Autor |
Wiadomość |
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 18 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Można także włożyć je programem lodedit.exe, h3sprite.exe. Chyba są u nas dostępne w dziale download. A jak nie to podaj maila - prześle ci.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Aha dzięki wielkie, mam jeszcze jedno pytanie trochę nie związane z tematem ale jak można wydobyć z H4 pliki animacji jednostek chodzi mi o poszczególne klatki animacji jednostki :idea: .
Acid: Nie wiem czy wogóle jakichś 'klatek' doświadczysz (3D), nie wiem czy to właściwe miejsce, nie wiem, czy da się, nie wiem, skąd masz to wziąć, bo NIE lubię H4, ale był gdzieś kiedyś jakiś program stworzony przez autora WoGa - Slavę Salnikow.... modhomm4 (???) ktoś zna adres?,
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid: Możesz natomiast stworzyć własny patch do woga. [/quote]
Well...
No a jak można zrobić WŁASNY dodatekj do Homm np-HoMM3:Sword of ice
???
A czy 3DO może srobić(patrz wcześniej)moją propozycje???
Czekam...
............... zostawiłbym to najchętniej bez komentarza, ALE :P to nie w moim stylu... 3DO nie istnieje i nigdy nic dla HoMM nie zrobiło. Autorzy HoMM - NWC jako organizacja czy grupa także nie istnieją. Nikt na świecie obecnie poza Slavą nie potrafił stworzyć własnego dodatku do HoMM, więc życzę powodzenia. A Ubisoft z pewnością nie będzie się zajmować H3, gdzy pracują nad H5.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 19 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Małe sprostowanie - WoG jest jedynym nieoficjalnym dodatkiem do Homm 3, ale nie jedynym modem. Istnieje też mini-mod The Memory.
Więcej informacji tu:
http://modhomm3.free.fr/memory.htm
A także mapy-mody zrobione za pomocą ModHomma.
Więcej informacji tutaj:
http://modhomm3.free.fr/maps/map_general.htm
A co do H4, na każdych porządnych stronach można znaleźć programy do grzebania w plikach - Heroes Extractor czy jak im tam...
Prawda to z tymi modami, ale jako że pytanie o dodatek było, to z prawdą się nie wyminąłem.
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 20 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Sorry ze tak zmieniam ten temat ale nie mogę założyć nowego topiku jako gość
1 jak można zrobić by ten pacht wiedział gdzie się zainstalować tzn. chodzi mi o to ze chciałbym żeby jakiś obrazek zainstalował się na starym (czyli zamiana ich) bo z tego co widziałem w twoim pachtu polonizującym Avatar to w pliku tekstowym są jakieś komendy.
2 czy to rozszerzenie *wog można zainstalować nim na normalnej wersji czy trzeba mieć zainstalowanego WoG’a by to rozszerzenie działało.
Acid: Na pytanie pierwsze (mam nadzieję :) odpowie Avatar (w każdym razie trzeba tymi komendami określić co i gdzie ma być zastąpione), co do drugiego - tak. WoG jest konieczny.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 21 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
ok,mam szalony pomysł ;P(jak zawsze :))
Zrobiłem już jedną kampanie po angielsku do woga(4 zupełnie niepodobne wogowe mapy :) nie są do siebie podobne :) )
Ale planuje zrobić coś w rodzaju dalch przygód Gerine z mapy The first werewolf is back ale zupełnie nie wiem jak zrobić jednocześnie portret i te statystyki czyli opis, i obrazek :)
czyli podsumowując nie mam pojęcia jak dodać portret,statystyki,opis itp. itd. do domostwa bohatera!!!
Czy ktoś mi pomoże??
Czekam na pomoc...
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 22 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Szczegółowa odpowiedż dopiero po nowym roku. Druidzie! Cierpliwości!
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Wieści z ostatniej chwili!!!
WoG nie jest jedynym nieoficjalnym dodatkiem i nie posiada jako jedyny modu!!!
HoMM4 ma jednocześnie mod i nieoficjalny dodatek w którym są mianowicie:nowe objekty,może stworzenia,artefakty i w tym-kosz,zaklęcia.
Stworzony przez rosjanina-Equilibris
Działa nie tylko na WoW tylko może działać na GT i normalną wersję(patch 2.0 i wyższe)
A więc po wszelkie pytania na ampkochanecki1@poczta.onet.pl
(wieści pochodzą z innej stronki :) )
to juz nawet nie jest śmieszne...
to jest żałosne...
nius o Equlibris (to nazwa moda, a nie nick autora :P) pojawił sie PIĘĆ miesięcy temu (w dziale H4)
a postów forumowych o Equlibris zachaczających to nawet nie zliczę...
ech...
to już nawet nie jest lefrex szachisty
to chyba lefrex geologa :P
i stanowczo upominam! żadnych postów nieWoGowych tu sobie NIE życzę
nawet jeśli podaje je badacz rzeczy dziwnych i niezwykłych Adam "Czekam" K. ;)
dodane by jOjO
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Wiem że to nie forum do tego ale chciałbym to wam pokazać!!!!
