Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-12-3 18:27:10
Autor Wiadomość
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Jak by pojawił się edytor jednostek do Heroes3 to byłbym w 7-niebie 8) .
Niestety nie zapowiada się na to i puki co nie będę się zajmował pełną animacją jednostek. Będę robił tylko na razie wizje moich armii........
Jak mi się uda to koło czwartku prześlę projekt całkowicie nowej jednostki - Witchman (Wiedźmin) :twisted: .

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Interesują mnie opinie innych na temat zamku The Forge, który miał istnieć w Armageddon's Blade - ja jestem na tak, chociaż bez Conflux nie mógłbym istnieć/żyć.

Mogli twórcy wydać taki patch z tym zamkiem - jak ktoś chce to ma.

Polecam zajrzeć na strone "http://heroes.duke.org.pl/forge-budynki.htm" - są tam arty z Forge..................
.................i pamiętajcie, że Bohaterowie nie umierają Nigdy! :twisted:

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

OK........ jak dobrze, że jestem kwasowym smokiem..............

kończę z byciem miłym panem moderatorem. Czas wreszcie się wyżyć >:)

Dobra : Ten cały golem jest do tej pory NAJGORSZĄ ze wszystkich jednostek jakie miałem okazję oglądać. WoG Team jasno postawił sprawę - NIE BĘDZIE wykorzystywał ŻADNYCH przemalowanych jednostek, a ZWŁASZCZA kolejnego golema. NIE - czy te trzy litery są wyraźnie napisane? A ja nie mam najmniejszego zamiaru prosić ich o zmianę decyzji, bo jestem pewien, że ogromna większosć graczy NIE chciałaby czegoś takiego widzieć w grze.

co niektórzy tak bardzo wkurzają, że sprawa jest jasna: Jeżeli ktoś stworzy całkiem nową, interesującą jednostkę, która dostanie przynajmniej jedną pozytywną opinię od członków działu WoG jaskini tudzież ode mnie, Lipy czy innych pomniejszych ludzi znających się na WoGu to WTEDY będzie można się zastanawiać nad ewentualnym mailem do WoG Teamu.

Inaczej mówiąc - poprzeczka się podniosła - nie wystarczy, żeby jednostka była lepsza niż pokarm dla cerbera, ale conajmniej lepsza niż dar składany Serafinom przed portalem splendoru. TYLKO takie jednostki mają jakąkolwiek szansę wejść do WoGa, a to i tak szansa mała. Do innych beznadziejnych pomysłów znajdźcie kogoś innego - ja się do tego wogóle nie mieszam.

Nie mam zamiaru również podawać jakichkolwiek animacji wampira czy czegośtam, bo NIE CHCĘ przykładać ręki do powstania kolejnej pzremalowanej i przerobionej jednostki. Jeżeli chcecie, ściągnijcie modhomm3 (dział WoG lub Kwasowa Grota) i sami to zróbcie..

A co do nowych dowódców - pomysł jest stary jak.. patch 3.57 :P.... i jego realizacja zależy tylko od Teamowców - w każdym razie NIE jest to żaden prosty skrypt, ale znów full pracy nad kodem i grafiką.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ok...Ok...
Lecz KOMPLETNIE NIE wiem jak się używa ModHoMM3!!!
Proszę o Instrukcję na piśmie :)
Czekam...

Ani ja, ani nikt inny nie miał instrukcji obsługi, więc chyba MOŻNA SIĘ DOMYŚLIĆ...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

No tak... czekam na kumpla. Ma mi zaltwic Character Studio to cos pokombinuje... Mam pomysl na jednostke Knight of Faith. Czy ktos kto zna sie na skryptach moglby mi powiedziec, czy jest mozliwe zrobienie tkaiej zdolnosc, ze jednostka daje cos jak Sheckles of War? Czy jest mozlwe, zeby w chwili jak na polu bitwy zostaja po jednej stronie tylko jednoskti jednego typu (Knights of Faith) cechy ich rosnely 2x albo cos w ten desen? Mysle, ze taka jednostka moglaby przypasc do gustu niektorym graczom. Pozdrawiam i czekam na wskazowki odnosnie takich zdolnosci, bo jesli by bylo to niemozliwe to bym co innego zrobil jesli chodzi o grafiki. Andarian
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid: nie postarałeś się - dobrej jakości NIE pisze się tak: WoG Team NIE CHCE więcej pokolorowanych jednostek, a tym bardziej GOLEMÓW

Post Scriptum. Nic z dowódcami NIE DA SIĘ zrobić bez ingerencji w kod - więc proszę przyjąć to do wiadomości i o to już więcej nie pytać.

