Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 9:39:36
Autor Wiadomość
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 15 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Wiadomo, WoG skryptami stoi. Jednak poznanie tajników składni ERM to niełatwa sprawa. Dlatego niech w tym miejscu zbiera się grupa dyskutantów, którzy będą wymieniac informacje na jakikolwiek temat dotyczący języka ERM.
___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 15 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

A oto i pierwszy wpis W tym temacie.Jak niektórzy na pewno się orientują
uwielbiam WoGa a zwłaszcza ERM-y mam nadzieję, że Forum to zaowocuje wspaniałymi skryptami.

___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 15 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Jest możliwe stworzenie skryptu który zmienia otoczenie wokół powuszającego się bohatera?? Jeśli tak to bardzo by mi się przydał :twisted:
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 15 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Jest możliwe stworzenie skryptu który zmienia otoczenie wokół powuszającego się bohatera?? Jeśli tak to bardzo by mi się przydał :twisted:
Zmienić otoczenie??Tzn. zmienić podłoże po którym się porusz czy też coś innego??Ale jest możliwe ;P
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 15 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Zmienić podłoże np. żeby dookoła pojawiało się pole ognia, a góry, drzewa i tym podobne zmieniały się w odpowiedniki z podłoża inferno.
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 17 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Zmienić podłoże np. żeby dookoła pojawiało się pole ognia, a góry, drzewa i tym podobne zmieniały się w odpowiedniki z podłoża inferno.
Jasne że można i to bez większych problemów.Postaram się na poniedziałek zdziałać coś takiego.
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 18 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Skoro jesteś taki uczynny to możesz przygotować skryp, który anuluje obniżanie sie morale gdy bohater ma jednostki z kilku zamków??
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 18 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Hmm - a po co, to przecież pięknie niszczy realia świata fantasy. Jeśli już to wolałbym zająć się skryptem, który powoduje walke między aniołami a diabłami jeśli są w tej samej armii :) (lecz może to w (nie)dalekiej przyszłości) ;).
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KoliJack



Dołączył: 17 października 2002
Posty: 164
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 18 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Witam
Zostałem skierowany tutaj przez Tuzy z tematu "Mam pytanie/problem z WoG'iem " z następującymi pytaniami: :wink:

1. Po wybudowaniu Graala w Inferno każdy następny tydzień, jest tygodniem diablika /chowańca, czy da się stworzyć skrypt który przywraca "losowe" występowanie tygodni stworzeń a nie tylko diablika/chowańca.

2. Czy można stworzyć skrypt który przywraca możliwość wystąpienia tygodnia plagi przy zaznaczonej opcji "Tydzień Potworów"

3. W jaki sposób zmienić przypisanie skryptów do budynków tzn. obecne budynki zastąpić jakimiś innymi. Nie będę ukrywał że chodzi mi o budynki "Cech weteranów wojennych" i " Pałac marzeń" które podczas wogifikacji zastępują Smoczą Utopię, a wszystkie budynki które zastępują Smoczą Utopię lub Bibliotekę Oświecenia są dla mnie niedopuszczalne. W tej chwili mam je wyłączone a jednak chciałbym z nich korzystać (teoretycznie :D ).

Panowie dałoby się cosik takiego stworzyć?

___________
K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 19 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

AtakeeR (cytat):
Hmm - a po co, to przecież pięknie niszczy realia świata fantasy. Jeśli już to wolałbym zająć się skryptem, który powoduje walke między aniołami a diabłami jeśli są w tej samej armii :) (lecz może to w (nie)dalekiej przyszłości) ;).


Ten skrypt jest mi potrzebny bo bohater bedzie miał jednostki odporne na ogień co się wiąże z tym że nie powinno obniżać morale armi (przynajmniej na jednej mapce). Można wprawdzie użyć artefaktów i umiejetności, ale zajmują one miejsce :( .

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

KoliJack:Twoje propozycje da się wykonać, jednak jeśli chodzi o 1 i 2 to wymaga troche przcy.Natomiast jeśli chodzi o podmianę to nietrudne.Wystarczy pogrzebać w pliku script00.erm znaleźć linijkę odpowiadającą za podmienianie tych budynków i zmienić je na inne.

