Autor |
Wiadomość |
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Promilus (cytat): |
...reptiloni powinni 2 razy strzelac, cyklopy powinny byc rownie dobre w walce wrecz...a zreszta wsszystko sie w H4 wyrownalo :P |
Co do Reptilionów to strzelanie dwa razy by trochę nie pasowało, wydaje mi sie, że ta specjalność powinna być zarezerwowana tylko dla Elfów. Lepiej by było gdyby ich strzały były np. zatrute. Poza tym jeśli uważasz, że w H4 wszystko się wyrównało to chyba coś jest nie tak. H4 jest tak słabo zbalansowaną grą, że nie wiem. Hegemonia Ładu i Nekromantów jest tak widoczna, że nie trzeba okularów. Ale to jest topic o H3 więc już nic nie mówię.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 16 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Co do HoMM4, to faktycznie Ład rządzi. A wracając do tematu HoMM3, to moim zdaniem świetnie sobie poradzono z wymienionymi problemami w WoGu. Jednak moim zdaniem Lizard Warriors nie powinni mieć dwukrotnego strzelania (chyba że na bardzo wysokim poziomie doświadczenia), podobnie jak nieulepszeni Orkowie (oni mają tylko na wysokim poziomie, a nawet wtedy nie powinni tego mieć, za to upgrade'owani powinni mieć na dzień dobry - od czegoś mają te dwa topory, prawda?), a Cyklopy nie powinny być dobre w walce wręcz - po prostu walczą głazami, a nimi dość ciężko się bić :wink: . Zaś Ghost Dragon jest zabójczy, gdy ma wyższy procent na postarzenie.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Legolas
Dołączył: 21 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Wronki
|
Wysłany: 18 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Mojim zdaniem najbardziej w grze HoMM to CHŁOP :) silny i wytrzymały to on nie jest ale jak jest i bardzo dużo to zabić nawet Błękitnego Smoka raz Bohaterem na kilka BS to wygrałem mając kilka tysięcy Chłopów
___________ "Morta alla Francia Italia anela"- dawno tego nie pisałem. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 19 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Legolas (cytat): |
Mojim zdaniem najbardziej ort!ort!w grze HoMM to CHŁOP :) silny i wytrzymały to on nie jest ale jak jest i bardzo dużo to ort!zabić nawet Błękitnego Smoka raz ort!Bohaterem ort!na kilka BS to wygrałem mając kilka tysięcy Chłopów |
Ale do takich walk tych chłopów trzeba mieć naprawdę dużo :).
Takiego czerwonego posta to ja jescze nigdy nie widziałem :D.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 19 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Chłopów używam tylko w jednym wypadku : Jestem necropolią i mam szkiletornie czy jak to sie nazywa ( ta co przemienia jednostki w szkielety ). Wtedy to są użyteczne !! :twisted:
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 19 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Dla nekromantow to chlopi sa mega uzyteczni (w szkieletorni h3 w przeciwienstwie do h4 liczy sie liczba jednostek a nie ich HP: czyli 1k chloppow zmienia sie w 1k szkieletow...a to juz calkiem niezla sila)...
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 19 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Jakby mieć takie cztery generatory przed zamkiem to co tydzień sto dodatkowych szkieletów (fajna sprawa). Niestety rzadko się zdarzają takie mapy, na których ma się przed zamkiem tyle takich generatorów :(.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Legolas
Dołączył: 21 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Wronki
|
Wysłany: 20 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Ale do takich walk tych chłopów trzeba mieć naprawdę dużo :).
Takiego czerwonego posta to ja jescze nigdy nie widziałem :D.[/quote]
No fakt ten Post jest aprawdę czerwony sam sie przeraziłem gdy go zobaczyłem mozna powiedzieć że :shock: wyskoczyły mi z Orbity.
___________ "Morta alla Francia Italia anela"- dawno tego nie pisałem. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 20 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Sądze że niedocenione są drokolicze i smoki cienia (ciekawe dlaczego 8)?)
