Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:19:20
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, Konqe, ale mówisz, że Scary się nie odezwał, a Herosmaniak powiedział coś, co mogłogo obrazić? Jeżeli Scary się nie odzywa, to znaczy, że już nie chce rozmawiać na forum, bo został obrażony. Nie chciałbym, żebyś się martwił, Herosmaniaku, ale musisz uważać na to, co mówisz!
PS: do Herosmaniaka: następnym razem pisz ładniej! :(
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mówię chyba nie na temat, ale ja nie wiem, jak wysłać jakąś własną jednostkę lub kilka. E-mailem? Nie chcę na razie wysyłać żadnego "stwora, którego nikt nie może wyobrazić". Ale może trochę później. Sam się dziwię... to już moja dzisiejsza druga wiadomość na forum. Swoją drogą - nikt nie wysyła wiadomości. Ogłuchli wszyscy czy co?
PS: Już wspominałem o Hobbitku! Chcę się przyłączyć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 26 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonim (cytat):
jak wysłać jakąś własną jednostkę lub kilka. E-mailem?


Zdaje się, że jeśli chcesz wysłać jednostkę do Galerii, należy skontaktować się (prawdopodobnie, bo nie wiem czy na pewno) z czarodziejką Ann, albo z (również nie wiem czy na pewno) żywiołakiem Ra-V. Oni powinni Ci podać adres, na który trzeba będzie wysłać grafiki. Z ww. osobami możesz skontaktować się np. poprzez Stajnię Posłańców.

Jeśli masz propozycję co do jednostek w WoG - u, to musisz przedstawić je WoG Teamowi. Oni już zadecydują o przeznaczeniu grafik. Najlepiej jednak, jeśli przed wysłaniem swojej jednostki WoG Teamowi dać ją do oceny jednemu z naszych, np. Acid Dragonowi.


Gość (cytat):
To ty tak długo siedzisz w tej szkole? Jest już późno


Nie wiem czy wiesz, ale odpisując na posta, należy również czasami spojrzeć na godzinę wysłania :D Pisząc tego posta byłem w szkole. Będąc w domu byłem trochę zajęty (konieczność pójścia na Drogę Krzyżową....).

Anonim (cytat):
Nie chciałbym, żebyś się martwił, Herosmaniaku, ale musisz uważać na to, co mówisz!


Moim skromnym zdaniem, tekst jaki rzucił (to dobre słowo :lol: ) Herosmaniak, nie jest powodem do obrazy.

Gość (cytat):
Pfiu, będę czekał


No to się doczekałeś :)

Anonim (cytat):
Ja tu czekam na klucze, czekam, czekam, większość dostaje, a u mnie nic!


Ojjjjjj.... znowu. Widzisz, z kluczami jest tak, że nawet małe "nieporozumienie" (np. coś w stylu "O! A to co? Prośba o klucze!") może znacznie opóźnić dostawę kluczy. Ja czekałem 1,5 miesiąca. W skutek złośliwego chochlika moje podanie gdzieś się zawieruszyło, i dopiero po rozmowie przy ognisku Dinah poinformował mnie, że znalał moje podanie gdzieś na dnie vazy danych.

Moja rada: jeśli Twoja prośba jest rozpatrywana podejżanie długo, to spróbuj złapać Guine'go, albo Dinah (kociołek) przy ognisku i zapytac się o przyczynę zwłoki. Może sie zdarzyć, ze Twoja wiadomość także jest gdzieś "w kącie". Rozdający klucze są tylko ludźmi (choć trudno w to uwierzyć :mrgreen: ) i mają prawo tak do nieuwagi, jak i do pomyłek.

Anonim (cytat):
Chyba nikt nie chce rozmawiać na tym forum. A ja mogę rozmawiać tylko na tym, powtarzam - TYLKO NA TYM


Jakim cudem? Ja będąc gościem mogłem wypowiadać się na kilku forach. A może nie? W każdym razie pisało "Możesz dodawać nowe posty" czy coś takiego. Ale na pewno możesz swobodnie wypowiadać się przy Obsydianowej Wyroczni.

