w błąd.
Troche to żle świadczy o mderatorze tego forum :).
Teoria a praktyka jak widac to dwie rozne rzeczy.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 14 października 2004 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
1) Wierz z dokumentacją gry to jest tak że jak 99% napisanego tekstu zgadza się z tym co jest w grze, mam prawo sądzić że to może być 100% prawdy.
2) Wiem już że źródła są błędne, ale nie zawsze.
3) W samej grzy watości skuteczności ataku wahają się w okolicach 20%.
4) Sprawdziłem to w grze 1000 gryfów vs. 1000 gryfów i czar bless.
5) Wyciągnąłeś złe wnioski, zakomunikowałem jedynie że wachająca się wartości uszkodzeń mogą całkowice zniwelować bonus Płatnerz i Skuteczności Ataku. Symulacja była dobra, tylko nie da się wtedy wyliczyć rzeczywistej wartości, bo nie wiemy jaka jest podstawowa wartość uszkodzeń.
6) Wiedz że sprawdzam w praktyce każdą rzecz, Tak było gdy ktoś podobnie jak ty stwierdził że się nie znam, bo uważałem że Archanioły są najsilniejsze(ktoś twierdził że S.Behemoty). Twierdziłem również że wystrczy mieć Taki czar jak Implozja i Klątwa, by wojownik przegrał walką mimo wyższego ataku i obrony, oraz omawianych UD, czyli Płatnerza i S.Ataku. Tak też było podczas dyskusji Naga kontra Dread Knight, czy też wielu przy wielu innych sporach. Tak więc proszę cię nie mów mi takich rzeczy, że powinienem zagrać bo w H3 gram od czasu dema, a obecnie kilka razy dziennie w trakcie naszych dyskusji sprawdzam to co mówię.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|