Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:04:48
Autor Wiadomość
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 3 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

1. Pytanie - czy ilość slotów na artefakty dla dowódców jest w jakiś sposób narzucona i się nie zmieni czy przez coś innego ograniczona - np. brakiem większej ilości artefaktów dla komanderów.

2. Zapewne ilość komanderów sposowodwana jest tym samym co ilośc nowych jednostek (kto ich zrobi) ale w związku z tym - czy będzie ich więcej? Przecież nie musza być związani z zamkami, ale z "profesjami" bohaterów.

3. Wspomniane ileś tam postów wczesniej zdobywanie przez jednostki doświadczenia pojawiło się "wieki" temu w dyskusji o H4, gdy jeszcze nie było nawet zapowiedzi czwórki. Pamiętam, że wtedy zastanawialiśmy sie jak do tego podejść. Sam pomysł nie jest zły i stosowany w wielu grach. osobiście bym wolał, by doświadczenie przekładało się na: rosnąca skuteczność jednostki az do momentu, gdy może osiagnąc wyższy poziom, np. upgrade z pikinieró na halabardników (o trzecim poziomie na razie nie myslę) Ale - niech kij ma dwa końce i w przypadku dużych strat lub uzupełniania rekrutami bez doświadczenia - doświadczenie spada i jednostka może się "odapgrejdować".

PS. Sorki, ale nie wytrzymałem - miłoścnicy upadłego anioła - konieczna wizyta u okulisty plus powtórka w wiedzy ogólnej - a diabeł to co niby jest? Przecież macie juz upadłe anioły w grze... Ehhh

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 3 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Grenadier (cytat):
1. Pytanie - czy ilość slotów na artefakty dla dowódców jest w jakiś sposób narzucona i się nie zmieni czy przez coś innego ograniczona - np. brakiem większej ilości artefaktów dla komanderów.


Nie wiem czy ilość slotów jest ograniczona, ale przy większej ilości bohaterów pojawia się strzałka, którą można przesuwac sloty... Dowódca nie może mieć tylko dwóch takich samych artefaktów

Grenadier (cytat):


3. Wspomniane ileś tam postów wczesniej zdobywanie przez jednostki doświadczenia pojawiło się "wieki" temu w dyskusji o H4, gdy jeszcze nie było nawet zapowiedzi czwórki. Pamiętam, że wtedy zastanawialiśmy sie jak do tego podejść. Sam pomysł nie jest zły i stosowany w wielu grach. osobiście bym wolał, by doświadczenie przekładało się na: rosnąca skuteczność jednostki az do momentu, gdy może osiagnąc wyższy poziom, np. upgrade z pikinieró na halabardników (o trzecim poziomie na razie nie myslę) Ale - niech kij ma dwa końce i w przypadku dużych strat lub uzupełniania rekrutami bez doświadczenia - doświadczenie spada i jednostka może się "odapgrejdować".


Sądzę, ze dyskusja na temat zbierania doświadczenia przez jednostki będzie jeszcze uzgadniana na forum. W tej chwili wydaje mi się, ze idea jest odłożona i czeka na lepsze czasy. Tak na boku: nie ma moim zdaniem sensu zbierac doświadczenia, zeby jednostka z nieupgejdowanej stała się upgrejdowana. W końcu icze czasu gry gramy i walczymy nieupgrejdowanymi?

A szczegółowe informacje to chyba zna tylko Acid

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Znam, znam :P. powiem tylko, ze system zdobywania doświadczenia przez jednostki jest sprawą jak najbardziej aktualną i nikt jej na lepsze czasy nie odłożył - na 80% pojawi się w najbliższym patchu, ale to zależy od ostatecznej daty jego wydania (która jak na razie nie jest jeszcze uzgodniona). Osobiście jeszcze samego skryptu nie widziałem, ale się postaram :P. Robi go sam Slava, więc przy jego obowiązkach - to trochę trwa. Jednak teraz powinien już być gotowy - o uzgadnianiu jakichkolwiek szczegółów na forum nic mi nie wiadomo, ale oczywiście wszelkie sugestie mile widziane.

Gren (cytat):
2. Zapewne ilość komanderów sposowodwana jest tym samym co ilośc nowych jednostek (kto ich zrobi) ale w związku z tym - czy będzie ich więcej? Przecież nie musza być związani z zamkami, ale z "profesjami" bohaterów.


