Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-1 15:18:18
Autor Wiadomość
Lucas



Dołączył: 25 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: Erathia

Wysłany: 23 marca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Podobają mi się zombiaki, zainstalowałem je. Chciałbym tylko linki do innych potworów i budynków z The Forge. A mnie to obojętne czy jest równowaga w Herosach czy nie.
___________
"Carpe Diem"
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Gelu



Dołączył: 18 lutego 2005
Posty: 164
Skąd: z AvLee

Wysłany: 24 marca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Fajne jednostki, dziwny pomysł ze Forgem. Heroes zawsze było baśniowe, mityczne i magiczne, a teraz jakieś cyborgi i czołgi to niszczy klimat tej gry... Ale muszę się przyznać że jestem ciekaw co to będzie, CO TO BĘDZIE... :?:
___________
Po śmierci rodziców chodzę w kapturze.|
__________|"""""""""""""""""""""""""""""
Gelu Knight
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 28 marca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):

Forge miało być ziszczeniem się marzeń złego Castore'a, a więc miało być celowo *wypaczeniem* takiego wizerunku zaawansowanej technologii. Miało być po prostu przerażające.

A jest raczej śmieszne :) "Wypaczenie" można chyba było zrobić na inny sposób ???

Acid Dragon (cytat):

Co do rakiet i strzał - sam wspomniałeś że to świat fantasy. Może też rządzić się innymi prawami. Sam napotkałem wiele łuków, których strzały zadawały więcej ran niż promienie lasera.

Oczywiście, że w świecie fantasy może istnieć łuk z którego wystrzelenie strzały zada więcej niż laser ... Może być silnie umagiczniony itp itd ... Ale wystarczy popatrzeć na jednostki z poszczególnych zamków z H3 by zauważyć żę nie posługują się one umagicznioną bronią ... A nawet gdyby to myśle, że takie potężne umagicznione łuki nie powinny być raczej masowo produkowane na potrzeby łuczników z Castle :) ...

Podobnie jest z zaawansowaną technologią . Byle goblin nie powinien chwytać lasera w rękę. Ja bym widział Forge tak : 1-4 poziom normalne jednostki (np jacyś niewolnicy itp) nie związane z technologią.
Jednostki 5 6 7 poziomu - b silne jak na swoje poziomy i jak najbardziej techniczne (ale jakoś klimatycznie i z sensem !! Nie wstawiać mi tu Flame trowera czy jakiegoś F-16.Niech to będzie technologia nie z naszego świata. ) .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 29 marca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
A jest raczej śmieszne :) "Wypaczenie" można chyba było zrobić na inny sposób ???


No tu już chyba kwestia gustu.... Ja tu nijak nie widzę nic śmiesznego. Wręcz zachwycam się istniejącymi grafikami. Według mnie idealnie oddają to, czego chciał dokonać Castore. Mrok, ciemność rozświetlane jedynie przez bliżej nieokreślone źródła światła, strzeliste kształty, siedliska i jednostki jak z horroru wzięte i ta widoczna 'obcość'...


Cytat:
Oczywiście, że w świecie fantasy może istnieć łuk z którego wystrzelenie strzały zada więcej niż laser ... Może być silnie umagiczniony itp itd ... Ale wystarczy popatrzeć na jednostki z poszczególnych zamków z H3 by zauważyć żę nie posługują się one umagicznioną bronią ... A nawet gdyby to myśle, że takie potężne umagicznione łuki nie powinny być raczej masowo produkowane na potrzeby łuczników z Castle :) ...

Podobnie jest z zaawansowaną technologią . Byle goblin nie powinien chwytać lasera w rękę. Ja bym widział Forge tak : 1-4 poziom normalne jednostki (np jacyś niewolnicy itp) nie związane z technologią.
Jednostki 5 6 7 poziomu - b silne jak na swoje poziomy i jak najbardziej techniczne (ale jakoś klimatycznie i z sensem !! Nie wstawiać mi tu Flame trowera czy jakiegoś F-16.Niech to będzie technologia nie z naszego świata. ) .


To też miałoby sens, ale większej róznicy nie widzę między tym, co miało być, a między tym, co proponujesz. Obsługa miotacza ogranicza się do pociągnięcia za spust - nawet goblin to potrafi, skoro potrafi machać mieczem i się przy tym nie zabić. A miotacze już w MM7 zaczęły być produkowane masowo bez większego problemu.

