Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-05-4 23:05:47
Autor Wiadomość
Simba



Dołączył: 19 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: Lwia skała

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Ja głosuję na magię ziemi...

Szybkie przejście z jednego końca mapy na drugi jest przydatne :D

___________
Nie płaci się za zamiary, lecz za pracę, którą wykonano.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
DruidKot



Dołączył: 16 stycznia 2004
Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Głosuję na powietrze, żeby być oryginalnym.

Choć tak naprawdę zawsze staram się mieć magię ziemi i powietrza.

Powietrze:
Przyspieszenie
Piorun
Łańcuch Błyskawic
+ jakieś tarcze powietrza czy morowe powietrze, kiedy nie ma lepszych propozycji :).

Ziemia:
Implozja
Spowolnienie
Portal Miejski [interesujący, gdy tworzy się mapę zbliżoną do RPG, np. mamy dwa światy, nie powiązane ze sobą [podziemia i ląd]. Gracz posiada miasto w obu światach i odpowiednie zaklęcie.]
+ kamienna skóra, tarcza i ew. wskrzeszenie lub deszcz meteorytów

Pozdrawiam,
DruidKot

___________
Rychłoż się zejdziem znów?

o ortografii || o łańcuszkach
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Siny (cytat):
Haav Gyr (cytat):
Odpowiedź: Żadna
Uzasadnienie: Jeżeli istniałaby taka szkoła magii, która mialaby znaczną przewagę H3 nigdy nie byłby tym czym jest.
Wniosek: Mówmy o ulubionych szkołach magii, a unikniemy kłótni :wink:


co za bdurka, a niby wszystkie jednostki 7lev tez sa sobie rowne? magia jest powiazana z klasami bohaterow i stanowi integralna czesc balansu gry. oczywiscie ktora lepsza to nie ma co sie spierac bo kazdy ma swoje zdanie oraz nie kazda magia jest dobra z kazdym zamkiem. ja lubie stronghold a tam bez powietrza ani rusz. dla dunga ziemia a dla castla woda itd wiec duzo zalezy tez od preferencji do zamku ktorym sie gra.

Jedna wypowiedź a dwa wykluczające się wnioski, jednostki nie są równe ale chyba zapomniałeś że poziomów jest 7, więc w jednym zamku są i słabe jednostki na swoim poziomie, jak i silne jednostki też na swoim poziomie. I to też jest ten balans gry, o którym sam mówisz. Jednak magia jest niestety nieco inaczej zrobiona, to nie H4 gdzie szkoła magii była ściśle związana z zamkiem. W H3 można posiadać znacznie bardziej magię bo:
1) czary są bardziej dostępne dla wszystkich niż w H4.
2) Szkoły magii również są bardziej dostępne dla wszystkich, w H3 o wiele łatwiej można mieć Heretyka z magią wody, niż w H4 Nekromantę z magią życia.
3) Prozaiczny powód, czarów można się nauczyć albo na mapie przygody, albo w innym zamku.
4) Sam zamek w H3 jest do zdobycia a więc i czar z gildii.
5) W H3 jest niewiele czarów niedostępnych w danym zamku, co łatwo obejść(patrz pkt. 3 i 4).
Więc magia w H3 jest chyba najbardziej zbalansowaną częścią gry. Zresztą w H3 posiadanie herosa z wszystkimi szkołami jest dość proste, w porównaniu z H4.

A jeśli ktoś nie zauważył mówimy o zaklęciach grupowych, więc wszelkie portale, latanie czy implozje nie wchodzą w grę.
Magia powietrza: 7 zaklęć grupowych.
Magia ziemi: 6 zaklęć grupowych
Magia ognia: 6 zaklęć grupowych
Magia wody: 8 zaklęć grupowych
(tylko czary działające na wszystkie jednostki własne lub wroga, oraz tylko czary działające na jednostki)

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem nie chodzi o to która szkoBa magii ma najwicej czarów masowych ale o tak z której tych czaróe uzywamy najczesciej

WedBóg mnie podstaw jest tu spowolnienie. dlatego sdze ze ta szkoBa magii jest najpraktyczniejsza.

