Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:26:56
Autor Wiadomość
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hardack (cytat):
Co do instalacji, czekałem nawet i 10 min. i nic. Nacisłem ctrl+alt+delete i pisało "Instalator WoG 3.58 (nie odpowiada)".


Też tak miałem. Co zrobiłem? Poszedłem oglądac teleexpress. Po Klanie wróciłem i okazało się, że wszystko zainstalowało się OK. Cierpliwość cnotą?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

I już ostatni post dzisiaj. Wersja polska będzie mniej więcej za miesiąc. Sami zapewne widzicie ile nowych rzeczy jest do tłumaczenia...
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Niemoge znalezc tego readme(pewnie je usunalem :( )i z tego wzgledu chcialbym sie dowiedziec co zrobic aby pdmienic jednostki z wrot zywiolow na jednostki neutralne?? BLAGAM POMOZCIE
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 1 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

W opcjach wogifikacji Map Options and Enhancements tam musisz wybrać neutral town.
___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 2 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hellburn (cytat):
- biorąc Power Stone nie dodaje mi umiejętnosci (chyba ze ją mam - tak nhie powinno byc wg mnie)


Otóż pomyliłem się !!! To WoGóle nie działa :/

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 2 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hellburn - czytaj poprzednie posty. jest po prostu małe nieporozumienie co do tych kamieni.

jeszcze raz - power stones nie dodają żadnych UMIEJĘTNOŚCI, ale wzmacniają PARAMETRY dowódcy - odpowiednio atak, obronę, moc czarów i szybkość. Gdybyś się wczytał, zobaczyłbyś, że OPIS samego wydarzenia, gdy dotkiesz owego klejnotu jest jak najbardziej prawidłowy i o tym właśnie mówi, choć ten obrazek może być mylący.

[edit]

...To ja może wyjaśnię jeszcze dlaczego tak właśnie jest :). Otóż początkowo rzeczywiście kamienie mocy dodawały jeden poziom do danej umiejętności (efekt podobny), ale w rezultacie dowódca mógł dzięki temu poznać nawet wszystkie 6 umiejętnosci pierwszorzędnych (i co za tym idzie - dostęp do wszystkich 16 umiejętności drugorzędnych), co w rezultacie byłoby 'lekką' przesadą (nie mówiąc już o tym, że powodowało sporo błędów). Nie wydawał się również atrakcyjny pomysł, że w wypadku posiadania już 4 umiejętności kamień z piątą byłby bezużyteczny - bo co to za obiekt, którego nie można użyć? :P

Tak więc odtąd kamienie wzmacniają parametry, a nie umiejętności dowódcy. Tylko ten obrazek został tak dla ozdoby ilustrując słowo 'attack' albo 'speed' :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 3 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Otóż początkowo rzeczywiście kamienie mocy dodawały jeden poziom do danej umiejętności (efekt podobny), ale w rezultacie dowódca mógł dzięki temu poznać nawet wszystkie 6 umiejętnosci pierwszorzędnych (i co za tym idzie - dostęp do wszystkich 16 umiejętności drugorzędnych), co w rezultacie byłoby 'lekką' przesadą (nie mówiąc już o tym, że powodowało sporo błędów). Nie wydawał się również atrakcyjny pomysł, że w wypadku posiadania już 4 umiejętności kamień z piątą byłby bezużyteczny - bo co to za obiekt, którego nie można użyć?


To jeśli tak kamienie działają to dlaczego mój commander z Rampartu posiadał 5 up :?:

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

może niezbyt mądry skrypt z chatką wiedźmy włączony miałeś?
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 3 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To miałem włączone ale gdy zobaczyłem, że mam 5 up to jeszcze chatki nie odwiedziłem a wziąłem kamyk.

I jeszcze taki niby bug. W kampaniach gdy bohater nie może już zdobywać doświadczenia to nie zdobywa go także commander ani jednostki. Przynajmniej jednostki powinny je zdobywać w każdej walce.

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

co do kamyka to raczej niemożliwe. Działanie jego żem przedstawił. może nie zauważyłeś, albo nie pamiętasz odwiedzenia chatki?

a co do doświadczenia, to wydaje mi się iż to też niemożliwe ;). Doświadczenie jednostek po prostu ściśle podlega temu, jakie zdobywa bohater podczas walki. WoG nie może sobie sam 'obliczyć' doświadczenia, jakie zdobywa bohater, ale bezpośrednio bierzę tę właśnie wartość (różnicę między doświadczeniem bohatera przed i po walce). Jeżeli więc bohater nie zdobył doświadczenia, to WoG nie może przydzielić go jednostkom.
Co prawda, mogę się tu mylić i wolałbym, żeby ktoś mnie poprawił, ale jeszcze przynajmniej trzy miesiące temu dokładnie tak to działało :P.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 3 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś może wie, który skrypt muszę wyłączyć by mój Żywiołak Kosmosu (Astral Spirit) rzucał po dawnemu Counterstrike a nie przywoływał inne żywiołaki?
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Archangel



