Autor |
Wiadomość |
hadżdżi Dawud az Gossarah
Dołączył: 29 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: Skawina
|
Wysłany: 5 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Jestem za przypisaniem zamków do ras.
W wersji podstawowej widzę pięć zamków:
Ludzie
Elfy
Krasnoludy
Orki
Demony
W dodatkach:
Niziołki
Nieumarli
Reptilioni
Mechaniczni
___________ Nie zabijaj!
Martwy człowiek niczego od ciebie nie kupi. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 5 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Zdecydowane NIE przeciw zamkom rasowym:
Cytat: |
rampart- zamek elfów można by dać ich kilka rodzajó np tak jak ludzi w castle np łucznik, elf z mieczem na pegazie. i oczywiście inne istoty leśne. |
Nie tędy droga panowie i panie jak są tu takowe(moje ukłony :wink: ).
Elf z kijem, elf z łukiem, elf z mieczem, elf na jednorożcu, elf na smoku, elfi kapłam, efl mag i co jeszcze????? :evil: Pytam to gdzie się podzieją inne stwory??? Znowu jak w H4 zniką całkiem???Przecież to nie rts typu Age of Empires. No chyba, że ktoś chce 20 jednostek w zamku i po pięć ulepszeń jak Disciples, :? niedorzeczność.......
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Popieram........... takie zamki to niedorzeczność dla świata Heroesów.
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
hadżdżi Dawud az Gossarah (cytat): |
Jestem za przypisaniem zamków do ras.
|
A mnie się ten pomysł bardzo podoba! Popieram!
Kto powiedział że w zamku elfickim muszą byc tylko elfy? Wszak ludzie od dawna chodowali gryfy, elfy moga chodować pegazy i jednorożce, orki mogą trzymać oswojone ogry... Nie widzę przeszkód!
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elessar
Dołączył: 5 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Z siedziby Gildii
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
A mi nie Ururamie, moim zdaniem zamki rasowe to ściema, bo do czego zaliczysz magów? Dobra, do ludzi, ale to elfowie są rasą typowo magiczną. A golemy? Nie powiesz mi chyba, że 'konstrukt' to określenie rasy?
A zamków powinno być dziewięć: Prawożądny dobry, prawdziwie dobry, chaotyczny dobry, prawdziwie praworządny, prawdziwie neutralny, prawdziwie chaotyczny, praworządny zły, prawdziwie zły, i chaotyczny zły. A teraz po koleii:
PD: Rycerze, paladyni i inni maniacy światłości,
D: Elfy i różne dobre stworzonka, także dobre smoki,
CD: Barbarzyńcy (ale nie berserkerzy!), ewentualnie jacyś wojownicy (może na. łowcy ukrywający się w dziczy?)
P: Magowie i konstrukty,
N: Żywiołaki, ewentualnie jakiś zakon,
C: Tu właśnie berserkerzy,
PZ: Diabły i takie tam piekielne ścierwo,
Z: Nieumarli wszelkiej maści,
CZ: Demony, potępieńcy i co tam jeszzcze chory umysł autorów może wymyślić ;)
___________ Ashes to ashes, dust to dust |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Ururam Tururam (cytat): |
Kto powiedział że w zamku elfickim muszą byc tylko elfy? Wszak ludzie od dawna chodowali gryfy, elfy moga chodować pegazy i jednorożce, orki mogą trzymać oswojone ogry... Nie widzę przeszkód! |
No tak tylko jakby tak miało być to jednostek w zamkach będzie ok20 a to trochę za dużo :wink: A pomysł z H4 o wyborze jednostek to jedna z najgorszych rzeczy jakie są w H4.
Poza tym Ogrów nikt nie musi oswojać, one w świecie herosów są bardziej cywilizowane niż orki. :D
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
DruidKot
Dołączył: 16 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
I ja poprę zamki rasowe... I poprę Ururama... Proponuję zamki:
- Elficki
- Ludzki
- Krasnoludzki
- Nekromencki
- Piekielny
- Barbarzyński
- Orkowy
- Techniczny
- Cytadela Dzikich Stworzeń
Osiem wystarczy :)
___________ Rychłoż się zejdziem znów?
o ortografii || o łańcuszkach |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
A gdzie zamek magów?? :?: :wink:
A tak poza tym to otrzymujemy grę Warlords lub Age of Wonders, Temu stanowcze NIE :evil: . Wcale nie uważam że te gry są w czymś gorsze od Herosów, ale każda seria powinna zachowywać orginalność i trzymać się korzeni....
