Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 16 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
LarvaExotech (cytat): |
Tylko po co zapytam? Przecież jest ograniczenie co do liczby bohaterów - może być ich tylko 8. Więc raczej 8 bohaterami nie przerzuci szkieletów na drugi kraniec mapy... |
To zależy jak duża jest ta mapa. :)
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Xalor
Dołączył: 17 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Mała wioska Ixennmor
|
Wysłany: 23 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ej, a może ktoś wie kiedy najprawdopodobniej wyjdzie patch 3.59. Myślę, że tym razem autorzy się postarają... :D Podobno autorzy pracują nad jakimś całkowicie nowym miastem, czy tak?
___________ Xalor I wielki. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 23 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
No były pogłoski że 3.59 będzie w połowie wakacji, to nowe miasto będzie troche przegięte według mnie: ta jednostka 7 poziomu :(
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 24 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Oficjalnie WoG Team obecnie nie prowadzi żadnych prac nad nowym miastem (owo egipskie miasto jest tworzone przez grupę ludzi jedynie współpracujących z Teamem, lecz od dawna jakoś nic od nich nie dało się słyszeć).
Ani oficjalnie, ani nieoficjalnie nikt nie podawał daty wydania 3.59 na lato tego roku i wydaje mi się, że jest to wysoce nieprawdopodobne. Patch 3.59 zostanie wydany najprawdopodobniej dopiero po premierze HoMM5.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Greyhawk
Dołączył: 10 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z miejsca, w którym ma swój początek legenda - z planetoidy Terra
|
Wysłany: 24 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid - lepiej nie podawaj tak 'niepewnych' informacji co do daty premiery wersji 3.59. Na twoim miejscu użyłbym najbliższego prawdzie określenia (które swoją drogą pochodzi od twórców Dooma III...), a mianowicie:
- Kiedy wyjdzie 3.59?
- Kiedy będzie zrobione! ('When it's done!') ;)
A co do egipskiego miasta: well, sam pomysł nie jest zły, choć IMO jest mało prawdopodobne, że kiedykolwiek je ujrzymy... (stronki już twórcy nie aktualizowali już od paru ładnych miesięcy, czyżby kolejny ciekawy projekt poszedł do piachu?)
___________ "I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Aramil
Dołączył: 1 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Naggaroth, kraj mrocznych elfów
|
Wysłany: 25 czerwca 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Mam wielką nadzieje, że nie ;)
___________ "We are the most civilsed race in the world. We have more exquisite ways to kill than any other."
Lord Vraneth the Cruel , master of Har Ganeth |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 sierpnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Wiadomo już, czy każde miasto będzie miało 2 Dowódców?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 16 sierpnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
nie :). na razie WoG Team cały czas koncentruje się na nowych skryptach i przygotowywaniem poprawek instniejących. Ale sama decyzja właściwie została już podjęta. Wszystko tylko od realizacji zależy, a z tym bywa różnie.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Caldrin
Dołączył: 27 lipca 2004 Posty: 164
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
witam po dłuższej neobecności :)
i pytanko od razu
będzie w Wog 3.59 wprowadzony dodatek czeskiego programisty Sagamosy (profesje i dodatkowe umiejętności i coś tam jeszcze) ??
___________ Heroes rules:)
stronę www narazie mi z niewiadomych powodów zlikwidowali:(
ale niedługo będe miał nową:) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 19 sierpnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Caldrin (cytat): |
witam po dłuższej neobecności :)
i pytanko od razu
będzie w Wog 3.59 wprowadzony dodatek czeskiego programisty Sagamosy (profesje i dodatkowe umiejętności i coś tam jeszcze) ?? |
Sagamosa jest teraz członkiem WoG teamu więc się domyśl ;)
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 19 sierpnia 2005 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
niezupełnie - to zależy, czy autor dostosuje swoje skrypty do reszty skryptów i elementów WoGa. Wszystko zależy od niego. Jeśli dostosuje - nie ma żadnych przeciwskaczań.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|