Autor |
Wiadomość |
Nami
Dołączył: 9 czerwca 2003 Posty: 164
Skąd: From the night I kissed you goodbye...
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
Wydaje mi sie jednak że max to 4000szt. |
No to źle Ci się wydaje. Bo tą liczbą jest 9999 (tak jak Getyr mówił) - sprawdzałam kiedyś w edytorze map, ile może być maxymalnie armii w puszce pandory.
___________ I loved you a lot
to need you a lot
I leave you alone...
Guano Apes - Living in a lie |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Nami (cytat): |
No to źle Ci się wydaje. Bo tą liczbą jest 9999 (tak jak Getyr mówił) - sprawdzałam kiedyś w edytorze map, ile może być maxymalnie armii w puszce pandory. |
Sam sprawdziłem i rzeczywiście w Puszce może być 9999, ale wolno stojące, neutralne oddziały mogą mieć maksymalnie 4000 jednostek. Także Rytu miał więcej racji niż my, a raczej niż ja. :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Cytat: |
65.(Rytu Mullich)Ile maxymalnie wojska mieści się w legionie(podać ilość). |
Sprawdziłem i wyniki mogą zdziwić każdego ale tak jest naprawdę.
Co do 4000 jednostek wolno rozstawionych na planszy to Rytu Mullich miał rację - nawet gdy w konstruktorze wpiszemy 9999 to i tak na planszy pojawi się tylko 4000 tych jednostek. Nawet po tygodniu nie przybędzie żadna jednostka.
Co do maksymalnej liczby jednostek które bohater może mieć w jednym slocie to jest to liczba napewno 6 cyfrowa lub większa - ustawiając w konstruktorze w dwóch bohaterach w każdym slocie po 9999 a nastepnie łącząc oddziały otrzymałem liczbę 137000 w jednym slocie ! Nie wiem jakie jest ograniczenie i chyba nie ma większego sensu sprawdzać bo i tak nikt nigdy nie uzbiera takiej armii.
W puszcze pandory można maksymalnie mieć 7 slotów po 9999 jednostek.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Elias
Dołączył: 6 czerwca 2000 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Aż tyle to może nie, ale do faktycznych ograniczeń daje się dojść. Choćby na mapce Lord of War mozna sobie zebrać tyle szkieletów, że ograniczenia zaczynają doskwierać. Dopóki armia nie zmienia właściciela nie ma problemu, ale kiedy spróbujemy przenieść oddział większy niż 32767 do armii drugiego bohatera, to wyniki moga być ciekawe (ujemna ilość jednostek), przy przenoszeniu jednostek do garnizonu ograniczenie wynosi 65535 (albo odwrotnie, bardzo dawno grałem w LoW).
___________ There can be only one! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Grunthor
Cytat: |
remove obstacle na expercie usuwa tylko jedną minę - na niższym poziomie nie usuwa min. |
Prawidłowo
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Rytu Mullich
Dołączył: 17 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z nikąd(to taka kraina)
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Czy posiadając wiedzę na poziomie podstawowym lub zaawansowanym jesteśmy w stanie rzucić jakikolwiek czar poziomu 5np:Flay używając do tego celu scrola?
Cytat: |
66.W jaki sposób nauczyć naszego bohatera czaru nawet 4 poziomu nie posiadając umiejętności wisdom(mądrość)? W ramach podpowiedzi dodam że czaru 5 poziomu się już nie da. |
Wydaje mi się że poprzez scrola z czarem z tego poziomu oraz książkę danej magi.
___________ Wałbrzych wita(Piaskowa Góra zaprasza). |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Rytu Mullich (cytat): |
Czy posiadając wiedzę na poziomie podstawowym lub zaawansowanym jesteśmy w stanie rzucić jakikolwiek czar poziomu 5np:Flay używając do tego celu scrola? |
Wystarczy posiadać tylko książkę aby można było rzucać czary ze scroli - scroll bez książki nie działa, nie musimy mieć wtedy umiejętności wisdom(wiedza).
Cytat: |
Cytat: |
66.W jaki sposób nauczyć naszego bohatera czaru nawet 4 poziomu nie posiadając umiejętności wisdom(mądrość)? W ramach podpowiedzi dodam że czaru 5 poziomu się już nie da. |
Wydaje mi się że poprzez scrola z czarem z tego poziomu oraz książkę danej magi. |
Jest inna metoda aby nauczyc bohatera. I nie są do tego potrzebne żadne artefakty ani scrole.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 25 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Grunthor (cytat): |
Jest inna metoda aby nauczyc bohatera. I nie są do tego potrzebne żadne artefakty ani scrole. |
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, żę chodzi o umiejętność Sokoli Wzrok, gdzie na exp. możemy się nauczyć od przeciwnika czarów 1-4 poziomu.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26 lutego 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Getyr (cytat): |
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, żę chodzi o umiejętność Sokoli Wzrok, gdzie na exp. możemy się nauczyć od przeciwnika czarów 1-4 poziomu. |
Zgadza się, nie musimy mieć wogóle umiejętnośći wisdom(mądrość) aby przejmować czary od przeciwnika.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mr.Pool...
Dołączył: 24 września 2000 Posty: 164
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
11.Czym zdejmujemy antymagię?Dispell na którym poziomie zdejmuje antymagię z naszych jednostek, a na którym poziomie z jednostek przeciwnika?
tse tse: ważkami
Xexilex: Dispellem na exp
Z naszych jednostek zdejmujemy antymagie i inne czary Dispell na poziomie 0 - 3, natomiast z wrogich jednostek Dispelem na poziomie 2 i 3.
