Autor |
Wiadomość |
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 14 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Już ci wysłałem "M" , ale nie jestem z tej pracy zadowolony i wogóle sam nie wiem... :evil: Koledzy mi mówili, że coś takiego powinno wyglądać jak galaretka lub żelek, ale to by nie było zbyt orginalne...
Jak widzać najprostsze rozwiązania nie zawsze są słuszne...
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Co tu takie pustki? Nikt nic nie pisze... Czy wiadomo juz kiedy sie mozna spodziewac 3.58?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 17 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Prosze to potraktowac jak maly zart :wink: :
Temat jednostek juz zamkniety, ale w WoGu powinna sie znalezc jeszcze jedna jednostka. Niewidzialny Mysliwy. Zabic go mozna tylko poprzez retaliate. Oczywistym jest, ze no enemy retalition jest wykluczone w przypadku takiej jednostki :lol: . Pozdrawiam wszystkich.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Andarian (cytat): |
Co tu takie pustki? Nikt nic nie pisze... Czy wiadomo juz kiedy sie mozna spodziewac 3.58? |
Pustki tu są dlatego że temat nowych jednostek jest zamknięty :P . A patch jak wszystkim wiadomo :twisted: bedzie ok bożego narodzenia. (chyba :P )
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 17 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Taaaaaak.........
Jak będzie to będzie :twisted: .
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 19 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Adam K. (cytat): |
Ja nie umiem ModHoMM nawet z insrtrukcją ale jak bym miał animacje tych dwuch żywiołaków,lub jakiego stworzenia to tym razem postaram się stworzyć coś nowego... |
A dokładnie w którym momencie i czego nie rozumiesz?
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
w tym:
Klikamy przycisk Automatic Configuration a po ukazaniu się wiadomości przycisk OK.
nie wiem gdzie to jest :(
A pozatym wysłałem ci E-Maila o tym czy chcesz tworzyć POLSKĄ KAMPANIE WOG???
Bo ja jużzacząłem,a będzie to o Bahaterze Korbac
i będzie dużo NOWYCH ERMów
(gdyby co to kilka starych znam :)
Czekam na twój odpis Mailowy i na forum ;)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 20 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
ehhhhhhhh
Ujmę to tak:
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 20 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
A ja powiem tak: skoro nie masz przycisku Automatic Configuration to znaczy, że już wcześniej ten program zainstalowałeś. Ten przycisk pojawia się tylko przy pierwszym uruchomieniu. Czyli możesz sobie ten punkt odpuścić i przejść do następnego punktu (czyli w praktyce oznacza naciśnięcie przycisku F1). Jeżeli pojawią ci się błędy to znaczy to, ze jak wtedy instalowałeś program i podawałeś ścieżkę dostępu do pliku Heroes3.exe to później musiałeś zmienić położenie tego pliku heroes3.exe. Rada na to jest taka. Wejdź do katalogu gdzie masz modhomm i skasuj plik modhom.ini. Po skasowaniu uruchom ponownie ModHomm a NA PEWNO pojawi ci się przycisk Automatic Configuration.
A co do rozmiarów... Tak to juz jest jedni mają małe.... okna - inni duże.
Acid ma duże okno, mieści się w 5 % populacji co ma duże... okna. Prawdopodobnie należysz do 90% populacji co ma normalne.. okna. Nie więc obawy! To tylko statystyka :shock:
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dzięki Avatar za ModHomm,bo ja już mam kilka BMP :P
Acid!!!Dzięki za OBJAŚNIENIE ,,In Extanso",mój kolega właśnie mi powiedział że to z łaciny :) I ty też z resztą ...
Od tąd będę robił to co powiedzałeś :D
Ale mam jeszcze jedno pytanie.
Otuż jak zrobić cytat który robi że tylko jedno zdanie jest z cytatu!!!???
Acid: gdy cytujesz, w oknie edytora (tam gdzie piszesz tekst) pojawia się cytowany tekst. Teraz wyrzucasz co nie potrzeba klawiszem 'del' :). pamiętaj tylko, że na początku cytatu musi być znaczek 'quote' , a na końcu: '/quote'
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Avatar!!!A jak się robi w DefView żeby była animacja tak jak Arstaash(czy jakoś tak :P ) żeby np. z 58 klatek powstał plik(tak jak w przypadku Zmory(koszmaru) i Drakolicza??)??
A jak w nim nie można to w którym???
Podasz mi MNIEJWIĘCEJ jak to zrobić?
Acid: za pomocą Defview nie da się tego zrobić (choć na 10% mogę się mylić :P), ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy, że zrobisz odpowiednią ilosć klatek animacji, a Arstahd lub Slava zajmą się resztą. Taki programik robiący defy też by mi się przydał..... Avatarze - zanim wyskoczę z tym do Teamu - masz coś takiego?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
4 pytania:
1.
Czy mogę zrobić coś w rodzaju kamiennego psa lub jednostki z FORGE???(wiem że to głupie pytanie :D)
2.
Czy można będzie dodać lub zrobić jakiś UpDate do najnowszej wersjii??(jak bym nie zdążył jakieś ŁADNEJ jednostki??)
