Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-3 9:26:38
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Choć miłośnikiem "Hirołsów" jestem już od pierwszej części sagi, jest to dopiero mój pierwszy i mam nadzieje, że nie ostatni post na tym forum.

Tyle tytułem wstępu- do rzeczy.

Co mnie dziwi w Waszych wypowiedziach najbardziej to zarzuty, iż wielobarwny (by nie rzec wręcz cukierkowy) klimat nie pasuje do serii. Chciałbym przypomnieć, że tak część pierwsze jak i druga (przede wszystkim druga) były niesłychanie kolorowe i komiksowe (kto pamięta gobliny, rangersów lub Championów z II-ki, czy fioletowe smoki z I-nki ten wie). Moim zdaniem odejście od tego schematu znacznie zaszkodziło części trzeciej (a mojego brata w ogóle od niej odstraszyło). Powrót do niego bardzo mnie ucieszy, a szkice zbrojnego a wcześniej łucznika tylko przywołują na myśl klimat Zamku z Heroes II.

A zatwardziałym wrogom nowych szkiców radzę rzucić okiem na te opracowane dla części trzecie- i one były naszpikowane wieloma detalami, z których garstka ostała się w ostatecznej wersji Gry.

Pozdrawiam
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wiwern



Dołączył: 13 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Łódź

Wysłany: 25 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

[--- by jOjO] gdy zobaczyłem te grafiki to ja myślałem,że zawał serca, mózgu itd. dostanę, a już jestem po 2 zawałach.
A tak na serio to nie wygląda to już tak fajnie co mnie bardzo martwi.

___________
Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 25 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Lorłu Owołt (cytat):

Co mnie dziwi w Waszych wypowiedziach najbardziej to zarzuty, iż wielobarwny (by nie rzec wręcz cukierkowy) klimat nie pasuje do serii. Chciałbym przypomnieć, że tak część pierwsze jak i druga (przede wszystkim druga) były niesłychanie kolorowe i komiksowe (kto pamięta gobliny, rangersów lub Championów z II-ki, czy fioletowe smoki z I-nki ten wie).

Bez przesady, tam mimo wszystko mieliśmy inne odcienie barw, to po pierwsze, po drugie chyba nie wiesz co oznacza komiskowatość w tym wydaniu......
Cytat:
Moim zdaniem odejście od tego schematu znacznie zaszkodziło części trzeciej (a mojego brata w ogóle od niej odstraszyło). Powrót do niego bardzo mnie ucieszy, a szkice zbrojnego a wcześniej łucznika tylko przywołują na myśl klimat Zamku z Heroes II.

Już powrót do bajkowości mieliśmy w h4, to co przedstawia nam Ubi Soft, to całkiem inna bajkowość, rodem ze wschodniej półkuli....
A poza tym mowienie o czymś, że zaszkodziło 3 części jest jak dla mnie niedorzecznością :twisted:

Cytat:
A zatwardziałym wrogom nowych szkiców radzę rzucić okiem na te opracowane dla części trzecie- i one były naszpikowane wieloma detalami, z których garstka ostała się w ostatecznej wersji Gry.

Wiedz kolego, że znamy szkice(nie kolorowanki) do h3 i są o niebo lepsze od tego co widzimy teraz. Co do detali, to właśnie na tym polega robienie szkiców do gry, aby były jak najlepsze i najdokładniejsze, wystarczy spojrzeć na szkice do innych gier, np: Baldurs Gate 2.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ururam Tururam



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Próżnia między światami

Wysłany: 26 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Haav Gyr (cytat):

chyba nie wiesz co oznacza komiskowatość w tym wydaniu......
[...]
to co przedstawia nam Ubi Soft, to całkiem inna bajkowość, rodem ze wschodniej półkuli....


A mię się wydaje, że to imć Haav Gyr ma problemy z odróżnieniem stylu komiksów wschodnich od zachodnich. Te (i inne skice są komiksowe, ale jest to właśnie komiks w stylu zachodnim, NIE manga!

___________
Hoc est opus!
(Caffa et bucella per attractionem corporum venit ad stomachum meum.)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 26 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

UT
Cytat:

mię się wydaje, że to imć Haav Gyr ma problemy z odróżnieniem stylu komiksów wschodnich od zachodnich.

