Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-29 19:35:00
Autor Wiadomość
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 28 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Aha. Nie gram z doświadczeniem jednostek, więc nie wiem jak jest...

A jeśli o żołd chodzi... jakie ceny byś proponowal?

Jednostka 1-go poziomu: 2 szt. złota (30 pikinierów = 60 złota / ture)
Jednostka 2-go poziomu: 5 szt. złota (30 gargulców = 150 złota / ture)
Jednostka 3-go poziomu: 7 szt. złota (30 elfów = 210 złota / ture)
Jednostka 4-go poziomu: 10 szt. złota (30 meduz = 300 złota / ture)
Jednostka 5-go poziomu: 14 szt. złota (30 magów = 420 złota / ture)
Jednostka 6-go poziomu: 18 szt. złota (30 wywern = 540 złota / ture)
Jednostka 7-go poziomu: 25 szt. złota (30 diabłów = 750 złota / ture)

Armia po 2 miesiącach gry bohatera Zamku:

150 pikinierów = 300 zł
96 strzelców = 480 zł
71 gryfów = 497 zł
42 mieczników = 420 zł
29 kapłanów = 406 zł
11 kawalerii = 198 zł
4 aniołów = 100 zł

2401 zł / dziennie... może jeszcze ktoś mi powie, że to dużo? Fanom gier ekonomicznych żołd mógłby się spodobać... :) Zobaczymy co inni na ten temat.

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 29 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Ściągnąłem Twój skrypt dotyczący okupowania i niszczenia zamku. Dlaczego po zniszczeniu zamku nie mogę do niego wejść i go odbudować?
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 30 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Ściągnąłem Twój skrypt dotyczący okupowania i niszczenia zamku. Dlaczego po zniszczeniu zamku nie mogę do niego wejść i go odbudować?


Po prostu nie planowałem takiej funkcji... Poprawię skrypt.

PS: Dzięki za ściągnięcie :)

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 31 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Ehhhh .... To może ja też napisze co stworzyłem :)

To tylko niby 2 skrypty :

:arrow: BUDYNKI ZA MITHRILL ...
Teraz możemy budować po lewej i po prawej stronie zamku na advanture map różne budynki ..
Po lewej stronie zamku dwelling na Boskie stworzenia (zależnie od typu zamku) ->Warunki postawienia : miasto musi mieć kapitol i musi mieć postawiony ulepszony generator 7 poziomowy. Cena 30000 złota 5 mitril i 30 surowca (np. Gems jeżeli stawiamy w castle, mercury jeśli w Inferno ...itd).... Po prawej stronie zamku ->warunki : nie ma żadnych :) cena 5 mitril . Wybór : Magic mooshrooms, Windmill , Mirror of Home way , Valhaala's potion ...
Dodam że budynki buduje się wewnątrz miasta poprzez kliknięcie na małej ikonce symbolizującej kapitol ... Same budynki pojawiają się na czerwonych hexach tuż obok wejścia do zamku i oczywiście są dostępne :)



:arrow: REBALANCING -> to prawdziwy kombajn składający się z mnóstwa innych małych skryptów ->ale działających wspólnie jako jedna opcja.

:arrow: Zmiana funkcji Creature portal w dungon ... Creature portal w Dungon nie przyzywa już stworzeń z oflagowanych dwellings. Zamiast tego po kliknięciu na portal możemy kupić 4 Heel Steed lub 4 Nightmares , oczywiście raz na tydzień :) ... Czemu tą zmianę nazywam Rebalancing ?
Na wogifikowanych mapach pojawia się wiele generatorów boskich stworzeń. Dungon w Portalu może je zawsze kupować nawet jeśli nie mamy zamku tego rodzaju co boskie stworzenie. Dodajmy do tego możliwość migracji miast i otrzymamy przyrost +5 lub więcej boskich stworzeń na tydzień dla gracza grającego Dungon . To daje zbyt dużą przewagę Dungon gdy człowiek pomyśli i oflaguje tylko 1 generator na mapie (by stworzenia w creature portal nie zmieniały się co tydzień)

