Autor |
Wiadomość |
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 21 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
wersja 0.2
założenia wstępne:
:idea: czary ziemi i wody (lodu) są statyczne
:idea: czary ognia i powietrza - dynamiczne
rozwinięcie pomysłu:
czas trwania czaru (w zależności od różnicy lvlów magii ziemi) przez 1-4 rundy
:!: czar związany z kulą ziemi => skamienienie
animacja => z bazyliszka
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii ziemi) => brak ruchu oraz zwiększenie obrony o 20% // 40% // 60% // 80%
:!: czar związany z kulą wody => zamrożenie
animacja => z lodowej strzały
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii wody) => zmniejszenie speeda o 1-4 hexy oraz zwiększenie ataq o 10% // 20% // 30% // 40%
:!: czar związany z kulą powietrza => nawałnica
animacja => z błyskawicy
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii powietrza) => obniżenie obrony o 5% // 10% // 15% // 20% oraz zwiększenie speeda o 1, 2, 3, 4 hexy
:!: czar związany z kulą ognia => błędny ogień
animacja => z fireballa
sqtki (w zależności od różnicy lvlów magii ognia) => obniżenie ataq o 10% // 20% // 40% // 60% oraz zwiększenie speeda o 2, 4, 6, 8 hexów
komentarz:
jako że czar ma być rzucany losowo (jako efekt uboczny posiadania mocnego artefaktu!) zarówno na swoje jak i obce jednostki
uznałem, że dla zachęty warto dać mieszane sqtki jego działania!
statyczne żywioły bloqją ruch, wzmacniając obronę (ziemia) abo atak (lód)
dynamiczne żywioły zwiększają speed, obniżając obronę (powietrze) abo atak (ogień)
zróżnicowanie wynika ze specyfiki żywiołów, a także z próby balansowania sqtqw!
czar powinien być rzucany w trakcie każdej rundy, ale losowo - niekoniecznie na jej początq!
znów pytanie do Lipy:
czy możliwe/trudne jest powiązanie artefaktów ze sobą
tzn.
gdy gracz ma oba artefakty statyczne albo oba dynamiczne
żeby sqtki były inne niż przy posiadaniu ino jednego?
bo pomysł mom taki:
dwa dynamiczne abo dwa statyczne, to czary rzucane są ino na obce jednostki
dwa przeciwstawne, to NIE ma wpływu na speeda! - reszta sqtqw ofkoz działa i ofkoz na obie strony sieje!
przy trzech uznajemy, że dwa z tej samej grupy się wzmacniają, a trzeci działa niezależnie
przy posiadaniu kompletu, gracz może wskazać jednostkę! :)
a sqtki są takie:
dla swoich zwiększa atak/obronę oraz speed
dla obcych obniża atak/obronę oraz speed
Co do twoich pomnysłów dotyczących powiązań to da się zrobić, ale jest inny problem.Chodzi o to, że nie można wykorzystać samych animacji tylko po prostu rzucić dane zaklęcie.Tak więc czary powietrza, wody i ognia zadają uszkodzenia jednostkom, a czar ziemii nie i tu trochę brakuje mi wyważenia.
BTW:Sorki że pisze tutaj, ale nie cvhciało mi się selekcjonować kilku fragmentów wypowiedzi i zajmować niepotrzebnie miejsca na forum :P
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
KoliJack
Dołączył: 17 października 2002 Posty: 164
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 21 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Lipa (cytat): |
KoliJack:Twoje propozycje da się wykonać, jednak jeśli chodzi o 1 i 2 to wymaga troche przcy.Natomiast jeśli chodzi o podmianę to nietrudne.Wystarczy pogrzebać w pliku script00.erm znaleźć linijkę odpowiadającą za podmienianie tych budynków i zmienić je na inne.
|
Lipa po krótkiej walce udało mi się podmienić te budynki na mniejsze, jednak okazało się by one wogóle zadziałały należy także zmienić odwołania do numeru budynku w poszczególnych skryptach. Moja wiedza z ERM jest znikoma, ale udało mi się zrobić by podczas wogifikacji te budynki zastępowały Akademię Wojskową a nie Smoczą Utopię. Niestety podczas wogifikacji w miejsce Akademi Wojskowej wstawiane jest teraz jeden z trzech budynków (Pałac Marzeń, Cech lub Krąg) i efekt jest... różny :)
To jest fragment skryptu odpowiedzialny za wogifikację Cech-u:
" ...