Nie do końca tak jest w odniesieniu do krajobrazów to Haav ma absolutna rację styl krajobrazu wyjety jak z bajek japonskich , chińskich (kreska, barwa , dobór kolorów )co do reszty to już nie pozdr
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morgul



Dołączył: 6 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: zewszad

Wysłany: 26 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Domek mieszający wodę w stawie typowo europejska kreska, rycerzyk połączenie wschodnich(jap) i zachodnich stylów. Te dwa widoczki to już mogli sobie podarować, wyglądają jak prace plastyczne z zajęć w podstawówce ( wiem, że przesadzam ale sorry następnym razem dadzą nam do obejrzenia szkic nieba?:/ )

Trawy z murkiem nie ocenie, bo wygląda jak trawa z murkiem i nic jej nie brakuje. Domek, podoba mi się jako rysunek.. w grze trudno powiedzieć. Rycerz.... tak patrzę na niego i nie wiem o co w nim chodzi, co autor tegoż rysunku chciał nam przekazać. Odnoszę wrażenie ze lewa rękę ma krótszą od prawej - jak on ja tam schował za tam malutka tarczą? :) Nie podoba mi się.. W sumie najbardziej interesuje mnie wygląd jednostek "złych", Obawiam się sytuacji w której będę dowodził grupą czerwonych smerfów z płonącymi czapeczkami...

Pozwoliłem sobie poprawić ogromną liczbę błędów w pierwotnej formie tego posta.

___________
Blood is life and it shall be all mine
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mr. Rabbit



Dołączył: 6 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów

Wysłany: 26 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Te krajobrazy jeśli chcecie do bajek porównywać to jest to kreska zachodnia... Podam Wam mały przykład.
Pamiętacie na pewno bajkę DragonBall jak najbardziej bajka mangowa... jeśli ktoś przyrówna tamtą grafikę do tych obrazków to porówna te obrazki do kreski francuskiej, gdyż bajka pomimo, że komiks japoński powstała we Francji, a kreska się różni od oryginału... Typowe natomiast kreski wschdnie (japońskie) można zobaczyć na przykład w filmie czy komiksie Akira. Również kolorystyka jest typowa dla bajek/komiksów zachodnich - francuskich, niemieckich...

Co lepsze wśród wszystkich jak na razie udostępnionych artów tylko jeden tak na prawdę jako tako przypomina mange, a jest to anioł i prosiłbym na razie nie porównywać obrazków do mangi, bo najwidoczniej bardzo słabo ją znacie.

Pozdro
Kosnik King, 19 Skryba Imperium Kinugów

___________
Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 26 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Ururam Tururam (cytat):

A mię się wydaje, że to imć Haav Gyr ma problemy z odróżnieniem stylu komiksów wschodnich od zachodnich. Te (i inne skice są komiksowe, ale jest to właśnie komiks w stylu zachodnim, NIE manga!

Nie mam problemów, tu włyłącznie chodzi o współczesny komiks Francuski, który różni się znacznie od innych Europiejskich czy Amerykańskich komisków.
Cytat:
Pamiętacie na pewno bajkę DragonBall jak najbardziej bajka mangowa... jeśli ktoś przyrówna tamtą grafikę do tych obrazków to porówna te obrazki do kreski francuskiej, gdyż bajka pomimo, że komiks japoński powstała we Francji, a kreska się różni od oryginału... Typowe natomiast kreski wschdnie (japońskie) można zobaczyć na przykład w filmie czy komiksie Akira. Również kolorystyka jest typowa dla bajek/komiksów zachodnich - francuskich, niemieckich...

Widzisz tylko miejsce powstania tych bajek nie ma nic wspólnego ze stylem rysowników. Pokemony, i inne masowo pojawiające się ostatnio bajki są produkcji USA, ale tworzą je japońscy rysownicy, którzy czerpią z mangi. Wystarczy porównać francuskie komiksy i amerykańskie oraz inne europejskie. Wtedy zobaczysz różnicę.
Cytat:
Co lepsze wśród wszystkich jak na razie udostępnionych artów tylko jeden tak na prawdę jako tako przypomina mange, a jest to anioł i prosiłbym na razie nie porównywać obrazków do mangi, bo najwidoczniej bardzo słabo ją znacie.