Wracając do siły broni - to niezupełnie o to mi chodziło. łuk wcale nie musi być umagiczniony. Śmiem twierdzić, że w świecie fantasy wszystko jest możliwe - nawet zwykły łuk może być mocniejszy od lasera. Wszystko zależy od wyobraźni autora. jeżeli powie, że tak jest, to po prostu tak jest i nie można się z tym nie zgadzać - to jego świat, nie nasz.
Poza tym nie wiemy dokładnie jaką moc mają owe bronie (zwłaszcza ów promień lasera), ani jaką moc mają jednostki posługujące się nimi (bo pewnie miecz w rękach tytana jest silniejszy stukrotnie niż ten sam miecz w rękach goblina).

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Tristan



Dołączył: 22 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Radom

Wysłany: 30 marca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Dobra robota, czekam niecierpliwie, na kolejne animacje!! Wiem że to mało realne, ale może kiedyś uda nam sie pograć Forge. Ehhhh rozmarzyłem się ........ :(
___________
Zapraszam na moją stronke www.klimbert.republika.pl :) Prosze wpisujcie sie do księgi gosci i zaglądajcie na forum :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 22 kwietnia 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):
To też miałoby sens, ale większej róznicy nie widzę między tym, co miało być, a między tym, co proponujesz.
.

No cóż ... różnica jest taka, że Forge troche bardziej stonowany i bardziej w stylu "Fantasy z elementami sci-fiction" został by lepiej przyjęty przez samych graczy HoMM. Być może nie byłoby żadnych protestów (nawet tych 5%) ... I mielibyśmy Forge w Armageddons blade .

Acid Dragon (cytat):

Wracając do siły broni - to niezupełnie o to mi chodziło. łuk wcale nie musi być umagiczniony. Śmiem twierdzić, że w świecie fantasy wszystko jest możliwe - nawet zwykły łuk może być mocniejszy od lasera..

Wyobraźnia twórców jak najbardziej tworzy światy i zasady .... ale to wszystko jest później weryfikowane przez logikę i umysły graczy ...

Świat fantasy opiera się na pewnych podstawowych prawach fizyki (miecze tarcze łuki działają tak jak w średniowieczu z naszych czasów ) ... Inna sprawa to magia która jest zaprzeczeniem i łamaniem praw fizyki jakie znamy :) .... I dobrze ...

Laser jest natomiast elementem sci-fiction ... A wydaje mi się , że większość dobrych książek czy gier sci-fiction dba o reazlizm i zgodność z prawami fizyki . Tak więc zwykły łuk nie mógłby być silniejszy od lasera ... Magiczny to już inna sprawa ...

......................
A tak już w innym temacie to mam nadzieję , że w h5 Forge się pojawi ....
Chętne bym zobaczył taki zamek () Tylko właśnie taki bardziej stonowany i mniej techniczny bardziej fantasy .. :)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 5 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Tristan (cytat):
Dobra robota, czekam niecierpliwie, na kolejne animacje!! Wiem że to mało realne, ale może kiedyś uda nam sie pograć Forge. Ehhhh rozmarzyłem się ........ :(



obawiam sie ze kolejne animacje nie powstaną.. przynajmniej do wakacji :(

nauka przyciska (nie ma to jak 9 zagrożeń :D, a jeszcze bardziej nie ma to jak poprawić w 1 dzień 7 z nich :))

___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 17 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Jest to właściwie przemalowane i delikatnie zedytowane (inne niebo, dodane skałki) tło Confluxa... no, ale jak to wygląda? Co o tym sądzicie...?

Pomysł z przerobieniem tła Confluxa jest najłatwiejszy do wykonania ale efekt jest przy tym średni... Chyba wciąż jest to 'sielska kraina'... ehhh...

------------------------------

:arrow: SAMO TŁO :



------------------------------

http://maffej.ew.w.interia.pl/tbelback.jpg -> a to jak to tło wyglada w oryginale (dla porównania ;) )
http://maffej.ew.w.interia.pl/porownanie.jpg -> a to już porównanie na jednym screenie...

------------------------------

:arrow: TŁO 'W PRANIU' (wraz z budynkami Ziel'a) :


___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 17 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Ładne tło. O wiele lepsze od oryginalnego Confluxa, bo bardziej mroczniejsze, co nadaje mój ulubiony klimat :).
A większość tych budynków, niszczy jakoś tła. Poprostu nie nadają się.

