Autor |
Wiadomość |
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 marca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Dobra normalnie to chłam panie kolego..., rzeczywiście w tym wypadku macie racje, ale chyba nie powiecie tego samego o bohaterach, którzy mają tę umiejętność jako zdolność specjalną...prawda??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 25 marca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Odpornośc magiczna?? Idealna dla wojaka nie mającego zielonego pojęcia o magii. :)
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Macready
Dołączył: 11 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Etam , odporność magiczna nie jest za mocne , ale dobre i tyle.
Chyba , że ktoś ma specjalność odporność magiczna to calkiem inna sprawa.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Damiaen
Dołączył: 29 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)
|
Wysłany: 4 kwietnia 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Cyra:
:arrow: Mądrość (rzecz, w wypadku bohatera trudniącego się magią, wiadoma)
:arrow: Dyplomacja (najprzydatniejsza chyba umiejętność drugorzędna w grze, potrafi przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę. U Cyry wrodzona :) )
:arrow: Talent magiczny (zwiększa siłę czarów, warto rozwijać go w oklolicach 15 poziomu, gdy nasza postać ma już silne czary. Nie zgadzam się z przedmówcami, że to umiejętność nieprzydatna. Bo jeśli czar normalnie zadaje 6000 uszkodzeń, to wraz z TM zada 6900, czyli zabije dodatkowo trzy siódmnopoziomowe jednostki. Matematyka się kłania)
:arrow: Inteligencja (zwiękasz ilość punktów magii, szczególnie przydatna, gdy często używamy Wrót Wymiarów, Lotu, czy Miejskiego Portalu)
:arrow: Łucznictwo (bohatera z Tower warto nauczyć tej umiejętności - Gremliny, Magowie, a przede wszystkim Tytany)
:arrow: Magia Ziemi (Grupowe spowolnienie, pozwala użyć czterokrotnie w ciągu dnia Wrót Wymiarów i wybrać zamek w Miejskim Portalu. Wraz z wysoką inteligencją można się bez przeszkód przemieszczać po całej mapie)
:arrow: Magia Powietrza (Grupowe przyspieszenie, zmniejsza koszty zaklęć)
:arrow: Tą umiejętność dopieram dopasowując ją do przeciwnika, ale zazwyczaj jest to skuteczność ataku...
___________ This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.
Talib Kweli - "Get by" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 5 kwietnia 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Cytat: |
Inteligencja (zwiękasz ilość punktów magii, szczególnie przydatna, gdy często używamy Wrót Wymiarów, Lotu, czy Miejskiego Portalu) |
Raczej przydatne gdy sie ma pare punków wiedzy, nieodzowna umiejętność każdego maga :wink:
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Damiaen
Dołączył: 29 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Neul'Andhug (Ryki)
|
Wysłany: 5 kwietnia 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Dragonthan (cytat): |
Cytat: |
Inteligencja (zwiękasz ilość punktów magii, szczególnie przydatna, gdy często używamy Wrót Wymiarów, Lotu, czy Miejskiego Portalu) |
Raczej przydatne gdy sie ma pare punków wiedzy, nieodzowna umiejętność każdego maga :wink: |
Oczywiście, ale to chyba jest na tyle oczywiste, że nie wymagało napisania. Rówinie dobrze można by o księdze zaklęć wspomnieć... :P
___________ This morning, I woke up
Feeling brand new and I jumped up
Feeling my highs, and my lows
In my soul, and my goals
Just to stop smokin, and stop drinkin
And I've been thinkin - I've got my reasons
Just to get by.
Talib Kweli - "Get by" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aldvyn
Dołączył: 15 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Novum
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Wybaczcie, wybaczcie... przeczytam wszystkie posty przy najbliższej okazji, śpiący jestem, zaraz spadam ale podam to co ja uważam za słuszne.
Nie opiszę zdolności woja bo uważam, że dobry mag ZAWSZE wygra z wojem, więc do rzeczy:
Wiadomo jak mag to magię na voll czyli juz 4 mamy zajęte, albo jak kto woli 4 wolne.