[usunięte by jOjO]
Oto gwiazdkowy prezent odemnie i twórców HoMMV :)
Zdaje się że fileplanet to zaprezentowało :)
Napiszcie newsa do osady HoMMV i powiedzcie że to ja odnalazłem ten rysunek :)
[dla Twojej wiadomości:
Jaskinia Behemotha ma stronę Główną, dzie są niusy...
ten o obrazecq ma datę... - a sam zobacz :P
takoż Jaskinia Behemotha ma serwis H5, dzie są niusy o H5 rozwinięte... - sam zobacz
dodatkowo (ponieważ aqrat ten obrazek nie jestem pewien czy bardziej świąteczny, czy bardziej H5 ;) ) dysqsja o nim wre w Obsydianowej Wyroczni!
zatem pogłoski o Twym wiekopomnym odkryciu są chyba nieco przesadzone! :(
i uprzedzam, dawanie na Forum tak dużych grafik, jest niedopuszczalne!!!
by jOjO]
On pochadzi z innej stroki ale co mi tam :)
A tak przy okazjii...Kiedy będę miał stały nick??Że będę mógł się logować i będę miał wyższe prawa??
Czekam...
w sumie ja też czekam...
aż zaczniesz być poważnym uczestnikiem tutejszych dysput
bo na razie więcej na arlekina pozujesz...
dodane by jOjO
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 27 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
BTW - mam to cóś Equilibrisem zwane, ale ma się to nijak do WoGa. nowych jednostek nigdy tam nie będzie, nowe obiekty - tylko może będą kiedyś (jak na razie to chyba tylko jedną grafikę dodano, bez żadnych właściwości), zaklęć nowych też nie ma (ale odblokowano kilka, które były "ukryte" w H4), a wogóle wszystkie zmiany mają jedynie na celu zbalansowanie rozgrywki, a nie dodawanie czegoś nowego (no... może jest tam kilka ekserymentów jak np. siedlisko megasmoków, ale to wciąż nic). Gdy wyjdzie dodatek (gdyż na razie Eq. to tylko mod) to znajdzie się tam jeszcze jeden zestaw kampanii. Poza tym, niewiele....
PS, że to "z ostatniej chwili" to faktycznie śmiesznie wygląda :P. Sam jakiś prawie miesiąc temu tłumaczyłem dla Jaskini tekst o nim :P.
PS2. - Hetmanie - nie usuwaj zbyt wiele, proszę - chyba ze wszystkich miejsc, to to forum na razie jest chyba najbardziej odpowiednim na rozmowy o Eq.. Może wyrazisz zgodę, coby nowy temat założyć?
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 28 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
A wracając do tematu - tak sobie dziś pogrywałem i naszła mnie taka myśl - skoro mamy kilku nowych strzelców i mnichów - mozna by im coś jeszcze dodać. Mam na myśli strzał, który zasięgiem obejmuje więcej niż jedno pole (jak np. ulepszeni gogowie). Taka umiejętność była by dodawana tym jednostkom tylko wtedy, gdy bohater ma w swoim ekwipunku odpowiedni artefakt - i tak dla strzelców lawy byłaby by to np. księga zaklęć ognia, dla arktyycznych księga wody itd. Tak se nieśmiało pomyślałem...
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 28 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
PS2. - Hetmanie - nie usuwaj zbyt wiele, proszę - chyba ze wszystkich miejsc, to to forum na razie jest chyba najbardziej odpowiednim na rozmowy o Eq.. Może wyrazisz zgodę, coby nowy temat założyć? |
nie ma obawy
jedyne co usunąłem, to linki do PEŁNOWYMIAROWEGO obrazka :(
a o nowym temacie, to przeca między sobą w załodze WoGa dograjcie...
ja bym to raczej widział (ten nowy temat!) w Jamie Stratega zresztą zupełnie w zgodzie z opisem...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 30 grudnia 2003 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Mam pytanie,czy w nowym patchu 3.58 bedzie coś takiego jak Random Map Generator? (tak jak w dodatku Armageddon's Blade) Bo obecnie WoG nie tworzy mam losowych w edytorze map.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 1 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
w edytorze map rzeczywiście nie, ALE gdy użyjesz generatora map losowych w samej grze, to wszystko będzie OK - potem mapa się zwogifikuje i możesz grać.
