Autor |
Wiadomość |
Rokan
Dołączył: 27 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan
|
Wysłany: 31 lipca 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Co do tego to niemam zielonego pojęcia :roll:
___________ Tworzenie jest pasją... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Rokan (cytat): |
Owszem to prawda, było o tym pisane w nowinach krainie WOG gdzie był news o tym że WOG 3.58 zostanie wydany za miesiąc, i były tam pokazane screeny z owej gry. Ale gdzieś ten news zniknął, lecz niewiem czemu... A co do tego kto mnie do tego upoważnił to nikt, bo o tym już było pisane... |
Zniknął z mojej inicjatywy. Zniknął, bo odnosił się do informacji, które w żadnym wypadku wyjść na świat przed premierą nie powinny, jako, że taka była wola twórców. I wreszczie - zniknął, bo i tak strona, do której się odnosił właśiwie przestała istnieć dzięki interwencji Slavy.
Bądź co bądź, teraz nie ma sensu zaprzeczać. Rzeczywiście możliwość noszenia artefaktu przez jednostki jest przewidziana. O tym jednakże, jakiego to rodzaju artefakt, jak będzie noszony, jakie premie będzie dawać dowiecie się w swoim czasie...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
[...cut by Ra-V]
wchodził ktoś na tego linka?
and even some more cut... Acid
Ra-V: Nie igraj ze Smokiem, dobrze radzę...
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Oj ....... już on się doigrał właśnie.....
już czwarty raz to widzę.......
co prawda dopiero drugi na forum JB, ale wciąż.....
NAPRAWDĘ w tej chwili brakuje mi możliwości zbanowania....
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Oj ....... już on się doigrał właśnie.....
już czwarty raz to widzę.......
co prawda dopiero drugi na forum JB, ale wciąż.....
NAPRAWDĘ w tej chwili brakuje mi możliwości zbanowania.... |
ale poczekaj, o co chodzi!!??
może byś najpierw wytłumaczył
przecież ja niczego ze złości nie robię, trochę nie rozumiem o co chodzi
o jakieś wytłumaczenie proszę
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Caldrin (cytat): |
ale poczekaj, o co chodzi!!??
może byś najpierw wytłumaczył
przecież ja niczego ze złości nie robię, trochę nie rozumiem o co chodzi
o jakieś wytłumaczenie proszę |
Chodzi o podawanie pewnego linka.
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Bądź co bądź, teraz nie ma sensu zaprzeczać. Rzeczywiście możliwość noszenia artefaktu przez jednostki jest przewidziana. O tym jednakże, jakiego to rodzaju artefakt, jak będzie noszony, jakie premie będzie dawać dowiecie się w swoim czasie... |
Oj nie wydaje mi sie to dobrym pomysłem. juz wystarczy ze jednostki będą dostawac doświadczenie. artefakty zostawmy bohaterom i dowódcom.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Zdradzę że się miło zaskoczysz jeśli masz takie poglądy :D Artefakty któey będą mogły nosic jednostki będą nietypowe ale nie będzie tak jak z arftefaktami dowódców.
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
To prawda o tych artefaktach.
Poza tym, to wszystko będzie raczej miało charakter rzadkiej 'relikwii'. Jeśli na średniej zWoGowanej mapie zdobędziesz JEDEN artefakt dla jednostek (nie mówiąc już o dwóch, trzech i więcej) to możesz uznawać się za szczęściarza.
PS. Caldrinowi na innym forum posłałem prywatną wiadomość, więc wszystko już mam nadzieje wyjaśnione.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
oki, odebrałem tą wiadomość prywatną od Acid Dragona i odpisałem odpowiedź, już wszystko jest załatwione...
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
czy ten dodatek Samagosy z nowymi umiejętnościami (jak np. Death Magic) również będzie zawarty w patchu 3.58??
coś w ogóle o tym dodatku wiadomo??
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Zielevitz (cytat): |
Zdradzę że się miło zaskoczysz jeśli masz takie poglądy :D Artefakty któey będą mogły nosic jednostki będą nietypowe ale nie będzie tak jak z arftefaktami dowódców. |
Acid Dragon (cytat): |
To prawda o tych artefaktach.
Poza tym, to wszystko będzie raczej miało charakter rzadkiej 'relikwii'. Jeśli na średniej zWoGowanej mapie zdobędziesz JEDEN artefakt dla jednostek (nie mówiąc już o dwóch, trzech i więcej) to możesz uznawać się za szczęściarza. |
nadal uważam ze jendostki nie powinny miec artefaków. to może zrobimy jeszcze artefakty dla zamków (oprócz graala np. księga która daje +1 czar na każdy poziom gildii). To nie ma sensu.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hellburn (cytat): |
to może zrobimy jeszcze artefakty dla zamków (oprócz graala np. księga która daje +1 czar na każdy poziom gildii). |
Raczej wiele ksiąg. I nazwiemy to moze Bilbioteka (Library). Tylko, że tu sie trochę spóźniłeś, bo już taka budowla (uznajmny, że budowla to rodzaj artefaktu dla miast) w Tower istnieje
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 4 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Elias (cytat): |
Raczej wiele ksiąg. I nazwiemy to moze Bilbioteka (Library). Tylko, że tu sie trochę spóźniłeś, bo już taka budowla (uznajmny, że budowla to rodzaj artefaktu dla miast) w Tower istnieje |
Wiem ze to istnieje. ale takie księgi/księga dałyby więcej możliwości innym miastom. (tower +2 czary na poziom razem z liberary, a inne +1)
Ale to i tak nie wejdzie wiec nie ma co marzyć
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kaan
Dołączył: 1 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 4 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
To byłoby bezsensowne, a artefakty do jednostek to dobry pomysł, tylkok szkoda, że napotkanie ich będzie takie ciężkie jak powiedział to acid.Artefakty do zamku hehhe miecz +10 do ataku dla mórów;);) tarcza +10 dla obrony dla fosyhiehiehei GŁUPI POMYSŁ!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
może się powtórzę, ale nikt nie wie, czy dodatek samagosy z nowymi umiejętnościami się pojawi jakoś w Wog'u 3.58, albo czy w ogóle coś o nim wiadomo??