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
DruidKot
Dołączył: 16 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
No faktycznie magów wcieło... :D Heh... Chętnie bym opisał każdy zamek z osobna... ale nie mam czasu :( Jutro z rana w góry jadę... Jak wrócę [Walentynki] to postaram się znaleźć czas :)
Pozdrawiam :)
___________ Rychłoż się zejdziem znów?
o ortografii || o łańcuszkach |
|
Powrót do góry
|
|
|
Thompson
Dołączył: 27 maja 2003 Posty: 164
Skąd: Starożytne Conflux w Radomiu
|
Wysłany: 6 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
DruidKot (cytat): |
I ja poprę zamki rasowe... I poprę Ururama... Proponuję zamki:
- Elficki
- Ludzki
- Krasnoludzki
- Nekromencki
- Piekielny
- Barbarzyński
- Orkowy
- Techniczny
- Cytadela Dzikich Stworzeń
Osiem wystarczy :) |
Tak to bym podsumował:
Elficki - OK
Ludzki - OK
Krasnoludzki - Zbędny
Nekromantów - OK
dalej w zasadzie też OK, lecz:
Techniczy = Forge
Cytadela dzikich stworzeń = Istoty Neutralne
Orkowy + Barbarzyński = Stronghold
___________ Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Moim zdaniem im więcej zamków tym lepiej (no - w sensownych granicach, 50 to by była przesada :wink: ). Podobnie rzecz ma się z artefaktami, jednostkami i bohaterami. Najlepszy bowiem etap grania to według mnie początki, gdy wszystko poznajemy, co chwila zaskakuje nas jakaś jednostka czy zamek... W końcu gdy znamy mechanikę i wszystkie fragmenty gry jak własną kieszeń, to traci ona w pewnym sensie na swej magiczności... Jeden jedyny warunek - zamki i jednostki muszą być zróżnicowanie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 7 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Moje podsumowanie.
Podstawowa wersja H5 6 zamków:
- Castle/Heaven
- Tower/Academy
- Necropolis
- Stronghold
- Rampart/Preserve
- Asylum/Inferno
Druga koncepcja to 10 zamków ale wtedy gdy krasnoludy znalazły by się w zamku żywiołu ziemi:
- Castle/Heaven(ludzie)Bohaterowie: rycerz i kleryk
- Rampart/Preserve(elfy leśne, driady, faerie, satyr, ludzie) druid i strażnik leśny
- Tower/Academy(ludzie, gnomy, niziołki, dżiny) czarodziej(wizard) i alchemik
- Necropolis(ludzie, wampiry, licze) rycerz śmierci i nekromanta
- Stronghold(Ludzie, orki, ogry, minotaury, centaury) barbarzyńca i mag bitewny
- Asylum/Inferno(ludzie, demony, ifryty, troglodyci) Czarnoksiężnik i piekielny lord
- Barrow(krasnoludy,ludzie, koboldy, gobliny, żywioły ziemi) Mistrz uroków(enchanter) i jeździec gór
- Vulcano(ludzie, gogi, żywioły ognia) Piromanta(Pyromancer) i jeździec płomieni
- Aquarium(ludzie, nimfy, jaszczuroludzie, syreny, żywioły wody) Konżursta(Conjurer) i jeździec sztormu
- Oracle(ludzie, zjawy, gremliny, żywioły powietrza*) Celestialista(Celestialist) i jeździec burzy
(*) w nawiasach rasy reprezentujące herosów danego zamku.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Nie wiem czy na pomysły nie jest już za póżno, ale skomponowaliśmy taką małą listę, która czeka na weryfikację innych fanów HEROES-ów.
Ocencie czy posuje do gatunku herosów i wypowiedzcie się co jest zle.
CO MOGŁO BY BYĆ W HEROES V ???
A. ZAMKI, POTWORY, MAGIA
B. ŁĄCZENIE JEDNOSTEK
A. Zamki w Heroes V powinny wygłądać jak te z III, naszym zdaniem tamte były najlepsze.
Jednostki (również z III) powinny mieć wygląd 3D jak w IV tylko taki bardziej poważny.
