Autor |
Wiadomość |
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 1 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hardack (cytat): |
Co do instalacji, czekałem nawet i 10 min. i nic. Nacisłem ctrl+alt+delete i pisało "Instalator WoG 3.58 (nie odpowiada)". |
Też tak miałem. Co zrobiłem? Poszedłem oglądac teleexpress. Po Klanie wróciłem i okazało się, że wszystko zainstalowało się OK. Cierpliwość cnotą?
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 1 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
I już ostatni post dzisiaj. Wersja polska będzie mniej więcej za miesiąc. Sami zapewne widzicie ile nowych rzeczy jest do tłumaczenia...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Swordstalker
Dołączył: 29 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Łódz
|
Wysłany: 1 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Niemoge znalezc tego readme(pewnie je usunalem :( )i z tego wzgledu chcialbym sie dowiedziec co zrobic aby pdmienic jednostki z wrot zywiolow na jednostki neutralne?? BLAGAM POMOZCIE
|
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
W opcjach wogifikacji Map Options and Enhancements tam musisz wybrać neutral town.
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 2 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hellburn (cytat): |
- biorąc Power Stone nie dodaje mi umiejętnosci (chyba ze ją mam - tak nhie powinno byc wg mnie)
|
Otóż pomyliłem się !!! To WoGóle nie działa :/
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 2 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hellburn - czytaj poprzednie posty. jest po prostu małe nieporozumienie co do tych kamieni.
jeszcze raz - power stones nie dodają żadnych UMIEJĘTNOŚCI, ale wzmacniają PARAMETRY dowódcy - odpowiednio atak, obronę, moc czarów i szybkość. Gdybyś się wczytał, zobaczyłbyś, że OPIS samego wydarzenia, gdy dotkiesz owego klejnotu jest jak najbardziej prawidłowy i o tym właśnie mówi, choć ten obrazek może być mylący.
[edit]
...To ja może wyjaśnię jeszcze dlaczego tak właśnie jest :). Otóż początkowo rzeczywiście kamienie mocy dodawały jeden poziom do danej umiejętności (efekt podobny), ale w rezultacie dowódca mógł dzięki temu poznać nawet wszystkie 6 umiejętnosci pierwszorzędnych (i co za tym idzie - dostęp do wszystkich 16 umiejętności drugorzędnych), co w rezultacie byłoby 'lekką' przesadą (nie mówiąc już o tym, że powodowało sporo błędów). Nie wydawał się również atrakcyjny pomysł, że w wypadku posiadania już 4 umiejętności kamień z piątą byłby bezużyteczny - bo co to za obiekt, którego nie można użyć? :P
Tak więc odtąd kamienie wzmacniają parametry, a nie umiejętności dowódcy. Tylko ten obrazek został tak dla ozdoby ilustrując słowo 'attack' albo 'speed' :)
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 3 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Cytat: |
Otóż początkowo rzeczywiście kamienie mocy dodawały jeden poziom do danej umiejętności (efekt podobny), ale w rezultacie dowódca mógł dzięki temu poznać nawet wszystkie 6 umiejętnosci pierwszorzędnych (i co za tym idzie - dostęp do wszystkich 16 umiejętności drugorzędnych), co w rezultacie byłoby 'lekką' przesadą (nie mówiąc już o tym, że powodowało sporo błędów). Nie wydawał się również atrakcyjny pomysł, że w wypadku posiadania już 4 umiejętności kamień z piątą byłby bezużyteczny - bo co to za obiekt, którego nie można użyć? |
To jeśli tak kamienie działają to dlaczego mój commander z Rampartu posiadał 5 up :?:
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 3 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
może niezbyt mądry skrypt z chatką wiedźmy włączony miałeś?
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 3 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
To miałem włączone ale gdy zobaczyłem, że mam 5 up to jeszcze chatki nie odwiedziłem a wziąłem kamyk.
I jeszcze taki niby bug. W kampaniach gdy bohater nie może już zdobywać doświadczenia to nie zdobywa go także commander ani jednostki. Przynajmniej jednostki powinny je zdobywać w każdej walce.
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 3 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
co do kamyka to raczej niemożliwe. Działanie jego żem przedstawił. może nie zauważyłeś, albo nie pamiętasz odwiedzenia chatki?
a co do doświadczenia, to wydaje mi się iż to też niemożliwe ;). Doświadczenie jednostek po prostu ściśle podlega temu, jakie zdobywa bohater podczas walki. WoG nie może sobie sam 'obliczyć' doświadczenia, jakie zdobywa bohater, ale bezpośrednio bierzę tę właśnie wartość (różnicę między doświadczeniem bohatera przed i po walce). Jeżeli więc bohater nie zdobył doświadczenia, to WoG nie może przydzielić go jednostkom.
Co prawda, mogę się tu mylić i wolałbym, żeby ktoś mnie poprawił, ale jeszcze przynajmniej trzy miesiące temu dokładnie tak to działało :P.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 3 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Czy ktoś może wie, który skrypt muszę wyłączyć by mój Żywiołak Kosmosu (Astral Spirit) rzucał po dawnemu Counterstrike a nie przywoływał inne żywiołaki?
