Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:11:42
Autor Wiadomość
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To po chwili zastanowienia mogę powiedzieć tak:
Cytat:
Oddziały z Necropolis zostają 'ponownie ożywione', to dlaczego oddziały z Confluxu nie mogą być 'ponownie przyzwane'?

Oba te rodzaje jednostek nie są "ponownie.............." bo umarlaków animujesz z żywych tylko, polegli zmarli już się do tego nie nadają.
A żywiołaki przywołujesz nowe po prostu.

Tak mi popowiada logika, zdrowy rozsądek i gra w herosach :wink:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Caldrin



Dołączył: 27 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Warszawa

Wysłany: 13 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

jak ma dokładnie działać ten system z doświadczeniem jednostek
one zdobywają dośw. podczas walki??
jak mam np. garnizon Gorgon na jakimś już zaawansowanym poziomie, to jak dokupię i dołącze kilka dodatkowych gorgon do tego garnizonu, to się one stają automatycznie bardziej doświadczone??
troszkę dziwnie musi ten system funkcjonować

___________
Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dreamcatcher



Dołączył: 30 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Węgierska Górka

Wysłany: 14 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie bo znalazłem ostanio na http://strategyplanet.com obrazki z wog 3.58 i jeszcze na http://dynamic3.gamespy.com i się pytam grzecznie czy moge je opublikować na tym forum. Jest nowa jednostka i artefakty ale jazda!!!!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hexe



Dołączył: 14 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław / Bielsko

Wysłany: 16 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid przemawia przeze mnie :):
Jesteś bardzo zorientowany. Screeny te zostały przedstawione przeze mnie, a news o ich pojawieniu się na Celestial Heavens ukazał się już kilka dni temu.
O tej jednostce wiadomo już od dawna i nie jest to żadna niespodzianka. Nowych jednostek będzie więcej, artefaktów zresztą też.
Acid skończył przemawiać :D.

___________
Earth is full. Go home.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 16 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Caldrin (cytat):
jak ma dokładnie działać ten system z doświadczeniem jednostek
one zdobywają dośw. podczas walki??
jak mam np. garnizon Gorgon na jakimś już zaawansowanym poziomie, to jak dokupię i dołącze kilka dodatkowych gorgon do tego garnizonu, to się one stają automatycznie bardziej doświadczone??
troszkę dziwnie musi ten system funkcjonować


Na temat doświadczenia jednostek pocił się Acid Dragon w innym topicu na tym podforum a manowicie "System Doświadczenia Jednostek". Tam wszystko jest fajnie powiedziane. A odpowiadając na twoje pytanie - jak dokupisz Gorgony to cały oddział automatycznie stanie się mniej doświaczony. Logiczne. Jak w życiu.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 19 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Rabican (cytat):
Avatar (cytat):

Wskrzeszanie żywiołaków jest bez sensu - trzymajmy się logiki - nie możemy wskrzeszać czegoś, co nie żyje, podobnie jak nieumarlaków.

Mhm (czy coś w tym stylu :) ), nazwałem to wskrzeszaniem dość umownie - mamy ożywienie dla (nie)umarlaków, to czemu moje ulubione żywiołaki mają być pokrzywdzone? Oddziały z Necropolis zostają 'ponownie ożywione', to dlaczego oddziały z Confluxu nie mogą być 'ponownie przyzwane'?

Czerwony... tfu... Czarny Kapturze - logika nie zawsze jest łatwa do zauważenia i leży na wierzchu. Czasami trzeba chwilkę się zastanowić.



Dla mnie herosy są wspaniała grą właśnie z powodu różnorodności. Pewne jednostki mają takie a takie parametry, pewne mogą latać, strzelać, a pewne mogą być wskrzeszane. Z twojego posta wnioskuję, że dążysz do uogólnienia wszystkiego - żeby wszystkie jednostki danego poziomu najlepiej miały te same statystyki, te same zdolności a różniły się nazwą, przynależnością do miasta i animacją. Ale wtedy szybko zawiałoby nudą. Wypracowałyś sobie schemat grania i beznamiętnie klikałbyś myszką w wypracowanej kolejności. Na szczęście nie ma tak łatwo. Zauważ - żywiołaki nie mogą być ani ożywiane ani wskrzeszane - a czy fakt, że Feniksy przyrastają +4 tygodniono nie kompensuje tej niedogodności? Nawet jak nie grasz Confluxami to używasz podczas walki przywołujesz żywiołaki. A czy to wielka strata nie móc wskrzesić/ożywić żywiołaków tylko przywołać nową grupę (w końcu zaklęcie Przywołania Żywiołaków nie jest zbyt droższe od zaklęcia Ożywienia/wskrzeszenia, i wydaje mi się, że ilość przywołanych Żywiołaków byłaby większa od ilości wskrzeszonych żywiołaków (mając pod uwagę to samą moc bohatera)

