Autor |
Wiadomość |
Smith
Dołączył: 25 października 2004 Posty: 164
Skąd: Wygiełdów
|
Wysłany: 22 listopada 2004 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
pytanie 41
Trzeba zabić pierwowzór.
pytanie 46
To może połow a zaokrąglając w górę :lol:
___________ Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 22 listopada 2004 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Smith pytanie 41 jest to odpowiedź, którą chciałem otrzymać
pytanie 46 o feniksach możliwe że jakieś zaokrąglanie lub więcej procent ale jakbyś opisał jakieś testy. Zresztą to jest tylko program więc musi być jakiś wzór.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Smith
Dołączył: 25 października 2004 Posty: 164
Skąd: Wygiełdów
|
Wysłany: 23 grudnia 2004 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
co do tych Feniksów to wyszło mi w testach że na każde 5 Feniksów odradza sie 1 np.: z 80 odradza się 16 a z 320 odradza się 64.
___________ Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Drupi
Dołączył: 15 września 2004 Posty: 164
Skąd: z grobu
|
Wysłany: 23 grudnia 2004 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Pytanie 6:
Zarówno od 10 jak i od 11 ginie jedna jednostka (chyba).
Pytanie 19:
5 czarów na walkę.
___________ Nekropolia i tak jest najlepsza :twisted:. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 23 grudnia 2004 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Ad 46: No przecież każdy chyba wiedział, że wskrzesza się 20% zabitych feniksów (jeśli było ich na początku mniej niż 5, to wskrzesza się jeden). Co tu testować rzeczy oczywiste i dobrze opisane? To tak jakby się ktoś pytał ile jednostek moze wskrzesić X archaniołów albo jak często się zdarza podwójny atak u Dread knightów. Elementarne, drogi Watsonie.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Smith
Dołączył: 25 października 2004 Posty: 164
Skąd: Wygiełdów
|
Wysłany: 23 grudnia 2004 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
No tak to oczywiste, że jak zabijesz dwa Feniksy to odrodzi sie jeden czyli 20%.
___________ Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Drupi - pytanie 19 zgadza sie, a co do 6 to nie masz racji
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Elias (cytat): |
Ad 46: No przecież każdy chyba wiedział, że wskrzesza się 20% zabitych feniksów (jeśli było ich na początku mniej niż 5, to wskrzesza się jeden). Co tu testować rzeczy oczywiste i dobrze opisane? To tak jakby się ktoś pytał ile jednostek moze wskrzesić X archaniołów albo jak często się zdarza podwójny atak u Dread knightów. Elementarne, drogi Watsonie. |
Tylko jak wytłumaczyć fakt, że z 2 Feniksów mogą powstać 2 Feniksy. Nie chciałbym aby ktokolwiek wyrażał swoje opinie co do tego topicu, proszę jedynie o odpowiadanie na pytania.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Wytłumaczyć to można błędami w grze. Jeżeli na początku mamy 5 lub więcej feniksów (w sumie, niezależnie na ile oddziałow są one podzielone) to zawsze po eliminacji każdego oddziału, jeśli ilość do tej pory zabitych feniksów przekracza wielokrotność 5, wskrzesza się odpowiednia ilość feniksów (na przykład jeśli na początku mamy 3 oddziały feniksów: 4,4,2,po zabiciu pierwszego oddziału nie wskrzesi się nic, po zabiciu drugiego 1 feniks, po zabiciu trzeciego 1 feniks - w sumie 2) - zawsze jest to 20% stanu początkowego zaokrąglone w dół.
Jeśli na początku mamy mniej niż 5 feniksów, w teorii zawsze wskrzesi się tylko jeden feniks (po wyeliminowaniu wszystkich lub ponad połowy - jeśli mamy więcej niż jeden oddział). Ale tu już się pojawiają błędy w grze:
- Jeśli w momencie zabicia feniksa nie mamy punktów ruchu w danej turze, to się feniks nie wskrzesi, dla sprawdzenia dla zainteresowanych:
oddział 4 feniksów, podlatuje do przeciwnika bez ataku i daje się zabić w tej turze podczas ataku przeciwnika - feniks nie wskrzesi się!
tak samo, ale atak przeciwnika dopiero w kolejnej turze, gdy feniksy czekają - feniks się wskrzesi
- Inny błąd przy małej ilości feniksów: mamy na początku oddziały 3 i 1,
atakują 3 feniksy, giną - wskrzeszają się 2 feniksy, chociaż powinien tylko jeden.
Jak ktoś chce uznać wiedzę o wykorzystaniu ewidentnych błędów w grze za ekstremalną, to proszę bardzo, ja tam wolę się opierać na tym jak gra powinna się według opisu zachowywać i jak się normalnie zachowuje: do 4 feniksów - wskrzesza się zawsze jeden, od 5 feniksów w górę - wskrzesza się 20% zaokraglone w dół.
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 3 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Wielkie dzięki Elias za udzielenie odpowiedzi na pytanie o feniksach. Rzeczywiście jeśli rozdzielone oddziały traktujemy jako całość to wszystko staje sie jasne. Thanks.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Xexilex
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z GRANDY
|
Wysłany: 4 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
11.Czym zdejmujemy antymagię?