:arrow: Zmiany parametrów stworzeń ...
Inferno .
Wzmocniony o 5 hp został Pit Fiend i Sultan Efreti. -Horned Demons mają wyższy damage .-Cerbery zwiększony przyrost. Magogi więcej HP. -Archdevil jest tańszy o 500 złota.
Fortress – Lizardsman strzelają 2-krotnie. -Wyvern Monarch +20HP.. -Chaos Hydra +50hp
Conflux- Energy elemental zadaje o+2 więcej damage . Magma elemental +1 przyrost. -Pheonix -1 przyrost.
Castle- Cena aniołow -1 gems ... Archanioł kosztuje teraz 5000złota i 1 gems (a nie 3 )
Tower- Cena tytanów spada do 4000 złota i 2 gemów

:arrow: Nowa funkcja Magic Uniwersity w Conflux ... obecność Magic Uniwersity w Confluxie zwiększa przyrost Feniksów o +1 (tak więc razem z wybudowanym zamkiem mamy +3 Feniksy na tydzień ) (Ta opcja powinna zaciekawić Maffeja który marzył o podobnym rozwiązaniu :) )... Dodatkowo w Magic Uniwersity możemy teraz kupić scroole z czarem summonowania elementali za 5000złota jeden .

:arrow: Script for banning Hit&Run style .. Chyba każdy wie o co chodzi ... No cóż juz nie będzie akcji że pojawia nam się ktoś z 1 Pheonixem atakuje puszcza Armagedon i ucieka ... :) Skrypt uniemożliwia ucieczkę z pola walki stronie atakującej przez czas trwania pierwszej rundy ... :) Gdy nastanie druga runda atakujący może juz uciec . Opcja wykupienia się pozostaje aktywna od samego początku a to dlatego że na to drugi gracz musi się zgodzić .

:arrow: Umiejętności dla Herosów w stylu H4 ... Zawsze sądziłem że Nekromancja w h3 jest zbyt silna . Przy tym Herosi z innych zamków nie mieli żadnej specjalnej elitarnej umiejętności . Efektem tego było to że np. I Kyrre i Gunnarem grało się dokładniej tak samo mimo że jedna z nich była Rangerem a drugi Overlordem . Postarałem się to zmienić i przy okazji przeciwstawić Nekromancji inne zdolności . Nekromancja i tak pozostaje nadal najlepsza :)
Elitarne zdolności ...
->Castle skill Estetes ... cóż zdolność jest automatycznie enchantowana przez inne skrypty WoGa tak by dawała i kasę i surowce .
->Tower skill Learning ... jak powyżej +200 exp dziennie i szansa na +1 primery ski z każdym poziomem .
->Rampart skill Eagle eye – z każdym poziomem uczymy się czaru .
->Necropolis -tu po starem Necromancy :)
->Dungon ... skill Mystycism ... + wszystkie enchantowania tej umiejętności z WoGa..
->Inferno ... Tu nareszcie się popisałem nowa zdolność Demonology ... Na basic przyzywa +1 Magoga dziennie . Na Advanced +1 Cerberi . Na Expert +1 Horned Demon ... Demonologia jest przekształconym Schoolar skill daje więc też nauczanie czarów między herosami i szansę na naukę nowego czaru z każdym nowym tygodniem .
->Stronghold i Fortress – Warfare skill (First Aid , Ballistic,Artilerry ) ... Tutaj moja mała zmiana First Aid Tent zawsze puszcza basic cure na jednostkę .. Arrtilery polepszone przez WoGowy skrypt. First Aid też ale tylko o ten skrypt który nie zwiększa liczebności namiotów o poziom bohatera.
->Conflux – Nowa zdolności Planeswalking (przekształcone Pathfinding) . Heros z tą zdolnością porusza się szybciej po trudnym terenie . Dodatkowo jeżeli heros z tą zdolnością puści w trakcie walki czar przyzywający żywiołaki to poza nieulepszonymi pojawi się obok 1.5* poziom bohatera ulepszonych żywiołaków.
EFEKTY : zamki się trudniej zdobywa (no chyba że gra się Stronghold lub Fortress ). Trudniej zdobyć wszystkie drugorzędne umiejętności . Przykładowo jeżeli Knight nauczy się Demonologii to zaraz z następnym poziomem dojdzie do wniosku, że kodeks rycerski zabrania mu zajmowania się mrocznymi sztukami i zapomni tą umiejętność.

