Autor |
Wiadomość |
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 7 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Niszczenie jak i używanie balisty jest na początku gry :P. Później to to w ogóle nic nie robi. Nie widać znacznych efektów.
Łańcuch piorunów czasem zawodzi. Bo jak przeciwnik ma 4 sloty tylko zapełnione to 5 strzał idzie na moją jednostkę. Mimo wszystko wolę walnąć potężną implozję lub deszcz meteorytów.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Cytat: |
Bo jak przeciwnik ma 4 sloty tylko zapełnione to 5 strzał idzie na moją jednostkę |
Drogi Gollumie, ale Łańcuch piorunów atakuje tylko 4 jednoski... nie 5...
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Nie jestem w temacie, ale 4 przy nie polepszonej umiejętności władania magią powietrza (zdajsie). Przy poleszpeniu do średniaka zdajsie idzie już w 5 ;). Tak na marginesie :).
Zdravim
Mr. Rabbit
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
a ten ostatni piorunek to robi znikome obrazenia i mozna go z powodzeniem stosowac np do zdejmownia blinda ze swoich jednostek
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Ajjj... to zwracam honor panowie :wink:
Cytat: |
a ten ostatni piorunek to robi znikome obrazenia i mozna go z powodzeniem stosowac np do zdejmownia blinda ze swoich jednostek |
Jeszcze musi w odpowiednią jednostke trafić... tu już w gre wchodzi ustawienie jednostek.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Gollum (cytat): |
Niszczenie jak i używanie balisty jest na początku gry :P. Później to to w ogóle nic nie robi. Nie widać znacznych efektów.
Łańcuch piorunów czasem zawodzi. Bo jak przeciwnik ma 4 sloty tylko zapełnione to 5 strzał idzie na moją jednostkę. Mimo wszystko wolę walnąć potężną implozję lub deszcz meteorytów. |
Chyba się nie zrozumieliśmy, mi chodziło katapultę, która niszczy mury, a nie tę balistę co strzela strzałami. A zamki przeciwnik na ogół atakuje nam zapełnionymi slotami.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Coyote
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Nie wiadomo :-)
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Dragonthan: Właśnie mi chodziło to w ulepszonej wersji łańcucha:)...Tak jak to przedstawił Pan Królik ;).
Getyr (cytat): |
Chyba się nie zrozumieliśmy, mi chodziło katapultę, która niszczy mury, a nie tę balistę co strzela strzałami. A zamki przeciwnik na ogół atakuje nam zapełnionymi slotami. |
To już nie moja wina, patrz zawsze co piszesz ;).
Siny (cytat): |
a ten ostatni piorunek to robi znikome obrazenia i mozna go z powodzeniem stosowac np do zdejmownia blinda ze swoich jednostek |
Racja, ale i tak odnosimy obrażenia. Najczęściej ten czar wykorzystuje na zapełnionych conajmniej pięciu, wrogich slotach. Ale przy Talencie magicznym(exp.), magii powietrza (exp.) i sporej mocy to ten 5 pocisk może też cosik zrobić.
___________ Powinieneś coś zrobić, zanim włączy się wygaszacz ekranu! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 8 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Jeśli chcecie posługiwać się polskimi nazwami bez nieporozumień to kilka sprostowań:
Balista --> to machina miotająca strzałami
Katapulta --> to machina niszcząca mury
Natomiast jeśli chodzi o umiejętności przedstawia się to tak:
Umiejętność Balistyka --> to umiejętność do katapulty
Umiejętność Artyleria --> to umiejętność do balisty
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Ashanti
Dołączył: 27 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Z jaskini behemota :P
|
Wysłany: 9 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Ja również na magie ziemi stawiam z tych i innych powodów
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 9 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Ja jestem za ognie,.
Dlaczego? Ponieważ oślepienie rzucone na kluczową jednostkę ( np. wysokie elfy) często przesądza o wyniku bitwy, szczególnie, kty przeciwnik nie zna czarów.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Emirat Baste
Dołączył: 14 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Dragonis (cytat): |
Ja jestem za ognie,.
Dlaczego? Ponieważ oślepienie rzucone na kluczową jednostkę ( np. wysokie elfy) często przesądza o wyniku bitwy, szczególnie, kty przeciwnik nie zna czarów. |
Hehe który przeciwnik nie zna magi ????? chyba że grasz na najsłabszym poziomie trudności i przeciwnik ma strongholda to może nie znać najlepszych czarów
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 12 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Dragonis, my u mówimy o czarach rzucanych na wszystkie jednostki, a oślepienie nie jest rzucane na wszystkie jednostki tylko na jedną.
