Autor |
Wiadomość |
Milten
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Nowa Góra
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Niedawno ukazała się zapowieć HoMM V w CDA jeżeli ma ktoś dostęp do tego miło by było aby umieścił jakieś nowe informacje na temat HoMM V.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
1. Bohaterowie będą czynni, ich wpływ na bitwę bedzie jeszcze większy (będą dużo potężniejsi (już widzę te ognie w oczach co poniektórych)
2. Klimat będzie mroczniejszy.
3. Większe możliwości rozbudowy zamków i nie chodzi tu tylko o jednostki.
4. Nadal trzeba bedzie wybierać budynki rezygnując z innych. W znacznie większym stopniu niż w czwórce.
5. Jednostki na polu bitwy będę większe.
6. Gra nie będzie 3D - ekranu wciąż nie będzie mozna obracać.
7. Ale wszystkie obiekty i jednostki mają być w pełni trojwymiarowe.
8. Pozostanie kilka typów starych miast (np. bastion, zamek), ale bedą tez oparte o zupełnie nowe pomysły.
9. "(...) wygląda na to, że metropolie bedą dużo silniej związane z rasą je zmieszkującą. W mieście leśnym większość armii będą stanowić elfowie i potowory je wspomagajace, a nie - jak kiedyś - potwory i kilku elfów. :)"
10. "Po raz pierwszy kampania w herosach nie bedzie liniowa!". Podobno na bieg kampanii ma mieć wpływ wybor nacji oraz nasze (graczy) późniejsze działania.
Chyba zdecydowana większość zmian to zmiany na dobre, prawda :)?
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Heimdall Ragnarok
Dołączył: 25 lipca 2003 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
CO TO MA BYĆ?! Przepraszam wszystkich, ale Ubisoft dał ciała! CO TO MA BYĆ!?, powtarzam. To będzie gniot (czyt. Heroes IV), który będzie miał "nieco mroczniejszą grafikę". Krótko mówiąc, patrząc na artworki to szykuje się mroczna manga...Zielevitz! Stwórz to Forge w końcu, bo muszę jakoś odreagować :P
To jest skandal! "Nieliniowa kampania"? Czy tego samego nie obiecywali w "Warlordsach IV"?!
___________ Kiedy muzyka milknie, reszta jest milczeniem |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
punkt 1... to chyba nawet komentować nie muszę ... poprostu tragedia ... ma być gorzej niż było w h4 ? :(
punkt 3... ale po co ? Drodzy twórcy Heroes 5 .. zamki w tej grze będą naprawde zbędne !!! Ja i tak ich nie będę rozbudowywał... no bo po co? Skoro jednym herosem będę mógł wszystkich pokonać ? :(
punkt 4 ... tak no jak wyżej budynku nie będę wybierał... Sam heroes mi wystarczy ... :(
punkt 8 ... właściwie to żaden plus ... jak już pisałem przecież miasta nie będą nam tak naprawdę potrzebne
punkt 9 ... no brawo miasto elfów mi odpowiada :) .... szkoda tylko że nie będę musiał kupować w nim jednostek ......
punkt 10 ... brawo ... kampania nieliniowa ... chętnie zagram ... duży plus :)
...
ehhhh... ale czy znów będę całą kampanię jednym przypakowanym bohaterem przechodził ?? bez jednostek.... no raczej tak ....
Nie wiem.... chce mi się poprostu płakać :cry:
PS ... Pomyśleć że jeszcze nie tak dawno byłem wielkim optymistą....
Powiem tyle komercha !!!!! Z tej zapowiedzi spodziewam się zobaczyć nędzną próbę reaktywacji serii (bo spójrzmy prawdzie w oczy seria HoMM zakończyła się na H3 !!! )... A myślałem , że nic gorszego od h4 nie może wyjść :(
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fuuzy
Dołączył: 19 października 2002 Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Hmm... a ja się spytam... skąd "szanowne" CDA ma owe informacje?... interesuje mnie to, bo jakoś nic nie słyszałem o tym chodząc po anglojęzycznych stronach (które z pewnością mają dużo większą wartość dla Ubisoftu niż siakieś CDA)...
co do samych informacji...