Masowe leczenie. mozna dzieki temu wyleczy wszystkie jednostki z negatywnych zakelc i troch im odnowic HP

Nastepnie mass speed i jest GIT :D

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):
Moim zdaniem nie chodzi o to która szkoBa magii ma najwicej czarów masowych ale o tak z której tych czaróe uzywamy najczesciej


Jeśli tak będziemy patrzeć na sprawę, to napewno nie odpowiemy na pytanie, która magia(jako grupowa)jest najlepsza. A przecież mówiłem, że patrząc na zaklęcia grupowe Magia Wody jest najlepsza. I nie chodzi tu tylko o ilość, ale i o jakość zaklęć.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Z tego co pamietam magia wody ma tylko zaklecia wspomagajace. mysle tu o blogoslawienstwu, rozproszeniu i leczeniu. a ie ma wcale ofensywy przeciwko przeciwnikowi


oczywiscie nie lekcewaze tych zaklec ale moim skrmnym zdaniem ziemia ma przewage

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Dagon (cytat):
Z tego co pamietam magia wody ma tylko zaklecia wspomagajace. mysle tu o blogoslawienstwu, rozproszeniu i leczeniu. a ie ma wcale ofensywy przeciwko przeciwnikowi


Jeśli juz wymieniasz zaklęcia wspomagające z Magii Wody to nie zapominaj o Modlitwie. A co do zaklęć ofensywnych. To co, Zapomnienie to nie jest niby ofensywne zaklęcie?? Jest i to bardzo dobre, natomiast z czysto ofensywnych mamy Strefę Zimna, wprawdzie nie jest najlepsza, ale jest. A przecież są to czary ofensywne(oprócz modlitwy)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haav Gyr



Dołączył: 2 lutego 2004
Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii

Wysłany: 29 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Wystarczy Osłabienie i zapomnienie, a są to lepsze zaklęcia ofensywne na duższą walkę niż spowolnienie i smutek. Spowolnienie owszem jest najlepsze, ale to w magii Wody można lepsze tworzyć tzw combosy z zaklęć, przynajmniej takie mam odczucia(a te mogą mylne być) :wink:
Bo może się okazać(i pewnie tak jest) że każda szkała ma dobre i równomierna czary, wystaczy je dobrze wykorzystać.

___________
From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kumbat



Dołączył: 11 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Knurów

Wysłany: 30 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Magia ziemi, a to ze względu na czary-spowolnienie, tarcza, kamienna skóra, deszcze meteorytów noi oczywiście implozja.
___________
Grajcie w RPG papierowe...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Haarald



Dołączył: 23 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Ors Imperior

Wysłany: 30 stycznia 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A jeśli ktoś nie zauważył mówimy o zaklęciach grupowych, więc wszelkie portale, latanie czy implozje nie wchodzą w grę.
Magia powietrza: 7 zaklęć grupowych.
Magia ziemi: 6 zaklęć grupowych
Magia ognia: 6 zaklęć grupowych
Magia wody: 8 zaklęć grupowych
(tylko czary działające na wszystkie jednostki własne lub wroga, oraz tylko czary działające na jednostki)



Źle sprecyzowałem temat. Chodziło mi również o zwiększanie efektywności czarów, które bez specjalizacji danej magii nie dają już takich rezultatów a mowa tu m. in. o wspomnianym town portal, resurrection, fly, berserk, pole minowe, piaski. Należy pamiętać także o zmnijeszeniu kosztów many i większych strat lub innych modyfikatorów (np. zasięgu na polu bitwy).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Drupi



Dołączył: 15 września 2004
Posty: 164
Skąd: z grobu

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Worghat (cytat):
Głosuje na Magie Ziemii.
Po pierwsze - znajduje się tam najpotężniejszy czar ofensywny - Implozja
Po drugie - Town Portal. Po prostu znikają nasze problemy logistyczne. Możemy teleportować się do dowolnego mista. Zwłaszcza na dużych mapkach (typu XL) widać przydatność tego zaklęcia. :)


A czary takie jak spowolnienie i kamienna skóra nie okazują się czasem jeszcze potężniejsze??

