Imperium Jaskini Behemota
tarcza Witaj na Starym Forum Jaskini Behemota.
Zostało Ono stworzone przez ixcesala z uwagi na problemy z forum Ezboard 10 grudnia 2002. Służyło Jaskiniowcom dzielnie do sierpnia 2005 roku, kiedy to dominium i podwładnych Behemota dotknął Wielki Trek, po którym przez 10 miesięcy Jaskinia nie funkcjonowała.
Wszystkim, którzy przyczynili się do rozwoju Imperium Jaskini Behemota, zarówno poprzez pracę techniczno-graficzną, jak i osobom które współtworzyły klimat - dziękujemy.
Zapraszam do obejrzenia tego swoistego muzeum, które wiąże się ze wspaniałymi wspomnieniami niemałej części Jaskiniowców.
Kasztelan Crazy

Wróć do strony głównej Jaskini Behemota.
Rejestracja (chciałbym klucze)Rejestracja (chciałbym klucze)  

PrzewodnikPrzewodnik      LinksLinkownia     SzukajSzukaj     Śledzone tematyŚledzone tematy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości
ProfilProfil     MieszkańcyMieszkańcy     GrupyGrupy     ZalogujZaloguj
Ostatnio odwiedziłeś nas:
Obecny czas to: 2024-11-21 13:09:49
Autor Wiadomość
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 1 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Czy ta część zmodyfikowanego przez Val Gaava skryptu 37, która blokuje ucieczkę w czasie pierwszej tury, działa na AI?
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 1 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Trang Oul (cytat):
Czy ta część zmodyfikowanego przez Val Gaava skryptu 37, która blokuje ucieczkę w czasie pierwszej tury, działa na AI?


Niestety nie działa ... Pierwotnie miało działać ale niestety wtedy gdy komp próbował uciec następował zwias ... Zostawiłem więc że komp może po turze uciekać tak jest zresztą trudniej więc :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 6 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Pozdrawiam wszystkich po mojej gługiej nieobecności... nie było mnie tyle czasu a przez ten okres Val Gaav tyle narozrabiał ;). Kurcze... ten człowiek mnie zadziwia - jakiś czas temu pisał, że nie ma pojęcia o ERMach a teraz tworzy takie cudeńka :) - jestem pod wrażeniem. Grauluję.

Val Gaav (cytat):
...Ta opcja powinna zaciekawić Maffeja który marzył o podobnym rozwiązaniu...


Dzięki, że pamiętałeś... niestety jeszcze nie testowałem tego skryptu ale zapowiada się ciekawie :D.

Mam dobrą wiadomość, która zapewne ucieszy Val Gaav'a - znalazł się ten legendarny CeDek ze skryptami mojego autorstwa... wszystko (prawie) ocalało :mrgreen: . Teraz pozostaje mi jeszcze sprawdzić te skypciki, poprawić, dokończyć i - co najważniejsze - zoptymalizować do najnowszej wersji WoG'a (żeby "nie kłuciło" się z nowymi, oryginalnymi ERMami) a potem zaatakować ;) . W tym momencie mam jedynie działajacy pod 3.58f skrypt z imionami comandorów (tylko tyle zrobiłem)... jak będę miał matury za pasem i nieco więcej czasu spróbuje (jak mi zapału nie zabraknie) powrócić do skrypterstwa na stałe ;) ...

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Avatar



Dołączył: 10 października 2002
Posty: 164
Skąd: Eremit-Dru-Khar

Wysłany: 12 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Trzymamy kciuki i za słowo.
Za maturę i za skrypty oczywiście :P

___________
"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wilhelm



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków

Wysłany: 13 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

ten skrypt jest super tylko jedno chodzi o przyrost feniksów jest +3 po wybudowaniu uczelni i jak wykupie te 3 i klikne na znowu na tą ikonke gdzie sie wykupuje to mam dodatkowo 1 ognistego ptaka dziwne nie
___________
Wilhelm Zdobywca
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 13 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Hmmmm ... u mnie działa dobrze :) .. Zrobiłem przed chwilą krótki test i tylko 3 feniksy były ... Prosiłbym o dokładniejsze opisanie problemu . Czy masz włączone jakieś inne nieoficjalne skrypty ? A może oficjalny skrypt WoGowy "reduce Pheonixes grow" ?? Niby wyłączam go domyślnie w moim skrypcie ale może tu tkwi problem ...