Nie jak 4 wolne? hehe, wiadomo wisdomik + inteligentnym być to dobra rzecz. Zostają 2 wolne sloty.
Więc co tu dać? Ja tam lubię daleko chodzić :-) - więc zostaje jedno, hmm... i tu mam problem.
Znaczy go nie ma jak się gra Necro, wiadomo wtedy jest full wypas. A w innym razie? Jak bagnista mapa - petfajnding, przydaje się dowodzenie, może talent magiczny?hmm to tylko 15 % wiecej resista, ale może..., sam nie wiem, zawsze mam dylemat.
Stawiam więc na..., TAK!, wiem - łucznictwo.
Ale tak właściwie to może nam przyjść cokolwiek, jak choćby EagleEye, więc skompletowanie supermaga jest trudne.
Ostatecznie:
Wisdom
4xMagic
Inteligencja
Logistyka
Necro lub Archery/Pathfinding/Dowodzenie/Talent
Jak ktoś ma zastrzeżenia to czekam, z poważaniem - Ja
___________ Ludy, słucha ktoś starego dobrego rocka, punka, heavy metalu? Sie wie: Twisted Sisters, Motorhead, Deep Purple, The Ramones itp? Piszcie privy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Podaję tu zdolności które wybieram grając na mapie XL, gdy mamy wielkie armie i parę zamków.
Ja tworzę skrajnego wojownika:
1. Dowodzenie - przydatne gdy posiadamy jednostki z paru zamków.
2. Archery - zazwyczaj zbieram jednostki dystansowe z innych zamków.
3. Logistyka - no wiadomo, że na XL trzeba przydaje się ta umiejętność, w skali 8 miesięcy, mamy setki pól ruchu więcej :D .
4. i 5. Płatnerstwo i Skuteczność Ataku - to wiadomo, zawsze bonus do do obrony i ataku. (Nie mówię tu oczywiście o statystykach Atak i Obrona, bo mnie zaraz za język ktoś ciągnąć będzie).
6. Szczęście - z dowodzeniem, gdy nam się trafi pod rząd to jakby 3 razy atakować :D .
7. Odpornośc Magiczna - żeby się przeciwnik nie cfanił Implozją.
8. Balistyka - podczas oblężenie zamku jako pierwszy mogę rzucić czar (chociażby skromne Haste), no i oczywiście zburzyć bramę, zamiast czekać, aż wieżyczki i łucznicy zza murów oraz czary przeciwnika zdziesiątkują moją armię.
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aldvyn
Dołączył: 15 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Novum
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Masterious wysnuł bardzo ciekawą koncepcję rozwoju bohatera-woja, podoba mi się. Jakby nie to, że gram magiem to taki heros byłby chyba idealny. Z poważaniem - Ja
___________ Ludy, słucha ktoś starego dobrego rocka, punka, heavy metalu? Sie wie: Twisted Sisters, Motorhead, Deep Purple, The Ramones itp? Piszcie privy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Mastorious (cytat): |
Podaję tu zdolności które wybieram grając na mapie XL, gdy mamy wielkie armie i parę zamków.
Ja tworzę skrajnego wojownika:
1. Dowodzenie - przydatne gdy posiadamy jednostki z paru zamków.
2. Archery - zazwyczaj zbieram jednostki dystansowe z innych zamków.
3. Logistyka - no wiadomo, że na XL trzeba przydaje się ta umiejętność, w skali 8 miesięcy, mamy setki pól ruchu więcej :D .
4. i 5. Płatnerstwo i Skuteczność Ataku - to wiadomo, zawsze bonus do do obrony i ataku. (Nie mówię tu oczywiście o statystykach Atak i Obrona, bo mnie zaraz za język ktoś ciągnąć będzie).
