Autor |
Wiadomość |
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Proponuję stworzenie obiektu, gdzie Diamentowe golemy możnaby przekształcać na Kryształowe smoki. Diament i kryształ to podobna substancja, więc nie byłby to błąd. Najpierw trzebaby zmienić przynależność smoka do Fortecy
Kod: |
!#MA&v7183=1:O133/2; |
Proponuję 20 golemów na jednego smoka. Do tego przydałaby się dopłata 7500 zł. Co wy na to?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 15 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Proponuję stworzenie obiektu, gdzie Diamentowe golemy możnaby przekształcać na Kryształowe smoki. Diament i kryształ to podobna substancja, więc nie byłby to błąd. Najpierw trzebaby zmienić przynależność smoka do Fortecy
Kod: |
!#MA&v7183=1:O133/2; |
Proponuję 20 golemów na jednego smoka. Do tego przydałaby się dopłata 7500 zł. Co wy na to? |
O ile zwykłych golemów nie da się przerabiać na diamentowe to czemu nie ??
Proponowałbym jednak poza tym że 20 golemów = jeden smoki 7500 to i doliczyć kryształ 10 ... co by to za tanio nie było .....
Było już pisane o zbalansowaniu dowódców .... napiszę więc dalej :
:arrow: Fajnie by było gdyby w skrypcie czy w opcji mozna by włączyć ograniczenie hp i ataku i defensywy dowódćów ... Coś często mi oni przypominają tych boskich walczących "przepakowanych" herosów z h4 :( ... A ostatnio grając beastmasterem miałem herosa z 99 ataku 99 obrony i 1700 hp ... :) .....
Co do ograniczenia to taki dowódca nie powinien być chyba o wiele silniejszy od najsilniejszej jednostki w całej grze ??? Proponuję więc dać mu ograniczenie do statystyk Azure dragona.... Czyli nie zależnie od poziomu (artefaktów ) dowódca mógłby mieć nie więcej niż 1000hp i po 50 ataku i 50 defensywy ...
:arrow: Dla mapmakerów fajnie by było gdyby dowódcy można było przypisać dowolną animacje stworzenia z gry .... Mogły by powstać mapy czy kampanie gdzie dowódcą byłby ent czy też nawet smok (tak wiem tu problem z 2 polami) Np Wizard Gandalf z Commanderem Frodo (animacja niziołka) :) :) :) ... No albo chociaż jakieś edycje biografii commanderów czy coś ...
Kolejna sprawa (dość delkatna ) ... Nie chcę obrażać twórców WoGa ale.....
Może zamiast dodawać nowe jednostki do patcha 3.59 lepiej udoskonalić stare ??? Jednostek jest już i tak pełno a łatwo zauważyć , że możliwości graficzne teamu wzrosły...
:arrow: Chodzi mi tu głownie o np boskie stworzenia , messangerów czy snta gremliny które są poprostu przekolorowane .... Nowe jednostki jak wilkołak , sorceress, hell steed czy też Dracolich wyglądają już ehm : Nie amatorsko tylko profesjonalnie ... Tutaj wielka pochwała bo walcząc tymi jednostkami ma się wrażenie, że są one częścią oficjalnego a nie amatorskiego dodatku ...
W grze jest bardzo dużo smoków mozna więc Diamond Dragony czy też Darkness dragony z nich jakoś poskładać ... Podobnie z innymi boskimi stworzeniami ...
Acha .... zdaję sobie sprawę , że zrobienie z różnych części animacji do 9 boskich stworzeń to kupa ciężkiej pracy :(
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
O ile zwykłych golemów nie da się przerabiać na diamentowe to czemu nie ??
Proponowałbym jednak poza tym że 20 golemów = jeden smoki 7500 to i doliczyć kryształ 10 ... co by to za tanio nie było .....
|
Przecież można ulepszać żelazne do złotych, a złote do diamentowych, ale chyba tylko, jeśli włączymy skrypt "Dodatkowe ulepszenia jednostek".