1. mało mnie to interesuje... ;) jeśli bohaterowie nie będą wyrwani z heroic fantasy to będzie dobrze...
2. mrocznieszy klimat... taa... "nie ufaj nikomu"... krew tryskająca jak z fontanny - mroczny klimat według Ubisoftu...
3. za dużo rewelacji w tym punkcie nie ma... stąd wnioskuję, że może się spełnić :P
4. ... oby siedlisk było więcej...
5. ... niesamowite... :P
6. tu "Ubisoft" ma u mnie plus - połączenie 2d i 3d jest dosyć niecodzienne...
7. tu też plus - grafika w rtsach 3D coraz bardziej przypomina prerenderowane modele... kto wie co będzie za dwa lata...
8. tu mają plus...jeden brak-nawiązań-do-Warcrafta, na wynos
9. plusik... lepsze to niż oparcie miast na "charakterach" (Forgotten Realms się kłania)
10. Błeee... duży minus... fabuła powinna być liniowa... jak mówiłem - wolę jedno, genialne rozwiązanie zamiast kupy chłamu pod nazwą "twoje działanie ma znaczenie!" - a co za tym idzie, płytkich postaci, mało ciekawej historii, że o beznadziejnym klimacie nie wspomnę....
... zmiany, zmianami... mogło być gorzej...
___________ Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Cytat: |
1. Bohaterowie będą czynni, ich wpływ na bitwę bedzie jeszcze większy (będą dużo potężniejsi (już widzę te ognie w oczach co poniektórych) |
Arghhh.... albo dwa inne warianty: moze się jeszcze zmienić albo poczekamy zobaczymy.
Poza tym nie wiemy ilu bedzie ich w armii a to ma duże znaczenie... jesli tylko jeden potężny heros to jeszcze jest nadzieja na to że nie zepsują balansu.
Po drugie wszystko zależy także od samego bohatera... czy bedzie miał duzy wpływ już na samym początku czy później.
Cytat: |
2. Klimat będzie mroczniejszy. |
Mam nadzieję że mrocznym klimatem przebije Discipless-II. Jednak mroczność to nie wszystko... musi być także odpowiedni, wyważony klimat dla zamków typu Castle... inny dla miast neutralnych. Poza tym więcej "elementu mroczności" widziałbym w niektórych typach podłoża (teren) i samych obiektach przyrodniczych (drzewa góry, kości, wyziewy etc.) w HoMM-IV było tego zdecydowanie za mało.
Oczekiwałbym także większej różnorodności jesli chodzi o drzewa zwłaszcza te mroczne (jedne wysokie i strzeliste inne niskie i różne rodzaje)...
I oczywiście odpowiednia muzyka.
Cytat: |
3. Większe możliwości rozbudowy zamków i nie chodzi tu tylko o jednostki. |
Tego właśnie oczekuję dobrej zabawy z rozbudową miasta jednak poczekajmy na końcowy efekt by stwierdzić czy spełnił oczekiwania.
Cytat: |
4. Nadal trzeba bedzie wybierać budynki rezygnując z innych. W znacznie większym stopniu niż w czwórce. |
Bo ja wiem :? ... inne obiekty, które nie są generatorami jak najbardziej... zwłaszcza te obronne, gospodarcze i bonusowe. Jednak wybór jakichkolwiek jednocześnie redukuje znacznie liczbę ogólnie budowanych obiektów. Zwłaszcza generatory stworzeń, których bedzie tylko 4 lub 5.
Cytat: |
5. Jednostki na polu bitwy będę większe. |
Ot mały szczegół choć dla niektórych ma znaczenie. Mnie bardziej interesują same rozwiązania pola bitwy, np. formy ataku, wielkość obszaru, kwestia rzucania zaklęć przez jednostki etc.