P-piechota
S-strzelec
K-kawaleria
L-latające
10 zamków - 4 dobre, 3 neutralne, 3 złe
CASTLE (Zamek) - (dobry) czary leczące, ochraniające
1.SQUIRE (Giermek) P ADIUDANT (Przyboczny) P
2.ARCHER (Łucznik) S CROSBOWMAN (Kusznik) S
3.PIKEMAN (Pikinier) P ALABERDIER (Halabardnik) P
4.SWORDSMAN (Miecznik) P HEAVY SWORDSMAN (Ciężki Miecznik) P
5.MONK (Mnich) S ZEALOT (Kapłan) S
6.KNIGHT (Rycerz) K CAVALIER (Kawalerzysta) K
7.CRUSADER (Krzyżowiec) P PALADIN (Paladyn) P
8.ANGEL (Anioł) L ARCHANGEL (Archanioł) L
RAMPART (Bastion) - (dobry) czary maskujące, dodawające do cech
1.PIXIE (Duszek) L SPRITE (Wróżka) L
2.#PEGASI (Pegaz) L #SILVER PEGASI (Srebny Pegaz) L
3.#WOOD ELF ARCHER (Leśny Elf - łucznik) S #GRAND ELF ARCHER (Wysoki Elf - łucznik) S
4.#WOOD ELF SWORDSMAN (Leśny Elf - miecznik) P #GRAND ELF SWORDSMAN (Wysoki Elf - miecznik) P
5.DRUID (Druid) S GRAND DRUID (Wielki Druid) S
6.#UNICORN (Jednorożec) K #WAR UNICORN (Wojenny Jednorożec) K
7.ENT (Ent) P ENT WARRIOR (Wojownik Ent) P
8.GREEN DRAGON (Zielony Smok) L GOLD DRAGON (Złoty Smok) L
TOWER (Forteca) - (dobry) iluzje, czary działające na umysł
1.HALFLING (Niziołek) S HALFLING WARRIOR (Wojownik Niziołek) S
2.GREMLIN (Gremlin) P MASTER GREMLIN (Mistrz Gremlin) P
3.GARGOYLE (Gargulec) L STONE GARGOYLE (Kamienny Gargulec) L
4.STONE GOLEM (Kamienny Golem) P IRON GOLEM (Żelazny Golem) P STEEL GOLEM (Stalowy Golem) P
5.MAG (Mag) S ARCH MAG (Arcymag) S
6.GENIE (Dżin) L MASTER GENIE (Dżin Mistrz) L
7.NAGA (Naga) P NAGA QUEEN (Królowa Nag) P
8.GIANT (Gigant) P TITAN (Tytan) P\S
MOUNTAIN STRONGHOLD (Górska Twierdza) - (dobry) odporność na czary 95%
1.LEPRECHAUN (Karzeł) P LEPRECHAUN WARRIOR (Wojownik Karzeł) P
2.DWARF MINER (Krasnołódzki Górnik) P DWARF DEEP MINER (Krasnolódzki Górnik Głębi) P
3.DWARF CROSSBOWMAN (Krasnolód - kusznik) S DWARF RIFLEMAN (Krasnolód - strzelec) S
4.DWARF AXEMAN (Krasnolód - topornik) P DWARF HEAVY AXEMAN (Ciężki Krasnolód - topornik) P
5.GRIFFIN (Gryf) L ROYAL GRIFFIN (Królewski Gryf) L
6.MECHANIC GOLEM (Mechaniczny Golem) P DRAGON GOLEM (Smoczy Golem) P(H4)
7.ROC (ROK) L THUNDERBIRD (Ptak Grzmotów) L
8.DWARF's BALIST (Krasnoludzka Balista) S DWARF's CATAPULT (Krasnolódzka Katapulta) S
STRONGHOLD (Twierdza) - (neutralny) odporność na czary 50%, czary zwiększające atak (np: żądza krwi, szał bojowy)
1.#GOBLIN ARCHER (Goblin - łucznik) S #HOBGOBLIN ARCHER (Hobgoblin - łucznik) S
2.#GOBLIN SWORDSMAN (Goblin - miecznik) P #HOBGOBLIN SWORDSMAN (Hobgoblin - miecznik) P
3.#WOLF (Wilk) K #DARK WOLF (Ciemny Wilk) K
4.ORC (Orc) P ORC CHIEFTAIN (Orc Szef) P
5.OGRE (Ogr) P OGRE MAG (Ogr Magii) P
6.TROLL (Trol) S(H2) WAR TROLL (Trol Bojowy) S(H2)
7.CYCLOPS (Cyklop) P(H2) CYCLOPS KING (Królewski Cyklop) P(H2)
8.BEHEMOTH (Behemoth) P ANCIENT BEHEMOTH (Starożytny Behemoth) P