Twoje zdrówko :!:

Acid: Wszelkie jednozdaniowe posty nie-na-temat niejakiego gościa usunąłem, ale zostawiam odpowiedzi Konge. Jednak jeśli chcecie dalej rozmawiać o kluczach, szkole, błędach ortograficznych czy o tym, że nikogo tu nie ma, to proszę nie tutaj, bo faktycznie nikogo tu nie będzie :twisted: Póki co, topic ma traktować o 3.58.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 27 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

luuuuuuuudzie.
Ciągle o nowych miastach,a nic nie robimy.A jest jakiś program dawający objecty??jeśli tak to zobaczymy co da se zrobić
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 27 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

FIREMARK (cytat):
luuuuuuuudzie.
Ciągle o nowych miastach,a nic nie robimy.A jest jakiś program dawający objecty??jeśli tak to zobaczymy co da se zrobić


Że co? Program mogący dodawac grafiki do miast? I jak to "dawający" obiekty. Obiekt do Heroes 3 można dodać w sposób opisany przez Avatara w Krainie WoG. Poszukaj. I błagam! Piszcie trochę bardziej zrozumiale, bo niekiedy nie wiadomo o co chodzi!

Pozdrawiam.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich, jestem tu nowy jeszcze nie mam kluczy do imperium, właśnie czekam...
Gram sporo w H3.57 i mam kilka uwag co do nowych wersji.
Przede wszystkich sprawa 'magic resistance' - tak, wiem że możan wyłączyć w opcjach - ale wraz z innymi fajnymi cechami, których troche szkoda. Przydałobysię tą ceche poważnie osłabić lub zmienić - my z kolegami gramy z wylączoną.
Druga sprawa - gra w karty w tawernie - czasem mimo wyłaczenia w opcjach mozan zagrac (scenariusze) - za łątwo dorobic sie duzej kasy (ja z kolegami umawiamy sie ze ja ignorujemy jak sie zdarzy...)
Po trzecie - nierowne szanse miast (beznadziejne bagna i zbyt silny conflux (u nas 'banned' of coz) - przydałaby sie gildia do czwartego lewelu na bagnach chociaż.
Czasem potrafi wkurzyć w grze cecha wygnania cześci wojsk przed walką przez herosów z confluxa, choć przy m.resistance to i tak pryszcz.
przydałobysię wrzucić w WoG 3.58 oficjalnie Slow, Haste na wyższy poziom gildii (wiem ze są modki które to teraz zmieniają, ale nie używam - dispel tam jest na 4tym levelu - za wysoko!). Przydałoby się jeszcze osłabić Berserka i Ressurection (przez odpornośc na berserka warto grac nekro np.) i wzmocnić lub 'spuścić niżej' M.Mirror. BTW: czary na trecim poziomie są w większości beznadziejne (nie wszystkie).
Jeszcze postuluję zamianę Learning u herosa z Castla na inną ceche - przy takim rozwoju (i nie daj boże learning w cechach drugorzednych jeszcze..) bardzo szybko otrzymujemy mutanta który zjada Azure na śniadanie. Nie wiem czemu po WoGizacji mapy pojawia sie tak duzo grzybów magii (dają 7 dni na expert dana szkołe) - można by to ograniczyć. Ogólnie przy poziomie na którym gramy z kolesiami wyłączamy czary transportowe (Fly, Dimension), oprócz T.Portal, nie gramy Confluxem, słabszym dajemy Knighta, wlaczony army balance, wylaczone: otrzymywanie przedmiotów przy awansie na wyższy lewel - takie ustawienia sie nam sprawdzają, moze cos to powie twórcom i fanom wog-a. Chetnie bym te postulaty przedstawil forum twórców WoG-a, lecz cienko u mnie z angielskim, mam nadzieję, ze ktoś tam bywa i cos im kliknie z tego co tu pisałem (M.resistance + beznadziejne bagna - grrrr).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 31 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmm Aristosek a wiec tak:
:arrow: jeżeli chodzi o magic resistance masz racje jest za dobra mogła by nie działac na jednostki 6 i 7 poziomu i byłoby ok. Z tego co wiem wielu ludziom sie nie podoba i uważaja ją za zbyt dobrą zdolnosc, byc może cos sie zmieni w patchu 3.58. Ja akurat gram z ta zdolnoscia włączoną.
:arrow: jeżeli chodzi o nierówne szanse miast hmmm no cóz conflux jest "overpowered" Przede wszystkim z powodu zbyt dużej liczby fenixów oraz zbyt dobrego grala. Nie uważam natomiast żeby Fortress był słabym zamkiem o wiele słabszym według mnie jest Inferno. W opcjach wogifikacji jest możliwosc właczenia opcji "rebalanced factions" to troche zbalansuje zamki.
:arrow: jezeli chodzi o czary skorzystaj z tego "moda" http://wog.heroes.net.pl/nowemozliwosci/zaklecia.php dispel jest w tym modzie z poziomu 2 a nie 4. Według mnie dosc dobrze balansuje czary.

