Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-04-27 1:00:37
Autor Wiadomość
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 18 kwietnia 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Może ktoś wkońcu odpowie na pytanie 58 o counterstrike(dodatkowe oddawanie). W sumie to nie uzywam tego czaru bo gram szybkie gry ale zawsze warto wiedzieć jak działa.
___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Mastorious



Dołączył: 30 grudnia 2002
Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów

Wysłany: 29 maja 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Cytat:
61. Broniąc lub atakując zamek na planszy są 2 hexy na których nie można wskrzeszać jednostek, gdy calkowicie zginą. Które to hexy?

Wiem że jak zginie pod bramą, od strony fosy to nie można wskrzesić. Drugiego hextu nie znam. :P

___________
What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 29 maja 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Oczywiście masz rację. Jest tylko jeden hex mój błąd w pytaniu. Hex na którym nie można wskrzeszać jest to 5 hex od prawej w bramie. Z ciekawszych rzeczy moge powiedzieć że jak na 7 hexie od prawej zginie jakas jednostka to broniący się nie może otworzyć bramy(atakujący też by nie wyszedł gdyby był w zamku) - wtedy żeby wyjść trzeba zburzyć bramę katapultą. Jak na 7 hexie od prawej stoi jakaś jednostka to broniący nie może wyjść przez bramę ani jej otworzyć aby zaatakować(atakujący też gdyby akurat był w zamku). Jak broniący wyjdzie z zamku i stanie na 7 hexie(6 i 5 hex w tym czasie bedzie wolny i brama się zamknie) to jednostka nie może już wrócić do zamku - brama się nie otworzy dopiero, gdy 7 hex bedzie wolny można wrócić .
___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 30 maja 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Cytat:
40.Wiemy że wygrywając bitwę ale posiadając w naszej armii tylko przywołane elementy nasz bohater znika, a co się stanie, gdy nie posiadamy magii ziemi i wygramy bitwę ale posiadamy tylko jednostki które w bitwie zostały zabite, a my je wskrzesiliśmy(jak wiemy jednostki wskrzeszone gdy nie posiadamy szkoły magii ziemi lub mamy ziemie na basic, po bitwie znikają) czy nasz bohater też zniknie?(to samo dotyczy animate death)

tse tse: Pozostanie nam jedna jednostka z tych które mieliśmy w armii - bohater nie zniknie. Czy jednostka która pozostanie musi być najsłabszą? - sprawdżcie kolejność wskrzeszania,


Załóżmy że mamy w armi 1 aniola i 20 pikmenow oraz 4 spell poweru, 5 wiedzy oraz ziemie na basic oraz wskrzeszenie. Atakujac np. 3 behemoty nasz aniolek ginie. Czy da sie go ocalic zeby po bitwie nie zniknął?

___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 11 sierpnia 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

2 nowe pytanka.
___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Altair



Dołączył: 8 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z daleka

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Cytat:
74.Jak sprawdzić bez walki ile w przybliżeniu jest jednostek np. w Dragon Utopii, Naga Bank, itp? W krypcie się nie da.

Należy wejść do Dragon Utopii (lub Naga Bank) następnie zrezygnować z pojedynku. Teraz po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Dragon Utopię otrzymamy przybliżone info o ilości smoków. (lub Nag w Naga Bank)

A oto moje pytania:

1. W jaki sposób "wytargować" u sprzedawcy artefaktów wyższą cenę za artefakt (nie budując w innych miastach sprzedawców artefaktów), kiedy to jest możliwe a kiedy nie.

2. Na mapie umieszczono event. (np. zasadzka lub ukryty skarb itp.) Pytanie w jaki sposób go zlokalizować.

___________
Per aspera, ad astra
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 16 sierpnia 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź jak najbardziej poprawna. Fajne nowe pytanka.
___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Grunthor



Dołączył: 6 maja 2004
Posty: 164
Skąd: Kozienice

Wysłany: 18 sierpnia 2005     Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD Odpowiedz z cytatem

Cytat:
75.(Altair)W jaki sposób "wytargować" u sprzedawcy artefaktów wyższą cenę za artefakt (nie budując w innych miastach sprzedawców artefaktów), kiedy to jest możliwe a kiedy nie.



Żeby wytargować wyższą cenę u sprzedawcy artefaktów(artifact merchants) bez budowania w innych miastach marketów(zbudowanie kolejnego sprzedawcy artefaktow nie podwyższy ceny za artefakt - cena jest podwyższana gdy zbuduje się market) należy mieć co najmniej 6 artefaktów ułożonych w plecaku bohatera(sloty na samym dole). Wybieramy arterakt z najwyższą ceną i klikamy na pieniądze jednak nie sprzedajemy tego artefaktu, a przesuwamy artefakty w plecaku tak, że w zaznaczony slot wpada kolejny artefakt jednak cena się nie zmienia nawet gdy artefakt kosztuje wielokrotnie mniej. Naciskamy tranzakcję i w ten sposób sprzedajemy najtańszy artefakt po cenie najdroższego. Równie dobrze można sprzedać najdroższy artefakt po cenie najtańszego.

___________
Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.