FORTTREES (Cytadela) - (neutralny) odporność na magię 50%, czary zwiększające obronę, trujące
1.SERPEN FLY (Wężo-mucha) L DRAGON FLY (Smocza Mucha) L
2.#LIZARD ARCHER (Jaszczur - łucznik) S #LIZARDMAN ARCHER (Jaszczuroczłek - łucznik) S
3.#LIZARD SWORDSMAN (Jaszczur - miecznik) P #LIZARDMAN SWORDSMAN (Jaszczuroczłek - miecznik) P
4.#BASYLISK (Bazyliszek) P #GREATER BASILISK (Większy Bazyliszek) P
5.MEDUSA (Meduza) S MEDUSA QUEEN (Meduza Królowa) S
6.GORGON (Gorgona) P MIGHTY GORGON (Potężna Gorgona) P
7.WYVERN (Wyverna) L WYVERN MONARCH (Wyverna Monarcha) L
8.HYDRA (Hydra) P CHAOS HYDRA (Hydra Chaosu) P
DENGEON (Lochy) -(zły) czary oparte na zniszczeniu (np: implozja)
1.TROGLODYTE (Troglodyta) P INFERNAL TROGLODYTE (Piekielny Troglodyta) P
2.HARPY (Harpia) L HARPY HAG (Harpia Wiedzma) L
3.BEHOLDER (Obserwator) S EVIL EYE (Złe Oko) S
4.CENTAUR (Centaur) K CENTAUR CAPTAIN (Kapitan Centaurów) K
5.WARLOCK (Czarnoksiężnik) S MIGHTY WARLOCK (Potężny Czarnoksiężnik) S
6.MINOTAUR (Minotaur) P MINOTAUR KING (Król Minotaurów) P
7.MANTICORE (Skorpiolew) L SCORPICORE (Chimera) L
8.RED DRAGON (Czerwony Smok) L BLACK DRAGON (Czarny Smok) L
NECROPOLIS (Nekropolis) - (zły) magia śmierci (np: fala śmierci)
1.SKELETON (Szkielet) P SKELETON WARRIOR (Szkielet Wojownik) P
2.WALKING DEAD (Ożywieniec) P ZOMBIE (Zombi) P
3.WIGHT (Upiór) L WRAITH (Upiór) L
4.VAMPIRE (Wampir) L VAMPIRE LORD (Lord Wampir) L
5.MUMMY (Mumia) P ROYAL MUMMY (Królewska Mumia) P
6.LICH (Licz) S ARCH LICH (Arcy Licz) S
7.BLACK KNIGHT (Czarny Rycerz) K DREAD KNIGHT (Rycerz Lęku) K
8.BONE DRAGON (Kościany Smok) L GHOST DRAGON (Duch Smoka) L
INFERNO (Inferno) - (zły) czary oparte na ogniu (np: kula ognia, ściana ognia)
1.#IMP (Imp) P #FAMILIAR (Familiar) P
2.#GOG (Gog) S #MARGOG (Margog) S
3.#HELL HOUND (Piekielny Pies) K #CERBER (Cerber) K
4.DEMON (Demon) P DEMON WARRIOR (Demon Wojownik) P
5.EVIL MONK (Zły Mnich) S HERETIC (Heretyk) S
6.PIT FIEND (Czart) P PIT LORD (Czarci Lord) P
7.EFREET (Ifryt) L EFREET SULTAN (Ifryt Sułtan) L
8.DEVIL (Diabeł) P ARCHDEVIL (Arcydiabeł) P
CONFLUX (Wrota Żywiołów) - (neutralny) odpornosć 100% na magię śmierci i poszczególne typy czarów związane z żywiołami
3*.WATER ELEMENT (Żywiołak Wody) P ICE ELEMENT (Żywiołak Lodu) S
3*.AIR ELEMENT (Żywiołak Powietrza) L STORM ELEMENT (Żywiołak Burzy) S
3*.FIRE ELEMENT (Żywiołak Ognia) L ENERGY ELEMENT (Żywiołak Energii) L
3*.EARTH ELEMENT (Żywiołak Ziemi) P MAGMA ELEMENT (Żywiołak Magmy) P
5*.PHYSICAL ELEMENT (Żywiołak Fizyki) P MIGHT ELEMENT (Żywiołak Mocy) P
5*.PSYCHIC ELEMENT (Żywiołak Psychiki) P MAGIC ELEMENT (Żywiołak Magii) P
6.ELEMENTALIST (Elementalista) S MIGHTY ELEMENTALIST (Potężny Elementalista) S
8.FIREBIRD (Ognisty Ptak) L PHOENIX (Feniks) L
!!!*Jednostki z Wrót Żywiołów SĄ SOBIE RÓWNE [3*;3*;3*;3* oraz 5*;5*] mają równoważące się czynniki.