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Archangel
Dołączył: 22 lipca 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hm mój poprzedni post okazał się zbyt pochopnie napisany, ponieważ po dłuższym obcowaniu z nowym patchem widać, że zdobywanie doświadczenia przez jednostki nie jest tak trudne jak mi się wydawało.
Ale nie o tym chciałem.
Chciałem zapytać, skąd się komputerowi wzięło TYLE Aniołów w armii? Na pewno mu się nie przyłączyły, jest też za wczas by mógł tyle uzbierać z budynków i zamków. Podejrzewam, że to wina któregoś skryptu załączonego w menu, ale pojęcia nie mam który to... Mój angielski jest na tragicznie niskim poziomie, ale tak to jest, jak się zaczyna go uczyć dopiero w liceum :/ Gdyby ktoś wiedział, co zrobić, by tyle potężnych jednostek nie było dostępnych naraz, to byłbym mu bardzo wdzięczny ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
DevilOkO
Dołączył: 22 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
I znalazłem dlaczego kamienie mi tak działały :lol: Skrypt Enhancement Commander jeśli jest włączony to powoduje podniesienie o 1 poziom umiejętności a jeśli jest wyłączony o 1 zwiększenie wartości. Możliwe, że właśnie ten skrypt odpowiada za tego Counterstrike.
A co do tego przyrostu to są chyba 2 skrypty które odnoszą się do jednostek neutralnych i w ich opisie nie znalazłem słowa, że wpływają na wrogich bohaterów. Popróbuj z którymiś skryptami na zbalansowanie rozrywki bo też takmialem. W drugim tygodniu na M-ce przeciwnik miał koło 200 jednostek 1 poz, ponad 100 2 a 4 koło 30.
___________ Nic nie jest ważne. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Archangel
Dołączył: 22 lipca 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ok już wiem skąd komputer miał tyle tych Aniołow - z Gryfich Konserwatoriów. Zawalczyłem dziś z jednym takim, było w środku coś koło 100 gryfów + dowódca i za wygraną dostałem bagatela 16 Aniołów :/ Imo przegięta ilość, 2-3 konserwatoria i już albo gracz, albo komputer nie ma szans.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 4 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
DevilOkO (cytat): |
I znalazłem dlaczego kamienie mi tak działały :lol: Skrypt Enhancement Commander jeśli jest włączony to powoduje podniesienie o 1 poziom umiejętności a jeśli jest wyłączony o 1 zwiększenie wartości. Możliwe, że właśnie ten skrypt odpowiada za tego Counterstrike. |
Co do Counterstrike, to rzaczej wątpię, ale co do Enhanced Commanders to masz całkowitą rację. Było to dodane pod koniec i zwyczajnie o tym zapomniałem :P. Jednakże ma to nieco inne działanie.
opal - daje losową umiejętnosć drugorzędną
ruby - daje albo +1 do umiejętnosci ataku, albo +1 do umiejętnosci obrażeń
sapphire - daje albo +1 do umiejętnosci Obrony, albo +1 do umiejętnosci punktów zdrowia
emerald - daje albo +1 do umiejętnosci mocy magicznej, albo +1 do umiejętnosci szybkości
Cytat: |
A co do tego przyrostu to są chyba 2 skrypty które odnoszą się do jednostek neutralnych i w ich opisie nie znalazłem słowa, że wpływają na wrogich bohaterów. Popróbuj z którymiś skryptami na zbalansowanie rozrywki bo też takmialem. W drugim tygodniu na M-ce przeciwnik miał koło 200 jednostek 1 poz, ponad 100 2 a 4 koło 30. |
nawet więcej niż dwa. najchętniej zobaczyłbym mapę albo save z początku gry, w której pojawiły się te anioły, ale raczej wątpię, by był to 'błąd'. Nie mogę powiedzieć nic więcej.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 4 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Archangel (cytat): |
Ok już wiem skąd komputer miał tyle tych Aniołow - z Gryfich Konserwatoriów. Zawalczyłem dziś z jednym takim, było w środku coś koło 100 gryfów + dowódca i za wygraną dostałem bagatela 16 Aniołów :/ Imo przegięta ilość, 2-3 konserwatoria i już albo gracz, albo komputer nie ma szans. |
a więc to rzeczywiście nie błąd, ale prawidłowe działenie skryptu 'neutral town and creature bank grow', który właśnie zwiększa co tydzień(?) ilość strażników oraz ilość "nagród", jakie za te walkę można zyskać. A co do tego "przegięcia" to się nie zgadzam. w końcu trzeba nie lada armii by pokonać setkę gryfów, a do uzyskania tylu aniołów komp musiał z pewnością odwiedzić więcej niż 2-3 konserwatoria.