Cóż - w 3.58 na pewno nie, ale są już pewne poważne plany co do 3.59. Będziemy musieli trochę nad tym pomyśleć, gdyż jest pewien limit nowych jednostek, które można wprowadzić, a dowódcy zabierają o wiele więcej miejsca niż inne jednostki. Myślę, jednak że są na to spoe szanse.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 4 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Super, bo wydaje mi się, że comanderzy to jeden z najlepszych pomysłów WOG-a i warto go rozwijać.

Dziś sobie troche popykałem i mam taki pomysł na pewne usprawnienie lub artefakt lub rozwinięcie umiejętności zwiad.

Otóż: na XL czasem szukam jakiegos konkretnego obiektu, by go odwiedzić - w moim przypadku był to Market of Time - no i to zajmuje sporo czasu czasami. W związku z tym -
- albo jakiś skrypcik umożliwiający wyszukanie na odkrytej już przez bohatera mapie poszukiwanego obiektu.
- albo jako rozwinięcie umiejętności Zwiad
- albo jako dodatkowy aspekt działąnia jakiegoś artefakta (lub czaru) - np. lunety albo jednej z kulek, przy czym w zalezności od poziomu bohatera pozwala także znaleźc obiekty na nieodkrytej części mapy.

Na kuniec - w H4 widzimy co się dzieje tylko wokół bohatera i jego obiektów, a odkryta częśc mapy, ale poza zasięgiem skrywa pewien rodzaj "mgły wojny". Może w przyszłości coś takiego w WOG-u. Trochę to utrudni rozgrywkę. Oczywiście postulował bym, by to była opcja.

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 4 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

najpierw do końca się odniosę:

po pierwsze przez większość graczy (w tym Slavę) wspomniana przez Ciebie opcja mgły wojny jest ogólnie, mówiąc delikatnie, nielubiana (wg mnie po prostu bardziej zbliża HoMM do jakiegoś RTSa (herezja)) - ale:
1. technicznie to i tak niemożliwe
2. wszystko, co można było zrobić w tej sprawie już zrobiono - taką opcją jest 'wieczna ciemność' na mapie - do ustawienia w opcjach wogifikacji. Efekt jest podobny - widać co się dzieje tylko wokół posiadanych przez gracza zamków, obiektów i bohaterów.

a co do tego poszukiwania obiektów - jest to do przemyślenia i w przyszłości podsunę ten pomysł Teamowi, choć myślę, że mógłby być dość kłopotliwy, jeśli na mapie byłoby np. 100 poszukiwanych kopalni klejnotów. Nie wiem także czy zbytnio nie ułatwiałoby to gry - po 20-krotnym wykorzystaniu tej możliwości większośc mapy byłaby już odkryta :(. Odkrywanie mapy to w końcu jedna z podstawowch zasad strategii HoMM. Jeśli taka możliwość znajdowania obiektów by zaistniała, to trzebaby ją mocno okroić (np. jeden obiekt na tydzień i jakieś koszty), ale myślę, że technicznie - jest to możliwe.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 6 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie upieram się przy artefakcie czy umiejętności, ale bardziej zależy mi na odnalezieniu czegoś, co już mam odkryte czyli jakiś skrypcik wystarczy. Tamte opcje wyszły "w praniu" i płakać za nimi nie będę, bo w sumie racja - za duzo to ułatwia.
___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 6 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Niech ktoś mi powie czy w WoG 3.58 dowódcy będą mieli księgi zaklęć...?
___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 6 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Niestety Acida nie będzie na forum przez jakiś czas - kłopoty z TePsą.
Zamieszczam tu jego odpowiedzi:

Grenadier: (cytat):
Nie upieram się przy artefakcie czy umiejętności, ale bardziej zależy mi na odnalezieniu czegoś, co już mam odkryte czyli jakiś skrypcik wystarczy. Tamte opcje wyszły "w praniu" i płakać za nimi nie będę, bo w sumie racja - za duzo to ułatwia.


:arrow: Teraz rozumiem, o co chodzi - niestety o ile wiem, jest to niemożliwe, żeby sprawdzić, czy dany obiekt jest odkryty, czy nie. Istnieje polecenie co do usunięcia lub umieszczenia tzw. 'ciemności' w danym miejscu, ale nie ma polecenia sprawdzającego, czy dany obiekt był już odkryty przez danego gracza. Przykro mi, ale w takiej formie - skrypt by raczej nie zaistniał.... ale może w nieco innej... Jak obecne prace ustaną, a ja odzyskam kontrolę nad własnym netem, to pomysł przekażę.

Thompson: (cytat):
Niech ktoś mi powie czy w WoG 3.58 dowódcy będą mieli księgi zaklęć...?