Post Post Scriptum. Niech nikt się mnie o poparcie nie pyta - bo powiem.......... (czy muszę kończyć ?? :))

Post Post Post Scriptum - sorry za te czerwienie - ale miałem dziś całkiem sporą awarię systemu - a tu taka piękna okazja do wyżycia się :).

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 2 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Muślę że już nie będzie więcej dyskusji na temat nowych jednostek bo mnie to zaczyna denerwować( i nie tylko mnie :P ).

Dodam coś od siebie :twisted: :

Jeśli ktoś chce robić nowe jednostki to niech sobie skombinuje załoge i zrobi nowę gre!!!! i będzie miał się czym chwalić a nie przemalowywać istniejące jednostki.

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Saruman



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI

Wysłany: 3 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Co za duskusja ! : :D

Tego jeszcze na forum nie było:)

hmm a ja się zajmę czym innym niż jednostkami :) Zajmę się nowym terenem na scenariuszu będzie to "Ash" czyli popół chodzi o taki teren jakie były dodane w sod. Niech mi tylko ktoś z mądrzejszych powi czy to możliwe do dodania do wog (technicznie oczywiście :)))

___________
"The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 3 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Teraz moja kolej. Własnie wysyłam do RaVa artykuł jakie potrzeba animacje do nowej jednostki oraz JAK SIĘ UŻYWA PROGRAMU MODHOMM jeżeli chodzi o wyciąganie animacji z gry. Jak RaV i Ann się zgodzi to go opublikuje po poprawie. Jeżeli nie to puszcze go tu. Adamie K. dzięki temu artykułowi sam sobie z gry wyciągniesz co chcesz - animacje potworów, artefaktów, miast itp...

A moje zdanie jeśli chodzi o nowe jednostki. To jasne, że woG nie chce kolejnych przemalowanych jednostek. Ale to nie znaczy, że trzeba je rysowac od nowa. Baza może być wyciągnięta z gry, a zawsze możecie dodać nowe elementy jak rogi, aurelole, trzecią kończynę, ogon, drugą głowę? Co, pomysłów brakuje? Wysilcie zdolności i umysły i zróbcie wszystkie animacje. Wysłać je do WoG Teamu to nie problem. A jak nic z tego nie wyjdzie to trudno. Trzeba umieć przegrywać.

Swojego czasu był pomysł na stworzeniu osobno Dowódcy Might i Dowódcy Magic. Pomysł, jak zwykle upadł z powodu animacji. Zmutowany Zombie to paru dodatkowych, unikalnych, nowych animacjach (czyli rogi, różdżki) byłby fajną propozycją na Magic Soul Eatera.

A czy możecie zmiecić animację Supreme Archangel i Lords of Thunder?? Bardzo mało się różnią od jednostek 7 poziomu. A podmienic animacje jest łatwo - tak jak w przypadku Nightmares i Blood Dragona..

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 3 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To może pomówmy o Artefaktach, króre mogłyby się pojawić w Woke of Gods.....Ja na ten przykład chciałbym widzieć Sword of Frost. :twisted:
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

a tak, tak..... miło by było go wreszcie zobaczyć :). już nawet kilka razy jego koncepcja się pojawiała. Najlepsza, jak dotąd to taki miecz, coby rzucał bardzo podobny czar co Armageddon ino z innym kolorem - jako Burzę Śnieżną zadającą nieco mniej obrażeń. W końcu z założenia miecz miał być właśnie bardzo podobny do Ostrza Armagedonu.