___________
Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Magia ziemi rządzi:
Spowolnienie
kamienna skóra
animator i wskrzeszenie
Implozja
miejski portal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Podstawa to magia ziemi i magia powietrza.Sam do tej pory nie wiem która szkoła jest lepsza.A już parę lat gram w herosa.Moim zdaniem wszystko zależy od mapy.Jedno jest pewne.Mając magie ziemi i powietrza na expercie razem z czarami typu resurect,town portal,implosja,dimension oraz flay jesteśmy nie pokonani.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Rytu Mullich (cytat):
Sam do tej pory nie wiem która szkoła jest lepsza.A już parę lat gram w herosa.


Więc, skupiasz się na dobrej zabawie, bez uprzedniej taktyki... W tym przypadku to mowa o szkole magii. Grasz parę już lat a dotąd nie sprecyzowałeś konkretnej, przydającej się Tobie w grze? Pewnie jest trudno jak się gra z samymi komputerowymi graczami...

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Więc, skupiasz się na dobrej zabawie, bez uprzedniej taktyki... W tym przypadku to mowa o szkole magii. Grasz parę już lat a dotąd nie sprecyzowałeś konkretnej, przydającej się Tobie w grze? Pewnie jest trudno jak się gra z samymi komputerowymi graczami...
Skoro tak twierdzisz to powiedz mi co jest lepsze np.
slow,town portal,implosia czy może przyspieszenie,chain laithning,dimension door.

A z komputerem nie gram bo nie idzie z nim grac.Możemy zagrać partyjke w herosa bo chcial bym zobaczyć na czym polega ta twoja sprecyzowana taktyka :D

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Rytu Mullich (cytat):
Więc, skupiasz się na dobrej zabawie, bez uprzedniej taktyki... W tym przypadku to mowa o szkole magii. Grasz parę już lat a dotąd nie sprecyzowałeś konkretnej, przydającej się Tobie w grze? Pewnie jest trudno jak się gra z samymi komputerowymi graczami...

Powtarzam: Cytujemy w tagu "quote" z zakończeniem "/quote" w prostokątnych nawiasach, eh....


Cytat:
Skoro tak twierdzisz to powiedz mi co jest lepsze np.
slow,town portal,implosia czy może przyspieszenie,chain laithning,dimension door.

Wg. mnie? Wybrał bym tą pierwszą grupę ze względu na przydatność w grze. Slow - często wykorzystywane w celu zyskania na czasie :) Town portal - szybkie przemieszczanie się między miastami, wykorzystywane najczęściej na XL'kach lub S'kach z mnóstwem zamków. Świetne dla prawidziwych magów, którzy mają many w bród i takżę zyskują na czasie ze względu na szybsze odebranie jednostek z zamku...Implosia - Mocny czar, często używam na łuczników powyżej 300 jednostek lub na 6 i 7 poziomowe jednostki bez antymagi jak np. Czarny Smok.

I już. O magii powietrzenia nie będę nic mówić, gdyż z nich to wykorzystuje najczęściej przyśpieszenie, reszta rzadziej lub ze względu na losowość uzyskiwaną podczas zdobywania kolejnego poziomu. Często magia ziemi jest nie do uzyskania.

Cytat:
A z komputerem nie gram bo nie idzie z nim grac.Możemy zagrać partyjke w herosa bo chcial bym zobaczyć na czym polega ta twoja sprecyzowana taktyka :D

Propozycja ciekawa, lecz w Heroesa nie grałem z pół roku(mało, ale taka pamięc...), a do tego nie mam płyty. Tylko SoD
A co do sprecyzowanej taktyki, mogę opisać, nie zagrać. Czemu nie zagrać? Z powodów powyższym jak i wymaganiami sprzętowymi. BARDZO MI SKACZE GRA NA MULTIPLAYERZE. Szczerze mówiąc to wiele nie rozegrałem gier z żywymi graczami, gdyż mam dość tego tempa gry...

