Autor |
Wiadomość |
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 12 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Mam pomysł na skrtypt.Nie wiem czy ktoś poruszał już ten problem, ale czy dało by się zrobć tak, żeby nekromanta przed rozpoczęciem walki przyzywał/animował szkielety/zombi....
oczywiście ilość i jakość stworków powinna zależeć od pozimu bohatera nekromancji i terenu na którym toczy się walka i żeby nie było za łatwo powinno to zużyć klika SP
Zapomniałem dodać że po walce srworki znikają
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Czy da się całkowićie "uśpić" jakąś drugorzędną zdolność ???
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Czy za pomocą skryptów można modyfikować działanie budynków w zamkach ??
np Grala
i co tu tak pusto ??
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 15 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Odpowiem zbiorczo -
pomysł pierwszy (o nekromancie)
- według mnie zbyt potężny. Wtedy trzeba by coś podobnego zastosować także u innych zamków. Nie można przecież dać Nekromancie znacznej przewagi nad innymi zamkami, gdyż JUŻ bardzo wiele osób uważa, że jest to on najsilniejszy ze wszystkich - a teraz jeszcze ma Soul Eatera, który dodatkowo wspomaga swym czarem 'animate dead'.
pomysł drugi (o uśpieniu zdolności drugorzędowej)
- dałoby się, ale po co? Jeśli ktoś chce koneicznie stworzyć mapkę z wyłączeniem jakiejś zdolności to zawsze może to zrobić w zwykłym edytorze.
pomysł trzeci (o właściwościach graala)
- nieco okrężną drogą trzeba by iść, ale to dałoby się to zrobić. Na razie jednak zapotrzebowania na nic takiego nie było - z Graala zwykle jest każdy zadowolony :P. Podaj więc jakiś konkretny pomysł :)
pomysł trzeci i pół :P (o właściwościach innych budynków)
- teraz dopiero zobaczyłem że nie tylko o Graala chodzi :P. Co do innych budynków, to zależy. Np. Da się zmienić właściwości siedlisk (np. urodzisko w inferno można tak 'przerobić' żeby produkowało np. szkielety a nie diabliki), ale nie da się zmienić właściwości np. cytadeli (w sensie: żeby to kompletnie inny budynek był, bo na to, jaki przyrost jednostek będzie po jej wybudowaniu już na siłę wpłynąć można). Inaczej mówiąc - znów o konkrety proszę :)
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Rzeczywiście nekromancja jest potężna i stąd mojepytanie o uśpieni jednej ze zdolności :) bo mam na oku coś większego.
Dlatego też się pytałem o zmianę (a właściwie znowu "uśpienie")właściwości niektórych budynków m.in. grala .Bo z dodaniem właściwości nie powinno być problemu.
Ale żeby było wszystko jasne proponowana przezemnie zdolność miała by działać GŁÓWNIE na przeklętej ziemi tam gdzie wszędzie walają sie kości z których nekro mógłby coś sklecić :)
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Mam pytanie odnośnie helpa do skryptów.
W sekcji zmienne i flagi pierwszy przykład użycia zmiennych wygląda tak
Example of storing the value 18 in the v5 variable: !!VRv5:S17;
Wygląda to raczej jakby w zmiennej v5 przechowywana była liczba 17 a nie 18. Czy to jest błąd czy tak ma być i od każdej zmiennej należy odjąć jeden.
I jeszcze jedno w helpie napisane jest że zmienne liczbowe są całkowite czy istnieje jakiś sposób na przechwanie liczy niecałkowitej.
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Acid Dragon (cytat): |
pomysł drugi (o uśpieniu zdolności drugorzędowej)
- dałoby się, ale po co? Jeśli ktoś chce koneicznie stworzyć mapkę z wyłączeniem jakiejś zdolności to zawsze może to zrobić w zwykłym edytorze.
|
Jeśli się da to byłbym wdzięczny gdybyś mi powiedział jak :). Ja nie chcę stworzyć mapki bez jakiejś zdolności ale z inaczej dziłającą.
