Autor |
Wiadomość |
Simba
Dołączył: 19 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Lwia skała
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Ja głosuję na magię ziemi...
Szybkie przejście z jednego końca mapy na drugi jest przydatne :D
___________ Nie płaci się za zamiary, lecz za pracę, którą wykonano. |
|
Powrót do góry
|
|
|
DruidKot
Dołączył: 16 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: z odległych zakamarków geografii :P
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Głosuję na powietrze, żeby być oryginalnym.
Choć tak naprawdę zawsze staram się mieć magię ziemi i powietrza.
Powietrze:
Przyspieszenie
Piorun
Łańcuch Błyskawic
+ jakieś tarcze powietrza czy morowe powietrze, kiedy nie ma lepszych propozycji :).
Ziemia:
Implozja
Spowolnienie
Portal Miejski [interesujący, gdy tworzy się mapę zbliżoną do RPG, np. mamy dwa światy, nie powiązane ze sobą [podziemia i ląd]. Gracz posiada miasto w obu światach i odpowiednie zaklęcie.]
+ kamienna skóra, tarcza i ew. wskrzeszenie lub deszcz meteorytów
Pozdrawiam,
DruidKot
___________ Rychłoż się zejdziem znów?
o ortografii || o łańcuszkach |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Siny (cytat): |
Haav Gyr (cytat): |
Odpowiedź: Żadna
Uzasadnienie: Jeżeli istniałaby taka szkoła magii, która mialaby znaczną przewagę H3 nigdy nie byłby tym czym jest.
Wniosek: Mówmy o ulubionych szkołach magii, a unikniemy kłótni :wink: |
co za bdurka, a niby wszystkie jednostki 7lev tez sa sobie rowne? magia jest powiazana z klasami bohaterow i stanowi integralna czesc balansu gry. oczywiscie ktora lepsza to nie ma co sie spierac bo kazdy ma swoje zdanie oraz nie kazda magia jest dobra z kazdym zamkiem. ja lubie stronghold a tam bez powietrza ani rusz. dla dunga ziemia a dla castla woda itd wiec duzo zalezy tez od preferencji do zamku ktorym sie gra. |
Jedna wypowiedź a dwa wykluczające się wnioski, jednostki nie są równe ale chyba zapomniałeś że poziomów jest 7, więc w jednym zamku są i słabe jednostki na swoim poziomie, jak i silne jednostki też na swoim poziomie. I to też jest ten balans gry, o którym sam mówisz. Jednak magia jest niestety nieco inaczej zrobiona, to nie H4 gdzie szkoła magii była ściśle związana z zamkiem. W H3 można posiadać znacznie bardziej magię bo:
1) czary są bardziej dostępne dla wszystkich niż w H4.
2) Szkoły magii również są bardziej dostępne dla wszystkich, w H3 o wiele łatwiej można mieć Heretyka z magią wody, niż w H4 Nekromantę z magią życia.
3) Prozaiczny powód, czarów można się nauczyć albo na mapie przygody, albo w innym zamku.
4) Sam zamek w H3 jest do zdobycia a więc i czar z gildii.
5) W H3 jest niewiele czarów niedostępnych w danym zamku, co łatwo obejść(patrz pkt. 3 i 4).
Więc magia w H3 jest chyba najbardziej zbalansowaną częścią gry. Zresztą w H3 posiadanie herosa z wszystkimi szkołami jest dość proste, w porównaniu z H4.
A jeśli ktoś nie zauważył mówimy o zaklęciach grupowych, więc wszelkie portale, latanie czy implozje nie wchodzą w grę.
Magia powietrza: 7 zaklęć grupowych.
Magia ziemi: 6 zaklęć grupowych
Magia ognia: 6 zaklęć grupowych
Magia wody: 8 zaklęć grupowych
(tylko czary działające na wszystkie jednostki własne lub wroga, oraz tylko czary działające na jednostki)
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Moim zdaniem nie chodzi o to która szkoBa magii ma najwicej czarów masowych ale o tak z której tych czaróe uzywamy najczesciej
WedBóg mnie podstaw jest tu spowolnienie. dlatego sdze ze ta szkoBa magii jest najpraktyczniejsza.
