Autor |
Wiadomość |
Lucas
Dołączył: 25 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Erathia
|
Wysłany: 23 marca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Podobają mi się zombiaki, zainstalowałem je. Chciałbym tylko linki do innych potworów i budynków z The Forge. A mnie to obojętne czy jest równowaga w Herosach czy nie.
___________ "Carpe Diem" |
|
Powrót do góry
|
|
|
Gelu
Dołączył: 18 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z AvLee
|
Wysłany: 24 marca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Fajne jednostki, dziwny pomysł ze Forgem. Heroes zawsze było baśniowe, mityczne i magiczne, a teraz jakieś cyborgi i czołgi to niszczy klimat tej gry... Ale muszę się przyznać że jestem ciekaw co to będzie, CO TO BĘDZIE... :?:
___________ Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 28 marca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
Forge miało być ziszczeniem się marzeń złego Castore'a, a więc miało być celowo *wypaczeniem* takiego wizerunku zaawansowanej technologii. Miało być po prostu przerażające.
|
A jest raczej śmieszne :) "Wypaczenie" można chyba było zrobić na inny sposób ???
Acid Dragon (cytat): |
Co do rakiet i strzał - sam wspomniałeś że to świat fantasy. Może też rządzić się innymi prawami. Sam napotkałem wiele łuków, których strzały zadawały więcej ran niż promienie lasera.
|
Oczywiście, że w świecie fantasy może istnieć łuk z którego wystrzelenie strzały zada więcej niż laser ... Może być silnie umagiczniony itp itd ... Ale wystarczy popatrzeć na jednostki z poszczególnych zamków z H3 by zauważyć żę nie posługują się one umagicznioną bronią ... A nawet gdyby to myśle, że takie potężne umagicznione łuki nie powinny być raczej masowo produkowane na potrzeby łuczników z Castle :) ...
Podobnie jest z zaawansowaną technologią . Byle goblin nie powinien chwytać lasera w rękę. Ja bym widział Forge tak : 1-4 poziom normalne jednostki (np jacyś niewolnicy itp) nie związane z technologią.
Jednostki 5 6 7 poziomu - b silne jak na swoje poziomy i jak najbardziej techniczne (ale jakoś klimatycznie i z sensem !! Nie wstawiać mi tu Flame trowera czy jakiegoś F-16.Niech to będzie technologia nie z naszego świata. ) .
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 29 marca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
A jest raczej śmieszne :) "Wypaczenie" można chyba było zrobić na inny sposób ??? |
No tu już chyba kwestia gustu.... Ja tu nijak nie widzę nic śmiesznego. Wręcz zachwycam się istniejącymi grafikami. Według mnie idealnie oddają to, czego chciał dokonać Castore. Mrok, ciemność rozświetlane jedynie przez bliżej nieokreślone źródła światła, strzeliste kształty, siedliska i jednostki jak z horroru wzięte i ta widoczna 'obcość'...
Cytat: |
Oczywiście, że w świecie fantasy może istnieć łuk z którego wystrzelenie strzały zada więcej niż laser ... Może być silnie umagiczniony itp itd ... Ale wystarczy popatrzeć na jednostki z poszczególnych zamków z H3 by zauważyć żę nie posługują się one umagicznioną bronią ... A nawet gdyby to myśle, że takie potężne umagicznione łuki nie powinny być raczej masowo produkowane na potrzeby łuczników z Castle :) ...
Podobnie jest z zaawansowaną technologią . Byle goblin nie powinien chwytać lasera w rękę. Ja bym widział Forge tak : 1-4 poziom normalne jednostki (np jacyś niewolnicy itp) nie związane z technologią.
Jednostki 5 6 7 poziomu - b silne jak na swoje poziomy i jak najbardziej techniczne (ale jakoś klimatycznie i z sensem !! Nie wstawiać mi tu Flame trowera czy jakiegoś F-16.Niech to będzie technologia nie z naszego świata. ) . |
To też miałoby sens, ale większej róznicy nie widzę między tym, co miało być, a między tym, co proponujesz. Obsługa miotacza ogranicza się do pociągnięcia za spust - nawet goblin to potrafi, skoro potrafi machać mieczem i się przy tym nie zabić. A miotacze już w MM7 zaczęły być produkowane masowo bez większego problemu.