Kertroip:Anulowanie morale jest bardzo trudne(nie oszukujmy się na obecnym poziomie ERM-u NIEmożliwe), ale można zrobić sztuczkę, że nasz bohater ma zawsze morale +3 co pozwoli mieć jednostki z 5 zamków jednocześnie.Zaś jeśli mamy dodatkowo Najwyższych archaniołów i +3 morale to spokojnie możemy mieć 7 jednostek różnych miast bez konsekwencji "moralnych" :P

___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Mógłbyś mi powiedzieć o tej sztuczce :twisted: ?? Jeśli będe miał odpowiednie skrypty to postaram się zrobić mapke o 5 jeźdźcu apokalipsy :twisted: . Może brzmi to głupio ale mam pomysła jak to zrobić :twisted: .
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Mógłbyś mi powiedzieć o tej sztuczce :twisted: ?? Jeśli będe miał odpowiednie skrypty to postaram się zrobić mapke o 5 jeźdźcu apokalipsy :twisted: . Może brzmi to głupio ale mam pomysła jak to zrobić :twisted: .
Wystarczy wstawić
!?BA1;
!!HEx:R0/3; za x wstawiasz numer bohatera któremu chcesz dać tę "właściwość".Skrypt ten sprawia, że po każdej skończonej walce morale bohatera wyniesie 3 (zamiast 3 można wstawić inną liczbę) aż do końca kolejnej bitwy.

___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź na post Kertroipa z tematu Co nowego w patchu 3.58.
jeśli chodzi o ten czar Burza to jego realizacja nie powinna nastręczyć problemów (jeśli ktos lubi rzucanie czarów wybieranych za pomocą radioboxów).Za pomocą !?BR mozna napisac kilka linijek które "rzucą" błyskawicę na potwory.
mam tesh pomysł aby zagrozenie oberwania przez nasza jednostkę wynosiło odpowiednio do posiadanej magii powietrza:
0-50%
1-30%
2-20%
3-10%
Jeśli przeciwnik będzie również miał magię powietrza to skrypt sprawdzi kto ma większą i szansa oberwania będzie zależniała od różnicy w poziomach.A tak swoją drogą to fajnie byłoby obmyśleć podobne czary dla innych szkół magii.Natomiast jeśli chodzi o posiadanie danego zaklęcia to myślę, że powinniśmy je otrzymywać zakładając kulę odpowiedniego żywiołu.

___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Dzięki za skrypt, napewno z niego skorzystam :D . Postaram się wymyślic jeszcze jakieś czary, ale siły napewno dla nich nie wymyslę bo bedzie albo za duza albo za mała :x
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Lipa (cytat):
Kertoip (cytat):
Mógłbyś mi powiedzieć o tej sztuczce :twisted: ?? Jeśli będe miał odpowiednie skrypty to postaram się zrobić mapke o 5 jeźdźcu apokalipsy :twisted: . Może brzmi to głupio ale mam pomysła jak to zrobić :twisted: .
Wystarczy wstawić
!?BA1;
!!HEx:R0/3; za x wstawiasz numer bohatera któremu chcesz dać tę "właściwość".Skrypt ten sprawia, że po każdej skończonej walce morale bohatera wyniesie 3 (zamiast 3 można wstawić inną liczbę) aż do końca kolejnej bitwy.


Ten skrypt będzie działał przez całą mapke czy tylko na 1 bitwę??

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Kamikadze



Dołączył: 24 kwietnia 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut (chyba z Polski:))

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

bawiłem się troszkę edytorem sktyptów statystyk potworów i nawet mi nieżle szło :D czempiony miały wytrzymałości ponad tysiąc na ok 40 poziomie doświadczenia Tyris :D a podstawowo miały 500 :D
___________
www.e-Politicus.net
www.reddragon.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 20 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Lipa (cytat):
A tak swoją drogą to fajnie byłoby obmyśleć podobne czary dla innych szkół magii. Natomiast jeśli chodzi o posiadanie danego zaklęcia to myślę, że powinniśmy je otrzymywać zakładając kulę odpowiedniego żywiołu.


od razu zaznaczam że się na ERMie nie znam :oops:
jednak pomysł Kertoipa uważam za cenny, tym bardziej, że szpec twierdzi, że to bułka z masłem...

zatem proszę mię poprawiać (z pewną życzliwością - a nie obśmiewać od razu :P) jak błądzę...

założenia wstępne:
:?: da się wykorzystać animacje istniejących czarów BEZ związq z oryginałem (np bazyliszkowa zamiana w kamień do innego czaru...)
:?: da się redefiniować sqtki czaru wg własnego konceptu (of koz w ramach modyfikacji istniejących czarów...)
:idea: czary ziemi i wody (lodu) są statyczne
:idea: czary ognia i powietrza - dynamiczne

rozwinięcie pomysłu:
:!: czar związany z kulą ziemi => skamienienie
animacja => z bazyliszka
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii ziemi) => brak ruchu przez 1-4 rundy oraz zwiększenie obrony o 20% // 40% // 60% // 80%

:!: czar związany z kulą wody => zamrożenie
animacja => z lodowej strzały
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii wody) => brak ruchu przez 1-4 rundy oraz zwiększenie obrony o 20% // 40% // 60% // 80%