Val Gaav (cytat): |
No albo chociaż jakieś edycje biografii commanderów czy coś |
Można zmieniać i imiona, i biografie. W tym celu wypakuj Winrarem z main4.wog albo WoG358fpl_beta.wog plik ZNPC01.txt i wklej go do folderu Heroes III\Data. Pozmieniaj w nim, co chcesz.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Aby przemiana Diamentowych golemów do Kryształowych smoków była bardziej realistyczna, możnaby przemalować golemy na kolor czerwony i dodatkowo zmienić nazwę na kryształowe golemy. Przemalowywanie nie jest trudne, ale czasochłonne. Wystarczy do tego zwykły Microsoft Photo Editor.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
czasochłonne nie jest, ale jest nieefektowne.
Co do jednostek - Nie, to już postanowione - nie będziemy dawać nowych wizerunków istniejącym, wogowym stworzeniom (a przynajmniej nie kompletnie nowych - w grę wchodzą najwyżej inne rodzaje przekolorowań). Po prostu, niezależnie od tego, czy wyglądają dobrze, czy źle, gracze już się do nich przyzwyczaili i zaakceptowali. Poza tym jednostki 8 poziomu w samym zamyśle miały właśnie wyglądać jak podwójnie ulepszone jednostki 7 poziomu. Nie widzę też rażącej różnicy pomiędzy zielonymi, a złotymi smokami. Podobnie róznica między złotymi, a diamentowymi jest niewielka, choć jeszcze mniejsza.
Wtedy WoG Team nie miał większego wyboru - nie miał ani obecnych grafików, ani wiedzy o limicie jednostek, ani doświadczenia. Dlatego też jednostki 8 poziomu wyglądają, jak wyglądają. Teraz jednak podobne, zwyczajne przekolorowania już nie przejdą.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ehhh ... I tak coś tu nie ma o czym pisać ostatnio więc odpisze :) ...
Mimo , żę naprawdę nie jest to najistotniejsza rzecz w WoGu (grafika to nie wszystko :) a dla mnie tylko z jakieś 30% całej gry)
Acid Dragon (cytat): |
Po prostu, niezależnie od tego, czy wyglądają dobrze, czy źle, gracze już się do nich przyzwyczaili i zaakceptowali
|
Hmmm ... Piękną ideą WoGa jest opcjonalność ... Są patche na necie zmieniające wygląd blood dragona np ... Więc można by przy instalacji WoGa pytać czy chcemy stare stworki czy nowe :wink:
Acid Dragon (cytat): |
Poza tym jednostki 8 poziomu w samym zamyśle miały właśnie wyglądać jak podwójnie ulepszone jednostki 7 poziomu. Nie widzę też rażącej różnicy pomiędzy zielonymi, a złotymi smokami.
|
A różnica między diabłem a arcydiabłem ??? Tu już chyba lepiej widać ...
Poza tym z tego co wiem (a mogę się mylić) To w wog3.59 mają dojść nowi dowódcy ... a część ma być całkowicie zmieniona.. I tu gracze też mogli się przyzwyczaić ..
No ale ja nie naciskam .... To tylko taka moja dygresja po temacie "kto nie lubi woga" ... Tam wiele ludzi właśnie powód przekolorywania podaje .... i aż chciało by się zamknąć im usta czymś :) :) :) ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 19 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Hmmm ... Piękną ideą WoGa jest opcjonalność ... Są patche na necie zmieniające wygląd blood dragona np ... Więc można by przy instalacji WoGa pytać czy chcemy stare stworki czy nowe :wink: |
Pięknem WoGa jest opcjonalność w samej GRZE, a na opcjonalne wizerunki jednostek 8 poziomu nie ma już technicznie miejsca. Z kolei opcjonalny patch zmieniający wizerunki jednostek teoretycznie mógłby być stworzony, ale chyba zgodzisz się, że WoG Team powinien się skupić teraz na rzeczach, które na pewno wejdą do 3.59, a nie rozdrabniać się przy jakichś pobocznych, opcjonalnych patchach.
