Autor |
Wiadomość |
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 25 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Prace nad spolszczeniem napotkały pewien problem językowy - anglikański jest dosyc prymitywny ;) wobec polskiego i trza se było poradzić jakoś :)
Ale za to w spolszczeniu będzie niespodziewajka :)
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 26 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Możesz powiedziec coś więcej :wink: ?
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 26 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
heheheh, to niespodzianka przeciez :)
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 26 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
W polskiej wersji niespodzianką będzie shake do robienia drinków, płyta PCV z muzyką dla niesłyszących oraz przetłumaczone teksty(jeśli chodzi oten ostatni bonus to takiego gratisu nie dostaniecie w niektórych polskich dystrybucjach). ;P
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 27 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Jest już przetłumaczone około 80-90% tekstu, tylko na dysku mam straszny bałagan. Pewne rzeczy są w wielu plikach. A problemem jest nie tyle tłumaczenie, co dostosowanie tekstu do zasad polskiej gramatyki. Chciałbym, żeby jak najmniej było tego typu kwiatków:
Niszczycielskie Meduza dzielić się na 2 oddziałów....
Ale bardziej bliżej niż dalej jest do wersji pl!
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 28 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Spójrzcie na njusa na głównej :)
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 28 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ale Mój wilkołak lepiej wygląda :P :wink: tylko czemu taki jakiś słaby jest :?
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Daron Snyderthdend
Dołączył: 17 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: z Fearunu, północnych ziem Czempionów Torma...
|
Wysłany: 28 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Coś z linkami nie tak :(.
___________ Imię: Daron
Nazwisko: Snyderthdend
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Wszystkie dobre Bóstwa Fearunu, ale przede wszystkim w Torma
Klasa:20lvl Paladyn, 15lvl Czempion Torma, 5lvl Zwiadowca Harfiarzy |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dreamcatcher
Dołączył: 30 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: 28 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hehe dzięki za wyczerpujące wypowiedzi :p. No i widzicie jeden głupi mój tekscik i aktywnośc wzrosła :D dobra a teraz już koniec jajec.
A wracając do spolszczenia aż tak bardzno mi nie zależy na spolszczeniu bo angielski no problem, tylko ze mam Herosa SOD 3 PL a wog wersji ang się troche pluje napisy itd. sami pewnie wiecie a to jest troszku wkurzające. Ale wogóle jest spox. Trzymam kciuki nad pracami spolszczenia.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 28 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Daron Snyderthdend (cytat): |
Coś z linkami nie tak :(. |
ale nie tak trudno połapać się jakie być powinny:
http://wog.heroes.net.pl/files/WoGversion.zip
http://wog.heroes.net.pl/files/H3version.zip
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 29 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Skoro dział WoG na razie jest niedostepny - hetmanie, czy możesz podać linka do wersji, która przemieni polski SoD na angielski? (dla Dreamcatchera)
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 29 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Aha, jeszcze jedno - moja wina, że błąd przy instalacji wersji WoG niespodzianki pojawia się błąd. Posiadacze WoGa też mogą zainstalować tylko wersję H3version.zip.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 30 września 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Avatar (cytat): |
Skoro dział WoG na razie jest niedostepny - hetmanie, czy możesz podać linka do wersji, która przemieni polski SoD na angielski? (dla Dreamcatchera) |
nie bardzo rozumiem - proszę o kontakt na priva (a ten post, to dla zainteresowanych, by wiedzieli, ze sie dzieje!)
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 1 października 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dreamcatcher (cytat): |
Hehe dzięki za wyczerpujące wypowiedzi :p. No i widzicie jeden głupi mój tekscik i aktywnośc wzrosła :D dobra a teraz już koniec jajec.
