Autor |
Wiadomość |
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Czy ta część zmodyfikowanego przez Val Gaava skryptu 37, która blokuje ucieczkę w czasie pierwszej tury, działa na AI?
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 1 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Trang Oul (cytat): |
Czy ta część zmodyfikowanego przez Val Gaava skryptu 37, która blokuje ucieczkę w czasie pierwszej tury, działa na AI? |
Niestety nie działa ... Pierwotnie miało działać ale niestety wtedy gdy komp próbował uciec następował zwias ... Zostawiłem więc że komp może po turze uciekać tak jest zresztą trudniej więc :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 6 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Pozdrawiam wszystkich po mojej gługiej nieobecności... nie było mnie tyle czasu a przez ten okres Val Gaav tyle narozrabiał ;). Kurcze... ten człowiek mnie zadziwia - jakiś czas temu pisał, że nie ma pojęcia o ERMach a teraz tworzy takie cudeńka :) - jestem pod wrażeniem. Grauluję.
Val Gaav (cytat): |
...Ta opcja powinna zaciekawić Maffeja który marzył o podobnym rozwiązaniu... |
Dzięki, że pamiętałeś... niestety jeszcze nie testowałem tego skryptu ale zapowiada się ciekawie :D.
Mam dobrą wiadomość, która zapewne ucieszy Val Gaav'a - znalazł się ten legendarny CeDek ze skryptami mojego autorstwa... wszystko (prawie) ocalało :mrgreen: . Teraz pozostaje mi jeszcze sprawdzić te skypciki, poprawić, dokończyć i - co najważniejsze - zoptymalizować do najnowszej wersji WoG'a (żeby "nie kłuciło" się z nowymi, oryginalnymi ERMami) a potem zaatakować ;) . W tym momencie mam jedynie działajacy pod 3.58f skrypt z imionami comandorów (tylko tyle zrobiłem)... jak będę miał matury za pasem i nieco więcej czasu spróbuje (jak mi zapału nie zabraknie) powrócić do skrypterstwa na stałe ;) ...
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Avatar
Dołączył: 10 października 2002 Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar
|
Wysłany: 12 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Trzymamy kciuki i za słowo.
Za maturę i za skrypty oczywiście :P
___________ "Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..." |
|
Powrót do góry
|
|
|
Wilhelm
Dołączył: 14 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków
|
Wysłany: 13 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
ten skrypt jest super tylko jedno chodzi o przyrost feniksów jest +3 po wybudowaniu uczelni i jak wykupie te 3 i klikne na znowu na tą ikonke gdzie sie wykupuje to mam dodatkowo 1 ognistego ptaka dziwne nie
___________ Wilhelm Zdobywca |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 13 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Hmmmm ... u mnie działa dobrze :) .. Zrobiłem przed chwilą krótki test i tylko 3 feniksy były ... Prosiłbym o dokładniejsze opisanie problemu . Czy masz włączone jakieś inne nieoficjalne skrypty ? A może oficjalny skrypt WoGowy "reduce Pheonixes grow" ?? Niby wyłączam go domyślnie w moim skrypcie ale może tu tkwi problem ...
Spróbuj też wyłączyć wszystkie inne skrypty i zostawić włączony tylko ten mój ... Nie sprawdzałem zgodności mojego skryptu z wszystkimi oficjalnymi skryptami (starałem się z większością no ale :( ) ... Więc może któryś z nich źle współpracuje ?
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wilhelm
Dołączył: 14 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków
|
Wysłany: 13 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
no jak wykupie 3 feniksy i potem klikne na na ten szybki wykup to pisze 1 ognisty ptak na serio
___________ Wilhelm Zdobywca |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 13 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Wilhelm (cytat): |
no jak wykupie 3 feniksy i potem klikne na na ten szybki wykup to pisze 1 ognisty ptak na serio |
hmmmm ... proszę prześlij mi tego save'a na val-gaav@o2.pl ... Sprawdzałem u siebie i wszystko dobrze ...
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wilhelm
Dołączył: 14 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków
|
Wysłany: 13 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
mam ten zapisek tylko zrobiłem że w zamku mam wszystko wybudowale oprucz graala ten co miałem wcześniej skasowałem
___________ Wilhelm Zdobywca |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 13 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
No cóż .... a jaką masz wersje WoGa ... Ja mam 3.58f i u mnie dobrze działa ... Twój save się wczytuje , ale wyskakuje info o złym zapisie lub o złej wersji gry ... dalej niby działa ale autosave się nie robi i ja otrzymuje tylko 2 feniksy z nowym tygosniem ....
Cóż dziwna sprawa ... myśle , że pewnie nie masz wersji 3.58 ... albo co mało prawdopodobne jest to wina współpracy z polską wersją wog (co było by bardzo dziwne bo spolszczenie to przecież tylko podmiana tekstów) ...
