Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 10:49:00
Autor Wiadomość
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 31 lipca 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Nie to, żebym był jakiś poganin
wręcz przeciwnie, ja jestem w stu procentach z krwii i kości chrześcijaninem :D
ale, o ile wiem, w świecie fantasy każda rasa ma jakby własne bóstwo lub religię
co wy na to, by wprowadzić w H5 w każdym zamku z jedną lub 2 świątynie jakiegoś patrona lub boga danej rasy, która po pierwsze dawałaby jakieś bonusy, a po drugie bohater mógłby składać w ofierze potwory, lub surowce i przez to zyskiwałby potem awans na następny poziom, jakieś bonusy w walce albo też ulepszałoby mu to umiejętności, oczywiście wszystko losowo od woli boga
a jakby był nielojalny wobec swoich bóstw, to my dostawał jakieś "kary"
wiem, że to całkiem nowy wymysł, ale może nie taki głupi

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ghost



Dołączył: 25 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: ...no właśnie?

Wysłany: 31 lipca 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Po co potwory?

Jakiś datek do świątyni wrzucić co tydzień, jak nie będziesz składać długi czas (lub za mało), to bóstwo się gniewa i zsyła np. plagę.

Można też głosić walki ku czci jakiegoś bóstwa, krucjaty...

___________
Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze


fragment wiersza J. Tuwima
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Niezly pomysl ale chyba lepszy byl graal. Jak go znalazles to miales premie codziennie za darmo. ale jak juz to jakie przewidujesz to bostfa?
moze podzielic je, 1 braloby w ofierze surowce i dawalo przemie w walce a 2 jednostki i dawalo doswiadczenie. Ja tobym tak zrobil:

(H3)

Bastion

-swiete drzewo
-ogrod swietych smokow

Inferno

-szczelina krwi(takie pekniecie w ziemi)
-przedsionek piekla(przedpiekle)

Lochy

-jaskinia wladcy czarnych smokow
-przepasc bez dna

Nekropolia

-kosciana kaplica
-przekleta krypta

(H4)

Azyl

-grob krola zlodziei
-glodny wir (cos jakby tromba powietrzna)

Akademia

-spichlerz duchow
-schody do nieba :)

Moze jeszcze zrobic tak, zeby losowo swiatynia dawala nam premie, albo zsylala plagi na losowego przeciwnika (jesli jest ich kilku bo jak 1 to bedzie to naprawde losowy wybor:))

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc to nie mam za bardzo wyrobionego zdania na temat sensowności pojawienia się świątyń w HoMM-V. Póki co mnie również wystarczy struktura graala tak jak było to dotychczas.

Zresztą aby świątynie miały sens należałoby wpierw odnieść się do fabuły M&M oraz HoMM. Moja znajomość jest w kwestii marginalna więc przydałaby się tutaj pomoc kogoś kto zna ją doskonale.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w każdym zamku powinny być 3 rodzaje świątyń. Gracz wybierał by tylko jedną z nich, a każda by dawała coś innego. W pierwszej stacjonowało by dobre bóstwo, w drugiej neutralne, a w trzeciej złe. Świątynie byłyby dość drogie, ale powiększały by np. przyrost, zwiększały morale i szczęście obrońców miasta do maks i td. i td. Powinno być dużo sposobów by przypodobać się bóstwu. Można by ustawiać straże przy świątyniach, poświęcać ofiary, organizowac igrzyska na arenach w których wystawialibyśmy do walki bohatera przeciw np. Behemotom.
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

można jakoś podesłać ten pomysł ze świątyniami twórcom Heroes 5 ?? :)
___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wulfgar



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Pomarzyć - dobra rzecz. Szanse są niewielkie...
___________
Najlepszą obroną jest atak
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

No rzeczywiści jest sens takich próśb :lol: : "Zróbcie świątynie" - na pewno nas posłuchają.
-------
1.) Trzeba mieć kompletny pomysł
2.) Trzeba znać się na fabule dotychczasowych Herosów, bo jak każdy wie, nie było żadnych oficjalnych bóstw/bogów w grze.
3.) W M&M były w każdym mieście Świątynie, ale nic o nich nie wiemy.
4.) Jak się uwzględni powyższe punkty oraz wyśle projekt całościowy, to może ktoś to przeczyta w Ubi Soft.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

No to spróbuję :)

Będę się odnosił do zamków z Heroes III.