:arrow: Nowe specjalizacje herosów (wynik zrobienia skilli elitarnymi)
Sanya -specjalizacja Estetes
Christian- specjalizacja Estetes
Rion- specjalizacja – Może ulepszać Mnichów i Zaelotów do War Zaelotów
Gem- specjalizacja-Może ulepszać Wood elfs i Grand elfs do Sylvan Centaur
Halon- specjalizacja-Może ulepszać Kamienne Golemy i Żelazne golemy do Złotych golemów
Sarena- specjalizacja Learning.
Torosar- specjalizacja Learning.
Axsis-specjalizacja-Może ulepszać Cerberi i Hell Hounds do wilkołaków . :)
Pyre-specjalizacja Demonologia – przyzywa +2 Magogs dziennie
Arlach-specjalizacja Mystycyzm
Geon-specjalizacja- 3 Harpy Hags dziennie przyłączają się do armii Geona
Nimbus-specjalizacja-Może ulepszać Zombiaki do Mumi
Orris- specjalizacja-Może ulepszać Gobliny i hobgobliny do Boars .
Tivia -- 3 Dragon Flies dziennie przyłączają się do armii Tivi
Rosic – speciality First Aid – Liczba Namiotów w armii = poziom Rosic
Grindian--specjalizacja – może ulepszać Fire i Earth elementals do Magma elementals
Galere-specjalizacja Planeswalkig
Fiur--specjalizacja Planeswalking

Specjalni herosi
Catherine--specjalizacja Angels (+5 defensywy)
Ryland--specjalizacja Giants (+5 damage + 5 att + 5 def )
Adrienne—specjalizacja Hydras (+5 att + 5 def + 10 damage)

:arrow: dodatkowo pewne zmiany w czarach (plik sptraits).. Dimension door działa zawsze tylko raz na turę . Koszt Fly I DD zwiększony do 30 mana ... 25 na basic air 22 na advanced air i 20 na expert air magic ....
Te zmiany wprowadzają pewną alternatywę względem banowania czarów ... Teraz DD nie daje już aż takiej przewagi i spkojnie można czasem z kimś zagrać z włączonymi tymi czarami ... :)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 31 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

LarvaExotech (cytat):
A może ktoś ma pomysł na skrypt, mógłbym chętnie zrobić. Nieco się znam na skryptowaniu, ale nie mam pomysłów na skrypty... :) Ostatnio mam sporo wolnego czasu więc jak coś to piszcie :)

Dużo ludzi chciało wprowadzenia balansu wśród WoGowych dowódców . Ja osobiście nie za bardzo umiem to zrobić gdyż nie ma w ERM bezpośrednich komend co do specjalnych umiejętności Commanderów.

Problem trzeba by więc obejść -> najpierw usuwać bonus z umiejętności ... później dodawać nowy .
Sprawa niestety dość złożona :( . Ale twój poziom w języku ERM jest znacznie wyższy niż mój . Nie mówiąc już, że kończysz skrypty w parę dni a mi one zajmują hmm trochę więcej czasu :lol:

Zostało to już napisane w temacie patcha WoG 3.59 ale napisze i tu

:arrow: Palladin – zamiast 150% doświadczenia ... +50% damage dla jednostek nie świętych (Demony i Nie umarli).