Masowe leczenie. mozna dzieki temu wyleczy wszystkie jednostki z negatywnych zakelc i troch im odnowic HP
Nastepnie mass speed i jest GIT :D
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Dagon (cytat): |
Moim zdaniem nie chodzi o to która szkoBa magii ma najwicej czarów masowych ale o tak z której tych czaróe uzywamy najczesciej |
Jeśli tak będziemy patrzeć na sprawę, to napewno nie odpowiemy na pytanie, która magia(jako grupowa)jest najlepsza. A przecież mówiłem, że patrząc na zaklęcia grupowe Magia Wody jest najlepsza. I nie chodzi tu tylko o ilość, ale i o jakość zaklęć.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Z tego co pamietam magia wody ma tylko zaklecia wspomagajace. mysle tu o blogoslawienstwu, rozproszeniu i leczeniu. a ie ma wcale ofensywy przeciwko przeciwnikowi
oczywiscie nie lekcewaze tych zaklec ale moim skrmnym zdaniem ziemia ma przewage
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Dagon (cytat): |
Z tego co pamietam magia wody ma tylko zaklecia wspomagajace. mysle tu o blogoslawienstwu, rozproszeniu i leczeniu. a ie ma wcale ofensywy przeciwko przeciwnikowi |
Jeśli juz wymieniasz zaklęcia wspomagające z Magii Wody to nie zapominaj o Modlitwie. A co do zaklęć ofensywnych. To co, Zapomnienie to nie jest niby ofensywne zaklęcie?? Jest i to bardzo dobre, natomiast z czysto ofensywnych mamy Strefę Zimna, wprawdzie nie jest najlepsza, ale jest. A przecież są to czary ofensywne(oprócz modlitwy)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Haav Gyr
Dołączył: 2 lutego 2004 Posty: 164
Skąd: Miasto Maggnar w północej Amarii
|
Wysłany: 29 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Wystarczy Osłabienie i zapomnienie, a są to lepsze zaklęcia ofensywne na duższą walkę niż spowolnienie i smutek. Spowolnienie owszem jest najlepsze, ale to w magii Wody można lepsze tworzyć tzw combosy z zaklęć, przynajmniej takie mam odczucia(a te mogą mylne być) :wink:
Bo może się okazać(i pewnie tak jest) że każda szkała ma dobre i równomierna czary, wystaczy je dobrze wykorzystać.
___________ From the beginnin' to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain't got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin' the same |
|
Powrót do góry
|
|
|
Kumbat
Dołączył: 11 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Knurów
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Magia ziemi, a to ze względu na czary-spowolnienie, tarcza, kamienna skóra, deszcze meteorytów noi oczywiście implozja.
___________ Grajcie w RPG papierowe... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 30 stycznia 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Cytat: |
A jeśli ktoś nie zauważył mówimy o zaklęciach grupowych, więc wszelkie portale, latanie czy implozje nie wchodzą w grę.
Magia powietrza: 7 zaklęć grupowych.
Magia ziemi: 6 zaklęć grupowych
Magia ognia: 6 zaklęć grupowych
Magia wody: 8 zaklęć grupowych
(tylko czary działające na wszystkie jednostki własne lub wroga, oraz tylko czary działające na jednostki) |
Źle sprecyzowałem temat. Chodziło mi również o zwiększanie efektywności czarów, które bez specjalizacji danej magii nie dają już takich rezultatów a mowa tu m. in. o wspomnianym town portal, resurrection, fly, berserk, pole minowe, piaski. Należy pamiętać także o zmnijeszeniu kosztów many i większych strat lub innych modyfikatorów (np. zasięgu na polu bitwy).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Worghat (cytat): |
Głosuje na Magie Ziemii.
Po pierwsze - znajduje się tam najpotężniejszy czar ofensywny - Implozja
Po drugie - Town Portal. Po prostu znikają nasze problemy logistyczne. Możemy teleportować się do dowolnego mista. Zwłaszcza na dużych mapkach (typu XL) widać przydatność tego zaklęcia. :) |
A czary takie jak spowolnienie i kamienna skóra nie okazują się czasem jeszcze potężniejsze??