Jednak najprawdopodobniej w patchu 3.58 pojawią się artefakty dla dowódców (a i jakieś nowe złożone podobno - szczegóły, lub ich brak w dziale WoG). Ja tam osobiście nie wiem, co jeszcze możnaby w tym kierunku wymyślić, ale może tylko dziś nie mam jakiejś twórczej koncepcji.... prawda galaretko?


* blub ... blob..... glub..... ! *

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ann



Dołączył: 15 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Ci^&%$ce

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

No dobra - stolik został posprzątany - jOjO urobił się po pachy i nie jest z tego powodu szczęśliwy. A jak jOjO nie jest szczęśliwy to my też nie jesteśmy.

Coś mi się zdaje, że trzeba przypomnieć kilka reguł dotyczących użytkowania forum wszelkiej maści.

Po pierwsze primo - należy się przedstawiać - jeżeli jesteśmy gośćmi gdziekolwiek, to chociaż burkamy jak na nas wołać - inaczej jesteśmy ignorowani lub traktowani per "Ej ty tam" - a tego przecież nie chcemy?

Po drugie primo - nie offtopicujemy - tego chyba tłumaczyć nie trzeba - skoro stolik ma nazwę to znaczy, że dyskusja na nim dotyczy czegoś z tą nazwą związanego.

Po trzecie primo - i tu własnie powstała nowa zasada forumowego savoir vivre - pod żadnym pozorem nie piszemy nic na temat nowych jednostek do Woga - nawet jeżeli są przeuroczymi golemami. Jeżeli chcecie stworzyć takąż to nową jednostkę to bardzo proszę - jutro w krainie WoG pojawi się artykuł Avatara, traktujący o obsłudze programu ModHomm. Artykuł ten pomoże Wam stworzyć nowe jednostki.
Ale pamiętajcie - nie chodzi o jeden obrazek potworka - do każdej jednostki potrzebna jest animacja składająca się z około 100 klatek. Takie to stworzone własnoręcznie animacje podsyłajcie Acidowi - i z nim omawiajcie wszelkie kwestie dotyczące kontaktu z WoG Teamem - nie tutaj. Następnego sprzatnia jOjO może nie znieść z takim spokojem - a jak jOjO nie jest spokojny to i my nie jesteśmy.

Tak więc - mimo tego drobnego (i przejściowego mniemam) nieporozumienia, oddajemy w Wasze ręce posprzątany stolik - i liczymy na dalsze twórcze wypowiedzi.

___________
Ludzie myślą czasem jak zabić czas, a to czas ich zabija.
Alfons Allais
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ok.......
A czy będzie można dodawać jakieś miasta,artefakty i stwory ???
Oczywiście NOWE!!!
Ale czy będzie musiało coś zastąpić??
Czekam...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ann



Dołączył: 15 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Ci^&%$ce

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Zapraszam do Krainy WoG - w dziale Galeria znajdziecie szczegółową instrukcję obsługi programu ModHoMM - zszykowaną specjalnie przez Avatara.
___________
Ludzie myślą czasem jak zabić czas, a to czas ich zabija.
Alfons Allais
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ściągamy program ModHoMM.exe (można stąd) i kopiujemy go do katalogu ModHomm na naszym dysku.
Uruchamiamy program
Klikamy przycisk Automatic Configuration a po ukazaniu się wiadomości przycisk OK.
Następnie szukamy ścieżki dostępu do pliku Heroes3.exe.
Następuje automatyczna konfiguracja programu (paski Global Procession Bar i Indyvidual Procession Bar)
Po skończeniu konfiguracji klikamy przycisk F1.
Z belki na samej górze (poniżej napisu Navigation) wybieramy plik H3sprite.lod. Interesują nas wszakże animacje stworzeń. Klikamy następnie przycisk Extract All Names.
Errrr....Troche tego nie rozumiem :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To nie przedszkole - masz podane wszystko jak na tacy i jescze czego chcesz - żeby ci ktoś przyszedł i zrobił to za ciebie ??