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czy wiecie(pewnie wiecie)dokładną date ukazania sie patch3.58 i czy bedzie dostępny do ściągnięcia w serwisie wog'a??? :?: :?: :?:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rokan



Dołączył: 27 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Mroźnego Szczytu w Kuldarhan

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

dokładna data niejest jeszcze znana, ale wg zapowiedzi ma wyjść jeszcze w sierpniu
___________
Tworzenie jest pasją...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 20 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Swordstalker (cytat):
Czy wiecie(pewnie wiecie)dokładną date ukazania sie patch3.58 i czy bedzie dostępny do ściągnięcia w serwisie wog'a??? :?: :?: :?:



Osobiście stawiam na koniec jesieni/wczesną zimę.
Jak do tego czasu zrobią nowe FTP, to może będzie do ściagniecia...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 22 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

przepraszam, ale muszę...

Avatarze: po raz pierwszy w życiu zaczynasz mnie naprawdę denerwować.
Wiem, że data premiery była już wiele razy przesuwana, a cały proces tworzenia tego patcha potrwał dwa razy dłużej, niż wszyscy (włącznie z WoG Teamem) przypuszczali, ale tego typu ironie po pewnym czasie zaczynają być naprawdę irytujące.

Data się przesuwała z niczyjej winy. Po prostu na drodze zawsze stawał albo brak środków ludzkich, albo sprawy prywatne.

ZAPEWNIAM, że pomimo wielu trudności wszelkie prace nad patchem, włącznie z testowaniem i naprawianiem błędów skończą się już lada dzień, a data premiery w sierpniu jest jeszcze cały czas bardzo prawdopodobna.


[edit]
no dobra... mam dzisiaj zły humor.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tarband



Dołączył: 23 listopada 2002
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 22 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To znowu ja wasz namolny Admirał.

Po coż waśnie spory głupie. Nie ma się co denerwować trzeba trochę poprawcować.

Gdy patch nowy się ukaże napewno się dowiemy. A czy informacja że będzie w sierpniu czy grudniu czy innym miesiącu ma znaczenie.

Ważne żeby patch wyszedł i dobrze działał.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Widze ze moj poprzedni post wywolal male zamieszanie :D (i dobrze)
Ale mam kolejne pytanie co do wog'a 3.58.
Czy w zamkach po ulepszeniu budynku bedzie mozna rekrutowac jednostki poziomu 8????
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nie. Przeczytaj "readme" to sie dowiesz jak je kupować
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 23 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hej hej hej Hellburn co ty taki nerwowy???
A pozatym(dla hellburn'a)chodzilo mi o to czy w patchu 3.58 np. w zamku bede mogl rekrutowac aniloy,archanioly i najwyzsze archanioly. :P
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

nie jestem nerwowy :) poprostu ci odpowiedziałem. Przeczytaj readme to sie dowiesz jak kupowac najwyzsze archanioły w zamku.
___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Moze jestem łbem ale nie moge w zadnym readme znalezc co zrobic zeby produkowac jednostki 8 pozimu w zamku.A wiec prosze Hellburn'a o ty aby wyjasnil mi watek produkcji stworzen 8 pozimu w zamkach :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A więc znajdź w katalogu Heroes3 plik h3wog.htm (jeśli masz spolszczenie to h3wog_pl.htm). Tam baaardzo dużo rzeczy pisze!
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 24 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Co do tego newsa w sprawie tych dziwnych screenów to:
- niestety błąd mi wyskakuje i nie mogę wejść na strone bo bym był w stanie przetłumaczyć co tam byście chcieli
- chociaż według mnie jest to "The New Look for HoMM III"

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy prace nad patchem 3.58 ida pełna parą??
Mam nadzieje i mam tez nadzieje na to ze patch 3.58 pojawi sie jeszcze w sierpniu lub na poczatku wrzesnia.Gdyby nawet data wydania sie opoznila to i tak jestem pelen podziwu dla tych ktorzy robia wog'a 3.58.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
Co do tego newsa w sprawie tych dziwnych screenów to:
- niestety błąd mi wyskakuje i nie mogę wejść na strone bo bym był w stanie przetłumaczyć co tam byście chcieli
- chociaż według mnie jest to "The New Look for HoMM III"


Na forum rosyjskie wogóle nie da się wejść, gdyż okazało się, że w dniu umieszczenia newsa forum... padło! Jakies fatum nad Herosami??