___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wg. mnie? Wybrał bym tą pierwszą grupę ze względu na przydatność w grze. Slow - często wykorzystywane w celu zyskania na czasie Town portal - szybkie przemieszczanie się między miastami, wykorzystywane najczęściej na XL'kach lub S'kach z mnóstwem zamków. Świetne dla prawidziwych magów, którzy mają many w bród i takżę zyskują na czasie ze względu na szybsze odebranie jednostek z zamku...Implosia - Mocny czar, często używam na łuczników powyżej 300 jednostek lub na 6 i 7 poziomowe jednostki bez antymagi jak np. Czarny Smok.


A co w tedy jak przeciwnik posiada przyspieszenie.Czarem Dimension też można nieżle poskakać.Chain laithning też jest silny może nie tyle co implosia ale za to razi wielu przeciwnikow.A co do Czarnego Smoka to jest on odporny w 100% na magię :D

___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Rytu Mullich (cytat):
A co w tedy jak przeciwnik posiada przyspieszenie.Czarem Dimension też można nieżle poskakać.Chain laithning też jest silny może nie tyle co implosia ale za to razi wielu przeciwnikow.A co do Czarnego Smoka to jest on odporny w 100% na magię :D

dimension door na expercie to najlepszy czar h3 .... daje niesamowitą przewagę ...

Ale ja wybieram magię ziemi . Tam jest najwięcej użytecznych czarów : Town potral, slow , ressurect , implosion , metor shower ,

Na drugim miejscu jest magia powietrza za dimension , fly i haste

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Coyote



Dołączył: 26 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Wiedziałem, że odbierzesz to ze smokiem czarnym na odwrót. Był to antyprzykład, bo mniej jest antymagicznych...
___________
Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jedno.Każda szkola magi jest potrzebna.Wszystko zależy od tego jakie w danym momencie posiadamy czary.Magia ognia(exp)z takim czarem jak Berserk jest super.Natomiast Magia Wody z takim Prayerem lub Clone tez jest całkiem fajowa.Wszystkie szkoły magi są niepowtarzalne i potrzebne.Tak samo jest z zaklęciami,artefaktami itp ,itd.
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Emirat Baste



Dołączył: 14 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

tak wogóle to każda szkoła magi jest dobra jedna ofensywna druga defensywna
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Dagon



Dołączył: 24 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Z lasu

Wysłany: 3 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Ktoś tu wspomnieał o magii ognia

Prawda nie pomyślałem o takim zaklęci u jak berserk. Z magia ognia na Expercie mozna wiele zdziałać. Kiedy przykładwo 3 jednostki przeciwnika same się wykańczją. Poza tym coś takiego jak klątwa tez sie przydaje.

Co do magii wody to osłabienia używam raczej rzadko wolę inne bardziej konkretne zaklęcia jak np. Psalm mocy

___________
Brak inteligentnego pomysłu na podpis
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Rytu Mullich



Dołączył: 17 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)

Wysłany: 4 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Co do tych dwóch szkół M.ziemi oraz M.powietrza ktora jest lepsza to powiem tak.Obydwie są super i mam je zawsze.Ale mając taki czar jak DIMENSION(reszta jest mało istotna w tym momencie) a przeciwnik mój czary takie jak PORTAL<RESURECT<IMPLOSIA itp ale nie posiadający DIMENSION jestem w stanie wygrać z nim zawsze. :D :D :D
___________
Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Danio



Dołączył: 20 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd: z Mrągowa

Wysłany: 6 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Magię ziemi można pokochać za sam Portal miejski. Znikają problemy z poruszaniem się po mapie. Doliczmy:
Implozja: zadaje njwiększe obrażenia ze wszyskich zaklęć
Deszcz Meteorytów: niedość, że powala to jeszcze działa na kilka jednostek
Antymagia: Nie oprze się jej żadem mag.
Wskrzeszenie/ Animacja: I żyjesz ile chcesz
Zpowolnienie: Wciąga :D . Szcegulnie gdy masz strzekców.

___________
Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Getyr



Dołączył: 27 stycznia 2005
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 7 lutego 2005     Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza? Odpowiedz z cytatem

Jedna mała uwaga co do Łańcucha Piorunów. W pewnej sytuacji ma on bardzo ciekawą przewagę nad Implozją, mianowicie tym drugim czarem nie można zniszczyć balisty, a Łańcuchem owszem. Wierzcie mi fajnie jest zniszczyć balistę atakującemu nasz zamek :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.