Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-30 0:36:29
Autor Wiadomość
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 12 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Mam pomysł na skrtypt.Nie wiem czy ktoś poruszał już ten problem, ale czy dało by się zrobć tak, żeby nekromanta przed rozpoczęciem walki przyzywał/animował szkielety/zombi....
oczywiście ilość i jakość stworków powinna zależeć od pozimu bohatera nekromancji i terenu na którym toczy się walka i żeby nie było za łatwo powinno to zużyć klika SP

Zapomniałem dodać że po walce srworki znikają

Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Czy da się całkowićie "uśpić" jakąś drugorzędną zdolność ???

Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Czy za pomocą skryptów można modyfikować działanie budynków w zamkach ??

np Grala


i co tu tak pusto ??

Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 15 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Odpowiem zbiorczo -

pomysł pierwszy (o nekromancie)
- według mnie zbyt potężny. Wtedy trzeba by coś podobnego zastosować także u innych zamków. Nie można przecież dać Nekromancie znacznej przewagi nad innymi zamkami, gdyż JUŻ bardzo wiele osób uważa, że jest to on najsilniejszy ze wszystkich - a teraz jeszcze ma Soul Eatera, który dodatkowo wspomaga swym czarem 'animate dead'.

pomysł drugi (o uśpieniu zdolności drugorzędowej)
- dałoby się, ale po co? Jeśli ktoś chce koneicznie stworzyć mapkę z wyłączeniem jakiejś zdolności to zawsze może to zrobić w zwykłym edytorze.

pomysł trzeci (o właściwościach graala)
- nieco okrężną drogą trzeba by iść, ale to dałoby się to zrobić. Na razie jednak zapotrzebowania na nic takiego nie było - z Graala zwykle jest każdy zadowolony :P. Podaj więc jakiś konkretny pomysł :)

pomysł trzeci i pół :P (o właściwościach innych budynków)
- teraz dopiero zobaczyłem że nie tylko o Graala chodzi :P. Co do innych budynków, to zależy. Np. Da się zmienić właściwości siedlisk (np. urodzisko w inferno można tak 'przerobić' żeby produkowało np. szkielety a nie diabliki), ale nie da się zmienić właściwości np. cytadeli (w sensie: żeby to kompletnie inny budynek był, bo na to, jaki przyrost jednostek będzie po jej wybudowaniu już na siłę wpłynąć można). Inaczej mówiąc - znów o konkrety proszę :)

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Rzeczywiście nekromancja jest potężna i stąd mojepytanie o uśpieni jednej ze zdolności :) bo mam na oku coś większego.
Dlatego też się pytałem o zmianę (a właściwie znowu "uśpienie")właściwości niektórych budynków m.in. grala .Bo z dodaniem właściwości nie powinno być problemu.

Ale żeby było wszystko jasne proponowana przezemnie zdolność miała by działać GŁÓWNIE na przeklętej ziemi tam gdzie wszędzie walają sie kości z których nekro mógłby coś sklecić :)

Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie odnośnie helpa do skryptów.

W sekcji zmienne i flagi pierwszy przykład użycia zmiennych wygląda tak


Example of storing the value 18 in the v5 variable: !!VRv5:S17;


Wygląda to raczej jakby w zmiennej v5 przechowywana była liczba 17 a nie 18. Czy to jest błąd czy tak ma być i od każdej zmiennej należy odjąć jeden.

I jeszcze jedno w helpie napisane jest że zmienne liczbowe są całkowite czy istnieje jakiś sposób na przechwanie liczy niecałkowitej.

Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Acid Dragon (cytat):

pomysł drugi (o uśpieniu zdolności drugorzędowej)
- dałoby się, ale po co? Jeśli ktoś chce koneicznie stworzyć mapkę z wyłączeniem jakiejś zdolności to zawsze może to zrobić w zwykłym edytorze.

Jeśli się da to byłbym wdzięczny gdybyś mi powiedział jak :). Ja nie chcę stworzyć mapki bez jakiejś zdolności ale z inaczej dziłającą.

Acid Dragon (cytat):

pomysł trzeci (o właściwościach graala)
- nieco okrężną drogą trzeba by iść, ale to dałoby się to zrobić. Na razie jednak zapotrzebowania na nic takiego nie było - z Graala zwykle jest każdy zadowolony :P. Podaj więc jakiś konkretny pomysł :)

Czy ta okrężna droga to zabieranie codziennie tej dodatkowej kasy i zmniejszenie przyrostu w zamku. Bo jeśli tak to nie dokońca o to mi chodziło.
Chciałem wiedzieć czy istnieje jakiś wyłącznik np. graala.