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Magia ziemi rządzi:
Spowolnienie
kamienna skóra
animator i wskrzeszenie
Implozja
miejski portal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Podstawa to magia ziemi i magia powietrza.Sam do tej pory nie wiem która szkoła jest lepsza.A już parę lat gram w herosa.Moim zdaniem wszystko zależy od mapy.Jedno jest pewne.Mając magie ziemi i powietrza na expercie razem z czarami typu resurect,town portal,implosja,dimension oraz flay jesteśmy nie pokonani.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
Sam do tej pory nie wiem która szkoła jest lepsza.A już parę lat gram w herosa. |
Więc, skupiasz się na dobrej zabawie, bez uprzedniej taktyki... W tym przypadku to mowa o szkole magii. Grasz parę już lat a dotąd nie sprecyzowałeś konkretnej, przydającej się Tobie w grze? Pewnie jest trudno jak się gra z samymi komputerowymi graczami...
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Więc, skupiasz się na dobrej zabawie, bez uprzedniej taktyki... W tym przypadku to mowa o szkole magii. Grasz parę już lat a dotąd nie sprecyzowałeś konkretnej, przydającej się Tobie w grze? Pewnie jest trudno jak się gra z samymi komputerowymi graczami...
Skoro tak twierdzisz to powiedz mi co jest lepsze np.
slow,town portal,implosia czy może przyspieszenie,chain laithning,dimension door.
A z komputerem nie gram bo nie idzie z nim grac.Możemy zagrać partyjke w herosa bo chcial bym zobaczyć na czym polega ta twoja sprecyzowana taktyka :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
Więc, skupiasz się na dobrej zabawie, bez uprzedniej taktyki... W tym przypadku to mowa o szkole magii. Grasz parę już lat a dotąd nie sprecyzowałeś konkretnej, przydającej się Tobie w grze? Pewnie jest trudno jak się gra z samymi komputerowymi graczami... |
Powtarzam: Cytujemy w tagu "quote" z zakończeniem "/quote" w prostokątnych nawiasach, eh....
Cytat: |
Skoro tak twierdzisz to powiedz mi co jest lepsze np.
slow,town portal,implosia czy może przyspieszenie,chain laithning,dimension door. |
Wg. mnie? Wybrał bym tą pierwszą grupę ze względu na przydatność w grze. Slow - często wykorzystywane w celu zyskania na czasie :) Town portal - szybkie przemieszczanie się między miastami, wykorzystywane najczęściej na XL'kach lub S'kach z mnóstwem zamków. Świetne dla prawidziwych magów, którzy mają many w bród i takżę zyskują na czasie ze względu na szybsze odebranie jednostek z zamku...Implosia - Mocny czar, często używam na łuczników powyżej 300 jednostek lub na 6 i 7 poziomowe jednostki bez antymagi jak np. Czarny Smok.
I już. O magii powietrzenia nie będę nic mówić, gdyż z nich to wykorzystuje najczęściej przyśpieszenie, reszta rzadziej lub ze względu na losowość uzyskiwaną podczas zdobywania kolejnego poziomu. Często magia ziemi jest nie do uzyskania.
Cytat: |
A z komputerem nie gram bo nie idzie z nim grac.Możemy zagrać partyjke w herosa bo chcial bym zobaczyć na czym polega ta twoja sprecyzowana taktyka :D |
Propozycja ciekawa, lecz w Heroesa nie grałem z pół roku(mało, ale taka pamięc...), a do tego nie mam płyty. Tylko SoD
A co do sprecyzowanej taktyki, mogę opisać, nie zagrać. Czemu nie zagrać? Z powodów powyższym jak i wymaganiami sprzętowymi. BARDZO MI SKACZE GRA NA MULTIPLAYERZE. Szczerze mówiąc to wiele nie rozegrałem gier z żywymi graczami, gdyż mam dość tego tempa gry...