Niestety nie mogę pomóc bo u mnie działa ta opcja dobrze ... Jeżeli masz wersję 3.58f to nie wiem w czym problem .... Zapytam jeszcze raz o nieoficjalne skrypty ?
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Wilhelm
Dołączył: 14 kwietnia 2005 Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków
|
Wysłany: 14 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Val Gaav (cytat): |
No cóż .... a jaką masz wersje WoGa ... Ja mam 3.58f i u mnie dobrze działa ... Twój save się wczytuje , ale wyskakuje info o złym zapisie lub o złej wersji gry ... dalej niby działa ale autosave się nie robi i ja otrzymuje tylko 2 feniksy z nowym tygosniem ....
Cóż dziwna sprawa ... myśle , że pewnie nie masz wersji 3.58 ... albo co mało prawdopodobne jest to wina współpracy z polską wersją wog (co było by bardzo dziwne bo spolszczenie to przecież tylko podmiana tekstów) ...
Niestety nie mogę pomóc bo u mnie działa ta opcja dobrze ... Jeżeli masz wersję 3.58f to nie wiem w czym problem .... Zapytam jeszcze raz o nieoficjalne skrypty ? |
no właśnie mam wog 3.58f i tylko jedne neoficjalne skrypty mi ten problem nie przeszkadza da mi przewage nad wrogiem :D
___________ Wilhelm Zdobywca |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 14 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Napisałem kilka ciekawych skryptów ERM. Jednym z nich skrypt umożliwiałacy zawarcie sojuszy między graczami ludzkimi podczas całego czasu trwania gry. (prawie) Jednakże aby sojusz mógł być zawarty potrzeba zgody drugiego gracza. Skrypt działa także na mapach gdzie w edytorze nie zostały uaktywnione drużyny.
Proszę o opinie i uwagi dotyczące mojego pomysłu.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Leyzer
Dołączył: 4 maja 2005 Posty: 164
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Świetny pomysł na skrypt, jeżeli można te sojusze także zrywać:-D
___________ Guns N' Roses Was Here!!! |
|
Powrót do góry
|
|
|
Trang Oul
Dołączył: 22 grudnia 2004 Posty: 164
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Podejrzewam, że jak zwykle byłby problem z AI...
___________ Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
http://wogofani.fora.pl |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
To znaczy jakie problemy? AI poprostu nie zawiera żadnych sojuszy. Oczywiście można to poprawić by np. w zależności od tego ile jest drużyn na mapie (oraz stopnia trudności mapy) zawierał z kimś sojusz. (bądz nie) Ale to żaden problem.
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Maffej
Dołączył: 21 października 2004 Posty: 164
Skąd: Mo Gil No
|
Wysłany: 16 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Altair (cytat): |
...Jednym z nich skrypt umożliwiałacy zawarcie sojuszy między graczami ludzkimi podczas całego czasu trwania gry. (prawie) Jednakże aby sojusz mógł być zawarty potrzeba zgody drugiego gracza... |
Sam kiedyś myślałem o czymś podobnym... właściwie identycznym ;). Wiem już przynajmniej, że nie mam co zabierać sie za podobny skrypt... :)
Ofkoz, życzę powodzenia!
PS. Co do AI to sprawa nie wygląda wcale tak prosto... oczywiście jeśli pragniesz wykonać PRZYZWOITY skrypt...
___________ " Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Altair
Dołączył: 8 maja 2005 Posty: 164
Skąd: z daleka
|
Wysłany: 16 maja 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Z AI problem może polegać tylko na czasie. Rzeczywiście napisanie dobrego skryptu dla AI może potrwać z jakieś parę tygodni.
Skoro ten temat został trochę omówiony przedstawie kolejny mój pomysł (już zresztą zrealizowany) Chodzi o sam edytor do map. Wog dodaję mnóstwo nowych możliwości w tym nowe stworzenia, artefakty. Szkoda tylko że aby wstawić do garnizonu miasta jakąś nową jednostkę, czy to w zdarzeniu (lub w puszcze Pandory) na mapie przygody wstawić np. Arktycznych strzelców czy artefakt (np. stwardniała tarcza) należy uciekać się do skryptów. Napisałem więc skrypt, który znacznie to ułatwia. Np. chcemy by w Puszcze Pandory było 5 sztabek mithrilu. Otwieramy okno edycji Puszki i w wiadomości wpisujemy
i wystarczy! Zmiana znaku z "+" na "-" ustawi odebranie 5 sztabek Mithrilu.
Nowe artefakty np. Stwardniała tarcza:
Kod: |
+Stwardniała tarcza0000/ |
Aby ustawić np. 10 Arktycznych strzelców w Garnizonie miasta (1 slot) należy ustawić to zdarzenie pod samym miastem i wpisać
Kod: |
1Arktyczni Strzelcy0010/1Miasto0001/+Usuń0000/ |
i to wszystko. Można nawet ustawić Emisariuszy
Podobnie można postąpić także z garnizonami.