Acid Dragon (cytat):

pomysł trzeci i pół :P "..."
Inaczej mówiąc - znów o konkrety proszę :)

Chodzi mi o dwa budynki. Grala-"Soul prision" i "necromancy ampfiler" . Chciałbym żeby nie dawały bonusa do nekromancji :). Bo z tego co wiem (czetałem trochę helpa do erm) można sprawdzić czy w danym zamku znajduję się określony budynek. Jak już wiem że istnieje to mogę jakieś bonusy dodać :).
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 16 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Istnieje sposób przechowywania zmiennych niecałkowitych - lecz jak zmienne e, nie v. (Jak dokładnie to wygląda to nie pamiętam, dawno temu ich nie używałem, bo w 3.57f źle gra je obsługuje - nic z nimi po za wyświetleniem prawie się nie da zrobić).
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 16 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc, miałem nadzieję, że Atakeer odpowie też na te pytania nieco niżej, ale cóż. Z góry mówię, że ja od ERMu nigdy nie byłem :)

Co do zmieniania właściwości skilla, to dokładnych komend ERM nie nam, ale możesz sobie zobaczyć kod skryptu zmieniającego właściwości niektórych skillów w swoim katalogu Heroes3/data/s

Co do Gralla i nekromatrona - to własnie chodziło mi o taką okrężną drogę jak odejmowanie złota i przywracanie przyrostu.... nie mam zielonego pojęcia jak tą nekromancję wyłączyć - do tej pory nikt z WoG Teamu w coś takiego się nie bawił.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 16 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

No cóż szkoda. Sprawdzałem skrypty ze skilami i tylko(?) w mistycyzmie kasowany był pierwotny efekt. Ale przez odejmowanie codziennie 1/2/3 spell pointów(+1 z normalnej regeneracji).

Podejście drugie. Czy można się dowiedzieć ile i jakie jednostki zostaną ożywione po walce dzięki nekromancji ??
Jesli bym to wieział mógłbym postąpić jak w mistycyzmie.

Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 grudnia 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Czy za pozostawianie jednostek na mapie odpowiedzialny jest jakiś skrypt , czy może jest to jakaś wewnętrza funkcja?


Askal
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Czy da się podmienić grafikę jakiegoś budynku konkretnie wejścia do podziemi?? lub nadać właściwości za pomocą erm (gdy hero wejdzie w budynek przechodzi do podziemi)??????

Czy można jakiś budynek ustawić jako miasto?
Chodzi mi wyłącznie o to by grafika (na planszy i tylko tam) była inna ale po wejściu wgrywał by się np. zamek nekromanty z "wszystkim normalnym nie zmienionym" Jakie to niegramatyczne :))
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 3 stycznia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

co do nadania innemu budynkowi właściwości bramy do podziemi - tak, jak najbardziej jest to możliwe.

Co do innego budynku jako miasto - także - proponuję zagrać w drugą mapę kampanii WoG - tam właśnie coś takiego ma miejsce. Nie jestem tylko pewien, czy ten pozorny obraz zamku da się utrzymać na stałe, ale sądzę że tak.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 stycznia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Anonymous (cytat):
Czy da się podmienić grafikę jakiegoś budynku konkretnie wejścia do podziemi?? lub nadać właściwości za pomocą erm (gdy hero wejdzie w budynek przechodzi do podziemi)??????

Czy da się podmienić grafikę to nie wiem, ale na pewno da się śklypt napisać.
Receiver !!HE
Opcja P$1/$2/$3;
Przenosi bohatera do punktu
X=$1
Y=$2
Poziom=$3

Więcej możne się się dowiedzieć z help'a.

:( spóźniłem się :(
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 4 stycznia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Ech - po co eksperymentować - jest odpowiednia składnia do tego:

!!UN/l#1/#2/#3/#4/#5/#6/#7/#8
Advanced syntax for placing objects:
#1 = x (x)
#2 = y (y)
#3 = Leve (l)
#4 = Type of object (see Format OB) (typ obiektu [działanie])
#5 = Subtype of object (podtyp obiektu [działanie])
#6 = Type2 of object (see Format OB) (drugi typ obiektu [wygląd])
#7 = Subtype2 of object (drugi podtyp obiektu [wygląd]
#8 = Terrain (see Format TR) (Teren)

Po użyciu tej składni powstanie obiekt o wyglądzie określonej drugim typem /i drugim podtypem, a będzie miał właściwości obiektu o typie /i podtypie pierwszym.