Zrobie małe podsumowanie czarów masowych jakie można użyć na polu bitwy:
Magia Ognia
ŻĄDZA KRWI, KLĄTWA, NIESZCZĘŚCIE,
Magia Wody
BŁOGOSŁAWIEŃSTWO, LEKARSTWO, ROZPROSZENIE, SŁABOŚĆ, SKLEROZA, RADOŚĆ, MODLITWA
Magia Ziemi
TARCZA, SPOWOLNIENIE, KAMIENNA SKÓRA, SMUTEK
Magia Powietrza
PRZYSPIESZENIE, SZCZĘŚCIE, PRECYZJA, KONTRATAK
Widać z tego, że magia wody ma tu przewage w ilości czarów...
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 12 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
buhahahhahahahaha ...
Wiedziałem że polskie tłumaczenia bywaja bzdurne ale to mnie poprostu zabiło .... :lol:
....
Żeby nie był off topic ... to w temacie wcale nie chodzi o zaklęcia grupowe ale o zwiększoną skuteczność zaklęć na ekspercie ... Sam autor tematu o tym pisał że :
Haarald (cytat): |
Źle sprecyzowałem temat. Chodziło mi również o zwiększanie efektywności czarów, które bez specjalizacji danej magii nie dają już takich rezultatów a mowa tu m. in. o wspomnianym town portal, resurrection, fly, berserk, pole minowe, piaski. Należy pamiętać także o zmnijeszeniu kosztów many i większych strat lub innych modyfikatorów (np. zasięgu na polu bitwy). |
Więc można pisać o blind .....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 12 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
AAAA... mój błąd... małe niedopatrzenie :oops:, ale i tak Dragonis wymienił jeden czar... cóż to jest branie magii pod uwage jeśli chodzi o jeden czar... zwłaszcza że można go zniwelować artefaktem :wink:
A co do tego tłumaczenia, to nazwe czaru wziołem stąd:
http://h3.heroes.net.pl/water.htm :D
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 14 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Racja, jeden czar to za mało... Wymienię jeszcze fireballa i inferno. Z braku laku można rzucić rękę śmierci.
Beserker - że tak nieśmiało dodam TT :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Dragonis (cytat): |
Z braku laku można rzucić rękę śmierci. |
Ręka śmierci to zaklęcie magii smierci z H4. Chyba, ze znowu to jakieś kolejne dziwaczne polskie tłumaczenie.
Tak chodzi o BLOODLUST - ŻĄDZA KRWI TT
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 15 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Tak posumowawczo o magi ognia:
Bersek na expercie to jeden z najpotezniejszych czarow w calej grze
Armagedon swietny dla zamkow ze smokami
Blind super zaklecie bardzo ulatwia kripowanie na pocztaku jak i w middlegame a nawet jest niezle na final battle dla wojownika ktory nie wyspecjalizowal sie w zadne szkole magii.
Curse na expercie zaraz po haste i slow najpotezniejszy czar 1 poziomu, przeciwko niektorym zamkom (dungeon) robi masakryczny efekt
Blood lust na expercie podnosi atak o 6 czyli bardzo upraszczajac dodaje 30% do obrazen bazowych, czyli nie tak malo
Ogolnie magia ognia nie byla by taka zla gdyby nie fakt ze prawie nic nie daje w poczatkowej fazie gry, mam na mysli porownanie z efektami mass slow i mass haste.
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Haarald
Dołączył: 23 kwietnia 2003 Posty: 164
Skąd: Ors Imperior
|
Wysłany: 15 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Siny (cytat): |
Blood lust na expercie podnosi atak o 6 czyli bardzo upraszczajac dodaje 30% do obrazen bazowych, czyli nie tak malo |
A Masz może więcej takich ciekawostek... może w nowym temacie. Chętnie bym sobie poczytał.
Nie ma potrzeby zakładać nowego tematu za to polecam http://h3.heroes.net.pl/ dział magia :) TT
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiwern
Dołączył: 13 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Ja głos oddałem na szkołe magii ziemi, dlaczego ?
- Spowolnienie
- Kamienna skóra
- Tarcza
- ....
Czy trzeba czegoś więcej.....?
___________ Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Wiwern (cytat): |
Ja głos oddałem na szkołe magii ziemi, dlaczego ?
- Spowolnienie
- Kamienna skóra
- Tarcza
- ....
Czy trzeba czegoś więcej.....? |
No tak, przydałoby się coś więcej, zwłaszcza, że podałeś tylko czary poziomu 1... No tak, magia ziemi jest niezła, ale mógłbyś podać więcej powodów
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wiwern
Dołączył: 13 kwietnia 2004 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Więcej przykładów, proszę bardzo....