6. Szczęście - z dowodzeniem, gdy nam się trafi pod rząd to jakby 3 razy atakować :D .
7. Odpornośc Magiczna - żeby się przeciwnik nie cfanił Implozją.
8. Balistyka - podczas oblężenie zamku jako pierwszy mogę rzucić czar (chociażby skromne Haste), no i oczywiście zburzyć bramę, zamiast czekać, aż wieżyczki i łucznicy zza murów oraz czary przeciwnika zdziesiątkują moją armię. |
Proponuje zamiast Szczęścia (które można zdobyć posiadając artefakty) zastanowic się nad "mądrością" umożliwiająca rzucanie czarów wyzszych niż 2 poziom...
I jeśli mam być szczery... właśnie zastepując to "szczęście" - "madrością" i ewentualnie "balistyke" - "znajdowaniem drogi"... to ja własnie tak gram :) zwykle Orrinem :) który dodatkowo ma zdolności łucznicze :)
[**posty scalone**]
Aldvyn (cytat): |
Jakby nie to, że gram magiem to taki heros byłby chyba idealny. |
Grając w IV taki Heroes byłby może i idealny ale w trójce... raczej bez czarów sie nie obejdzie.. chociaż staram się zawsze ich unikać w walce bo poprostu mi nie pasują!! Nie mowie ze wogóle z nich nie korzystam bo to by była przesada nie jestem frajerem :D
Grajac z dodatkiiem WoG... tam można grać bez czarów ale tylko z odpowiednimi skryptami!!
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aldvyn
Dołączył: 15 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Novum
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Właściwie to powinienem napisać: "Jakby nie to, że ISTNIEJE takie COŚ jak magia :-) to taki woj byłby chyba idealny". No i dobrze napisałem, że wtrąciłem 'chyba' - już wiem czemu :-). Jakby nie było magii to na co komu odporność magiczna, hehe :-) No, ale magia JEST, więc jak ktoś chce zrobić porządnego woja to myślę, że tamten zestaw jest odpowiedni i bez zmian. A H4 zostawmy tu w spokoju, z poważaniem - Ja
___________ Ludy, słucha ktoś starego dobrego rocka, punka, heavy metalu? Sie wie: Twisted Sisters, Motorhead, Deep Purple, The Ramones itp? Piszcie privy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Szon
Dołączył: 26 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Ale odporność na Magie w trójce nie jest 100% nawet na expercie a ta odrobina odporności to i tak bardzo mało nawet jeśli jesteś wielkim bohaterem...
W rozmowie z kolega oboje doszliśmy do wniosku że jednak rycerze (i nie tylko rycerze ale takze wszyscy bohaterowie nie "magiczni") w Homm3 są mocno pokrzywdzeni... ponieważ stając w szranki z bohaterem uzbrojonym w magie raczej nie mają szans...
Dlatego napomknąłem o IV gdzie bohater ma na poziomie arcymistrza odporności na magie 100%
___________ Wzajemna lekka niechęć, dzieląca oba oddziały, tliła się cicho, nie podnosząc głosu. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 7 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Moja ulubiona umiejętność? Oczywiście mądrość:)
A idealny bohater?
Mądrość
Magia x
Magia x
Taktyka
Dowodzenie
Atak
I dwie zależne od przeciwnika i bohatera dowolne umiejętności:)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 9 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Offtopici zostały usuniętę. Przypominam, że temat jest "Umiejętności drugorzędne" A nie czy mag wygra z wojownikiem czy coś zupełnie nie dotyczącego H3...
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 13 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Ja wybieram:
- Mądrość
- Magia Ziemi
- Magia Powietrza
- Inteligencja
- Dowodzenie
- Magia Wody lub Ognia.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 13 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
A moje ulubione to :
Gdy gram magiem
- Magia ziemi
- Nekromancja
- Magia wody
- Magia powietrza
- Magai ognia ( kolejność szkół magi nie jest przypadkowa)
- Mądrość
- Logistyka
- Balistyka ( obowiązkowo :D )
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kazgah
Dołączył: 19 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Imperium
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Wojownik:
- Dowodzenie
- Szczęście
- Logistics
- Archery
- Offense
Mag:
- wszystkie magie zywiołów
- mądrość
- inteligencja
- sorcery
___________ " It is said that every strong man has a weak point" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
U mnie wygląda to tak.