___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 31 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Aristosek (cytat):
Przede wszystkich sprawa 'magic resistance' - tak, wiem że możan wyłączyć w opcjach - ale wraz z innymi fajnymi cechami, których troche szkoda. Przydałobysię tą ceche poważnie osłabić lub zmienić - my z kolegami gramy z wylączoną.


W 3.58 będzie można wyłączyć (lub włączyć) każdą zmodyfikowaną umiejętnosć drugorzędną z osobna, więc bedziesz mógł pozbyć się resistance nie rezygnując z innych. Dodatkowo, będzie też alternatywny skrypt modyfikujący 'resistance'.

Cytat:
Druga sprawa - gra w karty w tawernie - czasem mimo wyłaczenia w opcjach mozan zagrac (scenariusze) - za łątwo dorobic sie duzej kasy (ja z kolegami umawiamy sie ze ja ignorujemy jak sie zdarzy...)


Wystarczy wyłączyć skrypt w opcjach wogifikacji. Opcja nazywa się 'tavern card game'.

Cytat:
Po trzecie - nierowne szanse miast (beznadziejne bagna i zbyt silny conflux (u nas 'banned' of coz) - przydałaby sie gildia do czwartego lewelu na bagnach chociaż.


W 3.58 znajdzie się kilka skryptów zarówno wyrównujących szanse pomiędzy miastami, jak i bezpośrednio osłabiającym Conflux. Co do gildii czwartego poziomu w fortress, to niestety jest to niewykonalne (przynajmniej na razie i przynajmniej na tej samej zasadzie działania jak w innych gildiach)

Cytat:
Czasem potrafi wkurzyć w grze cecha wygnania cześci wojsk przed walką przez herosów z confluxa, choć przy m.resistance to i tak pryszcz.


Jak na razie prawie wszystkie twe propozycje już są (no... BĘDĄ)spełnione :P. Również i umiejętność dowódcy z Conflux będzie zmodyfikowana tak, aby nie 'wkurzała'.

Cytat:
przydałobysię wrzucić w WoG 3.58 oficjalnie Slow, Haste na wyższy poziom gildii (wiem ze są modki które to teraz zmieniają, ale nie używam - dispel tam jest na 4tym levelu - za wysoko!). Przydałoby się jeszcze osłabić Berserka i Ressurection (przez odpornośc na berserka warto grac nekro np.) i wzmocnić lub 'spuścić niżej' M.Mirror. BTW: czary na trecim poziomie są w większości beznadziejne (nie wszystkie).


Niestety co fan, to opinia. Do tej pory nie spotkałem się z dwoma takimi samymi opiniami co do modyfikacji siły/poziomu zaklęć i dlatego też WoG Team na razie nie podejmuje się prób takowych modyfikacji. To co w takim przypadku zadowoliłoby jednych, wywołałoby falę protestu u drugich. Jedyny sposób, aby grać, jak chcesz, to napisanie WŁASNEGO skryptu ERM modyfikującego zaklęcia i ich poziomy.

Cytat:
Jeszcze postuluję zamianę Learning u herosa z Castla na inną ceche - przy takim rozwoju (i nie daj boże learning w cechach drugorzednych jeszcze..) bardzo szybko otrzymujemy mutanta który zjada Azure na śniadanie.


hmmm...... pomyślę nad tym. Rzeczywiście, jest to dość potęzna umiejętność, ale nigdy nie odczułem, jako by miała być przesadzona.