:arrow: NIE :P (niestety nie wystarczyło czasu na zrealizowanie tego pomysłu - został odłożony do 3.59) :arrow:

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 9 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Księga zaklęć dla dowódcy - czy to aby nie za lekka przesada? Wypasiony dowódca (a w chwilach wolnych pogrywam sobie w woga i mój gostek zebrał juz w około 800 bitwach, dzięki koszuli z mithrilu, ponad 20 tysięcy punktów zdrowia) jest czasem nie do ruszenia nawet dla kilkuset jednostek siódmego poziomu, ma swoje dodatkowe mozliwości poprzez artefakty i tak dalej - dla mnie księga to troche za dużo.

A tak przy okazji a propo artefaktów komanderów - dlaczego po pokonaniu wrogiego herosa przejmujemy tylko artefakty jego samego, a komandera nie? Przynajmniej mi się to nigdy nie zdarzyło.

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 9 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Bo twórcy o tym nie pomyśleli ;)
Na głównym forum WoG był już kilka razy poruszany ten problem. Niestety, trzeba czekać, aż Acidowi skończy się klątwa tepsowa, wtedy coś może więcej powie na ten temat.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 9 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie ma to jak kafejka:)

Co do Dowódcy - to właśnie w sedno uderzyłeś - pod koniec gry jest tak napakowany, że po prostu nie opłaca się używać jakichkolwiek zaklęć (może wyjątkiem jest Soul Eater) - gdyby dowódcy mogli się uczyć więcej i bardziej potężnych zaklęć, to może więcej ludzi zdecydowałoby się rozwijać magię u dowódców być może jakimś (nowym) kosztem ich mocy.

co do artefaktów - Twórcy o tym pomyśleli Avatarze, sam o tym dwa razy mówiłem na forum, ale problemy są techniczne - z bliżej nieznanych mi powodów na razie artefakty te nie mogą być przemieszczane pomiędzy dowódcami - ale wydaję mi się, że to się zmieni, gdy wreszcie w patchu 3.59 będzie można m.in. wymieniać dowódców - dojdą wtedy nowe polecenia ERM, które po prostu najprawdopodobniej umożliwią określenie do jakiego dowódcy należą artefakty i zmianę tegoż określenia. W każdym razie, w patchu 3.58 takiej zmiany nie będzie.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 12 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Aha.... Wielkie dzięki za wyjaśnienia.

A tak na marginesie - właśnie w nielicznych wolnych chwilach pykam sobie w jeden scenariusz z ciekawości ile mi nabije punktów experiensu, a przy okazji jakie parametry będzie miał na końcu mój komander, bo tak się fuksiarsko złozyło, że od początku mam koszulkę z mithrilu i inne zabawki :) Jak skończę to wam zameduję :)

Co do pomysłów na przyszłość. Czy możliwe jest, skoro ilośc artefaktów jest ograniczona, zamiana (domyslam się, że i ju z teraz mozna to skryptami zrobić) na STAŁE pewnych mało przydatnych i naprawdę żadko używanych artefaktów na nowe? Narysowane od zera, albo stare z zupełnie nowymi, a nie tylko rozszerzonymi, właściwościami.

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 12 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Tak, technicznie jest to w stu procentach możliwe. Przykładem artefaktu o ZUPEŁNIE bowych właściwościach jest Hourglass of Asmodeus oraz kiedyś - Ring of Loyality (usunięty z powodu błędów). Zmiana grafiki artefaktow jest takze możliwa (choć nie poprzez skrypt, a patch). Jednak Team wolał po prostu subiektywnie nie oceniać, które artefakty są użyteczne, a które nie i skrypt polepszający właściwości tych z pewnością słabszych artefaktów był chyba najlepszym rozwiązaniem - kto uważał, że Team dokonał złego wyboru - mógł skryptu nie używać i zostać przy tradycyjnym HoMM3. To co Ty proponujesz wiązałoby się niejako ze stałą koniecznością używania nowych artefaktów (np. grafika zupełnie nie zależy od skryptu i musiałaby być taka sama nawet w Sod czy AB), a przecież jedną z głównych istot WoGa jest całkowita opcjonalność.

Jednak, jeśli masz jakieś dobre pomysły co do nowych właściwości artefaktów, to z pewnością będą rozpatrzone :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grenadier



Dołączył: 20 lipca 2000
Posty: 164
Skąd: Opole

Wysłany: 14 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, czemu ja was tylko męczę? ;)

Taki drobiazg - czy wiele pracy by zabrało dopieszczenie wewnętrznych obrazków miast? Np. dym nad kuźnią w Castle czy jakiś qń czy opierający się o framugę heros przed Karczmą albo paru qpców na targowisku - tak, coby miasta ożyły, a nie były tylko zbiorem architektury.

