Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:14:13
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Wysłałem już dawno temu takiego sejwa, gdzie licznik Dowódcy zacinał się po 71 poziomie do Slavy, głównego programisty WoGa. Co prawda nie odpisał mi, ale może zanotował ten fakt i w patchu 3.58 nie będzie tego problemu? Albo i nie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 2 lutego 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Z tego co widziałem, osiągnięcie wyższego poziomu jest możliwe.... mogę się jednak mylić. Spróbuję to zbadać, jak znajdę nieco czasu i ewentualnie poruszyć ten temat.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Simba



Dołączył: 19 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Lwia skała

Wysłany: 7 lutego 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja napisałem mam pytanie problem z wogiem
Kiedy będzie wog 3.8??
Nie wiedziałem gdzie to napisać.

A Acid 1. WoG 3.58 jest jeszcze w fazie produkcji. Liczymy na to, że prace uda się skończyć przed 28(29?) lutego.
------------------------------------------------------------------------------
Co do PRZYBLIŻONEJ NIE WIEM :P
Ps sorx Za błędy!!

___________
Nie płaci się za zamiary, lecz za pracę, którą wykonano.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lutego 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ciągle o neutralnych stworach...A może ktoś pomyśli o Ulepszeniach w Miastach?I mogli zrobić miasto.A te ulepszenia by chodziło już np. jeden jest dobry w prowadzeniach łuczników to może zbudować Domek strzelców.I mogli by dać rozszerzenie Zamków.Możliwość więcej wież!
A tak do czarów to poco?ERM jest i idzie z tych neutralnych objectów zrobić nowe,lepsze np.Koszary do szkolenia bohaterów.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Thompson



Dołączył: 27 maja 2003
Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu

Wysłany: 22 lutego 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

To już może się troche przejadło ale zawsze miałem taki pomysł, to znaczy odkąd obejżałem Matrix: Reaktywacje, żeby zrobić projekt Twin'a bo w jednym ujęciu jest w takiej pozycji jak jednostki w Heroes3.
Zrobiłem ten projekt chociaż może trzeba było użyć inne tło.......ale w każdym razie najważniejsze że jest. Wysłałem go do RA-V - może go zaprezentuje za kilka dni.......

___________
Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 4 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

A ja czekam na edytor zamków i potworów :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 5 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
A ja czekam na edytor zamków i potworów :)


A co dokładniej masz na myśli?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ra-V



Dołączył: 4 lipca 2002
Posty: 164
Skąd: Zielona Góra alias Chimera

Wysłany: 9 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Thompson (cytat):
Zrobiłem ten projekt chociaż może trzeba było użyć inne tło.......ale w każdym razie najważniejsze że jest. Wysłałem go do RA-V - może go zaprezentuje za kilka dni.......


Kilka dni minęło :) Ale najważniejsze, że Twin jest w Galerii :) Trzeba przyznać, że takiej jednostki to chyba jeszcze nie było :)

___________
See you in Tibia!
Lista Jaskiniowych Chimeryjczyków - tutaj
Więcej tutaj...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
GriM



Dołączył: 10 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Gliwice

Wysłany: 11 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Siemka :] ! Hmm, jakby to zacząć....noo ok, zaczne od tego, że zaaczynam się wkręcać w tą stronkę :) Mam nadzieje, że przydam się wam w czymś, bo jednostki do serwisu o WOGu już zrobiłem :] Ale przejde do rzeczy...Chłopaki, a szczegulnie Ra-V i jOjO, weźcie skombinujcie skrypt do WOGa z miastem "THE FORGE" :] To miasto fajne jest :P BTW przypominam, że jeśli chodzi o HoMM III to moge w czymś pomuc, a szczegulnie w WOGu :> Pozdroo 4 ALL !!

Acid: poczułem się zignorowany conajmniej dwa razy :P, a poza tym, to od nikogo z wymienionych, ani od WoG teamu nie zależy. Może nowi tfurcy HoMM, kiedyś jeszcze sobie o tym przypomną i odpowiedzą przynajmniej jednoznacznie.

___________
MarGarYna dLa WszyStkich :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
GriM



Dołączył: 10 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Gliwice

Wysłany: 11 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hehe, thx Acid za odpowoedź :] i sorki za ignora :P w akcie wynagrodzenia mam zamiar zrobic jednostke na twoją cześć :D to bedzie ...uwaga....ACID DRAGON!! :P :D
___________
MarGarYna dLa WszyStkich :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 11 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Acid: poczułem się zignorowany conajmniej dwa razy :P


hehehe
tyle autolekramy i nic... :P

Acid: Taaa, to klęska - w co drugim poście jak byk moja lekrama stoi, a tu ludzie mnie ignorują :P
a może obejmę 'taktykę' odwrotną? (ekhm...)

Nie zwracajcie na mnie uwagi, ja jestem tylko początkującym graczem.... Tak w ogóle, to co to jest to 'Forge' ?