Np. Smocza utopia, w której rekrutuje się Czarne Smoki

BTW.
Zmieniłem ostatnio podpis - wstawiłem do niego nagrobek :twisted: - trzeba być na każdą ewentualnośc przygotowanym :D

___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 lutego 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Adam K. (cytat):
Kertoip (cytat):
Lipa: Mógłbyś kiedyś znaleźć czas i nauczyć mnie troche skryptów?? Niewystarcza mi to co jest w Jaskini bo niezabardzo to kapuję :(

Ja też zresztą :)


I ja również. Byłbym szczęśliwy, gdybyście podali bełen spis triggersów i reciversów oraz istrukcji, bo niby ich lista ma być w dokumentacji, ale ja szukałem i nie znalazłem żadnej dokumentacji do ERM. Były, co prawda, jakieś pliki tekstowe w głównym folderze gdzie zainstalowałem WoG-a, ale były one po angielsku, a z angielskim u mnie cieniutko... I jeszcze jedno: wraz z instalacją WoG-a miał się zainstalować jakiś edytor statystyk potworów i edytor skryptów ERM. Miały być w New Life of Heroes w menu Start, ale jak znalazłem te pliki w uruchomiłem to Windoza powiedziała mi, że plik erm_se nie istnieje i wogule szukałem wszędzie, ale tego edytora sttystyk i ERM-ów nigdzie nie znalazłem. Skąd zdobyć te programy i czy dacie ten spis triggersów, reciversów i instrukcji?????
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 15 lutego 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

A może by się zrobiło na ERMIE takie jak Miltr tylko,że będzie granatowy i meteorytem(wzięte z evil islands),który będzie mocniejszy niż mitrl(np. gdy w zamku jest ul.miejsce zwierząt 7 poziomu to można zbudować dla 8 poziomu.
A tak czy idzie przez def i erm zrobić nowe jednostki?
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 kwietnia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

przez przypadek zmieniłem wszystkie skrypty w jakimś pliku WoG'a na edytor map
jak to odkręcić :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :cry: :cry: :cry: :?: ?


Acid: Ktoś coś z tego rozumie? :lol:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Konqer



Dołączył: 17 marca 2004
Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.

Wysłany: 1 kwietnia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

UnderWater (cytat):
przez przypadek zmieniłem wszystkie skrypty w jakimś pliku WoG'a na edytor map
jak to odkręcić


Po prostu - po lamersku, ale skutecznie: zainstaluj Heroes ]I[ + WoG jeszcze raz.

___________
Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Anonymous



Dołączył: nigdy
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 2 kwietnia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

czy można stworzyć taki skrypt który powodowałby poniższy efekt? :?:

Dzięki zaklęciu "Ognista Tarcza" można zredukować lub całkowicie zniszczyć atak z ostrzału.

Acid: Taa... pewnie można :) (nie podam żadnego konkretnego skryptu), ale od redukowania obrażeń od ataków na odległóść jest już 'powietrzna tarcza'.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 9 lipca 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Wpadł mi do głowy pomysł na skrypt.
Polegałby on na tym ,że bohater wchodząc do świątyni otrzymywałby od Bogów misję do spełnienia i potem jesli ja spełni zostałby pobłogosławiony lub przeklety jeśli jej nie spełni..
Co wy na to??

Pomyślcie jakie misje możnaby powierzać Bohaterom...

___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Zielevitz



Dołączył: 24 marca 2004
Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)

Wysłany: 9 lipca 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Pomysł dobry ale ja uważam że misje będą lekko naicągane gdyż już są w chatkach jasnowidzów, z deugiej strony mogłyby polegać np na ułożeniu takiej układanki z terenu jak w kampani z gorynchem
___________
http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl

zarębiste - mówie wam :D
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Czarny



Dołączył: 1 lipca 2003
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 3 sierpnia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

A jak załadować do gry skrypty z działu "Oficjalne..."??? Jak klikam na KOD [PL] czy cos takiego to mi plik tekstowy wyskakuje. Nieoficjalne sciagnałem, a oficjalne to są już w WoG'u czy jak?? :oops: :oops: :cry:
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Fireheart



Dołączył: 2 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Dragonsand

Wysłany: 22 sierpnia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

mam pewne pytanie dotyczące woga, jeżeli ktoś się już o to pytał to przepraszam ale nie znalazłem. w edytorze do woga, w zakładce miasta, dodanych zostało dużo nowych obiektów, cześć z nich jest opisana w http://wog.heroes.net.pl/lokacje/lokacje2.php ale jest tam znacznie więcej obiektów z którymi nie wiem co zrobić :D na przykład za obiektem opisanym jako pałac marzeń jest umieszczony biały budynek z wieżą, czy odnosi się do niego ten sam skrypt co do pałacu marzeń czy trzeba dla tego obiektu pisać osobny skrypt :?:
___________
Call me restless gypsy, all I need
Is to catch the wind, where my heart's in
And I'm flying in the breeze
Call me restless gypsy, to the end
Flying free - is all I need
My spirit's in the wind
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 22 sierpnia 2004     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Nie pamiętam dokładnie co to za obiekt, ale na 90% jest to tzw 'pusty' obiekt. Jest on tam po to, podobnie jak wiele innych, aby fani mogli napisać dla niego własne skrypty. Sam w sobie nie ma żadnych właściwości.
___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.