Acid Dragon (cytat): |
pomysł trzeci (o właściwościach graala)
- nieco okrężną drogą trzeba by iść, ale to dałoby się to zrobić. Na razie jednak zapotrzebowania na nic takiego nie było - z Graala zwykle jest każdy zadowolony :P. Podaj więc jakiś konkretny pomysł :)
|
Czy ta okrężna droga to zabieranie codziennie tej dodatkowej kasy i zmniejszenie przyrostu w zamku. Bo jeśli tak to nie dokońca o to mi chodziło.
Chciałem wiedzieć czy istnieje jakiś wyłącznik np. graala.
Acid Dragon (cytat): |
pomysł trzeci i pół :P "..."
Inaczej mówiąc - znów o konkrety proszę :) |
Chodzi mi o dwa budynki. Grala-"Soul prision" i "necromancy ampfiler" . Chciałbym żeby nie dawały bonusa do nekromancji :). Bo z tego co wiem (czetałem trochę helpa do erm) można sprawdzić czy w danym zamku znajduję się określony budynek. Jak już wiem że istnieje to mogę jakieś bonusy dodać :).
|
|
Powrót do góry
|
|
|
AtakeeR
Dołączył: 7 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: Mahakam
|
Wysłany: 16 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Istnieje sposób przechowywania zmiennych niecałkowitych - lecz jak zmienne e, nie v. (Jak dokładnie to wygląda to nie pamiętam, dawno temu ich nie używałem, bo w 3.57f źle gra je obsługuje - nic z nimi po za wyświetleniem prawie się nie da zrobić).
___________ Jam jest AtakeeR z Mahakamu |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 16 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Szczerze mówiąc, miałem nadzieję, że Atakeer odpowie też na te pytania nieco niżej, ale cóż. Z góry mówię, że ja od ERMu nigdy nie byłem :)
Co do zmieniania właściwości skilla, to dokładnych komend ERM nie nam, ale możesz sobie zobaczyć kod skryptu zmieniającego właściwości niektórych skillów w swoim katalogu Heroes3/data/s
Co do Gralla i nekromatrona - to własnie chodziło mi o taką okrężną drogę jak odejmowanie złota i przywracanie przyrostu.... nie mam zielonego pojęcia jak tą nekromancję wyłączyć - do tej pory nikt z WoG Teamu w coś takiego się nie bawił.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 16 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
No cóż szkoda. Sprawdzałem skrypty ze skilami i tylko(?) w mistycyzmie kasowany był pierwotny efekt. Ale przez odejmowanie codziennie 1/2/3 spell pointów(+1 z normalnej regeneracji).
Podejście drugie. Czy można się dowiedzieć ile i jakie jednostki zostaną ożywione po walce dzięki nekromancji ??
Jesli bym to wieział mógłbym postąpić jak w mistycyzmie.
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 18 grudnia 2003 ERMy Eremity
|
|
|
Czy za pozostawianie jednostek na mapie odpowiedzialny jest jakiś skrypt , czy może jest to jakaś wewnętrza funkcja?
Askal
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 stycznia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Czy da się podmienić grafikę jakiegoś budynku konkretnie wejścia do podziemi?? lub nadać właściwości za pomocą erm (gdy hero wejdzie w budynek przechodzi do podziemi)??????
Czy można jakiś budynek ustawić jako miasto?
Chodzi mi wyłącznie o to by grafika (na planszy i tylko tam) była inna ale po wejściu wgrywał by się np. zamek nekromanty z "wszystkim normalnym nie zmienionym" Jakie to niegramatyczne :))
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 3 stycznia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
co do nadania innemu budynkowi właściwości bramy do podziemi - tak, jak najbardziej jest to możliwe.