Dołączył: 22 lipca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hm mój poprzedni post okazał się zbyt pochopnie napisany, ponieważ po dłuższym obcowaniu z nowym patchem widać, że zdobywanie doświadczenia przez jednostki nie jest tak trudne jak mi się wydawało.
Ale nie o tym chciałem.
Chciałem zapytać, skąd się komputerowi wzięło TYLE Aniołów w armii? Na pewno mu się nie przyłączyły, jest też za wczas by mógł tyle uzbierać z budynków i zamków. Podejrzewam, że to wina któregoś skryptu załączonego w menu, ale pojęcia nie mam który to... Mój angielski jest na tragicznie niskim poziomie, ale tak to jest, jak się zaczyna go uczyć dopiero w liceum :/ Gdyby ktoś wiedział, co zrobić, by tyle potężnych jednostek nie było dostępnych naraz, to byłbym mu bardzo wdzięczny ;)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DevilOkO



Dołączył: 22 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Tarnów

Wysłany: 4 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

I znalazłem dlaczego kamienie mi tak działały :lol: Skrypt Enhancement Commander jeśli jest włączony to powoduje podniesienie o 1 poziom umiejętności a jeśli jest wyłączony o 1 zwiększenie wartości. Możliwe, że właśnie ten skrypt odpowiada za tego Counterstrike.

A co do tego przyrostu to są chyba 2 skrypty które odnoszą się do jednostek neutralnych i w ich opisie nie znalazłem słowa, że wpływają na wrogich bohaterów. Popróbuj z którymiś skryptami na zbalansowanie rozrywki bo też takmialem. W drugim tygodniu na M-ce przeciwnik miał koło 200 jednostek 1 poz, ponad 100 2 a 4 koło 30.

___________
Nic nie jest ważne.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Archangel



Dołączył: 22 lipca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ok już wiem skąd komputer miał tyle tych Aniołow - z Gryfich Konserwatoriów. Zawalczyłem dziś z jednym takim, było w środku coś koło 100 gryfów + dowódca i za wygraną dostałem bagatela 16 Aniołów :/ Imo przegięta ilość, 2-3 konserwatoria i już albo gracz, albo komputer nie ma szans.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 4 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

DevilOkO (cytat):
I znalazłem dlaczego kamienie mi tak działały :lol: Skrypt Enhancement Commander jeśli jest włączony to powoduje podniesienie o 1 poziom umiejętności a jeśli jest wyłączony o 1 zwiększenie wartości. Możliwe, że właśnie ten skrypt odpowiada za tego Counterstrike.


Co do Counterstrike, to rzaczej wątpię, ale co do Enhanced Commanders to masz całkowitą rację. Było to dodane pod koniec i zwyczajnie o tym zapomniałem :P. Jednakże ma to nieco inne działanie.
opal - daje losową umiejętnosć drugorzędną
ruby - daje albo +1 do umiejętnosci ataku, albo +1 do umiejętnosci obrażeń
sapphire - daje albo +1 do umiejętnosci Obrony, albo +1 do umiejętnosci punktów zdrowia
emerald - daje albo +1 do umiejętnosci mocy magicznej, albo +1 do umiejętnosci szybkości

Cytat:
A co do tego przyrostu to są chyba 2 skrypty które odnoszą się do jednostek neutralnych i w ich opisie nie znalazłem słowa, że wpływają na wrogich bohaterów. Popróbuj z którymiś skryptami na zbalansowanie rozrywki bo też takmialem. W drugim tygodniu na M-ce przeciwnik miał koło 200 jednostek 1 poz, ponad 100 2 a 4 koło 30.


nawet więcej niż dwa. najchętniej zobaczyłbym mapę albo save z początku gry, w której pojawiły się te anioły, ale raczej wątpię, by był to 'błąd'. Nie mogę powiedzieć nic więcej.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 4 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Archangel (cytat):
Ok już wiem skąd komputer miał tyle tych Aniołow - z Gryfich Konserwatoriów. Zawalczyłem dziś z jednym takim, było w środku coś koło 100 gryfów + dowódca i za wygraną dostałem bagatela 16 Aniołów :/ Imo przegięta ilość, 2-3 konserwatoria i już albo gracz, albo komputer nie ma szans.


a więc to rzeczywiście nie błąd, ale prawidłowe działenie skryptu 'neutral town and creature bank grow', który właśnie zwiększa co tydzień(?) ilość strażników oraz ilość "nagród", jakie za te walkę można zyskać. A co do tego "przegięcia" to się nie zgadzam. w końcu trzeba nie lada armii by pokonać setkę gryfów, a do uzyskania tylu aniołów komp musiał z pewnością odwiedzić więcej niż 2-3 konserwatoria.

Błąd (o ile można tu wogle mówić o błędzie) raczej leży w samej mapie, na której musiało być rzeczywiście sporo tych konserwatoriów.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ashall



Dołączył: 1 września 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 5 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

jak odpalić nowe Adventure Spells i Advanced Levels o których pisze Sagamosa na stronce http://www.wog.euweb.cz/DOWNLOAD.html ??????????????????????????????????????????????? :?: :?: :?: :shock:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 5 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

W ilości mógł pomóc jeszcze skrypt zwiększający liczbe potworów o 4% każdego dnia (skrypt mocny dla Nekromantów :P).