A wracając do spolszczenia aż tak bardzno mi nie zależy na spolszczeniu bo angielski no problem, tylko ze mam Herosa SOD 3 PL a wog wersji ang się troche pluje napisy itd. sami pewnie wiecie a to jest troszku wkurzające. Ale wogóle jest spox. Trzymam kciuki nad pracami spolszczenia. |
wog.heroes.net.pl/download/files/wersja_ang.zip
zainstaluj to a potem znów WoGa. Będzie wszysio po angielsku
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dreamcatcher
Dołączył: 30 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: 7 października 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Avatar (cytat): |
Dreamcatcher (cytat): |
Hehe dzięki za wyczerpujące wypowiedzi :p. No i widzicie jeden głupi mój tekscik i aktywnośc wzrosła :D dobra a teraz już koniec jajec.
A wracając do spolszczenia aż tak bardzno mi nie zależy na spolszczeniu bo angielski no problem, tylko ze mam Herosa SOD 3 PL a wog wersji ang się troche pluje napisy itd. sami pewnie wiecie a to jest troszku wkurzające. Ale wogóle jest spox. Trzymam kciuki nad pracami spolszczenia. |
wog.heroes.net.pl/download/files/wersja_ang.zip
zainstaluj to a potem znów WoGa. Będzie wszysio po angielsku |
Hehe dzięki ale jeszcze nie miałem czasu sprawdzić czy działa :( nio ale w ten weekend będzie troszke luzu mam nadizeje :wink: więc sobie troszek pobuszuje w herosa całkowicie po angielsku :D Dzięks Avatar :!:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rabican
Dołączył: 21 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: wioska Cecenowo w północnym Avlee (to prawda, że ludzie porozumiewają się tam za pomocą chrzą
|
Wysłany: 3 listopada 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Haav Gyr bardzo dawno temu (cytat): |
To po chwili zastanowienia mogę powiedzieć tak:
Cytat: |
Oddziały z Necropolis zostają 'ponownie ożywione', to dlaczego oddziały z Confluxu nie mogą być 'ponownie przyzwane'? |
Oba te rodzaje jednostek nie są "ponownie.............." bo umarlaków animujesz z żywych tylko, polegli zmarli już się do tego nie nadają.
A żywiołaki przywołujesz nowe po prostu.
Tak mi popowiada logika, zdrowy rozsądek i gra w herosach :wink: |
Taaak? A zaklęcie Animate Dead to niby co? Poza tym zwłoki są wciąż dobre (no, chyba że bardzo zużyte). Chyba nigdy nie zasmakowałeś nekromancji :wink: .
___________ Nie mam strony w necie, jednak pozwolę sobie tu (bo gdzież lepsze miejsce?) zareklamować stronę Acida, czyli Kwasową Grotę, którą znaleźć można pod adresem www.acidcave.prv.pl . Polecam ją tym, którzy uważają, że science fiction do serii MM nie pasuje. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 19 listopada 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ten temat powinien chyba nazywac się już "Co nowego w 3.59?" ;P
A teraz do rzeczy - skoro jak czytam w njusie prace będą trwac dosyc długo czyli jak domyślam sie będą "gruntowne" może w końcu ktoś zajmie się problemem buga z poziomami doświadczenia commandera (pisałem o szczegółach wiele razy, nie będe się powtarzał) - akurat jeszcze w najnowszej wersji nie odszedłem do aż tak wysokich poziomów, ale z tego co pamiętam z rozmowy z Acidem to ten problem nie został rozwiązany gdyz prawdopodobnie jest głębiej osadzony niż sam WOG. Jeżeli tak to pragnąłbym tylko aby kwestia została zasygnalizowana gdzie trzeba, bo wk... jest jak dochodzę to 72 poziomu i dalej grać nie mogę, a tu jeszcze pół mapy czeka na mojego "spasionego" herosa :)
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
WoG Team ma zamiar wprowadzić 18 dowódców zamast 9, dla każdej profesji bohatera a nie typu miasta. Moje propozycje nowych dowódców:
1. Zamek (dla Kleryka)-"Kapłan"(nie wymyśliłem innej nazwy)-może strzelać we wrogów jak i sojuszników, co ich leczy-to jego specjalna umiejętność. Może rzucać czary Błogosławieństwo i Modlitwa na sojuszników oprócz nieumarłych.