Trzeba znać swego wroga, to po pierwsze, po drugie to z obrazków tak naprawdę tylko kawalerzysta był w porządku(bez śladów mangi), a aniołek, łucznik, oraz ten miecznik to właśnie przejawy pewnego rodzaju mangi komiksowej, w której nie ważne są proprcje ciała. Ta najpopularniejsza manga proporcje zachowuje, lub nawet przeciąga je w drugą stronę(podobnie jak amerykanie)(za długie nogi).....ale to naprawdę nie jest miejsce na takie dyskusje, bo i tak nikogo tu się nie przekona, po prostu każdy wyraża swoje opinie na temat, pod wpływem pewnej wiedzy. To jaka ona rzeczywista to temat na inną dyskusję.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 27 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

UbiSoft ponownie mnie zaskoczyło. Nie tyle z powodu samych szkiców, co raczej ujawnienie jakichkolwiek pól bitwy. Całość oceniam jako średnią. Ale po kolei.


(> Rycerzyk <)

Ten szkic najbardziej przypadł mi do gustu. Ciekawy, aczkolwiek trochę nieproporcjonalny. Nie widzę nic złego w mocowaniu skórzanymi pasami, ale powinny być trochę mniej wyeksponowane. Miecz jest zupełnie w porządku; nie widzę w nim żadnej mangi (ale mógłby być trochę dłuższy). Natomiast nie podoba mi się tarcza - jest za mała, trójkątna (a powinna być raczej prostokątna, lub chociaż okrągła) i co najważniejsze jest na niej "logo". Z czym jak z czym, ale z symboliką UbiSoft powinno trochę poczekać. Ten orzełek strasznie nieprzyjemnie mi się kojarzy. Jeśli taki orzeł będzie symbolem jakiegoś królestwa, to już nie będzie za fajnie. I mógłby być trochę bardziej podreperowany.

Osobiście średnio pasuje mi on na rycerza (czyli odpowiednika Miecznika, lub Krzyżowca z poprzednich części), ale raczej na jakąś alternatywę do Giermków, czy nie daj Boże, Chłopów. jest tylko jedna rzecz, na którą raczej nikt nie zwrócił uwagi.

Otóż czy pamiętacie "Co poeta chciał przez to powiedzieć", czyli pytanie o ulepszenia jednostek. Odpowiedź brzmiał "Spójrzcie na szkice". I co? Nie zauważyliście, że ten gość jest idealnym materiałem na upgrade? Te buty, podniszczona zbroja i ogólnie niezbyt "świeży" wygląd sugeruje, że to tylko wstępna wersja i będzie możliwość ulepszenia. Wersja "excluzive", będzie prawdopodobnie ładniejsza, ubrana w kompletniejszą zbroję etc.

Jeśli tylko zmienią tarczę, to będzie naprawdę bardzo ładna jednostka. Mam tylko obawy, że będzie to bardziej przypominało Power Rangers (Oby Ich Twórca Na Zawsze Płonął w Piekielnych Odmętach [OITNZPPO]) w finalnej wersji gry......

(> Młynek <)

Swego czasu (czyli mniej więcej wczoraj) był to wg mnie najładniejszy szkic, ale doszedłem do wniosku, że jest trochę kiczowaty. Niemniej jednak, pasuje do formy rysunków które do tej pory zostały ujawnione. Najbardziej przypomina stylem "Laboratorium". Co nie do końca oznacza, że dobrze.

Ale w ogólnym rozrachunku wypada całkiem nieźle, ma taki fajny "swojski" klimacik i jest prawdziwym arcydziełem w porównaniu z następnym obiektem mojego opisu czyli z

(> Polanka <)

Nie wiem co to jest dokładnie, ale zobrazuję to jednym stwierdzeniem: tragiczna pomyłka. To wygląda jak żywcem wzięte z jakiejś poprawnie politycznie kreskówki. To jest tak cukierkowate, takie bajeczkowate, że aż mnie mdli jak to widzę.....