Dispellem na exp
10.Efreet sultan są odporne na ogień więc nie można im dać fire shield(tarczy ognia) Co zrobić żeby im tę tarczę jednak dać i jaki jest efekt?
kulka od resistow i mozna walic na nie wszystko mimo tarczy nie odda ona dwa razy tylko jeden raz
Czy antymagią zdejmujemy negatywne czary?
Tak mozna traktowac go jak dispell z jedna roznica ze czary typu benefits zostaja czyli blessy prayery i inne
___________ http://www.granda.prv.pl/ Bubba ? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 5 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Xexilex - 10,11,12 prawidłowo
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Xexilex
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z GRANDY
|
Wysłany: 7 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
36.Co się stanie gdy nie ulepszone harpie zaatakują drzewa z odległości większej niż jeden hex, a następnie drzewa zostaną zabite i jak się uwolnić od związania(za pomocą 2 czarów)?
harpie wroca skoro atakuja i zabijaja to drzewce nawet nie oddadza :). Co do tych dwoch czarow to antymagia i dispell cure nie dziala!
6.Ile jednostek może maksymalnie zginąć od „stare breath”(zabójczego spojrzenia) 10 mighty gorgon? A ile maksymalnie jednostek może zginąć od „stare breath”(zabójczego spojrzenia) 11 mighty gorgon? Chodzi tylko o „stare breath”(zabójcze spojrzenie), nie uwzględniamy obrażeń zadawanych przez gorgony! Zauważcie analogię.
1-10 teoretycznie max 2 od 11-15 3 od 16-20 4 i tak dalej co piec zwieksza sie liczba zabitych o 1 z 20% szansa na death stare
___________ http://www.granda.prv.pl/ Bubba ? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 7 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Xexilex pytanie 36 moze zle zadalem gdyz chodzilo mi o to ze charpie nie ulepszone atakuja drzewa ktore oddaja charpiom i nie gina , a nastepnie jakas jednostka ktora ktora jest w aliasie z charpiami zabija drzewa.
co do czarow zdejmujacych zwiazanie to sie zgadza tylko dispell, antymagia nie uwalnia od zwiazania.(jest inny czar)
Co do pytania 6 o gorgonach to nawet 20 mighty gorgon nie jest w stanie zabic 3 jednostek tylko od death stare. jak dlugo bym nie testowal tak nie ma szans na zabicie 3.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Xexilex
Dołączył: 26 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Z GRANDY
|
Wysłany: 9 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
ktos mi posta wywalil :( Powtarzam zatem odpowiedz i dopelniam
Harpie wroca i beda przytwierdzone korzeniami nie beda mogly sie ruszac tylko atakowac na 1 hex od hexa na ktorym aktualnie sie znajduja. Zabicie drzewcow nie usunie korzeni dopiero ponowne zaatakowanie drzewcow na harpie z odleglosci 1 hexa spowoduje to iz zabicie drzewcow usunie korzenie. Oczywiscie harpie moga oddawac.
Co do krowek to liczba wynosi 1 krowka za kazde rozpoczete 10 krowek czyli 1-10 jest mozliwosci zabicia 1 creaturki przy 11-20 2 kreturek i tak dalej, tutaj wynikly pewne niescislosci w zwiazku z blednymi informacjami :)
___________ http://www.granda.prv.pl/ Bubba ? |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 10 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Xexilex 6 i 36 odpowiedzi poprawne. W 36 jakim jeszcze czarem oprocz dispell ktory wymieniles, zdejmujemy związanie.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 10 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
to sie ja wypowiem co do tych krowek
xexu twoja 1 odp byla prawidlowa
11 krowek ma 8 promila szans na zabicie 3 jednostek na raz wiec nie dziw sie ze ci to nie wychodzi. ale skoro rozmawiamy o teori to fakty sa takei ze 11 krowek moze zabic 3 jednostki
ja kiesys robilem b dokladne testy i z wieloma powtorzeniami i wyszlo mi ze szanse na zabicie 1 jednostki sa wyzsze niz 20% za kazde ropoczerte 5 szt gorgon ale niestety juz tych testow nie mam wiec bede trzymal sie teorii
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 10 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Kto mi powie, co to za dziwny obiekt w mapie AB Czempioni Gelei (Gelea's Chamions)? Znajduje się w podziemiach i ma współrzędne w edytorze map x - 29, y - 70. W grze to działa jako Chata Gnolli, która oczywiście inaczej wygląda! Czyżby to był kolejny zapomniany projekt, jak ten na mapie Zima Tytanów, który potem wogowcy przerobili na jarmark czasu?