Cytat: |
A różnica między diabłem a arcydiabłem ??? Tu już chyba lepiej widać ... |
Owszem, jest, ale skoro między zielonym, a złotym nie ma zbyt wielkiej, skoro czerwony i czarny niewiele się różnią, skoro duchowy to tylko lekko zmodyfikowany kostny, skoro hydrze ledwie dwie głowy przybywają z zachowaniem reszty grafik, skoro behemot też praktycznie tylko kolor i rozmiar nieco zmienia, to śmiem jednak twierdzić, że 'zbrodnia' popełniona przy jednostkach 8 poziomu nie jest jednak tak wielka. Owszem, w H3 jednostki czasem po ulepszeniu dość znacznie się różnią (jak właśnie diabeł i arcydiabeł czy anioł i archanioł), ale też bardzo często po prostu tylko kolor zmieniają i ewentualnie przybywa im jakiś mały, drobny szczegół graficzny (np mantikory, troglodyci, zjawy, etc). Więc WoG jednak nie odbiega znacząco od standardów pierwotnej gry.
Cytat: |
Poza tym z tego co wiem (a mogę się mylić) To w wog3.59 mają dojść nowi dowódcy ... a część ma być całkowicie zmieniona.. I tu gracze też mogli się przyzwyczaić .. |
Nie wiem, skąd te informacje, jako, że z tego co ja wiem, WoG Team nie rozmawiał o tym na forum publicznym. Choć rzeczywiście, były takie dyskusje i właśnie głównym kontrargumentem było to, że już od dawna po prostu te jednostki funkcjonują w grze. Ostatecznie dyskusje ustały i nie podjęto żadnej decyzji o zmianie jakiejkowliek animacji dowódcy, choć ja sam przychyliłem się do 'wymiany' Brute'a na coś lepszego. Może jeszcze do tego wrócimy przy wyborze nowych jednostek do 3.59, ale obecnie nie ma absolutnie żadnych planów co do zmiany obecnych.
Cytat: |
No ale ja nie naciskam .... To tylko taka moja dygresja po temacie "kto nie lubi woga" ... Tam wiele ludzi właśnie powód przekolorywania podaje .... i aż chciało by się zamknąć im usta czymś :) :) :) .... |
Myślę że najlepszym kompromisem będzie po prostu przewaga jednostek 'nowych' nad przekolorowanymi, co z bardzo wysokim prawdopodobieństwem uda się osiągnąć w 3.59.... a po drodze może zdarzyć się jeszcze jakiś mały, nieoficjalny, kwasowy patch ;)
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 19 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Nie wiem, skąd te informacje, jako, że z tego co ja wiem, WoG Team nie rozmawiał o tym na forum publicznym. |
Mam dobrych informatorów :wink: ....
A tak poważnie to na celestial heavens chyba przeczytałem o tym w jakimś temacie :) Więc coś jednak przeciekło ... :) .....
....................
Pozdrawiam i życze owocnej pracy nad WoG 3.59 ...
"In WoG I trust"
:P
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Nie wiem, skąd te informacje, jako, że z tego co ja wiem, WoG Team nie rozmawiał o tym na forum publicznym. |
W listopadzie Fnord poinformował o nowych Dowódcach.
Cytat: |
W WoGu 3.59 prawdopodobnie skupimy się na przebudowie koncepcji Dowódców - obdarzając ich nowym i rozbudowanym systemem zaklęć. Być może uda nam się podwoić ilość Dowódców, tak żeby bohater każdej klasy (a nie miasto) posiadał własnego Dowódcę. Są głosy, aby dołączyć opcję pozwalajacą na rekrutację więcej niż jednego Dowódcy do armii, ale wciąż dyskutujemy nad szczegółami. |
Ja jestem przeciwny kilku Dowódcom w armii, zwłaszcza że część graczy twierdzi, że jeden Dowódca będący w stanie zabić parę smoków jednym ciosem to za dużo.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 19 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Cytat: |
W listopadzie Fnord poinformował o nowych Dowódcach. |
To nie tajemnica. Chodziło o zmienianie grafik istniejących dowódców, a o to na pewno nie było ogłoszone (jeśli wogle było) jako oficjalna informacja.