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiwern
Dołączył: 13 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Hmm... sądze , że niedoceniane są wiwerny.Owszem, owszem niemogą się równać z Skorpeną czy Czempionem, są jednymi z najsłabszych na swym poziomie, lecz jej dużym atutem jest spora prędkość i otrucie przeciwnika(lecz to z tego co pamiętam mało daje :( )
___________ Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Wiwern (cytat): |
Hmm... sądze , że niedoceniane są wiwerny.Owszem, owszem niemogą się równać z Skorpeną czy Czempionem, są jednymi z najsłabszych na swym poziomie, lecz jej dużym atutem jest spora prędkość i otrucie przeciwnika(lecz to z tego co pamiętam mało daje :( ) |
Nie daje wcale tak mało. Podczas obrony zamku jest to szczególnie przydatna umiejętność. Otrujesz przeciwnikowi np. archanioła. Po kilku turach będzie miał poniżej 175 hp. Wtedy go nawalasz tym co masz (najlepiej razem z wierzyczkami) i po kłopocie :twisted:.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Wiwern (cytat): |
Hmm... sądze , że niedoceniane są wiwerny.Owszem, owszem niemogą się równać z Skorpeną czy Czempionem, są jednymi z najsłabszych na swym poziomie, lecz jej dużym atutem jest spora prędkość i otrucie przeciwnika(lecz to z tego co pamiętam mało daje :( ) |
Do tego dochodzi duża liczba Rojowisk na losowych mapach gdzie można uzbierać całkiem dużo tych stworzonek :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiwern
Dołączył: 13 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Według mnie powinna być ona troszeczke silniejsza.Dlatego gdyż, bardzo je lubie(stąd ma ksywka :wink: )Ale niech zostanie jak jest.
Powiem krótko:
Dużo wiwern -szybka śmierć 8)
Ale mi się powiedziało :roll: .
___________ Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Kod: |
Mojim zdaniem najbardziej [color=red][b]ort![/b][/color][color=red][b]ort![/b][/color]w grze HoMM to CHŁOP :) silny i wytrzymały to on nie jest ale jak jest i bardzo dużo to [color=red][b]ort![/b][/color]zabić nawet Błękitnego Smoka raz [color=red][b]ort![/b][/color]Bohaterem [color=red][b]ort![/b][/color]na kilka BS to wygrałem mając kilka tysięcy Chłopów |
Gratulacje dla tych co tak właśnie zaznaczają orty. Orty zaznacza się tagami ort w prostokątnych nawiasach...
--------------
Dużo wiwern - szybka śmierć po stronie grającego wiwernami ;).
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 22 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
[OFF TOP]
Gollum (cytat): |
Kod: |
Mojim zdaniem najbardziej [color=red][b]ort![/b][/color][color=red][b]ort![/b][/color]w grze HoMM to CHŁOP :) silny i wytrzymały to on nie jest ale jak jest i bardzo dużo to [color=red][b]ort![/b][/color]zabić nawet Błękitnego Smoka raz [color=red][b]ort![/b][/color]Bohaterem [color=red][b]ort![/b][/color]na kilka BS to wygrałem mając kilka tysięcy Chłopów |
Gratulacje dla tych co tak właśnie zaznaczają orty. Orty zaznacza się tagami ort w prostokątnych nawiasach... |
Pomyśl trochę, to jest z cytatu. Tagi oryginalne są dobrze zaznaczone w poście tym co trzeba. To robi automat, aby osobie cytującej nie naliczać postów z ortami, jeżeli ich nie posiada.
[/OFF TOP]
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 lutego 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Gollum (cytat): |
Dużo wiwern - szybka śmierć po stronie grającego wiwernami ;). |
Pewnie tak.... jeśli to ty jesteś tym, który nimi gra :wink:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Varaus
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku
|
Wysłany: 29 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Wiwerny mają małą wytrzymałośc ale według mnie są i tak bardzo silne.