Ashall (cytat):
jak odpalić nowe Adventure Spells i Advanced Levels o których pisze Sagamosa na stronce http://www.wog.euweb.cz/DOWNLOAD.html ???????????????????????????????????????????????

O ile mi wiadomo te skrypty działają TYLKO w WoG'u 3.57f. Z WoG 3.58 nie działa sprawnie.

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 6 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Archangel (cytat):
Hm mój poprzedni post okazał się zbyt pochopnie napisany, ponieważ po dłuższym obcowaniu z nowym patchem widać, że zdobywanie doświadczenia przez jednostki nie jest tak trudne jak mi się wydawało.
Ale nie o tym chciałem.
Chciałem zapytać, skąd się komputerowi wzięło TYLE Aniołów w armii? Na pewno mu się nie przyłączyły, jest też za wczas by mógł tyle uzbierać z budynków i zamków. Podejrzewam, że to wina któregoś skryptu załączonego w menu, ale pojęcia nie mam który to... Mój angielski jest na tragicznie niskim poziomie, ale tak to jest, jak się zaczyna go uczyć dopiero w liceum :/ Gdyby ktoś wiedział, co zrobić, by tyle potężnych jednostek nie było dostępnych naraz, to byłbym mu bardzo wdzięczny ;)


Czytałem kiedyś o takich rzeczach i sam miałem podobny przypadek - raz na mapie Zima Tytanów 2, gdzie podczas tury komputera cudownie rozmnażały się potwory. I tak np. komputer miał ponad 100 Gromowładnych, gdzie na mapie nie było ani jednego siedliska Gromowładnych, ba! nie mógł nawet skąd wziąść Tytanów. I nie zależało to od WoGifikacji, gdyż mapy nie WoGifikowałem. Sprawdzałem zdarzenia czasowe - komp nie miał możliwości "otrzymania w prezencie" tych jednostek. Ale to chyba bug samych Herosów, gdyż kiedyś na pewnych mapach, jeżeli w komp w Infernach miał wybudowane Castle Gate, to tez w czasie swojej tury lubiał cudownie się mnożyć :)

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Swordstalker



Dołączył: 29 lipca 2004
Posty: 164
Skąd: Łódz

Wysłany: 7 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hmmm tak sie zastanawiam i zastanawiam czy nie zrobic by jakiegos turnieju z kumplami w wog'a 3.58.Ale jak sie okazuje te pałki nie lubia wog'a 3.58 w przeciwienstwie do mnie.I z tego wzgledu pytam sie czy jest na polskich stronach jakis konkurs czy turniej zwiazany z wogiem 3.58???
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 7 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

well, z turniejami to zwykle nie jes tak hopsiup!
aqrat sam 3.58 ma może dwa tygodnie, stąd trudno się spodziewać by JUŻ był turniej
ale zachęcam do kontaktu, w Akademii KAŻDY turniej może znaleźć swoje mieńsce...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 8 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Dobry dzisiaj dzień dla mnie:

-odzyskalem konto
-odzyskałem skrzynke pocztową

no i najważniejsze, patrzcie na newsa na stronie głównej :P

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dreamcatcher



Dołączył: 30 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: Węgierska Górka

Wysłany: 24 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ej wiecie ale jeszcze nie zapadł sen zimowy!!
Jest już spolszczenie do WOG-a 3,58??
Widze że niektórzy mają problmy z zainstalowaniem ja nie miałem żadnych, wszystko bez problemu się zainstalowało, a teraz czekam i czekam na spolszczenie a tu nic nie ma :x i widze że sobie jeszcze poczekam bo ostatnio aktywnośc na forum jest taka jaka jest. Jak ktoś wiecz czy już jest i skad można pobrać spolszczenido 3,58 to będe szczęśliwy z góry thx!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 24 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Co do spolszczenie - pytaj Avatara ale podejrzewam że jeszcze pół misiąca poczekasz :(
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Daron Snyderthdend



Dołączył: 17 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...

Wysłany: 24 września 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Dreamcatcher (cytat):
a teraz czekam i czekam na spolszczenie a tu nic nie ma :x

Kiedyś Avatar (cytat):
Cierpliwość cnotą?


heh..

Dreamcatcher (cytat):
ostatnio aktywnośc na forum jest taka jaka jest

Jeden tworzy strone, drugi tworzy pachta PL do WoG'a, a inni też mają szkołe wiec widzisz, nie można wszystkiego mieć :? .

Dreamcatcher (cytat):
Jak ktoś wiecz czy już jest i skad można pobrać spolszczenido 3,58 to będe szczęśliwy z góry thx!!

To co mówił Zielevitz. Nie ma i niebedzie jeszcze. Może go niebyć nawet dłużej niż przez półmiesiąca.

___________
Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.