_______________
\K_O_S_Z_M_A_R/
z ulicy wiązów

I tym optymistycznym akcentem......

......pozdrawiam.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Artrosis



Dołączył: 7 kwietnia 2004
Posty: 164
Skąd: Sredniowieczne ziemie wielkopolskie

Wysłany: 28 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie, szkice z 25 maja, jak to wyglada? Ten gosciu z mieczem, wyglada jak jakis plastuŚ!!! Nie wiem czy znacie gre Lords of the Realms, teraz na rynku jest trzecia czesc tej gry, ale pod wzgledem graficznym ja strasznie skopali, postacie w niej wygladaja jak z gry dla 3-latkow. Obawiam sie ze to samo zaczyna sie dziac w tych nowych szkicach. Nie wiem jak wam, ale mi Herosi zawsze sie kojarzyli z jakims watkiem rycerskim z elementami(znacznymi) fantasy i poprzednie czesci Herosow wiernie odwzorowywaly rozne detale np. ubrania. A teraz przez te uproszczenia mamy rysunek rycerzyka ktory pasuje do gry dla malych dzieci!!!
...albo chatka z napendem wodnym? Bardzo uproszczony wyglad przez co gra znow moze stracic swoj klimat. Jest za bardzo "PLASTUSIOWATA"
...albo ta kraina? Jest za bardzo basniowa, a za malo fantasy!!!
Mysle ze ktos mnie zrozumial, bo bedzie mi przykro jesli gra Herosi V bedzie pod wzgledem graficznym plastusiowa z postaciami bajek dla malych dzieci, a straci klimat (detale, nute fantasy, pewna rycerskosc i cos z robin hooda szkoda by bylo gry.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!!!!

___________
- OUR TIME HAS COME - WE ARE UNDER THE GUN -
Chcesz by swiat sie dowiedzial ze Le Pper jest KRETYNEM? To umiesc u siebie ten link!!! Jeden za wszystkich wszyscy za jednego ;-)
[url=http://www.sejm.gov.pl/poslowie/posel4/207.htm>Kretyn[/url]
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Morgul



Dołączył: 6 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: zewszad

Wysłany: 28 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

właśnie "plastusiowate" nieproporcjonalne, powyginane, troche gumowe i nierealne, tu wieksze tam mniejsze... jak Kajko i Kokosz ( ktos też wcześniej zauwazył ) dla mnie to juz nie jest fantasy, a bajka.. smerfowa dolina... ja rozumiem, gra jest głównie adresowana dla młodych ( tak jak IV, krązki w czpisach, naklejki w batonach czy inne cuda i cudaki;btw. ten rycerzyk idealnie pasuje na obrazek/naklejke w gumie do zucia ) ale bez przesady, mi osobiscie nie podobaja sie Papayowe klimaty, gdzie dlonie sa wieksze od glowy. Mojej dziewczynie też sie to nie podoba, na IV tylko raz spojrzała i ja odżuciła - nawet nie chciala zagrac. Heroes III to jedyna gra w jaka grala, potrafila siedziec do rana ( czesto mnie to draznilo, zajmowala mi kompa :P ) III miala cos takiego ze kazdemu sie podobala i nie bylo tam jakis gumbasow (z glowa mniejsza od palca), grafika byla zrobiona ze smakiem bez jakis kosmicznych udziwnien... Niedlugo zapewne uslyszymy haslo promujace V, mam nadziej ze nie bedzie brzmiec: HEROSI!!! Złap je wszystkie! :/

Mam nadzieje ze nie zamotalem zbytnio :)

___________
Blood is life and it shall be all mine
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 28 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Ludzie! Przecież to są dopiero szkice! Rysunki. Może w grze nie będzie to takie bajeczkowate..... (błagam na kolanach), w najlepszym wypadku będzie trochę lepsze od tych z Heroes IV, w najgorszym - Ulica Sezamkowa 2.

A co do tego hasła - gdyby takie rzeczywiście było, to osobiście pojechałbym do siedziby/mieszkania/domu kretyna który to wymyślił i za pomocą widelca..... [ocenzurowano] ........ a na końcu wrzucił do studzienki kanalizacyjnej.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
MiB



Dołączył: 21 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Kęty

Wysłany: 29 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Ja z rzadka tu zaglądam, ale postanowiłem się wypowiedzieć, jak zobaczyłem te szkice.