!!UN:P16/?y3; [Sprawdza, czy skrypt jest włączony w opcjach wogowania]
!!VRy20&y3=1:+1; [dodaje 1 do licznika obiektów]
!!VRy11&y3=1:Sy20 *7; [numer do dodania do indexu zmiennych]
!!VRy10&y3=1:S593 +y11; [nowy index]
!!VRvy10&y3=1:C63/40( było 32 lub 33 :) )/5/-1/0/1/0; [wstawienie do zmiennej o numerze przechowywanym w zmiennej y10 numerów budynków]
!!FU671&y20>0:P25/-1/4/y20/50;[uruchomienie funkcji odpowiedzialnej za podmienianie utopii]
!!VRy20:S0; [licznik obiktów zerowany]
..."
Mógłbyś wyjaśnić co robią poszczególne litery/cyfry w kodzie ( szczególnie interesuje mnie ten pogrubiony fragment kodu odpowiedzialny za wygląd zamienianego budynku)
Fragment kodu, który podałeś jest zbyt krótki, aby dokładnieobjaśnić jego działanie.Spróbuję rozejrzeć się w całym kodzie i coś znaleźć
___________ K.O.L.I.J.A.C.K.: Knight Optimized for Logical Infiltration and Judo/Android Calibrated for Killing |
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 21 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
jOjO: lepiej by było gdyby każda Qlka dziłała osobno, wtedy byłby fajny efekt(gdy wszystkie czary w jednej turze by poszły :twisted: )
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Lipa
Dołączył: 18 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)
|
Wysłany: 22 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
AtakeeR (cytat): |
Na razie nowego artefaktu (z nowym numerem) nie da się dodać, musiałby być wpisny w kod herosów. Za to można podmienić właściwości któregoś z już istniejących artefaktów przy pomocy języka ERM. |
Dodać nowy artefakt może tylko WoG Team, ale
a)musi to być naprawdę DOBRY pomysł
b)potrzeba kilka obrazków
c)(najtrudniejszse)przekonać WoG Team,że to naprawdę DOBRY pomysł i poprosić o rozważenie tej propozycji.
___________ WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 22 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Lipa: ja mam pomysł na 4 artefakty :twisted: wszystkie są związane z Naszymi nowymi czarami (do których przydałoby się przekonać WOG team :twisted: ). Te artefakty to są róźdźki odpowiednich zywiołów (wymysliłem nazy do 2). Jakby co to moge zrobić kilka obrazków 8)
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 22 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Kertoip (cytat): |
Lipa: ja mam pomysł na 4 artefakty :twisted: wszystkie są związane z Naszymi nowymi czarami (do których przydałoby się przekonać WOG team :twisted: ). Te artefakty to są róźdźki odpowiednich zywiołów (wymysliłem nazy do 2). Jakby co to moge zrobić kilka obrazków 8) |
No jak mi ktoś poda maila to postaram się zrobić ŁADNE RYSUNKI a czary i ERM to już nie moja sprawa bo ja się niestety na tym nie znam...
A te czary to co powiedziałeś i dam nazwy!!!
Mój E-Mail to ampkochanecki1@poczta.onet.pl lub ampkochanecki@poczta.onet.pl
Zachęcam do współpracy!!!