Cytat: |
Ja jestem przeciwny kilku Dowódcom w armii, zwłaszcza że część graczy twierdzi, że jeden Dowódca będący w stanie zabić parę smoków jednym ciosem to za dużo. |
Zobaczymy. W każdym przypadku, jeśli wogle będzie taka możliwość, to będziesz ją na pewno mógł wyłączyć w opcjach. A doświadczenie gromadzone przez dowódców na pewno będzie wtedy dzielone przez ich ilość, także nie będzie to jednoznaczne z posiadaniem dwóch terminatorów w cenie jednego. Ja osobiście nie używałbym tej możliwości na zwyczajnych mapach, ale może to być całkiem ciekawe narzędzie dla twórców map - w mapę stworzoną tylko dla dowódców pograłbym chętnie :). Możnaby zrobić wtedy mapę czy nawet kampanię wyłącznie w stylu RPG, na kształt Might and Magic.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Nawet gdyby doświadczenie było rozdzielane, to Dowódca pozostaje dowódcą, i jak sama nazwa wskazuje, dowodzi armią. Armią może dowodzić tylko jeden dowódca. Mało tego, skoro kieruje wojskiem, to powinien atakować pierwszy. W przypadku walki dwóch Dowódców ten zaczyna pierwszy, kto jest szybszy.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 kwietnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
W WoGu 3.59 każdy z 9 Dowódców ma mieć po 5 czarów. Dobrze by było, gdyby było 5 poziomów czarów, a korzystanie z nich możliwe po wyuczeniu się Mocy. Oczywiście siła czarów zależy od Mocy Dowódcy. Moje propozycje:
I Paladyn:
1. Egzorcyzm - usuwa z jednostki negatywne zaklęcia. Nie leczy ran.
2. Ochrona przed złem - jednostka otrzymuje tylko 75% obrażeń od istot z Nekropolii i Inferno i zadaje im 125% obrażeń.
3. Regeneracja - co turę odnawia określoną liczbę punktów życia. Czar może być rzucony tylko na Dowódcę.
4. Grupowa ochrona przed złem - jw., ale działa na całą armię.
5.Anioł stróż - przywołuje Anioła, Archanioła albo Najwyższego Archanioła. Rodzaj zależy od Mocy.
II Pustelnik:
1. Uzdrowienie - usuwa jeden negatywny czar z jednostki i dodaje trochę punktów życia.
2. Ruchome piaski - Dowódca może umieścić na polu walki 2 pola ruchomych piasków. Ich miejsce samemu się ustawia.
3. Antymagia - chroni przed WSZYSTKIMI czarami. Można rzucić na siebie, sojusznika albo wroga.
4. Neutralność - jednostka nie może atakować ani być atakowana.
5. Samotność - Czar sprawia, że żadna jednostka nie może podejść do Dowódcy bliżej niż pole odstępu.
III Westalka:
1. Wysiedlenie - przesuwa wybraną własną jednostkę albo wroga na odległość maksymalnie 2 pól. Nie działa na Dowódców ani unieruchomione (skamieniałe, sparaliżowane, unieruchomione przez Enty itp.) jednostki.
2. Celność - zwiększa atak, kiedy jednostka strzela i niweluje kary za przeszkodę i zasięg.
3. Kradzież zaklęcia - kradnie wrogowi jeden dobroczynny czar i przekazuje go wybranemu sojusznikowi.
4. Tchórzostwo - wroga jednostka nie będzie mogła zaatakować jednostki posiadającej więcej PŻ od niej samej, ani Dowódcy. Nie działa na Dowódców ani na jednostki odporne na strach.
5. Kradzież wszystkich zaklęć - kradnie 1-7 jednostkom wroga wszystkie zaklęcia i przekazuje je losowym sojusznikom. Ilość jednostek wroga jest zależna od Mocy.
IV Sukkub:
1. Aura ognia - jednostka zadaje dodatkowe 10-20% obrażeń od ognia.
2. Ognisty pocisk - rani wybraną jednostkę wroga.
3. Krąg ognia - rani wszystkie jednostki znajdujące się w odległości 1 pola od
Sukkuba.
4. Kuszenie - kusi jednostkę wroga, aby przeszła na stronę Sukkuba. Szansa zależy od Mocy. Nie działa na jednostki niewrażliwe na zaklęcia umysłu, żywiołaki ani istoty mechaniczne.