NEUTRALNYCH NARAZIE BRAK!!!(obchodzą nas w końcu tylko zamki)
B. Jednostki oznaczone [#] mogą się ze sobą łączyć, tworząc nowe jednostki.
WOOD ELF ARCHER + PEGASI = WOOD ELF PEGASI CAVALERY ARCHER S\L (Leśno-elficki Pegazowy Łucznik)
WOOD ELF SWORDSMAN + PEGASI = WOOD ELF PEGASI CAVALERY L (Leśno-elficki Pegazowy Jeździec)
WOOD ELF ARCHER + UNICORN = WOOD ELF UNICORN CAVALERY ARCHER S\L (Leśno-elficki Jednorożcowy Łucznik)
WOOD ELF SWORDSMAN + UNICORN = WOOD ELF UNICORN CAVALERY L (Leśno-elficki Jednorożcowy Jeżdziec)
GRAND ELF ARCHER + SILVER PEGASI = GRAND ELF SILVER PEGASI CAVALERY ARCHER S\K (Wysoko-elficki Pegazowy Łucznik)
GRAND ELF SWORDSMAN + SILVER PEGASI = GRAND ELF SILVER PEGASI CAVALERY K (Wysoko-elficki Pegazowy jeżdziec)
GRAND ELF ARCHER + WAR UNICORN = GRAND ELF WAR UNICORN CAVALERY ARCHER S\K (Wysok0-elficki Jednorożcowy Łucznik)
GRAND ELF SWORDSMAN + WAR UNICORN = GRAND ELF WARUNICORN CAVALERY K (Wysoko-elficki Jednorożcowy jeżdziec)
GOBLIN ARCHER + WOLF = GOBLIN WOLF CAVALERY ARCHER S\K (Gobliński Wilczy Strzelec)
GOBLIN SWORDSMAN + WOLF = GOBLIN WOLF CAVALERY K (Gobliński Wilczy Jeżdziec)
HOBGOBLIN ARCHER + DARK WOLF = HOBGOBLIN DARK WOLF CAVALERY ARCHER S\K (Hobgobliński Czarno-wilczy Strzelec)
HOBGOBLIN SWORDSMAN + DARK WOLF = HOBGOBLIN DARK WOLF CAVALERY K (Hobgobliński Czarno-wilczy Jeżdziec)
LIZARD ARCHER + BASYLISK = LIZARD BASYLISK CAVALERY ARCHER S\K (Jaszczurowy Bazyliszkowy Strzelec)
LIZARD SWORDSMAN + BASYLISK = LIZARD BASYLISK CAVALERY K (Jaszczurowy Bazyliszkowy Jeżdziec)
LIZARDMAN ARCHER + GREATER BASILISK = LIZARDMAN GREATER BASILISK S\K (Jaszczuroczłekowy Bazyliszkowy Strzelec)
LIZARDMAN SWORDSMAN + GREATER BASILISK = LIZARDMAN GREATER BASILISK K (Jaszczuroczłekowy Bazyliszkowy Jeżdziec)
IMP + HELL HOUND = IMP HELL HOUND CAVALERY K (Impowy Piekielno-psi Jeżdziec)
GOG + HELL HOUND = GOG HELL HOUND CAVALERY ARCHER S\K (Gogowy Piekielno-psi Strzelec)
MARGOG + CERBER = MARGOG CERBER CAVALERY ARCHER S\K (Margogowy Cerberowy Strzelec)
FAMILIAR + CERBER = FAMILIAR CERBER CAVALERY K (Familiarowy Cerberowy Jeżdziec)
Dziękuje za poświęcenie czasu.