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 5 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Kaan (cytat): |
To byłoby bezsensowne, a artefakty do jednostek to dobry pomysł, tylkok szkoda, że napotkanie ich będzie takie ciężkie jak powiedział to acid.Artefakty do zamku hehhe miecz +10 do ataku dla mórów;);) tarcza +10 dla obrony dla fosyhiehiehei GŁUPI POMYSŁ!! |
To było porównanie do artefaktów dla jednostek.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 5 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Caldrin (cytat): |
może się powtórzę, ale nikt nie wie, czy dodatek samagosy z nowymi umiejętnościami się pojawi jakoś w Wog'u 3.58, albo czy w ogóle coś o nim wiadomo?? |
Nie, nie pojawi się... Przynajmniej nie w części oficjalnej...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 5 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Wybaczcie, że się wtrącę, ale mi zawsze brakowało jakiegoś wskrzeszenia dla żywiołaków... Oprócz tego ciekawym pomysłem byłyby zaklęcia dodające jednostkom jakieś umiejętności specjalne jak lot, strzelanie, brak kontrataku ze strony wroga itp. itd. Jednak takie zaklęcia musiałyby być na 5 poziomie, działać 1 turę i być niesamowicie drogie. Chociaż taki jednoturowy lot już mamy - nazywa się 'teleportacja'.
A tak WoGóle, to nazwa tematu jest trochę nieadekwatna do wypowiedzi pojawiających się w nim - WoG 3.58 wkrótce wyjdzie. Zresztą nieważne - dyskutowano tu już chyba o wszystkim - od zbyt długiego oczekiwania na klucze po stawianie piwa WoG Teamowi :D .
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
brak kontrataku - daje czar blind na expercie rzucony na przeciwnika
strzelanie - rzucamy czar na jednostkę tylko po to, żeby mogła ona w tej samej turze strzelić do przeciwnika? To nie prościej i efektywniej strzelić od razu czarem w przeciwnika, zamiast tak kombinować
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 5 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Masz po części rację, Elias. Jednak zauważ, że jeśli ktoś jest bardzo mocny w ataku i słaby w mocy zaklęć, a do tego nie posiada takiej np. Implozji, to o wiele więcej obrażeń zada rąbnięcie na odległość jakimś Behemotem, np. przez mury zamku. Jednak na tych zaklęciach niespecjalnie mi zależy (faktycznie podobne efekty można uzyskać rzucając już istniejące czary). Za to brakuje mi pierwszego, które podałem - wskrzeszania żywiołaków.
A, i jeszcze jeden pomysł (ale ja jestem gadatliwy jak na licza/lisza :wink: ): kiedyś wkurzał mnie heros, który był w stanie przyzwać tak dużo żywiołaków, że za jasną zarazę nie mogłem ich pokonać. Kiedy indziej jakiś gość ze specjalnością 'wskrzeszenie' (Alamar lub Jeddite - to było jeszcze poza WoGiem) gdzieś w połowie gry nachalnie wskrzeszał oddziały. Magii Ziemi nie miał - po bitwie wojska mu wyznikały :) , jednak mnie załatwił. Może coś w stylu 'Wygnania' z HoMM4?
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 6 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Będzie coś w stylu, że jak przywołamy żywiołaki (odpowiednio płacąc) to po bitwie te żywiołaki, które przeżyją zostaną w naszej armii.
Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
nadchodzi 14 sierpnia...
prace mają wtedy być ukończone...
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 12 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Avatar (cytat): |
Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków. |
Święte słowa - szkoda, że niektórzy nie chcą logiki :wink:
P.S. Żwywiołaki można przywoływać do jednego slota tak jak w h4, wtedy otrzymamy odnawianie :wink:
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 13 sierpnia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Avatar (cytat): |
Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków. |
Mhm (czy coś w tym stylu :) ), nazwałem to wskrzeszaniem dość umownie - mamy ożywienie dla (nie)umarlaków, to czemu moje ulubione żywiołaki mają być pokrzywdzone? Oddziały z Necropolis zostają 'ponownie ożywione', to dlaczego oddziały z Confluxu nie mogą być 'ponownie przyzwane'?
Czerwony... tfu... Czarny Kapturze - logika nie zawsze jest łatwa do zauważenia i leży na wierzchu. Czasami trzeba chwilkę się zastanowić.
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|