:!: czar związany z kulą powietrza => burza (dla oddania racji pomysłodawcy!)
animacja => z błyskawicy
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii powietrza) => obrażenia 5% // 10% // 15% // 20% HP oraz zwiększenie speeda o 1-4 hexy

:!: czar związany z kulą ognia => błędny ogień
animacja => z fireballa
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii ognia) => obrażenia 5% // 10% // 15% // 20% HP oraz zwiększenie speeda o 1-4 hexy

komentarz:
jako że czar ma być rzucany losowo (jakoefekt uboczny posiadania mocnego artefaktu!) zarówno na swoje jak i obce jednostki
uznałem, że dla zachęty warto dać mieszane sqtki jego działania!

statyczne żywioły bloqją ruch, dając obronę
dynamiczne żywioły zwiększają speed kosztem obrażeń

sądzę, że dla armii z początkowej fazy rozgrywki moga to być znaczące efekty
bo jak bym miał juz wypasioną armię, to bym te qlki przekazał do Heroeslandu :P

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

JOJO: świetny pomysł z tymi czarami, ale mam pytanie: czyjim jednostką będzie dodawana obrona i speed??

Czar burza można byłoby przypisać naszyjnikowi przeciwstawiania, ale wtedy pioruny bez rzucania żadnego czaru uderzayby tylko we wroga.

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
JOJO: świetny pomysł z tymi czarami, ale mam pytanie: czyjim jednostką będzie dodawana obrona i speed??

Czar burza można byłoby przypisać naszyjnikowi przeciwstawiania, ale wtedy pioruny bez rzucania żadnego czaru uderzayby tylko we wroga.


ekhm...
tak dla ścisłości: jOjO sum!

pomysł jest Twój (i Lipy) - jam go nieco rozpisał...
obrona i speed dla jednostki w którą uderzył czar!
powtarzam, skoro qla ma siać czarami po swoich i obcych, to musi być element równoważący ryzyko!
w sumie, w obronie, to może nawet chętnie bym dostał skamienienie :)
natomiast dopracowania wymaga kwestia dynamicznych czarów - obniżyłem straty, aby bonus ze speeda miał sens...
ale to i tak wymaga opinii Lipy, czy toto daje się zrealizować

bo IMHO najlepi by było powiązać te efekty na stałe z qlkami...
a nie detonować radiowo :P

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Lipa



Dołączył: 18 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Cóż, panowie pomysły są niezłe animacje powinny podziałać.Popracuję nad tym w weekend.Zobaczymy co z tego wyjdzie
___________
WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

przepraszam za pomyłke jOjO :oops:


Co do czarów skamienienie i zamrożenie to według mnie nie powinny byc one o jednakowej sile!!!! Zamrozenie powinno być słabsze z pododu wiekszej kruchości lodu niz skały 8)

Ciekawe dlaczego jednostki bedą dostawały speeda :twisted: (pewnie bedą obrywały w tylna część ciała co pobudzi je do szybszego poruszania się :twisted: [w kierunku wody :twisted: ])

___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
jOjO



Dołączył: 10 stycznia 2000
Posty: 164
Skąd: Onionburg

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Kertoip (cytat):
Co do czarów skamienienie i zamrożenie to według mnie nie powinny byc one o jednakowej sile!!!! Zamrozenie powinno być słabsze z pododu wiekszej kruchości lodu niz skały


wybacz, ale pierwsze pomysły rzadko są doskonałe!
też na to wpadłem dziś
jakem se dumał radośnie, że Lipa to zrealizuje!

niedługo dopiszę poprawioną propozycję!

Kertoip (cytat):
Ciekawe dlaczego jednostki bedą dostawały speeda :twisted: (pewnie bedą obrywały w tylna część ciała co pobudzi je do szybszego poruszania się :twisted: [w kierunku wody :twisted: ])

w zasadzie słusznie! :D
można to tez ideologicznie doprawiać
ogień i powietrze dają energię kinetyczną
woda i ziemia - potencjalną

stąd raz wzmocnienie kosztem ruchu
a drugi raz ruch kosztem osłabienia

ale poczkaj nieco na kolejną wersję propozycji...

___________
Baruk Khazad!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
KerToiP



Dołączył: 4 lutego 2003
Posty: 164
Skąd: Łańcut

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Lipa: trudno jest zrobić nowy artefakt?? Co jest do tego potrzebne(ilość obrazków,potrzebny program, itp.)
___________
"Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."

Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :)
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
AtakeeR



Dołączył: 7 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: Mahakam

Wysłany: 21 października 2003     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Na razie nowego artefaktu (z nowym numerem) nie da się dodać, musiałby być wpisny w kod herosów. Za to można podmienić właściwości któregoś z już istniejących artefaktów przy pomocy języka ERM.
___________
Jam jest AtakeeR z Mahakamu
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.