Cytat: |
6. Gra nie będzie 3D - ekranu wciąż nie będzie mozna obracać.
7. Ale wszystkie obiekty i jednostki mają być w pełni trojwymiarowe. |
To trochę cieszy ale martwi mnie trójwymiarowość obiektów... chociaż poczekajmy na screeny.
Cytat: |
8. Pozostanie kilka typów starych miast (np. bastion, zamek), ale bedą tez oparte o zupełnie nowe pomysły. |
Mam nadzieję że zobaczymy stary i niezwykle klimatyczny Fortress z HoMM-III
Cytat: |
9. "(...) wygląda na to, że metropolie bedą dużo silniej związane z rasą je zmieszkującą. W mieście leśnym większość armii będą stanowić elfowie i potowory je wspomagajace, a nie - jak kiedyś - potwory i kilku elfów. " |
Jak dla mnie ta wiadomość nie jest zła... po części moze być to ratunek dla wyboru generatora w mieście, co zwiększy możliwość ich budowy do właściwych proporcji 6-7 (+upgrejd).
Nasuwa się pytanie wybór obiektu czy wybór upgrejdu?
Cytat: |
10. "Po raz pierwszy kampania w herosach nie bedzie liniowa!". Podobno na bieg kampanii ma mieć wpływ wybor nacji oraz nasze (graczy) późniejsze działania. |
Hmm... to może być ciekawe. Kampanie bedzie można przejść na różne sposoby.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
1. Koszmar! a mialem taka nadzieje ze wroci bierny bohater. przynajmniej jego umiejetnosci i bonusy byly dla wszystkich jednostek, a tu ma byc superpotezny hiros ;(
2.Dla mnie to bez znaczenia. Tylko co zrobia z tym bajkowym miastem? ;)
3.To dobrze, bo lubie budowac w zamkach.
4.NIEEE!!! Tylko nie to!!! znow bede musial wybierac i jeszcze wiecej. widocznie bedzie wiecej budowli a mniej bedzie mozna zbudowac. i po radosci z pkt.3 :(
5.Fajnie.
6.Szkoda.
7.Fajnie.
8.Fajnie, byleby nie pozbyli sie miasta w stylu Tower...
9.Obojetne, byleby nie bylo przesadzone, jak juz bylo mowione, np. elf z lukiem, elf z mieczem, elf na koniu, elf na pegazie, elf na jednorozcu...
10.Nawet Fajnie. Tylko pozostaje dylemat ktore rozwiaznie pojawi sie w H6?[trzeba patrzec w przyszlosc ;)]
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
na pocieszeenie, co dla niektórych, powiem że to raczej bardziej metaanaliza autora i jeszcze wszystko nie kjest przesądzone , głównie w kontekstcie bohater aktywny /bierny . fakt firma ma dylemat dlatego monitoruje nadal rynek stąd te "mettaanalizy".
Zamieszanie wynikło stąd ,iz po pierwotnej deklaracji biernosci na wielu forach zagranicznych znaczna częsc osób była za kontunuacją aktywnosci bohatera . Ile to procent było nie wiem sugeruje ok 80 procent bo dla mniejszej by sie nie opłacało zmieniać koncepcji pierwotnej i dokonywac sporych zmian w ekipie tworzacej. Dotakowo na aktywnością bohatera jest grupa Nivialu. Czy rzeczywiście tak będzie jak napisał autor CD Act.
? Nie wiem ja daję jakieś 70 % na to iz boh będzie aktywny
|
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Narazie powiem tylko tyle, że poczekamy, zobaczymy - zapowiedzi H4 były teżrewolucyjne, soczyste i zapowiadały super gre, a wyszło co wyszło...