3.
Pod jakim jest Większy Dżin???(ul. forma Dżina??)
4.
Czy można zrobić do jednorożca dodać pare złotych kolorów i pare przeróbek(jednostka będzie miała nazwe Złoty Jednorożec)a jak zdążę to chyba zrobie złotego jelenia(z greckiej mitologii,jedna z zajęć i praz Herculesa!)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dobry pomysł :twisted: - tylko żeby to miało wygłąd jakiś...........
Na razie z Savage rezygnuje bo i tak na patch 3.58 się nie załapię. :evil:
Czytałem w Acid Cave historie M&M i teraz mam bałagan w głowie i wogóle trzeba było tego nie czytać.............. :evil:
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 21 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Adamie:
1. Team raczej nie zaakceptuje jednej jedynej jednostki a'la Forge. Cały zamek byłby do usprawiedliwienia, ale gdyby nagle znikąd się wzięła jedna jedyna jednostka zupełnie nie pasująca do reszty bez żadnego konceptu, to nie byłoby to dobre.
2. do najnowszej wersji (3.58) już raczej żadna nowa jednostka nie wejdzie - chyba, że jednak Thompson by się postarał o ten pomysł, o którym mówiłem - ta jednostka jest potrzebna.
3. ???? mógłbyś wyrażać się jaśniej? nie wiem o co ci chodzi. Wyższa forma dżinów nazywa się 'Master Genie' po angielsku, albo po prostu 'Dżin' po polsku.
4. jednorożca zostawmy już w spokoju - na jego bazie powstał Nightmare, a teraz jeszcze... ups... bo bym się wygadał :P.. w każdym razie więcej jednorożców już nie potrzeba :)
Thompson:
Cóż... jesteś chyba kolejną osobą, która myślała, że wszystko jest takie ładne, proste i 'średniowieczne' :P... a tak naprawdę Erathia jakieś 2000 lat temu była zapełniona cyborgami, robotami i miastami Forge :). Dowodził nią niegdyś gubernator Starożytnych o imieniu Padish. Dopiero po ataku Kreegans świat z H1-3 cofnął się do epoki barbarzyństwa.... ale Starożytni cały czas nas odwiedzają :P - najlepszym przykładem miało być Forge.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 22 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Eee.............tak?
Nieważne... :evil:
W sprawie tego M**********'a to on może jednak powinien wyglądać jak taka istota co się pojawiła w Wiedźminie........Mimik on się zwał czy jakoś tak....... :twisted:
Tego Savage na razie nie robie bo muszę się od kolegi dowiedzieć najpierw wszystko o tych paletach bo zrobiłem już pokolorowanych Savagów i mam wątpliwości czy będą działać :evil: ..........
I jeszcze sprawa patcha 3.58 - jak ktoś się tam z Team'em kontaktuje to niech im powie, żeby pokazali światu jak ma wyglądać ich Wilkołak...... :twisted:
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Thompson (cytat): |
I jeszcze sprawa patcha 3.58 - jak ktoś się tam z Team'em kontaktuje to niech im powie, żeby pokazali światu jak ma wyglądać ich Wilkołak...... |
Czemu by nie :)
Ja stworzyłem 2 jednostki-Krwawego Ogra i Anioła Śmioerci,ale mam cośnie tak z pocztą i kompem a więc...
...Acid!!!Podasz mi E-Mail jeszcze raz,bo jakoś tych 2 plików nie można wysłać!!!
Prosze i dzięki za pomoc :P
I jeszcze jedno pytanko.
Jak można w ModHomm mieć animacje Serafina(superme Angel) i Gromowładnego(lord of thunder)
bo ktoś na forum (cytat): |
...O i czemu by nie za pomocą ModHomm można było zmienić animacje Serafina i Gromowładnego?Bo ani nie bardzo się rużnią od oryginałów :twisted:
|
a więc prosze o kontakt na forum bo jak ja cośpodkoloruje to można skonać :D
Czekam na wasze posty w tym temacie :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 23 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Się nazbierało....
Jedziemy:
Hetmanie:
[fragment wypowiedzi przeniesiony do wydzielonego tematu
'in extenso' i co z tego wynikło... - jOjO]
Thompson:
Wiedźmina nie oglądałem, ale masz tutaj wolną rękę :). Wolałbym tylko, żeby to coś twarzy własnej nie miało. Kończyny też niezbyt mile widziane, ale jeśliby to dobrze wyglądało, to przyjmę nawet sturękiego :).
Co do wilkołaka: Mam teraz bardzo dobry kontakt :P z Teamem i od razu odpowiem, gdyż upoważniony zostałem - Team mówi: Na razie nie pokażemy innych jednostek niż oficjalny projekt czarodziejki. Na wszystko przyjdzie czas :). Od siebie dodam, ze wilkołak wygląda naprawdę bardzo dobrze - nawet nie wiem, z czego go zrobili :P.