Cytat:
Nie wiem czemu po WoGizacji mapy pojawia sie tak duzo grzybów magii


Przypadek ? ;) (a tak serio to pewnie zbyt dużo zwojów zaklęć na mapie)

Cytat:
Chetnie bym te postulaty przedstawil forum twórców WoG-a, lecz cienko u mnie z angielskim, mam nadzieję, ze ktoś tam bywa i cos im kliknie z tego co tu pisałem (M.resistance + beznadziejne bagna - grrrr).



hmmm..... a jak tam Twój polski? :P

Co do resistance, sprawa myślę bedzie rozwiązana w zadowalający dla Ciebie sposób. Co do Cytadeli, to nie będzie żadnego skryptu (poza tymi od balansu gry), który dawałby im większą siłę, gdyż (Uważaj!) przez dość sporą grupę osób nazwane przez ciebie 'bagna' są jednym z najlepszych miast w grze, a z kolei taki Conflux uznawany jest za zamek 'średni'. Myślę też, że w obliczu zdobywania doświadczenia przez jednostki, twe dotychczasowe opinie o ich sile (lub słabości) mogą ulec przynajmniej nieznacznym zmianom.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 kwietnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ok. Thx za rzeczowe odpowiedzi!
> Tristan - właśnie przyzwyczajam się (i kolegów) do "nowych" czarów.
> Acid Dragon: czy mi się wydaje czy ty jesteś w ekipie WoG (gratulacje!)
Co do mojego polskiego - tamtego posta pisałem przez 3 minuty (kolesie poszli na papieroska na mój balkon, a ja Alt-Tab (zgadnijcie z czego hehe) - i na forum szybciutko... Co do Inferno to w zasadzie jesteśmy zgodni, za jednym wyjątkiem - gdy taki pieklus znajdzie drugie Inferno, albo się uprze (na mapie XL raczej) i zburzy/zbuduje drugie. Oczywiście myślę o Castle Gates - a jeszcze jak Town Portal jest nieosiągalny...
Teraz patrzę, żę w poprzednim poście nie przedstawiłem mojej najważniejszej propozycji (to przez ten pośpiech).
Chodzi o rozwiązanie, które podpatrzyłem w turówce "Spartan":
"(...) Mianowicie, aby urozmaicić rozgrywkę gracz będzie mógł dowodzić nie tylko we własnych bitwach, ale także w tych, które toczy drugi grający, oczywiście jako strona przeciwna. Koniec nudnego oczekiwania, i koniec głupiego komputerowego przeciwnika. Teraz za każdym razem wrogiem dowodzi drugi gracz! To przefajne rozwiązanie zwie się 'Always Active' i miejmy nadzieję, że zobaczymy je także w innych grach..(no właśnie - naszym ukochanym WoG-u :) )" - czasem gramy w Herosków w czwórkę, i jeśli WoG-Team coś takiego zrobi, to na jakimś zlocie WoGowców ma od nas duże piwo wprost ze skrzyni trafionej IceBoltem ;)
- ta zmiana wymiata!, ludzie, zróbcie coś takiego jak się da!
Ps. Pooglądałem sobie screeny z http://www.republika.pl/acidcave3/ - oho, Anioły z cenzura, albo Faerie Dragons z cenzura- kroi się mała rewolucja chyba... :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 kwietnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
FIREMARK (cytat):
luuuuuuuudzie.
Ciągle o nowych miastach,a nic nie robimy.A jest jakiś program dawający objecty??jeśli tak to zobaczymy co da se zrobić


Że co? Program mogący dodawac grafiki do miast? I jak to "dawający" obiekty. Obiekt do Heroes 3 można dodać w sposób opisany przez Avatara w Krainie WoG. Poszukaj. I błagam! Piszcie trochę bardziej zrozumiale, bo niekiedy nie wiadomo o co chodzi!

Pozdrawiam.

a udowodnie,że idzie.Niech tylko wyciągne defy,a zobaczycie co umie :)

Acid: Ja nie mogę! Umiesz wyciągać defy? A jo myślał, że jestem jedyną osobą na świecie, która to UMIE! :lol: :lol: :lol: LOL

A teraz, po otrzymianiu minusowych punktów za inteligencję, może powiesz co wyciąganie defów ma wspólnego z programem dodającym obiekty? Innych graczy informuję, że nowy obiekt można dodać do plików .lod gry używając narzędzia wbudowanego w modhomm3.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 1 kwietnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Aristos(ek) (cytat):
Acid Dragon: czy mi się wydaje czy ty jesteś w ekipie WoG (gratulacje!)


Jak na to wpadłeś w tak błyskotliwy sposób :P.