Co do innego budynku jako miasto - także - proponuję zagrać w drugą mapę kampanii WoG - tam właśnie coś takiego ma miejsce. Nie jestem tylko pewien, czy ten pozorny obraz zamku da się utrzymać na stałe, ale sądzę że tak.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 stycznia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Anonymous (cytat): |
Czy da się podmienić grafikę jakiegoś budynku konkretnie wejścia do podziemi?? lub nadać właściwości za pomocą erm (gdy hero wejdzie w budynek przechodzi do podziemi)??????
|
Czy da się podmienić grafikę to nie wiem, ale na pewno da się śklypt napisać.
Receiver !!HE
Opcja P$1/$2/$3;
Przenosi bohatera do punktu
X=$1
Y=$2
Poziom=$3
Więcej możne się się dowiedzieć z help'a.
:( spóźniłem się :(
|
|
Powrót do góry
|
|
|
AtakeeR
Dołączył: 7 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: Mahakam
|
Wysłany: 4 stycznia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Ech - po co eksperymentować - jest odpowiednia składnia do tego:
!!UN/l#1/#2/#3/#4/#5/#6/#7/#8
Advanced syntax for placing objects:
#1 = x (x)
#2 = y (y)
#3 = Leve (l)
#4 = Type of object (see Format OB) (typ obiektu [działanie])
#5 = Subtype of object (podtyp obiektu [działanie])
#6 = Type2 of object (see Format OB) (drugi typ obiektu [wygląd])
#7 = Subtype2 of object (drugi podtyp obiektu [wygląd]
#8 = Terrain (see Format TR) (Teren)
Po użyciu tej składni powstanie obiekt o wyglądzie określonej drugim typem /i drugim podtypem, a będzie miał właściwości obiektu o typie /i podtypie pierwszym.
Np. Smocza utopia, w której rekrutuje się Czarne Smoki
BTW.
Zmieniłem ostatnio podpis - wstawiłem do niego nagrobek :twisted: - trzeba być na każdą ewentualnośc przygotowanym :D
___________ Jam jest AtakeeR z Mahakamu |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 lutego 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Adam K. (cytat): |
Kertoip (cytat): |
Lipa: Mógłbyś kiedyś znaleźć czas i nauczyć mnie troche skryptów?? Niewystarcza mi to co jest w Jaskini bo niezabardzo to kapuję :( |
Ja też zresztą :) |
I ja również. Byłbym szczęśliwy, gdybyście podali bełen spis triggersów i reciversów oraz istrukcji, bo niby ich lista ma być w dokumentacji, ale ja szukałem i nie znalazłem żadnej dokumentacji do ERM. Były, co prawda, jakieś pliki tekstowe w głównym folderze gdzie zainstalowałem WoG-a, ale były one po angielsku, a z angielskim u mnie cieniutko... I jeszcze jedno: wraz z instalacją WoG-a miał się zainstalować jakiś edytor statystyk potworów i edytor skryptów ERM. Miały być w New Life of Heroes w menu Start, ale jak znalazłem te pliki w uruchomiłem to Windoza powiedziała mi, że plik erm_se nie istnieje i wogule szukałem wszędzie, ale tego edytora sttystyk i ERM-ów nigdzie nie znalazłem. Skąd zdobyć te programy i czy dacie ten spis triggersów, reciversów i instrukcji?????
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2004 ERMy Eremity
|
|
|
A może by się zrobiło na ERMIE takie jak Miltr tylko,że będzie granatowy i meteorytem(wzięte z evil islands),który będzie mocniejszy niż mitrl(np. gdy w zamku jest ul.miejsce zwierząt 7 poziomu to można zbudować dla 8 poziomu.
A tak czy idzie przez def i erm zrobić nowe jednostki?
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 1 kwietnia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
przez przypadek zmieniłem wszystkie skrypty w jakimś pliku WoG'a na edytor map
jak to odkręcić :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :cry: :cry: :cry: :?: ?