Była wcześniej sprawa tego co nam zaserwowało 3DO ongiś, a to co nam podaje Ubi teraz.
Otuż IMO 3DO przygotowało coś a'la screenshoty- to tak miałoby wyglądać, a Ubi podsyła nam szkice koncepcyjne- one powinny być kolorowe, duże i szczegółowe, żeby było na czym sięwzorować, co usówać, dodawać.

A co do końkretnych plikoof:

:arrow: pole - ciekawe, tylko za małe IMO. Rzuty- to jest koncepcyjny szkic, tak więc tylko Ubi wie czy to tak będzie, czy inaczej ;)

:arrow: młyn- no fakt, mieli wodę w jeziorq, ale ogólnie jest ok. Może tylko trochę zabardzo wygląda na rozsypującą się ruderę ;)

:arrow: piechur- LITOŚCI!! Na pierwszy rzut oka jest ok, ale po głębszej analizie dużo tu absurdu! Już była poruszana sprawa kożuszka, płytowej i kolczugi, a także butoof i miecza- nie będę do tego wracał. Chciałem natomiast poruszyć motyw tarczy, bo:
- drewniana tarcza po przejściach, w zestawie z płytoofką, kolczygą i takim mieczem??
- orzeł- Ja tu nie kcem taplać sięw polityce i realu, ani w przykrej dla Nas historii, ale mi to zabardzo zakrawa na orelka Niemiec (czarny i prawie wykapany orelek naszych zachodnich sąsiadoof)- jak to będzie na tarczy, to będę miał opory kupić tą grę, a grać tą rasą/jednostką, to na pewno w przymusu bedę!!

To tyle narazie

MiB

___________
"Imagine there's no heaven,
It's easy if you try."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 29 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

MiB (cytat):


:arrow: piechur- LITOŚCI!! Na pierwszy rzut oka jest ok, ale po głębszej analizie dużo tu absurdu! Już była poruszana sprawa kożuszka, płytowej i kolczugi, a także butoof i miecza- nie będę do tego wracał. Chciałem natomiast poruszyć motyw tarczy, bo:
- drewniana tarcza po przejściach, w zestawie z płytoofką, kolczygą i takim mieczem??
- orzeł- Ja tu nie kcem taplać sięw polityce i realu, ani w przykrej dla Nas historii, ale mi to zabardzo zakrawa na orelka Niemiec (czarny i prawie wykapany orelek naszych zachodnich sąsiadoof)
MiB



Czy Wy naprawdę w Herosach do tej pory zwracaliście uwagę jakie jednostka miała buty, jak zawiązane sznurowadła, czym podszyty kaftan bądź w którą stronę świata były zwrócone rogi na hełmie?
Chyba robię się coraz brdziej aspoleczny....

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Więc po co Ubi częstuje nas takimi dużymi obrazkami?? Skoro są szczegóły to oceniamy szczegóły :wink:
___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 29 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Szczegóły szczegółami - nie muszą być na dużych obrazkach, by je oceniać. Śmiem jednak twierdzić, że nie macie podstaw, by czepiać się butów tego rycerza. Pamiętajcie - to może być dopiero zwykła jednostka. Upgrade też może wyglądać zupełnie inaczej.
___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
@lan



Dołączył: 26 listopada 2003
Posty: 164
Skąd: Chwilowo Gdańsk ;)

Wysłany: 29 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Konqe (cytat):
Upgrade też może wyglądać zupełnie inaczej.

Sugerujesz, że dzięki upgrade`owi jednostka bedzie mogła nosić mniejsze buty :mrgreen: ?
A na serio jak dla mnie buty są ok, może ten rycerz dużo chodzi i mu się stopy rozchodziły ;) ? I będzię mu łatwiej utrzymać równowagę...

___________
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty."
A. Sapkowski
Jabber | Przewodnik po IJB | Histmag
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

O mój Boże!

Nawet nie chce mi się tego komentować... koleś z nocnikiem na glowie... żenada... mlyn - perpetum mobile... ech... i te pastwisko... brr...