:arrow: Shaman (ten z Fortress) Jego bonus trzeba by zmienić na coś związanego z magią :) To jest mag a dostaje nie wiedzieć czemu większy atak i obronę ...

:arrow: Ogre leader ---- Hmmm zabrać mu te balisty !!!!! (Albo dać 1 na 10 poziomów expa)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Te zmiany nie do końca konieczne :

Commander Rampartu – podobno te jego namioty dają jakąś przewagę ... ja jednak nie wiem jaką ... może tak zostać jak jest :)

Commander Dungon (Brute)- zdolność za słaba nieco :( zwiększyć ilość złota otrzymywanego z 50% do 100% experience ..

Zmiany w Commanderach popierał też chyba Trang Oul ...
W każdym razie kto popiera zmiany w zdolnościach Commanderów niech zabierze tu głos :)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 31 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Ja popieram opisane zmiany. Ogrowi dałbym coś związane z siłą (np. +2 do obrażeń/poziom). Pustelnikowi (Hierofancie) dałbym możliwość leczenia. Najlepiej, gdyby wyglądało to tak, że atakuje własną jednostkę, ale zamiast raniąc, leczy tyle punktów życia, ile wynoszą jego obrażenia. A czar Uzdrowienie zabrałbym Paladynowi i zamienił na Radość Hierofanty (o ile pamiętam, trzeba włączyć skrypt "Ulepszeni Dowódcy"). Jako drugi czar Paladynowi dałbym Błogosławieństwo albo Modlitwę.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 31 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
Ehhhh .... To może ja też napisze co stworzyłem :)

To tylko niby 2 skrypty :




Pogubiłem się: a gdzie je można dostać?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 31 marca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Avatar (cytat):

Pogubiłem się: a gdzie je można dostać?

Woww ... Nie spodziewałem się zainteresowania :D


Mogę je wysłać na maila jak ktoś jest zainteresowany ;)

(Prośba do Avatara ... próbowałem ci wysłać mój skrypt na adres avatar@heroes.net.pl ale nie chciało dojść ... Prosiłbym o podanie innego adresu email )

Dodam jeszcze że mój skrypt jest w jednym pliku i podmienia WoGowy skrypt 37 ... głównie dlatego że skrypt 37 to też był rebalancing .

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 1 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Hm... poczta imperialna wydaje mi się, ze działa bez zarzutu. Ni to wyślij na: rycerz77@poczta.onet.pl - ale odpowiedź będzie nie za szybko. Jakoś tak wychodzi... LarvaExotech ma pierwszeństwo :)
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 10 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Więc stworzyłem coś nowego .... Cloak of undead king.... Ten artefakt był zbyt potężny :( ... Teraz bez nekromancji wskrzesza szkielety a z nekromancją (niezależnie od poziomu) tylko ZOMBIE !!!! .... koniec hord lichów na 1 herosie :) ....


Mam jeszcze jedno pytanko : Czy da się jakoś obniżyć te 10% do Necromancy skill które dodaje necromancy amplifier ? chciałbym to nieco obniżyć tak do 5% .... Ktoś coś wie ???

Alno inaczej te 10% umiem wyłączyć ... ale nie wiem jak zwiększyć herosowi skilla procenotowo ???

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 10 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
Cloak of undead king.... Ten artefakt był zbyt potężny :( ... Teraz bez nekromancji wskrzesza szkielety a z nekromancją (niezależnie od poziomu) tylko ZOMBIE !!!! .... koniec hord lichów na 1 herosie :)

Trochę nieciekawie... Ja bym proponował tak:
-bez Nekromancji - Duchy BEZ umiejętności ożywiania zabitych istot
-poziom podst. - Szkielety
-poziom zaaw. - Ożywieńcy
-poziom mistrz. - Zjawy
Po połączeniu zwykłych duchów ze słabszymi zwykłe na stałe są osłabiane (tak jakby były z Nekromancji).