5. Ofiara - składa w ofierze Diabłu sojuszniczy oddział, a w zamian rzuca na całą armię wroga losowe negatywne zaklęcie. Poziom negatywnego czaru zależy od ilości życia poświęconych istot.
V Pożeracz dusz:
1. Odczarowanie - zdejmuje z wrogiej jednostki wszystkie dobroczynne zaklęcia.
2. Smutek - obniża szczęście i morale wrogiej jednostki o 1, 2 albo 3. Siła zaklęcia zależy od Mocy.
3. Trucizna - Wrogi Dowódca co turę traci określoną ilość punktów życia.
4. Osłabienie - zmniejsza atak i obronę jednostki wroga. Siła zależy od Mocy.
5. Ożywienie martwych - Ożywia nieumarłych ze zwłok istot żywych. Rodzaj nieumarłego zależy od poziomu zabitej jednostki i poziomu Mocy jednostki. Można ożywiać zwłoki tylko jako Szkielety, Ożywieńcy, Zjawy, Wampiry, Lisze. Ze zwłok żywych smoków ożywia nieumarłe smoki. Czar nie może być rzucony na zwłoki żywiołaków, nieumarłych, maszyn ani innych nieżyjących istot.
VI Oprawca:
1. Bogactwo - Po walce daje tyle złota, ile zdobędzie doświadczenia, czyli 100% zamiast 50%.
2. Kajdany magii - wrogi Dowódca otzymuje obrażenia za każdy zużyty punkt many.
Zakładam, że jeśli Dowódcy będą mieć wiele czarów, to także i manę.
3. Blokada kontrataku - sojusznicza jednostka blokuje kontratak wroga.
4. Oszołomienie - wroga jednostka traci akcję. Nie działa na Dowódców.
5. Paraliż - paraliżuje jednostkę wroga. Nie działa na Dowódców.
VII Przywódca ogrów:
1. Potężny atak - Dowódca albo jednostka zadaje 125% obrażeń w walce wręcz, ale sama otrzymuje 110%.
2. Odrzucenie - atak wręcz Dowódcy albo jednostki staje się tak silny, że odrzuca wroga o 1 pole do tyłu.
3. Koncentracja - Dowódca traci akcję, ale w następnej turze zadaje w walce wręcz 250% obrażeń. Tylko pierwszy cios jest silniejszy.
4. Siła cyklopa - strzał Dowódcy albo jednostki jest w stanie niszczyć mury jak katapulta.
5. Krwawy szał - rzuca na wszystkie sojusznicze jednostki i na samego Dowódcę czary: Żądza krwi, Szał i Berserk.
VIII Szaman
1. Przewodnik - czar rzucony na mapie pozwala przejść przez bagno bez kary za trudny teren. Rzucony na polu walki daje sojuszniczym jednostkom możliwość przejścia przez Ruchome piaski.
2. Obrońca - znacznie zwiększa obronę, jeżeli oddział przejdzie do obrony. Siła zależy od Mocy
3. Trujący atak - atak Dowódcy albo jednostki zatruwa wroga. Czaru nie można rzucić na jednostki posiadające umiejętność zatruwania.
4. Diamentowa skóra - znacznie zwiększa obronę jednostki. Siła zależy od mocy.
5. Wieczny obrońca - obniża do zera atak, ale w zamian zwiększa obronę. Działa tak jak Szał, ale zwiększa obronę kosztem ataku.
IX Duch astralny:
1. Ultrawizja - pozwala w czasie walki dokładnie obejrzeć umiejętności, czary, artefakty itd. wrogiego bohatera.
2. Lot - daje jednostce możliwość latania.
3. Wypędzenie - rani wszystkie przywołane żywiołaki.
4. Niewrażliwość na żywioły - jednostka sojusznicza staje się całkowicie niewrażliwa na żywioły-czary i 50% odporna na ataki żywiołowe (np. żywiołaków, Ifrytów, smoków itd.).
5. Zwierciadło bólu - zadaje wrogowi obrażenia w takiej ilości, jakie sam zadał. Oddawane obrażenia są takie, jakie zadał wróg (np. Ptak gromu - powietrze, Krasnolud - obrażenia fizyczne itd.).