W zamkach - Bastion, Forteca i Zamek będą świątynie dobrych bogów. Można tam składać surowce, albo artefakty jako ofiarę. Może dana świątynia wymagałaby surowca akurat tego, co jest w mieście tym najbardziej potrzebnym? Za ofiary dostaje się przeróżne premie, zależnie od miasta. W Zamku bogowie dawali by premie do poruszania się na wodzie, zwiększali by atak lub obronę jednostek na jakiś czas, bądź obdarowywali by prezentami w postaci zasobów. W Bastionie premie do poruszania się na trawiastych równinach, premie szybkości do jednostek i prezenty surowcowe. W Fortecy premie do poruszania się na śniegu, obdarowywali by bohatera dodatkową wiedzą, dawaliby mu jakieś czary.

W Twierdzy, Cytadeli i Wrotach Żywiołów - możliwość wyboru pomiędzy składaniem w ofierze jednostek, artefaktów, lub surowców. Twierdza - premie do poruszania się na skorupach, zwiększenie ataku i obrażeń jednostek, zwiększenie ataku bohaterowi. Cytadela - premie do poruszania się na bagnach, zwiększenie wytrzymałości i obrony jednostkom, obrony bohaterowi. Wrota Żywiołów - nie wiem czy tam powinni być jacyś bogowie, ale jeżeli tak, to powinna być możliwość wyboru pomiędzy czterema bóstwami - ognia, wody, powietrza, ziemi. Bóstwo ognia daje czary ognia, zwiększa atak bohaterowi i jednostkom, daje premie do poruszania się na lawach. Wody - zwiększa obrażenia jednostek, wiedzę bohaterowi, daje czary wody, daje premie do poruszania się statkiem po wodach. Powietrze - powiększa obronę jednostkom i bohaterowi, daje czary powietrza, zmniejsza karę ruchu na trudnych terenach. Ziemia daje czary ziemi i zwiększa premię poruszania się na wszystkich terenach. Twierdza dodatkowo mogłaby sobie zwiększać przychylność bogów ilością wygranych walk.

Pozostały Inferno, Nekropolia i Lochy. Tutaj można poświęcać jednostki lub artefakty. A zatem - inferno, tu bóg daje premie do chodzenia na lawach, zwiększa moc bohaterowi, daje czary ognia. Nekropolia - zwiększa nekromancję bohaterom, zwiększa premię poruszania się na pustkowiach. Lochy - zwiększa premię poruszania się po podziemiach, daje czary ziemi, daje lepszą wytrzymałość jednostkom.

Ponadto bogowie mogliby obdarzać artefaktami lub doświadczeniem. Aha i gdyby w Heroes V pojawił się mój ulubiony system magii - Szkoły Ognia, Wody, Ziemi, Powietrza, Ducha, Ciała, Umysłu, Ciemności i Światła, to czarów ducha, ciała, umysłu byłyby tylko w świątyniach i mogliby się ich uczyć tylko bohaterowie o profesji kapłana(każdy zamek powinien mieć jakiegoś) lub rycerza, bądź kogoś w tym stylu(tak jak jest to w M&M).

Ja wiem, że ten pomysł nie jest doskonały :wink:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Ale mówiłem o czymś kompletnym, a to są tylko piękne frazesy, bez szczegółów.
- bez obrazy. :wink: [/i]

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Coż , ja raczej takze jestem sceptyczny yem u pomysłowi. pOZA TYM CO POWIEDZIAŁ Haav Gyr ja bym kciał wiedzieć jakie znaczenie praktyczne mialaby ta budowla:
dodatkowe bonusy dla obrońców ?Tylko po co ? Będzie to li tylko folklorystyczny ozdobnik i jeszcze jedna budowla bonusowa...
składanie ofiar dla podwyzsenia poziomu bohatera ?Bardzo" łatwy" sposób zdobywania doswiadczenia tylko na jakiej zasadzie ?
Bo jesli to bedzie mała danina to będzie naduzywana i sens straca inne elelmenty zdobywania doswiadcenia bo po co mozna sedziec w zamku i poswiącić tygodniowy przyrost stworzeń 1 poziomu .
Jesli natomiast będzie zbyt wysoki to także będzie bezuzyteczny bo nie będzie czym bronic zamku (zakładam biernosc bohatera).
TERAZ Jakie to mialby byc bonusy :
+X do obrony to po co budowac fotyfikacje i rozbudowywać zamek skoro m sie tanie żrodło modyfikatora ....
morale morale analogicznie jak wyzej tylko w stosunku do rozwoju bohatera..
REASUMUJAC : Wydaje mi sie ,iz nie nalezy wproadzac elementow ktore funkcjonalnie pokrywalby sie z wczesniej wprowadzonymi....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