Kod: |
1Arktyczni Strzelcy0010/1Garnizon0001/+Usuń0000/ |
Ostatnie dwie cyfry po wyrazie garnizon odpowiadają orientację (gdzie znajduje się garnizon). Przedostatnia 1- lewo 2-prawo, ostatnia 1- góra 2- dół.
A oto ten skrypt
___________ Per aspera, ad astra |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 17 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Czy ktoś wie może jak można na stałe wywalić coś z gry nie używając ERM a dokonując tylko zmian w plikach txt wyciągniętych reseditem ???
Chciałbym np by z SoD wywalić na stałe Cartographera, zmienić specjalności niektórych bohaterów , wywalić niektóre artefakty () itp....
Oczywiście wiem jak to zrobić w ERMie , no ale w SoD erma nie ma więc muszę działać na txt ... :( ... Jak ktoś coś wie to będę wdzięczny za jakieś wskazówki :wink:
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 17 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Możesz conajwyżej usunąć te elementy z edytora map, ale program gry i tak ma zapisane dokładne nazwy plików grafik tych obiektów, ich właściwości oraz sposób ich rozmieszczania na mapach losowych. Inaczej mówiąc, jedynym sposobem pozbycia się tych elementów byłoby edytowanie samego programu gry.
Poza tym, obawiam się, że nawet, gdyby ten pomysł był realny, to i tak byłby fatalny w skutkach, bo przecież większość map i kampanii stałaby się wtedy niegrywalna i powodowałaby błędy braku zasobów.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 17 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Rozumiem .....
Napiszę więc co już zrobiłem :
Czary DD Fly .. teoretycznie wywaliłem zmieniając ich poziom na 6 :) i podnosząc koszt do 5000 many , + nie należą do żadnej szkoły magii co by w artach jak książki magii się nie pojawiały ...
Arty wywaliłem zmieniając ich sloty na żadne ... (czyli bohater nie może ich założyć) . Tu problem bo jeśli bohater będzie miał domyslnie założony art to niestety bedzie on działał :(
A co do tego carthographera to jeżeli gra ma jego właściwości zapisane w pliku exe to rzeczywiście nie da się tego zrobić :( Ale jeśli nie to może da się go nadpisać innym budynkiem np cover of darkness (który teraz występował by 2 razy) ...
Próbowałem też zmienić cenę za mapę świata na 50000 zlota , ale niestety w odpowiednim pliku poprostu nie było opcji zmiany dla cartographera , były dla hives , naga bank , crypt ... itp ale carthographera tam brak :(
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Acid Dragon
Dołączył: 3 stycznia 2003 Posty: 164
Skąd: planetoida Terra
|
Wysłany: 17 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
to nie zmienia faktu, że nie usunąłeś żadnych elementów. artefakty na mapach dalej będą występowac, podobnie jak zaklęcia DD i Fly (choć pewnie nie w gildiach magii).
Co do kartografów - owszem, to co proponujesz dałoby się zrobić, ale z tego co wiem, to również poprzez zmienianie pliku exe.
___________ Neutralność nie zawsze jest możliwa... |
|
Powrót do góry
|
|
|
LarvaExotech
Dołączył: 10 czerwca 2004 Posty: 164
Skąd:
|
Wysłany: 19 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Tylko mnie zastanawia jedno: po co zmieniać tę gre na siłe? Do zmian jest WOG - można go zresztą w ten sposób skonfigurować, że nie będzie się niczym różnił od SOD'a (wyłączyć wszystkie skrypty)...
___________ I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom...... |
|
Powrót do góry
|
|
|
Val Gaav
Dołączył: 18 listopada 2004 Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"
|
Wysłany: 19 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Tylko i wyłącznie dla balansu ...
(+ lubie czasem kombinować i gerzebać w różnych rzeczach :) )
___________ Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Xalor
Dołączył: 17 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Mała wioska Ixennmor
|
Wysłany: 23 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Witam i pozdrawiam wszystkich Mieszkańców Imperium Jaskini Behemota! Wreszcie do Was dołączyłem! :)
___________ Xalor I wielki. |
|
Powrót do góry
|
|
|
Xalor
Dołączył: 17 czerwca 2005 Posty: 164
Skąd: Mała wioska Ixennmor
|
Wysłany: 23 czerwca 2005 ERMy Eremity
|
|
|
Mam pytanko. Czy ktoś mógłby mi podać kod erm na to, abym mógł nie atakować jednostki do której podejdę, ale żebym mógł z nią "porozmawiać"? Nie wiem dokładnie jak to zrobić. Potrzebne mi to jest by zastosować to na jednej z moich map. Będe wdzięczny za informacje...
___________ Xalor I wielki. |
|
Powrót do góry
|
|
|