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 18 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

na moje oko jest dobrze (aczkolwiek pewnie mnei nei poprzecie :P) mozna by tylko to poszarzyć ( za 5 min. umieszcze jak to widze)
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 18 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Przyznam bez bicia: tło bez budynków wygląda o wiele lepiej. Nie mam nic przeciwko samym budynkom, tylko kańciastościom...
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Nagash



Dołączył: 11 października 2004
Posty: 164
Skąd: A z kąd ja mam wiedzieć ??

Wysłany: 18 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Jeżeli Forge WoGle powstanie to proponowałbym żeby było w nim VI poziomów gildii magów ( wkońcu przecież jest to nowoczesne miasto więc i dobrze rozwinięte) niestety co za tym idzie trzeba by było stworzyć czary VI poziomu ( mówie stworzyć bo pomysłów by było pełno....

Ps. Tło ładne lecz niestety budynki troche nie pasują ...

___________
Śmierć to dopiero początek życia...... tego drugiego .....
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 18 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Forge miało być miastem techniki, a nie magii. Miało być jeszcze mniej magiczne niż Twierdza, a gildia miała mieć III poziomy.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 24 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Oglądam sobie ten screen Maffeja i przylazł mi do głowy pewien pomysł... Co prawda, obecna wersja nie podoba mi się ze względu na ostre, ucięte krawędzie forgowskich budynków - ale wpadło mi w oko nowe tło. Zastanawiam się czy jest możliwość zrobienia nowych teł (taj się odmienia słowo tła?) do miast. Chodzi mi o stworzenie coś w stylu czterech pór roku. Gdy jest wiosna 0 tło miejskie jest takie a takie, gdy nadchodzi lato - jest już inne, w innej palecie barw. Jesienią tła dla miast stają się bardziej "jesienne", itd... Cóż, mapy S-ki zwykle rozgrywa się w miesiąc, M-ki w dwa miesiące, L-ki w cztery, a XL-ki w sześć. Tak więc dla S-ki, każda pora roku trwa tydzień. Przy starcie mapy komuter losowo wybiera porę roku i trwa ona przez tydzień. Potem zmiana. Przez ten tydzień widzimy dany rodzaj tła dla każdego z miast. W następnym tygodniu tło jest już inne. Analogicznie dla większych rozmiarów map - w tymże, że okres pomiędzy zmiana pór roku byłby już odpowiednio dłuższy. Niestety, wydaje mi się, że w tej chwili nie można coś takiego zrobić za pomocą skryptów, nawet gdyby były wszystkie podrasowane grafiki - potrzebny byłby nowy trigger. Dla nowych pól walki (uwielbiam je) mamy takowe - bodajże !?BF i !?BA. Nie ma chyba żadnej składni na zmianę tła dla miasta. Dlatego tylko Slava musiałby coś takiego zaprogramować. Pod warunkiem, że Acid Dragon zapali się do tego pomysłu, uzna, że fajny i możliwy do realizacji i przekona szefa WoG Teamu do tego pomysłu. Ale jak wiadomo - dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane...
Chociaż nie - właśnie uświadomiłem sobie, że to kiepski pomysł... Gdyż nic z tego. Nawet jak ktoś zrobi nowe tło, to bedzie się ono gryzło z budynkami. Jak oglądałem kiedyś pliki graficzne budynków to każdy budynek zawiera kołnierz z tłem miasta o szerokości parunastu pikseli. Tak więc nawet jak podmienimy tło, to budując gildię magów otrzymamy np. na lekko zażółconym tle Zamku poziom gildi magów z obwolutą koloru oryginalnego nieba. Wielka szkoda :(

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 24 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Zobaczymy - szczerze wątpię, by Slava próbował dobierać się do części kodu odpowiedzialnego za wygląd miast tylko po to, aby zrobić jakieś wątpliwe estetyczne wrażenie, ALE być może uda się to zrobić niejako "przy okazji" - przy okazji dodawania nowego miasta oczywiście (o ile to wogle będzie możliwe).
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 24 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Pomysł całkiem ciekawy... chociaż jak oddać zmiany pór roku w Dungeon'ie albo Inferno ;) ?
Kolejnym problemem mogą być właśnie te budynki i ich kontury, możnaby wprawdzie zrobić nowe grafiki dla budynków (w zależności od pory roku) ale wymagałoby to sporo roboty i mogłoby być zwyczajnie technicznie nie do wykonania... :(

IMHO 'lepsiejsze' rozwiązanie jest takie jakie mamy w H4. Wnętrze zamku odzwierciedla teren, na którym ten stoi (np. kiedy zamek jest na śniegu to tło tegoż zamku także jest zaśnieżone). Pory roku to niezły pomysł ale... dziwny byłby nieco widok zamku stojącego na zielonej trawce, w którego wnętrzu panuje zima... :)

Trzeba to przemyśleć...

