Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:34:30
Autor Wiadomość
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 13 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
Myśle że moge ci pomóc:

Po pierwsze pokaż co zrobiłeś do tej pory
Po drugie np. Paint shop pro
Po trzecie: Tak, musi być paleta 8BPP


Jak chcesz zobaczyć co zdziałałem to spójrz do galerii marzeń. Moje jednostki są u samej góry :twisted: 8) .

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 13 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja chce cie tylko spytać jak zrobiłeś tego Enta bo reszta to nie problem.


Btw. A jak chcesz zobaczyć co ja zdziałałem to ci pokaże gotową animację jednostki pewnej zrobionej przezemnie (nie chodzi o yeti)

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 13 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zielevitz (cytat):
a jakąś date przyblizona kiedy zostanie wydany 3.58 mozna podac (teraz)??


za miesiąc
(co z tego, że mówię to samo od trzech miesięcy? :P)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 14 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Na CH Fnord napisał, że będzie dużo więcej opcji w WOGifikacji i dodane zostaną kolejne bonusy do umiejętności drugorzędnych. Nawet jest możliwe, żw do jednej zostanie dodanych kilka nowych, które się nie bedą wykluczać, np magic resistance. Jakie bedą te opcje i bonusy :?:
___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 19 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

przekonasz się niedługo.

opcji jest sporo i sam na pewno z pamięci wszystkich nie potrafiłbym wymienić. powiem tylko, że jedną z ciekawszych będzie 'szpiegostwo' (bonus do 'zwiadu'). Będzie pozwalało m.in na wyszkolenie 'szpiegów', którzy będą mogli wedrzeć się do zamków wrogów i wykonywać wiele możliwych, sabotujących operacji.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Roodeck



Dołączył: 19 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Starachowice

Wysłany: 20 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A co z prawie ukończonym niegdys Forge?Skoro nie ma szans na zupełnie nowy zamek to może ...
___________
Visca el Barça!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 20 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

tak, myśleliśmy już o tym - więcej znajdziesz przy temacie w Obsydianowej. Jednakże, o ile Forge było rzeczywiście prawie skończone, o tyle ani jeden jego gotowy kawałek nie ujrzał światła dziennego, a Ubisoft wciąż milczy...
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 20 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A ja wykonałem taką łatkę do WoGa - zmienia wygląd jednostek póki co mam już 3 (tytan champion i alp) jeśli ktoś chciałby sobie pograć jednostkami o zmienionym wyglądzie prosz o kontakt, planuje zmienić ogólnie wszystkie jednostki, mam nawet już pomysły tzn. W Tower będą ogniste w castle takie złote, w nekropolii jakby przeźroczyste.



Dopisane Później: Well... jednak nie dam patcha do użytku w tym stopniu zaawansowania, tzn dostanie go każy kto będzie chciał ale dopiero jak skończę przynajmniej jedno miasto, Robię Tower.

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 20 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jeśli ktoś chce zobaczyc pole bitwy z pierwszej wersji ptcha zapraszam na

www.zhr.pl/~a.zielinski/unitmod/Screen.JPG

prace idą pełną parą - mm już 5 jednostek a zacząłem 3 godziny temu

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 21 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj lub jutro będzie gotowa pierwsza wersja zmieniająca wszystkie jednostki z Tower (oprócz ósmego poziomu) oraz Alpa i Championa
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 21 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

taak ukończyłem jednostki z tower, jednostki razem z instlatorem możn pobrać tu: www.zhr.pl/~a.zielinski/unitmod/unit.rar
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 22 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Widziałem już te jednostki - wygląda to jak choroba - wszystko złote, czerwone lub blade............. :twisted: :D :lol: :wink: :P :evil:
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 22 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Teraz zajmuje się Cyber-Zombie mam już kompletna animację planuje w niej zmienić oczy na białe i upodobnić do takiego jaki był na screenie z forge
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 23 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

W zasadzie to zastanawia mnie jedno i niech ktoś mi na to odpowie ale niech to nie będzie mój przedmówca bo wiem doskonale co powie.......
Ktoś wielki kiedyś powiedział, że jaki jest sens w ulepszaniu czegoś co i tak jest już doskonałe - nie ma żadnego. Po co więc te miany w WoG? O ile większość mogę przeżyć: od niczego niezwykłego(jednostki), do skryptów aż po to co ma nastać. A co ma się pojawić? Między innymi doświadczenie dla jednostek. To według mnie najgłupszy pomysł jaki może być. Modle się aby nie dotkneło to H5 i mam nadzieje, że panowie i panie z Ubisoftu nie skopią wszystkiego, ale H5 i tak mimo wszystko kupie bo lubie krytykowac i jak coś tam będzie nie tak to będę się tego czepiał.
Więc skoro już jestem tym krytykiem to mam taką uwage - po co te zmiany? Po co ulepszać? Po co modyfikować? Po co psuć to co najlepsze? Znalazłem na to jedną rade - nie zainstalować po prostu patcha 3.58 i będzie spokój... Aleluja - jak powiedział ktoś wielki...