JEDNAK trwają obecnie prace nad ulepszeniem generatora, tak aby tworzył randomowe WoGowe mapy bez wogifikacji.
Co do samego generatora map losowych wbudowanego w edytor, to niestety Team napotkał pewne przeszkody, których nie można ominąć bez kodu źródłowego. Tu się raczej nic nie zmieni.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Dobra jest już nowy rok Avatar to czekam na twoją szczegółową instrukcję :wink:
Najlepiej prześlij mi ją na maila by ten topic nie zmieniał tematu rozmów :wink:
Mail: SopotMolopl@interia.pl
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 7 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Ale i tak tu umieszczę dla potomnych ;)
1. Jak zrobić łatkę do WoGa?
Najpierw należy wziąść jakikolwiek plik z rozszerzeniem *.wog (może to być patch bądź któryś z plików instalacyjnych) i zmienić mu rozszerzenie na *.rar. Wtedy bez problemów można edytować pliki wewnątrz niego. Do stworzenia łatki niezbędne są następujące pliki:
- action.txt
- h3bitmap.txt
- h3sprite.txt
- inform.txt
- instMult.txt
Najlepiej wypakować te pliki, aby móc je edytować kierując się podobieństwem.
Zacznijmy od pliku inform.txt. W środku wygląda on tak:
[GeneralName]
jakiś tekst
[WhatAboutVrotAbout]
jakiś numer wersji
Pod [GeneralName] wpisujemy jakiś tekst, który będzie się wyświetlał podczas instalcji twojego patcha (pod rysunkiem smoka palącego wojskowych). Może to być na przykład tekst: Moja pierwsza łatka WoG. Pod linijką [WhatAboutVrotAbout] wpisuje numer wersji z datą (choć osobiście nigdy nie zmianiałem już istniejącej - jak kto woli). Zapisujemy plik po wprowadzonych zmianach.
Plik InstMult.txt wygląda tak:
[REGEDIT]
[INSTALL]
UNRA "lang.txt" W+
[PICS]
[MUSIC]
Sugeruję nic w nim nie zmieniać, jednakże jest potrzebny do stworzenia łatki.
W pliku h3bitmap.txt wpisujemy pliki, które chcemy aby zostały włożone do środka pliku h3bitmap.lod (który znajduje się w katalogu Heroes3/Data). Do pliku h3bitmap.lod można dopisywać pliki *.pcx (grafika), *.txt (pliki konfiguracyjne), *.h3c (zmodyfikowane oryginalne kampanie) oraz *.fnt (fonty).
Tak więc przykładowo plik h3bitmap.lod może wyglądać:
ovtitle.pcx
ovcast.pcx
ZCrTrait.txt
ZEditr.txt
Zmess00.txt
ZNPC00.txt
Zc1.h3c
Zc4.h3c
itd...
Polecam użycie programu ModMomm lub ResEdit aby przeglądnąć oryginalne nazwy plików w celu odpowiedniej podmiany.
Podobnie ma się sprawa z plikiem h3sprite.txt - w nim zapisujemy nazwy plików, które chcemy dołożyć do pliku h3sprite.lod. A więc będą to pliki *.def (spakowane klatki animacji) oraz *.msk i *.msg (nie wiem czemu one służą; są to jakieś pomocnicze pliki do defów)
Tak więc przykładowo plik h3sprite.lod może wyglądać:
ABF01B.def
Cybehe.def
gemslava.def
itd....
Tu także polecam użycie programu ModMomm lub ResEdit aby przeglądnąć oryginalne nazwy plików w celu odpowiedniej podmiany.
UWAGA: Jeżeli chcemy dokładać pliki tylko do pliku h3sprite.lod to plik h3bitmap.txt musi być pusty w środku (rozmiar 0 bajtów), ale musi być obecny do poprawnego zainstalowania się łatki. I odwrotnie, w przypadku, gdy chcemy dokładać tylko do pliku h3bitmap.lod.