[UT: A ja jeszcze raz bardzo proszę o zwięzłość! Ten post jest parę razy za długi. Kolejne takie będę skracał bezlitośnie do rzeczy istotnych dla danego wątku.]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Ilness
Dołączył: 11 listopada 2002 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Nie to, że jestem chciwy, ale jak najwięcej.
___________ "Samotność, to taka straszna trwoga...
Ogarnia mnie, przenika mnie.
Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że
nie ma boga, nie ma, nie."
Dżem "List do M." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kriso
Dołączył: 8 lutego 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 10 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
A dlaczegóż by nie 12. Każda nacja powinna mieć więcej niż jeden rodzaj zamku!
___________ PRO AETERNA REI MEMORIA - QU WIECZNEJ RZECZY PAMIĘCI |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 11 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Dla mnie cool, chociaż gryfy i rocki w jednym zamku to trochę dziwnę. Jeszcze musicie podać herosów i będzie ładnie. Proponuje pomyśleć nad stworzeniami neutralnymi.
Dobra robota marmot!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
fajnie by było dać zamek Robali jednostki to np:
żuk bitewny/żuk wojenny budynek: jaskinia żuków/robacze legowisko
karaluch/wódz karaluchów budynek: piaszczysty tunel/ziemny tunel
Olbrzymia Mucha/krwawa mucha/gniazdo much/
pszczoła/królowa pszczół budynek:ul/królewski ul
osa/szerszeń budynek: jeszcze nie wiem : )
dżdżownica/gąsienica budynek:ziemia /kokon
zielona modliszka/czerwona modliszka budynek: też nie mam jeszcze pomysłi
bohaterowie:
wszechwiedząca modliszka (mag)
skarabeusz cienia(wojownik)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 12 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
fallen (cytat): |
fajnie by było dać zamek Robali jednostki to np:
żuk bitewny/żuk wojenny budynek: jaskinia żuków/robacze legowisko
karaluch/wódz karaluchów budynek: piaszczysty tunel/ziemny tunel
Olbrzymia Mucha/krwawa mucha/gniazdo much/
pszczoła/królowa pszczół budynek:ul/królewski ul
osa/szerszeń budynek: jeszcze nie wiem : )
dżdżownica/gąsienica budynek:ziemia /kokon
zielona modliszka/czerwona modliszka budynek: też nie mam jeszcze pomysłi
bohaterowie:
wszechwiedząca modliszka (mag)
skarabeusz cienia(wojownik) |
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :!: :!: Tylko nie to......