Spróbuj też wyłączyć wszystkie inne skrypty i zostawić włączony tylko ten mój ... Nie sprawdzałem zgodności mojego skryptu z wszystkimi oficjalnymi skryptami (starałem się z większością no ale :( ) ... Więc może któryś z nich źle współpracuje ?

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wilhelm



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków

Wysłany: 13 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

no jak wykupie 3 feniksy i potem klikne na na ten szybki wykup to pisze 1 ognisty ptak na serio
___________
Wilhelm Zdobywca
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 13 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Wilhelm (cytat):
no jak wykupie 3 feniksy i potem klikne na na ten szybki wykup to pisze 1 ognisty ptak na serio


hmmmm ... proszę prześlij mi tego save'a na val-gaav@o2.pl ... Sprawdzałem u siebie i wszystko dobrze ...

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wilhelm



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków

Wysłany: 13 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

mam ten zapisek tylko zrobiłem że w zamku mam wszystko wybudowale oprucz graala ten co miałem wcześniej skasowałem
___________
Wilhelm Zdobywca
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 13 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

No cóż .... a jaką masz wersje WoGa ... Ja mam 3.58f i u mnie dobrze działa ... Twój save się wczytuje , ale wyskakuje info o złym zapisie lub o złej wersji gry ... dalej niby działa ale autosave się nie robi i ja otrzymuje tylko 2 feniksy z nowym tygosniem ....

Cóż dziwna sprawa ... myśle , że pewnie nie masz wersji 3.58 ... albo co mało prawdopodobne jest to wina współpracy z polską wersją wog (co było by bardzo dziwne bo spolszczenie to przecież tylko podmiana tekstów) ...

Niestety nie mogę pomóc bo u mnie działa ta opcja dobrze ... Jeżeli masz wersję 3.58f to nie wiem w czym problem .... Zapytam jeszcze raz o nieoficjalne skrypty ?

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Wilhelm



Dołączył: 14 kwietnia 2005
Posty: 164
Skąd: z Krainy Smoków

Wysłany: 14 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Val Gaav (cytat):
No cóż .... a jaką masz wersje WoGa ... Ja mam 3.58f i u mnie dobrze działa ... Twój save się wczytuje , ale wyskakuje info o złym zapisie lub o złej wersji gry ... dalej niby działa ale autosave się nie robi i ja otrzymuje tylko 2 feniksy z nowym tygosniem ....

Cóż dziwna sprawa ... myśle , że pewnie nie masz wersji 3.58 ... albo co mało prawdopodobne jest to wina współpracy z polską wersją wog (co było by bardzo dziwne bo spolszczenie to przecież tylko podmiana tekstów) ...

Niestety nie mogę pomóc bo u mnie działa ta opcja dobrze ... Jeżeli masz wersję 3.58f to nie wiem w czym problem .... Zapytam jeszcze raz o nieoficjalne skrypty ?

no właśnie mam wog 3.58f i tylko jedne neoficjalne skrypty mi ten problem nie przeszkadza da mi przewage nad wrogiem :D

___________
Wilhelm Zdobywca
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Altair



Dołączył: 8 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z daleka

Wysłany: 14 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Napisałem kilka ciekawych skryptów ERM. Jednym z nich skrypt umożliwiałacy zawarcie sojuszy między graczami ludzkimi podczas całego czasu trwania gry. (prawie) Jednakże aby sojusz mógł być zawarty potrzeba zgody drugiego gracza. Skrypt działa także na mapach gdzie w edytorze nie zostały uaktywnione drużyny.
Proszę o opinie i uwagi dotyczące mojego pomysłu.