W sumie to się chyba bym jednak z tobą roobert zgodził :wink:
Jeżeli byłaby świątynia to musiałaby dawać inne premie, takie które nie pokrywałyby się z elementami wcześniej wprowadzonymi. Jeżeli w Heroes V każdy zamek miałby kapłana to byliby oni rekrutowani właśnie tutaj, no i tak jak mówiłem - magie jaźni można się uczyć tylko w tym miejscu. Może by wprowadzić taki element: Gracze musieliby co jakiś czas składać jakieś ofiary, żeby nie sprowadzić na siebie gniewu i klątw bogów?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 2 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Z tym poświęcaniem jednostek w zamian za doświadczenie to nawet mogłoby sobie być ale pod pewnymi warunkami:

Po pierwsze na danej powinien być określony standardowo (lub przez autora) limit, czyli górna granica do której możemy otrzymać tym sposobem doświadczenie.

Po drugie rodzaj darowizny powinien zależeć albo od zamku (może to być mana, surowiec bądź jednostka) - to wariant 1.
Wariant 2: Same jednostki
Wariant 3: Wszystkie elementy wymienione w punkcie 1.

W stosunku do jednostek wysokość doświadczenia powinna być zrobiona tak, że bardziej opłacałoby się poświęcać jednostki poziomu wyższego. Natomiast im niższy poziom poświęcamy ty mniej ekonomicznie by nam wychodziło.
I jeszcze jedno: rodzaj jednostek. W niektórych zamkach więcej uzyskiwalibyśmy ze stworzeń macirzystych/rodzimych, w innych jak nekropolis z jednostek żywych, w inferno z wszelkich "dobrych" jednostek.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim aby myśleć o świątyniach i bogach/bóstwach, należy stworzyć przynajmniej zarys kosmologiczny.
Trzeba nazwać boga, przypisać mu konkretne dzialanie oraz sferę rządów, opisać jego charakter, oraz stworzyć resztę bajerów :wink: .
Do tego trzeba napisać historę, w przypadku herosów nie będzie ona długa, bo można wyjść z założenia, że kwestia wiary jest nowa i zaczyna się wraz z H5. Potem należy choć odrobinę to wkomponować w wydarzenia z pozostałych części Herosów i M&M, wtedy otrzymamy projekt. :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Haav GyrTrzeba nazwać boga, przypisać mu konkretne dzialanie oraz sferę rządów, opisać jego charakter, oraz stworzyć resztę bajerów .
[/quote]
Haav problem wydaje mi sie iz nie leży w fabule i wzajemnych relacjach bo można to zrobic ciekawie z ODROBINA wyobrażni. Większym problemem wydaje mi się moze byc funkcjonalność tej struktury i ocena jej przydatnosci w grze .Bo mozna dać czemus historie ,nazwać ale trudniej nadac temu czemus sens...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Wież mi, dodanie jednego budynku w zamku, który coś tam da jest o wiele mniej skomplikowane. :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, dla mnie świątynia jest tym czego brakowało mi w Heroesach. Jakoś mi tak nie pasują czary typu błogosławieństwo, psalm mocy, sanktuarium czy leczenie wplecione do gildii magów. Ewentualnie można by zastąpić gildie magów w niektórych miastach - np. w zamku(h3) czy zamku życia(h4) byłaby to właśnie świątynia, którą się rozbudowuje... W Bastionie, czy zamku natury - świątynia natury. Tak przy okazji podam przykłady budynków, które powinny być zamiast gildii magów w niektórych miastach. Gildia Czarnoksiężników - Lochy, Gildia Nekromantów - Nekropolia no i może Zakon Heretyków(coś jakby zła świątynia) Inferno.