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
roobert (cytat): |
Zamieszanie wynikło stąd ,iz po pierwotnej deklaracji biernosci na wielu forach zagranicznych znaczna częsc osób była za kontunuacją aktywnosci bohatera . Ile to procent było nie wiem sugeruje ok 80 procent bo dla mniejszej by sie nie opłacało zmieniać koncepcji pierwotnej i dokonywac sporych zmian w ekipie tworzacej |
Fakt ... ale ludzie na forach to raczej mniejszość fanów serii... Może Ubi powinien zrobić jakieś badania marketingowe.... lub ankietę na ich stronie...
Pozatym nawet ... ok większość fanów zwłaszcza na zachodzie chce czynnych bohaterów... ale i większość z nich wypowiadała się że w h4 herosi byli przesadzeni... i co > ??? Ano i w h5 mają być jeszcze silniejsi.. :(...
Kwestii tego że na zachodzie pewnie uważają że h4 jest lepsze od h3 też nie będę komentował.....
Patrząc jednak inaczej : jedno zdanie w cd action nic nie przesądza... Przed wydaniem gry wiele może się zmienić....
Pamiętam że przed wydaniem h4 na stronie cd-projektu były już zdjęcia wszystkich jednostek i ich statystyki... Z tego co kojarze to Czarny Smok miał tam 1000 życia :wink: a necropolis miało TownGate (znane z h3) :lol:
Ale wybaczcie bo mnie nieco poniosło jak przeczytałem tą zapowiedź ... Spodziewa się tu człowiek na 100% biernego bohatera .. a tu taka akcja :(
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Val Gaav
Cytat: |
... Może Ubi powinien zrobić jakieś badania marketingowe.... lub ankietę na ich stronie...
|
Właśnie to robi poprzez tzw puszczanie farby na temat gry
Cytat: |
Kwestii tego że na zachodzie pewnie uważają że h4 jest lepsze od h3 też nie będę komentował.....
|
Jęsli o H4 to nie Chdzi o lepiej zbalansowany EQ
Cytat: |
jedno zdanie w cd action nic nie przesądza... Przed wydaniem gry wiele może się zmienić....
|
O tuz to to jest metaanaliza pana X a nie oficjalne stanowisko Ubi
Ja tez moge latając po roznych forach machnąc taka analizę
MiB
Cytat: |
im dłużej poczekam tym większe prawdopodobieństo iz wyda to kto inny niz Ubi |
|
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
roobert (cytat): |
MiB
Cytat: |
im dłużej poczekam tym większe prawdopodobieństo iz wyda to kto inny niz Ubi |
[/b] |
eeee.... ale Ja tego nie powiedziałem....
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
MiB
Cytat: |
Narazie powiem tylko tyle, że poczekamy, zobaczymy - zapowiedzi H4 były teżrewolucyjne, soczyste i zapowiadały super gre, a wyszło co wyszło...
|
Juz sie poprawiam reszta jak poniżej w postcie
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
roobert (cytat): |
Właśnie to robi poprzez tzw puszczanie farby na temat gry |
Gratuluje Roobercie zdrowego osądu .. Mnie na początku trochę poniosło i zbyt trzeźwo na to nie spojrzałem :wink:
Czy możemy coś zrobić by jeszcze coś w h5 zmienić .. Jak mogę wyrazić sprzeciw przeciwko przypakowywaniu heroesów ???
Jakby ktoś coś wiedział to niech tu napisze :wink:
aha tak po przemyśleniu to może to być równie dobrze nadinterpretacja... Może bohaterowie typowi będą bierni ... A poprostu Ubi ma zamiar wprowadzić dodatkowych specjalnych bohaterów (z super silnych ras.. jak np. anioły diabły ) osiągalnych dopiero w późnej fazie rozgrywki ( zaczynających na 1 poziomie z 1000 hp :wink: ) i oni by walczyli .. skoro mają być tak potężni ??? (np w castle Serafin .. w necro Kostucha itp ... W inferno Jakiś potężny demon ) .... byłoby to rozwiązanie po części nieco do comanderów z WoGa podobne... A kto wie czy ubi jednak się na WoGu troszeczkę nie wzorował ....