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Cytat: |
Wg. mnie? Wybrał bym tą pierwszą grupę ze względu na przydatność w grze. Slow - często wykorzystywane w celu zyskania na czasie Town portal - szybkie przemieszczanie się między miastami, wykorzystywane najczęściej na XL'kach lub S'kach z mnóstwem zamków. Świetne dla prawidziwych magów, którzy mają many w bród i takżę zyskują na czasie ze względu na szybsze odebranie jednostek z zamku...Implosia - Mocny czar, często używam na łuczników powyżej 300 jednostek lub na 6 i 7 poziomowe jednostki bez antymagi jak np. Czarny Smok.
|
A co w tedy jak przeciwnik posiada przyspieszenie.Czarem Dimension też można nieżle poskakać.Chain laithning też jest silny może nie tyle co implosia ale za to razi wielu przeciwnikow.A co do Czarnego Smoka to jest on odporny w 100% na magię :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
A co w tedy jak przeciwnik posiada przyspieszenie.Czarem Dimension też można nieżle poskakać.Chain laithning też jest silny może nie tyle co implosia ale za to razi wielu przeciwnikow.A co do Czarnego Smoka to jest on odporny w 100% na magię :D |
dimension door na expercie to najlepszy czar h3 .... daje niesamowitą przewagę ...
Ale ja wybieram magię ziemi . Tam jest najwięcej użytecznych czarów : Town potral, slow , ressurect , implosion , metor shower ,
Na drugim miejscu jest magia powietrza za dimension , fly i haste
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Wiedziałem, że odbierzesz to ze smokiem czarnym na odwrót. Był to antyprzykład, bo mniej jest antymagicznych...
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Jeszcze jedno.Każda szkola magi jest potrzebna.Wszystko zależy od tego jakie w danym momencie posiadamy czary.Magia ognia(exp)z takim czarem jak Berserk jest super.Natomiast Magia Wody z takim Prayerem lub Clone tez jest całkiem fajowa.Wszystkie szkoły magi są niepowtarzalne i potrzebne.Tak samo jest z zaklęciami,artefaktami itp ,itd.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
tak wogóle to każda szkoła magi jest dobra jedna ofensywna druga defensywna
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dagon
Dołączył: 24 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Z lasu
|
Wysłany: 3 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Ktoś tu wspomnieał o magii ognia
Prawda nie pomyślałem o takim zaklęci u jak berserk. Z magia ognia na Expercie mozna wiele zdziałać. Kiedy przykładwo 3 jednostki przeciwnika same się wykańczją. Poza tym coś takiego jak klątwa tez sie przydaje.
Co do magii wody to osłabienia używam raczej rzadko wolę inne bardziej konkretne zaklęcia jak np. Psalm mocy
___________ Brak inteligentnego pomysłu na podpis |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 4 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Co do tych dwóch szkół M.ziemi oraz M.powietrza ktora jest lepsza to powiem tak.Obydwie są super i mam je zawsze.Ale mając taki czar jak DIMENSION(reszta jest mało istotna w tym momencie) a przeciwnik mój czary takie jak PORTAL<RESURECT<IMPLOSIA itp ale nie posiadający DIMENSION jestem w stanie wygrać z nim zawsze. :D :D :D
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Danio
Dołączył: 20 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: z Mrągowa
|
Wysłany: 6 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Magię ziemi można pokochać za sam Portal miejski. Znikają problemy z poruszaniem się po mapie. Doliczmy:
Implozja: zadaje njwiększe obrażenia ze wszyskich zaklęć
Deszcz Meteorytów: niedość, że powala to jeszcze działa na kilka jednostek
Antymagia: Nie oprze się jej żadem mag.
Wskrzeszenie/ Animacja: I żyjesz ile chcesz
Zpowolnienie: Wciąga :D . Szcegulnie gdy masz strzekców.
___________ Rodzina jest jak górski krajobraz - najlepiej wygląda z daleka. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Jedna mała uwaga co do Łańcucha Piorunów. W pewnej sytuacji ma on bardzo ciekawą przewagę nad Implozją, mianowicie tym drugim czarem nie można zniszczyć balisty, a Łańcuchem owszem. Wierzcie mi fajnie jest zniszczyć balistę atakującemu nasz zamek :D
|
|
Powrót do góry
|
|
|