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 10 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):

Trochę nieciekawie... Ja bym proponował tak:
-bez Nekromancji - Duchy BEZ umiejętności ożywiania zabitych istot
-poziom podst. - Szkielety
-poziom zaaw. - Ożywieńcy
-poziom mistrz. - Zjawy

Jest to jedna z opcji.. Nie trzeba wiele zmieniać by skrypt tak działał :wink: .... Zastrzeżenie jest tylko jedno wybrać przyzywane stworzenia można tylko z zombiaków , wrights , i lichów ..

Osobiście uznałem że Wrighty są jednak też za dobre , gdyż mają spory damage ... Poza tym brałem też pod uwagę ten skrypt który pozwala w hill fort zmieniać Wrigty w duchy itp ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ralton



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z upg. Baraków

Wysłany: 15 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Hej! Mam pytanie: W jednej z moich mapek z kampanii jest limit czasowy. Chciałbym za pomocą skryptów zrobić tak, że gracz TEŻ by przegrał, jeśli straciłby bohatera, a nie tylko przez limit czasu. Konkretnie chodzi mi o Crag Hacka, numer bohatera to 102. Pomoże mi ktoś?
___________
In WOG we trust ...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 15 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

!!UN:Q0; ta komenda spowoduje ze bieżacy gracz przegra grę ...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

powinieneś umieścić ją w !?TM :

!#TM90:S1/999/1/1; [once/day for red player] >>>
!?TM90; >>> wywołanie do timera

!!HE102:O?y10; >> sprawdza kto jest wlascicielem crag hacka kolory od 0 do 7 czyli kolor gracza ... przy czym -1 jest neutralny ...

!!UN&y10<>0:Q0; >> biezacy gracz przegrywa gdy crag hack nie jest czerwony ..
!!IF&y10<>0:M^Przegrales bo straciles crag hacka !!!!^; >> tu wpisz dowolna wiadomosc jaka cesz by sie ukazała w momencie przegrania gry ..

Powinno działać ale nie gwarantuję ... Jak coś to odsyłam do helpa i dokumentacji edytora erm... tam jest prawie wszystko !!!
Oczywiście pamiętaj jeszcze na poczatku skryptu dodać ZVSE ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Ralton



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z upg. Baraków

Wysłany: 15 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Wszystko działa, tylko... mogę uciec z pola walki i wykupić się spowrotem w Tawernie. Mam jeszcze jedno pytanko: czy można zrobić tak, tylko z potworami tzn. jak stracisz Zielonego Smoka to przegrywasz :?:
___________
In WOG we trust ...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 15 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Można .... Ale tu jużkod byłby znacznie dłuższy ... Musiałbyś sprawdzać kazdy z 7 slotów by dowiedzieć się gdzie jest smok ... po drugie gdybyś miał np na 2 slotach smoki to który kolwiek by z nich padł = przegrana...

Być może da się to zrobić tak by tylko 1 smok ... ale tu nie pomogę . Sprawa nie jest aż tak prosta ... Proponuję zajrzeć do dokumentacji do sekcji o !!BG !!BA ... i !?BG !?BA ...
>>>>>>>>>>>>>>
Proponuję próbować gdyż w ERMie nie ma rzeczy niemożliwych .... jak narazie tylko jedną taką znalazłem : "Sprawic by graal conflux nie dawał 5 poziomowych czarów"... Mimo usilnych starań nie udało mi się napisać skryptu który by to zapewniał :( ...



>>>>>>>>>>>>>>
Co do tawerny ... jeśli nie cesz by crag hack mógł uciekać lub się wykupić to zablokuj w trigerze !?CM1 .... (nie pamiętam numeru !?CM1 , !?CM4 ... który odpowiada za menu pola bitwy ) odpowiednie przyciski . Komendy potrzebne do tego to :

!!CM:I?y10;
!!CM&y10=10:R0; ..... to y10=10 to też musisz sprawdzić w dokumentacji. 10 to ma być liczba pod którą jest przycisk do ucieczki .... I napewno nie jest to 10 :) :)

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 18 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):

Powinno działać ale nie gwarantuję ... Jak coś to odsyłam do helpa i dokumentacji edytora erm... tam jest prawie wszystko !!!
Oczywiście pamiętaj jeszcze na poczatku skryptu dodać ZVSE ...