___________ Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Dawno się nie udzielałem we własnym temacie, więc dam drobne (moje) wyjaśnienie do chłopów: dlaczego taki (nie)zwykły człowiek z widełkami ma mieć TYLKO 1 życia, obrony i 3 ruchu!? Rusałka - fakt, magiczna - ale nieporównywalna. I szkielet. I gnoll. I centaur. A czy chłop nie powinien mieć ataku dystansowego, tak jak pikinier w H4? Btw w H4 ludzie docenili wartość dobrego chłopa i zrobili z niego porządnego fightera.
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Vinius (cytat): |
(...)wyjaśnienie do chłopów: dlaczego taki (nie)zwykły człowiek z widełkami ma mieć TYLKO 1 życia, obrony i 3 ruchu!? Rusałka - fakt, magiczna - ale nieporównywalna.(...) Btw w H4 ludzie docenili wartość dobrego, polskiego chłopa i zrobili z niego porządnego fightera. |
W HoMM III najsłabsza jednostka miała tylko 1 HP a w HoMM IV już 7HP. Różnica jest jak widać duża. I niechciałbym aby w H V jednostki I poziomu były tak słabe jak w H III, jeżeli powróciłyby duchy z H II to tym bardziej nie powinno być jednostki słabszej niż 7/10 HP. A chłopi, powinni być jedną z najgorszych jednostek ale nie najgorszą. Myśle że powinni wygrywać z takimi jednostkami jak rusałka czy chochlik.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
W końcu ktoś o porządnych poglądach! W H1 i 2 gdy jako mięcho armatnie miało się chłopów, walka z duchami była wręcz niemożliwa, szczególnie na początku gry, gdy sie miało slabe jednostki. Niech żyją chłopi!
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Greyhawk
Dołączył: 10 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z miejsca, w którym ma swój początek legenda - z planetoidy Terra
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Vinius (cytat): |
(...) ludzie docenili wartość dobrego, polskiego chłopa i zrobili z niego porządnego fightera. |
Ekhm, polskiego? Wybacz ale nie wydaje mi się, aby NWC tworząc HoMM4 myślało o polskich chłopach... ;) A co do ich siły: cóż, tradycją stało się, że chłopi są najsłabszą jednostką w każdej grze z serii HoMM (i nie tylko, w M&M Wieśniacy również do najmocniejszych nie należeli...), ot taki kaprys twórców. I (moim zdaniem) nie ma sensu tego zmieniać.
___________ "I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Jakiego polskiego? Gdzie Ty tu widzisz polskiego? Bo ja nie... :D :D
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Uśmiałam się, że hej... Nie ma co. Najpierw coś pisać potem się tego wypierać po edycji posta. Ciekawe postępowanie nie ma co.
Jak coś piszesz racz się do tego później przyznawać. Forum jest po to aby wypowiedzieć swoje zdanie nie trzeba go co chwilę zmieniać gdy ktoś wytoczy argumenty przeciw Twoim. Właśnie sztuką jest utrzymać swoje poglądy.
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 30 czerwca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Nami, nie wiem, jak inni, ale ja w tym raczej żart widziałem niż celowe wypieranie się swoich słów ;).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Vinius
Dołączył: 12 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Miasteczko niedaleko zamku króla Maximusa...(Hunterville)
|
Wysłany: 1 lipca 2005 Niedocenione jednostki w H3
|
|
|
Jak sie często zartuje na forum, to potem sie wszystkiego czepiają.. co za ludzie :) Acid wie, co dobre :)
Swoja drogą ciekawy jestem, dlaczego nikt nie głosuje na trolla. Przecież w H1 i 2 był najsilniejszą jednostka strzelającą, a do tego regenerował się. W H3 nie walczy na odległość (jego umiejetność przejęły cyklopy, tez niedobrze :( )... a była taka fajna jednostka...
___________ Ku chwale Imperium!
O von sikus II
vel Vinius |
|
Powrót do góry
|
|
|