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 25 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

A ja mam pytanie odnośnie kuźni. Co w niej będzie produkowane? Wozy z amunicją, balisty czy może namioty medyka? Bo chyba żadne z tych "narzędzi" nie pasuje do futurystycznego kilmatu Forge'a.
___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 25 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

słusznie - teoretycznie, w oryginalnej wersji Forge miało produkować *nowy* rodzaj broni, ale teraz jest wielce mało prawdopodobne, że chociaż dowiemy się jaki, nie mówiąc już o jego dołączeniu do gry.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 28 maja 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Wygrzebałem na dysku starą animację goblina i dorobiłem pare klatek - jak to wygląda to mozecie obejrzec Tutaj
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 5 czerwca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Ciekawe :) ale tam jest 1 klatka nie zmieniona Ziel :)
Co do tła to myślę że powinno być takie jakie miało być bo to co tutaj panowie prezentujecie poprostu nie pasuje do budynków.

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Varaus



Dołączył: 9 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Mroku

Wysłany: 21 czerwca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Dlaczego WoG Team zajał się budowa nowego *egipskiego*miasta a nie odbudowaniem The Forge?? :?:
___________
Wszystko można zrobić za pomocą Skryptów ERM...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Greyhawk



Dołączył: 10 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z miejsca, w którym ma swój początek legenda - z planetoidy Terra

Wysłany: 21 czerwca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Varaus - choćby dlatego by uniknąć sytuacji jaka miała miejsce gdy NWC planował dodać the Forge do AB.

A co do the Forge - to byłaby rewelacja gdyby można było nim zagrać w HoMM3... Choć może lepiej aby pozostało one (zapewne wiecznie żywą) legendą... Bo czyż nie w tym tkwi jego piękno?

___________
"I ujrzałem niebo nowe i ziemię nową, bo pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 22 czerwca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Tak naprawdę nie dlatego.

Nie zajął się też miastem egipskim - miasto egipskie jest tworzone przez grupę fanów jedynie *współpracujących* z WoG Teamem - my mamy inne zadania. A dlaczego oni zajęli się nim? Z wielu powodów: po pierwsze, bo chcieli ;), po drugie: bo mogli ;), po trzecie: bo uznali, że będzie pasować do HoMM, po czwarte, bo nikt stamtąd nie jest jakimś wielkim fanem Forge... a tak wogle, to sądząc po ostatnich postępach (a raczej ich braku) oraz tym, że dotychczas prezentowane jednostki (przeniesione bodajaże z Age of Wonders...) niezbyt graficznie pasują do HoMM (przede wszystkim nie ta perspektywa), to mam poważne wątpliowści, czy wogle zobaczymy to miasto.

Teoretycznie WoG Team mógłby zająć się odtworzeniem Forge, ale mamy zdecydowanie zbyt mało grafików, aby stworzyć wszystkie 14 jednostek (+dowódcę +8 poziom) oraz wszystko, co związane z samym miastem. Ale może kiedyś...

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Hellburn



Dołączył: 27 maja 2004
Posty: 164
Skąd: z pustynnych rejonów Bracady

Wysłany: 4 lipca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

@Acid:
A gdyby zebrało się tu na forum parę (kilkanaście) osób i zaczętoby pracować pełną parą nad jednostkami the forge to czy wog team mógłby (próbowałby) umieścić forge'a w swoim dodatku ? (oczywiście gdyby projekty były dobre).
Myslę że wykonanie wszystkich jednostek jest realne, ale nie wiem co z dodaniem tego zamku. Gdyby tylko członkowie WT postawili sobie za główny cel forge'a...

___________
Damn!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 4 lipca 2005     The Forge w h3?? Odpowiedz z cytatem

Czysto teoretycznie owszem.

W praktyce WoG Team nie ma zamiaru nawet rozważać rozpoczęcia żmudnych prac dodawania nowego miasta (egipskiego czy jakiegokowliek innego) bez kompletu grafik stojących na jakimś poziomie.

Inaczej mówiąc - to działa w drugą stronę - NAJPIERW trzebaby zaprezentować komplet grafik tych jednostek a dopiero POTEM możemy dywagować nad tym, czy weszłyby do gry. Teoretyzować nie ma co.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.