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Leyzer
Dołączył: 4 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Coprawda mam kłopoty z zainstalowaniem woga, ale wiem co mogło by być dla mnie denerwujące, po przeskoku z IV na 3,5:-), bo pomimo tego, że Iv jest dużo gorsza, miała kilka interesujących nowych możliwości.
Otuż chodzi mi o Karawany do miast. Wiem że dodanie budynku do gry jest możliwe, bo pewien zapaleniec dodał nawet całe miasto:-), poza tym nie wydaje się to trudne, ponieważ np. do wieży można dodać karawanę z IV. Wyglądało by to idealnie, a z Age Of Empires też przecież można wyciągnąć jakąś budowle, bo z tego co pamiętam architekturą napewno coś można by dopasować do Zamku i kilku innych miast. Mógłbym nawet pomóc wybrać obrazki komuś komu mój pomysł się spodoba, ale wiem że sam go wykonać raczej bym nie potrafił. Kolejną rzeczą jest to, że w Lochach w takim razie nieprzydał by się portal przyzywania, ale w końcu można by było mu zmienić właściwości. Np, po dodaniu do gry lwów(z tego co wiem, były takie projekty), można by zmienić jego nazwę, na Brama Mutacji, lub coś równie zabawnego i podążając za możliwością jaką daje szkieletornia, dać jej możliwość do zamiany lwów w Chimery. Oczywiście to jest już spekulacja, bo można przecież zrobić z niego budynek, który np. podnosi moc o 1:-).
I jeszcze jedno nie koniecznie mówię że trzeba z jednostek zrobić tak jak w IV jednostki chodzące same po mapie, ale wydaje mi się, że bardzo użytecznym była możliwość kupieniai sprowadzenie ich bezpośrednio do zamku.
Jeżeli jacyś zapaleńcy zainteresowali się do tego pomysłu, apelowałbym o chociaż próbę jego wykonania:-). Sam zapewniam, że pomogę jeżeli tylko będę potrafił(np. w wyszukaniu grafik).
Pozdrawiam.[/list]
*********
EDIT:
Przepraszam, że napisałem tego posta tutej, ale nie miałem pojęcia, gdzie go wsadzić, a nowych tematów tworzyć nie mogę.
___________ Guns N' Roses Was Here!!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 17 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Nowych budynków NIE można dodawać do gry. Można jedynie podmieniać istniejące. Poza tym wykonanie karawan, jak w H4 jest praktycznie niemożliwe do zrobienia. (Chyba, żeby znalazł się jakiś prograista o umiejętnościach Slavy, który by temu i tylko temu poświęcił jakiś miesiąc pracy).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Można dodawać nowe budynki, ale tylko na mapie, a nie w zamkach.
Ja mam pomysł na nowy obiekt - Pałac Szatana. Wyglądałby on jak wielka głowa Arcydiabła. Po wejściu zaczynałaby się walka w diabelskiej mgle. Przeciwnikiem byłby Szatan (Antychryst ze zmienioną nazwą), który miałby 500, 1000, 1500 albo 2000 punktów życia i zadawałby 75, 150, 225 albo 300 punktów obrażeń. Po jego pokonaniu otrzymywałoby się 1, 2, 3 albo 4 artefakty. Oczywiście ich liczba byłaby zależna od siły Szatana. Możnaby zdobyć: Miecz Ognia Piekielnego, Tarczę Przeklętego, Zbroję Ognistej Mocy albo Hełm Piekielnego Sztormu. Artefakty nie mogłyby się powtarzać. Pałac możnaby odwiedzić tylko raz.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 17 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Można dodawać nowe budynki, ale tylko na mapie, a nie w zamkach. |
Albo to zbieg okoliczności, albo ostatnio próbujesz mnie na siłę poprawiać. Dobrze wiesz, że chodziło o budynek w mieście, a nie obiekt na mapie.
Co do pomysłu - jeśli znalazłby się ktoś, kto zrobiłby do niego skrypt, to możnaby pomyśleć.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 18 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Czy naprawdę potrzebne wam do szczęścia te karawany? Mi w zupełności do szczęścia wystarczy opcja - Siedliska stworzeń akumulują potwory. Zawsze mam na mapie kilka leszczy, którzy biegają raz na jakiś czas po siedliskach i wykupują jednostki. I robią to tak samo szybko jak te "karawany'.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Douger
Dołączył: 13 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Łuków
|
Wysłany: 19 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Leszcza można zaatakować ,a karawany nie...