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jOjO
Dołączył: 10 stycznia 2000 Posty: 164
Skąd: Onionburg
|
Wysłany: 22 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Anonymous (cytat): |
No jak mi ktoś poda maila to postaram się zrobić ŁADNE RYSUNKI
Zachęcam do współpracy!!! |
zachęcony...
ochoczo podaję maila
jojo@heroes.net.pl
czekam niecierpliwie na ciąg dalszy...
___________ Baruk Khazad! |
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 22 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Anonymous (cytat): |
Kertoip (cytat): |
Lipa: ja mam pomysł na 4 artefakty :twisted: wszystkie są związane z Naszymi nowymi czarami (do których przydałoby się przekonać WOG team :twisted: ). Te artefakty to są róźdźki odpowiednich zywiołów (wymysliłem nazy do 2). Jakby co to moge zrobić kilka obrazków 8) |
No jak mi ktoś poda maila to postaram się zrobić ŁADNE RYSUNKI a czary i ERM to już nie moja sprawa bo ja się niestety na tym nie znam...
A te czary to co powiedziałeś i dam nazwy!!!
Mój E-Mail to ampkochanecki1@poczta.onet.pl lub ampkochanecki@poczta.onet.pl
Zachęcam do współpracy!!! |
Te rysunki powinny przedstawiać róźdźki(np. tak jak ta magiczna co zmienia artefakty, tylko żeby było wiadomo do jakiego żywiołu należy :D ). Moje propozycje dla tych róźdżek to:
ognista-róźdżka żywego ognia,
powietrza-róźdźka burz,
Na inne nie mam pomysłu narazie :(
Prace nad czarami trwają, a ich opis jest gdzieś na forum(nie pamiętam na którym)
Nazwy czarów są juz wymyślone, ale mozna zgłaszać propozycje :D
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 26 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
hej sorx że cytuje ale mam pomysł na skrypta
niestety nie wysyłam do lipy bo pewnie on tego skrypta nie zrobi ciekawe czy już jest taki skrypt a więc śniło mi się dziś że grałem bastionem i był przycisk tam jak się kliknie na jednorożca pisze atak i tp była tam tajemnicza flaga nacisąłem na nią i jednorożec znikł i pojawił się gdzie indziej(podobje jak w kawaranie)weszłem do twierdzy mego sojusznika patzę na budowle do wybudowania a tu taka budowla jak niespodzianka niespodziewany atak
simba :DA mozesz opisac to nieco jasniej???
Acid: i proszę na przyszłość NIE cytować, jeśli nie odnosi się to do danego wątku (zwłaszcza, jeśli sam cytat jest trzy razy dłuższy niż twa wypowiedź ;) )
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 27 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Ok. Chodzi mi żeby w trójce (heros 3) była karawana - czy jest?? (bo nie pamiętam). A w ogóle da się zrobić taki skrypt odpowiedzialny za karawanę?
---------------------------------------------------------------
simba
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Lipa
Dołączył: 18 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)
|
Wysłany: 28 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Simba (cytat): |
Ok. Chodzi mi żeby w trójce (heros 3) była karawana - czy jest?? (bo nie pamiętam). A w ogóle da się zrobić taki skrypt odpowiedzialny za karawanę?
---------------------------------------------------------------
simba |
Hmm... nigdy sie nad tym nie zastanawiałem. może by sie i dało, ale to wymagałoby całego mnóstwa zmiennych...a może jednak??zobaczymy...pomysł jest niezły...
___________ WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 28 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Lipa: Mógłbyś kiedyś znaleźć czas i nauczyć mnie troche skryptów?? Niewystarcza mi to co jest w Jaskini bo niezabardzo to kapuję :(
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 29 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
khem khem (przyszła mi troche głupia myśl do głowy :oops: :twisted: ) i pewnie nie będzie zrealizowana a może by tak ulepszyć wygląd zamków może mały patch ale niech będzie tak jak jest i moje zdanie na temat tych tam stworzonych przez Tchomsona jest takie że to tylko podrobiony wygląd a w tle widać że powinien być z tego zamku :oops: :twisted:
---------------------------------------------------------------
Simba
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 29 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Niestety, jakakolwiek zmiana wyglądu miast jest po prostu niemożliwa. Trzebaby zmienić kod źródłowy gry, a do tego WoG Team nie ma nawet dostępu. Miasta to nie jednostki czy artefakty - tu się nie da NIC zrobić (przynajmniej jak chodzi o grafikę).