___________
Będziemy się żegnać...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Niestety

bez kodu źródłowego, który mamy nadzieję dostać, JAKAKOLWIEK zmiana wyglądu miast jest niemożliwa. Po prostu system gry na to nie pozwala.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich !! Mam propozycję i chcę wiedzieć czy można coś takiego stwożyć (pewnie nie bo trzeba mieć kod źródłowy) ERM dopiero poznaję i nie wiem o nim jeszcze wszystkiego. Mniejsza o to... pomysł jest taki: Stworzyć (może z utopi smoków ???) coś na wzór zamku w którym będzie można się zaopatrzyć we wszystkie jednostki typu SMOK (i tylko takie) ale nie chodzi tu o coś w stylu fabryki golemów na mapie gdzie kupujesz wszystkie typy golemów tylko o taki jak gdyby zamek czyli wchodzisz do niego i możesz budować lęgowiska smoków, ulepszać je, sprzedawać tak jak w normalnym zamku. Oczywiście to nie może być prawdziwy zamek bo byłoby to powalone gdyby ktoś zaczął grać w multi takim czymś z takimi jednostkami... chodzi tu tylko o upiększenie mapy. Jak oceniacie ten pomysł ??? Jeśli ktoś już o to się pytał to sorry za powtarzanie sie, ale nie chce mi się czytać całego forum... No to tyle narka wszystkim
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie - miasto w takiej formie jest nie możliwe do zrealizowania. Jednak jest możliwe stworzenie takiego obiektu a'la fabryka golemów. I to dość prosto :) Nawet Atakeer mi już raz coś takiego napisał :). Na forum WoGa też pomysł się przewijał i skrypt został wykonany, ale WoG Team jakoś go nie 'podchwycił'. Może sam spróbuję się w to pobawić i zrobić wesję pod WoGifikację....

poza tym, wątpię, żeby nawet przy znanym kodzie źródłowym komuś się chciało tworzyć całe miasto tylko po to, aby urozmaicić mapę. Jeśli kiedykolwiek zabierzemy się za nowe miasto, to będzie ono działało na takiej samej zasadzie jak inne.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Jednak jest możliwe stworzenie takiego obiektu a'la fabryka golemów. I to dość prosto :) Nawet Atakeer mi już raz coś takiego napisał :).

No jak troche kończe z Heroesem ale ja w skromnym zdaniu mówie tak jak mi kiedyś odpowiedzieli:
WOG TEAM NIE CHCE WIĘCEJ GOLEMÓW!!!
A więc również ŻADNYCH GOLEMO PODOBNYCH I PODKOLOROWANYCH ŻECZY!!!!!!!!!!



Troche mnie poniosło :)
Ale mam pomysł na skrypta ;-)
Otóż na zaklęcia-np.:
Gdyby mogło się wykożystać zaklęcie Armagedon w pobliży miasta i kilku obiektó to by DUŻY obszar na mapie został by zniszczony(czyli zastępiony jakimiś obiektami co się palom albo spalonymi trzewami(w tym również bohaterowie w pobliżu!!!)powiedzcie???Czy można by to zrobić??)
A może by dać miecz lodu do Woga???Był by nowy artefakt łączony na wzór ostrza armagedonu a przy tym zamieć którą by była jakby śniegowe mateory jak w ostrzu i po ich złączeniu mógłby powstać tzw. Niezniszczalny zwój no kturym by było najsilniejsze zaklęcie w grze-Oślepiający błysk!!!Czyli podsumując 2 nowe artefakty,jeden potężny skrypt i 2 nowe zaklęcia!!!
Co o tym sądzicie??
Czekam na wasze posty i propozycje i reakcje...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ronald



Dołączył: 11 lutego 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie, czy można zrobic w WoGu coś takiego jak obrońca miasta podobnie jak w Disciples?
___________
Wszystko co ma swój początek ma też swój koniec.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ronald (cytat):
Mam pytanie, czy można zrobic w WoGu coś takiego jak obrońca miasta podobnie jak w Disciples?

W HoMM 2 też tak było!!!Świetny pomysł ronaldzie :) może zostanie uaktywniny(obrońca to może by był 2 dowódca ale inny kolarek???)
bo jak podklorowane to je się pisze :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie, raczej nie - zauważcie, że obrońca w H2 istniał daltego, że w mieście mógł przebywać co najwyżej jeden bohater - gdy ten ruszał, miasta bronił tylko obrońca. W H3 natomiast mamy możliwość przebywania dwóch armii w zamku jednocześnie - gdy jeden bohater rusza, drugi zostaje by pilnować zamku - spełnia więc rolę tego obrońcy. drugi obrońca (czyli Wasza propozycja) jest niepotrzebny.