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
GriM



Dołączył: 10 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Gliwice

Wysłany: 11 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Hehe, jOjO Master :D:D:D:D
___________
MarGarYna dLa WszyStkich :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
GriM



Dołączył: 10 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Gliwice

Wysłany: 12 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Haa =D Acid, może jestes za mały i dlatego Cie ludzi ignorują ... Ale odezwij siem do mnie na gg ( mój numer : 6940869 ) z góry THX
___________
MarGarYna dLa WszyStkich :]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 14 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

GriM w innym temacie (cytat):
Dee, Acid, a kiedy "Paczuś" bedzie do zassania?? :]



za miesiąc, dwa lub trzy...
(mam nadzieję, że właśnie takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałeś :P)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 16 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czemu tak ludzie się uparli na te karawany. Przecież jest już dostepna opcja, że zewnętrzne siedliska zwierząt akumulują stworzenia. Nie musimu co tydzień gonić do nich by zabrać kilka stworzeń - wystarczy, że zrobimy to np. raz na miesiąc. Czy nie robimy sie zbyt wygodni?

nie ma o czym dyskutować - takie karawany jak w H4 nie wchodza w grę i nigdy nie powstaną z przyczyn technicznych. Możliwy byłby jedynie skrypt, który za dodatkową opłatą mógłby teleportować jednostki z budynków zewnętrznych do miast, ale myślę, że tu wchodzi do dyskusji kwestia 'czy takie upraszczanie gry ma sens?'.

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 17 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ostrzeżenie dla pacjenta od 1.58

dość tych głupich żartów
jak nie przestaniesz, dostaniesz bana

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Cze!!!Jestem gotow na zrobienie nowego miasta w Wogu, bo znam sie na programowaniu i mysle ze to jest do zrobienia.Zrobilem juz pare animacji budynkow.Jedna z moich nowych budowli jest otchlan chaosu, w ktorej bedzie mozna rekrutowac wladcow chaosu... :twisted:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Cze again!!!!

Zapefne po przeczytaniu mojego pierwszego textu, wszyscy pomysleli ze to niemozliwe, ze nie da sie ingerowac w kod programu.A jednak.Moge powiedziec, ze owy zamek bedzie gotowy gora za jakis miesiac.Moja tajemnica tkwi w tym, ze metoda crackingu ja i moi qmple z USA, "wyrwalismy" kod zrodlowy gry i teraz wystarczy tylko pokombinowac i zmienic gre na taka jaka sie chce, bez ograniczen.A programowanie to moja dewiza, wiec jak bede mial wiecej czasu, to dolaczy do gry cos na prawde cool oc zatka wszystkich.Jest tylko maly problem z pomyslami, wiec bardzo prosze o jakies tresciwe poglady i idee!!!No to NarX
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 21 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Taa, jak widać wszyscy potraktowali to serio :P. Jak zobaczę to uwierzę :). Zaprezentuj proszę część swoich prac, to pogadamy. Poza tym WoG Team JEST W STANIE zaimplementować nowe miasto. Chodzi "jedynie" o brak grafik. Do tej poty jakoś nie znalazł się żaden zdolny artysta, coby to mógł zrobić.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 21 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

otchlan chaosu, w ktorej bedzie mozna rekrutowac wladcow chaosu... :twisted: [/b][/quote]
Wykożystaj mój pomysł na tego strażnika chaosu-patrz galeria marzeń...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Magik



Dołączył: 18 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Cio Cio Bongo na końcu Moża Płytkiego

Wysłany: 24 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Ja nie wiem czy śmiać się czy płakać, ale zamiast się kłucić to nie lepiej coś zrobić. Podobają mi się prace nad Wog-iem i wiem jak trudno sie zabrać nad animacjami ale może znajdzie się ktoś tak pracowity i ,,siądzie do fotela,,. Usłyszałem także o nowym skrypcie mówiącym o doświadczeniach i umiejętnościach potworów. Nie wiem dokładnie na czym to polega, ale zadam takie proste pytanie. Czy to nie lekka przesada? Zrobicie jeszcze raz takiego Heroesa 4 i będzie klapa. Mówię teraz moim zdaniem i nie denerwować się. Myślę żebyście nie kombinowali nad nowymi rzeczami ale siedli nad starymi i coś poprawili. Potwory, zamki, objekty, ciekawe ustawienia... Dobra kończę bo mi się tusz kończy... Pozdro :twisted:

Acid: zamiast mówić, co my mamy robić, sam rusz ....... głową. Nowe pomysły jak i konstruktywna krytyka są zawsze mile widziane, ale twój post jest po prostu żałosny...

___________
Shadow is not the only thing that spy you, I`m behind you, your dearest Boss®.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 24 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Intrygujące.....