Na pewno nie są to screeny z New Look for Homm3? Bo skad by się wzięły na rosyjskiej stronie, skoro moda tworzy (tworzył?) nasz Druid_pl?

Daron i parę innych osób twierdzą, że te screeny pochodzą z wersji beta Heroes 3. Hmm - nie wiem, gdyż z H3 miałem do czynienia sporo po premierze. A jeżeli tak - to czemu o tym rozmawiano w temacie poświęconym WoGowi??


Thompsonie! Z tego tez forum sciągnąłem 4 rosyjskie nieoficjalne skrypty do WoGa. Poradziłbyś sobei z nimi?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 26 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czas to wyjaśnić, choć powinienem to zrobić wcześniej. Na tamtym forum zauważyłem nick Slavy Salnikova, więc go zwyczajnie o to zapytałem. nie tylko od niego zresztą usłyszałem, że z całą pewnością są to screeny z wersji Beta HoMM3 (screen z umiejętnościami drugorzędnymi jest nawet na sporej ilości oryginalnych opakowań do HoMM3 i HC).

W trakcie dyskusji pojawił się pomysł, coby to ewentualnie wykorzystać w WoGu, ale oczywiście z samych screenów, bez konkretnych plików raczej nic nie da się zrobić.

A co do jednostek 8 poziomu w zamkach to po pierwsze rzeczywiście taka możliwość już istnieje, po drugie nie jest możliwe ulepszanie ul. siedliska 7 poziomu do siedliska 8 poziomu w zamkach (przynajmniej nie w naturalny sposób), ALE w 3.58 pojawi się opcja pozwalająca na ulepszanie w miastach ul jednostek 7 poziomu do 8 poziomu. Będzie trzeba mieć do tego wybudowane ul. siedlisko 7 poziomu (oraz oczywiście wystarczającą ilość zasobów i złota na ulepszenie).

Analogicznie będzie też można ulepszać kilka innych stworzeń... na przykład Kapłanów do Kapłanów Wojny lub Zombie do Mumii.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dru



Dołączył: 11 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Ravenshore

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czemu zrobilo sie takie zamieszanie z tymi obrazkami. czy nikt z was nie widzial w gazetach komputerowych screenów beta H3? porównajcie sobie pierwsze obrazki z H4, one tez są inne niz te które mozna oglądac teraz i jakos nie bylo takiej dyskusji co teraz :wink:

Avatar (cytat):
Na pewno nie są to screeny z New Look for Homm3? Bo skad by się wzięły na rosyjskiej stronie, skoro moda tworzy (tworzył?) nasz Druid_pl?
tworzy :wink: , spokojnie nadal go robie, nie obiecuje ze bedzie za miesiac ale napewno bedzie :wink:
___________
Koniec jest zarazem poczatkiem...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czytalem to readme chyba z 7 razy i nie moge znalezc tekstu ktory powiedzial by mi jak rekrutowac jednostki 8 pozimu w miastach.
Znalazlem tam tylko na temat zamkow i jednostek 8 pozimu to ze jak sie ma siedlisko stworzen 8 poziomu to niby mozna rekrutowac je w zamku
Ale tam nie jest napisane co zrobic zeby je rekrutowac :evil:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Po prostu po zajęciu siedliska potworów 8 poziomu w nastepnym tygodniu w zamku kliknij na ulepszone siedlisko jednostek 7 poziomu a sam zobaczysz jak (nie klikaj na forcie gdyż nic z tego nie będzie)
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 27 sierpnia 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Avatar ubiegł mnie z niusem, ale jakoś to przeżyję :P (choć bardzo chciałem wstawić jakies małe zdanko o 'pomimo sceptycyzmu coponiektórych....' :P).

W każdym razie:
3.58 JEST!!!

WoG Team mówi:
"Zabrało to sporo czasu, ale myślimy, że było warto."

I chyba rzeczywiście. W 3.58 spotkacie m.in. 5 nowych jednostek, 5 nowych artefaktów, system zdobywania doświadczenia przez jednostki, dwa razy więcej skryptów, tudzież opcji oraz nową dokumentację, nad którą i ja żem się męczył.

Wszystko do ściągnięcia z oficjalnej strony:
http://www.strategyplanet.com/homm/wog

oraz dostępne i u mnie.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.