* Lecz tak na prawde jedyne co się liczy to mój podpis - przeczytajcie:

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 24 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jeśli ci nie psuje doświadczenie dla jednostek to po prostu je wyłącz ja nie widze problemu, działa jak inne skrypty w WoGifikcji
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 27 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm... A kiedy zmienią ten obrazek w trybie multiplayer (tam gdzie sie wybiera jak chcesz grac, np. hot seat, tcp/ip, ipx) aktualnie tam jest obrazek z shadow of death. A przeciez wog to nie sod....
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 29 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Po obejżeniu screenów z 3.58 mam takie spostrzeżenia:
1. Jednostki są OK, lecz:
-Czarodziejki - OK 8)
-Wilkołaki - NAJLEPSZE tylko jakieś słabe według mnie pod względem statystyk i wogóle to jakieś karły z nich wyszły
-Centaury - to chyba ulepszona wersja tych poprzednich, zauważcie iż tło nie jest neutralne ale z Ramparta
-Drakolicze - OK, czyba ulepszona wersja Smoków
-Piekielna Konnica - sam nie wiem, ale troche mam dość tych koni :wink:
2. System doświadczenia jednostek - nie mam swojego zdania na ten temat ale wiem iż na 100% nie będę z tego korzystał.
3. Budynki - OK.

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 29 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

1. Sylvan Centaurs - Całkiem, całkiem ale one wyglądają jakby cały czas mierzyły co mi sie troche nie podoba. Ocena: 4/6
2. Sorceresses - Bardzo ładne. Ocena 5/6
3. Werewolves - Twórcy jednostki przeszli samych siebie. Najlepsza nowa jednostka, tylko niech ktos wytłumaczy tą drugą umiejętność bo troche jej nie kumam :P . Ocena 6/6
4. Hell Steeds - Piekielna Klacz :D lol. Fajne ale mogliby zmienic statystyki bo to to samo co jednorożec czy koszmary :/ . Ocena 2/6
5. Dracoliches - No comment

6. Podoba mi sie ze zmienili wygląd mitrilu
7. Przedmiot z Diablo 2 ?? Zbroja pikowana ??? hmmm...

To by było na tyle...

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 30 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
W zasadzie to zastanawia mnie jedno i niech ktoś mi na to odpowie ale niech to nie będzie mój przedmówca bo wiem doskonale co powie.......
Ktoś wielki kiedyś powiedział, że jaki jest sens w ulepszaniu czegoś co i tak jest już doskonałe - nie ma żadnego. Po co więc te miany w WoG? O ile większość mogę przeżyć: od niczego niezwykłego(jednostki), do skryptów aż po to co ma nastać. A co ma się pojawić? Między innymi doświadczenie dla jednostek. To według mnie najgłupszy pomysł jaki może być. Modle się aby nie dotkneło to H5 i mam nadzieje, że panowie i panie z Ubisoftu nie skopią wszystkiego, ale H5 i tak mimo wszystko kupie bo lubie krytykowac i jak coś tam będzie nie tak to będę się tego czepiał.
Więc skoro już jestem tym krytykiem to mam taką uwage - po co te zmiany? Po co ulepszać? Po co modyfikować? Po co psuć to co najlepsze? Znalazłem na to jedną rade - nie zainstalować po prostu patcha 3.58 i będzie spokój... Aleluja - jak powiedział ktoś wielki...