MAG
1)Mądrość
2)Inteligencja
3)M.Powietrza
4)M.Ziemi
5)Dyplomacja
6)Logistyka
7)Szczęście
8)Dowodzenie
Wojownik
1)Mądrośc
2)Inteligencja
3)M.Powietrza
4)M.Ziemi
5)Dyplomacja
6)Logistyka
7i8 zależy jakim bohaterem(wojownikiem gram) :D :D :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ymir
Dołączył: 31 marca 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
mag
magie żywiołów(wszystkie)
mądrość
mistycyzm
inteligencja
(jeśli gram zamkiem necropolis)
to jeszcze nekromancja
pierwsza pomoc
sokoli wzrok
Barbarzyńca
walka
obrona
odporność na magię
balistyka
dowodzenie
szczęście
płatnerstwo
dowodzenie katapultą(sorki,ale nie pamiętam
jak się to dokładnie nazywało)
podróżnik
znajd drogi
logistyka
zwiad
żeglarstwo(chyba tak)
dyplomacja
sokoli wzrok
___________ "It's not a dream Ymir is real" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
A tak wogóle czy ktoś mi odpowie tak poważnie i prawdziwie czy jest coś lepszego od umiejetnosci dyplomacji w HEROES3.(z delikatnym opisem). :D :D :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Offens
Defens
Powietrze
Balista
i eventualnie taktyka
wiecej skili nie potrzebuje tylko te 5!!!
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Grunthor (cytat): |
Offens
Defens
Powietrze
Balista
i eventualnie taktyka
wiecej skili nie potrzebuje tylko te 5!!! |
A jeżeli mogę zapytać o WISDOM?Wychodzi z tego że jest ci nie potrzebny.Ups.Ups Ups. :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
A jeżeli mogę zapytać o WISDOM? |
Skoro gra na M gdzie gry nie trwają dłużej niż 1 miesiąc to mu wisdom nie jest potrzebny :)
I tak by mage guildów nie postawił ...
Oczywiście na XL jest trochę inaczej :wink:
Rytu Mullich (cytat): |
A tak wogóle czy ktoś mi odpowie tak poważnie i prawdziwie czy jest coś lepszego od umiejetnosci dyplomacji w HEROES3.(z delikatnym opisem). :D :D :D |
Owszem Necromancja :) Necromancy daje zawsze to wojo które jest ci akurat potrzebne podczas gdy Diplomacy jest zależne od tego co stoi na mapie ... Często nie trafisz w stworki z twojego zamku i masz pecha :( .... No a nekromancja zawsze działa tak samo.
Diplo jest lepsze na małych mapkach(bo daje kopa w poczatkowej fazie gry) a necromancy na dużych (bo necromancer z czasem rośnie w siłę).
Podsumowująć obie umiejętności są tak dobre, że w wielu turniejach online zakazane () również w naszym jaskiniowym turnieju .
[Edit]
A magia powietrza zapewne mu potrzebna do mass haste (jeden z lepszych czarów w grze) .
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Rytu Mullich (cytat): |
A jeżeli mogę zapytać o WISDOM? |
Skoro gra na M gdzie gry nie trwają dłużej niż 1 miesiąc to mu wisdom nie jest potrzebny :)
I tak by mage guildów nie postawił ...
Oczywiście na XL jest trochę inaczej :wink: |
Jasne tylko po co mu M.powietrza. :D :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 14 czerwca 2005 Umiejętności drugorzędne
|
|
|
Powietrze potrzebne mi jest do mass haste. Gram przeważnie M bo na wieksze mapy nie mam czasu, a i tak gra na takiej planszy zajmuje ponad 3h. Kiedyś zawsze bralem ziemie na expert ale przekonalem sie ze w final battle nie sprawdza sie i wtedy staje sie niepotrzebnym skilem. Jak gra konczy sie po 3tygodniach to raczej nie opłaca sie inwestowac w magie bo za male wspolczynniki ma wojownik a mag nie rozwinal by dofensu i ofensu wiec za szybko stracilby jednostki w final battle.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|