-deszcz meteorytów- niezwykle skuteczny i efektowny czar
- implozja- jak wyżej tylko lepiej
-antymagia- bardzo przydatny czar w niektorych sytuacjach
___________ Wiwern-łowca bestii i innych maszkaron. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Hmmm, zaglosowalem na magie ognia, chociaz przy odpowednim bohaterze magia wody ma decydujace znaczenie (Lyonis...modlitwa daje naprawde duuuuzo ataku,obrony i szybkosci...a zatem ten 1 czar dziala jak reka smierci, kamienna skora i przyspieszenie naraz)
Ogien ze wzgledu na:
1. Szalenstwo, ktore jesli nie ma sie odpowiedniego artefaktu pozwala na niemal doszczetne zniszczenie armii wroga bez straty nawet 1 oddzialu (kampania podziemia i diably-zdobywanie steadwick...szalenstwo i Kendal mogl sobie zapomniec o zwyciestwie)
2. Szal bitewny-bywa mieczem obosiecznym, najczesciej uzywam tego czaru jako swoistego "fatality" na przeciwniku-Archanioly przeciwko Arcydiablom z szalem bitewnym moga zapomniec o wygranej.
3. Oslepienie-na expercie zapewnia brak kontrataku przy atakowaniu oslepionej jednostki...wbrew pozorom chyba jeden z najbardziej uzytecznych czarow.
4. Reka smierci-jak u Lyonisa-przy Ash moze dac niezle efekty...
5. wszelakie czary obszarowego razenia czyli: kula ognia, inferno, armagedon...przydaje sie tez ten ognisty plotek :)
6. pech...przy braku szczescia wrogie oddzialy naprawde czesto przestaja byc jakimkolwiek zagrozeniem.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonis
Dołączył: 8 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Ze smoczego raju, gdzie mięcho jest nieszczęśliwe
|
Wysłany: 28 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
Noo tak... Jak jeszcze nie rozwinąłeś szyków, a przeciwnik rzucił oślepienie to umarł w butach... To dlatego ubóstwiam troglodytów.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Promilus
Dołączył: 9 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: Deyja :P
|
Wysłany: 28 lutego 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
No tak-najlepiej i tak mieć kilka szkół na expercie bo:
a) magia wody:
-błogosławieństwo (+Adela :P ) wszystkie jednostki zadają max dmg a to w walce niebagatelka...szczególnie korzystają z tego behemoty, hydry, tytani i arcydiabły....oba rodzaje smoków są odporne, archanioły i tak zadają max dmg a widmowe smoki nie mogą być błogosławione...
-modlitwa (+Lyonis :D ) zwieksza szybkość, atak i obronę...niezwykła siła dla kazdej armii...
-zapomnienie-jesli walczymy przeciw jednostkom strzeleckim niezastąpiony...
-osłabienie (olema i chyba jakiś kleryk jeszcze) przy słabych statystykach obronnych bohatera pozwala wyrownać szanse poprzez zmniejszenie ataku przeciwnika-srednia skuteczność i przydatność
-zwiększanie morale-jeśli nie ma się dowodzenia bardzo użyteczne na długie batalie
===pare innych czarów pominąłem aby skócić post====
b) magia ziemi:
-spowolnienie-chyba najważniejszy czar w tej szkole (chodzi o czary masowego działania w tej szkole)
====
c) magia powietrza:
-przyspieszenie-niezwykle użyteczne
-męstwo-dodatkowe kontrataki szczególnie przydatne podczas oblężeń
=====
porównując to z moim poprzednim postem o magii ognia można przypuszczać że najlepsze efekty daje połączenie magii wody+ognia+ziemi lub wody+ognia+powietrza....tak naprawdę odkryłem że tak jak ma to miejsce w H4 tutaj także pewne zamki mają określone powinowactwa...
CASTLE: woda+powietrze
RAMPART: woda+ziemia
TOWER: powietrze+woda
Dungeon: ziemia+ogień
Inferno: ogień+powietrze
Necropolis: ziemia+ogień (ew. powietrze)
Stronghold: woda+powietrze <mniejszy stopień ogień, nalmniejszy ziemia>
Fortress: ziemia+woda...
Kombinacje te są odzwierciedleniem czarów używanych w tych zamkach najczęściej.
___________ Moze zmienie cie w wampira...niee, za dobrze bys sie mial, wiec moze w ducha? Tez za dobrze, zrobie zatem z twoich martwych szczątek pięknego Ghoula-będziesz mi sluzył po wsze czasy... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Alamar
Dołączył: 12 lutego 2005 Posty: 164
Skąd: z Czarnej Wieży w której płynie magia czysta (a tak naprawdę z Gorzowa Wlkp.)
|
Wysłany: 22 marca 2005 Zaklęcia grupowe - która szkoła magii jest najlepsza?
|
|
|
No cóż... Ze wspaniałym spowolnieniem możemy łatwiej rozwalić wroga, jednak przyśpieszenie też jest bardzo ważne, a w niektórych wypadkach lepsze. Ogólnie ziemia do obrony, powietrze do ataku.
___________ Mogą mnie zabić, ale mnie nie przestraszą. |
|
Powrót do góry
|
|
|