* Lecz tak na prawde jedyne co się liczy to mój podpis - przeczytajcie:





Oj, Thompsonie, myslałem że tylko ja posiadam monopol na melancholię :). Nie pragnąłeś odpowiedzi, ale i tak odpowiem. Oczywiście nikt nie będzie cię zmuszał do instalacji nowych patchy bądź włączania wszystkich opcji, ale wydaje mi się, że wychodzisz z błędnych założeń. Przyjmijmy, że HoMM3 jest doskonałe (bądź niewiele mu do tego brakuje). Ale czemu sądzisz, że WoG próbuje jeszcze bardziej udoskonalić grę? Nie, to nie tak. Nowości z WoGu nie aspirują do miana rzeczy wielkich, to po prostu nowinki, ciekawostki koncepcyjne. Nie są doskonałe, dalej - są bardzo niedoskonałe (od jakiegoś czasu bawi mnie znajdowanie nowych buraczków w grze). Stanowią jedynie rozwinięcie świata, rozszerzenie - nie: ulepszenie. To ogromna różnica. Otrzymujemy produkt niedoskonały, ale zarówno nie burzący dotychczasowej struktury (o czym świadczy plik heroes3.exe w twoim głównym katalogu). Po co wogóle nam takie skazy na doskonałym krzysztale? Taka to już natura ludzka - wszystko co doskonałe, jest już poznane, a jak jest już poznane staje się nudne. A z nudów wymyśla się różne rzeczy. Gdyż przyjąć twój sposób rozumowania to po co tworzyć HoMM4 i Homm5? WoG to powiew świeżości w skostniałe struktury. Można mieć astmę i nie lubieć przeciągów "nowego" ale można też odetchąć wilgotną bryzą i jeszcze raz, z nostalgii, z przywiązania, z miłości zanurzyć się jeszcze raz do "starego-nowego" świata. Oczywiście wybór należy do nas. I niezależnie co wybierzemy - wybierzemy dobrze!

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 30 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie będę się wypowiadał na temat sensowności zmian w WoGu i oceniania np doświadczenia jednostek, którego w praktyce jeszcze nikt nie widział. Ani też na temat informacji, które zostały bezprawnie ujawnione przez jednego z członków WoG Teamu, który poniesie konsekwencje swych działań. Odpowiem tylko na to:

Hellburn (cytat):
Hmmm... A kiedy zmienią ten obrazek w trybie multiplayer (tam gdzie sie wybiera jak chcesz grac, np. hot seat, tcp/ip, ipx) aktualnie tam jest obrazek z shadow of death. A przeciez wog to nie sod....


Oczywiście to niedopatrzenie będzie naprawione w 3.58.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Elias



Dołączył: 6 czerwca 2000
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):

Ktoś wielki kiedyś powiedział, że jaki jest sens w ulepszaniu czegoś co i tak jest już doskonałe - nie ma żadnego. Po co więc te miany w WoG?


Bo WOG nadal nie jest doskonały i zapewne nigdy nie będzie zdaniem jego twórców i graczy, nie licząc pewnie jednego z nich czyli Ciebie. Jak na razie jednak zwolennicy dalszego rozwoju są w większości, a konserwatywnej mniejszości pozostaje nie instalowanie kolejnych wersji i poztsanie przy 'doskonałości'.

___________
There can be only one!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 30 czerwca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Ani też na temat informacji, które zostały bezprawnie ujawnione przez jednego z członków WoG Teamu, który poniesie konsekwencje swych działań.


Mam nadzieje ze to nie kara śmierci przez powieszenie na szubienicy lub scięcie na gilotynie :shock:

Acid Dragon (cytat):
Oczywiście to niedopatrzenie będzie naprawione w 3.58.


Oby.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 1 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam odmienny punkt widzenia od was, ale nie ważne...

Wracajmy do patcha - podobno już za miesiąc - hmm...trzeba będzie zainstalować H3 8) . Tylko dlaczego ten Wilkołak taki mały.... :?:

I jeszcze jedno - do redaktorów strony WoG - przysyłałem wam ostatnio 3 projekty jednostek i dlaczego ich jeszcze nie ma :?: :!: Jak przez przypadek je straciliście to wam je przyśle od nowa... W końcu chyba strona jest już naprawiona, bo newsy jakoś dodoajecie :? .

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 1 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Tutaj pretensji nie kieruj do mnie - jeszcze nic nie mogę zrobić ale jak tylko wszystkie teknikalia zostaną pozałatwiane to wrzuce do galerii, co do jednostek to mam wszystkie 3 ale dostaną sie dwie (rój odpada)
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 1 lipca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jest dokładnie tak jak mówi Zielevitz - M. in. Galerie to teraz jego działka - niestety teknikalia nas blokują i Ziele nie ma na razie dostępu do Ftp'a. Jednak wszystkie grafiki do niego docierają a on się nimi ładnie opiekuje.

Wytrzymajmy jeszcze troszkę i poczekajmy cierpliwie aż się kłopoty z serwerem skończą.

Ps. Rój bym jednak zostawił - ale to już sobie na privie poGGadamy :P

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.