Wracając do siły broni - to niezupełnie o to mi chodziło. łuk wcale nie musi być umagiczniony. Śmiem twierdzić, że w świecie fantasy wszystko jest możliwe - nawet zwykły łuk może być mocniejszy od lasera. Wszystko zależy od wyobraźni autora. jeżeli powie, że tak jest, to po prostu tak jest i nie można się z tym nie zgadzać - to jego świat, nie nasz.
Poza tym nie wiemy dokładnie jaką moc mają owe bronie (zwłaszcza ów promień lasera), ani jaką moc mają jednostki posługujące się nimi (bo pewnie miecz w rękach tytana jest silniejszy stukrotnie niż ten sam miecz w rękach goblina).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Tristan
Dołączył: 22 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Radom
|
Wysłany: 30 marca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Dobra robota, czekam niecierpliwie, na kolejne animacje!! Wiem że to mało realne, ale może kiedyś uda nam sie pograć Forge. Ehhhh rozmarzyłem się ........ :(
___________ Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 22 kwietnia 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
To też miałoby sens, ale większej róznicy nie widzę między tym, co miało być, a między tym, co proponujesz.
. |
No cóż ... różnica jest taka, że Forge troche bardziej stonowany i bardziej w stylu "Fantasy z elementami sci-fiction" został by lepiej przyjęty przez samych graczy HoMM. Być może nie byłoby żadnych protestów (nawet tych 5%) ... I mielibyśmy Forge w Armageddons blade .
Acid Dragon (cytat): |
Wracając do siły broni - to niezupełnie o to mi chodziło. łuk wcale nie musi być umagiczniony. Śmiem twierdzić, że w świecie fantasy wszystko jest możliwe - nawet zwykły łuk może być mocniejszy od lasera.. |
Wyobraźnia twórców jak najbardziej tworzy światy i zasady .... ale to wszystko jest później weryfikowane przez logikę i umysły graczy ...
Świat fantasy opiera się na pewnych podstawowych prawach fizyki (miecze tarcze łuki działają tak jak w średniowieczu z naszych czasów ) ... Inna sprawa to magia która jest zaprzeczeniem i łamaniem praw fizyki jakie znamy :) .... I dobrze ...
Laser jest natomiast elementem sci-fiction ... A wydaje mi się , że większość dobrych książek czy gier sci-fiction dba o reazlizm i zgodność z prawami fizyki . Tak więc zwykły łuk nie mógłby być silniejszy od lasera ... Magiczny to już inna sprawa ...
......................
A tak już w innym temacie to mam nadzieję , że w h5 Forge się pojawi ....
Chętne bym zobaczył taki zamek () Tylko właśnie taki bardziej stonowany i mniej techniczny bardziej fantasy .. :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 5 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Tristan (cytat): |
Dobra robota, czekam niecierpliwie, na kolejne animacje!! Wiem że to mało realne, ale może kiedyś uda nam sie pograć Forge. Ehhhh rozmarzyłem się ........ :( |
obawiam sie ze kolejne animacje nie powstaną.. przynajmniej do wakacji :(
nauka przyciska (nie ma to jak 9 zagrożeń :D, a jeszcze bardziej nie ma to jak poprawić w 1 dzień 7 z nich :))
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 17 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Jest to właściwie przemalowane i delikatnie zedytowane (inne niebo, dodane skałki) tło Confluxa... no, ale jak to wygląda? Co o tym sądzicie...?
Pomysł z przerobieniem tła Confluxa jest najłatwiejszy do wykonania ale efekt jest przy tym średni... Chyba wciąż jest to 'sielska kraina'... ehhh...
------------------------------
:arrow: SAMO TŁO :
------------------------------
http://maffej.ew.w.interia.pl/tbelback.jpg -> a to jak to tło wyglada w oryginale (dla porównania ;) )
http://maffej.ew.w.interia.pl/porownanie.jpg -> a to już porównanie na jednym screenie...
------------------------------
:arrow: TŁO 'W PRANIU' (wraz z budynkami Ziel'a) :
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 17 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Ładne tło. O wiele lepsze od oryginalnego Confluxa, bo bardziej mroczniejsze, co nadaje mój ulubiony klimat :).
