Autor |
Wiadomość |
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Neocount (cytat): |
4.
- Mumie wskrzeszamy standardowo animate deadem;
- Gargulce, Golemy to se ne da :);
- tych też se ne da, nawet pomimo kuli: Gargulce, Golemy, Żywiołak (sztormu, lodu, energii, magmy, magii), żaden ze smoków z poziomów wyzszych niż 7. |
Smoki z poziomu wyzszego akurat da sie wskrzesic i nie trzeba nawet nosic kuli, jest wsrod nich tylko jeden smok ktorego nie da sie wogole wskrzesic
Cytat: |
20. Magic Mirror działa tylko na czary rzucone dokładnie na jednostkę chronioną lusterkiem. |
Taką odpowiedz chcialem otrzymac. Dodam tylko że rzucając np.slow na advance przeciwnik może go odbic lustrem, a rzucając slow na expert przeciwnik już nie odbije go.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Neocount (cytat): |
4.
- tych też se ne da, nawet pomimo kuli: (...) żaden ze smoków z poziomów wyzszych niż 7. |
Racja, moja głupota, chciałem wskrzeszać z za niskim powerem :oops:
Grunthor (cytat): |
Smoki z poziomu wyzszego akurat da sie wskrzesic i nie trzeba nawet nosic kuli, jest wsrod nich tylko jeden smok ktorego nie da sie wogole wskrzesic
|
Hmm teraz po tym, jak zrobiłem testy, to wydaje mi się, że wszystkie się da. Łącznie z kryształowym, bo o tym, jak sądzę mówiłeś.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Neocount (cytat): |
Hmm teraz po tym, jak zrobiłem testy, to wydaje mi się, że wszystkie się da. Łącznie z kryształowym, bo o tym, jak sądzę mówiłeś. |
Tak mówiłem o kryształowym i masz racje jednak da się go wskrzesić. ressurectem. Dzięki.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
21. Hipnoza, Frenzy, Forgottenfulness, Prayer tak pod warunkiem, że mamy Orb of Vulnerability;
Sorrow, Blind, Sacrafice, Mirth, Ages nie działają w żadnej sytuacji;
55. Tarcza klonu nie odda
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Neocount - pytanie 55 zgadza się
Co do 21 to nie do końca dobrze, gdyż prayer działa na umarłych nawet bez kuli, brakuje w twojej odpowiedzi jednego czaru który wymieniłem w pytaniu.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Neocount
Dołączył: 23 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd: Ciemna strona mocy
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Wybacz, gapa jestem i tyle. No więc berserk zadziała z kulą.
Co do prayera, to się zdziwiłem :roll: , ale racja jest po twojej stronie.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 28 stycznia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Wkońcu doszliśmy do porozumienia. Twoja odpowiedż poprawna.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 14 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dodałem 3 nowe pytanka. Have fun.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
25.
Cytat: |
Czy noszenie artefaktów dyplomatycznych statesman’s medal(medal męża stanu?),diplomat’s ring(pierścień dyplomatyczny) oraz ambassador’s sash(pas ambasadora) powoduje, że jednostki będą przyłączały się za niższą cenę czy artefakty te obniżają tylko cenę, gdy wykupuje się nasz bohater? |
Artefakty te powodują tylko zmniejszenie się kosztów poddania się
Cytat: |
Czy artefakty te działają gdy nie mamy wyuczonej dyplomacji? |
Tak
Cytat: |
Jaka jest w przybliżeniu szansa, że gdy mamy wyuczoną dyplomację uciekające przed naszą armią jednostki przyłączą się? |
Na poziomie podstawowym 25% potworów, które normalnie by uciekły przed naszą armią przyłancza się
Na poziomie zaawansowanym 50% potworów, które normalnie by uciekły przed naszą armią przyłancza się
Na poziomie mistrzowskim 100% potworów, które normalnie by uciekły przed naszą armią przyłancza się
Cytat: |
O ile procent każdy z tych artefaktów obniża cenę naszego wykupienia się? |
O 10%
Cytat: |
Czy noszenie dwóch identycznych artefaktów zwiększa procenty?
|
Można mieć na sobie tylko dwa pierścienie, ale i tak koszty poddana się nie zmniejszają się
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 23 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dragonthan - wszystko sie zgadza. Ominales tylko jedno pytanko: Za jaką cenę jednostki przyłączają się do nas? - mialem na mysli porownanie ceny po ktorej przylaczaja sie jednostki do ceny po ktorej kupujemy jednostki w zamku.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
39.
Cytat: |
Gdy feniks w danej rundzie nie będzie atakował gdyż naciśniemy klepsydrę(wait-czekanie), a następnie nasz feniks zostanie zabity ale powstanie z popiołów to czy w tej rundzie będzie się ruszał? |
Nie będzie ruszał.
Cytat: |
A gdy na początku rundy nasz feniks zostanie zabity przez szybszą jednostkę to czy odrodzony z popiołów feniks będzie miał w tej rundzie ruch? |
Również nie będzie ruszał.