(Później to usunę)

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Adam K. (cytat):
Troche tego nie rozumiem :)


Adamie K.
obawiam się, że nie tylko tego!

dla przykładu objaśnię Ci, po co jest przycisk <Cytuj>
otóż po to, aby z wypowiedzi poprzednika wyróżnić FRAGMENT
i do tego fragmentu odnieść się w swojej wypowiedzi!

ostrzegam, od dziś będę KASOWAŁ każdą wypowiedź z cytatem in extenso

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Tak naprawdę to Sword of Frost jest mieczem wykorzystującym moc żywiołu lodu - jego moc mogłaby tkwić w rzucaniu potężnego zaklęcia Lodowej Strzały.
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 4 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
Lodowej Strzały.



Lodowego pocisku :P :P

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 5 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
To może pomówmy o Artefaktach, króre mogłyby się pojawić w Woke of Gods.....Ja na ten przykład chciałbym widzieć Sword of Frost. :twisted:


Pamiętajmy, ża artefaktów, podobnie jak i jednostek może być max. 256

A ja myślałem, że moja wiadomość, że artefakty Dowódców (nie wiem czy wszystkie) będą mogli nosić także Bohaterowie wywoła furorę...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 5 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Avatar (cytat):
Thompson (cytat):
To może pomówmy o Artefaktach, króre mogłyby się pojawić w Woke of Gods.....Ja na ten przykład chciałbym widzieć Sword of Frost. :twisted:


Pamiętajmy, ża artefaktów, podobnie jak i jednostek może być max. 256

A ja myślałem, że moja wiadomość, że artefakty Dowódców (nie wiem czy wszystkie) będą mogli nosić także Bohaterowie wywoła furorę...



Mnie to interesuje :D . A te artefakty będą tak samo działały jak u dowódcy??

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 6 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to potki albo łganiu...
W AB początkowo w planach były 2 rodzaje GŁUWNE polach.
Były to lawa i mechaniczna ziemia(nowy obiekt!!!i statek stocznia hutnicza i Prom!!!)
I były odnośnie do forge!!!(do confluxa miała być CHYBA święta ziemia)
Czy to prawda czy fałsz??
Czekam...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

2003-04-30 Dobrych map nigdy dość!
Ponieważ do WoG ciągle jak na lekarstwo jest dobrych map z ciekawie zarysowaną fabułą i wieloma autorskimi skryptami, to z radością odnotowuję fakt pojawienia się takowej! Mapa nosi nazwę Last Hope i jest zapowiedzią 7 częściowej kampanii. Autorami mapy są dwaj utalentowani twórcy map WoG: Tim Duncan and Tim Pulver (Fnord). Ponieważ jest to rzecz bardzo świeża, to nie ma jej jeszcze w Krypcie Map. Dlatego kierujmy się tu: LAst Hope. Musimy mapę ściągnąć z fileplanet, na szczęście na tych stronach są podane odpowiednie dane do zalogowania (szukajcie w dziale Download)
Miłej zabawy!

Zespół Krainy WoG
Eremita Avatar


Tej mapy...
1.Nie ma z nią strony!!!
2.Nie ma niej w krypcie map(jak widać date jest STARA)

Czy on będzie???
Czekam...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 11 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Takie male pytanko... widzialem, ze w Wogu jest pare lokacji na mapie, ktore nic nie robia, czy fakt ten ulegnie zmianie? Mam pomysl na taka lokacje. Nazywaloby sie Hall of Duels i mozna by tam wyzwac dowolnego bohatera bedacego w gre na pojedynek. Czy z armiami czy bez to juz kwestia drugorzedna, najlepiej by chyba bylo sam her i commander. Co o tym myslicie? Pozdrawiam, Andarian.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 11 listopada 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Te lokacje, o których mówisz mają być puste. To są budynki, które można przeznaczyć pod tworzenie własnych skryptów. Jeśli cokolwiek ma się tu zmienić to w drugą stronę - takich 'pustych' budynków będzie więcej, a nie mniej... bo zaczynają się powoli kończyć, jako że Team coraz więcej ich wykorzystuje na potrzeby nowych skryptów.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.