Czyli jak widać, świątynie nie musiały by służyć do czczenia bóstw, mogłyby mieć inne role...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Co do czarów, to w moim pomyśle rodziału Gildii magów na gildie sfer:
ducha, umysłu, ciała, wody, ognia, ziemi i powietrza :P , porządkuje nieco tą sprawę(pomysł z gier M&M). Bo po pierwsze:
- Kapłani lepiej i szybciej uczyli by się zaklęć ze sfer ciała i ducha.
- Magowie byliby od żywiołów i umysłu.
Więc pewne różnice byłby odrazu widoczne.
:wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Cytat
Cytat:
Nie wiem, dla mnie świątynia jest tym czego brakowało mi w Heroesach. Jakoś mi tak nie pasują czary typu błogosławieństwo, psalm mocy, sanktuarium czy leczenie wplecione do gildii magów. Ewentualnie można by zastąpić gildie magów w niektórych mias

OK,ale będac konsekwentnym do wykorzystania innych czarów np. ofensywnych typu implozja , łancuch błystakawic itp. należałoby stworzyć nastepny budynek Dom czarnoksieznika w rózych wersjach dla kazdego zamku i tak dalej. W ten sposób stworzy sporo bałaganu dlatego niechaj za czary zarówno offensywne , defensywne , uzdrawiajace odpowiedzalne nadal będą Gildie ..
Cytat
Cytat:
Wież mi, dodanie jednego budynku w zamku, który coś tam da jest o wiele mniej skomplikowane

No własnie jednego budynku , który COŚ ta da tylko po co?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

No, właśnie chodzi o to, żeby bałaganu nie było... No i dlatego czary typowo kapłańskie powinny być w świątyni, reszta tak jak była - w gildiach. Optowałbym tylko za zmienieniem standardowej nazwy "gildia magów" w takich miastach jak nekropolia czy lochy, gdzie raczej powinno być "gildia nekromantów" i "gildia czarnoksiężników"...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 3 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):
Co do czarów, to w moim pomyœle rodziału Gildii magów na gildie sfer:
ducha, umysłu, ciała, wody, ognia, ziemi i ognia


Chyba ducha, umyslu, ciala, wody, ognia, ziemi i powietrza :P

___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Cytat
Cytat:
No, właśnie chodzi o to, żeby bałaganu nie było... No i dlatego czary typowo kapłańskie powinny być w świątyni, reszta tak jak była

Ale po co? :shock: :wink: Przeciez mozna to zrobic w prostrzy sposób .Skoro będzie w kazdym zamku profesja maga i kapłana i kazdy z nich w roznym stopniu szybkosci będzie się uczył zarówno jednych i drugich czarów to po co budowac dodatkowa budowlę jak to można zrobic w drzewie rozwoju umiejętności poszczególnych klas bohaterów(wieksze prowdopodobienstwo wystapienia umieetnosci :piromancja (np), uzdrowienie dla poszczegolnych klas bohaterów np. 65%/35% na korzyść rozwoju klasowej umiejętnosci) .
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

No, nie chodziło mi tu o szkoły magii... Miałem na myśli poszczególne czary, które bardziełby pasowało, gdyby nasz kapłan uczył się ich w świątynii a nie gildii magów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

ParsoN Junior:
Cytat:
No, nie chodziło mi tu o szkoły magii... Miałem na myśli poszczególne czary, które bardziełby pasowało, gdyby nasz kapłan uczył się ich w świątynii a nie gildii magów.

WŁAŚNIE w tym tkwi szkopuł .Po co wprowadzac formułe swiatyni dla pewnego rodzaju czarów np uzdrawiających ? czry niechaj sobie będa nadal w strukturach gildi . Światynia winna byc odpowiedzialna za kierowanie rozwoju cech badz umiejętnosci drugorzędnych dla danej klasy . Jedynym sensem istnienia czarów w swiatyni byłby czary dodatkowe bardzo silne i trudne oraz kosztowne dla zobrazowania np. Wskrzeszanie Grupowe (kapłan mógłby w zalenosci od rozwoju wskrzesic odpowiednia liczbe jednostek każdego rodzaju a nie tylko jedna jak Mag) . Lecz czy to było dobre ??? nie wiem
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gavin Magnus



Dołączył: 16 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: crackoov

Wysłany: 4 sierpnia 2004     Świątynie w zamkach w Heroes 5?? Odpowiedz z cytatem

Wskrzeszanie grupowe to dobry pomysl ale to temat o zakleciach, czy swiatyniach?
___________
Lepsze jutro bylo wczoraj.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.