2. Bastion (dla Łowcy)-Mistrz strzelców-strzela dwa razy bez ograniczeń za odległość i przeszkodę, atak wręcz jest znacznie słabszy niż na odległość, może rzucić czary Precyzja i Tarcza powietrza.
-Krasnoludzki Król, Mistrz Run-wygląda jak krasnolud, ale większy, atakuje toporem dwuręcznym z wyrytymi runami, zawsze zadaje maksymalne obrażenia, bardzo duże obrażenia i obrona, może rzucić czary Żądza krwi i Tarcza.
3. Forteca (dla Maga)-Mistrz magii-atakuje nie bronią, lecz rzucając czary jak Czarodziejski smok, przed atakiem rzuca czary grupowe jak Czarodziej, ale gracz może wybrać, czy zaczarować własną armię czy wroga.
4. Inferno (dla Heretyka)-Okultysta-odporny na czary umysłu, atakuje ognistymi kulami jak Magog, może rzucić czar Tarcza ognia i Żądza krwi na jednostkę w armii ALBO Ścianę ognia na polu walki.
5. Nekropolis (dla Nekromanty)-Król Liszów-strzela jak Lisz (rani cel i żywe jednostki w promieniu 1 pola od celu), odporny na złe zaklęcia, ale nie raniące, rzuca losowe złe zaklęcia tak jak Czarodziej, może przestraszyć wroga, może rzucić czary Klątwa i Smutek.
-Śmierć-Upiór z nogami i kosą, zamiast zadawać obrażenia, zabija tyle jednostek z oddziału, jaki ma poziom-100% szans, może rzucić czar Ręka Śmierci (poziom 5 Magia ziemi), który zabija (Moc*0,5+1) stworzeń. Czar może być rzucony na każdą jednostkę. Rzucany przez bohatera kosztuje 40/35 jeśli się zna Magię ziemi/ punktów many(MP)
6. Loch (dla Czarnoksiężnika)-Smoczy Mistrz-Jaszczuroczłek z czarną skórą i skrzydłami Smoka Ciemności. Jego czarem będzie zamiana w smoka zależnego od jego poziomu (1-10-Czerwony, 11-20-Czarny, 21-25-Rdzawy, >26-Ciemności). Po zamianie w smoka statystyki nie zmieniają się, chyba że statystyki smoka są większe; dowódca tymczasowo zyskuje specjalne zdolności smoka.
7. Twierdza (dla Maga bitewnego)-Ogrzy mag(po angielsku "Shaman", a nie "Mage")-Kapłan z głową Ogra-według projektu Zielevitza, może strzelać, może rzucić czary Szał i Berserk na własną jednostkę albo wroga.
8. Cytadela (dla Władcy bestii)-Jaszczurzy zabójca-Rozbójnik z zieloną skórą i głową jaszczuroczłeka, przy ataku 50% szans na zatrucie, które zmniejsza ilość punktów życia (HP), może rzucić czar Trucizna na wroga, też osłabiający a nie raniący oraz Trujący atak na sojusznika-oddział będzie miał 50% szans na zatrucie. Oba zaklęcia są z Magii ziemi i kosztują bohatera 10/8/ MP.
9. Wrota Żywiołów (dla Elementalisty)-Władca żywiołów-odporny na czary umysłu i żywioły (100% na czary oprócz Magicznej strzały i 50% na ataki żywiołowe jednostek takich jak np. Ifrit albo Smok ziejący ogniem), może rzucić losową ochronę przed żywiołem (1 czar) i Antymagię.
