Autor |
Wiadomość |
Thompson

Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 2 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ale nakłoncie Zielevitza by zamieścił wszystkie jednostki czyli 3 bo mu się niepodoba jedna z nich a mianowicie Rój. Nie jest taki zły... Pozostałe dwie to Strażnik czyli Guardian (raczej średni ale jest) i Pagan ( Niewierny) - całkiem dobry 8) .
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson

Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 3 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Po obejżeniu screenów z patcha 3.58 mam także nawroty ciekawości w sprawie artefaktów, których dojdzie, a dojdzie....... :twisted:
A teraz z innej beczki...
Kiedyś kiedy w Galerii Marzeń pojawiły się moje kolejne jednostki a mianowicie Wiedźmin, Kryształowy Golem i Dzikus wysłałem ich projekty do Slavy. Powiedział mi iż jest to kawał dobrej roboty iż że o ile Golem jest bardziej zbędny to do pozostałych dwóch się przyczepił iż można by wykonać ich pełne animacje, w szczególności powiedział mi iż gdybym się pośpieszył z Dzikusem, który mu się bardziej podobał (co było troche zaskakujące dla mnie, bo tą jednoste zrobiłem bardziej chyba z rozmachem i właściwnie tak na doczepke) i wykonał pełną lub częściową animacje to miałby prawie pewne szanse na publikacje. To było dawno. Zabieram się dobiero teraz za to - życzcie mi powodzenia rzecz jasna Q chwale nas wszystkich czyli Bractwa WoG :wink: .
Ale tak na koniec tomam nadzieje iż wyjdzie jakiś patch 3.58 Final, który poprawi w razie czego błędy i ewentualnie doda nowe jednostki. Bo czekanie na 3.59 może być już wiecznością i doczekam się jeszcze studiów. A to troche by skomplikowało dzi8ałania, chociaż nie twierdze iż odsune się od Heroesów, ale nie wiadomo co przyniesie jutro :? .
Ale po co ja to pisze...... :?: Sam nie wiem......
Mam proźbe o ewentualne opinie na temat tego projektu na GG lub tutaj.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 4 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
hehe Thompson - witaj w klubie, :wink: :wink: :wink: też amm pare jednostek ale już gotowe, Slava mi napisał co do nich że jest nadzieja :wink:
są w komnatahc weteranów h3 ale tutaj też pokaże:
cyber-dead:

cyber-zombie

Część animacji cyber-zombie:
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson

Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 4 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Nie żebym się śmiał........ale fajnie tańczy :wink: . A tak WoGóle to BARDZO OK :twisted: .
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 4 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ok, a tymczasem prezentacja mojej najnowszej jednostki, animacja w 30% zrobiona:

Nie wiem jak go nazwę, może "ogrowy mag" ale to się jeszcze zobaczy, czekam na sugestie!
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kaan

Dołączył: 1 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 4 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Taaaa fajny, tylko zmień mu kolor stroju, bo zbyt przypomina tego kapłana z WOG-a, a może uczeń kapłana??
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Może by tak zrobić patch który zamienia np. Zamek Tower w Forge, polegało by to na tym, że by dodawało skrypty zmieniające statystyki jednostek, a co do animacji to jak by każdy robił po trochu to by się zrobiło, wkońcu są wakacje, czyli jest trochę czasu, a co do nazw to można by w tym patchu dodać takie coś co zmienia nazwy (tak jak w patchu spolszczającym) 8)
a tu jest trochę o forge:
http://vlaad.freeservers.com/photo.html
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Teretycznie jest to możliwe ale znajdź mi zamek w którym będzie takie odwzorowanie poruszania się jednostek jak w Forge, np w Tower 2 poziom jest latająca to odpada, w Twierdzy jest 7 poziom nielatający itd.
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Może trzeba poczekać na patch 3.58, i użyć skryptu który zamienia jednostki w zamku do stworzenia forge 8)
A pozatym można by zrobić takie zamki wymyślone np. Heavens Door
zawierające same niebiańskie istoty, przerobić z cytadeli np.
1 poziom - dusza
2 poziom - tańczący z duchami
3 poziom - biały duch
4 poziom - niebiański ogar
5 poziom - święty mściciel
6 poziom - pół anioł
7 poziom - pół bóg
A tak wogóle to kiedy będzie Tnloh???[/img]
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Jednostki do tego zamku póżniej będe robił bo dziś zacząłem białego smoka, oj będzie się róźnił od tradycyjnych smoków, będzie... 8) 8)
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn

Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
Ok, a tymczasem prezentacja mojej najnowszej jednostki, animacja w 30% zrobiona:

Nie wiem jak go nazwę, może "ogrowy mag" ale to się jeszcze zobaczy, czekam na sugestie! |
Podoba mi sie :) nawet bardzo. Tylko ogrowy mag to raczej nie pasuje...
Może Bo jeżeli jest Ogr-szaman to może Ogr-Wierny.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
Ok, a tymczasem prezentacja mojej najnowszej jednostki, animacja w 30% zrobiona:

Nie wiem jak go nazwę, może "ogrowy mag" ale to się jeszcze zobaczy, czekam na sugestie! |
Ja tam proponuje nazwę Kapłan Bitewny albo, Ogrzy Kapłan Bitewny, choć też może być ogrzy Demon lub Przeklęty Ogr bo jest wkońcu cały zrobiony w czerwonej tonacji
napisze wszystko co mi wpadło do głowy:
1. Ogrzy Demon
2. Ogr Chaosu
3. Piekielny Ogr
4. Kapłan bitewny
5. Piromanta
6. Czerwony Mag
7. Patron Ogrów
8. Ogrzy Czarownik
9. Czarownik Mocy
10. Ogrzy Adept
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
ok mam projekt next jednostki, nazywa się grunt-soldier
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Fajne to!!! No chyba to dobry pomysł by zrobić forge, wkońcu już jest troche jednostek sam się wziąłem za niebiański zamek i mam już 1 obrazek, białego ducha, jak będe miał całe to pokażę tu w postaci gifu,
a pozatym to KIEDY BĘDZIE THE NEW LOOK OF HEROES????
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Pokaż jeden obrazek jaki masz, TNLOH będzie pod koniec lipca, mniej wiecej kiedy WoG, jak tutaj nie możesz pokaać to do mnie na gg napisz
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson

Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Kończe juz robienie tego Dzikusa. Zaraz potem biore się za dwa projekty:
1-szy to pochodzący z Forge'a Pyromaniacs i Pyro. Skoro Ziel robi z Forge'a to i ja moge w końcu :twisted: .
2-gi to istota fantastyczna a mianowicie Hipogryf. Jest to wielki ptak obdarzony rogami takimi jak ma jeleń. Służu przede wszystkim Nocnym Elfom jako środek transportu.
Co jakis czas może cos pokaże lub napisze jak mi idze.
(...)
Poza tym nic nie pokaże jeżeli chodzi o Dzikusa jeżeli dostanie się go WoGa bo chciałbym utrzymac go w tajemnicy.
Hipogryfa moge po części pokazać bo interesowac mnie bedą opinie na jego temat. Pyro też.........
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Może hipgryfa zrób troche innego bo Warcraft 3 to inny świat, niż hirosy!!!
Takto jakby to dostało się do WOGa mogli by cię oskarżyć o plagiat, jak i z tymi nocnymi elfami!!! Więc lepiej zrób hipogryfa podobnego do tego z galerii marzeń!!!
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Co wy na to by ulepszyć te okropne animacje dowódców i tych trzech jednostek: hydry piekieł, smoka cienia i seraffina???
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn

Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 5 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ja myślę o sfinksie... hmm chyba przyszedł czas by zabrać się do roboty-nie-na-żarty :twisted: Zapodawajcie jakieś pomysły to cos spróbuje :)
**************
EDIT:
A dajcie jakies tytuł shopa w którym mozna jednostki robic (coś na pentium 166 mmx, 64 ramy :P
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 6 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
dobra teraz będę już dłużej pisał, o wiele a co z tą moją jednostką??? Będzie mogła znaleźć się chociaż w Galerii Marzeń??? A WoGóle to gdzie to mam pokazać???, wysłałem mailem, tylko nie wiem czy dobrze wziąłem maila z opinie i komentarze, a poza tym to może by zrobić taką petycje do WOG teamu by zrobili edytor jednostek albo ujawnili ten sekret jak to się robi, i by można tak to dodać rubrykę jednostki nieoficjalne, i wszyscy by się cieszyli że mogą grać jak chcą mieć swoje jednostki itd. itp. 8)
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz

Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 6 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
taki program jak ty mówisz to powstał już dawno... jak myśłisz - czym ja robię?? W paincie albo PsP później pakuje w defa defmakerem robię z całości plik z rozszeżenim WoG instalkę wmontowuję (nie robie h3update) i już, nie ma lekko :)
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson

Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 6 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hipogryf to nie jest jednostka wymyślona przez twórców WarCraft'a. Istota ta pojawia się w wielu legendach i książkach. Poza tym to jak ją przedstawie jest tylko moją sprawą... :twisted: Mam własne wizje i tak ma być, bo nie przywykłem do zmian.
W sprawie dzikusa chwile się opóźnie bo natrafiłem na trudności ze zrobieniem tarczy ale chodzi tu bardziej nie o narysowanie lecz o palete kolorów. Ale nie ważne...nie ma sie co śpieszyć zwłaszcza iż załapie się najwyzej dopiero na patch 3.59 o ile takowy wyjdzie, a to będzie dopiero za jakiś rok :evil: .
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 6 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Tomphson, chodzi oto że ty napisałeś że Hipogryf służy nocnym elfom i że ma rogi, jak jelenia a tak jest tylko w Warcrafcie 3, ponieważ nocne elfy i te rogi u hipogryfa to wymysł Blizzard Enternament to myśle że jak to już jest to trzeba by trochę zmienić np. Nie dorabiać jelenich poroży czy też nie robić w takim samym jagodowym kolorze tej jednostki!!! Rozumiesz?
Mam jescze pytanie do Zielevitza: Jest jakaś określona minimalna ilość przy wysyłaniu jednostek do galerii marzeń??? Na razie mam 3 jednostki do galerii: pustynna wojowniczka, śmierć i zwiastun śmierci, myśle że do jutra zrobię z 10 może 11:)
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rokan

Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 7 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ja myślę że WOG 3.58 wniesie sporo zmian dlatego się cieszę, lecz mam obawy że nie zostanie wydany na czas, wkońcu już od pół roku są beta testy. Według informacji na stronie http://www.strategyplanet.com/homm/camelot/
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon

Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 7 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
To tylko efekt braku aktualizacji ze strony autora.
W rzeczywistości - beta testy się...... jeszcze nie zaczęły :P
Ale patch 3.58 w stanie surowym jest już praktycznie gotowy. Testy potrwają przez najbliższych kilka tygodni, a dokładny ich czas będzie zależał oczywiście od potrzeby - czyli od listy znalezionych błędów i czasu ich naprawy.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|