Cytat:
Teraz patrzę, żę w poprzednim poście nie przedstawiłem mojej najważniejszej propozycji (to przez ten pośpiech).
Chodzi o rozwiązanie, które podpatrzyłem w turówce "Spartan":
"(...) Mianowicie, aby urozmaicić rozgrywkę gracz będzie mógł dowodzić nie tylko we własnych bitwach, ale także w tych, które toczy drugi grający, oczywiście jako strona przeciwna. Koniec nudnego oczekiwania, i koniec głupiego komputerowego przeciwnika. Teraz za każdym razem wrogiem dowodzi drugi gracz! To przefajne rozwiązanie zwie się 'Always Active' i miejmy nadzieję, że zobaczymy je także w innych grach..(no właśnie - naszym ukochanym WoG-u :) )"


Niestety, nie wydaję mi się to dobrym pomysłem. Jest to typowa broń obosieczna - gracz kontrolujący przeciwnika może po prostu UŁATWIĆ wygraną (najprościej wogóle nie atakując). Może to spowodować 'pakty' graczy przeciwko innym, w którym dwoje graczy umówiłoby się na wzajemną pomoc, aby wspólnie pozbyć się graczy komputerowych i zdobyć przewagę nad resztą graczy ludzkich.

Poza tym, o ile wiem, nie ma możliwości przeniesienia 'praw' do kontrolowania wojsk podczas bitwy na kogoś innego, więc technicznie jest to i tak niemożliwe.

W takim razie za piwo dziękujemy, ale zlot WoGowców i tak raczej się nigdy nie odbędzie :P

Cytat:
Ps. Pooglądałem sobie screeny z http://www.republika.pl/acidcave3/ - oho, Anioły z cenzura , albo Faerie Dragons z cenzura- kroi się mała rewolucja chyba... :)



Spryciarz :P

Po raz kolejny zapomniałem wyczyścić konta z tymczasowych prac :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Aproxymeo



Dołączył: 30 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Tczew

Wysłany: 10 kwietnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Kiedyś: Aristos(ek) > Uprzejmie informuję, że właśnie otrzymałem klucze i aktualnie występuję pod nowym imieniem.
Niniejszym witam wszystkich jako nowy mieszkaniec (Q chwale!) Imperium (tak wiem, nie tu miejsce na takie przywitania).

Co do cenzury, fakt chyba była potrzebna, by nie psuć innym niespodzianki, ---CENZURA--- No i jak Acid tego nie ocenzuruje ;) .

Acid: Wybacz :). Nie wykorzystuj proszę mojej niedbałości. Czasem po prostu w natłoku prac człowiek o czymś zapomina. Takich ogłoszeń proszę, byś nie pisał. Na własną odpowiedzialność sam się możesz z kimś skontaktować, choć oczywiście wolałbym, byś tego nie robił. Zabronić Ci jednak niczego nie mogę.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kozlov



Dołączył: 4 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Poznan

Wysłany: 22 kwietnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ra-V (cytat):
Uznaliśmy, że temat patcha 3.58 jest tak obszernym zagadnieniem, iż wymaga osobnego wątku.

Zastanowmy się więc wspólnie jakie zmiany chcielibyśmy zobaczyć w nowym patchu i jakie są nasze oczekiwania względem niego.



Moim zdaniem nowy wog moze byc o wiele lepszy od poprzednika.Przynajmniej tak mi sie wydaje:)

Interesuje mnie skad mozna sciagnac tego patcha i ile on zajmuje??Bylbym wdzieczny za odpowiedz!

Acid: jeżeli następnym razem będziesz chciał coś dopisać, to skorzystaj proszę z edycji posta zamiast tworzyć nowego.

Patch 3.58 dopiero będzie wydany (mamy nadzieję, że w przeciągu miesiąca), do ściągnięcia będzie z oficjalnej strony WoGa, ale z pewnością znajdzie się też w innych miejscach, w tym - pewnie i w Jaskini, jeśli serwer na to pozwoli :). Zajmować będzie hmmmm..... ok 5-7 Mb.

___________
The matrix has you!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 maja 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Witam... to mój pierwszy post na tym forum....
I może rozdrapuję stare rany, ale wykonałem grafikę jednostki przeze mnie wymyślonej (a może zgapionej??).

Nazwa: Spellbreaker (Łamacz zaklęc)
Typ: Strzelająca
Umiejętności: Magiczne lustro, Brak ograniczen w walce wrecz, Disspel (to samo co ma smocza ważka)
I chciałbym zapytac co sądzicie o niej. (myślałem jeszcze o wykonaniu drugiej wersji z ciałem arcymaga...) Czy pomysł na nową jednostke jest dobry ??