Lepiej umieścić w !?BA1; - wtedy gracz nie będzie miał możliwości wykupienia się w zamku.

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 18 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

LarvaExotech (cytat):
Artifact On Map Boost (0% gotowe) - jak w Heroes II artefakty będą mogły mieć kilka warunków:

1) trzeba artefakt kupić za 2000 złota + [1-3] innego zasobu
2) walczyć z rozbujnikami (brak pytania "czy chcesz walczyć")
3) walczyć z jedną jednostką 7 lub 8 poziomu
4) umieć Leadership na mistrzu
5) umieć Wisdom na mistrzu

Napiszcie co o tym myślicie :)

A czy mógłbyś zrobić złe artefakty, czyli takie, co np. odbierają złoto co turę albo zmniejszają statystyki nawet jeśli są w sakwie? Oczywiście chodzi mi o przypisanie właściwości "pustym" artefaktom.

___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 20 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Pomysł na skrypty? Proszę bardzo. Mamy parę pustych artefaktów.
Jeden z nich pozwalałby rzucać po dwa czary w rundzie (może to być składany artefakt) lub rzucić czar dwa razy w rundzie jeden raz na całą walkę (wówczas nieskładany).
Drugi pusty artefakt umożliwiłby dodatkowy ruch losowo wybranemu stworzeniu w turze, czyli zaczyna się tura, wszystkie jednostki wykonują swój ruch i gdy ma nastąpić kolejna tura to okazuje się, że losowa jednostka może wykonać jeszcze jeden gratisowy ruch! Podobna sytuacja: składany artefakt - jeden bonusowy ruch co każdą turę; nieskładany - bonusowy ruch na raz na walkę.
Da radę?

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 20 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

A może by zrobić miecz Mrozu. Miałby takie statystyki jak Ostrze Armageddonu, tylko że możnaby rzucać "nowy" pseudo-czar "Lawina", Który sprawia, że lodowe pociski ranią wszystkie jednostki. Oczywiście moc czaru musiałaby być taka jak Armageddon. Wiem, że czarów nie można dodawać, ale lodowe pociski mogłyby ranić po kolei, a nie naraz. Po stworzeniu takiego artefaktu dzieliłby nas krok od kampanii, w której celem jest zapobieżenie Rozliczeniu i zniszczenie obu mieczy.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 20 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Avatar (cytat):

Da radę?


problemem z tymi składanymi artefaktami jest taki , że nie da się ich za pomoca ERM zlozyć w nowy :( .... Nawet te nowe składane arty z 'artifact boost" nie tworzą nowego artu tylko nadal sa trzema starymi :( ... szkoda że nie można tych nowych obrazków (pustych artów) użyć do tego celu ...
............................................
Co do czaru "Lawina" .... nie ma jak go dodać do książki ... więc albo trzeba by ustawić automatyczne działanie co rundę walki ... lub użyć juz istniejącego czaru ...

............................
Co do 2 czarów na rundę ... ciężka sprawa .... napewno da się odblokowywać rzucanie czarów za ruchem każdej naszej jednostki (7 stacksów = 7 czarów na rundę .... i plus ewentualny tent czy coś) .... 2 czary na rundę też się więc da zapewne :0 trza by kombinować .... ale problem z tworzeniem nowego składanego artefaktu :(

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 21 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Co do czaru, to możnaby np. ctrl + LPM na księdze czarów. Pojawia się okno z opisem czaru i pytaniem, czy go rzucić. Po wybraniu rzucenia w każdą jednostkę po kolei uderzają Lodowe Pociski. Ich moc nie jest równa mocy zwykłego Lodowego Pocisku, tylko Armageddonu, jednak zależy od mocy magii wody.
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 23 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
A czy mógłbyś zrobić złe artefakty, czyli takie, co np. odbierają złoto co turę albo zmniejszają statystyki nawet jeśli są w sakwie? Oczywiście chodzi mi o przypisanie właściwości "pustym" artefaktom.