Cytat: |
WOOD ELF SWORDSMAN + UNICORN = WOOD ELF UNICORN CAVALERY |
Fuj.. :lol: :D Lepiej niech elfki zajmą się elfami :D
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Proponuję 12 zamków. Myślę, że powinny one zostać podzielone na 6 sił, tak jak w H4, tyle, że teraz do każdej siły będą przyporządkowane dwa zamki. A oto one:
:arrow: :arrow: :arrow: Życie:
:arrow: Zamek (klimat powinien być zbliżony do tego z H3, klimat tego zamku w H4 to moim skromnym zdaniem lekki niewypał - muzyka była beznadziejna :cry: )
:arrow: Forteca (czyli miasto krasnoludów, o klimacie nie będę się rozwodził, bo na to jest inny wątek)
:arrow: :arrow: :arrow: Ład
:arrow: Akademia (czyli Forteca z H3, zamek magów, obowiązkowo strzeliste wieże, muzyka dostojna, w stylu H3)
:arrow: Wrota żywiołów (Conflux słynne; klimat mniej więcej w stylu H3; uwaga - żywiołaki są ulepszane na zasadzie pomniejszy żywiołak :arrow: większy żywiołak, oddzialiłem żywiołaka energii od ognia itd., bo uważam, że ogień nie ma wiele do piorunów :wink: )
:arrow: :arrow: :arrow: Śmierć
:arrow: Nekropolia (klimat jak w H3 i H2, nic dodać, nic ująć, w H4 klimat tworcom nie wyszedł; może trochę więcej upiornych jęków, może też jakiś chór w muzyce, bo chóry potrafią niesamowite rażenie robić :) )
:arrow: Inferno (klimat musi naśladować H3, tam klimat był wprost genialny; ewentualnie można spróbować wstawić dobrze zaaranżowany, mroczny chórek :) )
Koniec części 1, cdn.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Szanowny kolega wspomniał o tzw. macierzystych gruntach dlatego zejdę trochę z tematu i napiszę jaki grunt powinien sie wiązać z danym zamkiem i jak ten grunt powinien wyglądać:
CASTLE -> Dwa rodzaje podłoża:
1. Łąki (tak jak było)
2. Pola uprawne - nowy rodzaj podłoża (losowy wygląd pól uprawnych) [oczywiscie dodatki powinny być nanoszone również tak jak w H4]
DWARF STRONGHOLD (miasto krasnoludów) -> Dwa rodzaje podłoża
1. Piach (brązowy podkład)
2. Piach + skały (brązowy podkład w górach)
Żaden śnieg tylko piach
TOWER -> Dwa rodzaje podłoża
1. Śnieg - jako nowość wprowadzenie efektu śnieżyc i pojawiajacych się opadów.
2. Lód - powinien czasem zmieniać się w wodę uniemozliwiając czasowo wedrówkę po lądzie (pory roku?)
CONFLUX -> Jeden rodzaj podłoża... moze pustynia? (tutaj także efekty wizualne burz piaskowych)
NECROPOLIS -> zasadniczo jeden rodzaj podłoza ale za to klimatyczny - mgła smierci (choc moze być takze na podobny efekt na śniegu). Teren z lekka zamglony nad gruntem unoszą się ciemnoszare lub jasnoszare smugi mgły stwarzające efekt wymarłej ziemi w tle hulający wiatr.... i stosowna muzyczka
INFERNO -> dwa rodzaje podłoża:
1. Wulkaniczny chłodny
2. Wulkaniczny gorący (w tle powinien się unosić zółtawo szary dym siarki)
FORTRESS -> dwa rodzaje podłoża:
1. Bagno płytkie
2. Bagno głęboke
Oby ten podkład nie był tak fatalnie zrobiony jak w H4 (chodzi o zmulanie podczas walki na bagnach). Generalnie mile widziane byłoby częsciowe zanurzenie herosów (nie posiadajacych umiejetnosci znajdowanie drogi)
STRONGHOLD -> dwa rodzaje
1. Trudny teren skalisty
2. Trudny teren suchy
RAMPART -> dwa rodzaje
1. Teren leśny - podkład z mchem rodzaj 1
2. Teren leśny - podkład z mchem rodzaj 2
ASYLUM/DUNGEON -> dwa rodzaje podziemnego podkładu. Nie wiem czemu zawsze robią tak ochydnie jasne podziemia? Kolor powinien być trochę ciemniejszy (poprostu więcej mroku).
Zamku owadziego nawet nie bede komentował.... niedługo się okaże że komuś się przyśni zamek roślinny.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Ups... z tym śniegiem rzeczywiście się trochę pomyliłem... wiadomo że krasnoludy na teren skalisty najlepiej pasują (żaden piach - krasnoludy na takim niepewnym, sypkim terenie :wink: )
Do Thompsona
Jeśli chodzi o nazwy - muszę przyznać, że z wymyśleniem nazw do zamku krasnoludzkiego miałem kłopoty i jako tako wcale mnie one nie zadowalają, no ale musze się spieszyć, bo trzytygodniówka się kończy :wink: ; a tak wogóle to o które nazwy dokładnie ci chodzi? [/b]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
:arrow: :arrow: :arrow: Chaos
:arrow: Lochy (zamek podziemny, nic dodać, nic ująć, znowu mniej więcej to samo co w H3)
:arrow: Azyl (częściowo podobny do Azylu z H4, przypomina też zamki czarnoksiężnika z H1-H2; obowiązkowo księżyc w pełni, snujące się przy ziemi ciężkie opary, na pagórkach porośniętych trawą jakieś megality, samotne skały, mroczny las z powykręcanymi drzewami, muzyka mroczna do granic możliwości, w tle mogłoby być jakieś wycie...)