42.
Cytat: |
Czy czar ochrona przed ogniem zmniejsza obrażenia zadawane przez tarczę ognia effreet sultan? |
Zmniejsza obrażenia
43.
Cytat: |
Gdy weźmiemy podczas bitwy defens(tarczę) to ile punktów otrzymujemy do obrony?(podać procenty) |
Zależne jest od posiadania umiejętności magi ziemi:
Poziom Podstawowy - zmniejsza o 15%
Poziom Zaawansowany - zmniejsza o 30%
Poziom Mistrzowski - zmniejsza o 30% (wszystkim jednostkom)
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Czy klon archaniołów może wskrzeszać własne jednosti.I czy jeżeli je się wskrzesi to zostają one po bitwie czy znikają jak podczas wskrzeszania na poziomie magi ziemi podstawy.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr. Rabbit
Dołączył: 6 stycznia 2004 Posty: 164
Skąd: Imperium Kinugów
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Czy da się przewidzieć rozkład bohaterów w Tawernach poszczególnych graczy? Czy ktoś rozgryzł wzór na pojawianie się konkretnych bohaterów w Tawernach?
O co mnie chodzi. 1 tygodnia jest dany bohater w naszej Tawernie, po ilu tygodniach teoretycznie powinien się w niej znowu pojawić i od czego to zależy.
Uciekłem bohaterem z pola walki 7 dnia i nie miałem kasy na jego wykupienie. Po jakim czasie powinien być znowu dostępny?
Nie wiem czy odpowiedzi na te pytania wogóle istnieją, ale jeśli tak to dobrze byłoby wiedzieć :P.
Zdravim
Mr. Rabbit
___________ Mimo wszystko dzięki Ci Hetmanie :) a mnie i tak możecie powiesić jak Skrytobójce. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
Czy klon archaniołów może wskrzeszać własne jednosti.I czy jeżeli je się wskrzesi to zostają one po bitwie czy znikają ? |
Klonując archanioła klon będzie mógł za każdym razem używać jednorazowego wskrzeszania nawet gdy klonowany archanioł użył już wskrzeszenia lub gdy są to kolejne klony tego samego archanioła.
Jednostki wskrzeszone przez klon nie znikają po bitwie.
Dzięki za pytanie.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Nove pytanko:
W jaki inny sposób można usunąć miny w tower(forteca)?? Pierwszy to po prostu "nadepnięcie" na nie. A jaki jest jeszcze inny sposób??
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dispell na expercie zadziała :D
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Grunthor (cytat): |
Klonując archanioła klon będzie mógł za każdym razem używać jednorazowego wskrzeszania nawet gdy klonowany archanioł użył już wskrzeszenia lub gdy są to kolejne klony tego samego archanioła.
Jednostki wskrzeszone przez klon nie znikają po bitwie. |
Dzięki za odpowiedż.
Pozdro
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Ile procent dodają do ruchu rękawiczki oraz buty?
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Tse Tse
Cytat: |
Dispell na expercie zadziała |
Dobrze, ale jest jeszcze jeden czar...
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Ile maxymalnie wojska mieści się w legionie(podać ilość).
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
Ile maxymalnie wojska mieści się w legionie(podać ilość). |
9999
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Wydaje mi sie jednak że max to 4000szt.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dragonthan (cytat): |
Tse Tse
Cytat: |
Dispell na expercie zadziała |
Dobrze, ale jest jeszcze jeden czar... |
Można jeszcze przywołać żywiołaki.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 24 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Cytat: |
Można jeszcze przywołać żywiołaki. |
Ale to bedzie to samo co ruch zwykłej jednostki na miny i ich detonacja... jest jeszcze jeden czar, którym pozbędziemy się min...
Cytat: |
Ile maxymalnie wojska mieści się w legionie(podać ilość).
|
To zależy...
Jeśli mówimy o jednostkach u bohatera to może ich być 9999, ale natomiast jeśli mówimy o jednostkach wolno stojących na planszy to może ich być max 4000.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dragonthan - pytanie 39 oraz 42 dobrze. W 43 mialem na mysli wziecie tarczy czyli nacisniecie przycisku a nie uzycie czaru. Za żle sformulowane pytanie przepraszam.
Cytat: |
64.(Rytu Mullich)Ile procent dodają do ruchu rękawiczki oraz buty? |
Rękawiczki dodają +3 ruchy bohaterowi
Buty dodają +6 ruchów bohaterowi.
Mogę dodać że stajnia dodaje +4 ruchy bohaterowi.
Razem bohater ruszyłby się o 13 ruchów więcej.
Cytat: |
63.(Dragonthan)W jaki inny sposób można usunąć miny w tower(forteca)?? Pierwszy to po prostu "nadepnięcie" na nie. A jaki jest jeszcze inny sposób? |
remove obstacle na expercie usuwa tylko jedną minę - na niższym poziomie nie usuwa min.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|