Nic prostszego.

Avatar (cytat):
(...)
Da radę?


Trang Oul (cytat):
Miałby takie statystyki jak Ostrze Armageddonu, tylko że możnaby rzucać "nowy" pseudo-czar "Lawina", Który sprawia, że lodowe pociski ranią wszystkie jednostki.


Nie bawiłem się jeszcze skryptami w bitwie, więc nie wiem.

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 26 kwietnia 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

LarvaExotech (cytat):
Raze or Occupy Selection (100% gotowe) - po wejściu na miasto innego gracza wyskakuje komunikat, w którym gracz wybiera czy chce okupować miasto, czy zniszczyć (za 3000 złota). Jak w Warlords III (btw: grał ktoś?)


Nie powiem, testowałem. Ale skrypt wydaje mi się mocno niedopracowany. Przykład? Czaiłem się do zdobycia zamku. Spodziewałem się, że bez strat się nie obędzie, ba! mocno pewnie zostałbym przetrzebiony, ale w końcu tak się hartuje stal, prawda? I atakując zamek wroga wyskoczyła mi opcja czy chcę okupować zamek czy go zniszczyć za 3000 srebrników. Wybrałem z ciekawości zniszczenie. I za marne złocisze cały wrogi zamek z mocną armią został przywalony zgliszczami walących się murów, gdyż pozostał po nich popiół! Chyba nie chodziło aż o takie ułatwienie! Zdobywając zamki w tradycyjny sposób często w nieoczekiwanych momentach dostawałem komunikat czy chcę zniszczyć zamek czy okupować. Przez przypadek można było nacisnąć zniszczenie, gdyż komunikat pojawiał się a to po wejściu do własnego miasta (tego z kapitolem też), a to przy jego opuszczaniu, a to przy teleportowaniu się Miejskim Portalem, a to przy zakupie nowego bohatera. Słowem, na dłuższy okres czasu stało się to męczące, gdyż nieopatrznie mozna było zniszczyć własne wypasione miasteczko.

Pomińmy bugi: wydaje mi się, że 3000 sztuk złota to bardzo niewiele, by pozwolić sobie na takie potężne narzędzie. Często jest tak, że zdobywamy miasto wroga, a po paru dniach znów komp nam je odbija. Uważam, że standartowa opcja WoG niszczenia zamków jest bardziej rozsądna (choć mogłaby być bardziej dopracowana - miasta mógłby niszczyć każdy cieć z kiepską armią, ale wówczas koszt niszczenia byłby większy i mniej budynków mógłby zniszczyć na dzień). A tu zdobywamy miasto, wydajemy 3000 sztuk złota niszcząc je i chłodnym leszczem rujnujemy całą gospodarkę wroga. Wiele niewykupionych jednostek idzie do piachu. Po zniczeniu przez twój skrypt, miasto jest zablokowane przez kilka dni, żeby móc je ponownie odbudować od zgliszcz. Dla AI to chyba nie jest atrakcyjne miasto. Inna sprawa, że dzięki temu skryptowi bardzo łatwo wykańczać wroga - zajmujemy jego ostatnie miasto, on ma siedem dni, żeby zdobyć jakieś inne. Nie będzie próbował odbić swojego (mimo, że będzie pod jego nosem) gdyż będzie zablokowane a nie sądzę, że będzie stał u wrót czekając ostatniego dnia aż się otworzy. Więc będzie musiał gnać przez mapę szukając pierwszego wolnego. Gdyby chociaż w skrypcie usunąć warunek, że po straceniu ostatniego zamku w ciągu 7 dni cała frakcja ginie - "nieśmiertelność" danego koloru nadałaby wówczas pewnego kolorytu twojej opcji.