:arrow: :arrow: :arrow: Natura
:arrow: Cytadela (klimat podobny do tego z H3, jest to miasto złej strony natury, nie ma ograniczeń w gildii magów tak jak w H3)
:arrow: Bastion (zamek elficki, lekkie konstrukcje, częściowo też z żywych roślin (jaki elf zbiłby sobie chatę z desek? :wink: ); muzyka będąca czymś pośrednim pomiędzy tą z H2, H3 i H4, czyli według mnie nieźle pasuje kobiecy śpiew, ale to "zbytnie unoszenie się" wraz ze śpiewającym tenorem pod koniec utworu w H4 trochę było przesadzone, za to początek bardzo mi się podobał, można by też lekko powzorować się na muzyce z Akademii w H4 (do zamku magów to moim zdaniem ona nie pasowała, prędzej właśnie do elfickiego), no i obowiązkowo muszą być zalesione pagórki z mgłą zalegającą gdzie niegdzie w obniżeniach, obowiązkowo też magiczne źródła i jakiś strumień)
:arrow: :arrow: :arrow: Moc (według mnie powinna mieć dotępną magię, ale niskich poziomów)
:arrow: Twierdza (czyli stare, dobre miasto zielonych... klimacior jak najbardziej z H3)
:arrow: Fort (?) (góry, klimat raczej chłodny, ale ośnieżone są tylko szczyty, sosnowe lasy, trochę mgły w dolinkach, jeśli jest przy morzu, to skalista plaża, w muzyce obowiązkowo róg, trochę też bębnienia, budynki głównie drewniane, z grubo ciosanych bali, jakiś wodospad w tle też by się nadał)
(?) zostały oznaczone nazwy wymyślone bardziej "na siłę";
[----] [UT: zgodne ze wcześniejszą zapowiedzią post skrócony do rzeczy istotnych dla bieżącej dyskusji]
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Hardack (cytat): |
Thompson mogl przyczepic sie miedzy innymi do:tarczownika, moze kanoniera, machiny gorniczej i ewentualnie do kowala runow nie mowiac juz o tym sniegu. |
Już spiesze z wyjaśnieniami:
:arrow: tarczownik - napisałem pod wpływem Sapkowskiego; pamiętacie oddział krasnoludów ustawionych w czworobok - mur tarcz, zza którego strzelali kusznicy
:arrow: kanonier - powinien istnieć, jeśli przyjmiemy znajomosć prochu przez krasnoludy (uzbrojony w jakiś arkabuz albo hakownicę, żeby nkt nie myślał, że w działo :) ), w przeciwnym razie mamy strzelaca, kusznika czy jak kto tam woli
:arrow: machina górnicza - hmm... kopacz? drążyciel? na razie nie mam pomysłów
:arrow: kowal runów - podchwyciłem to z jakiegoś rpg, ktos tu już zresztą na forum to wymienił, osobiście na krasnoludzkiego maga najlepiej pasowłby alchemik, ale wtedy znowu trzeba by było wywalić golemy z Akademii i przeniść do krasnoludzkiej Fortecy; może tego maga nazwać po prostu mędrzec?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Hardack
Dołączył: 13 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 15 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Isgrimnur ja tam sie nie czepiam ale z tego co zauwazylem to Thompson ma taki charakter i lubi sie przyczepic to tego i owego. Ale niektore nazwy rzeczywiscie sa wymuszone. Pamietam jak w H 3 denerwowaly mnie niektore takie wymuszone nazwy. Mam nadzieje ze w H5 takiego czegos nie bedzie.
___________ Głupiec głupcem pozostanie a mędrzec geniuszem się stanie. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ururam Tururam
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami
|
Wysłany: 16 lutego 2004 Ile zamków w "podstawce" H5?
|
|
|
Uff, to była długa - i, pomimo (zbyt!) częstego zbaczania z tematu, owocna dyskusja.
Pozostaje mi ją podsumować i zaprosić do kolejnej, która za chwile otworzę.
___________ Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.) |
|
Powrót do góry
|
|
|