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 maja 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

POMYSŁ tak - jak najbardziej niezły.... można by się uczepić zbyt jaskrawych kolorów tu i ówdzie, ale sam pomysł jest dobry.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 28 maja 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Powiem tak: pomysł dobry ale pomyśl czy sam nie miałeś dosyć gdy w różnych grach był "nowy" stwór w którym zmieniono pare kolorów. jeśli chciałbyś tą jednostkę wprowadzić do gry to albo zrób z tym arcymagiem albo pozmieniaj w nim troche więcej, ogólnie dobre ale nie dosyć (to moja prywatna opinia kto sie nie zgadza możemy konszachtować na gadu-gadu).
Jeśli chciałbyś abym udzielił ci kilku cennych rad :P to pisz do mnie - aktualnie robię animację yeti więc może znajde dla ciebie chwile czasu a póki co jedna dobra rada: Zanim zajmiesz się animacją tego stwora to dobrze ci radze "wyciągnij" z gry animację jednostki na której się wzorujesz 8)


Pozdrowienia, Zielevitz

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 28 maja 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Powiem tak: pomysł dobry ale pomyśl czy sam nie miałeś dosyć gdy w różnych grach był "nowy" stwór w którym zmieniono pare kolorów. jeśli chciałbyś tą jednostkę wprowadzić do gry to albo zrób z tym arcymagiem albo pozmieniaj w nim troche więcej, ogólnie dobre ale nie dosyć (to moja prywatna opinia kto sie nie zgadza możemy konszachtować na gadu-gadu).


To jest pierwszy pomysł... myslałem jeszcze o ciele maga (zamiast laski takie dwa ostrza z obu stron) i głowie jakiegos rycerza. A poza tym nie mam odpowiednich programów...

Zielevitz (cytat):
Jeśli chciałbyś abym udzielił ci kilku cennych rad :P to pisz do mnie - aktualnie robię animację yeti więc może znajde dla ciebie chwile czasu a póki co jedna dobra rada: Zanim zajmiesz się animacją tego stwora to dobrze ci radze "wyciągnij" z gry animację jednostki na której się wzorujesz 8)


Domyśliłem sie Szerloku :P

A tak na marginesie to pomysł z Harego Pottera :P - Wila. Miała by cos w rodzaju umiejętnosci ze potwory z wrogiej armii przyłączały by sie to naszej...

Pozdrawiam

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 29 maja 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jak zczniesz robić napisz o tym tu w Imperium. A mz tą umiejętnością to albo sobie, poczytaj tutorial języka ERM albo zgłoś sie do Eremity Avatara może jak coś stworzysz to ci zapoda skrypt...
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 5 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Polećcie jakieś programy graficzne, bo ta praca w paincie mnie trochę męczy. A Dzikusa animację trochę trudno się robi i chyba mam coś źle zrobione już w tej chwili. Poza tym podobno trzeba mieć odpowiednią paletę kolorów, bo inaczej wszystko się skopie...... tak mi przynajmniej powiedział Slava czy jakoś mu tak......no ten od wstawiania jednostek 8) .
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 6 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Myśle że moge ci pomóc:

Po pierwsze pokaż co zrobiłeś do tej pory
Po drugie np. Paint shop pro
Po trzecie: Tak, musi być paleta 8BPP

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 10 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ktoś wie kiedy zostanie wydany nowy WoG i ile ma być w nim nowych jedonostek?? (ZGADZA SIĘ JAKIE TEŻ :P)
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 12 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nikt nie wie, albo nie powie :P
przynajmniej oprócz oficjalnej informacji o czarodziejce.

przekonasz się niedługo.
a będzie ich.... najprawdopodobniej 5.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 12 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid: Mam nadzieję że to nie będą te same jednostki tylko inne kolory...
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 12 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nie, na pewno nie dokładnie w tym sensie.

Co prawda, dwie z nich są wzorowane na animacji innych jednostek, ale w pierwszym przypadku jest to zdecydowanie zamierzone i ma to swój cel, a w drugim jest to po prostu niezbędne. Jednakże, w obu przypadkach jednostki i tak mają nowe elementy graficzne, więc typowych przekolorowań nie ma i - od razu mówię na przyszłość - nie będzie (bez nowych elementów graficznych).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 13 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

a jakąś date przyblizona kiedy zostanie wydany 3.58 mozna podac (teraz)??
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.