Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-26 8:21:45
Autor Wiadomość
Altair



Dołączył: 8 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z daleka

Wysłany: 23 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Xalor (cytat):
Mam pytanko. Czy ktoś mógłby mi podać kod erm na to, abym mógł nie atakować jednostki do której podejdę, ale żebym mógł z nią "porozmawiać"? Nie wiem dokładnie jak to zrobić. Potrzebne mi to jest by zastosować to na jednej z moich map. Będe wdzięczny za informacje...

Oto informacja jak to zrobić:
Kod:
!#VRz281:S^Opis^;
!#TR7/9/0:P1;
!#TR7/9/0:E0;
!#OB7/9/0:T91;
!#OB7/9/0:S;
!#OB7/9/0:H281;
!?OB7/9/0;
!!IF:M^Tekst^;

Oczywiście zamiast 7/9/0 należy wpisać prawdziwe wspórzędne jednostki.

___________
Per aspera, ad astra
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.