Mam rysunek Śmierci i parę innych (nie dowódców, 2 jednostki i 1 artefakt), jak ktoś chce to mogę pokazać na GG-zwykle jestem niewidoczny.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 5 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Castle - prawdopodobnie będzie to kapłan, ale na pewno nie będzie dysponował leczeniem, ani błogosławieństwem (chyba, że cechy paladyna się zmienią), a modlitwę być może tylko na wyższych poziomach.
Rampart - jednym z projektów jest odmiana krasnoluda, ale raczej nie przejdzie :P. "mistrz strzelców" musiałby mieć część animacji strzelca, a tej wszyscy już mają po dziurki w paszczy.
Tower - currently no project and no idea :P
Inferno - raczej wejdzie projekt Kreegańskiego Wojownika, ale to tylko moja opinia.
Necropolis - well.... na pewno nie będzie miało nic wspólnego z liszami :P wystarczy, że soul eater jest w połowie liszem. Zobaczy się - jest kilka straszydeł do wyboru.
Dungeon - może być trudno z wyborem.... w każdym razie coś zamieniającego się w smoka raczej nie wchodzi w grę - dowódca musi zajmować tylko jedno pole.
Stronghold - obecnie brak koncepcji
Fortress - podobnie :P
Conflux - dyskusje trwają :P - jednakże to raczej NIE będzie forma człowiekowata.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 6 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Necropolis - well.... na pewno nie będzie miało nic wspólnego z liszami :P wystarczy, że soul eater jest w połowie liszem. Zobaczy się - jest kilka straszydeł do wyboru. |
A co ze Śmiercią? Według mnie to ciekawy pomysł, nie wiem jednak czy w H3 można zrobić tak, żeby zabijała jednostki zamiast zadawać obrażenia. Byłby też problem z umiejętnością "Obrażenia". Mogłoby to być to, że Śmierć ma 50% szans na zabicie 1-5 stworzeń więcej niż poziom, zależnie od znajomości obrażeń.
Acid Dragon (cytat): |
Dungeon - może być trudno z wyborem.... w każdym razie coś zamieniającego się w smoka raczej nie wchodzi w grę - dowódca musi zajmować tylko jedno pole. |
Czy nie możnaby zmniejszyć smoka tak, aby zajmował jedno pole? To jest możliwe jakimkolwiek programem graficznym, ale nie wiem, czy jest to możliwe do wprowadzenia do gry.
A co do "Mistrza strzelców", to nie musiałby być Strzelec. Według mnie powinien być przede wszystkim podobny do elfa, bo przecież to elfy są najlepszymi łucznikami. Mógłby się nazywać "Elficki król". Możnaby też wziąć część animacji od innych jednostek strzelających np. Jaszczuroczłeka albo Meduzy.
Według mnie dowódca Zamku powinien leczyć, gdyż zazwyczaj magowie nadają się do pomocy (leczenie, wskrzeszanie, wzmacnianie itd.), a nie do walki jak Paladyn. Przy okazji przypominam, że słowo "paladyn" pisze się przez jedno "l" - w polskiej wersji gry jest błąd.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 6 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
A co ze Śmiercią? Według mnie to ciekawy pomysł, nie wiem jednak czy w H3 można zrobić tak, żeby zabijała jednostki zamiast zadawać obrażenia. Byłby też problem z umiejętnością "Obrażenia". Mogłoby to być to, że Śmierć ma 50% szans na zabicie 1-5 stworzeń więcej niż poziom, zależnie od znajomości obrażeń. |
Umiejętności, nazwa, zaklęcia, właściwości i statystyki to generalnie najmniejszy problem. Zresztą na razie nikt się nad tym nie zastanawia. Chodzi przede wszystkim o grafikę - wygląd (no dobrze, no więc mam przerysowania na punkcie grafiki...... i co z tego? :P)
Kiedyś jednym z projektów był "Smętny Kosiarz"
...ale okazał się najwyraźniej za trudny albo niepociągający. WoG Team musiałby mieć jakąś koncepcję na temat 'śmierci' - jakiś projekt chociaż, a nie ma :P Ja też nie :P
Trang Oul (cytat): |
Czy nie możnaby zmniejszyć smoka tak, aby zajmował jedno pole? To jest możliwe jakimkolwiek programem graficznym, ale nie wiem, czy jest to możliwe do wprowadzenia do gry. |
Jest to teoretycznie możliwe, ale nikt nie ma zamiaru do gry wprowadzać nowych jednostek w postaci zminiaturyzowanych innych, istniejących i tym samym zabierać miejsce innym potencjalnie dobrym i całkowicie nowym potworom, a wszystko po to, żeby działała jakaś wybujała właściwość jednego dowódcy.