___________ ... i tylko tyle mam do powiedzenia ;) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 1 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Mr.Pool... - pytanie 11 zgadza sie.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 18 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Nove pytanka:
1)W jaki sposób przenosić się po teleportach bez cofania się o krok z niego, po to by wejść jeszcze raz? To samo tyczy się młyna, wiatraka i innych budowli na planszy.
2)Jaki musi być spełniony warunek, aby na planszy stanąć obok potwora w odległości jednej kratki od niego, tak aby z nim nie walczyć i żeby nie pojawił się komunikat o walce oraz żeby można było się od tego potwora oddalić, ale: wykluczamy przypadek pojawienia się potwora obok nas w pierwszym dniu tygodnia przy dublowaniu się populacji.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
tse tse
Dołączył: 12 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Białobrzegi n. Pilicą
|
Wysłany: 18 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
1. spacja :)
2. można się przenieść wrotami wymiarów
___________ Hattrick VII.42 - moja liga
Pilica piłkarska stolica :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 18 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Tse Tse:
Ad.1 Good (banalne było no nie :wink: )
Ad.2 Prawidłowo, ale jest jeszcze jedna zależność (podpowiem że nie ma nic wspólnego z magią)
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Getyr
Dołączył: 27 stycznia 2005 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Będe zgadywał może chodzi właśnie o to, że gdy wyjdziemy np. z podziemi i staniemy przy potworze po drugiej stronie, naciskamy spację i się oddalamy bezpiecznie, podobnie jest przy portalach....Ale nie jestem pewien
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 18 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Getyr zgadza się, ale uwaga: jest jeszcze jedna sytuacja :!: (Przypominam że jest to konkretny przypadek)
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 19 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Gdy dwie jednostki stoją przy sobie to gdy pierwszą podbijemy znajdziemy sie przy drugiej.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 19 marca 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
I tym samym wszystkie trzy możliwości zostały już napisane :wink:
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 12 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Nove pytanko:
Jesteśmy nekromantą, idziemy na bitwe przeciwko 100 pikienierom. Mamy zdolność nekromancji 10%. Wygrywamy bitwe, uczymy się zdolności nekromancji 20%. Pytanie brzmi: Czy wskrzesimy 10% czy 20% poległych??
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Dragonthan (cytat): |
Nove pytanko:
Czy wskrzesimy 10% czy 20% poległych?? |
Wskrzesimy 10% poległych ... Poziom nekromancji postaci jest sprawdzany w grze przed rozpoczęciem walki a nie po jej zakończeniu ....
Jeżeli pytanie ma być podchwytliwe to z neromancy amplifier wskrzesimy oczywiście te 20% :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Dragonthan
Dołączył: 27 września 2004 Posty: 164
Skąd: Smokozord --> twierdza Gorlice
|
Wysłany: 14 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Akurat nie było tutaj żadnego podtekstu podchwytliwego :) Poprawnie.
___________ Wróg u Bram... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 15 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
To ja też mam pytanie ... :)
Mamy orb of inhibition na herosie i armor of the damned ...
Pytanie :
-Czy zbroja puści czary na początku walki ?
-Czy ma na to wpływ kto w trakcie walki posiada orb ? ....
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
To ja też mam pytanie ... :)
Mamy orb of inhibition na herosie i armor of the damned ...
Pytanie :
-Czy zbroja puści czary na początku walki ?
-Czy ma na to wpływ kto w trakcie walki posiada orb ? .... |
Podoba mi sie to pytanie. Pewnie wszyscy myslą że czary nie dzialają ale jest odwrotnie. Armor of the damned rzuci czary na przeciwnika niezależnie od tego kto posiada orb of inhibition.
Mam pytanko o podobnej tematyce.
Czy nosząc orb of inhibition jednostki będą używały swoich magicznych specjalności jak: Unicorn - oślepienie, Thunderbird - lightning, Archangel - ressurection, Enchanter - przypadkowy czar oraz Feary Dragon - przypadkowy czar? Przy Feary Dragon proszę o dokładny opis.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
[quote="Grunthor"] Pewnie wszyscy myslą że czary nie dzialają ale jest odwrotnie. Armor of the damned rzuci czary na przeciwnika niezależnie od tego kto posiada orb of inhibition.
[quote]
Dobra odpowiedź ...Ma to również ogromną zaletę taktyczną ... Przeciwnik nie może puścić dispela ... :)
Cytat: |
Czy nosząc orb of inhibition jednostki będą używały swoich magicznych specjalności jak: Unicorn - oślepienie, Thunderbird - lightning, Archangel - ressurection, Enchanter - przypadkowy czar oraz Feary Dragon - przypadkowy czar? Przy Feary Dragon proszę o dokładny opis. |
Faeri dragon napewno może czarować .... trzeba wcisnąć R albo wejśc w zakładkę stworzenia i kliknąć na jego książce czarów (taka ikonka) .... Wiem też że aniołek ani Pit Fiend nie puści Ressurecta ... ale i tu uwaga : Jeżeli mamy Faeri dragony to da się to obejść !!!!
Idzie nasz anioł ... normalnie nie może wskrzesić ale klikamy na naszym smoku i na jego książce i odziwo możemy rzucić ressurection aniołkiem (musimy tylko na naszą jednostkę wycelować i dostać czar o polu działania a nie jednostce )... taki mały bug w grze :) ...
Co do innych zdolności to jestem pewny że Dendroid opęta a Gorgona zabójczo spojrzy ...
Podobnie smok necropolis ... acha Feniks się odrodzi .... ale co do reszty to nie wiem ....
Co do Unicorna czy Enchantera to myślę , że te czary nie zadziałają które normalnie są też w naszej książce . Ale to tylko takie zgadywanie :)
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Odpowiedzi się zgadzają. Co do wskrzeszania Archaniołami to nie wiedziałem. Moge dodać że unicorny mogą oślepiać, a thunderbirdy uderzać piorunem.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|