___________
Per aspera, ad astra
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Leyzer



Dołączył: 4 maja 2005
Posty: 164
Skąd: Kraków

Wysłany: 15 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Świetny pomysł na skrypt, jeżeli można te sojusze także zrywać:-D
___________
Guns N' Roses Was Here!!!
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Trang Oul



Dołączył: 22 grudnia 2004
Posty: 164
Skąd: Wrocław

Wysłany: 15 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Podejrzewam, że jak zwykle byłby problem z AI...
___________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

http://wogofani.fora.pl
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Altair



Dołączył: 8 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z daleka

Wysłany: 15 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

To znaczy jakie problemy? AI poprostu nie zawiera żadnych sojuszy. Oczywiście można to poprawić by np. w zależności od tego ile jest drużyn na mapie (oraz stopnia trudności mapy) zawierał z kimś sojusz. (bądz nie) Ale to żaden problem.
___________
Per aspera, ad astra
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Maffej



Dołączył: 21 października 2004
Posty: 164
Skąd: Mo Gil No

Wysłany: 16 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Altair (cytat):
...Jednym z nich skrypt umożliwiałacy zawarcie sojuszy między graczami ludzkimi podczas całego czasu trwania gry. (prawie) Jednakże aby sojusz mógł być zawarty potrzeba zgody drugiego gracza...


Sam kiedyś myślałem o czymś podobnym... właściwie identycznym ;). Wiem już przynajmniej, że nie mam co zabierać sie za podobny skrypt... :)

Ofkoz, życzę powodzenia!

PS. Co do AI to sprawa nie wygląda wcale tak prosto... oczywiście jeśli pragniesz wykonać PRZYZWOITY skrypt...

___________
" Maybe my mind's not at all in control
Maybe I'm not in control... "
---
A imię me brzmi MaFFej...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Altair



Dołączył: 8 maja 2005
Posty: 164
Skąd: z daleka

Wysłany: 16 maja 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Z AI problem może polegać tylko na czasie. Rzeczywiście napisanie dobrego skryptu dla AI może potrwać z jakieś parę tygodni.
Skoro ten temat został trochę omówiony przedstawie kolejny mój pomysł (już zresztą zrealizowany) Chodzi o sam edytor do map. Wog dodaję mnóstwo nowych możliwości w tym nowe stworzenia, artefakty. Szkoda tylko że aby wstawić do garnizonu miasta jakąś nową jednostkę, czy to w zdarzeniu (lub w puszcze Pandory) na mapie przygody wstawić np. Arktycznych strzelców czy artefakt (np. stwardniała tarcza) należy uciekać się do skryptów. Napisałem więc skrypt, który znacznie to ułatwia. Np. chcemy by w Puszcze Pandory było 5 sztabek mithrilu. Otwieramy okno edycji Puszki i w wiadomości wpisujemy
Kod:
+Mithril0005/

i wystarczy! Zmiana znaku z "+" na "-" ustawi odebranie 5 sztabek Mithrilu.

Nowe artefakty np. Stwardniała tarcza:
Kod:
+Stwardniała tarcza0000/

Aby ustawić np. 10 Arktycznych strzelców w Garnizonie miasta (1 slot) należy ustawić to zdarzenie pod samym miastem i wpisać
Kod:
1Arktyczni Strzelcy0010/1Miasto0001/+Usuń0000/
i to wszystko. Można nawet ustawić Emisariuszy

Podobnie można postąpić także z garnizonami.
Kod:
1Arktyczni Strzelcy0010/1Garnizon0001/+Usuń0000/

Ostatnie dwie cyfry po wyrazie garnizon odpowiadają orientację (gdzie znajduje się garnizon). Przedostatnia 1- lewo 2-prawo, ostatnia 1- góra 2- dół.

A oto ten skrypt

___________
Per aspera, ad astra
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 17 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie może jak można na stałe wywalić coś z gry nie używając ERM a dokonując tylko zmian w plikach txt wyciągniętych reseditem ???

Chciałbym np by z SoD wywalić na stałe Cartographera, zmienić specjalności niektórych bohaterów , wywalić niektóre artefakty () itp....