Adam:
co do cytatów, to już mówiłem, że na początku cytatu musi być znaczek 'quote' a na końcu '/quote'. Poza tym, jest taki myk, że nie wiedzieć czemu te znaczki muszą być napisane dokładnie przed tekstem / po tekście. Bez żadnego 'entera' :P.
co do Serafina (Lord of Thunder wolałbym zostawić w spokoju ;), to sam mam problem... otóż pliki 'def' z WoGa zaczynają się na 'ZM... .def' jednak modhomm'em nie mogłem wypakować żadnego z nich - będę musiał nowszą wersję ściągnąć.. może Wy będziecie mieli więcej szczęścia!
nowe jednostki prześlij na:
kamelair2@wp.pl
Poza tym, przypominam, że maila można wysłać klikając na tą ikonę posłańca poniżej każdego postu zarejestrowanego użytkownika. Pierwsza ikona to profil, druga to prywatna wiadomość, trzecia to e-mail, a czwarta to strona autora.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 23 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
A gdzie można se czarodziejke oglądnąć?? :D
Było info o tym na Celestial Heavens, w Jaskini i na WR-forum. W tej chwili nie jestem pewien, czy obrazy jeszcze tam są. Jeżeli nie będzie ich nigdzie, to może cośtam wyszukam ;)
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 23 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Jak ktoś chce tą Czarodziejkę to ja ją mam i mogę wysłać........... :twisted: :evil: :twisted:
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 23 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
ten i ów tak se (cytat): |
A gdzie można se czarodziejke oglądnąć?? :D
Było info o tym na Celestial Heavens, w Jaskini i na WR-forum. W tej chwili nie jestem pewien, czy obrazy jeszcze tam są. Jeżeli nie będzie ich nigdzie, to może cośtam wyszukam ;) |
ekhm...
a jakby na niusa z 2003-09-06 spojrzeli (w Jaskini, serwis WoG)
to by nie musieli nawet tutaj kilkać...
ale fto by się przeszłością przejmował...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 24 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
SPRZĄTANIE zakończone
temat został podzielony, bo dygresja przytłaczała główny wątek
zainteresowanych zapraszam do Kafeterii
do tematu 'in extenso' i co z tego wynikło...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 25 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
1. Jak już pisałem, animacji jednostek z WoGa nie da się wypakowac programem ModHomm - wynika to z niekompatybilności tych programów. Trzeba rozszerzenia plików instalacyjnych WoGa zamienić z z*.wog na *.rar. Wtedy wszystko będzie jasne.
2. Na stronie jest program do robienia defów. Nazywa się Defmaker. Nie jest trudny w obsłudze, choć do końca nie wiem jak jest z tymi defami. Zresztą zawsze można zrobić animowanego gifa. Jak się pomysł spodoba to wtedy wyślecie wszystkie klatki potwora - chłopaki z WoGTeamu już z niego zrobią porządnego defa.
3. A co tak się uparliście na nowe jednostki? Może porobicie nowe lokacje, artefakty? To dużo mniej animacji!
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
A ja bym wolał nowe czary :P . Dałem popozycję 1 ,a jOjO 3 następne. Z tego co wiem prace nad nimi nadal trwają :D .
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Olbrzym (Judgernaut)
Dobra,dobra powrócę do Forga :)
Otuż oryginalna jednostak siudmego pozimu(bez ulepszeń itd.) to miał być Olbrzym :D
Dziex tym co dali to do galerii mażeń :)
No a Forga nie będzie i tak :(((((((((((((((((((((((((((
__________________________________________________________
Jam jest Adam K. !!!Władam wszystkim co złe :D
Acid: Olbrzym to nie judgernaut, judgernaut to nie ten sam judgernaut z Forge. Los Forge jeszcze nie jest przesądzony. Ten Judgernaut jest z MM8. Wyciagnięty przeze mnie... jeszcze jakieś inteligentne stwierdzenia? :P
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 listopada 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
No,no no!!!A przecież żekłeś w ostatnich postach że Forge to(mażenia)to jak mamy mieć JESZCZE nadzieję skoro mażenia jak wcześniej wspomniałem w tym poście i ty w swojim,że i tak nie możebyć Forga :(
Ale na razie koniec smytasów i przejdziemy do interesów z jednostkami 8) :wink:
Tego olbrzyma to ja postaram się zrobić ale powiedzcie jaką ową jednostkę można by było podmienić!!!
A więc czekam na wasze propozycje no i oczywiście posty :)
Czyli było więcej "stwierdzeń".
1. NIGDY nie mówiłem, że Forge'a nigdy nie będzie i że pozostanie tylko w sferze marzeń - wręcz przeciwnie - mówiłem ostatnio, że na Forge jest większa nadzieja niż wcześniej.
2. juggernaut JEST już gotowy, bo pochodzi z MM8. Jednak jak zauważył Thompson w jednozdaniowym poście, który przed chwilą usunąłem :P - ta jednostka nie bardzo się nadaje do WoGa - ona wygląda dobrze tylko w trójwymiarze, gdy patrzy się na nią 'z przodu'. To oficjalne zdanie WoG Teamu w tej sprawie (:P)
|
|
Powrót do góry
|
|
|