JVC!? GDZIE JESTEŚ?!

...ech...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

/ \
|
|

post wyżej... Fuuzy - klopoty z logowaniem
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 31 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

@lan (cytat):
Sugerujesz, że dzięki upgrade`owi jednostka bedzie mogła nosić mniejsze buty


Nie mniejsze, a raczej z blachy :D. A to, że rycerzyk jest nieproporcjonalny, to wiadomo było już od dawna. W grze może się to jeszcze poprawić, a jak nie, to i tak nie będzie to za bardzo widoczne.

I na deser komentarz do wypowiedzi (chyba) Fuuzy'ego:

Cytat:
Nawet nie chce mi się tego komentować


Ale jednak skomentowałeś :D. Zdecyduj się wreszcie.

Cytat:
koleś z nocnikiem na glowie


Jak mniemam, to nie jest nocnik. Popatrz uważniej, a dopiero potem oceniaj. Jak dal mnie - to jest zwykły hełm.

Cytat:
mlyn - perpetum mobile


No nie... co? Jakie znowu perpetum mobile :?: To jest młyn! Mówiąc szczerze, to palnąłeś niezłą bzdurę w tym zdaniu.... Trochę więcej myślenia podczas pisania.

Pozdrawiam.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 31 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

hmm... coraz bardziej mi się zaczynają te szkice z Asterixem i Obelixem kojarzyć, zwłaszcza to pole walki... :P
A tak wogóle, to ten rycerz bądź co bądź większą głowę powinien mieć, bo tak wygląda, jakby był jakimś innym humanoidem, nie człowiekiem. Fajnie by było, jakby na tarczach wojaków pojawiały się godła poszczególnych graczy, a nie ten orzełek :)
A tak wogóle to już nie będę się wypowiadał, bo styl rysunków pozostał ten sam, a moich krytycznych wypowiedzi na jego temat było już sporo. Czekam na screeny z gry, wtedy zobaczymy jak to będzie wyglądało i ze sobą współgrało. Może jednak wyjdzie całkiem fajny klimacik...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 31 maja 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Isgrimnur (cytat):
Fajnie by było, jakby na tarczach wojaków pojawiały się godła poszczególnych graczy, a nie ten orzełek :)

ja bym się bał!

zwłaszcza po takich zapowiedziach:
Cytat:
Crazy, herbu różowego banana...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fuuzy



Dołączył: 19 października 2002
Posty: 164
Skąd: Wasilków na Podlasiu (to nieprawda że ludzie porozumiewają się tu językiem gestów i chrząkni

Wysłany: 1 czerwca 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak mniemam, to nie jest nocnik. Popatrz uważniej, a dopiero potem oceniaj. Jak dal mnie - to jest zwykły hełm.


Huh? Jak dla mnie, ta rzecz bardziej nadaje się na nocnik, niż do ochrony glowy - cóż... kwestia gustu...


Cytat:
No nie... co? Jakie znowu perpetum mobile :?: To jest młyn! Mówiąc szczerze, to palnąłeś niezłą bzdurę w tym zdaniu....


Hmm... polemizowalbym odnośnie tej bzdury... cóż... radzę Ci abyś spojrzal na źródlo energi tego młynka...

___________
Mamo! Spójrz! Jestem w Internecie...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 1 czerwca 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

Fuuzy (cytat):

Cytat:
No nie... co? Jakie znowu perpetum mobile :?: To jest młyn! Mówiąc szczerze, to palnąłeś niezłą bzdurę w tym zdaniu....


Hmm... polemizowalbym odnośnie tej bzdury... cóż... radzę Ci abyś spojrzal na źródlo energi tego młynka...

Najlepiej dobrze się przyjrzeć :wink: , głównie na sposób w jaki moda wprawia w ruch młyn.. :shock:

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 2 czerwca 2004     Kolejna porcja szkiców: Odpowiedz z cytatem

A nich to kopyto strzeli! Faktycznie! Ta woda płynie prosto z młyna.

No cóż..... to zmienia moje nastawienie do tego obrazka o jakieś 360 stopni....... Albo nawet 720.

Pozdrawiam i "dzięki za uświadomienie".

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.