Cytat:
Monster Maddness (100% gotowe) - na planszy tworzą się specialne kręgi z których co ture wyskakują Wandering Monsters. Potwory będą prać wszystko co się rusza.


Też testowałem, ale... nie zauważyłem działania skryptu. Jak wyglądają te kręgi? Jak to się objawia? Może dlatego, że w opcja mam włączone stationary monsters zamiast wondering...

Cytat:
Monster Moving (0% gotowe) - to jest pomysł najtrudniejszy do zrealizowania, więc zajme się nim na końcu... chodzi o to, że moglibyśmy poruszać potworami bez bohatera jak w Heroes IV.


Nie grałem w h4, więc nie wiem, jak tam to jest rozpracowane. Ale sądzę, że dzięki opcji "Siedliska stworzeń akumulują potwory" karawany nie są aż tak koniecznie potrzebne. Chyba, że chodzi ci o coś innego niż karawany. A jak miałoby to wyglądać? Po zajęciu siedliska kliknęliśmy np. Shift-PPM na tym siedlisku i pokazałoby nam się okno dialogowe, gdzie możnaby wybrać opcję karawany. Czyli zapłacilibyśmy za jednostki a one zaczęłyby zmierzać do zamku przez nas wskazanego. Ale z każdym kolejnym tygodniem musielibyśmy pamiętać o wykupieniu karawany. A jak szybko by się poruszały? Szybciej od normalnego wysłanego bohatera po jednostki?

Cytat:
Ghosts and LeaderShip (0% gotowe) - znacznie polepsza umiejętności bojowe duchów, jednak trzeba patrzeć, czy nie jest ich za dużo. Gdy ich całkowite HP przekroczy [ilość hp całej armii * poziom bohatera] to duchy się zbuntują i zaatakują bohatera... a wtedy będzie źle.


Znaczy? Coś więcej poza normalną potyczką z zbuntowanymi Duchami?

Cytat:
Poza tym wzięcie do oddziału duchów oznacza tymczasową redukcje dyplomacji do zera, a potwory na mapie (oprócz duchów) nie będą chcieli się dołączać.


Na mapach losowych i tak się potwory nie przyłączają, gdyż wszystkie są ustawione jako 'agressive'. Więc opcja ta przyda się jedynie na autorskich mapach.

Cytat:
AI Boost (0% gotowe) - dzięki recieverowi AI można sprawidź że AI będzie wchodziło do nowych obiektów. Dzięki moim umiejętnością sprawie że AI będzie mądrze korzystało z każdego budynku... długa robota...


A jak ci się to uda to nie tylko ja, ale pozostali fani będą cię wielbili na kolanach!

Cytat:
Soldier's Pay (0% gotowe) - płacimy naszemu wojsku żołd


Może z tego wyjść ciekawa rzecz. Tylko trzeba to mądrze poprowadzić. Jaki żołd, na jakich zasadach, jakie to przyniesie korzyści a jakie minusy w przypadku źle opłacanych żołnierzy. I mam nadzieję, że żołd głównym czynnikiem, który będzie powodował, że wojsko nada się do walki.

Cytat:
Artifact On Map Boost (0% gotowe) - jak w Heroes II artefakty będą mogły mieć kilka warunków:

1) trzeba artefakt kupić za 2000 złota + [1-3] innego zasobu
2) walczyć z rozbujnikami (brak pytania "czy chcesz walczyć")
3) walczyć z jedną jednostką 7 lub 8 poziomu
4) umieć Leadership na mistrzu
5) umieć Wisdom na mistrzu


Sounds good :] Go on!

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 1 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Hmm... musze się tym zająć (AI Boost).

Jeśli zaś chodzi o mobilne stwory... chodzi o to, że stwory będą mogły podróżować na mapie BEZ bohatera.

Ostatnim skryptem zajme się najprędzej.

___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.