Acid: Ktoś coś z tego rozumie? :lol:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Konqer
Dołączył: 17 marca 2004 Posty: 164
Skąd: z kościoła. Tam mieszkają paladyni.
|
Wysłany: 1 kwietnia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
UnderWater (cytat): |
przez przypadek zmieniłem wszystkie skrypty w jakimś pliku WoG'a na edytor map
jak to odkręcić |
Po prostu - po lamersku, ale skutecznie: zainstaluj Heroes ]I[ + WoG jeszcze raz.
___________ Cenzura to reklama na koszt państwa.
Federico Fellini (1920 - 1993) |
|
Powrót do góry
|
|
|
Anonymous
Dołączył: nigdy Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 2 kwietnia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
czy można stworzyć taki skrypt który powodowałby poniższy efekt? :?:
Dzięki zaklęciu "Ognista Tarcza" można zredukować lub całkowicie zniszczyć atak z ostrzału.
Acid: Taa... pewnie można :) (nie podam żadnego konkretnego skryptu), ale od redukowania obrażeń od ataków na odległóść jest już 'powietrzna tarcza'.
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Lipa
Dołączył: 18 lutego 2003 Posty: 164
Skąd: Nawet nie pytajcie skad bo i tak nie wiecie gdzie to jest ;)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Wpadł mi do głowy pomysł na skrypt.
Polegałby on na tym ,że bohater wchodząc do świątyni otrzymywałby od Bogów misję do spełnienia i potem jesli ja spełni zostałby pobłogosławiony lub przeklety jeśli jej nie spełni..
Co wy na to??
Pomyślcie jakie misje możnaby powierzać Bohaterom...
___________ WoG-lik grasuje ;P
pomysły na skrypty słać na lipa_4@o2.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Zielevitz
Dołączył: 24 marca 2004 Posty: 164
Skąd: Ta, a potem mi ktos wejdzie i morde obije :)
|
Wysłany: 9 lipca 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Pomysł dobry ale ja uważam że misje będą lekko naicągane gdyż już są w chatkach jasnowidzów, z deugiej strony mogłyby polegać np na ułożeniu takiej układanki z terenu jak w kampani z gorynchem
___________ http://losux.prv.pl
http://userfriendly.pl
zarębiste - mówie wam :D |
|
Powrót do góry
|
|
|
Czarny
Dołączył: 1 lipca 2003 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 3 sierpnia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
A jak załadować do gry skrypty z działu "Oficjalne..."??? Jak klikam na KOD [PL] czy cos takiego to mi plik tekstowy wyskakuje. Nieoficjalne sciagnałem, a oficjalne to są już w WoG'u czy jak?? :oops: :oops: :cry:
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Fireheart
Dołączył: 2 maja 2004 Posty: 164
Skąd: Dragonsand
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
mam pewne pytanie dotyczące woga, jeżeli ktoś się już o to pytał to przepraszam ale nie znalazłem. w edytorze do woga, w zakładce miasta, dodanych zostało dużo nowych obiektów, cześć z nich jest opisana w http://wog.heroes.net.pl/lokacje/lokacje2.php ale jest tam znacznie więcej obiektów z którymi nie wiem co zrobić :D na przykład za obiektem opisanym jako pałac marzeń jest umieszczony biały budynek z wieżą, czy odnosi się do niego ten sam skrypt co do pałacu marzeń czy trzeba dla tego obiektu pisać osobny skrypt :?:
___________ Call me restless gypsy, all I need
Is to catch the wind, where my heart's in
And I'm flying in the breeze
Call me restless gypsy, to the end
Flying free - is all I need
My spirit's in the wind |
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 22 sierpnia 2004 ERMy Eremity
|
|
|
Nie pamiętam dokładnie co to za obiekt, ale na 90% jest to tzw 'pusty' obiekt. Jest on tam po to, podobnie jak wiele innych, aby fani mogli napisać dla niego własne skrypty. Sam w sobie nie ma żadnych właściwości.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|