Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom
dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy
Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i
osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy
Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Autor |
Wiadomość |
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 18 kwietnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Może ktoś wkońcu odpowie na pytanie 58 o counterstrike(dodatkowe oddawanie). W sumie to nie uzywam tego czaru bo gram szybkie gry ale zawsze warto wiedzieć jak działa.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Mastorious
Dołączył: 30 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Z Krainy Duchów
|
Wysłany: 29 maja 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Cytat: |
61. Broniąc lub atakując zamek na planszy są 2 hexy na których nie można wskrzeszać jednostek, gdy calkowicie zginą. Które to hexy?
|
Wiem że jak zginie pod bramą, od strony fosy to nie można wskrzesić. Drugiego hextu nie znam. :P
___________ What is worse: Nothing to defend or no one to defend it??
Without warriors there can be no war.
Even the smallest person can change the course of the future.
Szukasz dobrych map i recenzentów?? - http://nowebractwo.w.interia.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 29 maja 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Oczywiście masz rację. Jest tylko jeden hex mój błąd w pytaniu. Hex na którym nie można wskrzeszać jest to 5 hex od prawej w bramie. Z ciekawszych rzeczy moge powiedzieć że jak na 7 hexie od prawej zginie jakas jednostka to broniący się nie może otworzyć bramy(atakujący też by nie wyszedł gdyby był w zamku) - wtedy żeby wyjść trzeba zburzyć bramę katapultą. Jak na 7 hexie od prawej stoi jakaś jednostka to broniący nie może wyjść przez bramę ani jej otworzyć aby zaatakować(atakujący też gdyby akurat był w zamku). Jak broniący wyjdzie z zamku i stanie na 7 hexie(6 i 5 hex w tym czasie bedzie wolny i brama się zamknie) to jednostka nie może już wrócić do zamku - brama się nie otworzy dopiero, gdy 7 hex bedzie wolny można wrócić .
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 30 maja 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Cytat: |
40.Wiemy że wygrywając bitwę ale posiadając w naszej armii tylko przywołane elementy nasz bohater znika, a co się stanie, gdy nie posiadamy magii ziemi i wygramy bitwę ale posiadamy tylko jednostki które w bitwie zostały zabite, a my je wskrzesiliśmy(jak wiemy jednostki wskrzeszone gdy nie posiadamy szkoły magii ziemi lub mamy ziemie na basic, po bitwie znikają) czy nasz bohater też zniknie?(to samo dotyczy animate death)
tse tse: Pozostanie nam jedna jednostka z tych które mieliśmy w armii - bohater nie zniknie. Czy jednostka która pozostanie musi być najsłabszą? - sprawdżcie kolejność wskrzeszania, |
Załóżmy że mamy w armi 1 aniola i 20 pikmenow oraz 4 spell poweru, 5 wiedzy oraz ziemie na basic oraz wskrzeszenie. Atakujac np. 3 behemoty nasz aniolek ginie. Czy da sie go ocalic zeby po bitwie nie zniknął?
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 11 sierpnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
2 nowe pytanka.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 16 sierpnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Cytat: |
74.Jak sprawdzić bez walki ile w przybliżeniu jest jednostek np. w Dragon Utopii, Naga Bank, itp? W krypcie się nie da. |
Należy wejść do Dragon Utopii (lub Naga Bank) następnie zrezygnować z pojedynku. Teraz po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Dragon Utopię otrzymamy przybliżone info o ilości smoków. (lub Nag w Naga Bank)
A oto moje pytania:
1. W jaki sposób "wytargować" u sprzedawcy artefaktów wyższą cenę za artefakt (nie budując w innych miastach sprzedawców artefaktów), kiedy to jest możliwe a kiedy nie.
2. Na mapie umieszczono event. (np. zasadzka lub ukryty skarb itp.) Pytanie w jaki sposób go zlokalizować.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16 sierpnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Odpowiedź jak najbardziej poprawna. Fajne nowe pytanka.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|
Grunthor
Dołączył: 6 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 18 sierpnia 2005 Exstremalna wiedza o HOMM3 SOD
|
|
|
Cytat: |
75.(Altair)W jaki sposób "wytargować" u sprzedawcy artefaktów wyższą cenę za artefakt (nie budując w innych miastach sprzedawców artefaktów), kiedy to jest możliwe a kiedy nie. |
Żeby wytargować wyższą cenę u sprzedawcy artefaktów(artifact merchants) bez budowania w innych miastach marketów(zbudowanie kolejnego sprzedawcy artefaktow nie podwyższy ceny za artefakt - cena jest podwyższana gdy zbuduje się market) należy mieć co najmniej 6 artefaktów ułożonych w plecaku bohatera(sloty na samym dole). Wybieramy arterakt z najwyższą ceną i klikamy na pieniądze jednak nie sprzedajemy tego artefaktu, a przesuwamy artefakty w plecaku tak, że w zaznaczony slot wpada kolejny artefakt jednak cena się nie zmienia nawet gdy artefakt kosztuje wielokrotnie mniej. Naciskamy tranzakcję i w ten sposób sprzedajemy najtańszy artefakt po cenie najdroższego. Równie dobrze można sprzedać najdroższy artefakt po cenie najtańszego.
___________ Śmierć to nieznana kraina z której nie powrócił żaden podróżny.
William Shakespeare |
|
Powrót do góry
|
|
|