A większość tych budynków, niszczy jakoś tła. Poprostu nie nadają się.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 18 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
na moje oko jest dobrze (aczkolwiek pewnie mnei nei poprzecie :P) mozna by tylko to poszarzyć ( za 5 min. umieszcze jak to widze)
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 18 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Przyznam bez bicia: tło bez budynków wygląda o wiele lepiej. Nie mam nic przeciwko samym budynkom, tylko kańciastościom...
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Nagash
Dołączył: 11 października 2004 Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??
|
Wysłany: 18 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Jeżeli Forge WoGle powstanie to proponowałbym żeby było w nim VI poziomów gildii magów ( wkońcu przecież jest to nowoczesne miasto więc i dobrze rozwinięte) niestety co za tym idzie trzeba by było stworzyć czary VI poziomu ( mówie stworzyć bo pomysłów by było pełno....
Ps. Tło ładne lecz niestety budynki troche nie pasują ...
___________ Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego ..... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Forge miało być miastem techniki, a nie magii. Miało być jeszcze mniej magiczne niż Twierdza, a gildia miała mieć III poziomy.
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 24 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Oglądam sobie ten screen Maffeja i przylazł mi do głowy pewien pomysł... Co prawda, obecna wersja nie podoba mi się ze względu na ostre, ucięte krawędzie forgowskich budynków - ale wpadło mi w oko nowe tło. Zastanawiam się czy jest możliwość zrobienia nowych teł (taj się odmienia słowo tła?) do miast. Chodzi mi o stworzenie coś w stylu czterech pór roku. Gdy jest wiosna 0 tło miejskie jest takie a takie, gdy nadchodzi lato - jest już inne, w innej palecie barw. Jesienią tła dla miast stają się bardziej "jesienne", itd... Cóż, mapy S-ki zwykle rozgrywa się w miesiąc, M-ki w dwa miesiące, L-ki w cztery, a XL-ki w sześć. Tak więc dla S-ki, każda pora roku trwa tydzień. Przy starcie mapy komuter losowo wybiera porę roku i trwa ona przez tydzień. Potem zmiana. Przez ten tydzień widzimy dany rodzaj tła dla każdego z miast. W następnym tygodniu tło jest już inne. Analogicznie dla większych rozmiarów map - w tymże, że okres pomiędzy zmiana pór roku byłby już odpowiednio dłuższy. Niestety, wydaje mi się, że w tej chwili nie można coś takiego zrobić za pomocą skryptów, nawet gdyby były wszystkie podrasowane grafiki - potrzebny byłby nowy trigger. Dla nowych pól walki (uwielbiam je) mamy takowe - bodajże !?BF i !?BA. Nie ma chyba żadnej składni na zmianę tła dla miasta. Dlatego tylko Slava musiałby coś takiego zaprogramować. Pod warunkiem, że Acid Dragon zapali się do tego pomysłu, uzna, że fajny i możliwy do realizacji i przekona szefa WoG Teamu do tego pomysłu. Ale jak wiadomo - dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane...
Chociaż nie - właśnie uświadomiłem sobie, że to kiepski pomysł... Gdyż nic z tego. Nawet jak ktoś zrobi nowe tło, to bedzie się ono gryzło z budynkami. Jak oglądałem kiedyś pliki graficzne budynków to każdy budynek zawiera kołnierz z tłem miasta o szerokości parunastu pikseli. Tak więc nawet jak podmienimy tło, to budując gildię magów otrzymamy np. na lekko zażółconym tle Zamku poziom gildi magów z obwolutą koloru oryginalnego nieba. Wielka szkoda :(
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 24 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Zobaczymy - szczerze wątpię, by Slava próbował dobierać się do części kodu odpowiedzialnego za wygląd miast tylko po to, aby zrobić jakieś wątpliwe estetyczne wrażenie, ALE być może uda się to zrobić niejako "przy okazji" - przy okazji dodawania nowego miasta oczywiście (o ile to wogle będzie możliwe).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 24 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Pomysł całkiem ciekawy... chociaż jak oddać zmiany pór roku w Dungeon'ie albo Inferno ;) ?
Kolejnym problemem mogą być właśnie te budynki i ich kontury, możnaby wprawdzie zrobić nowe grafiki dla budynków (w zależności od pory roku) ale wymagałoby to sporo roboty i mogłoby być zwyczajnie technicznie nie do wykonania... :(
IMHO 'lepsiejsze' rozwiązanie jest takie jakie mamy w H4. Wnętrze zamku odzwierciedla teren, na którym ten stoi (np. kiedy zamek jest na śniegu to tło tegoż zamku także jest zaśnieżone). Pory roku to niezły pomysł ale... dziwny byłby nieco widok zamku stojącego na zielonej trawce, w którego wnętrzu panuje zima... :)
Trzeba to przemyśleć...