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Saruman
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI
|
Wysłany: 30 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Mam pytanie:
Czy jest możliwa budowa skryptu który powodowałby ,że po pokonaniu określonego gracza np. czerwonego okreslony bohater otrzymywałby dany artefakt.
Chciałbym zrobić taki scenariusz w którym po pokonaniu 4 przeciwników heros otrzymywałby (oczywiśce nie naraz tylko każdy artefakt po pokonaniu określonego gracza) cztery elementy składowe łączonego artefaktu , którego zdobycie było by wygraną. :)
Niestety sam nie zabardzo znam się na ermie (a ściślej wcale).
Acha jeszcze w drugim scenariuszu kampani Wake of gods jest wiele błędów w skryptach i co turę otrzymuję kilka komunikatów o tychże błędach. MAm nadziejkę że zostanie to poprawione w wersji 5.8
___________ "The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
AtakeeR
Dołączył: 7 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: Mahakam
|
Wysłany: 30 października 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Cytat: |
Mam pytanie:
Czy jest możliwa budowa skryptu który powodowałby ,że po pokonaniu określonego gracza np. czerwonego okreslony bohater otrzymywałby dany artefakt.
Chciałbym zrobić taki scenariusz w którym po pokonaniu 4 przeciwników heros otrzymywałby (oczywiśce nie naraz tylko każdy artefakt po pokonaniu określonego gracza) cztery elementy składowe łączonego artefaktu , którego zdobycie było by wygraną. |
Tak - i do tego dośc prosto
PS - moze dalibyscie mi moda na tym forum, bo nie lubie pisać nowych postów za każdą krótką odpowiedzią :).
___________ Jam jest AtakeeR z Mahakamu |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
simba[/quote]Hmm... nigdy sie nad tym nie zastanawiałem. może by sie i dało, ale to wymagałoby całego mnóstwa zmiennych...a może jednak??zobaczymy...pomysł jest niezły...[/quote]
Ja też się nie zastanawiałem a gdy mi się to przyśniło to jak najszybciej próbowałem wejść na neta aby to opisać :D :o a ps w ogule to nie wiedziałem co to za miasto forge(czy coś takiego) ale już chyba wiem to miasto w którym zamieszkują stwory neutralne
Acid: Forge to miasto jednotek neutralnych, a różowy behemot lata nad moją głową.....
o Forge poczytać można na:
www.acidcave.prv.pl
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 4 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Co do Forge to mam troche uwag bo jak w czymś co nazwę średniowieczem mogą być czołgi itd ale fajnie by było gdyby było jakieś nowe miasto a pozatym forge wygląda mi na fabrykę z gry abe oddworld odysey i by było kilka celo gry :D
Ekhm.. chyba nie do końca zrozumiałem, o co chodzi w Twym poście.... mogę prosić o jakieś ekhm... 'tłumaczenie'? Co do tego średniowiecza - częsty błąd :P - W rzeczywistości Erathia jakieś 2000 lat temu była wprost zapełniona cyborgami i robotami :). Więcej również w Kwasowej Grocie. (Tym razem spróbuj coś przeczytać, a nie tylko pooglądać :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 7 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Kertoip (cytat): |
Lipa: Mógłbyś kiedyś znaleźć czas i nauczyć mnie troche skryptów?? Niewystarcza mi to co jest w Jaskini bo niezabardzo to kapuję :( |
Ja też zresztą :)
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Saruman
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI
|
Wysłany: 12 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Mam znów kilka pytań:
1. Czy mógłby ktoś napisać artykuł na temat skryptów edytujących specjalności bohatera?
2. Kiedyś wspomonano o nowej jednostce Drakoliczu który ma wprowadzić path 5.9 (jeśli dobrze pamiętam) Czy to jest nadal aktualne?