Błąd (o ile można tu wogle mówić o błędzie) raczej leży w samej mapie, na której musiało być rzeczywiście sporo tych konserwatoriów.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ashall
Dołączył: 1 września 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 5 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
jak odpalić nowe Adventure Spells i Advanced Levels o których pisze Sagamosa na stronce http://www.wog.euweb.cz/DOWNLOAD.html ??????????????????????????????????????????????? :?: :?: :?: :shock:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 5 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
W ilości mógł pomóc jeszcze skrypt zwiększający liczbe potworów o 4% każdego dnia (skrypt mocny dla Nekromantów :P).
Ashall (cytat): |
jak odpalić nowe Adventure Spells i Advanced Levels o których pisze Sagamosa na stronce http://www.wog.euweb.cz/DOWNLOAD.html ??????????????????????????????????????????????? |
O ile mi wiadomo te skrypty działają TYLKO w WoG'u 3.57f. Z WoG 3.58 nie działa sprawnie.
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 6 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Archangel (cytat): |
Hm mój poprzedni post okazał się zbyt pochopnie napisany, ponieważ po dłuższym obcowaniu z nowym patchem widać, że zdobywanie doświadczenia przez jednostki nie jest tak trudne jak mi się wydawało.
Ale nie o tym chciałem.
Chciałem zapytać, skąd się komputerowi wzięło TYLE Aniołów w armii? Na pewno mu się nie przyłączyły, jest też za wczas by mógł tyle uzbierać z budynków i zamków. Podejrzewam, że to wina któregoś skryptu załączonego w menu, ale pojęcia nie mam który to... Mój angielski jest na tragicznie niskim poziomie, ale tak to jest, jak się zaczyna go uczyć dopiero w liceum :/ Gdyby ktoś wiedział, co zrobić, by tyle potężnych jednostek nie było dostępnych naraz, to byłbym mu bardzo wdzięczny ;) |
Czytałem kiedyś o takich rzeczach i sam miałem podobny przypadek - raz na mapie Zima Tytanów 2, gdzie podczas tury komputera cudownie rozmnażały się potwory. I tak np. komputer miał ponad 100 Gromowładnych, gdzie na mapie nie było ani jednego siedliska Gromowładnych, ba! nie mógł nawet skąd wziąść Tytanów. I nie zależało to od WoGifikacji, gdyż mapy nie WoGifikowałem. Sprawdzałem zdarzenia czasowe - komp nie miał możliwości "otrzymania w prezencie" tych jednostek. Ale to chyba bug samych Herosów, gdyż kiedyś na pewnych mapach, jeżeli w komp w Infernach miał wybudowane Castle Gate, to tez w czasie swojej tury lubiał cudownie się mnożyć :)
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Swordstalker
Dołączył: 29 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Łódz
|
Wysłany: 7 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hmmm tak sie zastanawiam i zastanawiam czy nie zrobic by jakiegos turnieju z kumplami w wog'a 3.58.Ale jak sie okazuje te pałki nie lubia wog'a 3.58 w przeciwienstwie do mnie.I z tego wzgledu pytam sie czy jest na polskich stronach jakis konkurs czy turniej zwiazany z wogiem 3.58???
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 7 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
well, z turniejami to zwykle nie jes tak hopsiup!
aqrat sam 3.58 ma może dwa tygodnie, stąd trudno się spodziewać by JUŻ był turniej
ale zachęcam do kontaktu, w Akademii KAŻDY turniej może znaleźć swoje mieńsce...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 8 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dobry dzisiaj dzień dla mnie:
-odzyskalem konto
-odzyskałem skrzynke pocztową
no i najważniejsze, patrzcie na newsa na stronie głównej :P
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dreamcatcher
Dołączył: 30 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: 24 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ej wiecie ale jeszcze nie zapadł sen zimowy!!
Jest już spolszczenie do WOG-a 3,58??
Widze że niektórzy mają problmy z zainstalowaniem ja nie miałem żadnych, wszystko bez problemu się zainstalowało, a teraz czekam i czekam na spolszczenie a tu nic nie ma :x i widze że sobie jeszcze poczekam bo ostatnio aktywnośc na forum jest taka jaka jest. Jak ktoś wiecz czy już jest i skad można pobrać spolszczenido 3,58 to będe szczęśliwy z góry thx!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 24 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Co do spolszczenie - pytaj Avatara ale podejrzewam że jeszcze pół misiąca poczekasz :(
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 24 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dreamcatcher (cytat): |
a teraz czekam i czekam na spolszczenie a tu nic nie ma :x |
Kiedyś Avatar (cytat): |
Cierpliwość cnotą? |
heh..
Dreamcatcher (cytat): |
ostatnio aktywnośc na forum jest taka jaka jest |
Jeden tworzy strone, drugi tworzy pachta PL do WoG'a, a inni też mają szkołe wiec widzisz, nie można wszystkiego mieć :? .
Dreamcatcher (cytat): |
Jak ktoś wiecz czy już jest i skad można pobrać spolszczenido 3,58 to będe szczęśliwy z góry thx!! |
To co mówił Zielevitz. Nie ma i niebedzie jeszcze. Może go niebyć nawet dłużej niż przez półmiesiąca.
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|