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
A ja mam pytanie odnośnie kuźni. Co w niej będzie produkowane? Wozy z amunicją, balisty czy może namioty medyka? Bo chyba żadne z tych "narzędzi" nie pasuje do futurystycznego kilmatu Forge'a.
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 25 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
słusznie - teoretycznie, w oryginalnej wersji Forge miało produkować *nowy* rodzaj broni, ale teraz jest wielce mało prawdopodobne, że chociaż dowiemy się jaki, nie mówiąc już o jego dołączeniu do gry.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 28 maja 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Wygrzebałem na dysku starą animację goblina i dorobiłem pare klatek - jak to wygląda to mozecie obejrzec Tutaj
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 5 czerwca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Ciekawe :) ale tam jest 1 klatka nie zmieniona Ziel :)
Co do tła to myślę że powinno być takie jakie miało być bo to co tutaj panowie prezentujecie poprostu nie pasuje do budynków.
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Varaus
Dołączył: 9 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku
|
Wysłany: 21 czerwca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Dlaczego WoG Team zajał się budowa nowego *egipskiego*miasta a nie odbudowaniem The Forge?? :?:
___________ Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Greyhawk
Dołączył: 10 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z miejsca, w którym ma swój początek legenda - z planetoidy Terra
|
Wysłany: 21 czerwca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Varaus - choćby dlatego by uniknąć sytuacji jaka miała miejsce gdy NWC planował dodać the Forge do AB.
A co do the Forge - to byłaby rewelacja gdyby można było nim zagrać w HoMM3... Choć może lepiej aby pozostało one (zapewne wiecznie żywą) legendą... Bo czyż nie w tym tkwi jego piękno?
___________ "I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 22 czerwca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Tak naprawdę nie dlatego.
Nie zajął się też miastem egipskim - miasto egipskie jest tworzone przez grupę fanów jedynie *współpracujących* z WoG Teamem - my mamy inne zadania. A dlaczego oni zajęli się nim? Z wielu powodów: po pierwsze, bo chcieli ;), po drugie: bo mogli ;), po trzecie: bo uznali, że będzie pasować do HoMM, po czwarte, bo nikt stamtąd nie jest jakimś wielkim fanem Forge... a tak wogle, to sądząc po ostatnich postępach (a raczej ich braku) oraz tym, że dotychczas prezentowane jednostki (przeniesione bodajaże z Age of Wonders...) niezbyt graficznie pasują do HoMM (przede wszystkim nie ta perspektywa), to mam poważne wątpliowści, czy wogle zobaczymy to miasto.
Teoretycznie WoG Team mógłby zająć się odtworzeniem Forge, ale mamy zdecydowanie zbyt mało grafików, aby stworzyć wszystkie 14 jednostek (+dowódcę +8 poziom) oraz wszystko, co związane z samym miastem. Ale może kiedyś...
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Hellburn
Dołączył: 27 maja 2004 Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady
|
Wysłany: 4 lipca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
@Acid:
A gdyby zebrało się tu na forum parę (kilkanaście) osób i zaczętoby pracować pełną parą nad jednostkami the forge to czy wog team mógłby (próbowałby) umieścić forge'a w swoim dodatku ? (oczywiście gdyby projekty były dobre).
Myslę że wykonanie wszystkich jednostek jest realne, ale nie wiem co z dodaniem tego zamku. Gdyby tylko członkowie WT postawili sobie za główny cel forge'a...
___________ Damn! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 4 lipca 2005 The Forge w h3??
|
|
|
Czysto teoretycznie owszem.
W praktyce WoG Team nie ma zamiaru nawet rozważać rozpoczęcia żmudnych prac dodawania nowego miasta (egipskiego czy jakiegokowliek innego) bez kompletu grafik stojących na jakimś poziomie.
Inaczej mówiąc - to działa w drugą stronę - NAJPIERW trzebaby zaprezentować komplet grafik tych jednostek a dopiero POTEM możemy dywagować nad tym, czy weszłyby do gry. Teoretyzować nie ma co.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|