PS. Adamie - z tą fabryką golemów, to wcale nie chodziło nam o golemy, ale o sposób ich najmowania. Chodziło (oczywiście, bo o cóż by innego :P) o smoki :).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 16 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
Tak, technicznie jest to w stu procentach możliwe. Przykładem artefaktu o ZUPEŁNIE bowych właściwościach jest Hourglass of Asmodeus oraz kiedyś - Ring of Loyality (usunięty z powodu błędów).


Niepokoi mnie to, z jaką łatwością WoG Team usuwa rzeczy ;)
Działanie Ring of Joylaty było bardoz ciekawe. Czy ten skrypt został usunięty z tego powodu, że nie dało się go POPRAWNIE napisać? Czy po prostu odpuszczono go sobie? Podobie sprawa z Death Stare - okazuje się być silne.. Czy jest sens wyrzucac ta umiejetność? Nie da się napisac nowej funkcji balansującej grę?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 16 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Grenadier (cytat):

Taki drobiazg - czy wiele pracy by zabrało dopieszczenie wewnętrznych obrazków miast? Np. dym nad kuźnią w Castle czy jakiś qń czy opierający się o framugę heros przed Karczmą albo paru qpców na targowisku - tak, coby miasta ożyły, a nie były tylko zbiorem architektury.


Acid Dragon (cytat):

Niestety

bez kodu źródłowego, który mamy nadzieję dostać, JAKAKOLWIEK zmiana wyglądu miast jest niemożliwa. Po prostu system gry na to nie pozwala.


Wydaje mi się, że Grenadier miał na myśli poprawienie animacji budynków w miastach (w postaci plików .def istniejących w grze). Czyli wyciągnięcie animacji z gry, poprawienie jej (dorysowanie konia) i włożenie z powrotem...

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 16 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Avatar (cytat):
Niepokoi mnie to, z jaką łatwością WoG Team usuwa rzeczy ;)
Działanie Ring of Joylaty było bardoz ciekawe. Czy ten skrypt został usunięty z tego powodu, że nie dało się go POPRAWNIE napisać? Czy po prostu odpuszczono go sobie? Podobie sprawa z Death Stare - okazuje się być silne.. Czy jest sens wyrzucac ta umiejetność? Nie da się napisac nowej funkcji balansującej grę?


Ring został usunięty rzeczywiście dlatego, że nie można było stworzyć bezbłędnej wersji owego pierścienia (być może dlatego, że został stworzony na bazie artefaktu KOMBINOWANEGO, który nie zajmuje w grze takiej samej pozycji jak inne). Szczegóły nie są mi znane, ale ponieważ to sam Fnord tworzył ten skrypt, możemy być pewni, że nie rzucił swego pomysłu 'tak po prostu'.

Co do Death Stare - bardzo trudno jest w tym przypadku zrobić coś zbalansowanego - przy dwóch uderzeniach na atak i maksymalnej liczbie zadawanych ran, umiejętność Death Stare jest zbyt silna obojętnie jak bardzo by jej nie rebalansować. pokonanie trzech, czterech (a obecnie nawet 6-7!) jednostek 8 poziomu w jednej turze za pomocą samego, średniopoziomowego dowódcy to jednak przesada, nie sądzisz? Death Stare zostanie zastąpiony przez umiejętność 'trucizny' zapożyczonej od Wyvern Monarchs.

Co do tej poprawy wyglądów budynków.... well..... nie chcę tym razem mówić zdecydowanie, ale wydaję mi się, że byłoby to możliwe.... ale tylko teoretycznie. W praktyce w całym Teamie jest aż dwóch grafików i nie wystarczy im po prostu czasu na poprawianie wyglądu budynków (nowe jednostki i budynki to zdecydowanie priorytety)... jednak gdyby KTOŚ coś takiego zrobił, to myślę, że byłaby spora szansa, aby znalazło się to w WoGu.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 17 grudnia 2003     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Mam takie jedno pytanie, jak wyjmuje pliki z H3ab_bmp programem Hommod to czy mogę w jakiś sposób je tam zapisać z powrotem ale zmienione tzn. na przykład zmienić kolor ich. :idea:

Acid: Nie programem modHomm3. Możesz natomiast stworzyć własny patch do woga. Przypominam, że pliki z rozszerzeniem 'wog' to najzwyklejsze zip'y :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.