Acid bardzo proszę popytaj na forum Fnorda ok? Przy okazji może coś więcej się dowiemy i da ktoś z kierownictwa newsa w krainie wog.
3. Czy da się za pomocą erm lub w jakiś inny w miarę prosty sposób wprowadzić jako prologi/epilogi własne obrazki tak jak to jest w wogu?
___________ "The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 12 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
1. stworzenie takiego skryptu mogłoby być dość kłopotliwe, ale to nie moja działka :). Tu się wiedzą wykazać muszą inni :)
2. Tak wiem co nieco o Drakoliczu. Z informacji, które mogę ujawnić, to to, że jest nadal w planach do 3.58 (NIE .59 :), ale nie został jeszcze dodany do gry... choć wszystko wskazuje na to, że jak się coniektórych ludzi pogoni, to wejdzie :)
3. Nie, dodanie nowych obrazów/filmów może odbyć się tylko i wyłącznie poprzez odpowiednie spatchowanie WoGa. Tu może pomóc jedynie Avatar, który na patchach się nieco zna, ale tak czy inaczej poprzez ERM jest o całkowicie niemożliwe.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 13 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Akurat jest odwrotnie ;). Za pomocą ERM można do prologu dać własne rysunki i pliki video. Tylko dana mapa musi zawierać te rysunki i w skrypcie musi być scieżka dostępu do tych rysunków. Domyślnie jest to katalog Data. Mam na myśli taki prolog jak w pierwszej mapie kampanii In the Wake of Gods, gdzie się pojawiarysunek meteorytu, starej chałupy. O dokładniejsze wyjaśnienie poproś Lipę i Atakeera.
Acid: a to ciekawe, bo ja przeglądałem sobie pliki WoGa modhomm i tylko tam natknąłem się na film do kampanii WoGa (w formacie smk oczywiście) :)
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Saruman
Dołączył: 21 grudnia 2002 Posty: 164
Skąd: Pewna miejscowość pod górami BIAłyMI
|
Wysłany: 13 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Co rozumiesz przez "Tylko dana mapa musi zawierać te rysunki "
gdzie one mają być wewnątrz???
AtakeeR:
Nie - na zewnątrz (najlepiej w folderze maps - ale może być gdzie chce - tylko trzeba się wtedy bawić ze ścieżkami). I tak BTW - grafiki można wstawić tylko do gry (mapa przygody etc.) ew. w momencie ładowania paska - ale nie jako grafikę w prologu/epilogu do kampanii - to wymaga modyfikacji plików gry - a nie ERMa - ERM odnosi się do POJEDYNCZYCH MAP - a nie kampanii
___________ "The road goes ever on..."
"Droga biegnie ciągle wprzód..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 24 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
(posyt przeniesiony z tematu ,,Mam pytanie/Problem w WoG" )
Cytat: |
...mam pomysł na skrypta :)
mógłby on zrobić takie coś zę mogło by walczyć z DOWOLNYM bohaterem na mapie...
|
To ja bym mógł go nazwać stryczek i zrobić animacje ale Ermy to dla Eremity i Lipy!!!
A więc co o tym sądzicie???
|
|
Powrót do góry
|
|
|
KerToiP
Dołączył: 4 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 24 listopada 2003 ERMy Eremity
|
|
|
A tym Eremitą to kto jest?? :lol:
___________ "Kiedy wschodzi słońce dostajesz to jako dar od rodziców,
swoje dzieci obdarowujesz tymże,
kiedy umierasz twoje dzieci kładą to na twojej mogile."
Jak ktoś zna odpowiedz to prosze na PW :) |
|
Powrót do góry
|
|
|