Oczywiście wiem jak to zrobić w ERMie , no ale w SoD erma nie ma więc muszę działać na txt ... :( ... Jak ktoś coś wie to będę wdzięczny za jakieś wskazówki :wink:

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 17 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Możesz conajwyżej usunąć te elementy z edytora map, ale program gry i tak ma zapisane dokładne nazwy plików grafik tych obiektów, ich właściwości oraz sposób ich rozmieszczania na mapach losowych. Inaczej mówiąc, jedynym sposobem pozbycia się tych elementów byłoby edytowanie samego programu gry.

Poza tym, obawiam się, że nawet, gdyby ten pomysł był realny, to i tak byłby fatalny w skutkach, bo przecież większość map i kampanii stałaby się wtedy niegrywalna i powodowałaby błędy braku zasobów.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 17 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Rozumiem .....

Napiszę więc co już zrobiłem :

Czary DD Fly .. teoretycznie wywaliłem zmieniając ich poziom na 6 :) i podnosząc koszt do 5000 many , + nie należą do żadnej szkoły magii co by w artach jak książki magii się nie pojawiały ...

Arty wywaliłem zmieniając ich sloty na żadne ... (czyli bohater nie może ich założyć) . Tu problem bo jeśli bohater będzie miał domyslnie założony art to niestety bedzie on działał :(

A co do tego carthographera to jeżeli gra ma jego właściwości zapisane w pliku exe to rzeczywiście nie da się tego zrobić :( Ale jeśli nie to może da się go nadpisać innym budynkiem np cover of darkness (który teraz występował by 2 razy) ...
Próbowałem też zmienić cenę za mapę świata na 50000 zlota , ale niestety w odpowiednim pliku poprostu nie było opcji zmiany dla cartographera , były dla hives , naga bank , crypt ... itp ale carthographera tam brak :(

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Acid Dragon



Dołączył: 3 stycznia 2003
Posty: 164
Skąd: planetoida Terra

Wysłany: 17 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

to nie zmienia faktu, że nie usunąłeś żadnych elementów. artefakty na mapach dalej będą występowac, podobnie jak zaklęcia DD i Fly (choć pewnie nie w gildiach magii).

Co do kartografów - owszem, to co proponujesz dałoby się zrobić, ale z tego co wiem, to również poprzez zmienianie pliku exe.

___________
Neutralność nie zawsze jest możliwa...
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
LarvaExotech



Dołączył: 10 czerwca 2004
Posty: 164
Skąd:

Wysłany: 19 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Tylko mnie zastanawia jedno: po co zmieniać tę gre na siłe? Do zmian jest WOG - można go zresztą w ten sposób skonfigurować, że nie będzie się niczym różnił od SOD'a (wyłączyć wszystkie skrypty)...
___________
I odpuść nam nasze wina... jako i my odpuszczamy naszym winodajcom......
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Val Gaav



Dołączył: 18 listopada 2004
Posty: 164
Skąd: Z jednego z czterech światów stworzonych przez... : "Lord of the Nightmares"

Wysłany: 19 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Tylko i wyłącznie dla balansu ...


(+ lubie czasem kombinować i gerzebać w różnych rzeczach :) )

___________
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Xalor



Dołączył: 17 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Mała wioska Ixennmor

Wysłany: 23 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Witam i pozdrawiam wszystkich Mieszkańców Imperium Jaskini Behemota! Wreszcie do Was dołączyłem! :)
___________
Xalor I wielki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
Xalor



Dołączył: 17 czerwca 2005
Posty: 164
Skąd: Mała wioska Ixennmor

Wysłany: 23 czerwca 2005     ERMy Eremity Odpowiedz z cytatem

Mam pytanko. Czy ktoś mógłby mi podać kod erm na to, abym mógł nie atakować jednostki do której podejdę, ale żebym mógł z nią "porozmawiać"? Nie wiem dokładnie jak to zrobić. Potrzebne mi to jest by zastosować to na jednej z moich map. Będe wdzięczny za informacje...
___________
Xalor I wielki.
    Powrót do góry     Odwiedź stronę autora
©2002, 2003, 2004, 2005 Jaskinia Behemota
Template made by Valturman.
Powered by gnomePHP.
Pieczę nad Starym Forum sprawuje Crazy.