W ten sposób Ubi starało by się zadowolić i zwolenników aktywnych bohów i zwolenników biernych ...
Nie wiem zresztą przychodzi mi tysiąc różnych myśli do głowy :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Cytat: |
Czy możemy coś zrobić by jeszcze coś w h5 zmienić .. Jak mogę wyrazić sprzeciw przeciwko przypakowywaniu heroesów ???
Jakby ktoś coś wiedział to niech tu napisze |
Well... trzeba napisać petycje i wysłać do ubisoftu:
"My fani HoMM protestujemy przeciwko kontynuacji błędnej polityki uczynienia z bohaterów "mega-jednostek". Takie decyzje prowadzą do zburzenia czy wręcz zniszczenia balansu w grze. Przy silnym czynnym bohaterze istnieje groźba marginalizacji jednostek a tym samym pod znakiem zapytania staje się sens rozbudowy miast i werbowania stworzeń.
Naszym zdaniem rola bohaterów powinna się sprowadzać do wspomagania armii (podobnie jak w HoMM-II i III). Wszelkie działania prowadzące do zwiększenia roli bohaterów jeszcze bardziej niż w części 4 budzi w nas duży niepokój i stawia pod znakiem zapytania nabycie Waszego produktu...
[dalej coś o negatywnym wpływie komercjalizacji na gry i o wypuszczaniu niedopracowanych gniotów]
[Ważne jest też powołanie się na Jaskinię - tytułując się osadnikami JB"
To tylko przykładowy protest.... choć forma może być inna. Jeśli znajdziesz 100 osób myślących w podobny sposób będziesz miał podstawy by to puscic tam gdzie trzeba... Nie ma pewnosci czy wiadomośc zostanie przeczytana, a tym bardziej odpowiedź UBi jes wielce wątpliwa.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
co tak krutykujecie ??? zagracie zobaczycie,popłaczecie
czy to prawda że w H5 ma nie być nekropoli ;(((
|
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Emirat Baste (cytat): |
co tak krutykujecie ??? zagracie zobaczycie,popłaczecie |
ale my właśnie chcemy zobaczyć, zagrać i krzyknąć z radości "O Mahadevo dzięki Ci za takie C U D O" :twisted:
Emirat Baste (cytat): |
czy to prawda że w H5 ma nie być nekropoli ;((( |
nic mi o tym nie wiadomo... ale lepiej, żeby to nie było prawdą...
Ftoś na CH swego czasu (cytat): |
The Big Picture: ... based on the answers provided by Fabrice:
the game will use a 3D engine;
the game will lean more towards strategy than RPG;
the system requirements will remain low, and offer some scalability;
a simultaneous turn system is considered, but only as a means to speed up the early parts of the game;
the game will not be released in 2004, but should be announced some time after the E3;
there will be a demo;
demons and the undead might form separated factions again;
the multiplayer mode will focus on Internet play, but hotseat might be included;
there will be a unique storyline for the single-player campaigns;
the story style will be the faction switching / linked storyline style;
stacks, dragons, upgrades, a combat grid and other basic concepts from the previous games will be back;
a combat-grid resembling the one in H3 will be implemented;
towns will seem more "alive" than before;
lots of changes\improvements in the combat-fase of the game; that part of the game is starting to get playable;
heroes will probably not participate in combat as in H4, but they'll be more involved than in H3;
diplomacy will not be a major key in the game, but creating alliances during missions will be possible;
official homepage to open with the official announcement of the game;
former New World Computing staff members, such as Jon Van Caneghem and Rob King, might work with Ubisoft;
game-development is considered to be on schedule.
|
dość stare to, ale czyżby nagle UBI zmieniło zdanie?? Tak w trakcie prac?? Nie kce mi się wierzyć...