I najważniejszy plik: action.txt. Jego podstawowa zawartość wygląda tak:
[REGEDIT]
[INSTALL]
Pod linią [install] znajduje się szereg komend do wykonania przez instalator. Co dana komenda robi mogę się tylko domyślać poprzez porównanie istniejących już plików action.txt (a takowe znajduję się w każdych plikach *.wog) (i być może się mylę, ale jakoś to działa :)). Przykładowe komendy:
a) UNRA "Zutorial.tut" W+"maps/"
UNRA - wypakowuje plik z pliku *.wog
"Zutorial.tut" - nazwa pliku, która ma zostać wypakowana
W+ - pokazuje docelowy katalog
"maps/" - nazwa docelowego katalogu
b) UNRA "data" W+
Wypakowuje cały katalog data do katalogu Heroes3
UNRA "picsall" W+
Wypakowuje cały katalog picsall do katalogu Heroes3
c) MDIR "New Life of Heroes" P+
Tworzy nowy katalog po kliknięciu na belkę Start->Programy
ICON "Heroes III Przebudzenie Bogów" P+"H3wog.exe"
Dodaje nowe podmenu do powyższego w belce Start->Programy->New Life of Heroes
d) DELL "Zsetup00.txt" W+"data/"
Kasuje plik Zsetup00.txt z katalogu Data (jest tam niepotrzebny, bo jego kopia będzie dodana do pliku h3bitmap.txt)
e) SRCH "--------.---" W+" jakiś tekst
Tekst, który ma śię wyświetlić po pomyślnym zainstalowaniu twojej łatki.
Oczywiście, jeżeli chodzi nam o edycje samej grafiki, to w tym pliku żadne komendy nie będą nam potrzebne. Wystarczą odpowiednie wpisy w pliku h3sprite.txt
I tym sposobem mamy już wszystko, aby stworzyć swą własną łatkę! Pozostaje nam wszystkie pliki skopiować do jednego katalogu, zachowując odpowiednie umiejscowienie w podkatalogach - i tu znów polecam porównanie z istniejącymi plikami *.wog!
Na koniec pozostaje nam to wszystko spakować WinRarem i zmienić rozszerzenie z *.rar na *.wog.
UWAGA: Po pakowania nie wolno użyć wyższej wersji WinRara niż 2.90! Inaczej program aktualizacyjny h3uptd.exe nie rozpakuje poprawnie naszej łatki.
2. Edycja plików w Homm3 bez używania WoGa.
Czy jest możliwość edytowania plików i wklejania ich z powrotem, jeżeli nie ma się na dysku zainstalowanego WoGa? Oczywiście!
Po pierwsze - do ekstracji plików z gry służą dwa programy: ModHomm i ResEdit (oba dostępne w dziale Download). Natomiast do ponownego dołączenia plików (animacji, plików konfiguracyjnych, grafik, itp...) do plików *.lod służą dwa inne programy: h3bitmap.exe (do wklejania do pliku h3sprite.exe) oraz h3bitmap.exe (do wklejania do pliku h3bitmap.exe). Oba programy już wkrótce powinny być dostępne w dziale download.
Kopiujemy oba programy do katalogu Heroes3/Data. Następnie tworzymy plik tekstowy. Niech to będzie replace.txt. W środku piszemy następujące polecenia:
h3sprite.exe @nazwa pliku1 do wklejenia
del nazwa pliku1
h3sprite.exe @nazwa pliku2 do wklejenia
del nazwa pliku2
itd...
jeżeli chcemy wkleić plik do pliku h3sprite.lod.
Jeżeli chcemy wkleić coś do pliku h3bitmap.lod w pliku replace.txt piszemy:
h3bitmap.exe @nazwa pliku1 do wklejenia
del nazwa pliku1
h3bitmap.exe @nazwa pliku2 do wklejenia
del nazwa pliku2
itd...
Przykładowy plik będzie wyglądał tak:
h3sprite.exe @ZM154Z.def
del ZM154Z.def
h3sprite.exe @Zmm154z.def
del Zmm154z.def
W ten właśnie sposób powstała łatka wklejająca do WoGa nowy wygląd Blood Dragona. Powyższy przykład można zrobić w pierwszy sposób - to już zostawiam dla Was na pracę domową.
Na zakończenie pozostaje zmienić rozszerzenie pliku replace.txt na replace.bat, skopiować go do katalogu Heroes3/Data i uruchomić go (oczywiście w katalogu Data powinny znaleźć się również pliki, które chcemy wkleić do środka lod'ów)
To wszystko. Piszcie na forum o niejasnościach tego tekstu, błędach, które się pojawiają (koniecznie je przepiszcie!) i siejcie... tfu! Twórzcie! Twórzcie!
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 10 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Adam K. (cytat): |
A tak przy okazjii...Kiedy będę miał stały nick??Że będę mógł się logować i będę miał wyższe prawa??
Czekam... |
well, wszystkiego mógłbym się spodziewać, ale tego nie :D
http://heroes.net.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=750
uwierzycie?
Adam K. (jako Adam - ampkochanecki@poczta.onet.pl) ma konto imperialne od pół roq :D
ino go nie używa :P
Acid: BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :) :P :D :o :lol: :) :wink:
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Wolałbym takie coś:
Login:Adam K.