___________ Guns N' Roses 4ever! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 23 maja 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dlatego IMHO to ciekawsze rozwiązanie....
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 15 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Hmmmm .... a może poza karawanami warto by wprowadzić skrypt, który usuwa możliwość tworzenia "łańcuchów" między bohaterami :?: Jedną z niewielu rzeczy które podobały mi się h4 to to , że tam jednostki miały swoje punkty ruchu i nie mogły przez jedną turę przejść drogi np 4 bohaterów ...
IMO rozwiązanie z h4 jest bardzo dobre i potrzebne również w h3WoG.
Piszę o tym tutaj a nie w temacie ERM bo dodanie punktów ruchu każdej jednostce wygląda mi na opcje hard-coded ...
Pozdrawiam
Val Gaav
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
Hmmmm .... a może poza karawanami warto by wprowadzić skrypt, który usuwa możliwość tworzenia "łańcuchów" między bohaterami :?: Jedną z niewielu rzeczy które podobały mi się h4 to to , że tam jednostki miały swoje punkty ruchu i nie mogły przez jedną turę przejść drogi np 4 bohaterów ...
IMO rozwiązanie z h4 jest bardzo dobre i potrzebne również w h3WoG.
Piszę o tym tutaj a nie w temacie ERM bo dodanie punktów ruchu każdej jednostce wygląda mi na opcje hard-coded ...
|
Jest teoretycznie możliwe stworzenie skryptu pozwalającego jednostkom poruszać się po mapie. Jednak byłoby to znacznie wolniej niż bohater. (nie mówiąc o 4) Bardziej realne jest wprowadzenie karawan. (mniejszy problem z AI). Chociaż tak jak Avatar nie wydają mi się zbyt potrzebne w WOG'u.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 15 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
@Altair :
Ale ja nie chcę by one się same poruszały po mapie .... Chodziło mi o przekazywanie ich drugiemu bohaterowi , żeby wtedy nie mogły podróżować dalej (no chyba że zostały im jakieś punkty ruchu)
Przykład : Isra ma 10 pkt ruchu Nagash podchodzi do Isry i przekazuje jej 10 szkieletów .. Nagashowi po tej akcji pozostały 3 punkty ruchu .... i teraz mimo , że Isra nie poruszyła się to jej punkty ruchu spadają z 10 do 3 (a wszystko przez te szkielety)
W normalnym h3 te szkielety mogłyby powędrować sobie w jednej turze pomiędzy wieloma bohaterami i przejść nawet z jednego krańca mapy do drugiego ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
@Altair :
Ale ja nie chcę by one się same poruszały po mapie .... Chodziło mi o przekazywanie ich drugiemu bohaterowi , żeby wtedy nie mogły podróżować dalej (no chyba że zostały im jakieś punkty ruchu)
Przykład : Isra ma 10 pkt ruchu Nagash podchodzi do Isry i przekazuje jej 10 szkieletów .. Nagashowi po tej akcji pozostały 3 punkty ruchu .... i teraz mimo , że Isra nie poruszyła się to jej punkty ruchu spadają z 10 do 3 (a wszystko przez te szkielety)
W normalnym h3 te szkielety mogłyby powędrować sobie w jednej turze pomiędzy wieloma bohaterami i przejść nawet z jednego krańca mapy do drugiego ... |
W porządku już rozumiem. Sprawa prosta - ERM. Stworzenie takiego skryptu zajmie jakieś trzy dni. (jeśli chodzi o mnie)
Nie wiem tylko czy będzie działać dla AI.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 15 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
off top
Heh .... To dobry jesteś :) Bo mi to w Ermie nie wychodziło ;-P ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Tylko po co zapytam? Przecież jest ograniczenie co do liczby bohaterów - może być ich tylko 8. Więc raczej 8 bohaterami nie przerzuci szkieletów na drugi kraniec mapy...
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|