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Haarald (cytat): |
To tylko przykładowy protest.... choć forma może być inna. Jeśli znajdziesz 100 osób myślących w podobny sposób będziesz miał podstawy by to puscic tam gdzie trzeba... Nie ma pewnosci czy wiadomośc zostanie przeczytana, a tym bardziej odpowiedź UBi jes wielce wątpliwa. |
Innymi słowy to jak walka z wiatrakami :( :(
Ale i tak trzeba będzie pomyśleć o jakiejś ankieci jeśli się te zapowiedzi z cd action potwierdzą ...
Swoją drogą to Ambasada Ubi softu w jaskini to chyba dość wymarła jest ??? Tak samo same newsy z h5 ... ostatni artwork to już z pół roku chyba ma
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Cóż możemy zrobić ? pozostaje czekać i zagrać w Jak to ujął MiB CUDO :twisted:
miejmy nadziejeże to będzie dosłownie CUDO a nie w przenośni
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
MIB
Cytat: |
dość stare to, ale czyżby nagle UBI zmieniło zdanie?? Tak w trakcie prac?? Nie kce mi się wierzyć...
|
Na razie się pewnie waha ale jakieś 2 miesiące temu na jednej ze stron australijskich poświeconych HoMM cosik o tem napomykali...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Koszmar, koszmar, koszmar...... jeszcze gorzej niż myślałem.
Ta gra może wg mnie jedynie nadrobić klimatem (jeśli rzeczywiście będzie mroczniejszy i nie tak cukierkowy jak w H4) i być może rozwiązaniami technicznymi.
Dla strategii, taktyki i fabuły raczej nie widzę szans...
Chciałbym jednak zobaczyć jakiekolwiek potwierdzenie tych informacji, zwłaszcza, że dziś Celestial Heavens podkreśla słowa Fabrice'a, że żadnej informacji o H5 przed oficjalną zapowiedzią nie będzie.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gavin Magnus
Dołączył: 16 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: crackoov
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Chciałbym jednak zobaczyć jakiekolwiek potwierdzenie tych informacji, zwłaszcza, że dziś Celestial Heavens podkreśla słowa Fabrice'a, że żadnej informacji o H5 przed oficjalną zapowiedzią nie będzie. |
zapowiedz miala byc w tym miesiacu. do lutego zostal jeszcze tydzien...
___________ Lepsze jutro bylo wczoraj. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Gavin Magnus (cytat): |
zapowiedz miala byc w tym miesiacu. do lutego zostal jeszcze tydzien... |
A ja myśle że jej nie będzie do końca stycznia :( Jak wiemy Ubi ma na głowie sprawy z EA ...
Acid Dragon (cytat): |
Dla strategii, taktyki i fabuły raczej nie widzę szans...
|
Chociaż raz dwa smoki się w czymś zgadzają :wink: ... Strategia , Taktyka ?
Co to za taktyka jednym herosem po mapce latać i kopniakiem bramy miast otwierać ?
Ale co do fabuły to narazie nie mam podstaw jej zjechać :)
Może masz jakieś info na fabułę w h5....
Jeżeli chodzi o nielinniowość to jak dla mnie to będzie plus
Emirat Baste (cytat): |
czy to prawda że w H5 ma nie być nekropoli ;((( |
To by chyba było samobójstwo dla "tfórcóf" ... Nie wyobrażam sobie h5 bez nekropolis, podobnie zresztą jak wielu innych graczy
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Aryene
Dołączył: 22 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
Spokojnie! Nekropolia będzie! Gdzies juz nawet widziałam screen :)
___________ Najgorzej jest poznać własne bóstwo... |
|
Powrót do góry
|
|
|
MiB
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Kęty
|
Wysłany: 25 stycznia 2005 Zapowiedzi w CDA
|
|
|
tiaaa... jest... ale to screen z czasów gdy H5 przygotowywało 3DO....
Zdravim
MiB
___________ "Imagine there's no heaven,
It's easy if you try." |
|
Powrót do góry
|
|
|