E-Mail:ampkochanecki1@poczta.onet.pl
Hasło:a
Tak może być,można to tak zmienić?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Guinea
Dołączył: 20 maja 2000 Posty: 164
Skąd: że znowu!
|
Wysłany: 10 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Cóż za skomplikowane hasło... Wybacz uszczypliwość, ale nawet jeśli naprawdę chcesz mieć takie hasło, to chyba nie powinieneś informować o tym wszem i wobec na ogólnie dostępnym forum... zwłaszcza jeśli gdzieś indziej masz takie samo hasło :P. Jeśli jednak to miało być tylko tymczasowe i zamierzałeś je zmienić, na przykład na b, to przepraszam :PPP.
___________ Achtung! Weasel!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 10 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
koniec OFFtopicowania o Adamie K.
ja se z Nim poradze!
wróćwa do 3.58
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 12 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
To ja wrócę do głownego tematu. Mam propozycję na modyfikację 4 procentowego przyrostu wojska.
Przykład - bitwa, armia bohatera traci po 10 procent jednostek. Aby je odzyskać bohater musi założyć obóz (czyli po prostu zostać w miejscu bitwy i nie ruszać się), a jego wojska będą sie odradzać codziennie od te cztery procent aż do stanu wyjściowego.
UWAGA - wiem, że tak już jest, gdy się włączy te 4 procent ;) ale mi chodzi o coś nowego. Taka opcja była by na zasadzie "albo albo" w ogólnych opcjach wogifikacji - można włączyć albo 4 procent, albo odradzanie. Jednak by bohater coś takiego posiadał, to musiały by być spełnione pewne warunki - odpowiednie artefakty - np. eliksir życia - full możliwość, poszczególne artefakty związane z punktami życia - każdy 1 procent odradzania.
Dlaczego bohater musiałby założyć obóz - ano coś za coś, w ten sposób traci czas, a gdy się ruszy, możliwość przepada. Np. nie może podjechać po bitwie kawałek, by zablokować wroga i spokojnie czekać aż mu siły się odrodzą.
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Od dość dawna tworzę mapy do woga. Staram się aby tworzone mapy były rozbudowane i bogate w skrypty. Tworze nowy skrypty i zmieniam wygląd artefaktów. Niestety po wprowadzeniu patch 3.57f moje skrypty kolidują z założeniami nowego patcha. Przy wogowaniu moje skrypty przestają działać a zmiana obiektów nic nie pomogła. Ciekawe czy możliwe jest w nowym patchu wprowadzenie opcji, która jednoczesnie pozwoliła by kierować dowódcą i nie włączać innych skryptów wogowania.
!#UN:P3/1; przyjacielu w swoich skryptach daj i jush masz dowódce na swoje usługi.Swoją droga skoro tak długo tworzysz mapy do woga i piszesz skrypty to jeszcze nie odkryłes tej opcji??Dziwne
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 16 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Opublikowałeś już jakąś mapę do WoGa? Z chęcią do niech zajrzę. Co do problemu. Możesz przecież wyraźnie zaznaczyć, ze twoja mapa nie nadaje się do obublikowania...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 stycznia 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
A co sądzicie o satyrze by Huvi?
I o innych jednostkach niedawno przysłanych???
Pozdroofka: Willow Satyr
Acid: Satyr wygląda ładnie, ale o ile autor nie podejmie się trudnego zadania zrobienia całości animacji, to graficy WoG Teamu nie będą mieli czasu ani możliwości dodania go do gry.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grenadier
Dołączył: 20 lipca 2000 Posty: 164
Skąd: Opole
|
Wysłany: 2 lutego 2004 Co nowego w WoG - patch 3.59
|
|
|
Mam wielką prośbę do zespołu WOG-a. Dla mnie ten problem wydaje się banalnie prosty do złatwienia, a kilka dni temu odebrał mi radość z grania.
Licznik poziomów dla Komandera kończy sie na poziomie 71. Dlaczego? Herosa można doszkolić do poziomu 99 a Komandera nie. Dla mnie to bez sensu po prostu. Właśnie sobie grałem w celu pobicia rekordu z Areny (i tak pobiłem) i miałem nadzieję tak mniej więcej na ponad 5 miliardów punktów a tu licznik poziomów stop - nie potrafił powiedzieć ile "oczek" kosztuje następny tylko pokazał zero (0) albo jakieś wartości bardzo dziwne, np. ujemne... Jak ktoś nie wierzy niech spojrzy do galerii WOG.
___________ Będziemy się żegnać... |
|
Powrót do góry
|
|
|