Cytat: |
A co do "Mistrza strzelców", to nie musiałby być Strzelec. Według mnie powinien być przede wszystkim podobny do elfa, bo przecież to elfy są najlepszymi łucznikami. Mógłby się nazywać "Elficki król". Możnaby też wziąć część animacji od innych jednostek strzelających np. Jaszczuroczłeka albo Meduzy. |
To teraz już zupełnie nie wiem jak to coś ma wyglądać :P. Zobaczymy. Jednym z dotychczasowych projektów jest krasnolud z kuszą.
Cytat: |
Według mnie dowódca Zamku powinien leczyć, gdyż zazwyczaj magowie nadają się do pomocy (leczenie, wskrzeszanie, wzmacnianie itd.), a nie do walki jak Paladyn. Przy okazji przypominam, że słowo "paladyn" pisze się przez jedno "l"-w grze jest błąd. |
O błędzie nie wiem - może w patchu polonizacyjnym... ale z tego co słyszałem, tych błędów jest nieco więcej :P. W oryginale jest właśnie 'paladin'.
A co do właściwości - to naprawdę w tej chwili nieważne. Generalnie jednak mamy zarówno magów defensywnych i ofensywnych, jak i analogicznie wojowników. Nie ma więc reguły, że mag koniecznie musi leczyć i jakieś zaklęcia defensywne rzucać, a wojownik musi walczyć na froncie. Chociaż chyba rzeczywiście ten 'cure' pasuje do paladyna jak zbroja do smoka...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 6 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Jednym z dotychczasowych projektów jest krasnolud z kuszą.
|
Uważam, że do krasnoluda bardziej pasuje jakaś prymitywna strzelba z rozszerzoną lufą u wylotu, jednak gdyby miał być wprowadzony krasnolud ze strzelbą, to gracze mogliby zareagować podobnie jak wtedy, kiedy w H3 miało być Forge. Jednak chyba jeden dowódca nie wywołałby aż takiej niechęci...
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 6 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
pewnie by nie wywołał, ale jakoś na razie nikomu nie chce się rysować kolejnego krasnoluda tym razem ze strzelbą :P.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 6 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Uważam, że do krasnoluda bardziej pasuje jakaś prymitywna strzelba |
mozesz rozwinąc co masz na myśli?
zwłaszcza słowo "prymitywny" w kontekście khuzdulskich wyrobow mię szokuje...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 stycznia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
jOjO (cytat): |
Trang Oul (cytat): |
Uważam, że do krasnoluda bardziej pasuje jakaś prymitywna strzelba |
mozesz rozwinąc co masz na myśli?
zwłaszcza słowo "prymitywny" w kontekście khuzdulskich wyrobow mię szokuje... |
Chodziło mi o starodawną flintę. Użyłem określenia "prymitywna", ponieważ była mało celna i bardzo długo się ją przeładowywało. Według mnie krasnoludy były mistrzami w wyrobie broni do walki wręcz, zwłaszcza młotów i toporów, a nie broni palnej. Mimo tego kusza nie bardzo pasuje do krasnoluda. Gdyby użyto strzelby współczesnej, części graczy by się to nie spodobało, bo mało kto wie, że świat HoMM nie ma nic wspólnego ze średniowieczem.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|