ScaRy: Nie wiem czy potrafisz programować, biorąc pod uwagę jakość Twojego posta. Nie! Nie bierz tego sobie do serca! Po prostu text pisany tylko za pomocą pogrubienia wygląda okropnie. Wypada jeszcze częściej robić spacje:)

Małe pytanko: Czy Twój pomysł z "wytarganiu" kodu źródłowego nie ociera się o łamanie prawa? W końcu skoro UbiSoft nie chce na razie go udostępnić, to w świetle prawa nikt nie może tego zrobić. Mam rację?

Magik: WoG przewyższa Heroes 4 w każdym calu, może prócz grafiki. Nie ma obawy, że zostanie on "przekombinowany". Mnie osobiście bardzo odpowiada wielka ilość budynków i potworów jakie zostały dodane. I nie musisz się burzyć, że zostanie dołączony system doświadczenia jednostek. Ja sam jestem zdecydowanie przeciwny "uczeniu się" potworków, ale myślę, że WoG Team odpowiednio wyważy ten element.

Ostatecznie zawsze możesz sobie wyłączyć tę opcję w menu WoGyfikacji. No i w tym, co już jest, nie za bardzo jest co zmieniać.

Pozdrawiam obu.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Magik



Dołączył: 18 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Z Cio Cio Bongo na końcu Moża Płytkiego

Wysłany: 25 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Chcę wszystko wyjaśnić w tym poście.
Po pierwsze troche zbyt dramatycznie mnie odebraliście. :evil:
Jestem za Wogiem oczywiście i zgadzam się z opinią iż Wog jest dobrą grą i nawet gdy zostanie sfajtułapiony (że się tak wyraże) to i tak będzie lepszy od Heroes 4. A jedyną rzeczą która mi przeszkadza to zbyt duże zmiany,które mogą zepsuć tę grę. No i troche niewyobrażalną rzeczą dla mnie jest zdobywanie doświadczeń w jednostkach, może po prostu jestem mało doinformowany.
Po drugie było to moje zdanie i się nie nażucałem. Dzienx za słowa troche mnie postawiły na ziemi. :)

___________
Shadow is not the only thing that spy you, I`m behind you, your dearest Boss®.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Pomysł z patchem - może być, ale według mnie powinien mieć poprawki:
1. Niektóre jednostki już są w Heroesie. Powinny być anulowane.
2. Jednostki nie powinny być neutralne. Można by było przydzielić trytona do fortecy, pirata do zamku, szczuroczłeka do lochów, a jad do cytadeli. Zresztą sami wybierajcie. Ja tylko proponowałem :roll:
Uwaga! Niedługo będę miał na imię Hobbitek!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 25 marca 2004     Co nowego w WoG - patch 3.59 Odpowiedz z cytatem

Herosmaniak (cytat):
Mam nadzie, że powyszt tekst cię nie obraził


Mnie nie, nie wiem jak ScaRy'ego. Jeszcze się nie odezwał.

Magik: Proszę :D Nie sadzę jednak, by zbyt duża ilość dodanych obiektów może zepsuć radość z gry. Teraz zamiast standardowych studzienek, krypt, stajni, obelisków, Smoczych Miast, Drzew Wiedzy, Sanktuariów i Bóg wie jeszcze czego, możemy natknąć się na zupełnie inne obiekty, o całkowicie innym działaniu (bodajże Pałac Marzeń). Mnie osobiście bardzo podoba się pomysł z jednostkami 8 poziomu. Są naprawdę potężne (choć może niektóre nieszczególnie piękne......), i mogą bardzo urozmaicić grę. Reszta jednostek (w szczególności Gorynicze i Nocne Mary), bardzo przypadła mi do gustu, no może oprócz tych dwóch nowych strzelców.

Jeśli chcesz mieć np. tylko Dowódców (załóżmy, że tylko dla nich ściągnąłeś WoG – a) i żadnych nowych obiektów, potworów, artefaktów, to możesz wszystko wyłączyć w menu WoGyfikacji.

O systemie doświadczenia jednostek możesz się dowiedzieć z Krainy WoG.

Anonim (cytat):
Jednostki nie powinny być neutralne. Można by było przydzielić trytona do fortecy, pirata do zamku, szczuroczłeka do lochów, a jad do cytadeli. Zresztą sami wybierajcie. Ja tylko proponowałem


Nie wiem czy wiesz, tudzież nie wiem, czy mówię dobrze, ale te jednostki nie mają wejść do WoG – a w łatce 3,58. Tryton wygląda obiecująco, ale to tylko galeria. Jest tylko jedna jednostka, która została ujawniona i wejdzie do następnego patha: Czarodziejka, której wygląd i animacje zostały podane do publicznej wiadomości. W każdym razie nikt nie mówił o Trytonie i Jadzie w 3,58.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :lol:

PS. Anonim: GRATULUJĘ! Bardzo się cieszę z Twojego przyjęcia do IJB. Ja sam musiałem dobijać się o klucze przez dobre 1,5 miesiąca. Na szczęście już po wszystkim. Ma nadzieję, że Ty będziesz miał więcej szczęścia.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.