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 11 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Siny (cytat): |
11 krowek ma 8 promila szans na zabicie 3 jednostek na raz wiec nie dziw sie ze ci to nie wychodzi. ale skoro rozmawiamy o teori to fakty sa takei ze 11 krowek moze zabic 3 jednostki
ja kiesys robilem b dokladne testy i z wieloma powtorzeniami i wyszlo mi ze szanse na zabicie 1 jednostki sa wyzsze niz 20% za kazde ropoczerte 5 szt gorgon ale niestety juz tych testow nie mam wiec bede trzymal sie teorii |
Według ciebie to 20 gorgon powinno zabić 4 jednostki, tylko dlaczego 20 gorgon nigdy nie zabije nawet 3 jednostek?
Według moich testów 20 gorgon jest w stanie maksymalnie zabić 2 jednostki tylko przez stare breath.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Siny
Dołączył: 9 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 12 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
masz duzo racji, sprawdszilem to w domq na duzej liczbie powtorzn i pomijajac kwestie konkretnego prawdopodobienstwa wyszlo mi ze 10 gorgon powinno zbijac 1 jednostke. oczywiscie prawdopodobienstwo ma duze znaczenie przy malej liczbie gorgon bo przy ilosciach gorgon 50+ to juz mozna tak uprascic ze 10-->1.
___________ szukasz twardych wojowników? http://www.granda.prv.pl/ |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 14 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
W sprawie gorgon to z Sinym ustaliliśmy że zamieszczona przezemnie odpowiedz jest poprawna.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 15 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Kilka odpowiedzi :lol:
1.Ile rund trwa postarzenie? Czy jednostki raz postarzone można postarzeć ponownie? Jeśli tak to jaki jest tego efekt?
3 Rundy, można ponownie postarzać, ale nie daje to żadnego efektu.
2.Jakimi czarami można zdjąć postarzenie? Czy antymagia usunie postarzenie?
Uleczenie(Cure), Dispel odwrócenie zaklęć,antymagia na exp. nie usunie postarzania.
3.Jakimi czarami oprócz cure(uleczenie) oraz dispel(odczarowanie) zdejmujemy blind(oślepienie)? Wymienić wszystkie.
Antymagia, czary ofensywne rzucone tak aby zadały obrażenia naszej oślepionej jednostce tzn. łańcuch piorunów ,deszcz meteorytów,kula ognia armagedon ,inferno, frost, ring
5.Ile punktów życia wskrzesza 1 Archanioł? Jaki jest warunek wskrzeszania?
100 punktów życia, Jednostka musi być z tych które da się wskrzesić a poza tym jeden archanioł może wskrzeszać tylko te jednostki które nie mają więcej niż 100 życia.
22.Zakładamy, że my mamy 1 behemota, a przeciwnik 1 diabła. Jednostka przeciwnika nosi magiczne lustro. Rzucamy na przeciwnika czar blind(oślepienie), który zostaje odbity. Co się stanie?
Oślepi nam behemmota, ale mamy ruch – niezłe jajo :D a potem już nie tzn. w następnej kolejce
26.Zakłóżmy, że my i przeciwnik nosimy orb of vulnerability. My mamy 1 archanioła, a przeciwnik 1 feniksa. My zakładamy na archanioła tarczę ognia. Gdy feniks uderzy naszego archanioła to czy tarcza ognia mu odda? To samo dotyczy jednostek odpornych na ogień jak efreet, efreet sultan, firebird, fire elemental, energy elemental.
Nie
27.Zakłóżmy, że my i przeciwnik nosimy orb of vulnerability. My mamy 1 archanioła, a przeciwnik 1 feniksa. My zakładamy na archanioła magiczne lustro. Przeciwnik rzuca na nas czar curse(klątwa,przekleństwo). Jednak zostaje on odbity. Czy feniks zostanie przeklęty ?
Tak
29.Co się dzieje, gdy rzucamy czar forgetfulness i zostanie on odbity magicznym lustrem, a my nie posiadamy jednostek strzelających?
Nic się nie stanie, tzn. czar zostanie odbity ale nasze jednostki są odporne więc tak jak czasami nie uda nam się zaczarować krasnoluda
37.Co się stanie gdy w dragon utopii zginą smoki i nasz bohater?Czy kolejny bohater będzie walczył?
Nie będzie walczył, ale dostanie kaskę i artefakty.
50.Nekromancja - jaką część szkieletów tracimy gdy nekromujemy szkielety ulepszone.
Wskrzeszamy 1/3 mniej szkieletów, tak samo gdy mamy płaszcz i wskrzeszamy inne jednostki
52.Czy Magic mirror odbija czary rzucane przez feary dragon oraz czar lightning rzucany przez tunderbirds?
Nie
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 15 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
tse tse - wspaniale, wszystkie odpowiedzi poprawne.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 15 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dodałem dwa nowe pytanka. Prawda, że debilnie łatwe? Pozory mylą!
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 27 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
4.
- Mumie wskrzeszamy standardowo animate deadem;
- Gargulce, Golemy to se ne da :);
- tych też se ne da, nawet pomimo kuli: Gargulce, Golemy, Żywiołak (sztormu, lodu, energii, magmy, magii), żaden ze smoków z poziomów wyzszych niż 7.
20. Magic Mirror działa tylko na czary rzucone dokładnie na jednostkę chronioną lusterkiem.
|
|
Powrót do góry
|
|
|